Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      19

    • Περιεχόμενα

      17.699


  2. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      17

    • Περιεχόμενα

      8.443


  3. tetris

    tetris

    Core Members


    • Πόντοι

      16

    • Περιεχόμενα

      6.616


  4. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      11

    • Περιεχόμενα

      26.034


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη από 16/09/2024 in Δημοσιεύσεις

  1. Ντροπή μας και μόνο που καθόμαστε και συζητάμε για τις ηλίθιες παρατηρήσεις που μας κάνουν για το εξοικονομώ 2021! Ποιοι κάνουν τους ελέγχους? Ειναι μηχανικοί του ΤΕΕ αυτοί? Σπούδασαν να ζητάνε γελοιότητες? Εμείς έχουμε αξιοπρέπεια να ασχολούμαστε με αυτά για 200 ευρώ? Θα διαμαρτυρηθούμε στο ΤΕΕ? ΕΛΕΟΣ!
    4 points
  2. Μπήκε στη Βουλή ... https://www.hellenicparliament.gr/Nomothetiko-Ergo/Anazitisi-Nomothetikou-Ergou?law_id=553eac79-acff-482c-b5f7-b1f2000fbce6 Στο άρθρο 16, παρ.3 : 3. Στην περ. α) της παρ. 1 του άρθρου 82 του ν. 4495/2017 (Α’ 167), περί απαγόρευσης δικαιοπραξιών σε ακίνητα με αυθαίρετες κατασκευές ή πολεοδομικές παραβάσεις, προστίθενται εδάφια, τρίτο, τέταρτο, πέμπτο και έκτο, και η περ. α) της παρ. 1 του άρθρου 82, κατόπιν νομοτεχνικών βελτιώσεων, διαμορφώνεται ως εξής: «α) Απαγορεύεται και είναι απολύτως άκυρη η μεταβίβαση ή η σύσταση εμπράγματου δικαιώματος σε ακίνητο στο οποίο έχει εκτελεστεί αυθαίρετη κατασκευή κατά την παράγραφο 1α του άρθρου 81, ή έχει εγκατασταθεί αυθαίρετη αλλαγή χρήσης κατά την παράγραφο 1β του άρθρου 81, ή έχει εκτελεστεί πολεοδομική παράβαση των περιπτώσεων β), γ), δ) της παραγράφου 3 του άρθρου 81. Στην ανωτέρω απαγόρευση εμπίπτουν και τα ακίνητα τα οποία εισφέρονται σε εταιρεία. Η ανωτέρω ακυρότητα των μεταβιβάσεων και των συστάσεων εμπράγματων δικαιωμάτων που έχουν πραγματοποιηθεί προ της 1ης.5.2024 αίρεται με μεταγενέστερη υπαγωγή στις διατάξεις του παρόντος των αυθαιρεσιών ή των ανωτέρω πολεοδομικών παραβάσεων που είχαν εγκατασταθεί προ των ανωτέρω πράξεων, εφόσον αυτή είναι επιτρεπτή, και υπό την προϋπόθεση σύνταξης Ηλεκτρονικής Ταυτότητας Κτιρίου ή Αυτοτελούς Διηρημένης Ιδιοκτησίας του άρθρου 53. Σε περίπτωση που η συμβολαιογραφική πράξη που καταρτίστηκε κατά παράβαση του πρώτου εδαφίου χρήζει διόρθωσης ως προς τα στοιχεία του ακινήτου, αυτή δύναται να διορθωθεί από τον τελευταίο αποκτώντα το εμπράγματο δικαίωμα, μονομερώς, ενεργούντα για λογαριασμό του και για λογαριασμό του μεταβιβάζοντος, τεκμαιρομένου ότι ο αποκτών ενεργεί δυνάμει των διατάξεων των άρθρων 235, 223 και 726 του Αστικού Κώδικα (π.δ. 456/1984, Α’ 164). Κατά τη σχετική διόρθωση της οικείας πράξης προσαρτώνται μόνον το Πιστοποιητικό ΕΝΦΙΑ του τελευταίου αποκτώντος, το Πιστοποιητικό Πληρότητας Ηλεκτρονικής Ταυτότητας Κτιρίου ή της Ηλεκτρονικής Ταυτότητας Αυτοτελούς Διηρημένης Ιδιοκτησίας της παρ. 3 του άρθρου 53, η βεβαίωση υπαγωγής, το σχεδιάγραμμα της κάτοψης, και το απόσπασμα κτηματολογικού διαγράμματος. Τυχόν απαιτούμενη δήλωση φόρου υποβάλλεται μονομερώς.». 12690878.pdf
    3 points
  3. αν επιλέξεις προ του 75 το πρόστιμο είναι σταθερό στα 250€ (όσα τ.μ και αν βάλεις) Λογικό είναι να το βάλεις ως υπόγειο με 0,50 για να μπει στο Ε9 ως βοηθητικός και υπόγειος χώρος
    3 points
  4. πολυ σωστα... ΣτΕ 2056/2014 7. Επειδή, ακολούθως, ο νόμος 1337/1983 (ΦΕΚ 33/Α/1983) καθιέρωσε νέο σύστημα για την πολεοδόμηση ορισμένης περιοχής. Το σύστημα αυτό χαρακτηρίζεται από τρία στάδια, από τα οποία διέρχεται η πολεοδόμηση της περιοχής, δηλαδή το Γενικό Πολεοδομικό Σχέδιο, την πολεοδομική μελέτη και την εφαρμογή της. Το Γενικό Πολεοδομικό Σχέδιο αποτελεί την γενική πρόταση πολεοδομικής οργανώσεως των πολεοδομικών ενοτήτων, που διατυπώνεται μετά από εκτίμηση των οικιστικών αναγκών και των προβλεπόμενων επιπτώσεων της πολεοδομικής ρυθμίσεως στο φυσικό και οικιστικό περιβάλλον. Συγκεκριμένα, το Γενικό Πολεοδομικό Σχέδιο περιλαμβάνει κατ' αρχήν γενικούς ορισμούς και κατευθύνσεις ως προς τα θέματα του πολεοδομικού σχεδιασμού, δημογραφικά, οικονομικά, ενεργειακά, κυκλοφοριακά κ.λ.π. (άρθρο 2 του νόμου 1337/1983). Η πολεοδομική μελέτη αποτελεί εξειδίκευση των προτάσεων και προγραμμάτων του Γενικού Πολεοδομικού Σχεδίου. Η έγκρισή της έχει τις συνέπειες εγκρίσεως σχεδίου πόλεως κατά τις διατάξεις του από 17-07-1923 νομοθετικού διατάγματος. Κύρια χαρακτηριστικά της αποτελούν η ρυμοτομική διαρρύθμιση μιας περιοχής και ο καθορισμός των όρων και περιορισμών δομήσεως (άρθρο 6 του νόμου 1337/1983). Το τρίτο στάδιο της εφαρμογής περιλαμβάνει όλες τις ενέργειες που απαιτούνται για την πραγμάτωση της πολεοδομικής μελέτης (καθορισμό τμημάτων που αφαιρούνται για εισφορά γης, τμημάτων που ρυμοτομούνται για κοινόχρηστους χώρους.
    3 points
  5. Γνωστή η ιστορία Θόδωρε. Ίσως να πρέπει να ανοίξει η κουβέντα για πλήρη κατάργηση του ΤΕΕ, καθώς εδώ και χρόνια δεν εξυπηρετεί τα δικαιώματα των μελών του.
    2 points
  6. Καλησπέρα. Αρχικά τοποθετείσαι σε λανθασμένη βάση. Ξεκινάς να αγοράσεις κατοικία και δεν έχεις αναθέσει σε μηχανικό τον τεχνικό της έλεγχο; Αν όχι θα πρέπει να το κάνεις. Δεν μπορείς να φανταστείς τι θέματα μπορεί να προκύψουν. Συνεπώς, και μόνο ότι παράθυρα όπως λες είναι κατασκευασμένα με υαλότουβλα, είναι ήδη ύποπτο. θα πρέπει να γίνει έλεγχος από μηχανικό για τη νομιμότητα της κατοικίας και μια και μιλάς για ανοίγματα, να ελεγχθούν και αυτά αν όντως είναι εγκεκριμένα και δεν διανοίχθησαν αυθαίρετα. Για το κόστος τοποθέτησης παραθύρων θα πάς να πάρεις προσφορές αναλόγως του τι θα τοποθετηθεί. Πχ αν θες να βάλεις αλουμίνια θα πάρεις προσφορές από αλουμινάδες κλπ.
    2 points
  7. αν υπήρχε η χρήση και το κτήριο.... νέο κτήριο.... νέες χρήσεις Επικουρικά χωρίς υπόλοιπο συντελεστή δόμησης και άλλα ζητήματα (επάρκεια φυσικού φωτισμού και αερισμού) το υπόγειο δεν μπορεί να γίνει κυρίας χρήσης.... Δεν έχουμε καν σχέδια (οικοδομικής άδειας και πραγματικά υφιστάμενης κατάστασης) και εικόνα να δούμε τι είναι και πως είναι..... περιγραφικά με λέξεις δεν επαρκούν όσα γράφεις.
    2 points
  8. Η αμιγής κατοικία δεν εμπίπτει στις περιπτώσεις της παρ. 5 του άρθρου 17. Συνεπώς, οι χρήσεις γης καθορίζονται βάσει του παλιού ΦΕΚ.
