Πίνακας Κορυφαίων
Δημοφιλές Περιεχόμενο
Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 28/09/2021 σε όλες τις περιοχές
-
Version X6.3
85.733 downloads
Το κείμενο του Ν.4495/2017 με ενσωματωμένες τις μέχρι σήμερα αλλαγές και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον ν.5167/24 (ΦΕΚ 207Α/20.12.2024) Αλλαγές με τον ν.5151/24 (ΦΕΚ 173Α/4.11.2024) Αλλαγές με τον ν.5142/24 (ΦΕΚ 158Α/4.10.2024) Αλλαγές με τον ν.5131/24 (ΦΕΚ 128Α/2.8.2024) Αλλαγές με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024) Αλλαγές με τον ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον Ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Προσθήκες N.5015/23 (ΦΕΚ 20Α/02.02.2023) Αλλαγές με τον Ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον Ν.4986/22 (ΦΕΚ 204Α/28.10.2022) Αλλαγές με τον Ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4951/22 (ΦΕΚ 129Α/4.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4915/22 (ΦΕΚ 63Α/24.3.2022) Αλλαγές και προσθήκες με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/20146/683 (ΦΕΚ 1028Β/4.3.2022) Αλλαγές με τον Ν.4890/22 (ΦΕΚ 23Α/11.2.2022) Αλλαγές με τον Ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4864/21 (ΦΕΚ 237Α/2.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4849/21 (ΦΕΚ 207Α/5.11.2021) Προσθήκη με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/93311/3679 (ΦΕΚ 4874Β/21.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4843/21 (ΦΕΚ 193Α/20.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον Ν.4811/21 (ΦΕΚ 108Α/26.6.2021) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/39105/1618 (ΦΕΚ 1851Β/7.5.2021) Αλλαγές με τον Ν.4787/21 (ΦΕΚ 44Α/26.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4764/20 (ΦΕΚ 256Α/23.12.2020) Αλλαγές με τον Ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 157Α/10.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4715/20 (ΦΕΚ 149Α/1.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4710/20 (ΦΕΚ 142Α/23.7.2020) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/43729/460 (ΦΕΚ 1940Β/21.5.2020) Αλλαγές με τον Ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4676/20 (ΦΕΚ 67Α/19.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4674/20 (ΦΕΚ 53Α/11.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4647/19 (ΦΕΚ 204Α/16.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον Ν.4613/19 (ΦΕΚ 78Α/24.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4612/19 (ΦΕΚ 77Α/23.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4610/19 (ΦΕΚ 70Α/7.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον Ν.4585/18 (ΦΕΚ 216Α/24.12.2018) Αλλαγές με τον Ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.06.2018) Αλλαγές με τον Ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/2018-23.01.2018) ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ 2 – α.π.ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/49581/2075 – 31/05/2019 ΣΥΝΗΜΜΕΝΕΣ οι μέχρι σήμερα σχετικές αποφάσεις ΥΠΕΝ : ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/57930/2029-7.6.2022 - Κατηγορίες των κατασκευών ή εγκαταστάσεων, για τις οποίες δεν απαιτείται άδεια δόμησης εντός χερσαίας ζώνης λιμένος. