Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      21

    • Περιεχόμενα

      17.701


  2. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      14

    • Περιεχόμενα

      8.448


  3. tetris

    tetris

    Core Members


    • Πόντοι

      13

    • Περιεχόμενα

      6.617


  4. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      8

    • Περιεχόμενα

      26.034


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη από 17/09/2024 in Δημοσιεύσεις

  1. Ντροπή μας και μόνο που καθόμαστε και συζητάμε για τις ηλίθιες παρατηρήσεις που μας κάνουν για το εξοικονομώ 2021! Ποιοι κάνουν τους ελέγχους? Ειναι μηχανικοί του ΤΕΕ αυτοί? Σπούδασαν να ζητάνε γελοιότητες? Εμείς έχουμε αξιοπρέπεια να ασχολούμαστε με αυτά για 200 ευρώ? Θα διαμαρτυρηθούμε στο ΤΕΕ? ΕΛΕΟΣ!
    4 points
  2. 3 points
  3. Μπήκε στη Βουλή ... https://www.hellenicparliament.gr/Nomothetiko-Ergo/Anazitisi-Nomothetikou-Ergou?law_id=553eac79-acff-482c-b5f7-b1f2000fbce6 Στο άρθρο 16, παρ.3 : 3. Στην περ. α) της παρ. 1 του άρθρου 82 του ν. 4495/2017 (Α’ 167), περί απαγόρευσης δικαιοπραξιών σε ακίνητα με αυθαίρετες κατασκευές ή πολεοδομικές παραβάσεις, προστίθενται εδάφια, τρίτο, τέταρτο, πέμπτο και έκτο, και η περ. α) της παρ. 1 του άρθρου 82, κατόπιν νομοτεχνικών βελτιώσεων, διαμορφώνεται ως εξής: «α) Απαγορεύεται και είναι απολύτως άκυρη η μεταβίβαση ή η σύσταση εμπράγματου δικαιώματος σε ακίνητο στο οποίο έχει εκτελεστεί αυθαίρετη κατασκευή κατά την παράγραφο 1α του άρθρου 81, ή έχει εγκατασταθεί αυθαίρετη αλλαγή χρήσης κατά την παράγραφο 1β του άρθρου 81, ή έχει εκτελεστεί πολεοδομική παράβαση των περιπτώσεων β), γ), δ) της παραγράφου 3 του άρθρου 81. Στην ανωτέρω απαγόρευση εμπίπτουν και τα ακίνητα τα οποία εισφέρονται σε εταιρεία. Η ανωτέρω ακυρότητα των μεταβιβάσεων και των συστάσεων εμπράγματων δικαιωμάτων που έχουν πραγματοποιηθεί προ της 1ης.5.2024 αίρεται με μεταγενέστερη υπαγωγή στις διατάξεις του παρόντος των αυθαιρεσιών ή των ανωτέρω πολεοδομικών παραβάσεων που είχαν εγκατασταθεί προ των ανωτέρω πράξεων, εφόσον αυτή είναι επιτρεπτή, και υπό την προϋπόθεση σύνταξης Ηλεκτρονικής Ταυτότητας Κτιρίου ή Αυτοτελούς Διηρημένης Ιδιοκτησίας του άρθρου 53. Σε περίπτωση που η συμβολαιογραφική πράξη που καταρτίστηκε κατά παράβαση του πρώτου εδαφίου χρήζει διόρθωσης ως προς τα στοιχεία του ακινήτου, αυτή δύναται να διορθωθεί από τον τελευταίο αποκτώντα το εμπράγματο δικαίωμα, μονομερώς, ενεργούντα για λογαριασμό του και για λογαριασμό του μεταβιβάζοντος, τεκμαιρομένου ότι ο αποκτών ενεργεί δυνάμει των διατάξεων των άρθρων 235, 223 και 726 του Αστικού Κώδικα (π.δ. 456/1984, Α’ 164). Κατά τη σχετική διόρθωση της οικείας πράξης προσαρτώνται μόνον το Πιστοποιητικό ΕΝΦΙΑ του τελευταίου αποκτώντος, το Πιστοποιητικό Πληρότητας Ηλεκτρονικής Ταυτότητας Κτιρίου ή της Ηλεκτρονικής Ταυτότητας Αυτοτελούς Διηρημένης Ιδιοκτησίας της παρ. 3 του άρθρου 53, η βεβαίωση υπαγωγής, το σχεδιάγραμμα της κάτοψης, και το απόσπασμα κτηματολογικού διαγράμματος. Τυχόν απαιτούμενη δήλωση φόρου υποβάλλεται μονομερώς.». 12690878.pdf
    3 points
  4. - Προγραμματισμός. Είναι χοτ. Αλλά δε νομίζω να ενδιαφέρεσαι. - Ηλεκτρονική (σχεδίαση πλακετών). Δεν είναι χοτ. Επίσης νομίζω πως δε θα ενδιαφέρεσαι. - Τηλεπικοινωνίες. Δεν ξέρω αν είναι χοτ, δεν έχω ιδέα. Είναι κλάδος όμως ξεχωριστός που υπάρχει και θα συνεχίσει να υπάρχει. Πάμε τώρα σε αυτά που λογικά θα ενδιαφέρεσαι. - Ενέργεια. Έχουμε τρία πόστα: Πρότζεκτ Μάνατζμεντ, Μελέτη, Επίβλεψη. Καμιά φορά μπλέκονται μεταξύ τους. Πρόκειται για νέα ενεργειακά έργα που κατασκευάζονται σε όλη την Ελλάδα και όχι μόνο, από διάφορες εταιρίες. Φωτοβολταϊκά, Α/Γ, Υποσταθμοί, Εργοστάσια Παραγωγής Ενέργειας. Χοτ. - Αυτοματισμός σε εργοστάσια και γραμμές παραγωγής. Πρόκειται για εταιρίες που φτιάχνουν τα σχέδια των πινάκων αυτοματισμού, καθώς και το σόφτγουερ του αυτοματισμού. Ένα πόστο που περιλαμβάνει μελέτη, ενίοτε εγκατάσταση και σίγουρα τελική αποσφαλμάτωση της εγκατάστασης (κομίσιονινγκ). - Κατασκευή συστημάτων που επιβλέπουν τη λειτουργία των ενεργειακών έργων. Όμοια με τον αυτοματισμό σε γραμμές παραγωγής, πάλι έχουμε σχέδια πινάκων, παραμετροποίηση των προγραμμάτων της κάθε εταιρίας και κομίσιονινγκ. - Συντήρηση σε εργοστάσια, Υποσταθμούς, Ενεργειακά Έργα. Το πιο "βρώμικο" και ζόρικο αντικείμενο, καθώς έχεις να αντιμετωπίσεις γερασμένο εξοπλισμό, να χωθείς σε χαραμάδες γεμάτες σκόνη και αράχνες, να βάλεις σε τάξη τις κακοτεχνίες των προηγουμένων και άλλα πολλά. Βέβαια μαθαίνεις αρκετά πράγματα και ασχολείσαι με μεγάλο εύρος εξοπλισμού και δεν έχεις ταξίδια από δω και από κει. Κατά τα άλλα υπάρχουν μικρές εταιρίες που έχουν πιο εξειδικευμένο και σοφιστικέ αντικείμενο, αλλά δεν αξίζει να αναφερθούν γιατί αποτελούν μεμονωμένες περιπτώσεις. Αυτά γνωρίζω μέχρι τώρα, πιθανώς να υπάρχουν και άλλοι κλάδοι που μου διαφεύγουν ή δε γνωρίζω. Καλή σταδιοδρομία εύχομαι!
    2 points
  5. Γνωστή η ιστορία Θόδωρε. Ίσως να πρέπει να ανοίξει η κουβέντα για πλήρη κατάργηση του ΤΕΕ, καθώς εδώ και χρόνια δεν εξυπηρετεί τα δικαιώματα των μελών του.
    2 points
  6. Καλησπέρα. Αρχικά τοποθετείσαι σε λανθασμένη βάση. Ξεκινάς να αγοράσεις κατοικία και δεν έχεις αναθέσει σε μηχανικό τον τεχνικό της έλεγχο; Αν όχι θα πρέπει να το κάνεις. Δεν μπορείς να φανταστείς τι θέματα μπορεί να προκύψουν. Συνεπώς, και μόνο ότι παράθυρα όπως λες είναι κατασκευασμένα με υαλότουβλα, είναι ήδη ύποπτο. θα πρέπει να γίνει έλεγχος από μηχανικό για τη νομιμότητα της κατοικίας και μια και μιλάς για ανοίγματα, να ελεγχθούν και αυτά αν όντως είναι εγκεκριμένα και δεν διανοίχθησαν αυθαίρετα. Για το κόστος τοποθέτησης παραθύρων θα πάς να πάρεις προσφορές αναλόγως του τι θα τοποθετηθεί. Πχ αν θες να βάλεις αλουμίνια θα πάρεις προσφορές από αλουμινάδες κλπ.
    2 points
  7. αν υπήρχε η χρήση και το κτήριο.... νέο κτήριο.... νέες χρήσεις Επικουρικά χωρίς υπόλοιπο συντελεστή δόμησης και άλλα ζητήματα (επάρκεια φυσικού φωτισμού και αερισμού) το υπόγειο δεν μπορεί να γίνει κυρίας χρήσης.... Δεν έχουμε καν σχέδια (οικοδομικής άδειας και πραγματικά υφιστάμενης κατάστασης) και εικόνα να δούμε τι είναι και πως είναι..... περιγραφικά με λέξεις δεν επαρκούν όσα γράφεις.
