Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. Λυκούργoς

    • Πόντοι

      6

    • Περιεχόμενα

      23


  2. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      17.307


  3. antloukidis

    antloukidis

    Core Members


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      3.702


  4. venezia

    venezia

    Core Members


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      1.663


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 13/11/2023 σε όλες τις περιοχές

  1. Καταρχήν να πω ότι ούτε εγώ έχω το tekton ... Μόνο το fespa έχω... Το πιο απλό που μπορείτε να κάνετε είναι να πατήσετε το εικονίδιο τομών ... και μετά F6 και από εκεί ένα οποιοδήποτε εικονίδιο "?" για να ανοίξει το manual στο κεφάλαιο των τομών. Οι τομές είναι στη σελίδα 551. Η διαδικασία είναι απλή: 1. Σχεδίαση των γραμμών/αξόνων τομής (βήματα/tips: ενεργοποιήστε το ORTHO[insert]... ξεκινάμε με το κουμπί 1 την περιγραφή και όταν ολοκληρώσουμε την υπόδειξη σημείων της γραμμής τομής πατάμε το κουμπί 2 για κατασκευή της γραμμής, όπου τέλος μας ζητάει να υποδείξουμε το ημιεπίπεδο του παρατηρητή) και 2. Κατασκευή/σχεδίαση τομής Κατασκευάζουμε την τομή επιλέγοντας α) τομή ορόφου ή β) τομή κτιρίου
    3 points
  2. Δεν είμαι εργατολόγος και δεν γνωρίζω να σου εξηγήσω τις διαφορές που υπάρχουν στους μαθηματικούς τύπους υπολογισμού σύνταξης μισθωτού/ΕΕ και άλλωστε δεν έχει νόημα η όποια αντιπαράθεση. Δεν θα έπρεπε να υπάρχει διαφορετικός τύπος/τρόπος υπολογισμού, που δυστυχώς για τους ΕΕ, υπάρχει. Όλα αυτά έχουν αναλυθεί λεπτομερώς στην πιλοτική δίκη που έγινε στο ΣΤΕ, και αναμένουμε την απόφασή του.
    2 points
  3. Νέα απόφαση του ΣτΕ ακυρώνει τη νομοθετική ρύθμιση του 2014, με βάση την οποία έχουν γίνει τα τελευταία δέκα χρόνια σε εξ αδιαιρέτου ιδιοκτησίες χωρίς τη συναίνεση όλων των συνιδιοκτητών πολλές χιλιάδες τακτοποιήσεις αυθαιρέτων κατασκευών, που βρίσκονται σε γήπεδα άνω των τεσσάρων στρεμμάτων, σε εκτός σχεδίου περιοχές όλης της χώρας. https://ecopress.gr/afthaireta-to-ste-akyronei-ypagoges-ch/ ΣΗΜ. : Αφορά μόνο σε δηλώσεις του ν.4178/13.
    2 points
  4. (Έγραψα "πια" και τίποτα παραπάνω, προκειμένου να είμαστε ακριβείς σε σχέση με τους εν ισχύ Νόμους)
    2 points