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125377/1667-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου εντοπισμού και επιβολής κυρώσεων αυθαιρέτων κατασκευών κατ’ εφαρμογή του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125378/1668-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου των δηλώσεων αυθαιρέτων κατασκευών ή χρήσεων κατά τον δειγματοληπτικό έλεγχο δηλώσεων αυθαιρέτων, κατ’ εξουσιοδότηση του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/63637/2230–21.06.2022 - Ερμηνεία διαδικασίας εφαρμογής του άρθρου 117 του ν.4495/2017 (167Α΄) ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/72311/2992–28.07.2021 - Προέγκριση οικοδομικών αδειών, εγκρίσεις φορέων και κατηγορίες έκδοσης αδειών μετά την ισχύ του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/61939/2576–25.06.2021 - Οδηγίες για την εφαρμογή του άρθρου 116 του ν.4495/17, όπως ισχύει ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/113130/3420–24.11.2020 - Κατασκευές και εγκαταστάσεις στους δημόσιους κοινόχρηστους χώρους για τις οποίες δεν απαιτείται οικοδομική άδεια. ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/43266/1174-13.05.2020 - Εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ) και απαιτούμενα δικαιολογητικά για την χορήγησή της (ενημερωμένη έως 24.3.2022) ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/73705/670–22.10.2018 - Λειτουργία, τήρηση, επικαιροποίηση και περαιτέρω ανάπτυξη του πληροφοριακού συστήματος "Ηλεκτρονική Πολεοδομία" ΥΠΕΝ/ΥΠΡΓ/48123/6983–31.7.2018 - Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής αδειών (ενημερωμένη έως 20.5.2021) ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/19409/1507–11.5.2018 - Εφαρμογή της παρ. η του άρθ. 99 του ν.4495/2017 «Έλεγχος και προστασία του Δομημένου Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις» ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/27454/2631–14.11.2017-Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής δικαιολογητικών, κατάθεσης ειδικού προστίμου Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)1 point -
1 point
-
1 point
-
Καλησπέρα, θέλεις δύο polylines κλειστές ή μία ακριβώς πάνω από την άλλη. Η πρώτη θα είναι bound_unimpl και η άλλη η topo_prop. Προσοχή κλειστές polylines. Σχεδίαζεις από την πρώτη κορυφή μέχρι την τελευταία και πατάς το c για να κλείσει το πολύγωνο στην πρώτη. Στο list της polyline να σου βγάζει closed.1 point
-
Είναι στην σελ. 7 της εγκυκλίου/2020 με ΑΔΑ : ΨΛ424653Π8-Ρ77 Εδω στο topic δεν θυμάμαι που βρίσκεται.1 point
-
Αν δεν μπορείς να δημιουργήσεις θέσεις στάθμευσης, με τους όρους και τις προδιαγραφές που προβλέπονται από τη νομοθεσία, τις εξαγοράζεις. Γι περισσότερες λεπτομέρειες (απαίτηση θέσεων) δες Ν 960/79 (ΦΕΚ 194Α/79) άρθρο 1 παρ. 1α, σε συνδυασμό με το ΠΔ 350/96 (ΦΕΚ 230Α/96), ή το ΠΔ 111/04 (ΦΕΚ 76Α/04) αν είσαι στο ηπειρωτικό τμήμα της περιφ. Αττικής συμπλ για την πρόσβαση σε χώρους στάθμευσης ισχύουν ειδικές προδιαγραφές (κλιση ράμπας, ακτίνα καμπυλότητας, διάταξη θέσεων, κλπ)1 point
