Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      26.308


  2. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      9.028


  3. tetris

    tetris

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      7.382


  4. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      18.925


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 02/06/2023 σε όλες τις περιοχές

  1. Version 1.0.0

    914 downloads

    Έκθεση εκτίμησης αξίας ακινήτου Από το αρχείο των παλαιότερων downloads του michanikos.gr
    2 points
  2. Και μια και ανοιξαμε το θεμα... Τι σημαινει "πολυκατοικια οικογενειακη;" Εχει γινει συσταση ΟΙ; Πώς δηλωνεται στα Ε9; Αν τα κοινοχρηστα δεν εχουν ρολοι, τότε παιρνουν απο καποιο διαμερισμα κρυφα. Και αυτο σημαινει οτι, δεν πληρωνουν στον Δημο τα αναλογα δημοτικα τελη... [Υποτιθεται οτι δεν υπαρχουν αυθαιρεσιες ή εχουν τακτοποιηθει.] Συζητειστε τα με τον λογιστη σας...
    2 points
  3. Δεν έχει πρόβλημα η Σύσταση ΟΙ, απλώς τον κορόιδεψε ο προηγούμενος ιδιοκτήτης κι αυτό που είναι κατασκευασμένο στο δώμα είναι κοινόχρηστο, δηλαδή, ανήκει σε όλους, ευθύνονται όλοι για την αυθαιρεσία και δεν μπορεί να ρυθμίσει μόνος του απολύτως τίποτα! Πέστου ότι, αυτά παθαίνει όποιος δεν αναθέτει σε μηχανικό τον έλεγχο ενός ακινήτου που θέλει να αγοράσει...
    2 points
  4. Version μετά τον ΝΟΚ ...

    108.164 downloads

    Η ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΗΣ ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ ΑΝΑΣΤΕΛΛΕΤΑΙ (Η έκδοση 17 παραμένει στα αρχεία για ιστορικούς λόγους ως παλαιότερη έκδοση) ΑΙΤΙΑ Ο ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ - Ρητορική (1375b) - “οὐδὲν διαφέρει ἢ μὴ κεῖσθαι ἢ μὴ χρῆσθαι” "δεν υπάρχει καμιά διαφορά ανάμεσα στο να μην υπάρχει ένας νόμος και στο να μην εφαρμόζεται" Το κείμενο του Ν.4067 (ΝΟΚ) με ενσωματωμένες τις Τεχνικές Οδηγίες εφαρμογής του και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024)[ 1] [ 1]Αλλαγές και Προσθήκες με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024) : - άρθρο 11, παρ.6.λδ - άρθρο 14, παρ.1, 2, 4 - άρθρο 16, παρ.3 - άρθρο 17, παρ.2, 4, 6, 8 - άρθρο 18, παρ.3 - άρθρο 21, παρ.1 - άρθρο 25 - άρθρο 26, παρ.4, 5 - άρθρο 26Α - άρθρο 27, παρ.2, 8 - άρθρο 27Α Αλλαγές με τον ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Αλλαγές με τον ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον ν.4933/22 (ΦΕΚ 99Α/20.5.2022) Αλλαγές με τον ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον ν.4821/21 (ΦΕΚ 134Α/31.7.2021) Αλλαγές με τον ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με τον ν.4726/20 (ΦΕΚ 181Α/18.9.2020) Αλλαγές με τον ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον ν.4663/20 (ΦΕΚ 30Α/12.2.2020) Αλλαγές με τον ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον ν.4605/19 (ΦΕΚ 52Α/1.4.2019) Αλλαγές με τον ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.6.2018) Αλλαγές με τον ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/23.1.2018) Αλλαγές με τον ν.4495/17 (ΦΕΚ 167Α/3.11.2017) Αλλαγές με τον ν.4467/17 (ΦΕΚ 56Α/13.4.2017) Αλλαγές με τον ν.4414/16 (ΦΕΚ 149Α/9.8.2016) Αλλαγές με τον ν.4342/15 (ΦΕΚ 143Α/9.11.2015) Αλλαγές με τον ν.4315/14 (ΦΕΚ 269Α/24.12.2014) Αλλαγές με τον ν.4280/14 (ΦΕΚ 159Α/8.8.2014) Αλλαγές με τον ν.4258/14 (ΦΕΚ 94Α/14.4.2014) [Η «ορφανή» παρ.32 του άρθρου 20 του ν.4258/14 τοποθετήθηκε στο τέλος του άρθρου 23] Αλλαγές μέχρι και τη δημοσίευση του ν.4178/13 (ΦΕΚ 174Α/8.8.2013) Σχετικά αποσπάσματα από τις Τεχνικές Οδηγίες ΝΟΚ (απόφαση 63234/19.12.2012) Σχόλια – Προφανείς διορθώσεις Επισημάνσεις – Τονισμοί ΣΥΝΤΟΜΟΓΡΑΦΙΕΣ : (ΕΚΤ > ισχύει EKTός σχεδίου) και (ΟΙΚ > ισχύει εντός OIKισμού) Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)
    1 point
  5. 6.133 downloads