  5. Η επίσημη ανακοίνωση από το πρόγραμμα αναφέρει: Ενεργοποίηση κατάστασης 7 Αίτηση σε Υλοποίηση Εργασιών για μονοκατοικίες και μεμονομένα διαμέρίσμα. Ενεργοποιήθηκε η δυνατότητα μετάβασης των αιτήσεων μονοκατοικιών και μεμονομένων διαμερισμάτων σε κατάσταση 7 Αίτηση σε Υλοποίηση Εργασιών , από την οποία ο ωφελούμενος μπορεί να αιτηθεί την κλήρωση Β Ενεργειακού Επιθεωρητή. Επισημαίνεται ότι μετά την μετάβαση των αιτήσεων σε κατάσταση 7 δεν θα είναι δυνατή η καταβολή προκαταβολών σε αναδόχους. Η αντιστοιχη δυνατότητα για πολυκατοικίες θα ενεργοποιήθεί τις επόμενες ημέρες.
    1 point
  6. Και σε μένα το ίδιο μήνυμα παιδιά καλησπέρα. Κάθε φορά θα βλέπουμε και κάποιο διαφορετικό μήνυμα από το buildingcert.
    1 point
  7. Και σε μένα το ίδιο βγάζει..απ΄ όποιο Browser και αν δοκίμασα
    1 point
  8. Σήμερα ανέβασα 2 ΚΗΔ χωρίς πρόβλημα. Καθαρίστε την cache του browser (Ctrl+Shift+Del) μήπως και στρώσει, συνέχεια το κάνω διότι κατι κολλάει στη σελίδα τους.
    1 point
  9. @sdim Μπήκα δοκιμαστικά και βγάζει το ίδιο μήνυμα με το δικό σου
    1 point
  10. "the 'PRIMARY' filegroup is full. Create disk space by deleting unneeded files, dropping objects in the filegroup, " Αν τους γέμισε ο Server και δεν μπορούμε να υποβάλλουμε αιτήσεις, μήπως δικαιούμαστε παράταση;
    1 point
  11. Το 2002 η εισφορά ήταν 165 ευρώ τον μήνα για Κύρια και Ειδικό Λογαριασμό, σημερινά λεφτά είναι 482 ευρώ. Με σημερινά δεδομένα λίγο πιο κάτω από Κατηγορία 6. και σε κάθε εξάμηνο υπήρχαν μικρές αυξήσεις ανάλογα με τον τιμάριθμο. Στους πίνακες που παραθέτεις δεν έχεις συμπεριλάβει τις Εισφορές για την Ειδική Προσαύξηση. Συνάδελφε, αυτά τα πράγματα θέλουν μελέτη και υπολογισμούς. @astrah δεν υπήρχε γιατί πληρώναμε ήδη την Ανώτατη Ασφαλιστική Κλάση της εποχής, σύμφωνα με τα σημερινά δεδομένα.
    1 point
  12. - Η πιλοτική δίκη έγινε δεκτή στο ΣΤΕ διότι εκτός από τα δικονομικά, συνοδεύεται από εμπεριστατωμένη αναλογιστική μελέτη, η οποία μαζί με την τεκμηρίωση υπερβαίνει τις 60 σελίδες. Ο τρόπος υπολογισμού των συντάξεων των ΕΕ μετά το 2016 έχει διάφορες λάθος παραδοχές και δεν στηρίζεται σε καμία αναλογιστική μελέτη - είναι τύπου "πάμε έτσι, και βλέπουμε". - Το 2% στήριζε το ταμείο όσο υπήρχε και όσο οι ΕΕ είχαμε πολλή δουλειά, άδειες, επιβλέψεις κ.λπ. - και το βασικό: δεν βγαίναμε στην σύνταξη στα 62-67, με αποτέλεσμα ο λόγος εργαζόμενων προς συνταξιούχους να είναι στο 7 προς 1. Όταν πέσαμε στα μνημόνια αυτό άλλαξε άρδην, το 2% καταργήθηκε μαζί με τις ελάχιστες αμοιβές, και... - Το ΤΣΜΕΔΕ έχασε περίπου 1,2 δις με τα "κουρέματα" των (υποχρεωτικών και εν μέρει άτοκων) επενδύσων του σε κρατικούς τίτλους + την συμμετοχή του στην τρ. Αττικής, που