    2 points
  9. Περιορισμός καθαρού ύψους δεν υπάρχει. Το 1.20 ισχύει για όλα τα κτίρια
    2 points
  10. Η κατηγορία 3 δεν επηρεάζεται από την 5. Είναι ξεχωριστή. Ο νόμος δεν αναφέρει τίποτα για υποχρέωση ύπαρξης Ο.Α για ένταξή αποθήκης στην κατηγορία 3. Μπορείς να την κάνεις υπαγωγή στην κατηγορία 3.
    2 points
  11. @sissy_arch Το θέμα του μη άρτιου όμορου θα έπρεπε να έχει εμφανιστεί και αποσαφηνιστεί στο τοπογραφικό που κατατέθηκε. Αν το θέμα αποκρύφτηκε ή δεν είχε γίνει αντιληπτό τότε αυτό σίγουρα πρόσθεσε ένταση στην συναλλαγή με τον υπάλληλο. Σε κάθε περίπτωση αν το όμορο οικόπεδο δεν πληρεί τις προϋποθέσεις ούτε της κατά παρέκκλιση αρτιότητας, τότε ο Τοπογράφος, πριν την κατάθεση της άδειας, να ελέγξει: Αν είναι κατ' εξαίρεση οικοδομήσιμο με τις μεσοτοιχίες του Ν.696 Αν είναι κατ' εξαίρεση οικοδομήσιμο με το αρθ.25 του Ν.1337 Αν έχει προκύψει απο αυτοδίκαια άκυρη κατάτμηση Αν τα παραπάνω δεν ισχύουν, τότε το πρόβλημα παραμένει, και αν το δικό σας οικόπεδο δεν μπορεί να επιλύσει το θέμα της τακτοποίησής του όμορου (δηλαδή δεν μπορεί να διαθέσει επιφάνεια ή πρόσωπο) τότε μπορεί να ζητηθεί πρωτόκολλο αδυνάτου τακτοποίησης από την Πολεοδομία και να επιτραπεί η έκδοση άδειας.
    2 points
  12. Γίνεται, με τις εξής προϋποθέσεις: - Το απομένον να έχει την αρτιότητα του κανόνα και, αν υπάρχει οικοδομή, να τηρούνται οι όροι δόμησης (κάλυψη, δόμηση, π.α.). - Θα γίνει με ένα τίτλο (αποκοπή και προσθήκη στο όμορο) Στο συμβόλαιο θα συμβληθούν όλοι οι (εκατέρωθεν) ιδιοκτήτες
    2 points
  13. Αγαπητέ @Geostavrak, διορθώνω το κείμενό σου για να είναι πιο κατανοητό στους νεώτερους συναδέλφους. Η σειρά είναι η εξής: Γ.Π.Σ. (Γενικό Πολεοδομικό Σχέδιο): Ορίζονται οι περιοχές προς επέκταση. Πολεοδομική μελέτη (ένταξη στο Σχέδιο Πόλεως): Υλοποιείται η επέκταση με έκδοση ΦΕΚ ένταξης στο Σχέδιο Πόλεως νέων περιοχών μέσω Πολεοδομικής μελέτης. Πράξη Εφαρμογής: Μετά το ΦΕΚ της ένταξης στο Σχέδιο Πόλεως εκπονείται η Π.Ε. για το ακριβή προσδιορισμό την Ο.Τ., των οικοπέδων, των οδών (μηκοτομές) και των εισφορών. Οπότε το κείμενο σου θα έπρεπε να είναι:
    2 points
  14. Θεωρητικά μπορούν να γίνουν τα πάντα. Σε κάθε περίπτωση η διαδικασία έχει ως εξής: 1. Αποτίμηση υφιστάμενης κατάστασης: όλα όσα μας περιγράφεις πρέπει να τα δει κάποιος μηχανικός και με συγκριτική θεώρηση αρχικής μελέτης και πραγματικής κατάστασης να προσδιορίσει τις αντοχές των επιμέρους υλικών αλλά και του κτιρίου σαν σύνολο. Αν όλα βγουν καλά, σε πρώτη φάση θα έχεις μια επίσημα βεβαίωση στατικής επάρκειας με τυπική και ουσιαστική σημασία. 2. Πρόταση ενισχύσεων: τα παραπάνω μπορεί να αποδειχθούν ανεπαρκή ακόμα και για την τρέχουσα λειτουργία του κτιρίου (πχ λόγω επικαιροποιημένων κανονισμών) και να χρειαστούν κατευθείαν ενισχύσεις. Το ποιες θα είναι αυτές θα στο πει ο μηχανικός. Δεν υπάρχουν εκ των προτέρων τυποποιημένες λύσεις γιατί κάθε κτίριο είναι μοναδικό, ιδίως αν είναι και παλαιό, όλα όμως προκύπτουν με στατικές αναλύσεις, αντικειμενικά και τεκμηριωμένα. 3. Πρόταση προσθηκών: παράλληλα μπορεί να εισαχθεί το ζήτημα του β' ορόφου και αναλόγως να προκύψουν οι απαιτούμενες ενισχύσεις. 4. Απόφαση: όλα τα παραπάνω θα συγκριθούν με την επιλογή να κατεδαφιστούν τα πάντα (ή επιλέγοντας τα πιο προβληματικά) και να ξαναχτιστεί κάτι ή όλο από την αρχή. Εδώ θα παίξει ρόλο και ο συναισθηματικός παράγοντας, η διαθεσιμότητα κατάλληλων συνεργείων κλπ.
    2 points
  15. Δεν μπορεί να δοθεί απάντηση εξ αποστάσεως. Θα πρέπει να ελεγχθεί η οικοδομή από πολιτ. μηχανικό.
    2 points
  16. Γειά και πάλι, τι η/μ συστήματα έχουν οι 2 ιδιοκτησίες που δείχνεις στο σχεδιάγραμμα; Αν δεν έχουν τα ίδια. βγάλε ένα ΠΕΑ για την ιδιοκτησία νο.1. και 2ο ΠΕΑ για την ιδιοκτησία νο.2. Πρόσεξε όμως...αν από κάτω υπάρχουν αποθήκες τότε θα μπούνε αυτές ως μθχ με διαχωριστικές επιφάνειες. Τα κτίσματα που δείχνεις δεξιά εφόσον είναι απομακρυσμένα και λόγω των χρήσεων τους, δεν χρειάζονται ΠΕΑ.
    1 point
  17. Το κατάλαβα ότι ήσουν εκτός σχεδίου που είπες για τα τέσσερα μέτρα ύψος για το ισόγειο. Μην αγχώνεσαι. Μπορείς να το γράψεις στην τεχνική σου έκθεση, ότι για τον όροφο δεν υπάρχει παραβίαση πολεοδομικών μεγεθών και ότι για τις ανάγκες υπολογισμού προστίμου υπέρβασης ύψους, καταχωρείται Υ.Δ στο εμβαδόν ορόφου. Σε καμία περίπτωση δεν υφίσταται υπέρβαση δόμησης στον όροφο.
    1 point
  18. Λόγω μεταφοράς θέματος με ισχύουσα χρονολογική σειρά η απάντηση σου συναδέλφου @tetris προηγήθηκε. Προς αποκατάσταση χρονολογικής σειράς μηνυμάτων, παραθέτω στο δικό μου ποστ την απάντηση του συναδέλφου @tetris στην τοποθέτηση του θέματος @tetris : Εάν η τοιχοιποιία δεν είναι φέρουσα, δεν υπάρχει πρόβλημα. Θα πρέπει όμως να ελεγθεί αν το σενάζ (πρέκι) επαρκεί για πλάτος 2.00 μ.
    1 point
  19. Μόνιμα προβληματική κατάσταση οι υπερβάσεις ύψους σε όλους τους νόμους τακτοποίησης αυθαιρέτων. Κυριάρχησε στην κοινότητά μας να λαμβάνουμε τον τελευταίο όροφο για την Υ.Υ. Εκτός σχεδίου είσαι;
    1 point
  20. Γειά σου, καταρχήν η κατ. Η δεν είναι σπάνια για παλιά ακίνητα, όπως επίσης αν σε αγχώνει το ότι δεν πέφτει κατηγορία με τα σενάρια, δεν είναι υποχρεωτικό. Συνήθως με ένα σενάριο προσθήκης εξωτ. θερμ/σης πέφτεις κατηγορία, αν θες ανέβασε το αρχείο xml σου ώστε να δούμε αν κάτι δεν έχει δηλωθεί σωστά.
    1 point
  21. Αναψυκτήριο όχι (περιλαμβάνεται στη Γενική Κατοικία). Το έγγραφο 2781/05 αναφέρει: .....σας γνωρίζουμε ότι εκ των αναφερομένων σε αυτήν εμπορικών καταστημάτων, εκείνα που εξυπηρετούν τις καθημερινές ανάγκες των κατοίκων της περιοχής στην αμιγή κατοικία σύμφωνα με το άρθρο 2 του ΠΔ/23-2-87 (ΦΕΚ-166/Δ/87), είναι το παντοπωλείο, φαρμακείο, βιβλιοχαρτοπωλείο, κρεοπωλείο, κατάστημα ψιλικών, πρατήριο γάλακτος, πρατήριο άρτου και ειδών ζαχαροπλαστικής (χωρίς παρασκευαστήριο και χωρίς χρήση τραπεζοκαθισμάτων). Συνεπώς, θεωρώ ότι παντοπωλείο με παρασκευή καφέ (χωρίς τραπεζοκαθίσματα) επιτρέπεται
    1 point
  22. πάντως αν η αιτιολόγηση της μη κατεδάφισης είναι το γεγονός ότι είναι ακριβό υλικό το μπετόν για να το έχουν βάλει εκεί τότε θα σας πρότεινα να βρείτε άλλο μηχανικό
    1 point
