Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • HoloBIM Structural
    HoloBIM Structural

    • ssouanis

      Το έναυσμα για την υποβολή προσφυγών στα διοικητικά δικαστήρια από χιλιάδες επαγγελματίες ασφαλισμένους του ΕΤΑΑ (μηχανικούς, ιατρούς, δικηγόρους κλπ.) δίνει ο Δικηγορικός Σύλλογος Αθηνών, αναρτώντας στην ιστοσελίδα του σχετικό υπόδειγμα προσφυγής που μπορούν να αξιοποιήσουν όλοι οι θιγόμενοι.
       
      Το αμέσως επόμενο διάστημα αναμένεται να ακολουθήσει «μπαράζ» σχετικών προσφυγών στο Διοικητικό Πρωτοδικείο Αθηνών (και στα κατά τόπους αρμόδια δικαστήρια) προκειμένου να κριθεί αντισυνταγματική η διάταξη του πρόσφατου νόμου 4337/15, που (κατόπιν σχετικής απαίτησης των δανειστών) κατάργησε προγενέστερη ευνοϊκή ρύθμιση, που έδινε τη δυνατότητα σε νέους ασφαλισμένους (μετά το 1993) να «ελαφρυνθούν» από ασφαλιστικές εισφορές έως τα τέλη του 2016, αλλάζοντας ασφαλιστική κλάση. νέα ρύθμιση
       
      Πηγή: http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=22768&subid=2&pubid=64295844
      Περισσότερα...

      3

    • Engineer

      Σε αναζήτηση Εξειδικευμένου Συμβούλου Ποιοτικού Ελέγχου βρίσκεται το υπουργείο Οικονομίας για όλα τα έργα υποδομών που εκτελούνται από όλους τους φορείς του δημόσιου τομέα και συγχρηματοδοτούνται από πόρους της ΕΕ.
       
      Συγκεκριμένα, το υπουργείο Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού, δημοσίευσε στο «Διαύγεια» ότι διενεργεί ανοικτό διεθνή διαγωνισμό για την επιλογή αναδόχου «Εξειδικευμένου Συμβούλου Ποιοτικού Ελέγχου» (ΕΣΠΕΛ), με κριτήριο ανάθεσης την πλέον συμφέρουσα οικονομική προσφορά.
       
      Αντικείμενο των υπηρεσιών του οποίου περιγράφεται στην ΚΥΑ 64517/ΕΥΣ 6195/2003 (ΦΕΚ Β' 1539), όπως ισχύει, είναι η διενέργεια δειγματοληπτικών ελέγχων επαλήθευσης της ποιότητας στα δημόσια έργα που εκτελούνται από όλους τους φορείς του δημόσιου τομέα και συγχρηματοδοτούνται από πόρους της ΕΕ (Υπηρεσίες κατηγορίας 12, CPV: 71630000-3 και 71631400-4). Στο πλαίσιο αυτό, οι έλεγχοι του Ε.Σ.Π.ΕΛ. ασκούνται σε έργα υποδομών που εντάσσονται και χρηματοδοτούνται από Επιχειρησιακά Προγράµµατα τόσο της προγραµµατικής περιόδου 2007-2013 όσο και της προγραµµατικής περιόδου 2014-2020 µε κριτήριο την πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά.
       
      Το Έργο συγχρηματοδοτείται από το Επιχειρησιακό Πρόγραµµα «Τεχνική Υποστήριξη Εφαρµογής», στο πλαίσιο του ΕΣΠΑ, από το ΕΤΠΑ και από εθνικούς πόρους ως υποέργο της Πράξης, µε τίτλο «Εξειδικευμένος Σύμβουλος Ποιοτικού Ελέγχου» και η διάρκεια σύμβασης είναι 36 µήνες.
       
      Δικαίωμα συμμετοχής έχουν φυσικά ή νομικά πρόσωπα αυτόνομα ή υπό μορφή σύμπραξης ή ένωσης προσώπων ή κοινοπραξίας.
      Ο διαγωνισμός θα πραγματοποιηθεί µε χρήση της πλατφόρμας ΕΣΗ∆ΗΣ (http://ebs.eprocurement.gov.gr). Οι προσφορές υποβάλλονται από τους υποψήφιους µέσω Ε.Σ.Η.∆Η.Σ. το αργότερο μέχρι τις 22/01/2016 και ώρα 15.00, σε ηλεκτρονικό φάκελο.
       
      Πηγή: http://www.naftemporiki.gr/finance/story/1037383/diagonismos-gia-ekseidikeumeno-sumboulo-poiotikou-elegxou-gia-ola-ta-dimosia-erga
      Περισσότερα...

      1

    • stayros

      Εμελλε να το δούμε και αυτό. Υπουργός της κυβέρνησης, και συγκεκριμένα ο επί των Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρ. Σπίρτζης, να αγνοεί ότι νόμος που ψήφισε μόλις προ μηνός ο ΣΥΡΙΖΑ δεν του επιτρέπει να χωρίσει την ηγεσία του ΟΑΣΑ σε πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο. Με συνέπεια να εξελιχθεί σε πρωτοφανές φιάσκο στη Βουλή ο διορισμός των προσώπων που είχε ο ίδιος επιλέξει για τις συγκεκριμένες θέσεις.
      Πρόκειται για τον αποτυχόντα υποψήφιο δήμαρχο Γλυφάδας του ΣΥΡΙΖΑ, Τ. Ταστάνη, τον οποίο ο κ. Σπίρτζης προόριζε για πρόεδρο του ΟΑΣΑ, και τον κ. Γ. Σκουμπούρη τον οποίο ο υπουργός επέλεξε ως διευθύνοντα σύμβουλο του οργανισμού, καίτοι ο τελευταίος δεν φαίνεται να έχει ιδιαίτερη σχέση με τις μεταφορές καθώς είναι χημικός-μηχανικός, ενώ η διοικητική του πείρα εξαντλείται στη θητεία του ως δημοτικού συμβούλου στον Δήμο Βούλας.
       
      Το παράδοξο, ωστόσο, πέραν των επιλογών που ελέγχονται προφανώς ως προς την αξιοκρατία τους, είναι ότι ο κ. Σπίρτζης δεν ήξερε καν πως ο πρόσφατος νόμος τού απαγορεύει να «σπάσει» τις επιτελικές θέσεις των συγκοινωνιακών οργανισμών για να διορίσει περισσότερα στελέχη. Με συνέπεια, όταν του το υπενθύμισαν οι κ. Νικ. Κακλαμάνης, Γ. Τραγάκης και Χρ. Σταϊκούρας, να περιέλθει σε πλήρη αμηχανία, όπως άλλωστε και τα υπό διορισμό στελέχη του που ήταν παρόντα στη συνεδρίαση για να λάβουν το «πράσινο φως» της αρμόδιας επιτροπής της Βουλής.
       
      Σημειωτέον δε ότι το φιάσκο δεν αφορούσε μόνον τους κ. Ταστάνη και Σκουμπούρη. Αλλά και τους «αντίστοιχους» προέδρους και διευθύνοντες συμβούλους που ήθελε να διορίσει ο κ. Σπίρτζης στους δύο εποπτευόμενους οργανισμούς του ΟΑΣΑ. Δηλαδή στις ΣΤΑΣΥ (μετρό, ηλεκτρικός, τραμ), στις οποίες προόριζε ως πρόεδρο τον κ. Στ. Στεφόπουλο (στέλεχος του ΣΥΡΙΖΑ) και διευθύνοντα τον κ. Π. Βόγκα (οικονομολόγο), και στις ΟΣΥ (λεωφορεία, τρόλεϊ) όπου ήθελε να τοποθετήσει την κ. Ζωή Γεωργίου (μηχανικό και συνδικαλίστρια του ΣΥΡΙΖΑ) και τον κ. Γ. Αναγνωστόπουλο (πρώην αντιδήμαρχο Αθήνας).
       