    Βεβαίωση Χώρου Κύριας Χρήσης σε μορφή .doc σύμφωνα με το υπόδειγμα του εγχειριδίου χρήσης για τους αξιολογητές κτιριακών δομών του Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π.
    1 point
  6. ο συν @ΠαναγιώτηςΡ τα είπε με ορολογία μηχανικών, εγώ θα στο πω απλά. Δεξιά από το παράθυρο της κάτοψης υπάρχει τοιχείο 1,50μ ενώ στην φωτογραφία δεξιά από την πόρτα η απόσταση δεν είναι ούτε 1μ και άρα δεν υπάρχει το τοιχείο του 1,50μ....
    1 point
  7. Ασε.. προσωπικά αν δεν υπάρχει ΕΚ και υπάρχει σχέδιο πόλης ψάχνω με ΟΤ Αν δεν υπάρχει τίποτα.. βράσε όριζα... Εκτός σχεδίου δε..... κατεβάζω καντήλια... Πήγα να κάνω σε ένα που ήξερα ότι είχε γίνει ΗΤΚ και δεν μπορούσα να το βρω με τίποτα... ήταν και σε άλλο συμβολαιογράφο.... είχε βάλει ένα τοπωνύμιο άκυρο .......
    1 point
  8. Ναι, διότι διαφορετικά θα πρέπει να την βάλεις ως μια Λ.Π με αναλυτικό και να μεγαλώσει το πρόστιμο.
    1 point
  9. Δυο ζητηματα 1) Το τιμολόγιο υπερισχύει της τεχνικής περιγραφής (δες στη διακήρυξη σειρά ισχύος τευχών ) 2) Η πάγια θέση είναι ότι, αν σε κάποιο τμήμα του φακέλλου δημοπράτησης υπάρχουν αντικρουόμενα στοιχεία ,τότε ο εργολάβος υποχρεούται να φτιάξει το οικονομικότερο γι αυτόν (λόγω του ότι εκεί στηρίζεται και η προσφορά του ). Μονο αν υπάρχει προφανής αστοχία στο άρθρο (π.χ για το αντικείμενο που αφορά το άρθρο να απαγορεύεται εκ των κανονισμών πάχος 50 χιλ) τότε υπάρχει η δυνατότητα να σου επιβάλουν τα 70 χιλ. με την ίδια τιμή .Σε αυτήν την τελευταία περίπτωση, τα δικαστήρια πολλές φορές κρίνουν ότι ο εργολάβος έπρεπε κατά την προσφορά του να το γνωρίζει αυτό (δηλαδή την απαγόρευση των 50 χιλ.) λόγω της εμπειρίας του σε έργα αναλόγου κατηγορίας και δεν επιδικάζουν πρόσθετη αμοιβή.
    1 point
  10. - ο βασικος νομος ειναι ο 960/79 Ακολουθουν - το ΦΕΚ Α 76/04 αφορα την Αττικη [ν 111/2004] - το ΦΕΚ Α 230/96 αφορα την λοιπη χωρα. [ν 350/96] Γκουγλαρεις και τα βρισκεις κωδικοποιημενα. Και το ΦΕΚ Δ 167/93 με τις προδιαγραφες των ΘΣΑ. υγ το ΤΕΕ εχει ειδικο προγραμμα συνδεσης με τη ΝΟΜΟΣ, με δωρεαν 5-10 ωρες. Σε φτανουν να περασεις ολους τους νομους στην επιφανεια εργασιας και να τους ξαναπερνας οταν βλεπεις καποια τροποποιηση.
    1 point
  11. Καλησπέρα, γνώμη μου είναι οτι αρκεί η εργασία της θερ/σης γιατί εννοείται ότι οι άλλες εργασίες περιλαμβάνονται αυτόματα και στην γενικότερη εργασία της θερ/σης. Αν είχες αποκλειστικά και μόνο εξωτ. χρωματισμούς τότε ναι θα διάλεγες το ιβ).
    1 point
  12. Σας ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας και ζητώ συγγνώμη που έδωσα το ιστορικό τμηματικά. Μου κατέστη σαφές τι ισχύει με το ιδιοκτησιακό στην περίπτωση μου. Αν προκύψει κάτι διαφορετικό μετά την επίσκεψη μου στην Υπηρεσία, θα ενημερώσω για την ιστορία..
    1 point
  13. Σόρρυ είχα κάνει λάθος, 6,75 ημέρες είναι επειδή έχεις <10 ημέρες εμπειρία. Οι τιμές είναι ορισμένες από το ΤΕΕ επί εποχής 4014 και έχουν παραμείνει άτυπα ίδιες. Θα δεις ότι για 6,75 ημέρες σου βγάζει 1577,34 € αμοιβή. Για να μην σου βγάζει το μήνυμα, βάλε 6,75 και θα δεις ότι θα το πάρεις. Μετά την αρχική υποβολή θα επέμβεις στην ομάδα έργου και θα βάλεις την συμφωνηθείσα αμοιβή.
