Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. Arche

    Arche

    Core Members


    • Πόντοι

      11

    • Περιεχόμενα

      4.219


  2. dimamp

    dimamp

    Core Members


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      621


  3. BAS

    BAS

    Core Members


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      3.622


  4. jojo

    jojo

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      934


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 25/02/2019 σε όλες τις περιοχές

  1. αν ο λόγος του είναι οικονομικος πρότεινε του, να αναλαβεις εσυ τα εξοδα, δεχεται?
    2 points
  2. εχεις καταλαβει τον λογο που αρνιεται την τροποποιηση της συστασης ο απο πανω?
    2 points
  3. Διαδικασία Αδειοδότησης Απλούστευση και προτυποποίηση των διοικητικών διαδικασιών γνωστοποίησης λειτουργίας Καταστημάτων Υγειονομικού Ενδιαφέροντος, Θεάτρων και Κινηματογράφων ΚΥΑ 16228-2017 ΦΕΚ 1723/Β/18-5-2017 Online Διαδικασία Γνωστοποίησης https://notifybusiness.gov.gr/assets/index.html Κοινές Υπουργικές Αποφάσεις (ΚΥΑ) για Απλούστευση των διοικητικών διαδικασιών έκδοσης άδειας ίδρυσης και λειτουργίας Καταστήματος Υγειονομικού Ενδιαφέροντος 1) Κ.Υ.Α. ΔΙΑΔΠ/Φ.Α.2.1/31600 (ΦΕΚ Β 3106/2013) - Απλούστευση των διοικητικών διαδικασιών έκδοσης άδειας ίδρυσης και λειτουργίας Καταστήματος Υγειονομικού Ενδιαφέροντος, Θεάτρου και Κινηματογράφου 2) Κ.Υ.Α. ΔΙΑΔΠ/Φ.Α.2.1/34824 (ΦΕΚ Β 3402/2013) - Απλούστευση και Προτυποποίηση των διοικητικών διαδικασιών γνωστοποίησης ίδρυσης και λειτουργίας Καταστήματος Υγειονομικού Ενδιαφέροντος λιανικής διάθεσης τροφίμων και ποτών (Κατηγορίας III της Υγειονομικής Διάταξης)-Ένταξη των διαδικασιών στα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (Κ.Ε.Π.) που λειτουργούν ως Ενιαία Κέντρα Εξυπηρέτησης (Ε.Κ.Ε.) 3) Κ.Υ.Α. ΔΙΑΔΠ/Φ.Α.2.1/34825 (ΦΕΚ Β 3403/2013) - Απλούστευση και Προτυποποίηση των διοικητικών διαδικασιών γνωστοποίησης ίδρυσης και λειτουργίας Καταστήματος Παροχής Υπηρεσιών Υγειονομικού Ενδιαφέροντος (Κ.Π.Υ.Υ.Ε.) - Ένταξη των διαδικασιών στα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (Κ.Ε.Π) που λειτουργούν ως Ενιαία Κέντρα Εξυπηρέτησης (Ε.Κ.Ε) 4) Κ.Υ.Α. ΔΙΑΔΠ Φ.Α.2.2 1506 20-1-2014 - Απλούστευση και Προτυποποίηση των διοικητικών διαδικασιών ίδρυσης και λειτουργίας α) Καταστήματος Υγειονομικού Ενδιαφέροντος λιανικής διάθεσης τροφίμων και ποτών (Κατηγορίας ΙΙΙ Υγειονομικής Διάταξης) και β) Καταστήματος Παροχής Υπηρεσιών Υγειονομικού ενδιαφέροντος -Σύστημα Γνωστοποίησης» Εν ολίγοις για όλα τα Κ.