      «Δεν είναι και κανένα μεγάλο κόστος», ήταν η απάντηση του κ. Σπίρτζη, όταν οι βουλευτές της αντιπολίτευσης του επισήμαναν ότι, εκτός του ότι είναι σκάνδαλο να διορίσει έξι ανθρώπους στη θέση των τριών προέδρων που απέπεμψε (Γρ. Δημητριάδης ΟΑΣΑ, Ν. Παπαθανάσης ΣΤΑΣΥ, Γ. Οικονόμου ΟΣΥ), η ίδια η κυβέρνηση έχει δεσμευθεί στους θεσμούς για την ενοποίηση των τριών οργανισμών, εξ ου και στον νόμο προβλέφθηκαν τρεις και όχι έξι θέσεις.
       
      Νομική αστοχία
       
      Τη συνεδρίαση που οδηγούνταν σε αδιέξοδο προσπάθησε να διασώσει η κ. Τασία Χριστοδουλοπούλου η οποία πρότεινε να διορισθούν χθες μόνον οι πρόεδροι και να έρθουν αργότερα οι διευθ. σύμβουλοι. Ηταν ωστόσο τόσο κραυγαλέα η νομική αστοχία του κ. Σπίρτζη, που την πρόταση Χριστοδουλοπούλου απέρριψε ο ίδιος ο πρόεδρος της Βουλής Ν. Βούτσης. Κι έτσι θα πρέπει τώρα ο κ. Σπίρτζης να φέρει τροπολογία που θα αλλάζει τον νόμο του ΣΥΡΙΖΑ για να προβλέπει έξι θέσεις, κάτι που δεν είναι βέβαιο αν θα το δεχθούν οι θεσμοί.
       
      Εκανε όμως και ακόμη ένα φάουλ χθες ο υπουργός Μεταφορών. Θέλοντας να αιτιολογήσει την αποπομπή του κ. Γρ. Δημητριάδη, που ως πρόεδρος του ΟΑΣΑ πέτυχε μέσω ενός προγράμματος αναδιάρθρωσης να μειώσει τον προηγούμενο Σεπτέμβριο την τιμή των εισιτηρίων από το 1,40 ευρώ στο 1,20 (ενώ το δεύτερο μνημόνιο προέβλεπε την αύξησή του στο 1,80 ευρώ), χαρακτήρισε «μείζον πολιτικό θέμα» ότι ο αποπεμφθείς πρόεδρος «συνεννοείτο με τους θεσμούς χωρίς να έχει γνώση η κυβέρνηση». Γεγονός που προκάλεσε τα εύλογα ειρωνικά σχόλια των βουλευτών της Ν.Δ., οι οποίοι σχολίαζαν εκ των υστέρων πως «αφ ης στιγμής άρχισε να διαπραγματεύεται ο κ. Σπίρτζης, “πέτυχε” από 1ης Γενάρη να ξανανέβει το εισιτήριο στο 1,40 ευρώ».
       
      Πηγή: http://www.kathimerini.gr/840297/article/epikairothta/politikh/prwtofanes-fiasko-sth-voylh-me-ton-spirtzh?utm_source=hootsuite
      Περισσότερα...

      25

    • Engineer

      Φαίνεται σαν ψέμα αλλά μετά από σχεδόν 4 συνεχόμενων αναβολών χρόνια στο Υπουργείο Υποδομών δηλώνουν έτοιμοι να διεξάγουν τη δημοπράτηση του πρώτου μεγάλου έργου με παραχώρηση.
       
      Μετά από σχεδόν 10 χρόνια όταν έγιναν οι δημοπρατήσεις των αυτοκινητόδρομων το έργο της Υποθαλάσσιας Σαλαμίνας-Περάματος σύμφωνα με πολύ καλά πληροφορημένες πηγές του ypodomes.com στις 8 Δεκεμβρίου και μέχρι τις 10 το πρωί θα δέχεται τις προσφορές από τους διαγωνιζόμενους.
       
      Σύμφωνα με την ίδια πηγή το ενδιαφέρον είναι πολύ μεγάλο και μάλιστα έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον και εταιρείες εκτός Ελλάδας. Το εγχώριο ενδιαφέρον είναι δεδομένο με πρωταγωνιστή τον ΑΚΤΩΡ που όπως όλα δείχνουν θα τα δώσει όλα προκειμένου να αναλάβει το "χρυσοφόρο" έργο καθώς το πορθμείο Περάματος-Σαλαμίνας είναι το 2ο σε κίνηση Πανευρωπαϊκά μετά από το Καλαί στη Γαλλία.
       
      Δείγμα της ετοιμότητα πλέον των ενδιαφερόμενων είναι πως μέχρι σήμερα δεν έχει υπάρξει κάποιο αίτημα για χρονική μετάθεση της διαδικασίας. Από την πλευρά του το Υπουργείο Υποδομών επιθυμεί μία δυνατή δημοπράτηση που θα αποδείξει την δυναμική που έχει αποκτήσει το έργο αλλά και το ίδιο το Υπουργείο με νέες μεγάλες δημοπρατήσεις.
       
      Το τελευταίο διάστημα έχει γίνει διερεύνηση των ηχοβολιστικών δράσεων του διαύλου για ναυάγια που μπορεί να χρονολογούνται ακόμα και από εποχή της Ναυμαχίας της Σαλαμίνας.
       
      ΤΟ ΕΡΓΟ
      Το έργο της μόνιµης υποθαλάσσιας οδικής ζεύξης Σαλαµίνας - Περάµατος αφορά στην κατασκευή υποθαλάσσιας σήραγγας µήκους περίπου 1,1 χλµ µε τις εκατέρωθεν προσβάσεις της (συνολικό µήκος έργου περί τα 3χλµ) από τον ανισόπεδο κόμβο Περάµατος µέχρι τoν ανισόπεδο κόμβο Παλουκίων. Περιλαμβάνει και τα οδικά τµήµατα παράκαµψης των πόλεων Περάµατος και Σαλαµίνας µήκους περίπου 14,5 χλµ.
       
      Βάσει του αρχικού σχεδιασμού, το οδικό τμήμα θα εκτείνεται από την υπάρχουσα Λεωφόρου Σχιστού-Σκαραµαγκά, µε την οποία συνδέεται µε ανισόπεδο κόµβο, οδεύει εντός της περιοχής του Ναυτικού Οχυρού Σκαραµαγκά και µέχρι την περιοχή του κολυµβητηρίου Περάµατος όπου δηµιουργείται κόµβος για την σύνδεσή του µε την υφιστάµενη οδό Περάµατος-Κερατσινίου-Πειραιά.
       
      Ακολουθεί η υποθαλάσσια ζεύξη µε οδική σήραγγα και στη συνέχεια όδευση επί της νήσου του Αγίου Γεωργίου κατ΄ επέκταση της υπάρχουσας οδικής σύνδεσης της νήσου Αγίου Γεωργίου µε τον Ναύσταθµο.
       