    2 points
  8. Η αμιγής κατοικία δεν εμπίπτει στις περιπτώσεις της παρ. 5 του άρθρου 17. Συνεπώς, οι χρήσεις γης καθορίζονται βάσει του παλιού ΦΕΚ.
    2 points
  9. Περιορισμός καθαρού ύψους δεν υπάρχει. Το 1.20 ισχύει για όλα τα κτίρια
    2 points
  10. Συνάδελφε σκέψου (και όλοι μας δλδ) ότι ο φορέας που μας "εκπροσωπεί", υπερασπίζεται συμφέροντα άλλων, όχι όμως των μελών του.Αντιπαραβάλω τον σύλλογο συμβολαιογράφων που δεν αφήνει να πέσει ψίχουλο κάτω που ζημιώνει τα μέλη του. Εδώ μας βάζουν και πληρώνουμε συνδρομή για να στηρίζεται η πλατφόρμα αυθαιρέτων και ΗΤΚ που είναι νομοθετικά εργαλεία του ΚΡΑΤΟΥΣ, αντί να μας παρέχουν τη νομοθεσία που την πληρώνουμε μόνοι μας, σε εξωτερικές εταιρείες. Πριν ξεκινήσουμε από το κεντρικό ΤΕΕ, μπήκε κανείς στον κόπο να κάνει κρούση στο τοπικό του ΤΕΕ;Στον συνάδελφο που τον βλέπεις κάθε μέρα μπροστά σου και σου ζήτησε και την ψήφο σου;Ας αναρωτηθούμε! Δεν είναι έλλειψη αξιοπρέπειας για όσους ασχολούμαστε, είναι που αναλάβαμε μια δουλειά και πώς θα κοιτάξεις τον πελάτη σου στα μάτια. Γιατί αυτός από εσένα θα ζητήσει τα ρέστα.
    2 points
  11. Η κατηγορία 3 δεν επηρεάζεται από την 5. Είναι ξεχωριστή. Ο νόμος δεν αναφέρει τίποτα για υποχρέωση ύπαρξης Ο.Α για ένταξή αποθήκης στην κατηγορία 3. Μπορείς να την κάνεις υπαγωγή στην κατηγορία 3.
    2 points
  12. @sissy_arch Το θέμα του μη άρτιου όμορου θα έπρεπε να έχει εμφανιστεί και αποσαφηνιστεί στο τοπογραφικό που κατατέθηκε. Αν το θέμα αποκρύφτηκε ή δεν είχε γίνει αντιληπτό τότε αυτό σίγουρα πρόσθεσε ένταση στην συναλλαγή με τον υπάλληλο. Σε κάθε περίπτωση αν το όμορο οικόπεδο δεν πληρεί τις προϋποθέσεις ούτε της κατά παρέκκλιση αρτιότητας, τότε ο Τοπογράφος, πριν την κατάθεση της άδειας, να ελέγξει: Αν είναι κατ' εξαίρεση οικοδομήσιμο με τις μεσοτοιχίες του Ν.696 Αν είναι κατ' εξαίρεση οικοδομήσιμο με το αρθ.25 του Ν.1337 Αν έχει προκύψει απο αυτοδίκαια άκυρη κατάτμηση Αν τα παραπάνω δεν ισχύουν, τότε το πρόβλημα παραμένει, και αν το δικό σας οικόπεδο δεν μπορεί να επιλύσει το θέμα της τακτοποίησής του όμορου (δηλαδή δεν μπορεί να διαθέσει επιφάνεια ή πρόσωπο) τότε μπορεί να ζητηθεί πρωτόκολλο αδυνάτου τακτοποίησης από την Πολεοδομία και να επιτραπεί η έκδοση άδειας.
    2 points
  13. Γίνεται, με τις εξής προϋποθέσεις: - Το απομένον να έχει την αρτιότητα του κανόνα και, αν υπάρχει οικοδομή, να τηρούνται οι όροι δόμησης (κάλυψη, δόμηση, π.α.). - Θα γίνει με ένα τίτλο (αποκοπή και προσθήκη στο όμορο) Στο συμβόλαιο θα συμβληθούν όλοι οι (εκατέρωθεν) ιδιοκτήτες
    2 points
  14. Οι κατεδαφίσεις μόνο, όχι "οποιαδήποτε ενέργεια" ...
    1 point
  15. Ξεκίνα απο τη δ/νση Μεταφορών, που ανήκει η περιοχή και ο Δήμος σας.
    1 point
  16. @dimidomo για ισόγειο 100τμ + πατάρι 50τμ που επικοινωνούν, επιφάνεια της θ.ζ. για το ΠΕΑ θα είναι 150τμ. Αν το πατάρι διαχωρίζεται με θύρα και δεν θερμαίνεται πάμε σε άλλη θεώρηση.
    1 point
  17. Καλημέρα αν το πατάρι είναι ανοιχτό σε σχέση με το ισόγειο, εγώ θα το έβαζα μέσα στην θερμαινόμενη ζώνη κανονικά.
    1 point
  18. Η οριοθέτηση οικισμού δεν αποτελεί "ακούσια" απώλεια αρτιότητας. Αντιθέτως, δίνει τη δυνατότητα (ασχέτως αν στην περίπτωσή σου δεν καλύπτεσαι) σε, αρχικά, μη οικοδομήσιμα γεωτεμάχια να οικοδομηθούν με τις προϋποθέσεις της νομοθεσίας. Απώλεια αρτιότητας/οικοδομησιμότητας θα μπορούσες να επικαλεστείς στην περίπτωση απαλλοτρίωσης. Η μόνη λύση που βλέπω, προς το παρόν, είναι η δημιοιυργία δρόμου, μέσω απαλλοτρίωσης, από το Δήμο. Είναι, όμως, εξαιρετικά δύσκολο. Αλλιώς, περιμένεις την πολεοδόμηση της περιοχής (φέξε μου και γλίστρησα). υ.γ. Τα εκτός σχεδίου γεωτεμάχια ονομάζονται (από το 85) γήπεδα
    1 point
  19. Ηταν λογικό και έγινε πράξη! αφου οι αυθαιρετοδηλώσεις έχουν γίνει λάστιχο και ο κάθε μηχανικός βάζει ότι θέλει-όπως θέλει, καιρός ήταν να βγει και η αντίστοιχη κολυμβήθρα Σιλωάμ που θα εξυπηρετεί τους συμ/φους . Εμείς οι υπόλοιποι ας τρωγόμαστε για τα 0.16μ2 διαφορά τίτλων/αποτύπωσης
    1 point
  20. Γειά σου, καταρχήν η κατ. Η δεν είναι σπάνια για παλιά ακίνητα, όπως επίσης αν σε αγχώνει το ότι δεν πέφτει κατηγορία με τα σενάρια, δεν είναι υποχρεωτικό. Συνήθως με ένα σενάριο προσθήκης εξωτ. θερμ/σης πέφτεις κατηγορία, αν θες ανέβασε το αρχείο xml σου ώστε να δούμε αν κάτι δεν έχει δηλωθεί σωστά.
    1 point
  21. Να δεις το άρθρο 42 του Ν 4495/17 -Δεν πληρώνεις πρόστιμα - και το πρόβλημα σου λύνεται ή με αναθεώρηση ή με ενημέρωση της Ο.Α
    1 point
  22. Το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να σταματήσεις να το "πειράζεις"! Για να υπάρχει εκεί, υπάρχει κάποιος λόγος, που δεν μπορείς ούτε εσύ να καταλάβεις, ούτε και ο οποιοσδήποτε άλλος από εμάς βλέποντας μια φωτογραφία... Προφανώς του έχεις κάνεις ζημιά! Διότι το περισσότερο το εξαφάνισες.... Καλό είναι που δεν βρήκες οπλισμό... Οφείλεις βεβαίως να το αποκαταστήσεις... Άρχισε να σκέφτεσαι λύσεις πρακτικές, που θα ομορφύνουν το χώρο σου, δίνοντάς του πρακτικότητα και ενυπάρχοντος του "σκαλοπατιού".... Υπάρχουν λύσεις! Φαντασία θέλει μόνο.... Π.χ. μεγάλωσέ το και φτιάξε εκεί ένα χτιστό κρεβάτι ή έναν χτιστό καναπέ κ.λπ.
    1 point
  23. Καλησπέρα, αν το ερώτημα αφορά αν θα πρέπει να βγει ΠΕΑ για το εν λόγω κτίσμα που είναι αυθαίρετο, η απάντηση είναι ναι αφού το ΠΕΑ δεν συνδέεται με την νομιμότητα του κτιρίου. Για το 2ο ερώτημά σου, δεν έχω καταλάβει ακριβώς την χωροθέτηση των κτισμάτων. Δεν προκύπτει από κάπου ότι πρέπει να βγουν 2 ΠΕΑ ούτε παίζει ρόλο η οριζόντια που αναφέρεις. Αν οι αποθήκες στο ισόγειο είναι σε επαφή με τον όροφο βγάζεις ΠΕΑ για ισόγειο + όροφο και κάνεις χρήσης διαχωριστικών επιφανειών και το ισόγειο θα μπει ως μθχ. Δεν μπορώ να καταλάβω τι εννοείς όταν αναγράφεις 'σε μικρή απόσταση στο 1ο όροφο υπάρχει ανεξάρτητο wc και αποθήκη'.
    1 point
  24. Ποιος το καταντάει τοκτοποιημένο? Ποιος δεν κατανοεί την επιστήμη της εμβαδομέτρησης. Ποιος εφαρμόζει αυτή την επιστήμη?? Ποιος ψάχνει τα 0,16 τ.μ Ο ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ. Βάλτο λοιπόν 72 με οποιοδήποτε τρόπο (ή τον τρόπο που φαντάστηκα) και μην ταλαιπωρείς τον εαυτό σου και τον συνάνθρωπο!