-
καλά ξεκίνησες, κράτα ότι η δήλωση μπορούσε να παει σε "ολοκληρωμένη υπαγωγή" και να μην έχουν ανέβει τα δικαιολογητικά, τα οποία όφειλε ο μηχανικός να βάλει, ο δικός σου όμως φαίνεται πως δεν τα έβαλε. 2) Η δήλωση μεταφέρθηκε στον 4178 όταν ο 4014 κηρύχτηκε αντισυνταγματικός και σωστά έγινε αν θες την άποψη μου. Τώρα πολύ σωστά το σκέφτηκες να πάρεις μαζί τα σημερινά 5 σέλιδα ν.4014/11 και 4178/13 και να επισκεφτείς το ακίνητο, ίσως να δεις και άλλα πράγματα που να θέλουν τακτοποίηση και τακτοποιούνται εφόσον έγιναν ως 28-7-2011 διαφορετικά πρέπει να ακολουθηθεί άλλος δρόμος. Καλή συνέχεια και στο επαναγράφειν.1 point
-
Φαντάσου όταν θα χρειαστεί να σπαστεί το μωσαικό τι έχει να γίνει με το κομπρεσέρ... Μακάρι να σπάσει εύκολα αλλά μπορεί να φάει και 2 μέρες δουλειά+ μπάζα+ταλαντώσεις+σκόνη+όχληση των όμορων διαμερισμάτων Το έχω επιχειρήσει σε μπαλκόνι λόγω μη κλίσεων για τα όμβρια και η κατάσταση ήταν απελπιστική. Δεν έσπαγε με τίποτα. Για το αφρομπετόν δεν συμφωνώ. Δεν έχει αντοχές, δεν είναι για αυτή τη δουλειά. Προτείνω τοποθέτηση πλακιδίων πάνω στο μωσαικό. Το πρόσθετο βάρος θα είναι περίπου 30-40 κιλά/τ.μ. (κόλλα+πλακάκι). Δεν το θεωρώ απαγορευτικό αν δεν υπάρχουν στατικά προβλήματα στο κτήριο. Τσέκαρε την οροφή του κάτω διαμερίσματος για τυχόν ρηγματώσεις. Ειδικά για τα σοβατεπί μην ανησυχείς ο πλακάς σου θα κάνει τα δέοντα για να βγάλει το μωσαικό, μην ασχοληθείς. Πάντως εγώ τα δάπεδα απο μωσαικό τα αγαπώ και δεν θα το αφαιρούσα.1 point
-
Καλημέρα συνάδελφοι Ασχετα με το θέμα των βλαβών που προφανώς είναι πολύ σοβαρό. Εγώ πλέον σε κάθε ρύθμιση αυθαιρέτων παίρνω και μία υπεύθυνη δήλωση του ιδιοκτήτη "δεν επιθυμώ την εκπόνηση και υποβολή μελέτης στατικής επάρκειας, εφόσον από τις διατάξεις του Ν4495 δεν είναι απαιτητό για την περαίωση της δήλωσης"1 point
-
Αν είναι έτσι κάνεις αίτηση επανεξέτασης και αναγράφεις τους λόγους.1 point
-
Να είσαι καλά, εύχομαι και τα υπόλοιπα θέματα που θα προκύψουν στις υποθέσεις σου να έχουν ανάλογη σαφήνεια, αφού πολλές φορές χρειάζεται αποκρυπτογράφηση για να κατανοήσει κανείς τις διατάξεις του νόμου.1 point
-
Αυτό που σε συμφέρει (από κάθε άποψη) είναι η επικόλληση πλακιδίων στο υπάρχον δάπεδο. Μοναδικό πρόβλημα, η (ενδεχομένως κακή) επιπεδότητά του. Αντιμετωπίζεται όμως σχετικά εύκολα. Σίγουρα προστίθεται επί πλέον φορτίο στο το ήδη υπάρχον, αλλά το ίδιο θα συμβεί και στην περίπτωση αποξήλωσης. Η τσιμενοκονία (υπόστρωμα) έδρασης έχει περίπου το ίδιο βάρος με το μωσαϊκό.1 point
-
Λογικό είναι αυτό που λέτε, αλλά αν γίνει τα επέλθει χάος. Οι ζώνες συμβατότητας που έχουν οριστεί συχνά δεν τηρούνται και δεν το παίρνει κανένας είδηση. Π.χ. όπου έχει διανομές σε hatt συνήθως οι μελετητές δεν τις εφαρμόζουν με βάση τα ορόσημα και τις διαστάσεις, αλλά κάνουν ψηφιοποίηση στην οθόνη. Έτσι χάνονται 2-3 μέτρα για πλάκα. Τα εμβαδά όμως φροντίζουν τα τηρούνται πάντα, και έτσι δεν παίρνει είδηση κανένας το πρόβλημα.1 point
-
1 point
-
1 point
-