      Στην περιοχή των Παλουκίων προβλέπεται η δηµιουργία κόµβου για τη σύνδεση µε την υπάρχουσα οδό Παλουκίων – Αµπελακίων / Σαλαµίνας καθώς και µε το Ναύσταθµο, διατηρουµένης και της σύνδεσης της οδού Αµπελακίων / Σαλαµίνας µε τον Ναύσταθµο.
       
      Στη συνέχεια ακολουθεί όδευση Βόρεια του οικισµού των Παλουκίων και δηµιουργία δεύτερου κόµβου εισόδου προς τον Ναύσταθµο. Θα δημιουργήσει στην περιοχή εντυπωσιακές υποδομές και επι της ουσίας θα δημιουργήσει μία συμπαγή ένωση με την Αττική με ότι αυτό συνεπάγεται.
       
      Προβληματισμός επικρατεί φυσικά για την τύχη των σημερινών φέρρυ που εκτός της μετακίνησης της οποίας προσφέρουν, απασχολούν και ενά μεγάλο αριθμό εργαζομένων που σε περίπτωση υλοποίησης του έργου αναμένεται να συρρικνωθεί σημαντικά.
       
      Πηγή: http://www.ypodomes.com/index.php/autokinitodromoi/nea-megala-erga-se-parahorisi/item/32642-%CF%8C%CE%BB%CE%B1-%CE%AD%CF%84%CE%BF%CE%B9%CE%BC%CE%B1-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B7-%CE%B4%CE%B7%CE%BC%CE%BF%CF%80%CF%81%CE%AC%CF%84%CE%B7%CF%83%CE%B7-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CF%85%CF%80%CE%BF%CE%B8%CE%B1%CE%BB%CE%AC%CF%83%CF%83%CE%B9%CE%B1%CF%82-%CF%83%CE%B1%CE%BB%CE%B1%CE%BC%CE%AF%CE%BD%CE%B1%CF%82
      Περισσότερα...

      5

    • Engineer

      Ο Υπουργός ΥΠΕΝ υπέγραψε την ανάθεση έργου για την ανάπτυξη θεματικού διαδικτυακού τόπου παρουσίασης στατιστικών αποτελεσμάτων για την ενεργειακή απόδοση κτιρίων οικιακού, τριτογενούς τομέα και δημοσίων κτιρίων για τις ανάγκες του τμήματος Ενέργειας της Επιθεώρησης Νοτίου Ελλάδος, στην Λ. Κηφισίας 1-3, Αθήνα» του Σώματος Επιθεώρησης Περιβάλλοντος, Δόμησης, Ενέργειας και Μεταλλείων της Επιθεώρησης Νοτίου Ελλάδας και συγκεκριμένα του Τμήματος Επιθεώρησης Ενέργειας, στην εταιρεία '"e-Schema".
       
      Χαρακτηριστικά του έργου:
       
      Σκοπός
      Η προμήθεια για την ανάπτυξη θεματικού διαδικτυακού τόπου παρουσίασης στατιστικών αποτελεσμάτων για την ενεργειακή απόδοση κτιρίων οικιακού, τριτογενούς τομέα και δημοσίων κτιρίων πραγματοποιείται για την καταχώρηση στατιστικών αποτελεσμάτων για την ενεργειακή απόδοση κτιρίων οικιακού, τριτογενούς τομέα και δημοσίων κτιρίων.
       
      Περιγραφή φυσικού αντικειμένου
      Στα πλαίσια ικανοποίησης υπηρεσιακών αναγκών, όπως και της ευρύτερης ενημέρωσης του κοινού (πολιτών, μηχανικών, ερευνητικών ιδρυμάτων, Ευρωπαϊκή Επιτροπή, κοκ) κρίνεται απαραίτητη η ανάπτυξη θεματικού διαδικτυακού τόπου παρουσίασης στατιστικών αποτελεσμάτων για την ενεργειακή απόδοση κτιρίων οικιακού, τριτογενούς τομέα και δημοσίων κτιρίων. Την διαχείριση και εποπτεία λειτουργίας του θα έχει η Δ/νση Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης του Υπουργείου, τον δε συντονισμό και την ευθύνη εισαγωγής και διαχείρισης του περιεχομένου έχει η αρμόδια Διεύθυνση Επιθεώρησης Νοτίου Ελλάδος του ΣΕΠΔΕΜ. Η καταχώρηση και η δημοσίευση των στοιχείων θα γίνεται από πιστοποιημένους υπαλλήλους του Τμήματος Επιθεώρησης Ενέργειας Νοτίου Ελλάδος. Επισημαίνεται ότι ο διαδικτυακός τόπος θα εναρμονίζεται με τα πρότυπα που υποδεικνύει η ηλεκτρονική διακυβέρνηση (egovernment) και η εικαστική παρουσία του διαδικτυακού τόπου θα ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις διαδικτυακής παρουσίας ενός δημόσιου οργανισμού και εναρμονισμένη με το ύφος του λειτουργούντος επίσημου διαδικτυακού τόπου του Υπουργείου. Η ανάπτυξη θα γίνει σε γλώσσα προγραμματισμού php ή ASP (τρέχουσα σταθερή έκδοση) και η εγκατάσταση σε εικονικό διακομιστή με λειτουργικό LINUX.
       
      Ο συνολικός χρόνος υλοποίησης των εργασιών είναι ένας μήνας από την υπογραφή της Σύμβασης .
       
      Πηγή: http://www.b2green.gr/el/post/30146/
      Περισσότερα...

      0

    • Engineer

      Οµάδα Έργου συστήνει το ΥΠΕΝ με αντικείμενο τον συντονισµό, την παρακολούθηση και τη διαχείριση του Προγράµµατος «ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΩ» και των υποστηρικτικών αυτού ενεργειών, καθώς και την υλοποίηση των υποστηρικτικών ενεργειών.
       
      Έργο της Οµάδας είναι να:
       
       
      • Κοινοποιεί στην ΕΥ∆ ΕΠΑΝΕΚ το ετήσιο πρόγραµµα ενεργειών, για τις κατηγορίες πράξεων που διαχειρίζεται σύµφωνα µε τα προβλεπόµενα στην παράγραφο 8 του άρθρου 5 του Ν. 3614/2007 καθώς και εξαµηνιαίες εκθέσεις ποιοτικής ανάλυσης της προόδου που επιτεύχθηκε.
       
      • Προβαίνει στην αναγκαία εξειδίκευση των κατηγοριών πράξεων που διαχειρίζεται σύµφωνα µε τις κατευθύνσεις της ΕΥ∆ ΕΠΑΝΕΚ.
       
      • Λαµβάνει τα κατάλληλα µέτρα για την αξιοποίηση των συµπερασµάτων των αξιολογήσεων των Επιχειρησιακών Προγραµµάτων.
       
      • Παρακολουθεί την πορεία εφαρµογής των κατηγοριών πράξεων που διαχειρίζεται και ειδικότερα τη χρηµατοοικονοµική πρόοδό τους, τους ποσοτικοποιηµένους δείκτες και τις προοπτικές εξέλιξής τους και εισηγείται στην ΕΥ∆ ΕΠΑΝΕΚ προτάσεις αναθεώρησής τους.
       
      • Συντάσσει τις αναγκαίες αναφορές που ζητούνται από την ΕΥ∆ ΕΠΑΝΕΚ για την υποβολή των ετήσιων και τελικών εκθέσεων εκτέλεσης, την προετοιµασία της ετήσιας εξέτασης του ΕΠΑΝ ΙΙ, την προετοιµασία της Επιτροπής Παρακολούθησης κλπ. (αντίστοιχα και για τα Π.Ε.Π. των περιφερειών µεταβατικής στήριξης). • Συνεργάζεται µε την Εθνική Αρχή Συντονισµού, την καθ΄ ύλην αρµόδια υπηρεσία συντονισµού και την Επιτροπή και παρέχει σε αυτές κάθε πληροφορία που ζητείται.
       