    1 point
  25. Οι μεταβιβάσεις δεν έχουν επιβλέποντα μηχανικό... Αν θέλετε ξαναδείτε την ερώτησή σας και το θέμα γιατί δεν καταλαβαίνω καν τι θέλατε να κάνετε και ποιο είναι το πρόβλημα
    1 point
  26. πάντως αν η αιτιολόγηση της μη κατεδάφισης είναι το γεγονός ότι είναι ακριβό υλικό το μπετόν για να το έχουν βάλει εκεί τότε θα σας πρότεινα να βρείτε άλλο μηχανικό
    1 point
  27. Απαιτείται έλεγχος νομιμότητας και απαιτείται επίσης έλεγχος του εναπομείναντος (που θα παραχωρήσει το τμήμα του), όπως τα λέει ο @tetris. Δηλαδή, αν π.χ. το οικόπεδο που παραχωρεί το τμήμα, κατά την άδειά του εξαντλούσε δόμηση και κάλυψη τότε δεν μπορεί να παραχωρήσει κανένα τμήμα. Πρέπει επίσης να ελεγχθεί αν επηρρεάζονται οι πλάγιες αποστάσεις. Ή αν π.χ. το οικόπεδο που παραχωρεί έχει αυθαίρετα (δόμησης, κάλυψης ή ύψους) πάλι θέλει περαιτέρω διερεύνηση αν είναι δυνατή η αποκοπή επιφάνειας.
    1 point
  28. Δ*δ κανονιστικά και στην πράξη. Για αυτό που ρωτας Νικ θεωρητικά μπορείς να κολλήσεις παντού πίσω και αριστερά, να είσαι όλος σε επαφή. Αλλά το λογικό (και ορθό) είναι το Δ*δ
    1 point
  29. Ξεκινας με ερευνα στο υποθ/κειο, που θα κανει δικηγορος. Αναλογα με τα "ευρηματα", θα γινουν επομενες κινησεις. [τι ψαχνεις;]
    1 point
  30. Αναφέρθηκα στα ΠΕΑ (αλλά και στις ΜΕΑ), σε περίπτωση που δεν καλυφθείς από τη μελέτη των ΤΟΤΕΕ. Για τα υπόλοιπα, μπορείς να μαθητεύσεις δίπλα σε κάποιον έμπειρο κι έντιμο συνάδελφο. Για οποιαδήποτε απορία, υπάρχει και το φόρουμ
    1 point
  31. Κάλεσα σήμερα το 213 15 13 559 (Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας (ΥΠΕΝ) ΤΕΔΚ Νοτίου Ελλάδος) όπου απάντησε μια κυρία αρκετά εξυπηρετική και μου είπε πως δεν χρειάζεται να διυλίζουμε τον κώνωπα. Δεν απαγορεύει ο νόμος τον αρχικό έλεγχο σε μεταγενέστερο στάδιο της οικοδομής. Οπότε πρέπει ο επιβλέπων να καλέσει αρχικό έλεγχο, όπου ο ελεγκτής θα μετρήσει περίγραμμα και θέση, και θα σημειώσει ότι έγινε σε μεταγενέστερο στάδιο. Την άλλη μέρα θα κληθεί τελικός έλεγχος, και τα δυο πορίσματα θα πάνε στην ΥΔΟΜ για ΠΕΚ. Η υδομ εφόσον όλα είναι καλά, εκδίδει ΠΕΚ και στέλνει το αρχικό πόρισμα στο ΣΥΠΟΘΑ. Το ΣΥΠΟΘΑ στέλνει το θέμα στο σώμα ελεγκτών (αν θεωρεί ότι πρέπει να ασκηθούν κυρώσεις) και αυτό στο εποπτικό συμβούλιο (αν το κατάλαβα καλά) για κυρώσεις. Το συμβούλιο δεν έχει συσταθεί.
    1 point
  32. Οποιαδήποτε αυθαιρεσία που αφορά την μονάδα θα υπαχθεί στη δήλωση του άρθρου 120. Δεν θα προσθέσεις επιπλέον πρόστιμο. Προτείνω όμως -παρά το ότι δεν το ζητάει ο νόμος-να συντάξεις ένα δ. κάλυψης (τοπογραφικό αποτύπωσης επί της ουσίας) και να το ανεβάσεις (στα προαιρετικά) στο σύστημα για να το έχει μετά ο ιδιοκτήτης όταν θα ζητηθεί σε κάποια πράξη.
    1 point
  33. Κατέβασε το αρχείο και κάνε αποσυμπίεση σε ένα φάκελο. Κλείσε το πρόγραμμα ΤΕΕ ΚΕΝΑΚ αν είναι ανοικτό. Μετέφερε το αποσυμπιεσμένο στον φάκελο program files x86 -> TEE -> TEE_KENAK_1_31 και αντικατέστησε το υπάρχον exe. 1597159179167_TEE-KENAK_only_executable_0.rar
    1 point
  34. Συνάδελφοι Σας μεταφέρω συμπέρασμα συναδέλφου (κατόπιν άδειάς του) που ασχολείται με το εξοικονομώ για διευκόλυνση όσων συναδέλφων ενδιαφέρονται για το πρόγραμμα: <<Από δική μου έρευνα για ακύρωση αίτηση στο εξοικονομώ 2021 ενημερώνω ότι για να κάνετε αίτηση σε νέο πρόγραμμα, αν υπάρχει αίτηση στο εξοικονομώ 2021 πρέπει πρώτα να ακυρωθεί οριστικά στο πρόγραμμα το παλιό και μετά να υποβάλλεται σε νέο. Το μήνυμα που σας βγάζει είναι «Για την κατοικία με αριθμό ΑΤΑΚ ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ υφίσταται ήδη στο σύστημα ενεργή αίτηση. Η αίτησή σας δεν μπορεί να καταχωρηθεί στο σύστημα. Για να καταχωρηθεί νέα αίτηση θα πρέπει να ακυρωθεί η υφιστάμενη ενεργή αίτηση» Για την ακύρωση είναι 3 περιπτώσεις. Αν δεν έχει λάβει η αίτηση προκαταβολή επιχορήγησης Αν έχει λάβει η αίτηση προκαταβολή επιχορήγησης και Αν έχει υποβληθεί ένσταση για την αίτηση. Ανάλογα την περίπτωση χρησιμοποιείται μια από τις συνημμένες ΥΔ. Να προτιμάτε να την στέλνετε με γνήσιο της υπογραφής για να μην σας γυρνάει με παρατήρηση. Επίσης προσέξτε: προς ποιο φορέα απευθύνετε η ΥΔ. Το σωστό είναι ΤΕΕ. Μην γράφετε ΥΠΕΝ ή Εξοικονομώ 2021 ή ότι άλλο. Το σωστό είναι ΤΕΕ. Πολύ σημαντικό τέλος σημειώνω ότι ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ δεκτές ΥΔ χωρίς γνήσιο από συμβούλους – εταιρείες που έχουν «φτιάξει» εμαιλ για τους πελάτες τους και στέλνουν την ΥΔ χωρίς γνήσιο από το εταιρικό εμαιλ. ΜΟΝΟ ΜΕ ΓΝΗΣΙΟ στην περίπτωση αυτή. Για να μην έχετε καθυστερήσεις και να προλάβετε εγκαίρως την ακύρωση ώστε να είστε εμπρόθεσμοι στα νέα προγράμματα διαβάστε καλά τις οδηγίες και καλή δουλειά. ΥΓ. Παρακάτω είναι η οδηγία από το γραφείο υποστήριξης των προγραμμάτων ενεργειακής αναβάθμισης κτιρίων: Κύριε Κυρία καλημέρα. Ευχαριστούμε για την επικοινωνία. Εφόσον επιθυμεί ένας ωφελούμενος την οριστική διαγραφή της αίτησης θα πρέπει να επιλέξει την επιλογή "διαγραφή αίτησης" στην κεντρική οθόνη του προφίλ του ωφελούμενου (δεν απαιτείται στην περίπτωση σας) και να επικοινωνήσει σχετικά με το θέμα αυτό με το γραφείο υποστήριξης στην παρούσα ηλεκτρονική διεύθυνση με ΥΔ ότι επιθυμεί την οριστική διαγραφή της αίτησης (επισυνάπτετε η ΥΔ). Εφόσον η ΥΔ σταλεί από τον σύμβουλο έργου της αίτησης, η ΥΔ πρέπει να φέρει γνήσιο της υπογραφής του ωφελούμενου. Εάν σταλεί η ΥΔ από τον ωφελούμενο μπορεί να είναι απλή ΥΔ χωρίς γνήσιο της υπογραφής. Εφόσον αποσταλεί η ΥΔ, το αίτημα διεκπεραιώνετε εντός δέκα εργάσιμων ημερών. Για να μην θεωρείτε ενεργή μια αίτηση στο "εξοικονομώ 2021" πρέπει να ακολουθήσετε την άνω διαδικασία και η αίτηση να περάσει σε οριστική ακύρωση ή απένταξη. Παρακαλούμε ακολουθήστε τις οδηγίες όπως δίνονται παραπάνω και χρησιμοποιείστε την συνημμένη ΥΔ για όλα τα αιτήματα διαγραφής αιτήσεων που θέλετε να γίνουν. Με εκτίμηση. --- Γραφείο υποστήριξης προγραμμάτων ενεργειακής αναβάθμισης κτιρίων [email protected] ΤΕΕ Νίκης 4, ΑΘΗΝΑ >> YΔ_οριστική ακυρωση αίτησης.doc YΔ_οριστική ακυρωση αίτησης_ΑΠΕΝΤΑΞΗΣ.doc YΔ_οριστική ακυρωση αίτησης_ενστασης.doc