- η αδεια δειχνει δυο διαμερισματα - αν το συμβολαιο δειχνει "ενα", τοτε εχεις διαμερισματωση - αν το συμβολαιο δειχνει "δυο", τοτε εχεις αυθαιρετη συνενωση και θα επακολουθησει τροποποιηση της συστασης ωστε τα δυο ΚΑΕΚ να γινουν ενα Για τα υπολοιπα θα μας πει καποιος συναδελφος Λες οτι, "Φαίνεται πως υπάρχει αλλαγή της θέσης του κτιρίου και καταπάτηση των όμορων κτιρίων. " Τι εννοεις "καταπατηση των ομορων κτιρίων"1 point
-
Ναί μπορείς με ενίσχυση και του ενος κρυφο-υποστυλώματος και δημιουργία νέου . Απλά η δοκός θα χρειαστεί ενισχύσεις και αυτή . Αυτό επιτυγχάνει αύξηση δυσκαμψίας μείωση μετακινήσεων στρεπτική αντίσταση , παραλαβή μεγάλης τέμνουσας. Η λύση χιαστί συνδέσμων θα μεταφέρει τις δυνάμεις και το πρόβλημα στον κόμβο .1 point
-
Προφανως προκειται για ενα ακομα λαθος της εφαρμογης, το οποιο προσπαθουν να θεραπευσουν με την "αλλαγη κατηγοριας" Ειναι μια λυση "αναγκης", που δεν εγκυμονει κινδυνους διοτι: -αλλο το αρθρο 96, που αναφερεται σε τακτοποιηση και καποιες περιπτωσεις υπαγόμενες σε αυτο εχουν "ληξει", με ρητη διαταξη στο νομο... - και αλλο η νομιμοποιηση του 106, που βασιζεται σε νομιμως εκδοθεισα αδεια, για την οποια προκυπτει το εξης ερωτημα: Eστω οτι εληξε ή δεν υπηρχε ο 4495 και οι προγενεστεροι νομοι. Καποιος εχτισε 100 τμ. χωρις αδεια και του επιβαλουν το σχετικο προστιμο, ενω μπορουσε να εκδοσει αδεια, την οποια εκδιδει μετεπειτα και την καταθετει "αρμοδιως" Απο ποιες διαταξεις απαγορευεται/απαγορευονταν η εκδοση νομιμης αδειας, υπο τις πολεοδομικες διαταξεις, ωστε να εχει νομιμο κτισμα, εάν ειχε τετοιο δικαιωμα;;; καλημερα θεοδωρε1 point
-
1 point
-
Αν πιάνεις χωρίς Φ/Β Β+ (για κτήριο αρχικά Η-Δ) ή Α (για κτήριο αρχικά Γ), τότε δικαιούσαι την επιδότηση για το πρώτο και μπορείς να τη χρησιμοποιήσεις αλλού, κατά το helpdesk πάντα. Αλλά κατά τη γνώμη μου, ειδικά αν συνδυάζεις το Φ/Β με αντλία θερμότητας, περίμενε λίγο, αξίζει...1 point
-
Λόγω μισθωτής απασχόλησης είχα καιρό να ασχοληθώ με τα θέματα εισφορών/εξοφλήσεων του ΕΦΚΑ. Κατ'αρχάς η μετονομασία σε e-ΕΦΚΑ είναι επιεικώς αστεία. Εντάξει στην Ελλάδα ζούμε και όπως είναι γνωστό "ό,τι δηλώσεις είσαι", αλλά εδώ το τερματίσαμε πιστεύοντας ότι θα μεταμορφωθεί και ένας παλαιολιθικός οργανισμός σε πλήρως ψηφιοποιημένο έτσι μαγικά. Και μόνο το γεγονός ότι δεν υπάρχει η δυνατότητα να εξοφλείς απευθείας από το site με κάρτα, αποδεικνύει ότι είναι πιο πίσω και από ένα απλό μαγαζί. Επίσης χτες είχα και την πρώτη μου εμπειρία με το πολυδιαφημισμένο τηλεφωνικό κέντρο 1555 του Χατζιδάκη. Είναι απλά εκεί για να σηκώνει κάποιος το τηλέφωνο (καλά για την αναμονή δεν το συζητώ). Οι υπάλληλοι προφανώς είναι από ιδ. εταιρεία, χωρίς κανένα δικαίωμα πρόσβασης σε ηλεκτρονικά συστήματα του e-ΕΦΚΑ και το μόνο που κάνουν είναι να καταγράφουν το πρόβλημά σου. Όπως διατυπώνεις το πρόβλημα κάθονται και το καταγράφουν για να το διαβιβάσουν στον ΕΦΚΑ. Μάλιστα είναι αστείο που κάθεσαι και περιμένεις να κρατήσουν σημειώσεις, θα μπορούσαν απλά να σε ηχογραφούν αν ήταν έτσι. Σε ερώτηση πώς μπορώ να μάθω την απάντηση στο ερώτημά μου, μου είπαν να