      • Μεριµνά για εξειδίκευση όπου απαιτείται των απαραίτητων εργαλείων, προτύπων και προδιαγραφών για τη σωστή άσκηση των αρµοδιοτήτων διαχείρισης που του έχουν εκχωρηθεί σε συµφωνία µε την ΕΥ∆ ΕΠΑΝΕΚ και την Εθνική Αρχή Συντονισµού.
       
      • Μεριµνά για την συγκρότηση της Κεντρικής Επιτροπής Αξιολόγησης και Συντονισµού σύµφωνα µε τα όσα ορίζονται στον Οδηγό Υποβολής Προτάσεων του Προγράµµατος ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΩ.
       
      • Μεριµνά για την αξιολόγηση των προτάσεων που υποβάλλονται, εφαρµόζοντας τα εγκεκριµένα από την Επιτροπή Παρακολούθησης κριτήρια ένταξης µε την υποστήριξη του KAΠΕ και σύµφωνα µε τα προβλεπόµενα στον Οδηγό Υποβολής Προτάσεων.
       
      • Μεριµνά για την έκδοση της απόφασης ένταξης των πράξεων στους άξονες προτεραιότητας του ΕΠΑΝ ΙΙ και των Π.Ε.Π. των πέντε περιφερειών µετάβασης µετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας διατύπωσης γνώµης και την ολοκλήρωση της διαδικασίας έκδοσης συµφώνου αποδοχής των όρων ένταξης. Μεριµνά για την έκδοση 3 τροποποιήσεων της απόφασης ένταξης ή ανάκλησης αυτής και τη δηµοσιοποίηση των σχετικών αποφάσεων στην ιστοσελίδα του Υπουργείου Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιµατικής Αλλαγής και του ΚΑΠΕ.
       
      • Μεριµνά για την έκδοση απόφασης ανάκτησης αχρεωστήτως καταβληθέντων ποσών σύµφωνα µε τα οριζόµενα στην ΥΠΑΣΥ∆ (ΦΕΚ 540/τ.Β/27.03.08 όπως τροποποιείται και ισχύει κάθε φορά) σε περιπτώσεις που διαπιστωθεί βάσει των επαληθεύσεων που διενεργεί το ΚΑΠΕ αχρεωστήτως καταβληθείσα δαπάνη.
       
      Πηγή: http://www.energia.gr/article.asp?art_id=99980
      Περισσότερα...

      0

    • Engineer

      Τη δημιουργία μητροπολιτικού υδατοδρομίου σχεδιάζει η εταιρεία "Οργανισμός Λιμένος Θεσσαλονίκης ΑΕ", που ήδη κατέθεσε αίτηση για την έκδοση άδειας λειτουργίας, με στόχο να "προλάβει" την επόμενη τουριστική περίοδο.
       
      Το υδατοδρόμιο θα διαθέτει τουλάχιστον τέσσερις θέσεις πρόσδεσης υδροπλάνων, παρέχοντας την απαιτούμενη επιχειρησιακή υποστήριξη στα αεροσκάφη που θα δρομολογηθούν από όσες εταιρείες σκοπεύουν να δραστηριοποιηθούν στο χώρο. Έτσι θα ενισχυθεί η σύνδεση της Θεσσαλονίκης με την υπόλοιπη ηπειρωτική Ελλάδα, αλλά κυρίως με τα νησιά.
       
      "Η διοίκηση της εταιρίας υπέβαλε έγκαιρα το φάκελο, προκειμένου να προλάβει η Θεσσαλονίκη να ενταχθεί ως προορισμός για υδροπλάνα στην ερχόμενη τουριστική περίοδο (2016). Aνάδοχος και υπεύθυνη για την παρακολούθηση της διαδικασίας αδειοδότησης υδατοδρομίου στη θαλάσσια περιοχή του λιμανιού της Θεσσαλονίκης είναι η εταιρεία Hellenic Seaplanes" υπογραμμίζεται σε σχετική ανακοίνωση.
       
      Κατά την ΟΛΘ ΑΕ, τα υδατοδρόμια της Βορείου Ελλάδας, με κεντρικό αυτό της Θεσσαλονίκης, θα αποτελέσουν ένα σημαντικό δίκτυο αναχωρήσεων και αφίξεων από και προς το Βόρειο Αιγαίο, τη Μακεδονία, τη Θράκη, αλλά και γειτονικές χώρες, με σκοπό τη γρήγορη και ασφαλή μετακίνηση των επιβατών στον τελικό προορισμό τους. Η ύπαρξη τελωνείου στο λιμάνι δίνει την ευελιξία στο υδατοδρόμιο να επεκτείνει τη δραστηριότητα του ώστε να μπορεί να υποδέχεται και διεθνείς πτήσεις.
       
      Πηγή: http://www.ered.gr/el/content/Aitisi_gia_adeia_leitourgias_udatodromiou_katethese_o_OLTh/#.VlxyiHbhDDc
      Περισσότερα...

      4

    • Engineer

      Παρατείνεται ως την Τετάρτη 2 Δεκεμβρίου 2015 η καταληκτική ημερομηνία πληρωμής των δόσεων φορολογίας εισοδήματος για φυσικά-νομικά πρόσωπα και της δεύτερης δόσης Ε.Ν.Φ.Ι.Α. που λήγει σήμερα, σύμφωνα με ανακοίνωση του υπουργείου Οικονομικών.
       
      «Η παράταση αυτή κρίθηκε αναγκαία λόγω της προγραμματισμένης διακοπής λειτουργίας του TAXISNET, για εργασίες αναβάθμισης-συντήρησης, το χρονικό διάστημα από 28.11.2015 ως 29.11.2015» διευκρινίζει το υπουργείο.
       
      http://www.tovima.gr/finance/article/?aid=758209
      Περισσότερα...

      3

    • Engineer

      «Πορτοκαλί συναγερμό» εξέδωσε το Πεκίνο και προέτρεψε τους κατοίκους του να παραμείνουν σε εσωτερικούς χώρους εξαιτίας της πυκνής αιθαλομίχλης που κάλυψε την πρωτεύουσα της Κίνας.
       
      Τα επίπεδα του νέφους έφτασαν στο υψηλότερό τους για φέτος. Ο «πορτοκαλί συναγερμός» εκδόθηκε όταν το επίπεδο των μικρών αιωρούμενων σωματιδίων στην ατμόσφαιρα έφτασε στα 274 μικρογραμμάρια ανά κυβικό μέτρο. Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας (WHO) θεωρεί ότι μόνο στα 25 μικρογραμμάρια είναι ένα ασφαλές επίπεδο.
       
      Σύμφωνα με τον συναγερμό, οι βιομηχανικές εγκαταστάσεις θα πρέπει να ελαχιστοποιήσουν την παραγωγή τους, τα εργοτάξια θα πρέπει να σταματήσουν και απαγορεύεται η χρήση των μεγάλων φορτηγών.
       

       

       
      Το νέφος είναι πιθανό να παραμείνει για ακόμη δύο μέρες λόγω υγρασίας και νηνεμίας.
       
      Τον Μάρτιο, το Γραφείο Προστασίας του Περιβάλλοντος εισήγαγε τέσσερις τύπους συναγερμού για την ρύπανση: τον μπλε, τον κίτρινο, τον πορτοκαλί και τον κόκκινο.
       