    1 point
  35. Ακριβώς έτσι είναι τα πράγματα. όπως τα λέει ο Faethon11 και ο Pavlos33 Από εμπειρία (ως επιβλέποντας, καθώς δεν είμαι ΕΔ) θα προσθέσω 2 απλά πραγματάκια: 1. Η όποια απαιτούμενη συναδελφικότητα εξαντλείται επαρκώς, κατά την προφορική αναφορά των όποιων ευρημάτων της αυτοψίας από τον ΕΔ. Ο χρόνος των 30 ημερών είναι υπεραρκετός για οτιδήποτε άλλο. Στην πραγματικότητα θεωρώ ότι χάρη τους κάνεις που τους ωθείς να κάνουν ενημέρωση φακέλου εφόσον υπάρχει αλλαγή στα ανοίγματα της όψης!!! 2. Τα θέματα αμοιβής του ΕΔ είναι αστείο και εκνευριστικό και μόνο που τα συζητάμε (το ποσό είναι ευτελές κατά την ταπεινή μου γνώμη) .... δίνεις λογαριασμό σου κατά την αυτοψία και τέλος!!! Πρώτα βάζουν τα λεφτά και μετά ξεκινάς δουλειά.... ΑΣΧΕΤΑ από το αποτέλεσμα του πορίσματος
    1 point
  36. Θα διαφωνήσω σε αρκετά από τα παραπάνω 1. Έχω την εντύπωση πως από την στιγμή που κατατεθεί αίτημα για ΕΔ, δεν μπορεί να γίνει καμία πράξη..... άσχετα αν το σύστημα δεν έχει δικλείδα ασφαλείας... Επίσης γιατί να πει στον επιβλέποντα τι να κάνει? Για να μην κατηγορηθεί για αντισυναδελφικότητα? Μα ο πρώτος που πρέπει να κατηγορηθεί είναι ο επιβλέπων ο οποίος γνωρίζοντας τις διαφορές, αντί να κάνει πρώτα ενημέρωση και μετά να καλέσει ΕΔ, βάζει τον ΕΔ προ τετελεσμένων και του πετάει το μπαλάκι. Οπότε απλά ξαναπαίρνει πίσω το μπαλάκι και κάνει παιχνίδι σύμφωνα με τους νόμους. 2. Επάνω στα PDF των όψεων σχεδιάζεις τα ανοίγματα και τα υποβάλλεις.... όχι όλο το σχέδιο βέβαια (χωρίς πινακίδες κλπ) αλλά το σημείο ενδιαφέροντος (όψη). Ή αν δεν μπορείς να δουλέψεις σε pdf, τύπωσε τις όψεις και με το χέρι σχεδίασε τις αλλαγές και μετά φωτογραφία και ανέβασμα ή αν δεν θέλεις ούτε αυτό κάνε σκαρίφημα της όψης που αλλάζει και μετά φωτογραφία και ανέβασμα .... 3. Η πληρωμή δεν είναι ανεξάρτητη. Με τον έλεγχο κόβεις το παραστατικό, το δίνεις στον ιδιοκτήτη και περιμένεις να εξοφληθεί με κατάθεση σε λογαριασμό και μάλιστα, σύμφωνα με τον νόμο, σε όψεως... Δεν υπάρχει η διαδικασία "επί πιστώσει" στο συγκεκριμένο θέμα. Αν σε εξοφλήσει στο προβλεπόμενο διάστημα ανεβάζεις το πόρισμα (αρνητικό/θετικό). Αν δεν σε εξοφλήσει στο προβλεπόμενο διάστημα στέλνεις αρνητικό πόρισμα. Η δουλειά σου μόλις τελείωσε...
    1 point
  37. Δεν είναι διαρρύθμιση για ΕΕΔΜΚ @sarcs. Είναι μικρής έκτασης διασκευή που δεν επηρεάζει τον φέροντα οργανισμό.
    1 point
  38. το 2016 ειχαμε ηδη συζητησει πολλακις [!!!] το θεμα του χρονου "δημιουργιας" παραπεμπω στο ΦΕΚ ΒΒ 251/12 και σε αυτες τις συζητησεις https://www.michanikos.gr/forums/topic/6402-xρόνος-δημιουργίας-οικοπέδου/page/6/ και εδω https://www.michanikos.gr/forums/topic/6402-xρόνος-δημιουργίας-οικοπέδου/page/7/ και για ευκολια, καποιες ΥΔΟΜ δεχονται να προχωρουν με βαση της εγκυκλιο Κατσιγιαννη, με την κοινη λογικη οτι υπαρχει υπερβολικη αυστηροποιηση και ερμηνεια διαταξεων, σχετικα με τις βεβαιωσεις των Δημαρχων, που τις απαγορευσαν-χωρις να ξερουν γιατι- με εκεινη την γενικολογη εγκ. του 2008- ακομα και εάν αυτο που βεβαιωνουν δεν ειναι "προσωπικο δεδομενο" περι της κυριοτητας του οικοπεδου/γηπεδου αλλα περι της ύπαρξης του απο "τοτε", οπως προκυπτει απο δικα του στοιχεια. αλλως, αγωγη χρησικτησιας/πρακτικο συβιβασμου/πρακτικο διαμεσολαβησης.
    1 point
  39. Εγγρ-26484/93. Δημιουργία θέσεων στάθμευσης αυτοκινήτων και Συμβολαιογραφικές πράξεις. Απαντώντας στο σχετικό έγγραφό σας, σας γνωρίζουμε τα εξής: α) Εφόσον για την ανέγερση μεταφερόμενης κατασκευής (αποθήκης) στην εκτός σχεδίου βιομηχανική περιοχή της Κηφισιάς η δημιουργία θέσεων στάθμευσης είναι υποχρεωτική τότε αυτές θα πρέπει να δεσμευτούν με συμβολαιογραφική πράξη σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν-960/79 όπως αυτός τροποποιήθηκε και συμπληρώθηκε με τον Ν-1221/81. Εάν οι θέσεις στάθμευσης είναι προαιρετικές δεν απαιτείται δέσμευση χώρου με συμβολαιογραφική πράξη και β) η συμβολαιογραφική πράξη ισχύει για το χρονικό διάστημα υπάρξεως της εκάστοτε κατασκευής (κτιριακής) για το λόγο ότι η δέσμευση χώρου στάθμευσης συνδέεται με τις κτιριακές κατασκευές και όχι με το οικόπεδο ή γήπεδο Προφανώς πρόκειται για κάποιο έγγραφο της αρμόδιας δ/νσης του Υπουργείου (ΠΕ.ΧΩ.Δ.Ε. τότε) Η ΥΔΟΜ θα πρέπει να το γνωρίζει
    1 point
  40. η πρωτη εγκυκλιος που εχω και αναφερεται στο αρθρο 13 παρ.2 του ν. 3212/2003 ειναι η εξης: ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ 2 Aθήνα 26.1.2005 ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΕΧΩΔΕ ΓΕΝ. Δ/ΝΣΗ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑΣ Αριθμ. πρωτ. 1251 ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Ο.Κ.Κ Σχετ. 18035 ΤΜΗΜΑ β' Ταχ. Δ/νση Μεσογείων και ΠΡΟΣ: Αποδέκτες Πολεοδομικών Τρικάλων 36 Εγκυκλίων Ταχ. Κώδικας 11526 Πληροφορίες Μ. Βαγενάς Τηλέφωνο 2106929903-5ΚΟΙΝ: ΘΕΜΑ: Βεβαιώσεις αρτιότητος και οικοδομησιμότητος οικοπέδων και γηπέδων ΑρθροΜΟΝΟ ΣΧΕΤ: (α) η 1022244/27/80013/27-2-04 ΠΟΛ 1024 εγκύκλιος του Υπουργείου Οικονομίας και Οικονομικών (β) Οι Εγκύκλιοι 22/93, 78/00 και 29/01 του ΥΠΕΧΩΔΕ (γ) Το 18/4-1-05 έγγραφο Γενικού Γραμματέα ΥΠΕΧΩΔΕ Όσον αφορά το εν λόγω θέμα, σας γνωρίζουμε τα εξής: 1. `Εχει εκδοθεί η (α) σχετική εγκύκλίος, κατ εφαρμογή του άρθρου 13 παρ. 2 του Ν. 3212/03 (ΦΕΚ 308/Α/31-12-03) στην οποία δίνονται οδηγίες προς τις Δ.Ο. Υ ότι αρκεί δήλωση ιδιώτη μηχανικού, κατά τις διατάξεις του Ν. 651/77 και Ν. 1337/83, πάνω στο τοπογραφικό διάγραμμα, αντί της βεβαίωσης από την αρμόδια Πολεοδομική υπηρεσία 2. Ανεξάρτητα της ανωτέρω ρύθμισης δεν απαγορεύεται, εφόσον ζητηθεί από τους ενδιαφερόμενους ιδιοκτήτες ή Μηχανικούς, να χορηγείται βεβαίωση αρτιότητας και οικοδομησιμότητας οικοπέδων και γηπέδων από τις αρμόδιες πολεοδομικές υπηρεσίες, σύμφωνα με τις οδηγίες των (β) σχετικών εγκυκλίων ΕΔ Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑΣ ΔΟΚΚ (4) ΥΠ. ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΧΩΡΟΤΑΞΙΑΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΡΓΩΝ ΧΡΗΣΤΟΣ ΖΑΜΠΕΛΗΣ edit και αυτη, που αφορα μεν θεματα κεφαλαιου, αλλα "βοηθαει" ΕΓΚ 39/2011: ΕΓΚ.