πρόσφατα απαξιώθηκε 100% και επίσημα. - Τα ταμεία (πρέπει) να έχουν αναδιανεμητικό - τουλάχιστον εν μέρει - ρόλο, οπότε για να βγει άκρη θα έπρεπε να συνυπολογισθούν όλα τα ποσά που έχουν καταβληθεί από όλες τις πηγές, και στην συνέχεια να καθοριστεί μια ελάχιστη σύνταξη για όλο τον κλάδο + ένα τμήμα ανταποδοτικής. Το οποίο ΔΕΝ έχει γίνει, με αποτέλεσμα να έχουμε αλχημείες, τύπου "παλαιοί - νέοι", "ΕΕ προ 2016 Ν. Κατρούγκαλου" που είναι εξομοιωμένοι με τους μισθωτούς, "παλαιοί ΕΕ μετά το 2016 Ν.Κατρούγκαλου" που παίρνουμε λιγότερα, κ.λπ.
    1 point
  13. Σωστό! Μόνο που οι εισφορές καθορίζονταν με υπουργικές αποφάσεις και όχι από τους ΕΕ. Δυνατότητα ανώτερης ασφαλιστικής κλάσης δεν υπήρχε... (διορθώστε με αν κάνω λάθος) Επίσης, μην ξεχνάμε τις εισφορές 2% επί των αμοιβών στο ΤΣΜΕΔΕ, που εμμέσως κατέβαλαν οι ΕΕ μηχανικοί, κατά την έκδοση αδειών κτλ... (ιδιαίτερα οι ΑΜ-ΠΜ) και όχι οι μισθωτοί...
    1 point
  14. @mecheng εφ' όσον η υπόθεση έχει παραπεμφθεί στο ΣτΕ σημαίνει ότι οι Δικαστές αναγνώρισαν ότι υπάρχει αδικία εις βάρος των ΕΕ. Επίσης επειδή έχεις τελειώσει Πολυτεχνείο μάλλον θα πρέπει να γνωρίζεις την Θεωρεία της Αξίας του Χρήματος. μήπως μπορείς να μας πεις ποια είναι η σημερινή αξία των 138 ευρώ που πλήρωσε κάποιος το 2002; Γιατί όλα αυτά πρέπει να γίνονται με Αναλογιστικές Μελέτες, με Μαθηματικούς Υπολογισμούς και όχι στην τύχη.
    1 point
  15. Και ο Ν.4858/2021 το ίδιο αναφέρει στο άρθρο 2 παρ. βγ : .......καθώς και το άμεσο περιβάλλον τους.
    1 point
  16. Ο 4495/17 είναι τόσο ασαφής με το θέμα .... Ο Ν. 3028/2002 αναφέρει το άμεσο περιβάλλον : ΑΡΘΡΟ 2: ΕΝΝΟΙΑ ΟΡΩΝ γγ) …….. Στα ακίνητα μνημεία συμπεριλαμβάνονται οι εγκαταστάσεις, οι κατασκευές και τα διακοσμητικά και λοιπά στοιχεία που αποτελούν αναπόσπαστο τμήμα τους, καθώς και το άμεσο περιβάλλον τους. Λογικά σύμφωνα με τα παραπάνω , το ακίνητο ΔΕΝ εμπίπτει στο άμεσο περιβάλλον. Γνώμη μου , για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο , κάνε ερώτημα στην αρμόδια Νεωτέρων .
    1 point
  17. Τι λέει το ΦΕΚ κηρυξης; Ανατρέξατε σε αυτό; Ορίζει ακτίνα ζώνης προστασίας; Γράφει κάτι σχετικό; Αναφέρατε παραπάνω "νομίζω από ΥΠΕΧΩΔΕ", οπότε κρίνοντας από αυτό, δεν το έχετε αναζητήσει ακόμα. Υπάρχει μεγάλη πιθανότητα ναι σας δώσει όλες τις απαντήσεις στα ερωτήματα που θέτετε.
    1 point