  23. Σωστά τα λέει το ΥΠΕΝ, σε ημιτελές κτήριο χωρίς κουφώματα, το σπίτι είναι σουρωτήρι απο αέρα. Μάλλον δεν σου έχει τύχει να βρεθείς σε τέτοια κατάσταση να δεις τι συνθήκες επικρατούν! Γιατί πετσοκόβεις το κτήριο, αν ο Α΄ ΠΕΑτζης δεν έχει λάβει μέτρα στη πλάκα οροφής και έχουν εφαρμοστεί στο ακέραιο όλες οι άλλες παρεμβάσεις που αναφέρονται στο Α' ΠΕΑ? Αν δεν βρήκες άλλες αστοχίες στις παρεμβάσεις, θα πρέπει να το βγάζεις τουλάχιστον στη δυνητική κατηγορία που γράφει το Α' ΠΕΑ, αφου έτσι έχει υπολογιστεί!
    1 point
  24. Επί του συγκεκριμένου θέματος αναφέρομαι. Η ιδιότητα του δ.υ. δεν (μπορεί να) είναι λάστιχο. Όποιος δ.υ. νομίζει ότι δεν επαρκεί ο μισθός του, ας βγει στα "μαρμαρένια αλώνια". Αυτά, και τέλος
    1 point
  25. Για εντός 750, για εκτός 600 1200 Στείλε ΕΓΣΑ
    1 point
  26. Καλημέρα. Όλα τα δεδομένα τα έχεις. Έχουμε μια οικοδομή που έγινε και δεν κλήθηκε ελεγκτής δόμησης. Τι γίνεται σε αυτή την περίπτωση. Ιδανικά αν κάποιος ξέρει αν υπάρχει διάταξη σε κάποιο νόμο που να περιλαμβάνει την περίπτωση. Είναι αμαρτία να πάμε με νομιμοποίηση και να κυνηγάει τον μηχανικό για να πληρώσει το πρόστιμο, πειθαρχικά και ιστορίες. Μιλάμε για 170τμ αποθήκη, θα βγάλει 100000€ πρόστιμο ανέγερσης, 20000€ δεν είναι λίγα λεφτά για να ψάχνουμε ποιος θα τα πληρώσει. Δεδομένο είναι επίσης ότι φταίει ο μηχανικός. Ο νόμος λέει πως ο επιβλέπων μηχανικός είναι υπεύθυνος για να καλέσει ελεγκτή. Δεν υπάρχει το δεν με ενημέρωσαν. Έχεις αναλάβει οικοδομή, την επιβλέπεις, και ενδιαφέρεσαι για αυτήν. Δεν την παρατάς. Εδώ δεν είναι μεγαλούπολη, όταν βγάζω μια άδεια, την άλλη μέρα πάω και χαράζω και ξεκινάει. Σε μια βδομάδα καλώ ελεγκτή. Για τη δεύτερη να το καταλάβω. Για την πρώτη δεν υπάρχει δικαιολογία. Δεν είμαι ο πολίτης που κάνει ερώτηση σε ένα φόρουμ μηχανικών για να απαντήσεις πήγαινε στο μηχανικό που το ανέλαβε. Η ερώτηση ήταν πολύ σαφής και με όλα τα δεδομένα. Κακώς έγραψα το στορι της υπόθεσης. Θα μιλήσω με το ΤΕΕ
    1 point
  27. Δεν αναφέρεται στη νομοθεσία οτι απαγορεύεται κατι τέτοιο. Από την στιγμή που η Α2 έχει την κατηγορία, θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει την 1η και ως δανείζουσα εμπειρία χωρίς καν την συμμετοχή της 1ης στην Κ/Ξ.
    1 point
  28. Η σταθερότητα μιας δημόσιας οργανικής θεσης, θα έπρεπε να συνδυάζεται με αντίστοιχες απολαβές που να δημιουργούν συνθήκες οικονομικής ασφαλείας, δεν νομίζετε; Δεν ξέρω όμως πολλούς μηχανικούς που να συμμετέχουν στον συγκεκριμένο διαγωνισμό. Προτιμούν έναν υψηλότερο μισθό στον ιδιωτικό τομέα. Εκτός αν εσείς μπορείτε να ζήσετε με τον σημερινό μισθό του δημοσίου υπαλλήλου. Η διαφορετικά, εκτός εάν προτιμάτε να στελεχώνουν το δημόσιο ανειδίκευτοι, που θα αρκούνται με αυτόν τον μισθό σε σχέση με οποιαδήποτε άλλη δουλειά τους προσφέρεται στον ιδιωτικό τομέα. Έπειτα, ο αθέμιτος ανταγωνισμός στην αγορά με σκοτωμένες τιμες, δεν περιμένει τους δήθεν «βολεμένους» δημόσιους υπαλλήλους μηχανικούς για να συντηρηθεί. Υπάρχει πολύ επαγγελματική αγυρτεία στην αγορά. Οι παθογένειες υπάρχουν και μέσα στην αγορά, όχι μόνο μέσα στην πολιτική. Είναι πιο περίπλοκη η κατάσταση από το να τασσόμαστε υπέρ της μιας η της άλλης πλευράς.
    1 point
  29. Κατέβασε το αρχείο και κάνε αποσυμπίεση σε ένα φάκελο. Κλείσε το πρόγραμμα ΤΕΕ ΚΕΝΑΚ αν είναι ανοικτό. Μετέφερε το αποσυμπιεσμένο στον φάκελο program files x86 -> TEE -> TEE_KENAK_1_31 και αντικατέστησε το υπάρχον exe. 1597159179167_TEE-KENAK_only_executable_0.rar
    1 point
  30. @Didonis Απαράδεκτο επίσης είναι να ψάχνουμε τρόπο ως μηχανικοί να τα παίρνουμε από τους πελάτες χωρίς λόγο για επιπλέον εργασίες, όταν είναι δυνατόν να αποφευχθούν με νόμιμο τρόπο. Ρωτάω γιατί είμαι νέα μηχανικός, δε μου έχει ξανατύχει αντίστοιχη περίπτωση και διερευνώ ακόμη ως προς το πώς να το χειριστώ. Η δική μου λογική είναι να κάνω τη βέλτιστη δυνατή ποσότητα εργασίας ώστε να επιλυθεί το πρόβλημα του πελάτη με το λιγότερο δυνατό κόστος. Η φιλοσοφία του μηχανικού είναι επίσης να επιλύει προβλήματα, είτε συναδέλφων είτε πελατών του και όχι να επιτίθεται χωρίς λόγο χωρίς ουσιαστικά να δίνει καμία ξεκάθαρη απάντηση για το πώς να επιλυθεί το πρόβλημα.
    1 point
  31. Αφού βρε λεβέντες έχει προηγηθεί ρύθμιση ως κατοικία! Δηλαδή, είναι κατοικία! Δηλαδή, και πόρτα έχει και παράθυρα έχει και κλειστούς χώρους έχει κι από όλα τα κομφορ έχει... Προφανώς του χρειάζεται κι ένα ΠΕΑ... Αύριο αν το γκρεμίσουν, ας ρίξουν στα απόβλητα και το ΠΕΑ!!! Σήμερα όμως θα το πληρώσουν....
    1 point
  32. Συστημικό είναι το θέμα. Απλά πρέπει να καταχωρηθεί η τεχνική σου έκθεση που τεκμηριώνει την προΰπαρξη του κτιρίου από το 1955. Ημ/νια πράξης μπορείς να βάλεις π.χ την ημερομηνία του ΒΔ και για εκδούσα αρχή μηχανικός. Αναφέρεις και στα πρόσθετα στοιχεία την τεχνική έκθεση που έχεις. Ανεβάζω ένα παράδειγμα. ΠΡΟ 55.tif Ναι αν έχεις κάνει δήλωση για μεταγενέστερες του 1955 αυθαιρεσίες και στην Τ.Ε της δήλωσης (ως όφειλες) στοιχειοθετείς την προύπαρξη του προ 55 κτιρίου, τότε θα βάλεις την δήλωση υπαγωγής γιατί προφανώς θα πρέπει να δείξεις ότι οι αυθαιρεσίες έχουν τακτοποιηθεί.
    1 point
  33. Δεν είναι διαρρύθμιση για ΕΕΔΜΚ @sarcs. Είναι μικρής έκτασης διασκευή που δεν επηρεάζει τον φέροντα οργανισμό.
    1 point
  34. το 2016 ειχαμε ηδη συζητησει πολλακις [!!!] το θεμα του χρονου "δημιουργιας" παραπεμπω στο ΦΕΚ ΒΒ 251/12 και σε αυτες τις συζητησεις https://www.michanikos.gr/forums/topic/6402-xρόνος-δημιουργίας-οικοπέδου/page/6/ και εδω https://www.michanikos.gr/forums/topic/6402-xρόνος-δημιουργίας-οικοπέδου/page/7/ και για ευκολια, καποιες ΥΔΟΜ δεχονται να προχωρουν με βαση της εγκυκλιο Κατσιγιαννη, με την κοινη λογικη οτι υπαρχει υπερβολικη αυστηροποιηση και ερμηνεια διαταξεων, σχετικα με τις βεβαιωσεις των Δημαρχων, που τις απαγορευσαν-χωρις να ξερουν γιατι- με εκεινη την γενικολογη εγκ. του 2008- ακομα και εάν αυτο που βεβαιωνουν δεν ειναι "προσωπικο δεδομενο" περι της κυριοτητας του οικοπεδου/γηπεδου αλλα περι της ύπαρξης του απο "τοτε", οπως προκυπτει απο δικα του στοιχεια. αλλως, αγωγη χρησικτησιας/πρακτικο συβιβασμου/πρακτικο διαμεσολαβησης.
    1 point
  35. Ρε παιδιά ας μην είμαστε επιθετικοί με τον άνθρωπο, μια ερώτηση έκανε και όποιος θέλει απαντά.
    1 point