ΣΣ 39/11:Έκδοση βεβαιώσεων από τις Πολεοδ.Υπηρεσίες για τον προσδ.αντικ. αξίας των ακινήτων (544918) Αρθρο0 ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ 39η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Αθήνα, 21 Ιουνίου 2011 ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ, ΔΙΑΦΑΝΕΙΑΣ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ Αριθμ. Πρωτ. 136 ΣΥΜΒΟΛΑΙΟΓΡΑΦΙΚΩΝ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ Α Θ Η Ν Α Προς όλους τους Συμβολαιογράφους _____ της χώρας Ταχ.Δ/νση : Γ.Γενναδίου 4 - Τ.Κ.106 78-Αθήνα Τηλέφωνα : 210 330 7450,-60,-70,-80,-90 FAX : 210 384 8335 E-mail : [email protected] Πληροφορίες: Χρυσή Δεπούντη-Μαρκουλάκη (210-4115818) ΘΕΜΑ: Έκδοση βεβαιώσεων από τις Πολεοδομικές Υπηρεσίες για τον προσδιορισμό της αντικειμενικής αξίας των ακινήτων Κυρίες και Kύριοι συνάδελφοι, Σας κοινοποιούμε το υπ' αριθμ. πρωτ. 70/21.3.2011 έγγραφο της Συντονιστικής Επιτροπής Συμβολαιογραφικών Συλλόγων Ελλάδος προς το Υπουργείο Οικονομικών, με θέμα τις αιτούμενες από τις Δ.Ο.Υ. βε-βαιώσεις των Πολεοδομικών Γραφείων για τον συντελεστή δόμησης των οικοπέδων εντός οικισμών προϋφισταμένων του έτους 1923 ή κάτω των 2.000 κατοίκων, καθώς και τη σχετική απάντηση του Υπουργείου Οικονομικών (αρ.πρωτ.1083113/1246/00ΤΥ/Δ/8.6.2011), για να λάβετε γνώση. Με τιμή Ο Πρόεδρος Κωνσταντίνος Βλαχάκης ---------------------------------------------------------------------------- --------------------------------------------------------------- ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ Αθήνα 8-6-2011 ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΩΝ & ΤΕΛΩΝΕΙΑΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ Αρ.πρωτ.: 1083113/1246/ΟΟΤΥ/Δ ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΗΜ. ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ & ΕΘΝΙΚΩΝ ΚΛΗΡΟΔΟΤΗΜΑΤΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΤΕΧΝ. ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ & ΣΤΕΓΑΣΗΣ ΤΜΗΜΑ Δ' Ταχ. Δ/νση: Κολωνού 2 & Πειραιώς ΠΡΟΣ: Το Υπουργείο Δικαιοσύνης- Ταχ. Κώδικας: 104 73 Αθήνα Διαφάνειας & Ανθρωπίνων Πληροφορίες: Α. Καλοπούλου Δικαιωμάτων Συντονιστική Τηλέφωνο: 210 5235643 Επιτροπή Συμβολαιογραφικών Συλλόγων Ελλάδος Γ. Γενναδίου 4, Αθήνα Τ.Κ.: 106 78 ΘΕΜΑ: Έκδοση Βεβαιώσεων από τις Πολεοδομικές Υπηρεσίες για τον προσδιορισμό της Αντικειμενικής Αξίας των Ακινήτων. Σχετ.: α)Το με αρ. πρωτ.:70/21 -3-2011 έγγραφο σας (αρ.πρωτ.Υπ.Οικ.: 1060469/28-4-2011) ΑρθροΜΟΝΟ Απαντώντας στο με αρ. πρωτ.:70/21-3-2011 έγγραφο σας που μας κοινοποίησε η Δ/νση Φορολογίας Κεφαλαίου με το αρ.πρωτ.:Δ13Β 1060469ΕΞ/Δ/2Ο4-2011 αντίστοιχο έγγραφο της σχετικά με την έκδοση βεβαιώσεων από τις Πολεοδομικές Υπηρεσίες για τον προσδιορισμό της Αντικειμενικής Αξίας των ακινήτων, σας γνωρίζουμε τα εξής: Σύμφωνα με αποφάσεις του Υπουργού Οικονομικών που εκδίδονται κατ` εξουσιοδότηση του αρθρ. 41 ν. 1249/82 και αφορούν τον προσδιορισμό της φορολογητέας αξίας των ακινήτων με το Αντικειμενικό Σύστημα, απαιτούνται βεβαιώσεις από τις αρμόδιες Πολεοδομικές Υπηρεσίες για τις εξής περιπτώσεις: 1. Για τον ισχύοντα Συντελεστή Δόμησης 2. Για οικόπεδα που εντάχθησαν στο σχέδιο πόλης με το Ν. Δ/γμα της 17-7- 1923 και δεν έχει κυρωθεί πράξη αναλογισμού για τον καθορισμό των ρυμοτομουμένων τους και μη τμημάτων για τους κοινόχρηστους χώρους, καθώς και των τμημάτων που δεσμεύονται για χώρους κοινωφελών χρήσεων και σκοπών. 3. Για τα οικόπεδα που εντάχθησαν στο σχέδιο πόλης με της διατάξεις του ν. 1337/83 και δεν έχει κυρωθεί η αντίστοιχη πράξη εφαρμογής, προκειμένου να υπολογισθεί η οφειλόμενη εισφορά σε γη, και να καθορισθούν οι επιφάνειες των ρυμοτομουμένων και μη τμημάτων για κοινόχρηστους χώρους καθώς και τμημάτων που δεσμεύονται για χώρους κοινωφελών χρήσεων και σκοπών. 4. Για την κατά κανόνα αρτιότητα των οικοπέδων. 5. Για τήν δυνατότητα ή μη τακτοποίησης ενός οικοπέδου με την σύνταξη και κύρωση πράξης τακτοποίησης ή πράξης εφαρμογής 6. Για το αν ένα οικόπεδο ή τμήμα του είναι ή όχι οικοδομήσιμο 7. Για το αν ένα οικόπεδο είναι εξ` ολοκλήρου απαλλοτριωτέο 8. Για την δυνατότητα ή μη κατάτμησης οικοπέδων που βρίσκονται σε οικισμούς προϋφιστάμενους του 1923. 9. Για το αν έχει ανακληθεί η απαλλοτρίωση οικοπέδου που επιβλήθηκε με το σχέδιο πόλης η με τις διατάξεις του Ν.Δ. 797/71 Προκειμένου να διευκολύνονται οι φορολογούμενοι για τις παρεχόμενες βεβαιώσεις από τις αρμόδιες Πολεοδομικές υπηρεσίες είχαν εκδοθεί από το τότε ΥΠΕΧΩΔΕ οι εγκύκλιοι:22/17-5-1993. 78/10-11-2000 και 29/23-7-2001. Με αφορμή ερωτήματα και διαμαρτυρίες πολιτών ότι κάποιες Πολεοδομικές Υπηρεσίες αρνούνται να χορηγήσουν τις προβλεπόμενες από τις διατάξεις του Αντικειμενικού Συστήματος βεβαιώσεις, παραπέμποντας στη διάταξη της παραγρ.2 του άρθρου 13 του ν.3212/2003(ΦΕΚ:308Α`) η υπηρεσία μας απευθύνθηκε στις αρμόδιες υπηρεσίες του ΥΠΕΧΩΔΕ ζητώντας διευκρινήσεις για το παραπάνω θέμα και έλαβε το με αριθμ πρωτ.:225676/8-7-2004 έγγραφο-απάντηση στο οποίο αναφέρεται ρητά ότι οι πολεοδομικές υπηρεσίες εφόσον τους κατατίθεται σχετικό αίτημα, οφείλουν να δίνουν τη σχετική βεβαίωση σύμφωνα με τις πιο πάνω εγκυκλίους αυτού. Οι Βεβαιώσεις της Πολεοδομίας στις περιπτώσεις που αναφέραμε παραπάνω αναλυτικά επιβάλλονται εκ του νόμου για την διασφάλιση της ορθότητας και της εγκυρότητας των στοιχείων που επιβεβαιώνονται από αυτές και το επιχείρημα ότι οι Πολεοδομικές υπηρεσίες λόγω φόρτου εργασίας δεν έχουν την δυνατότητα να ανταπεξέλθουν στο έργο τους είναι θέμα που αφορά την εσωτερική οργάνωση και λειτουργία τους. Παράλληλα θα πρέπει να τονίσουμε πως δεν είναι δόκιμο να χρησιμοποιείται η περιστασιακά επιβάρυνση των υπαλλήλων με άλλα θέματα ή η έλλειψη προσωπικού σαν δικαιολογία για την απαξίωση τους αφού είναι οι καθόλα αρμόδιες για την επιβεβαίωση με το κύρος τους των πάσης φύσεως πολύπλοκων πολεοδομικών ζητημάτων. Παρόλα αυτά στα πλαίσια αναμόρφωσης - βελτίωσης του συστήματος Αντικειμενικού προσδιορισμού της αξίας των ακινήτων η Υπηρεσία μας θα μελετήσει το θέμα των πολεοδομικών βεβαιώσεων και τις συγκεκριμένες προτάσεις σας προκειμένου να δοθεί λύση τέτοια που να διασφαλίζει τα συμφέροντα του Δημόσιου και ταυτόχρονα να απλοποιεί τις διαδικασίες όπου υπάρχει δυνατότητα να γίνει αυτό. [οπερ σημαινει, δωστε εσεις τις σχετικες βεβαιωσεις και εμεις "καποια στιγμη", για να μην κουραζεσθε, θα δωσουμε την λυση που θα σας απαλλαξει απο την τόοοση δουλειά." ] Ακριβές αντίγραφο Η Προϊσταμένη της Γραμματείας α/α. ΚΩΝΝ/ΝΟΣ Φ. ΡΑΜΦΟΣ ΠΕ/Α` Η ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΗ ΤΗΣ Δ/ΝΣΗΣ ΕΛΕΝΗ ΣΤΕΡΓΙΟΥ ΑΡΧΙΤΕΚΤΩΝ & ΤΟΠΟΓΡΑΦΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ Εσωτερική ενημέρωση 1. rpatpsfcrFTv. Δ/ντριας Δημ. Περ. & Εθν. Κληρ/των, κ. Α. Βασιλοπούλου 2. Δ/νση Φορολογίας Κεφαλαίου(Τμήματα Α`,Β`) 3. Δ/νση Τεχν. Υπηρεσιών & Στέγασης (Τμήμα Δ`)(3)