       
      Αξίζει να σημειωθεί ότι τα περιβαλλοντικά θέματα είναι πολύ κρίσιμα στην Κίνα, η οποία παράγει το μεγαλύτερο μέρος της ηλεκτρικής της ενέργειας από την καύση του άνθρακα, καθιστώντας την τον μεγαλύτερο παραγωγό αερίων του θερμοκηπίου.
       

       

       

       

       

       
      Πηγή: http://www.topontiki.gr/article/151263/portokali-synagermos-sto-pekino-oi-katoikoi-den-mporoyn-na-vgoyn-apo-ta-spitia-toys
      Περισσότερα...

      7

    • Engineer

      Στην ψηφιακή καταγραφή και αποτύπωση του δικτύου ηλεκτροφωτισμού της Θεσσαλονίκης, με στόχο την εξοικονόμηση πόρων, τη μείωση των δαπανών λειτουργίας και συντήρησης, την εύκολη καταγραφή βλαβών αλλά και τη βελτίωση της ποιότητας του φωτισμού, προχωρά η διοίκηση του κεντρικού Δήμου.
       
      Θα αποτυπωθούν συνολικά 364 ηλεκτρικοί πίνακες και περισσότερα από 17.000 φωτιστικά σημεία, τα φρεάτια ηλεκτροφωτισμού καθώς και το υπόγειο, εναέριο και επιτοίχιο δίκτυο ηλεκτροφωτισμού με συσκευές PDA/GPS και για το λόγο αυτό ο αντιδήμαρχος Τεχνικών Εργων, Περιβάλλοντος και Καθαριότητας του Δήμου Θεσσαλονίκης, Θανάσης Παππάς, υπέγραψε σύμβαση με τον εκπρόσωπο της αναδόχου εταιρίας.
       
      Το σύστημα θα λειτουργεί σε γραφικό περιβάλλον και θα αποτελείται από υποσυστήματα καταγραφής και διόρθωσης του δικτύου, παραγωγής ψηφιακών, έντυπων χαρτών και ερωτημάτων και δήλωσης παραπόνων με δυνατότητα σύνδεσης με την εφαρμογή "Βελτιώνω την πόλη μου".
       
      Το έργο εντάσσεται στο Τεχνικό Πρόγραμμα του Δήμου Θεσσαλονίκης, έχει κόστος 95.000 ευρώ, και αναμένεται να ολοκληρωθεί σε οχτώ μήνες.
       
      Πηγή: http://www.e-typos.com/gr/ellada/article/158493/thessaloniki-psifiaki-katagrafi-kai-apotuposi-tou-diktuou-ilektrofotismou/
      Περισσότερα...

      1

    • Engineer

      Η κυβέρνηση της Βραζιλίας αποφάσισε να διεκδικήσει από μεταλλευτικές εταιρείες 5,2 δισ. δολάρια για τη διαρροή αποβλήτων που προκάλεσε τη «μεγαλύτερη περιβαλλοντική καταστροφή στην ιστορία της χώρας».
       
      «Θα καταθέσουμε αγωγή ενώπιον της αστικής δικαιοσύνης κατά της εταιρίας Samarco, ιδιοκτήτριας του φράγματος και κατά των δύο μετόχων της, τους μεταλλευτικούς κολοσσούς Vale και τον βρετανο-αυστραλιανό BHP Billiton» ανακοίνωσε ο γενικός εισαγγελέας Λουίς Ινάσιο Ανταμς.
       
      Το δυστύχημα, συνέβη στις 5 Νοεμβρίου στο ορυχείο σιδηρομεταλλευμάτων "Samarco" όταν, δυο από τα φράγματα που συγκρατούσαν τα απόβλητα κατέρρευσαν, με αποτέλεσμα ολόκληρη η περιοχή του Bento Rodrigues να θαφτεί κάτω από τη λάσπη. Τουλάχιστον 13 άνθρωποι σκοτώθηκαν, ενώ άλλοι 11 εξακολουθούν να αγνοούνται.
       

       
       
      Ο χείμαρρος λάσπης στη συνέχεια εξαπλώθηκε έως τον Ατλαντικό Ωκεανό σε μήκος 650 χλμ. μέσω της κοίτης του ποταμού Ρίο Ντότσε. Στο πέρασμά του, σκότωσε χιλιάδες ζώα, κατέστρεψε προστατευόμενες περιοχές τροπικών δασών και άφησε 280.000 ανθρώπους χωρίς νερό.
       
      Η αγωγή έχει ως στόχο τη δημιουργία ενός Ταμείου τουλάχιστον 20 δισ. ρεάλ (5,2 δισ. δολάρια), τα οποία θα χρησιμεύσουν για να δοθούν αποζημιώσεις στα θύματα και για να αποκατασταθεί όσο είναι δυνατόν η σημαντική περιβαλλοντική ζημιά που προκλήθηκε στην λεκάνη απορροής του ποταμού Ντόσε.
       
      Πηγή: http://www.thepressproject.gr/article/85098/Apozimiosi-zitaei-i-Brazilia-gia-tin-periballontiki-katastrofi
      Περισσότερα...

      0

    • Engineer

      Μπορεί για πόλεις, που ακόμη πασχίζουν να λύσουν βασικά κυκλοφοριακά προβλήματα, τα αυτοκινούμενα οχήματα να αποτελούν μια πολυτέλεια του μέλλοντος. Στις λεγόμενες “έξυπνες” πόλεις, ωστόσο, που - μεταξύ άλλων - διακρίνονται για την ενσωμάτωση των “smart” συστημάτων στις μεταφορές τους, αποτελούν ήδη μια πραγματικότητα. Σε πόλεις, όπως το Γκέτεμποργκ και η Σιγκαπούρη, ήδη οι αρμόδιες κρατικές υπηρεσίες και οι πολεοδομίες συντονίζουν τις δυνάμεις τους και προσαρμόζουν τα κυκλοφοριακά τους δεδομένα στην αυτοκινούμενη πραγματικότητα.
       
      Σύμφωνα με νέα έρευνα του World Economic Forum, τα αυτοκινούμενα οχήματα έχουν κεντρίσει το ενδιαφέρον του παγκόσμιου καταναλωτικού κοινού. Σχεδόν το 60% των καταναλωτών σε διάφορες πόλεις του κόσμου δηλώνει πρόθυμο να ταξιδέψει με ένα πλήρως self-driving όχημα (self-driving vehicle-SDV). Τα ποσοστά αποδοχής είναι πιο υψηλά στις αναπτυσσόμενες οικονομίες, όπως η Κίνα, η Ινδία και τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, ενώ κυμαίνονται στο 50% στις ΗΠΑ και τη Μεγάλη Βρετανία, με τα πιο χαμηλά ποσοστά να εμφανίζονται στη Γερμανία και την Ιαπωνία. Οι καταναλωτές συμφωνούν, πάντως, ότι η νέα πραγματικότητα των SDVs θα γίνει πιο έντονα αντιληπτή την επόμενη δεκαετία.
       
      Σχεδόν ένας στους δύο πολίτες, το 46%, περιμένουν και επιθυμούν οι παραδοσιακές αυτοκινητοβιομηχανίες να παίξουν κομβικό ρόλο στο σχεδιασμό και την κατασκευή των αυτοκινούμενων οχημάτων. Το 69% εξ αυτών προτιμά η αυτοκινητοβιομηχανία να συνεργαστεί στενά με τεχνολογικούς παρόχους για την επιτυχή ολοκλήρωση του εγχειρήματος.
       