  36. Ως προς την πολεοδομικη πλευρά, ο χρονος δημιουργιας ειναι "αναμφισβητητος", λογω του συμβολαιου του 1934. Κατα τα λοιπα, προκειται για συμφωνημενη -ατυπη - διανομη μεταξυ κληρονομων. Προφανως, η γονικη παροχη με κτηση κυριοτητας εκ χρησικτησιας ειναι νομιμη και ισχυρη. τετρις, [με τις καλημερες μου] Η αποποιηση οδηγει σε περαιτερω κληρονομους, με βαση το νομο και ποτέ υπερ των ενδιαφερομενων Σωστη η σκεψη, να παριστανται σαν μαρτυρες οι υπολοιποι "κληρονομοι", αν και συνηθως αυτοι παριστανται σαν "εκ τριτου συμβαλλομενοι", δλδ σαν ατομα που λαμβανουν γνωση μιας δικαιοπραξιας, ωστε να μην μπορουν να την προσβαλλουν μετέπειτα. Το ίδιο κανουμε και σε μεταβιβαση κληρονομιαιων προς τριτον αγοραστη, με πολλους κληρονομους, όπου τα εξοδα των πολλαπλών αποδοχών μπορει να ειναι μεγαλυτερα απο την αξια καποιων μεριδίων, ειδικα αν υπαρχουν και ανηλικοι, για την εκποίηση των μεριδίων των οποίων, απαιτουνται δικαστικες αποφασεις....... Εμφανιζεται ενας σαν κυριος εκ χρησικτησιας, συνυπογραφουν και οι λοιποι, γινεται η μεταβιβαση και παιρνει ο καθε ένας το μερίδιο του, υπογραφοντας και μια "δηλωση-απόδειξη"....
    1 point
  37. η πρωτη εγκυκλιος που εχω και αναφερεται στο αρθρο 13 παρ.2 του ν. 3212/2003 ειναι η εξης: ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ 2 Aθήνα 26.1.2005 ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΕΧΩΔΕ ΓΕΝ. Δ/ΝΣΗ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑΣ Αριθμ. πρωτ. 1251 ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Ο.Κ.Κ Σχετ. 18035 ΤΜΗΜΑ β' Ταχ. Δ/νση Μεσογείων και ΠΡΟΣ: Αποδέκτες Πολεοδομικών Τρικάλων 36 Εγκυκλίων Ταχ. Κώδικας 11526 Πληροφορίες Μ. Βαγενάς Τηλέφωνο 2106929903-5ΚΟΙΝ: ΘΕΜΑ: Βεβαιώσεις αρτιότητος και οικοδομησιμότητος οικοπέδων και γηπέδων ΑρθροΜΟΝΟ ΣΧΕΤ: (α) η 1022244/27/80013/27-2-04 ΠΟΛ 1024 εγκύκλιος του Υπουργείου Οικονομίας και Οικονομικών (β) Οι Εγκύκλιοι 22/93, 78/00 και 29/01 του ΥΠΕΧΩΔΕ (γ) Το 18/4-1-05 έγγραφο Γενικού Γραμματέα ΥΠΕΧΩΔΕ Όσον αφορά το εν λόγω θέμα, σας γνωρίζουμε τα εξής: 1. `Εχει εκδοθεί η (α) σχετική εγκύκλίος, κατ εφαρμογή του άρθρου 13 παρ. 2 του Ν. 3212/03 (ΦΕΚ 308/Α/31-12-03) στην οποία δίνονται οδηγίες προς τις Δ.Ο. Υ ότι αρκεί δήλωση ιδιώτη μηχανικού, κατά τις διατάξεις του Ν. 651/77 και Ν. 1337/83, πάνω στο τοπογραφικό διάγραμμα, αντί της βεβαίωσης από την αρμόδια Πολεοδομική υπηρεσία 2. Ανεξάρτητα της ανωτέρω ρύθμισης δεν απαγορεύεται, εφόσον ζητηθεί από τους ενδιαφερόμενους ιδιοκτήτες ή Μηχανικούς, να χορηγείται βεβαίωση αρτιότητας και οικοδομησιμότητας οικοπέδων και γηπέδων από τις αρμόδιες πολεοδομικές υπηρεσίες, σύμφωνα με τις οδηγίες των (β) σχετικών εγκυκλίων ΕΔ Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑΣ ΔΟΚΚ (4) ΥΠ. ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΧΩΡΟΤΑΞΙΑΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΡΓΩΝ ΧΡΗΣΤΟΣ ΖΑΜΠΕΛΗΣ edit και αυτη, που αφορα μεν θεματα κεφαλαιου, αλλα "βοηθαει" ΕΓΚ 39/2011: ΕΓΚ.ΣΣ 39/11:Έκδοση βεβαιώσεων από τις Πολεοδ.Υπηρεσίες για τον προσδ.αντικ. αξίας των ακινήτων (544918) Αρθρο0 ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ 39η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Αθήνα, 21 Ιουνίου 2011 ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ, ΔΙΑΦΑΝΕΙΑΣ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ Αριθμ. Πρωτ. 136 ΣΥΜΒΟΛΑΙΟΓΡΑΦΙΚΩΝ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ Α Θ Η Ν Α Προς όλους τους Συμβολαιογράφους _____ της χώρας Ταχ.Δ/νση : Γ.Γενναδίου 4 - Τ.Κ.106 78-Αθήνα Τηλέφωνα : 210 330 7450,-60,-70,-80,-90 FAX : 210 384 8335 E-mail : [email protected] Πληροφορίες: Χρυσή Δεπούντη-Μαρκουλάκη (210-4115818) ΘΕΜΑ: Έκδοση βεβαιώσεων από τις Πολεοδομικές Υπηρεσίες για τον προσδιορισμό της αντικειμενικής αξίας των ακινήτων Κυρίες και Kύριοι συνάδελφοι, Σας κοινοποιούμε το υπ' αριθμ. πρωτ. 70/21.3.2011 έγγραφο της Συντονιστικής Επιτροπής Συμβολαιογραφικών Συλλόγων Ελλάδος προς το Υπουργείο Οικονομικών, με θέμα τις αιτούμενες από τις Δ.Ο.Υ. βε-βαιώσεις των Πολεοδομικών Γραφείων για τον συντελεστή δόμησης των οικοπέδων εντός οικισμών προϋφισταμένων του έτους 1923 ή κάτω των 2.000 κατοίκων, καθώς και τη σχετική απάντηση του Υπουργείου Οικονομικών (αρ.πρωτ.1083113/1246/00ΤΥ/Δ/8.6.2011), για να λάβετε γνώση. Με τιμή Ο Πρόεδρος Κωνσταντίνος Βλαχάκης ---------------------------------------------------------------------------- --------------------------------------------------------------- ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ Αθήνα 8-6-2011 ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΩΝ & ΤΕΛΩΝΕΙΑΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ Αρ.πρωτ.: 1083113/1246/ΟΟΤΥ/Δ ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΗΜ. ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ & ΕΘΝΙΚΩΝ ΚΛΗΡΟΔΟΤΗΜΑΤΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΤΕΧΝ. ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ & ΣΤΕΓΑΣΗΣ ΤΜΗΜΑ Δ' Ταχ. Δ/νση: Κολωνού 2 & Πειραιώς ΠΡΟΣ: Το Υπουργείο Δικαιοσύνης- Ταχ. Κώδικας: 104 73 Αθήνα Διαφάνειας & Ανθρωπίνων Πληροφορίες: Α. Καλοπούλου Δικαιωμάτων Συντονιστική Τηλέφωνο: 210 5235643 Επιτροπή Συμβολαιογραφικών Συλλόγων Ελλάδος Γ. Γενναδίου 4, Αθήνα Τ.Κ.: 106 78 ΘΕΜΑ: Έκδοση Βεβαιώσεων από τις Πολεοδομικές Υπηρεσίες για τον προσδιορισμό της Αντικειμενικής Αξίας των Ακινήτων. Σχετ.: α)Το με αρ. πρωτ.:70/21 -3-2011 έγγραφο σας (αρ.πρωτ.Υπ.Οικ.: 1060469/28-4-2011) ΑρθροΜΟΝΟ Απαντώντας στο με αρ. πρωτ.:70/21-3-2011 έγγραφο σας που μας κοινοποίησε η Δ/νση Φορολογίας Κεφαλαίου με το αρ.πρωτ.:Δ13Β 1060469ΕΞ/Δ/2Ο4-2011 αντίστοιχο έγγραφο της σχετικά με την έκδοση βεβαιώσεων από τις Πολεοδομικές Υπηρεσίες για τον προσδιορισμό της Αντικειμενικής Αξίας των ακινήτων, σας γνωρίζουμε τα εξής: Σύμφωνα με αποφάσεις του Υπουργού Οικονομικών που εκδίδονται κατ` εξουσιοδότηση του αρθρ. 41 ν. 1249/82 και αφορούν τον προσδιορισμό της φορολογητέας αξίας των ακινήτων με το Αντικειμενικό Σύστημα, απαιτούνται βεβαιώσεις από τις αρμόδιες Πολεοδομικές Υπηρεσίες για τις εξής περιπτώσεις: 1. Για τον ισχύοντα Συντελεστή Δόμησης 2. Για οικόπεδα που εντάχθησαν στο σχέδιο πόλης με το Ν. Δ/γμα της 17-7- 1923 και δεν έχει κυρωθεί πράξη αναλογισμού για τον καθορισμό των ρυμοτομουμένων τους και μη τμημάτων για τους κοινόχρηστους χώρους, καθώς και των τμημάτων που δεσμεύονται για χώρους κοινωφελών χρήσεων και σκοπών. 