    1 point
  41. θεωρητικα, στην περιπτωση σου, ισχυει το αρθρο 25, με την επιφυλαξη του αρθρου 7 ΝΟΚ 7. Δεν επιτρέπεται η δόμηση ακόμη και σε οικόπεδο άρτιο και οικοδομήσιμο, έστω και κατά το άρθρο 25 του ν. 1337/1983 όπως εκάστοτε ισχύει, αν για οποιονδήποτε λόγο απαιτείται τακτοποίηση των γειτονικών του οικοπέδων και κατά την κρίση της πολεοδομικής υπηρεσίας, η δόμηση θα παρεμποδίσει ή θα δυσχεράνει με οποιονδήποτε τρόπο την τακτοποίηση. http://www.nomoskopio.gr/n_1337_83_25.php?toc=0&amp;printWindow&amp; εδιτ Θεωρω οτι, θα μπορουσες να πας με την παρ. 6α του αρθρου 7 του ΝΟΚ δες τα ΠΜ
    1 point
  42. Τα γυμναστήρια είναι Κατηγορία Σ2 βλ.ΦΕΚ 270/Β/2010
    1 point
  43. αυτο που δεν θελει ο νομος ειναι να εμφανισθουν 3 αδελφια σε εναν αγρο 6 στρ. και ο καθενας να ισχυρισθει οτι εχει απο ατυπη δωρεα και χρησικτησια απο το ετος 1960, απο τον πατερα του, εναν αγρο 2 στρ... και να "δημιουργησει" παρεκκλιση. Απο εκει και περα καθε περιπτωση εχει τον δικο της χαρακτηρα. λχ. αν ο πατερας ειχε αγορασει το 1950 εναν αγρο 2 στρεματα, αυτος που επικαλειται σημερα "ατυπη δωρεα και χρησικτησια" πολεοδομικα ειναι "καλυμενος" διοτι ο αγρος εχει "ταυτοτητα" σαν 2 στρ. του ετους 1950...Η κτηση κυριοτητας σε αυτον δια χρησικτησιας αφορά την εμπραγματη πλευρα της κτησης κυριοτητας...στην οποια δεν υπεισερχεται η πολεοδομία. για την περιπτωση του ζερμαν αυτη η "μεταβιβαση με αυτοσύμβαση" που ειπες...σε τι ακριβως συνισταται??? Αυτοσυμβαση κανουμε οταν εχουμε προσυμφωνο....οπότε εξεταζεις πότε εγινε το προσυμφωνο, αν ηταν το λεγόμενο "ισχυρό", δλδ. αν εχιε εξοφληθει το τιμημα και ειχε παραδοθει η νομη στον αγοραστη, αν ο αγοραστης το δηλωνε σε καποια μισθωματα ή για καποιες καλλιεργειες ή επιδοτησεις κλπκλπ. Πιθανον να εχει καταγραφει και να φερει και καποιον κτηματολογικο αριθμο σε "αρχεια " της κοινοτητας.. Πιθανον να εχεις και περιπτωση επικυρωσης ανωμαλης δικαιοπραξιας... Αρα, τα ψαχνεις και τα λέμε υγ εχει δικαιο ο μανολης μπορεις να χρησιμοποιησεις τα εγγραφα που αναγραφει η εγκυκλιος.... Βεβαια, προ ετους περιπου, αναρτηθηκε μια "εγκυκλιος"?? ""αποφαση"??? η οποια ελεγε οτι οι δημαρχοι ειναι για να "βεβαιωνουν" θεματα προσωπικης και οικογενειακης καταστασης των δημοτων... Αρα δεν δικαιουνται να εκδιδουν βεβαιωσεις περι της ιδιοκτησίας ενος αγρου. Πλην ομως, εάν απο εγγραφα του Δημου ή καποιον χαρτη ή αλλη πραξη, επισημη, αυτος ο αγρος φαινεται οτι υφισταται σε αυτην την έκταση απο πριν ...50 χρονια.... ο δημαρχος με την βεβαιωση που δινει, δεν βεβαιωνει "ιδιοκτησία" αλλα την "υπαρξη" του αγρου, οπως προκυπτει απο καποιο "επισημο" εγγραφο, "της εποχης εκεινης" καλημερα http://www.google.gr/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&ved=0CCwQFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.karagilanis.gr%2Fimages%2Fnodes%2F103%2F8991_53125_egk.39_08.doc&ei=FeW7UbrZOsjmPPqYgWA&usg=AFQjCNFOL4RnIGCdKcFq5EDsoJXrUH3jRQ&bvm=bv.47883778,d.ZWU .
    1 point
  44. δέν καταλαβαίνω την συνεχόμενη απορία.Σίγουρα δεν είναι βουνίσια , είναι αυτή πού άμα σηκώσεις το τηλέφωνο και πάρεις οποιαδήποτε μάντρα στην Ελλάδα θα σου την φέρει και σίγουρα δεν θα παρανομήσει. ανέφερα ώς παράδειγμα την τσιμεντογωνία πού έχουμε 2cm άμμο θαλάσσης και όχι 3φτυαριές στην πρέσσα, και επίσης ανέφερα ότι αν το καλοκαίρι το νερό (το οποίο θα χρησιμοποιήσεις και στα κονιάματα) της αντίστοιχης ευδαπ αν πλύνεις μία αυλή παραθαλάσια θα γίνει κάτασπρη απο το αλάτι. Τί πρέπει να κανουμε να φέρουμε νερό από την ευδαπ; όμοια ανέφερα ότι οι κάποιες φτυαριές άμμο θαλάσσης μπήκαν μόνο στο μάρμαρο, έχει προηγηθεί πεταχτό με προσθήκη revinex , χονδρό με ίνες και revinexΓια αυτό λέω δέν πρέπει να κινδυνολογούμε και να γενικεύουμε αλλά να κοιτάμε την κάθε περίπτωση (τι ποσότητα είναι , ποιό είναι το αποτέλεσμα κτλ) ο κ.Περδίος συχνά αναφέρει ότι έχουμε καταντήσει μηχανικοί γκέι γιατί έχουμε χάσει την επαφή με το εργοτάξιο και την πιάτσα κάτι πού ίσως μάς αναγκάσει να ξαναβρούμε ο κενακ πέρα πολλών προβλημάτων που θα φέρει
    1 point
  45. Λοιπον σταματάς την άμμο. Το επίχρισμα θέλει τα προϊόντα είτε SIKA ή BASF 1. Αναστολέας διάβρωση 2. υδροφοβισμό κατά Κατάλληλο για προστασία έναντι διεισδύσεων (Αρχή 1, μέθοδος 1.1 του EN 1504-9), Κατάλληλο για έλεγχο υγρασίας (Αρχή 2, μέθοδος 2.1 of EN 1504-9) Αύξηση της ηλεκτρικής αντίστασης σκυροδέματος(Αρχή 8, μέθοδος 8.1 του EN 1504-9) Βαφή κατά Κατάλληλο για προστασία έναντι διεισδύσεων (Αρχή 1, μέθοδος 1.3 of EN 1504-9) Κατάλληλο για έλεγχο υγρασίας (Αρχή 2, μέθοδος 2.3 του EN 1504-9) Κατάλληλο για αύξηση της ηλεκτρικής αντίστασης (Αρχή 8, μέθοδος 8.3 του EN 1504-9) με δυνατότητα γεφύρωσης τριχοειδών ρωγμών. Αυτά για να έχεις 10 χρόνια. Στα 9 χρόνια. συντήρηση βαφής
    1 point
  46. 1. αποφ.3046/304/89 κτιριοδομικος αρθ15 "στηθαία" 2. αρθ. 11 παρ.9 γιατί οχι? λόγω επικινδυνότητας? μην το κάνεις ανοιγόμενο καν'το ανακλινόμενο . (δεν μπορώ να σκεφτώ καποια αλλη διάταξη)
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
    • Φορέας Απόκτησης και Επαναμίσθωσης Ακινήτων: Πώς υπολογίζεται το νοίκι. Ποιο το τίμημα επαναγοράς
      Δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ η υπουργική απόφαση με την οποία ρύθμιζονται τα τελευταία ζητήματα που αφορούν στον Φορέα Απόκτησης και Επαναμίσθωσης Ακινήτων στην Ελλάδα προκειμένου να κατατεθούν οι δεσμευτικές προσφορές και να ολοκληρωθεί η διαγωνιστική διαδικασία.