    1 point
  14. Αυτόματη αναγραφή διαστάσεων σε τομή με νοητή ευθεία. Website facebook Page facebook Group Videos Instagram FAQ Οδηγός Χρήσης Download trial
    1 point
  15. Από εργασίες θα κάνεις ότι σου είπε ο Ιάσονας πιο πάνω, επιλέγεις μόνο τις εργασίες Ν.4178/13 (δεν έχει 4495), θα βάλεις 4,5 ημέρες εργασίας. Προϋπολογισμός δεν υπάρχει βάσει επιφανειών, βάλε ότι θες στο αντίστοιχο πεδίο. Θα δεις ότι θα σου βγάλει νόμιμη αμοιβή 1577€ + φπα (ή κάτι εκεί κοντά) αν θα πάρεις τα νόμιμα δεν κάνεις κάτι, αν θας συμφωνήσεις λιγότερα θα επέμβεις στην ομάδα έργου συμπληρώνοντας το σωστό ποσό + φπα και ακολούθως βγάζεις αναφορά. Αν θες ανεβάζεις και το συμφωνητικό ή το κρατάς σε περίπτωση που σου ζητηθεί (εγώ παλιά ανέβαζα αλλά πλέον βαριέμαι).
    1 point
  16. Βάλε μόνο την εργασία υπαγωγής στον 4495 και τίποτε άλλο (από το σύστημα αμοιβών).... Το συμφωνητικό απαραίτητο!
    1 point
  17. Το συναντώ συχνά στα πλαίσια ελέγχων μου. Δυστυχώς επαληθεύεται ότι γράφαμε εδώ προ διετίας. Πολλοί είδαν φως και μπήκαν αγνοώντας παντελώς τις συνέπειες και τις ευθύνες που απορρέουν από την σύνταξη της ΗΤΚ και μετέτρεψαν αυτό το δύσκολο έργο σύνταξης της Η.Τ να φαίνεται στα μάτια των ιδιοκτητών σαν ένα διεκπεραιωτικό έγγραφο το οποίο κατά τη γνώμη τους θα πρέπει να εκδίδεται γρήγορα και με συνοπτικές διαδικασίες.. Προφανώς και δεν θα μπορούσες να ολοκληρώσεις μια Η.Τ με λανθασμένη υπαγωγή καθώς αν το έκανες θα έφερες εσύ την ευθύνη της νομιμότητας του ακινήτου. Αυτό που προσωπικά κάνω (μαζί μου και πολλοί άλλοι συνάδελφοι) είναι αρχικά να ζητάμε (ή να αναζητούμε επί πληρωμή φυσικά) πλήρη φάκελο από όλα τα απαιτούμενα για να μελετήσουμε την υπόθεση. Επιπλέον και ίσως αυτό είναι το πιο σοβαρό, όταν υπάρχει δήλωση υπαγωγής από άλλο συνάδελφο ενημερώνω τον ιδιοκτήτη ότι το κόστος ελέγχου θα είναι μεγάλο καθώς το ακίνητο θα ελεγχθεί εξονυχιστικά από την αρχή και εφόσον βρεθούν λάθη και ανακρίβειες ενδέχεται να υπάρξει πρόστιμο , εάν και εφόσον βεβαίως η υπάρχουσα δήλωση μπορεί να διορθωθεί. Αν όχι ή αν αυτός διαφωνεί, η υπόθεση απορρίπτεται και ας τα βρει με τον προηγούμενο που προσέλαβε.
    1 point
  18. @Paul_MixΑν για κάποιον λόγο όπως πχ για σύνδεση με Δίκτυα Κοινής Ωφέλειας σου ζητήσουν βεβαίωση ολοκλήρωσης, υπάρχει στο e-adeies πράξη σε συνέχεια ηλεκτρονικής που γράφει ακριβώς αυτό, ολοκλήρωση εργασιών ΕΕΔΜΚ. Αυτήν εκδίδεις και το πιστοποιείς.
    1 point
  19. Ο νόμος είναι σαφής, και ο συνάδελφος kan62 σαφέστατος
    1 point
  20. Όπως φάνηκε διέγραψες το ερώτημα με αποτέλεσμα οι απαντήσεις των συναδέλφων να φαίνονται ξεκρέμαστες. Το παρόν κλειδώνεται μέχρι να το δει ο αρμόδιος συντονιστής και να επιβάλλει την αρμόζουσα ποινή.
    1 point
  21. Καλώς ενέκρινε, αφού το "σε κάθε άλλη περίπτωση δύναται" αυτό σημαίνει.
    1 point