3. Για τα οικόπεδα που εντάχθησαν στο σχέδιο πόλης με της διατάξεις του ν. 1337/83 και δεν έχει κυρωθεί η αντίστοιχη πράξη εφαρμογής, προκειμένου να υπολογισθεί η οφειλόμενη εισφορά σε γη, και να καθορισθούν οι επιφάνειες των ρυμοτομουμένων και μη τμημάτων για κοινόχρηστους χώρους καθώς και τμημάτων που δεσμεύονται για χώρους κοινωφελών χρήσεων και σκοπών. 4. Για την κατά κανόνα αρτιότητα των οικοπέδων. 5. Για τήν δυνατότητα ή μη τακτοποίησης ενός οικοπέδου με την σύνταξη και κύρωση πράξης τακτοποίησης ή πράξης εφαρμογής 6. Για το αν ένα οικόπεδο ή τμήμα του είναι ή όχι οικοδομήσιμο 7. Για το αν ένα οικόπεδο είναι εξ` ολοκλήρου απαλλοτριωτέο 8. Για την δυνατότητα ή μη κατάτμησης οικοπέδων που βρίσκονται σε οικισμούς προϋφιστάμενους του 1923. 9. Για το αν έχει ανακληθεί η απαλλοτρίωση οικοπέδου που επιβλήθηκε με το σχέδιο πόλης η με τις διατάξεις του Ν.Δ. 797/71 Προκειμένου να διευκολύνονται οι φορολογούμενοι για τις παρεχόμενες βεβαιώσεις από τις αρμόδιες Πολεοδομικές υπηρεσίες είχαν εκδοθεί από το τότε ΥΠΕΧΩΔΕ οι εγκύκλιοι:22/17-5-1993. 78/10-11-2000 και 29/23-7-2001. Με αφορμή ερωτήματα και διαμαρτυρίες πολιτών ότι κάποιες Πολεοδομικές Υπηρεσίες αρνούνται να χορηγήσουν τις προβλεπόμενες από τις διατάξεις του Αντικειμενικού Συστήματος βεβαιώσεις, παραπέμποντας στη διάταξη της παραγρ.2 του άρθρου 13 του ν.3212/2003(ΦΕΚ:308Α`) η υπηρεσία μας απευθύνθηκε στις αρμόδιες υπηρεσίες του ΥΠΕΧΩΔΕ ζητώντας διευκρινήσεις για το παραπάνω θέμα και έλαβε το με αριθμ πρωτ.:225676/8-7-2004 έγγραφο-απάντηση στο οποίο αναφέρεται ρητά ότι οι πολεοδομικές υπηρεσίες εφόσον τους κατατίθεται σχετικό αίτημα, οφείλουν να δίνουν τη σχετική βεβαίωση σύμφωνα με τις πιο πάνω εγκυκλίους αυτού. Οι Βεβαιώσεις της Πολεοδομίας στις περιπτώσεις που αναφέραμε παραπάνω αναλυτικά επιβάλλονται εκ του νόμου για την διασφάλιση της ορθότητας και της εγκυρότητας των στοιχείων που επιβεβαιώνονται από αυτές και το επιχείρημα ότι οι Πολεοδομικές υπηρεσίες λόγω φόρτου εργασίας δεν έχουν την δυνατότητα να ανταπεξέλθουν στο έργο τους είναι θέμα που αφορά την εσωτερική οργάνωση και λειτουργία τους. Παράλληλα θα πρέπει να τονίσουμε πως δεν είναι δόκιμο να χρησιμοποιείται η περιστασιακά επιβάρυνση των υπαλλήλων με άλλα θέματα ή η έλλειψη προσωπικού σαν δικαιολογία για την απαξίωση τους αφού είναι οι καθόλα αρμόδιες για την επιβεβαίωση με το κύρος τους των πάσης φύσεως πολύπλοκων πολεοδομικών ζητημάτων. Παρόλα αυτά στα πλαίσια αναμόρφωσης - βελτίωσης του συστήματος Αντικειμενικού προσδιορισμού της αξίας των ακινήτων η Υπηρεσία μας θα μελετήσει το θέμα των πολεοδομικών βεβαιώσεων και τις συγκεκριμένες προτάσεις σας προκειμένου να δοθεί λύση τέτοια που να διασφαλίζει τα συμφέροντα του Δημόσιου και ταυτόχρονα να απλοποιεί τις διαδικασίες όπου υπάρχει δυνατότητα να γίνει αυτό. [οπερ σημαινει, δωστε εσεις τις σχετικες βεβαιωσεις και εμεις "καποια στιγμη", για να μην κουραζεσθε, θα δωσουμε την λυση που θα σας απαλλαξει απο την τόοοση δουλειά." ] Ακριβές αντίγραφο Η Προϊσταμένη της Γραμματείας α/α. ΚΩΝΝ/ΝΟΣ Φ. ΡΑΜΦΟΣ ΠΕ/Α` Η ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΗ ΤΗΣ Δ/ΝΣΗΣ ΕΛΕΝΗ ΣΤΕΡΓΙΟΥ ΑΡΧΙΤΕΚΤΩΝ & ΤΟΠΟΓΡΑΦΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ Εσωτερική ενημέρωση 1. rpatpsfcrFTv. Δ/ντριας Δημ. Περ. & Εθν. Κληρ/των, κ. Α. Βασιλοπούλου 2. Δ/νση Φορολογίας Κεφαλαίου(Τμήματα Α`,Β`) 3. Δ/νση Τεχν. Υπηρεσιών & Στέγασης (Τμήμα Δ`)(3)
    1 point
  38. θεωρητικα, στην περιπτωση σου, ισχυει το αρθρο 25, με την επιφυλαξη του αρθρου 7 ΝΟΚ 7. Δεν επιτρέπεται η δόμηση ακόμη και σε οικόπεδο άρτιο και οικοδομήσιμο, έστω και κατά το άρθρο 25 του ν. 1337/1983 όπως εκάστοτε ισχύει, αν για οποιονδήποτε λόγο απαιτείται τακτοποίηση των γειτονικών του οικοπέδων και κατά την κρίση της πολεοδομικής υπηρεσίας, η δόμηση θα παρεμποδίσει ή θα δυσχεράνει με οποιονδήποτε τρόπο την τακτοποίηση. http://www.nomoskopio.gr/n_1337_83_25.php?toc=0&printWindow& εδιτ Θεωρω οτι, θα μπορουσες να πας με την παρ. 6α του αρθρου 7 του ΝΟΚ δες τα ΠΜ
    1 point
  39. Καλημέρα σας για του ανελκυστήρες είναι υποχρεωτικό να εφαρμόζετε το καινούργιο πρότυπο EN81-20 το οποίο αντικατέστησε το EN81-70 και τα δυο πρότυπα ζητούν τηλέφωνο ανάγκης για ανελκυστήρες σύμφωνο με το πρότυπο EN81-28 τα κυριότερα χαρακτηριστικά είναι: μη αποσπώμενο αντιβανδαλιστικου τύπου αυτόματη επιλογή τουλάχιστον τεσσάρων αριθμών διασώστη ανοικτής ακρόασης το νέο πρότυπο EN81-20 απαιτεί συναγερμό και επικοινωνία με τον έξω κόσμο σε όλα τα σημεία όπου υπάρχει πιθανότητα να εγκλωβιστεί άνθρωπος , είτε είναι επιβάτης είτε είναι συντηρητής.
    1 point
  40. Ρυθμίζεις ότι τ.μ βρίσκονται: 1. εντός ιδιοκτησίας και 2. στο μη απαλλοτριωθέν πλήρως και απλά δεν μπορείς να δώσεις Β/Μ αν πρώτα ή δεν κατεδαφισθεί ή δεν τροπ/θεί το Σ.Π
    1 point
  41. και που θα σε βοηθήσει κάτι τέτοιο χωρίς μελέτη? Τα πράγματα είναι απλά. Υπολογίζεις θεωρητικά το υγρομετρικό φορτίο απο το πρότυπο. Μετράς επί τόπου το υγρομετρικό φορτίο και κάνεις διορθώσεις ώστε να εντάξεις τα υλικά, τα κλιματολογικά και τα φορτία χρήσης. Υπολογίζεις το ποσοστό υγρασίας ισοστάθμισης. Η διαφορά είναι η περίσσεια υγρασία που θες να βγάλεις από τον όγκο. Υπολογίζεις τον ρυθμό αφύγρανσης στην μονάδα του χρόνου, υπολογίζεις την κατανάλωση ενέργειας με βάση το COP που απαιτείται και μετά καταλήγεις ή όχι σε μια μονάδα που μπορεί να έχει όσα ΕΝ θες. Τι γίνετε σήμερα στην Ελλάδα. Πάει η Στέλλα στο μαγαζί του Κινέζου και αγοράσει αφυγραντήρα με τα τμ. Το βάζει στην πρίζα, αδειάζει το νερό, ξανά αδειάζει το νερό, παίρνει την Κούλα και τις λέει για το επίτευγμα, της έρχεται ο λογαριασμός της ΔΕΗ και μετά ακούει Σφακιανάκη για την Στέλλα την Σμυρνιά μπας και ξεχρεώσει. Το αποτέλεσμα 37 εκ Ευρώ ετησίως δαπανιούνται χωρίς λόγο απο Στέλλες. τα έχω γράψει σε 209 σελίδες αναλυτικά.
    1 point