  18. Εγω θα διαφωνήσω , απο ΝΟΚ έχουμε ιε. Σοφίτες με συνολικό εμβαδόν μικρότερο ή ίσο του 1/2 του χώρου του υποκείμενου ορόφου με τον οποίο συνδέονται λειτουργικά, χωρίς να αποτελούν ανεξάρτητο όροφο. Ως υποκείμενος όροφος νοείται η συνολική επιφάνεια της κάτοψης συμπεριλαμβανομένων των τοίχων που την ορίζουν. αφού το έρκερ συγκαταλέγεται στους τοίχους που ορίζουν την ιδιοκτησία ΘΑ προσμετρηθεί. Δεν έχει σχέση αν είναι εξώστης
    1 point
  19. Σύμφωνα με το άρθρο 163, αποζημιώσεις οφείλονται μόνον αν έχει εκτελεσθεί αντικείμενο <3/4 του προϋπολογισμού.
    1 point
  20. Δίκιο έχεις. Πάντως το «ναι» στο πρώτο ερώτημα εξακολουθεί να ισχύει. Επί του πρακτέου: αν έχεις το κουράγιο να διορθώσεις ολοκληρωμένη δήλωση, προχώρα. Γενικό ερώτημα: Εάν οι ρυθμισμένες αυθαιρεσίες —κλειστοί ημιυπαίθριοι, ως επί το πλείστον— δεν ενταχθούν στον ισχύοντα νόμο και δεν εξαιρεθούν οριστικά, θα διατηρηθούν για σαράντα χρόνια και μετά θα επανέλθουν στο καθεστώς που βρίσκονταν πριν τη ρύθμιση; Αυτό είναι μεγαλύτερο ανέκδοτο και από τον ισχυρισμό πως το ΤΕΕ υπερασπίζεται τα δικαιώματα των ελεύθερων επαγγελματιών μηχανικών.
    1 point
  21. Γράφω το αίτημά μας σε 2 σειρές και μου γράφεις ένα κατεβατό, χωρίς να λες αν το αίτημά μας είναι σωστό ή λάθος. Δεν έγραψα πουθενά για μεγάλες συντάξεις....
    1 point
  22. Γενικά δεν επιτρέπεται "εμείς οι μηχανικοί" να παρανομούμε. "Το σύστημα" φαίνεται να επιτρέπεται. Δεν είναι η πρώτη φορά που συναντάμε "bugs" στα διάφορα συστήματα. Αυτό που το οικόπεδο έχει άδεια και οι αυθαίρετες προσθήκες δεν έχουν, είναι πρόβλημα από την αρχή του νόμου, καθώς δεν έχουν φτιάξει "δεύτερο κουτάκι" (όχι άδεια για τα αυθαίρετα μόνο). Αν κάνεις την δουλειά σου "με τον τρόπο που θεωρεί το σύστημα σωστό", το μνημονεύεις στην τεχνική έκθεση ή/και στα σχόλια. Αφού ξέρεις ότι είσαι κατηγορία 4, θα βάλεις κατηγορία 4 με όποιον τρόπο βρίσκεις πρόσφορο (κατά την άποψη του συστήματος) και τα υπόλοιπα στην τεχνική έκθεση.
    1 point
  23. Θα έπρεπε να είχε εκδοθεί βεβαίωση με εξαιρέσεις, αλλά δεν έγινε και τίποτα φοβερό. Η διατύπωση του κειμένου σε καλύπτει· αυτό που βεβαιώθηκε είναι αληθές. Εξακολουθείς να έχεις δύο επιλογές· είτε εκδίδεις βεβαίωση με εξαιρέσεις είτε προχωράς σε ρύθμιση. Ο μελλοντικός ιδιοκτήτης μπορεί να προβεί και αργότερα σε τακτοποίηση για την ένταξη σε πρόγραμμα.
    1 point
  24. Συνάδελφε ζητάμε κάτι πολύ απλό ( όπως τονίστηκε και στην πιλοτική δίκη που έγινε στο ΣΤΕ ) Να πάρουμε την ίδια σύνταξη με ένα μισθωτό μηχανικό, που έχει τα ίδια συντάξιμα χρόνια με μας και έχει πληρώσει τις ίδιες εισφορές. Τίποτα παραπάνω. Για τα 2% που πληρώναμε όλοι οι ΕΕ, δεν διεκδικούμε κάτι επί του παρόντος...