      Ο κεντρικός ρόλος της αυτοκινητοβιομηχανίας φαίνεται ότι βαραίνει ιδιαίτερα ως προϋπόθεση για τους καταναλωτές στη Γαλλία, τη Γερμανία και την Ιαπωνία. Τέλος, τα δύο τρίτα των καταναλωτών σε παγκόσμιο επίπεδο εκτιμούν ότι τα SDVs θα είναι ηλεκτρικά ή υβριδικά.
       
      Προσδοκίες
       
      “Η εποχή των αυτόνομων οχημάτων πλησιάζει γρήγορα. Οι αρμόδιες Αρχές πρέπει να λάβουν μέτρα για να προετοιμαστούν ενόψει της νέας πραγματικότητας”, διαπιστώνουν οι συντάκτες της έρευνας του World Economic Forum, που πραγματοποιήθηκε σε δείγμα 5.500 καταναλωτών σε δέκα χώρες.
       
      Η έρευνα αποτύπωσε την άποψη των Αρχών σε πόλεις, όπως το Ντουμπάι, το Ελσίνκι, η Νέα Υόρκη, το Άμστερνταμ, το Τορόντο και η Σιγκαπούρη, ότι τα SDVs, αλλά και τάσεις που αυτά θα εισάγουν, όπως η κοινή χρήση αυτοκινούμενων οχημάτων από τους πολίτες, μπορούν να εξελιχθούν σε πολύτιμο εργαλείο για τη βελτίωση της εικόνας των δημόσιων μεταφορών.
       
      Να σημειωθεί ότι σε πειραματικό στάδιο κάποιες πόλεις, ήδη, κάνουν δοκιμές, που σχετίζονται με τα αυτοκινούμενα οχήματα, μεταξύ αυτών η Σιγκαπούρη, το Γκέτεμποργκ και το Μίλτον Κέινς στη Μεγάλη Βρετανία.
       
      Πηγή: http://www.sepe.gr/gr/research-studies/article/4599621/ta-autokinoumena-ohimata-allazoun-ta-kukloforiaka-dedomena-stis-poleis-/
      Περισσότερα...

      0

    • Engineer

      Στην πληγείσα από τον πρόσφατο σεισμό Λευκάδα, βρέθηκε σήμερα ο υπουργός Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης, Παναγιώτης Κουρουμπλής, με αφορμή τις εργασίες της 3ης Τακτικής Συνέλευσης της Ένωσης Περιφερειών Ελλάδας (ΕΝΠΕ), όπου απηύθυνε χαιρετισμό.
       
      Ο κ. Κουρουμπλής, συνοδευόμενος από τον περιφερειάρχη Ιονίων Νήσων Θεόδωρο Γαλιατσάτο, τον πρόεδρο της ΕΝΠΕ Κώστα Αγοραστό και τον δήμαρχο Λευκάδας Κώστα Δρακονταειδή, επισκέφθηκε τις πληγείσες περιοχές όπου συνομίλησε με τους κατοίκους και διαπίστωσε τις ανάγκες και τα προβλήματα που πρέπει να αντιμετωπιστούν.
       
      Κατά τη συζήτηση που επακολούθησε με τους θεσμικούς παράγοντες, ο υπουργός διαβεβαίωσε ότι η κυβέρνηση δια του υπουργού Υποδομών, έχει εγκρίνει ποσό 1,5 εκατ. ευρώ για την αποκατάσταση των δημoσίων υποδομών (δρόμων, σχολείων, δικτύων ύδρευσης κ.α.), ενώ οι εργασίες αποκατάστασης θα ξεκινήσουν αμέσως μόλις λήξει ο συναγερμός του ΟΑΣΠ.
       
      Ο υπουργός υποσχέθηκε επίσης ότι θα εξασφαλίσει πιστώσεις προς την Περιφέρεια Ιονίων Νήσων, προκειμένου να υπάρξει αποκατάσταση των ζημιών σε Λευκάδα, Ιθάκη, Κεφαλονιά, καθώς και ότι θα ενισχυθεί οικονομικά ο δήμος Λευκάδας.
       
      Πηγή: http://www.ypaithros.gr/5654-2/
      Περισσότερα...

      2

    • Engineer

      Οι Έλληνες εξακολουθούν να επενδύουν στην εκπαίδευση αν και οι σπουδές δεν αποτελούν πλέον ένα ασφαλές εισιτήριο για την αγορά εργασίας. Η Ελλάδα, μάλιστα, παράγει τους περισσότερους άνεργους πτυχιούχους ανάμεσα στις χώρες του ΟΟΣΑ, όπως προκύπτει από την ετήσια έκθεση «Μια ματιά στην εκπαίδευση» του διεθνούς οργανισμού που δόθηκε στη αυτήν την εβδομάδα στη δημοσιότητα.
       
      Σύμφωνα με τα στοιχεία που έχει συγκεντρώσει ο Οργανισμός Οικονομικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης, η Ελλάδα έχει από τα υψηλότερα ποσοστά σπουδών στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Τα ποσοστά αυτά μάλιστα παρουσιάζουν αύξηση σε σχέση με το 2000 όταν πανεπιστημιακούς τίτλους διέθετε το 18% του εργατικού δυναμικού (25-64 ετών). Το 2014 πτυχίο είχε το 28%, ενώ στις ηλικίες 25-34 η διαφορά είναι ακόμη μεγαλύτερη: από το 24% το 2000 πέρασε στο 26% το 2005 για να ανεβεί στο 31% το 2010 και στο 39% σήμερα. Αντίστοιχα είναι τα ποσοστά σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες, όπως η Γαλλία (44%), η Φινλανδία (40%) και η Ισπανία (40%), αλλά και στις Ηνωμένες Πολιτείες (42%).
       
      Ωστόσο, η έξοδος στην αγορά εργασίας γίνεται ολοένα και πιο δύσκολη. Η Ελλάδα μετράει τους περισσότερους άνεργους πτυχιούχους όχι μόνο σε σχέση με άλλες ευρωπαϊκές χώρες, αλλά και με άλλες χώρες του κόσμου, ενώ μετράει και τους περισσότερους ανέργους ανάμεσα σε εκείνους που έχουν ολοκληρώσει τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση ή έχουν διπλώματα από μεταλυκειακά προγράμματα. Κοντά στα ποσοστά ανεργίας της Ελλάδας βρίσκεται μόνο η Ισπανία, ενώ είναι χαρακτηριστικό ο μέσος όρος των χωρών του ΟΟΣΑ είναι υποτετραπλάσιος.
       
      Εξίσου υψηλά είναι τα ποσοστά στους νέους (25-34 ετών) που αγγίζουν περίπου το 35%. Ακολουθούν οι χώρες του ευρωπαϊκού Νότου (Ισπανία, Ιταλία, Πορτογαλία).
       
      Ο κύριος παράγοντας αυτής της εξέλιξης είναι η οικονομική κρίση. Το 2000 η ανεργία στην Ελλάδα ήταν 11,2%, το 2005 ήταν 9,6%, το 2010 12,5%, ενώ το 2014 είχε εκτοξευθεί στο 27,6% (36% στις ηλικίες 25-34).
       
      Απογοητευτικά είναι και τα ποσοστά των ΝΕΕΤ, όπως χαρακτηρίζονται διεθνώς οι νέοι από 20 έως 24 ετών που ούτε σπουδάζουν ούτε εργάζονται (από τα αρχικά των λέξεων Not in Education, Employment, or Training). Οι «ούτε ούτε» στην Ελλάδα φτάνουν το 30%, ποσοστό που ξεπερνούν μόνο η Ισπανία και η Τουρκία.
       