ξαναπάρω τηλέφωνο μετά από 3 εργάσιμες για να δουν μήπως έχει έρθει κάποια απάντηση. Επειδή έχω εμπειρία από τμήματα υποστήριξης, τέτοια διαδικασία πρώτη φορά συναντώ. Μόνο ότι αμείβονται με την κλήση και είναι τρόπος να φουσκώνουν το λογαριασμό του υπουργείου μπορώ να σκεφτώ. Αφού έχουν αυτοί τα στοιχεία πρέπει να σε καλούν πίσω από μόνοι τους χωρίς να κάνεις εσύ δοκιμαστικές κλήσεις μήπως και υπάρχει κάτι. ΣΔΙΤ σου λέει μετά για οικονομία και από τη μία θα έχεις τους δημοσίους που ξύνονταν να ξύνονται διπλά αφού επίσημα έχει πάρει άλλος τη δουλειά τους, ενώ τους ιδιώτες θα τους χρυσοπληρώνεις για εργασίες που είναι μέσα στις πάγιες και συμβατικές υποχρεώσεις των δημοσίων υπαλλήλων.1 point
-
Συνεπώς, εάν το κατάλαβα σωστά, για αυτοψία μεταγενέστερη της 31ης Ιανουαρίου απαιτείται ηλεκτρονική ταυτότητα κτιρίου.1 point
-
Eγώ τέλος μόνο μια ...καλησπέρα, μπορώ να συμπληρώσω!1 point
-
Δυστυχώς για το forum έχουν ξευτιλιστεί τα πάντα. Λυπάμαι τους άμοιρους διαχειριστές που ποιούν τη νήσσα και το έχουν παρατήσει στις ορέξεις κάθε λογής. Λίγη σοβαρότητα δεν βλάπτει, αλλά φεύ!0 points
-
"διάαξη θέσεβν". Το τελευταίο που έγραψες το έγραψες βιαστικά στην γλώσσα των Jedai και μπορεί να μην το καταλάβει. Πάντως να πω ότι αυτοκίνητα μπαίνουν και "με γερανό" στις θέσεις τους. Αρκετές φορές όταν είναι δύσκολο να δημιουργηθεί η ράμπα ή για άλλους λόγους, μπορεί στο ισόγειο, όπου έχει πρόσβαση ένα αυτοκίνητο να τοποθετηθεί ασανσερ οχημάτων που θα τα κατεβάσει επίπεδο/α ή/και θα τα ανεβάζει επίπεδα.-1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
-
Επιλεγμένα Άρθρα
-
Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
Engineer posted μια είδηση in Περιβάλλον,
Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
«Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
Engineer posted μια είδηση in Χρηματοδοτήσεις,
Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.
Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).
Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.
-
- 2 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
Engineer posted μια είδηση in Νομοθεσία,
Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.
Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.
2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.
3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.
4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς:-
-
- 62 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
Engineer posted μια είδηση in Αρθρογραφία,
Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.
Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:
α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.
β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,-
-
- 2 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
Engineer posted μια είδηση in Αρθρογραφία,
Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.
Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).
Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.
Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-