      Η διαδικασία είχε ξεκινήσει από το προηγούμενο έτος, ενώ από τον Ιανουάριο του 2024 βρίσκεται στο δεύτερο κύκλο του ανταγωνιστικού διαλόγου.  Οι βασικές αλλαγές με τις οποίες προχώρησε ο διάλογος με τους υποψήφιους επενδυτές, προέβλεπαν έκπτωση 30% στο τίμημα αγοράς ακινήτων από πλειστηριασμούς, αλλά και επαναγοράς από τον οφειλέτη, είσοδο εμπειρογνωμόνων εντός του ακινήτου για αυτοψία και φορολόγηση του Φορέα ανάλογη με αυτήν των εταιρειών επενδύσεων ακινήτων (REIC).

      Υπενθυμίζεται ότι οι φορείς που συμμετέχουν στη διαδικασία είναι οι: «Bain Capital Credit», «Christofferson, Robb & co, LLC», «Fortress Credit Corp.», Ένωση Εταιρειών «KAICAN Hellas – Beaumont Summit Financial DAC».

      Ο Φορέας Ακινήτων θα αγοράζει από τους πλειστηριασμούς τα ακίνητα των ευάλωτων οφειλετών και θα τους τα εκμισθώνει για περίοδο 12 ετών, προκειμένου να συνεχίσουν να παραμένουν στην κατοικία τους και να αποτραπούν έτσι οι εξώσεις. 
      • 0 απαντήσεις
    • Ο διαδραστικός χάρτης με όλα τα ενεργά σεισμικά ρήγματα της Ελλάδας
      Η Βάση Δεδομένων Ενεργών Ρηγμάτων της Ελλάδας (HeDBAF) είναι ένα εθνικό προϊόν συνεργασίας όλων των σχετικών με αυτό το αντικείμενο ακαδημαϊκών και ερευνητικών ιδρυμάτων της Ελλάδας υπό την αιγίδα του ΟΑΣΠ.