      Ως προς την κατανομή των φύλων στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, η Ελλάδα ακολουθεί τον γενικό κανόνα: οι γυναίκες που σπουδάζουν είναι περισσότερες από τους άνδρες. Μοναδική εξαίρεση αποτελεί η Ιαπωνία όπου υπερτερούν οι άνδρες και (πολύ οριακά) η Τουρκία. Οι γυναίκες, πάντως, δεν παύουν να πλήττονται περισσότερο από τους άνδρες στην Ελλάδα από την ανεργία παρά το γεγονός ότι διαθέτουν περισσότερα τυπικά προσόντα.
       
      Πηγή: http://www.e-typos.com/gr/ellada/article/158332/tous-perissoterous-anergous-ptuhiouhous-paragei-i-ellada/
      Περισσότερα...

      41

    • Engineer

      Στην ενεργοποίηση του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Υποδομές Μεταφορών Περιβάλλον και Αειφόρος Ανάπτυξη" 2014-2020 με την έκδοση έξι προσκλήσεων στον τομέα των υποδομών προχωρεί η Ειδική Γραμματεία Διαχείρισης Τομεακών Επιχειρησιακών Προγραμμάτων του Ευρωπαϊκού Ταμείου Περιφερειακής Ανάπτυξης (ΕΤΠΑ) και Τεχνικής Στήριξης (ΤΑ) του υπουργείου Οικονομίας. Η συνολική ενδεικτική συγχρηματοδοτούμενη δημόσια δαπάνη των προσκλήσεων ανέρχεται σε 845.900.000 ευρώ.
       
      Αναλυτικά, οι προσκλήσεις που θα δημοσιοποιηθούν το αμέσως προσεχές διάστημα αφορούν στα εξής:
       
      - Κατασκευή Αυτοκινητοδρόμων του αναλυτικού Διευρωπαϊκού Οδικού Δικτύου
       
      Η παρούσα πρόσκληση συμπεριλαμβάνει παρεμβάσεις σχετικές με την κατασκευή του αυτοκινητόδρομου Πάτρα-Πύργος και την κατασκευή της οδικής σύνδεσης της περιοχής Ακτίου με το Δυτικό Άξονα Βορρά-Νότου.
       
      Όπως σημειώνει το υπουργείο, με την ολοκλήρωση των προαναφερόμενων αξόνων αφενός αναβαθμίζεται το οδικό Διευρωπαϊκό Δίκτυο Μεταφορών, ενώ, παράλληλα, η λειτουργία των εν λόγω αυτοκινητοδρόμων συμβάλλει στην προώθηση της υλοποίησης του αναλυτικού Διευρωπαϊκού Οδικού Δικτύου στις Περιφέρειες Δυτικής Ελλάδας και Πελοποννήσου για μια ολοκληρωμένη οδική διασύνδεση των περιοχών της χώρας, ενώ, παράλληλα, διασφαλίζεται η άνετη, αξιόπιστη και ασφαλής οδική μετακίνηση στις εν λόγω Περιφέρειες. Η ενδεικτική συγχρηματοδοτούμενη δημόσια δαπάνη ανέρχεται στα 418.382.353 ευρώ.
       
      - Εγκατάσταση ηλεκτροκίνησης και σύγχρονων συστημάτων σηματοδότησης και τηλεπικοινωνιών σε επιλεγμένα τμήματα του σιδηροδρομικού δικτύου ΠΑΘΕ/Π
       
      Στο πλαίσιο της δράσης, επιδιώκεται η εγκατάσταση σύγχρονων συστημάτων σηματοδότησης, τηλεδιοίκησης, αυτόματης προστασίας συρμών ETCS επιπέδου 1 και τηλεπικοινωνιών, η εγκατάσταση συστήματος ηλεκτροκίνησης σε επιλεγμένα σημεία του σιδηροδρομικού άξονα ΠΑΘΕ/Π και εντοπισμένες υποστηρικτικές εργασίες αναβάθμισης υποδομής/επιδομής (όπου απαιτούνται). Στόχος είναι η ολοκλήρωση της ανάπτυξης συστημάτων και της εγκατάστασης ηλεκτροκίνησης σε όλο το μήκος του άξονα ΠΑΘΕ/Π, με τελικό σκοπό την ενίσχυση των σιδηροδρομικών μεταφορών προσώπων και αγαθών. Η ενδεικτική συγχρηματοδοτούμενη δημόσια δαπάνη ανέρχεται στα 215.000.000 ευρώ.
       
      - Κατασκευή τμημάτων του αναλυτικού Διευρωπαϊκού Οδικού Δικτύου στην Περιφέρεια Κρήτης
       
      Η δράση περιλαμβάνει δύο έργα που αφορούν στις παρεμβάσεις «Αναβάθμιση οδικού άξονα ΒΟΑΚ, τμήμα Γούρνες - Χερσόνησος» και «Αναβάθμιση και βελτίωση οδικού τμήματος Πάνορμος-Εξάντης του ΒΟΑΚ στο Ν. Ρεθύμνου». Η υλοποίηση των παρεμβάσεων θα έχει ως αποτέλεσμα τη βελτίωση της προσπελασιμότητας των περιοχών κατά μήκος του ΒΟΑΚ, με σημαντικά αποτελέσματα στην οικονομία ολόκληρης της Περιφέρειας Κρήτης, κυρίως, σε σχέση με την αγροτική, αλλά και την τουριστική ανάπτυξη. Η ενδεικτική συγχρηματοδοτούμενη δημόσια δαπάνη ανέρχεται στα 95.000.000 ευρώ.
       
      - Κατασκευή συνδέσεων στο πλαίσιο του διευρωπαϊκού δικτύου μεταφορών (ΔΕΔ-Μ)-Ενίσχυση της περιφερειακής κινητικότητας
       
      Η δράση περιλαμβάνει ένα εμπροσθοβαρές έργο που αφορά στην κατασκευή/αναβάθμιση του οδικού άξονα Σίγρι - Καλλονή στη Λέσβο, η οποία στοχεύει στη βελτίωση της προσπελασιμότητας και στην άρση της απομόνωσης της περιοχής. Η ενδεικτική συγχρηματοδοτούμενη δημόσια δαπάνη ανέρχεται στα 41.500.000 ευρώ.
       
      - Τοπικές βελτιώσεις στο βασικό (core) σιδηροδρομικό δίκτυο για την εξασφάλιση διαλειτουργικότητας
       
      Στο πλαίσιο της δράσης, επιδιώκεται η υλοποίηση τοπικών βελτιώσεων στο βασικό σιδηροδρομικό δίκτυο για την εξασφάλιση της διαλειτουργικότητας της σιδηροδρομικής γραμμής, που αφορούν στην κατάργηση υφιστάμενων ισόπεδων διαβάσεων των γραμμών, κυρίως, σε αστικές περιοχές, καθώς και η εγκατάσταση ηλεκτροκίνησης-σηματοδότησης σε σημαντικές συνδέσεις του σιδηροδρομικού άξονα ΠΑΘΕ/Π. Η ενδεικτική συγχρηματοδοτούμενη δημόσια δαπάνη ανέρχεται στα 41.000.000 ευρώ.
       