  42. αυτο που δεν θελει ο νομος ειναι να εμφανισθουν 3 αδελφια σε εναν αγρο 6 στρ. και ο καθενας να ισχυρισθει οτι εχει απο ατυπη δωρεα και χρησικτησια απο το ετος 1960, απο τον πατερα του, εναν αγρο 2 στρ... και να "δημιουργησει" παρεκκλιση. Απο εκει και περα καθε περιπτωση εχει τον δικο της χαρακτηρα. λχ. αν ο πατερας ειχε αγορασει το 1950 εναν αγρο 2 στρεματα, αυτος που επικαλειται σημερα "ατυπη δωρεα και χρησικτησια" πολεοδομικα ειναι "καλυμενος" διοτι ο αγρος εχει "ταυτοτητα" σαν 2 στρ. του ετους 1950...Η κτηση κυριοτητας σε αυτον δια χρησικτησιας αφορά την εμπραγματη πλευρα της κτησης κυριοτητας...στην οποια δεν υπεισερχεται η πολεοδομία. για την περιπτωση του ζερμαν αυτη η "μεταβιβαση με αυτοσύμβαση" που ειπες...σε τι ακριβως συνισταται??? Αυτοσυμβαση κανουμε οταν εχουμε προσυμφωνο....οπότε εξεταζεις πότε εγινε το προσυμφωνο, αν ηταν το λεγόμενο "ισχυρό", δλδ. αν εχιε εξοφληθει το τιμημα και ειχε παραδοθει η νομη στον αγοραστη, αν ο αγοραστης το δηλωνε σε καποια μισθωματα ή για καποιες καλλιεργειες ή επιδοτησεις κλπκλπ. Πιθανον να εχει καταγραφει και να φερει και καποιον κτηματολογικο αριθμο σε "αρχεια " της κοινοτητας.. Πιθανον να εχεις και περιπτωση επικυρωσης ανωμαλης δικαιοπραξιας... Αρα, τα ψαχνεις και τα λέμε υγ εχει δικαιο ο μανολης μπορεις να χρησιμοποιησεις τα εγγραφα που αναγραφει η εγκυκλιος.... Βεβαια, προ ετους περιπου, αναρτηθηκε μια "εγκυκλιος"?? ""αποφαση"??? η οποια ελεγε οτι οι δημαρχοι ειναι για να "βεβαιωνουν" θεματα προσωπικης και οικογενειακης καταστασης των δημοτων... Αρα δεν δικαιουνται να εκδιδουν βεβαιωσεις περι της ιδιοκτησίας ενος αγρου. Πλην ομως, εάν απο εγγραφα του Δημου ή καποιον χαρτη ή αλλη πραξη, επισημη, αυτος ο αγρος φαινεται οτι υφισταται σε αυτην την έκταση απο πριν ...50 χρονια.... ο δημαρχος με την βεβαιωση που δινει, δεν βεβαιωνει "ιδιοκτησία" αλλα την "υπαρξη" του αγρου, οπως προκυπτει απο καποιο "επισημο" εγγραφο, "της εποχης εκεινης" καλημερα http://www.google.gr/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&ved=0CCwQFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.karagilanis.gr%2Fimages%2Fnodes%2F103%2F8991_53125_egk.39_08.doc&ei=FeW7UbrZOsjmPPqYgWA&usg=AFQjCNFOL4RnIGCdKcFq5EDsoJXrUH3jRQ&bvm=bv.47883778,d.ZWU .
    1 point
  43. Δεν αδρανοποιείτε επειδή παράγει υδροξύλια τα οποία ξανα διαβρώνουν και ξανα υδροξύλια...Στο ΕΝ απαγορεύονται τα αλάτια σε όλα τα δομικά προϊόντα.
    1 point
  44. Εσωτερικά Επιχρίσματα Μαρμαροκονίας Τριπτά γ. Για την τρίτη στρώση (ψιλό) χρησιμοποιείται ασβεστοκονίαμα 150 kg τσιμέντου ανά m3 κονιάματος με αναλογία κατ’ όγκο, 1 μέρους πολτού ασβέστη ανά 2 μέρη μαρμαρόσκονη. Η τελική επιφάνεια του επιχρίσματος επεξεργάζεται με τριβίδι. Το πάχος της τρίτης στρώ*σεως είναι περίπου 6 mm. Η τρίτη στρώση των τριπτών επιχρισμάτων εκτελείται σε δύο φάσεις. Κατά την πρώτη φάση (αστάρωμα) διαστρώνεται το κονίαμα σε λεπτό πάχος στο λάσπωμα. Το αστάρι δεν διαστρώνεται, αν η προηγούμενη στρώση δεν έχει «τραβήξει» αρκετά και δεν έχει διαβραχεί. Τοποθετείται «τραβηχτό» με συνηθισμένο ξύλινο τριβίδι και σχηματίζει μία αδρή επιφάνεια. Στη συνέχεια, καθώς συνδέεται με την δεύτερη στρώση, διαστρώνεται ελαφρά η εξώτατη μεμβράνη (ψιλό) της τελευταίας στρώσης, με ξύλινο τρι*βίδι επενδεδυμένο με ελαστικό. Κατά το τριβίδισμα η επιφάνεια διαβρέχεται με τη χρήση πινέλου, με ασβεστόνερο (απαγορεύεται γαλάκτωμα άσβεστου). Η διαβροχή δεν πρέπει να είναι ούτε υπερβολική ούτε ανεπαρκής. Η επεξεργασία της επιφάνειας με μαλακό υλικό (αφρολέξ κτλ) χωρίς προηγούμενο τριβίδισμα με ξύλινη σανίδα, δεν γίνεται αποδεκτή. Το τριβίδισμα συνεχίζεται μέχρι να γίνει η επιφάνεια λεία και επίπεδη, η δε συστολή του κο*νιάματος με την αποξήρανση δεν πρέπει να δημιουργεί τριχιάσματα. Εξωτερικά Πατητά Επιχρίσματα Τσιμεντομαρμαροκονίας γ. Η τρίτη στρώση θα ολοκληρωθεί σε δύο διαδοχικές φάσεις και αποτελείται από κονίαμα με αναλογία κατ΄ όγκο 1 μέρος λευκού τσιμέντου ανά 2,5 - 3 μέρη μαρμαρόσκονης με ή χωρίς προσθήκη ορυκτού χρώματος. Η τελική επιφάνεια θα επεξεργαστεί αρχικά με το τριβίδι και κατόπιν θα πατηθεί με το μυστρί. Μαρμαροκονία Η μαρμαροκονία θα προέρχεται από καθαρό μάρμαρο, θα είναι της καλύτερης ποιότητας, λευκή, αμιγής απαλλαγμένη ξένων ουσιών και ανάλογα με τον προορισμό της λεπτόκοκκη (τελείως κονιοποιημένη) ή χονδρόκοκκη (ρύζι) Νο 1 - 3. Σε καμία περίπτωση όμως δεν θα είναι «πούδρα». Θα είναι επίσης καλά λειοτριμμένη. Άμμος α. Η άμμος που προέρχεται από θραύση, πρέπει να είναι προελεύσεως λατο*μείου της έγκρισης της Υπηρεσίας, κατάλληλη ανάλογα με τη χρήση του κονιάματος. Για τσιμεντοκονιάματα είναι προτιμότερο να είναι χαλαζιακή ή τουλάχιστον να προέρχεται από σκληρό ασβεστό*λιθο. Πρέπει να έχει επίσης επαρκή μηχανική αντοχή και να μην αποσαθρώνεται. β. Η φυσική (θαλάσσια, ποταμίσια, ορυκτή) άμμος ενδείκνυ*ται σε εργασίες που απαιτείται μεγαλύτερη ακρίβεια (λεπτά στρώματα και αρμοί) αλλά απαιτεί επιμελημένη πλύση και καθαρισμό από χώμα, άλατα κτλ. Η θαλάσσια άμμος δεν ενδείκνυται για επιχρίσματα γιατί περιέχει άλατα που προκαλούν επανθίσματα στο επίχρισμα. Η φυσική άμμος εμφανίζει τις ακόλουθες ιδιότητες: - Οι κόκκοι της είναι λιγότερο τραχείς. - Περιέχει ελάχιστο ποσοστό σκόνης, με αποτέλεσμα το κονίαμα να ξεραίνεται γρή*γορα και να είναι λιγότερο υγροσκοπικό. - Για την παρασκευή ενός m3 κονιάματος, απαιτείται μικρότερο ποσοστό συνδετικής ου*σίας με καλύτερες ιδιότητες (μικρότερη συστολή ξήρανσης). - Για την παρασκευή ενός m3 κονιάματος απαιτείται λιγότερο νερό, με αποτέλεσμα τη μείωση της πιθανότητας να παρουσιαστούν στο κονίαμα τριχιάσματα (ραγάδες). γ. Η άμμος πρέπει να είναι απαλλαγμένη από επιβλαβείς ουσίες, όπως άργιλο, οργανικά συστατικά, τάλκη, μαρμαρυ*γία κτλ. Οι αντίστοιχες μέγιστες ανεκτές κατά βάρος περιεκτικότητες είναι 4% για την άργιλο, 1% για τα οργανικά συστατικά και 1% για τον τάλκη και τον μαρμαρυγία. δ. Κοκκομετρική διαβάθμιση ............. ............. Υπάρχουν βέβαι και πολλά περισσότερα εαν θέλεις να διαβάσεις για τις προδιαγραφές για κονιάματα κλπ
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 1 απάντηση
    • Φορέας Απόκτησης και Επαναμίσθωσης Ακινήτων: Πώς υπολογίζεται το νοίκι. Ποιο το τίμημα επαναγοράς
      Δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ η υπουργική απόφαση με την οποία ρύθμιζονται τα τελευταία ζητήματα που αφορούν στον Φορέα Απόκτησης και Επαναμίσθωσης Ακινήτων στην Ελλάδα προκειμένου να κατατεθούν οι δεσμευτικές προσφορές και να ολοκληρωθεί η διαγωνιστική διαδικασία.