      Ο κύριος σκοπός της γεωβάσης είναι να παρέχει ουσιαστικές πληροφορίες στην επιστημονική κοινότητα και σε όποιον θέλει να έχει μια συνοπτική ή εμπεριστατωμένη πληροφόρηση για τα ενεργά/σεισμικά ρήγματα της ευρύτερης περιοχής της Ελλάδας, καθώς και να χρησιμεύσει ως πλατφόρμα καθοδήγησης για γεωλόγους, μηχανικούς και την κεντρική και τοπική διοίκηση, για περαιτέρω εις βάθος μελετών.

      Η Βάση Δεδομένων Ενεργών Ρηγμάτων της Ελλάδας
      • 4 απαντήσεις
    • ΤΑΙΠΕΔ: Ανάθεση έργων ύψους 4,3 δισ. ευρώ στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας
      Το ΤΑΙΠΕΔ, εταιρεία μέλος του Υπερταμείου, ανακοινώνει ότι η Κυβερνητική Επιτροπή Έργων Στρατηγικής Σημασίας στην τελευταία της συνεδρίαση αποφάσισε να αναθέσει στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας (Project Preparation Facility – PPF) του Ταμείου τα εξής έργα συνολικού προϋπολογισμού 4,3 δισ. ευρώ.

      Σύστημα Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών

      Το έργο αφορά στη δημιουργία Συστήματος Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών το οποίο στοχεύει στην ολιστική διαχείριση των δασικών οικοσυστημάτων, προκειμένου να καθαρίζονται αποτελεσματικότερα και να περιορίζεται ο κίνδυνος πυρκαγιάς.

      Το έργο περιλαμβάνει την ανάπτυξη Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Δασών, τη δημιουργία Μητρώων Εξωτερικών Ελεγκτών και Ανάπτυξης Συμβάσεων Διαχείρισης Δασικών Οικοσυστημάτων, τον σχεδιασμό συστημάτων επιδότησης βιομάζας και ανταποδοτικών οφελών.

      Ο προϋπολογισμός του έργου εκτιμάται συνολικά σε 8.872.200 ευρώ και η χρηματοδότηση θα εξασφαλιστεί από το Πράσινο Ταμείο κατά 100%. Το έργο υλοποιείται σε τρεις φάσεις διάρκειας 36 μηνών η καθεμία και αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2033.

      Δασοπονικές μελέτες διαχείρισης δασικών οικοσυστημάτων
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.