  22. Το ίδιο πράγμα σου λέει ο συνάδελφος. Η μετατόπιση της θύρας επιφέρει α΄λλαγή στις διαστάσεις των τοιχωμάτων ωπλισμένου σκυροδέματος άρα και στον τρόπο συμπεριφοράς του συστήματος του τοιχωματικόυ πυρήνα (το σύνολο των τοιχωμάτων που περιβάλλουν την είσοδο - κλιμακοστάσιο φρέαρ ανελκυστήρος).
    1 point
  23. 4 χρόνια, μετά.... Την απάντηση της ΔΑΟΚΑ την έχουμε;
    1 point
  24. χρόνια καλά, να λέμε και για του σιτεμένους, καλά γεράματα...
    1 point
  25. Εφαρμογή απλής διαστατολόγησης αεραγωγών (Εκτελείται απευθείας απο το αρχείο exe) DUCTULATOR.exe
    1 point
  26. και στο σκέτο όργανο συμφωνούμε όλοι
    1 point
  27. Γράφω για να ενημερώσω τους συναδέλφους, που μπορεί να αντιμετωπίζουν ή να αντιμετωπίσουν στο μέλλον το ίδιο πρόβλημα, ότι επικράτησε η λογική. Μετά από επικοινωνία της ΥΔΟΜ με την ΔΑΟΚΑ, διευκρινίστηκε ότι μπορεί ένα τμήμα ορόφου να έχει προϋποθέσεις υπογείου ανεξάρτητα με το αν επικοινωνεί οριζόντια ή κατακόρυφα με το υπόλοιπο κτίριο. Αυτό ακριβώς που ορίζει ο ΝΟΚ δηλαδή.
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
      Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας
      • 0 απαντήσεις
    • «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
      Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

      Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).

      Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.

      • 2 απαντήσεις
    • ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
      Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.

      Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
      1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
      ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
      προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
      την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
      μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
      τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
      γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.

      2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
      μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.

      3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.

      4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς: 
        • Downvote
      • 62 απαντήσεις
    • Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
      Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.

      Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:

      α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.

      β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,
        • Like
      • 2 απαντήσεις
    • Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
      Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.

      Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).

      Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.

      Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.