      Η διαδικασία είχε ξεκινήσει από το προηγούμενο έτος, ενώ από τον Ιανουάριο του 2024 βρίσκεται στο δεύτερο κύκλο του ανταγωνιστικού διαλόγου.  Οι βασικές αλλαγές με τις οποίες προχώρησε ο διάλογος με τους υποψήφιους επενδυτές, προέβλεπαν έκπτωση 30% στο τίμημα αγοράς ακινήτων από πλειστηριασμούς, αλλά και επαναγοράς από τον οφειλέτη, είσοδο εμπειρογνωμόνων εντός του ακινήτου για αυτοψία και φορολόγηση του Φορέα ανάλογη με αυτήν των εταιρειών επενδύσεων ακινήτων (REIC).

      Υπενθυμίζεται ότι οι φορείς που συμμετέχουν στη διαδικασία είναι οι: «Bain Capital Credit», «Christofferson, Robb & co, LLC», «Fortress Credit Corp.», Ένωση Εταιρειών «KAICAN Hellas – Beaumont Summit Financial DAC».

      Ο Φορέας Ακινήτων θα αγοράζει από τους πλειστηριασμούς τα ακίνητα των ευάλωτων οφειλετών και θα τους τα εκμισθώνει για περίοδο 12 ετών, προκειμένου να συνεχίσουν να παραμένουν στην κατοικία τους και να αποτραπούν έτσι οι εξώσεις. 
      • 0 απαντήσεις
    • Ο διαδραστικός χάρτης με όλα τα ενεργά σεισμικά ρήγματα της Ελλάδας
      Η Βάση Δεδομένων Ενεργών Ρηγμάτων της Ελλάδας (HeDBAF) είναι ένα εθνικό προϊόν συνεργασίας όλων των σχετικών με αυτό το αντικείμενο ακαδημαϊκών και ερευνητικών ιδρυμάτων της Ελλάδας υπό την αιγίδα του ΟΑΣΠ.