Υ.Ε. ισχύει η 1 εκτός των Κ.Υ.Ε. της Κατηγορίας ΙΙΙ (Επιχειρήσεις Λιανικού & Χονδρικού Εμπορίου) της Υ.Δ. 96967 ήτοι: α) Επιχειρήσεις λιανικής & Χονδρικής διάθεσης τροφίμων & ποτών - Παντοπωλεία - Οπωροπωλεία - Οπωρολαχανοπωλεία - Κρεοπωλεία - Πτηνοπωλεία-Αυγοπωλεία - Ιχθυοπωλεία - Κάβες εμφιαλωμένων ποτών - Καφεκοπτεία - Πρατήρια ελαίων και λιπών - Πρατήρια άρτου - Πρατήρια ετοίμων φαγητών - Υπαραγορές Τροφίμων (Super Markets, Cash & Carry) - Πρατήρια γάλακτος και ειδών ζαχαροπλαστικής - Αμιγή πρατήρια ειδών ζαχαροπλαστικής - Κατάστημα ξηρών καρπών και ζαχαρωδών προϊόντων - Καταστήματα προϊόντων αλλαντοποιΐας και τυροκομίας - Πρατήρια κατεψυγμένων προϊόντων - Πώλησης τροφίμων εντός καταστήματος ψιλικών & σε αναπηρικά περίπτερα - Λαϊκές αγορές - Πλανόδιοι και στάσιμοι μικροπωλητές τροφίμων και ποτών β) Πώληση τροφίμων και ποτών μέσω ηλεκτρονικού εμπορίου για τα οποία ισχύει η 2 και εκτός των κάτωθι Επιχειρήσεων Παροχής Υπηρεσιών : - Κομμωτήρια - Κουρεία - Καταστήματα περιποιήσεως χεριών-ποδιών (manicure-pedicure) - Εργαστήρια δερματοστιξίας (τατουαζάδικα) για τα οποία ισχύει η 3. 5) Οικ. 1519 - Ενημέρωση αρμοδίων Υπηρεσιών για τη συγκέντρωση απαραίτητων δικαιολογητικών - αποστολή φακέλου για τη γνωμοδότηση της Υγειονομικής Υπηρεσίας για χορήγηση αδείας ίδρυσης και λειτουργίας καταστήματος Υγειονομικού ενδιαφέροντος - Εγκύκλιος ΥΠΕΣΔΔΑ 33758/1993 - Διευκρινιστική του αρ. 28 του Ν.2130/1993 που αναφέρεται στην μεταβίβαση στους Ο.Τ.Α. της αρμοδιότητας χορήγησης αδειών ίδρυσης Κ.Υ.Ε. (Χρήσιμο το Αρ. 41γ για την απόσταση των 50μ των Κέντρων Διασκέδασης απο Ι.Ν., σχολεία, νοσοκομεία κ.λ.π.) - Εγκύκλιος Γ1β ΓΠ 38006 - Παροχή Διευκρινήσεων για θέματα εφαρμογής απλούστευσης διαδικασιών Αδειοδότησης-Γνωστοποίησης & του Αρθρ. 44 της 1169-2011-ΕΕ (13-7-15) Υγειονομικές Διατάξεις Α. Υγειονομική Διάταξη Υ1γ/Γ.Π/οικ.47829 - ΦΕΚ 2161Β / 23.06.2017 Β. Υγειονομική Διάταξη Υ1γ/Γ.Π/οικ. 96967 ΦΕΚ 2718/Β/4-11-2012 που περιλαμβάνει: Υ1γ/Γ.Π/οικ. 96967 ΦΕΚ 2718/Β/4-11-2012 - Υγειονομικοί όροι και προϋποθέσεις λειτουργίας επιχειρήσεων τροφίμων και ποτών και άλλες διατάξεις. Εγκύκλιος 1. Υγειονομική Διάταξη Υ1γ-Γ.Π οικ 96967 Β4ΣΨΘ-Ν6Ω Εγκύκλιος 2. Παρέχονται οδηγίες για την Υγειονομική Διάταξη Υ1γ/Γ.Π οικ 96967 (ΦΕΚ 2718/τ.