    1 point
  25. Αφού υπάρχει έκθεση για λήψη μέτρων ασφαλείας λόγω επικινδυνότητας, ο μόνος τρόπος για να μην πραγματοποιηθούν είναι η κατεδάφιση. Συμφωνώ, λοιπόν, και εγώ αυτό θα έκανα.
    1 point
  26. @Tim22 μπορεί να γίνει ρύθμιση και τώρα. Ακόμα και να εκδοθεί εκ νέου πιστοποιητικό πληρότητας με εξαιρέσεις, μπορεί να τακτοποιηθεί αργότερα η μετατόπιση του ανοίγματος.
    1 point
  27. Θα ήθελα να προτείνω την προσφυγή στην τηλεφωνική υποστήριξη του ΤΕΕ. Αλλά επειδή, κατά πάσα βεβαιότητα, θα λάβεις απάντηση τύπου «ήξεις αφήξεις ουκ εν πολέμω θνήξεις»· δεν θα το κάνω. Το πρόβλημα είναι ότι έχεις και άλλες παραβάσεις εκτός από τη λοιπή. Το καλύτερο θα ήταν να περιμένεις έως ότου επιτραπούν οι δηλώσεις για την κατηγορία 5. Εάν θέλεις οπωσδήποτε να ρυθμίσεις το ακίνητο, ο μόνος τρόπος που μπορώ να σκεφθώ για να παρακαμφθεί το πρόβλημα είναι να κάνεις δεύτερη δήλωση που να περιέχει μόνο τη λοιπή παράβαση. Σε αυτήν μπορείς να συμπληρώσεις οτιδήποτε χρειάζεται για να προχωρήσει η υποβολή αφού, ως γνωστόν, το πρόστιμο της λοιπής υπολογίζεται βάσει προϋπολογισμού και όχι με συντελεστές τετραγωνιδίων. Επισημαίνω (περιττό για όσους ασχολούνται με δηλώσεις αυθαιρέτων) ότι δεύτερη δήλωση για το ίδιο ακίνητο δεν επιτρέπεται. Στη συγκεκριμένη περίπτωση, αναφέρω —και δεν προτείνω— αυτή την αλχημεία γιατί το πρόβλημα προκαλείται από το ηλεκτρονικό σύστημα που εμποδίζει την υποβολή καθ' όλα νόμιμης δήλωσης.
    1 point
  28. Το πρώτο είναι σωστό («θεωρείται ότι δεν υπάρχει οικοδομική άδεια αποκλειστικά για τις αυθαίρετες κατασκευές»). Το δεύτερο, όμως, είναι λανθασμένο. Για τον προσδιορισμό της κατηγορίας θεωρείται ότι υπάρχει άδεια («στην κατηγορία 4 υπάγονται αυθαίρετες κατασκευές ή αυθαίρετη αλλαγή χρήσης σε οικόπεδο/γήπεδο για το οποίο έχει εκδοθεί οικοδομική άδεια»). Δηλαδή, το οικόπεδο (για την ακρίβεια: το επ' αυτού κτίριο) εξακολουθεί να έχει άδεια παρά το γεγονός ότι για τις αυθαιρεσίες θεωρούμε ότι δεν υπάρχει. Η περίπτωση που περιγράφεις δεν χρήζει υπαγωγής. Δήλωση γίνεται μόνο για αυθαίρετες κατασκευές ή αυθαίρετες αλλαγές χρήσης.
    1 point
  29. Συγνώμη που θα σας στεναχωρήσω αλλά σαν τρίτος δεν βλέπω καμμία λογική στις προθέσεις σας. Σκεφτείτε ψύχραιμα, και λάβετε υπόψη ότι η καλύτερη λύση που μπορεί να σας δώσει ένα δικαστήριο ( μετά από πολύ τρέξιμο, χρόνο και πολλά έξοδα ), είναι πολύ χειρότερη από την χειρότερη λύση που θα βρείτε μεταξύ σας.