      - Εγκατάσταση/βελτίωση συστημάτων αεροναυτιλίας και διαχείρισης της εναέριας κυκλοφορίας
       
      Στο πλαίσιο της δράσης αυτής, επιδιώκεται η βελτίωση των συστημάτων διαχείρισης της εναέριας κυκλοφορίας στον εθνικό εναέριο χώρο, των συστημάτων αυτοματισμού και αεροναυτιλίας, των συστημάτων επικοινωνιών και η ενίσχυση της ασφάλειας επιβατών, καθώς και η αναβάθμιση των υποδομών ασφαλείας τους, με στόχο τη βελτίωση του επιπέδου εξυπηρέτησης αεροσκαφών και επιβατών. Η ενδεικτική συγχρηματοδοτούμενη δημόσια δαπάνη ανέρχεται στα 35.000.000 ευρώ.
       
      Πηγή: http://www.topontiki.gr/article/151132/845-ek-eyro-apo-dimosio-gia-aytokinitodromoys-kai-sidirodromo-poia-erga-ehoyn
      Περισσότερα...

      1

    • dimitris GM

      Σας ανακοινώνουµε ότι στο 143 φύλλο της 9-11-2015, Τεύχος Α’, της Εφηµερίδας της
      Κυβερνήσεως δηµοσιεύτηκε ο νόµος 4342/2015 περί συνταξιοδοτικών ρυθµίσεων, ενσωµάτωσης στο Ελληνικό ∆ίκαιο της οδηγίας 2012/27/ΕΕ κλπ.
       
      Στο άρθρο 71 (∆ιατάξεις πολεοδοµικού χαρακτήρα) του δηµοσιευθέντος νόµου προβλέπεται η παράταση της ισχύος των οικοδοµικών αδειών που έχουν εκδοθεί µετά την 1-3-2006 σύµφωνα µε το από 8-7-93 Π.∆. (ΦΕΚ 795/∆’/13-7-93) και αφορούν σε κτίρια ή εγκαταστάσεις του ∆ηµοσίου, Ν.Π.∆.∆. ή Ν.Π.Ι.∆. που ανήκουν στο ∆ηµόσιο και εποπτεύονται από το Κράτος ή σε κτίρια που οι µελέτες τους είναι προϊόν Αρχιτεκτονικού ∆ιαγωνισµού, έως τις 31-12-2023, ακόµη και αν έχουν λήξει.
       
      Με την παραπάνω διάταξη παρατείνεται η ισχύς των αναφεροµένων σε αυτήν οικοδοµικών αδειών έως τις 31-12-2023, ακόµη και αν έχουν λήξει, χωρίς περαιτέρω ενέργειες των Υπηρεσιών ∆όµησης, προκειµένου να υλοποιηθούν έργα δηµοσίου ενδιαφέροντος και χαρακτήρα ή έργα που οι µελέτες τους προέκυψαν από Αρχιτεκτονικό ∆ιαγωνισµό, η εξέλιξη των οποίων έχει πληγεί εν µέσω της δύσκολης οικονοµικής συγκυρίας των τελευταίων χρόνων, σύµφωνα µε τις εγκεκριµένες µελέτες των οικοδοµικών αδειών που εκδόθηκαν βάσει παλαιότερων διατάξεων, χωρίς να απαιτείται αναθεώρηση αυτών για την παράταση της ισχύος τους και προσαρµογή των µελετών τους στις νέες διατάξεις.
       
      Πηγή: http://www.ypeka.gr/Default.aspx?tabid=778&sni[1155]=4025&language=el-GR
      Περισσότερα...

      4

    • Engineer

      Το Δ.Σ. του ΕΤΑΑ με τη Συνεδρίαση 374 / 18-11-2015, αποφασίζει ομόφωνα την αναβολή της έκδοσης ειδοποιητηρίων εισφορών Β' εξαμήνου του Τομέα Μηχανικών & ΕΔΕ, μέχρι τις 10 Δεκεμβρίου 2015.
       
       
      Πηγή: http://www.tsmede.gr/
      Περισσότερα...

      38

    • spapako

      Στο σχέδιο νόμου του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων "Βοσκήσιμες γαίες Ελλάδας και άλλες διατάξεις", προστέθηκε τροπολογία με νομοτεχνικές βελτιώσεις σε ορισμένες διατάξεις του ν. 4342/2015 σχετικά με την ενεργειακή απόδοση των κτιρίων, τους ενεργειακούς επιθεωρητές και τα πιστοποιητικά ενεργειακής απόδοσης.
       
      Την τροπολογία μαζί με την αιτιολογική έκθεση, τις τροποποιούμενες - καταργούμενες διατάξεις και την έκθεση του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους, μπορείτε να τη διαβάσετε εδώ: http://www.hellenicparliament.gr/UserFiles/bbb19498-1ec8-431f-82e6-023bb91713a9/9396133.pdf
       
      Πηγή: http://www.b2green.gr/el/post/30044/?utm_source=MadMimi&utm_medium=email&utm_content=%CE%95%CE%BD_+%CE%B5%CF%80%CE%B9%CE%B8%CE%B5%CF%89%CF%81%CE%B7%CF%84%CE%AD%CF%82+%26+%CE%B5%CE%BD%CE%B5%CF%81%CE%B3%2C+%CE%B1%CF%80%CF%8C%CE%B4%CE%BF%CF%83%CE%B7%3A+%CE%BD%CE%AD%CE%B1+%CF%84%CF%81%CE%BF%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%AF%CE%B1%2C+%CE%B4%CE%B9%CE%BF%CF%81%CE%B9%CF%83%CE%BC%CE%BF%CE%AF+%CE%BC%CE%B7%CF%87%CE%B1%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CF%8E%CE%BD%2C+%CF%83%CF%85%CE%B3%CE%BA%CF%81%CE%B9%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8C+%CE%B8%CE%AD%CF%81%CE%BC%CE%B1%CE%BD%CF%83%CE%B7%CF%82+%26+41+%CE%B1%CE%BA%CF%8C%CE%BC%CE%B1+%CE%AC%CF%81%CE%B8%CF%81%CE%B1&utm_campaign=20151126_m128446764_%CE%95%CE%BD_+%CE%B5%CF%80%CE%B9%CE%B8%CE%B5%CF%89%CF%81%CE%B7%CF%84%CE%AD%CF%82+%26+%CE%B5%CE%BD%CE%B5%CF%81%CE%B3%2C+%CE%B1%CF%80%CF%8C%CE%B4%CE%BF%CF%83%CE%B7%3A+%CE%BD%CE%AD%CE%B1+%CF%84%CF%81%CE%BF%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%AF%CE%B1%2C+%CE%B4%CE%B9%CE%BF%CF%81%CE%B9%CF%83%CE%BC%CE%BF%CE%AF+%CE%BC%CE%B7%CF%87%CE%B1%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CF%8E%CE%BD%2C+%CF%83%CF%85%CE%B3%CE%BA%CF%81%CE%B9%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8C+%CE%B8%CE%AD%CF%81%CE%BC%CE%B1%CE%BD%CF%83%CE%B7%CF%82+%26+41+%CE%B1%CE%BA%CF%8C%CE%BC%CE%B1+%CE%AC%CF%81%CE%B8%CF%81%CE%B1&utm_term=____CE_B4_CE_B9_CE_B1_CE_B2_CE_AC_CF_83_CF_84_CE_B5+_CF_80_CE_B5_CF_81_CE_B9_CF_83_CF_83_CF_8C_CF_84_CE_B5_CF_81_CE_B1_0A_0A
       
      Σχετικό link
      Περισσότερα...

      14

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.