Β/8-10-2012) «Υγειονομικοί όροι και προϋποθέσεις λειτουργίας επιχειρήσεων τροφίμων και ποτών και άλλες Διατάξεις». ΒΕΦ8Θ-8Ψ3 Εγκύκλιος 3. Διευκρινήσεις σε ερωτήματα που προκύπτουν από την εφαρμογή της Υγειονομικής Διάταξης Υ1γ/Γ.Π οικ 96967 (ΦΕΚ 2718/τ.Β/8-10-2012) «Υγειονομικοί όροι και προϋποθέσεις λειτουργίας επιχειρήσεων τροφίμων και ποτών και άλλες Διατάξεις». ΒΕΥΤΘ-405 Εγκύκλιος 4. «Παρέχονται οδηγίες για το άρθρο 12 παρ. β. «Μεταφορείς –Οχήματα μεταφοράς τροφίμων & ποτών» της Υ.Δ. με αριθμ. Υ1γ/Γ.Π /οικ 96967 (ΦΕΚ 2718/τ.Β/8-10-2012) «Υγειονομικοί όροι και προϋποθέσεις λειτουργίας επιχειρήσεων τροφίμων και ποτών και άλλες Διατάξεις». ΒΕΔΘΘ-1ΙΨ Εγκύκλιος 5. «Παρέχονται οδηγίες για τις Επιχειρήσεις Λιανικής διάθεσης τροφίμων (Περίπτερα-Ψιλικά) της Υ.Δ. με αριθμ. Υ1γ/Γ.Π /οικ 96967 (ΦΕΚ 2718/τ.Β/8-10-2012) «Υγειονομικοί όροι και προϋποθέσεις λειτουργίας επιχειρήσεων τροφίμων και ποτών και άλλες Διατάξεις». ΒΕΝΜΘ-ΡΟΥ Εγκύκλιος 6. Επιχειρήσεις παρασκευής ή και προσφοράς τροφίμων και ποτών σε κινητούς ή προσωρινούς χώρους. ΒΛΒΠΘ-ΖΓ0 Γ. Υγειονομική Διάταξη Α1β 8577/83 ΦΕΚ 526/Β'/23-09-1983 Δ. Υγειονομική Διάταξη Υ.Δ. ΕΙβ 221/65 Περί διαθέσεως λυμάτων και βιομηχανικών αποβλήτων (ΦΕΚ 138/Β/24-2-65) Αλλαγή χρήσης - Βεβαιώσεις χώρου κύριας χρήσης (ΒΧΚΧ) Α. Εγκύκλιος ΑΠ 38283 - Έκδοση Άδειας Δόμησης για αλλαγή χρήσης που ορίζει πότε απαιτείται έκδοση άδειας αλλαγής χρήσης. Β. Χρήσεις γης σε περιοχή αμιγούς κατοικίας (για καταστήματα χωρίς παρασκευαστήριο και τραπεζοκαθίσματα) Ήχος - Θόρυβος Μέτρα προστασίας της Δημόσιας Υγείας από θορύβους μουσικής των Κέντρων διασκέδασης που περιλαμβάνει: - Υ.Α. Α5/3010/1985 - Μέτρα προστασίας της Δημόσιας Υγείας από θορύβους μουσικής των Κέντρων διασκέδασης και λοιπών Καταστημάτων - Υ.Α. Υ2/οικ. 15438/2001 - Τροποποίηση της υ.δ Α5/3010/85, (593/Β) «μέτρα προστασίας της Δημόσιας Υγείας από θορύβους μουσικής Κέντρων Διασκέδασης και λοιπών καταστημάτων» Βοηθητικά Αρχεία Α. Διάγραμμα Ροής για επιχειρήσεις υγειονομικού ενδιαφέροντος ΚΥΕ Β. Διάγραμμα ροής καφενείου σε .dwg Γ. Έντυπο-Γνωστοποίηση Απλούστευση πλαισίου άσκησης μεταποιητικών και συναφών δραστηριοτήτων τροφίμων και ποτών (ΦΕΚ 1061/Β/28-03-2017) Δ. Αίτηση Βεβαίωσης Καταλληλότητας Ν.4442/16 ΣΤ. Γνωστοποίηση καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος Για συγκεκριμένο οδηγό να ευχαριστήσουμε ιδιαίτερα τον συνάδελφο Antiermitianos
    1 point
  4. 11.005 downloads