    1 point
  30. @alej Στο θέμα «Χρονολόγηση κατασκευών» το ερώτημα της εναρκτήριας δημοσίευσης είναι «πότε ξεκίνησε η χρήση των διάτρητων τούβλων». Οι απαντήσεις παρουσιάζουν ενδιαφέρον.
    1 point
  31. Επομένως εγώ το δηλώνω ώς ρυθμισμένο (προ του 1955) και είμαι οκ.
    1 point
  32. @Didonis Απαράδεκτο επίσης είναι να ψάχνουμε τρόπο ως μηχανικοί να τα παίρνουμε από τους πελάτες χωρίς λόγο για επιπλέον εργασίες, όταν είναι δυνατόν να αποφευχθούν με νόμιμο τρόπο. Ρωτάω γιατί είμαι νέα μηχανικός, δε μου έχει ξανατύχει αντίστοιχη περίπτωση και διερευνώ ακόμη ως προς το πώς να το χειριστώ. Η δική μου λογική είναι να κάνω τη βέλτιστη δυνατή ποσότητα εργασίας ώστε να επιλυθεί το πρόβλημα του πελάτη με το λιγότερο δυνατό κόστος. Η φιλοσοφία του μηχανικού είναι επίσης να επιλύει προβλήματα, είτε συναδέλφων είτε πελατών του και όχι να επιτίθεται χωρίς λόγο χωρίς ουσιαστικά να δίνει καμία ξεκάθαρη απάντηση για το πώς να επιλυθεί το πρόβλημα.
    1 point
  33. @DidonisΕγώ δεν είπα τι έχω σκοπό να κάνω γιατί ακόμα το διερευνώ. Ρώτησα τι είναι σωστό να κάνω βάσει αυτών των συνθηκών ώστε κι εγώ να είμαι νόμιμη και ο ιδιοκτήτης με τον αγοραστή να κάνουν τη δουλειά τους.
    1 point
  34. Καθίστε καλά μην αναγκαστεί να ασχοληθεί το ΤΕΕ και τα κάνει χειρότερα !!! 😂
    1 point
  35. Και POS και ηλεκτρονικές υπογραφές που λήγουν κάθε 3ετία και αναρτήσεις και ηλεκτρονικές άδειες και ταυτότητεςκαι όλα σοτυς μγχανικούς τα βάρη του εκσυγχρονισμου. Και δεν λεω χρησιμα ολα αυτα, αλλα αν σκεφτουμε οτι φτανουμε σε σημειο πολλες φορες να ανεβαζουμε μαγειρεμενα τοπογραφικα για να βγαινουν τα εμβαδα των οικοπεδων και των καθετων "ακριβως" (οπως χαριτωμενα και βλακωδως ζητουν οι συμβολαιογραφοι και οι της πολεοδομιας), τότε λες εκσυγχρονισμος απο τα LILD. Και λιγο πολυ αυτο συμωαινει σε ολα εοτε ειναι POS, ειτε My data ντλ. Ενας ατελειωτος αχταρμας ανοργανοτου εκσυγχρονισμου.
    1 point
  36. Μπαίνεις στο site της aade.gr Πας προσωπικη πληροφορηση Πατάς στο όνομά σου και "μητρώο και επικοινωνία" Μετά "Στοιχεία επιχείρισης" Κατεβαίνεις κάτω στο Νο. 6
    1 point
  37. Κτίσμα δεν υπάρχει αλλά υπάρχει κατασκευή.... Άρα βεβαίωση με εξαιρέσεις...
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
    • Παράταση της προθεσμίας για την προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για ΑμεΑ του ΝΟΚ ως 30.04.2024
      Αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/33888/542 (1)