      Ο κύριος σκοπός της γεωβάσης είναι να παρέχει ουσιαστικές πληροφορίες στην επιστημονική κοινότητα και σε όποιον θέλει να έχει μια συνοπτική ή εμπεριστατωμένη πληροφόρηση για τα ενεργά/σεισμικά ρήγματα της ευρύτερης περιοχής της Ελλάδας, καθώς και να χρησιμεύσει ως πλατφόρμα καθοδήγησης για γεωλόγους, μηχανικούς και την κεντρική και τοπική διοίκηση, για περαιτέρω εις βάθος μελετών.

      Η Βάση Δεδομένων Ενεργών Ρηγμάτων της Ελλάδας
      • 4 απαντήσεις
    • ΤΑΙΠΕΔ: Ανάθεση έργων ύψους 4,3 δισ. ευρώ στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας
      Το ΤΑΙΠΕΔ, εταιρεία μέλος του Υπερταμείου, ανακοινώνει ότι η Κυβερνητική Επιτροπή Έργων Στρατηγικής Σημασίας στην τελευταία της συνεδρίαση αποφάσισε να αναθέσει στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας (Project Preparation Facility – PPF) του Ταμείου τα εξής έργα συνολικού προϋπολογισμού 4,3 δισ. ευρώ.

      Σύστημα Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών

      Το έργο αφορά στη δημιουργία Συστήματος Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών το οποίο στοχεύει στην ολιστική διαχείριση των δασικών οικοσυστημάτων, προκειμένου να καθαρίζονται αποτελεσματικότερα και να περιορίζεται ο κίνδυνος πυρκαγιάς.

      Το έργο περιλαμβάνει την ανάπτυξη Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Δασών, τη δημιουργία Μητρώων Εξωτερικών Ελεγκτών και Ανάπτυξης Συμβάσεων Διαχείρισης Δασικών Οικοσυστημάτων, τον σχεδιασμό συστημάτων επιδότησης βιομάζας και ανταποδοτικών οφελών.

      Ο προϋπολογισμός του έργου εκτιμάται συνολικά σε 8.872.200 ευρώ και η χρηματοδότηση θα εξασφαλιστεί από το Πράσινο Ταμείο κατά 100%. Το έργο υλοποιείται σε τρεις φάσεις διάρκειας 36 μηνών η καθεμία και αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2033.

      Δασοπονικές μελέτες διαχείρισης δασικών οικοσυστημάτων
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.