      Τροποποίηση της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης «Παράταση των προθεσμιών των παρ. 4 και 10 του άρθρου 26 “Προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για τα άτομα με αναπηρία και τα εμποδιζόμενα άτομα” του ν. 4067/2012 “Νέος Οικοδομικός Κανονισμός”» (Β’ 7028)

      Άρθρο 1

      Τροποποίηση του άρθρου 1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η προθεσμία του δεύτερου εδαφίου της παρ. 4 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012. Για το ίδιο διάστημα παρατείνεται η αναστολή κυρώσεων για τα ανωτέρω αναφερόμενα κτίρια.».

      Άρθρο 2

      Τροποποίηση του άρθρου 2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η καταληκτική προθεσμία αναστολής κυρώσεων του τέταρτου εδαφίου της περ. (α) της παρ. 10 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012 και, αντιστοίχως, η προθεσμία ολοκλήρωσης των απαραίτητων διαμορφώσεων του πέμπτου εδαφίου της ίδιας περίπτωσης και η καταληκτική ημερομηνία αναστολής του έκτου εδαφίου, που αφορά στην υποχρέωση της παρ. 3 του άρθρου 59 του ν. 4495/2017 (Α’ 167).».

      Απόφαση Αριθμ. ΥΠΕΝ-ΔΕΣΕΔΠ-33888-542_2024.pdf
      • 1 απάντηση
    • Ανάρτηση δεκαεφτά (17) συχνών ερωτήσεων και απαντήσεων για το πρόγραμμα Εξοικονομώ Επιχειρώ
      1.  Θέματα Επιλεξιμότητας Αιτήσεων

      1.1.  Η Επιχείρηση μας δραστηριοποιείται σε διαφορετικούς τομείς και έχει δηλωμένους στην Εφορία τους αντίστοιχους κωδικούς αριθμούς δραστηριότητας (ΚΑΔ). Πρέπει όλοι οι ΚΑΔ να είναι επιλέξιμοι με βάσει το παράρτημα 5 του Οδηγού ούτως ώστε να μπορούμε να κάνουμε αίτηση στο Πρόγραμμα;

      Όχι δεν είναι απαραίτητο εφόσον η δραστηριότητα των επιλέξιμων ΚΑΔ πραγματοποιείται σε εγκαταστάσεις που είναι διακριτές από αυτές των μη επιλέξιμων και το επενδυτικό σχέδιο αφορά μόνο σε αυτές. Σε αυτήν την περίπτωση στο πληροφοριακό σύστημα δηλώνεται τουλάχιστον ένας επιλέξιμός ΚΑΔ.
      • 0 απαντήσεις
    • Μελέτη ΙΟΒΕ: Οι τάσεις, οι προκλήσεις και οι προοπτικές της ανάπτυξης των Κατασκευών στην Ελλάδα
      Η μελέτη που παρουσιάστηκε σε ειδική εκδήλωση που διοργάνωσαν το Ταμείο Μηχανικών Εργοληπτών Δημοσίων Έργων - ΤΜΕΔΕ και το ΙΟΒΕ, καταγράφει τη μεγάλη ανάπτυξη που έχει σημειώσει ο κλάδος των κατασκευών, με αύξηση του αντικειμένου κατά 84% από το 2017 μέχρι σήμερα. Παράλληλα, υπογραμμίζει τις μεγάλες προσδοκίες για την περαιτέρω ανάπτυξη του κλάδου τα επόμενα χρόνια με ώθηση από τους υψηλούς εθνικούς και ευρωπαϊκούς πόρους. Όπως εκτιμά το ΙΟΒΕ,τα έργα στο πλαίσιο του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας (ΤΑΑ) και οι πόροι του ΕΣΠΑ 2021 – 2027 σε συνδυασμό με τις ιδιωτικές επενδύσεις (περιλαμβάνοντας τις επενδύσεις σε κατοικίες) θα κινητοποιήσουν κατά την περίοδο 2024 – 2026 συνολικά πόρους άνω των 52 δισ. ευρώ, συμπεριλαμβανόμενης και της τραπεζικής χρηματοδότησης.

      Έτσι οι επενδύσεις σε Κατασκευές –κυρίως στις υποδομές– εκτιμάται ότι θα ενισχύσουν σημαντικά το μερίδιό τους στο ΑΕΠ την περίοδο 2024 - 2026.
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.