    ΣΑΥ ΦΑΥ και τεχνική έκθεση κατεδάφισης
    1 point
  5. 9.183 downloads

    Υπόδειγμα μελέτης παθητικής πυροπροστασίας κατοικίας
    1 point
  6. Version 1.0.0

    11.313 downloads

    Μια πρώτη απόπειρα γιατί αρκετοί συνάδελφοι, και κυρίως νέοι, ψάχνουν κάτι αντίστοιχο. Όσοι μπορούν ας το αναπτύξουν έτσι ώστε να έχουμε κάτι αξιοπρεπές όλοι.
    1 point
  7. Version 2.00

    28.915 downloads

    ΣΑΥ και ΦΑΥ σε αρχείο .xls και σε αρχείο .doc
    1 point
  8. Η πέργκολα εντός ιδεατού στερεού σύμφωνα με την απόφαση 63234/12 άρθρο 19§2στ (τεχνικές οδηγίες ΝΟΚ) Μην αμφισβητείτε τον Didonis
    1 point
  9. πέργκολα δεν επιτρέπεται εκτός του ιδεατού στερεού? Είχα την εντύπωση καθώς ο όγκος που περικλείεται δεν μετράει ότι, η πέργκολα μπορεί να εξέχει του ιδεατού στερεού.
    1 point
  10. Με πλάτη και στήριξη καλή στο δωματίο απόληξης κλιμακοστασίου και στο τοίχο παράλληλο που έχει, μεταλλική κατασκευή σε ύψος περίπου ένα μέτρο άνω του μέγιστου ύψους πέργολας που θα κάνεις και με αντηρίδες στήριξης το πρόβολο. Με τις αντηρίδες μια πρώτη εκτίμηση είναι μαξ πρόβολο να πάει στα 3,5μ κι όχι 4μ. Πλάτος όσο θέλεις...... Με ηλεκτρικό μοτέρ και αυτόματο μάζεμα το πανί όταν θα έχει άνω από 5 μποφόρ. Πριν κάνεις οτιδήποτε μιλάς με τον μηχανικό σου να ελέγξει και τα ορια του Ιδεατού Στερέου που έχει το ακίνητο σου στον δρόμο που είναι για να μπορέσεις να βγάλεις και τις όποιες αναγκαίες αδειοδοτήσεις.
    1 point
  11. "Εξάλλου, με το άρθρο 15 εδ. β` του Κώδικα που κυρώθηκε με το νόμο 1329/1983, ο οποίος αποσκοπεί στην εφαρμογή της συνταγματικής αρχής της ισότητος ανδρών και γυναικών, καταργήθηκαν όλες οι διατάξεις του Αστικού Κώδικα που αφορούν την προίκα και προς τον σκοπό πλήρους εναρμονίσεως προς τις σχετικές διατάξεις του συντάγματος, με τις μεταβατικές διατάξεις των άρθρων 56,57 και 58 προεβλέφθη η απόδοση και των υφισταμένων κατά την έναρξη της ισχύος αυτού προικών, ειδικώτερα δε με τη δεύτερη διάταξη ορίσθηκε ότι: "από την έναρξη ισχύος αυτού του νόμου η γυναίκα αποκτά αυτοδικαίως, χωρίς την καταβολή οιουδήποτε φόρου ή τέλους, την κυριότητα των πραγμάτων τα οποία εδόθηκαν στον άνδρα για προίκα κατά κυριότητα και σώζονται στην περιουσία του"." δες τα ΠΜ
    1 point
  12. Καλησπέρα θα κάνεις γεωγραφικό εντοπισμό και το σύστημα θα καταλάβει από εκεί αυτόματα αν είναι εντός ή εκτός.
    1 point
  13. Έτσι όπως τα γράφεις είναι. Αυτό οφείλεται στο ότι υπάρχει διαφορετική αντιμετώπιση των ασφαλιστικών εισφορών αναφορικά στην χρήση τους στον υπολογισμό του φορολογητέου εισοδήματος και στην χρήση τους στον υπολογισμό του ασφαλιστέου εισοδήματος. Για τον υπολογισμό του φορολογητέου εισοδήματος αφαιρούνται οι καταβληθείσες ασφαλιστικές εισφορές και προστίθεται η θετική διαφορά της λογιστικής βάσης των ασφαλιστικών εισφορών μείον φορολογικής βάσης των ασφαλιστικών εισφορών, έτσι ώστε πρακτικά (φορολογικά) να έχουν αφαιρεθεί οι καταβληθείσες μέχρι του ορίου των καταβλητέων. Ενώ για τον υπολογισμό του ασφαλιστέου εισοδήματος προστίθενται στο φορολογητέο οι καταβλητέες. Οπότε πρακτικά μπορεί να έχεις εισόδημα επιβολής ασφαλιστικών εισφορών μεγαλύτερο του εισοδήματος που φορολογικά δήλωσες (των εσόδων σου, τα μεικτά που γράφεις). Αν όμως εξ αρχής γνώριζες τις καταβλητέες (πρακτικά θεωρώ αδύνατον) δεν θα συνέβαινε αυτό αφού θα είχες σε κάθε περίπτωση εισόδημα επιβολής ασφαλιστικών εισφορών μικρότερο ή ίσο του εισοδήματος που φορολογικά δήλωσες (των εσόδων σου, τα μεικτά που γράφεις). Σωστά νομίζεις, ... αλλά έχει γίνει για κάποιες κατηγορίες ασφαλισμένων. Στην σελίδα της εκκαθάρισης: Για τους καθαρόαιμους αυτοαπασχολούμενους ή/και τα φορολογικά μπλοκάκια ΔΕΝ έχει γίνει (βλέπει ακόμη το 2016). Για τα φορολογικά μπλοκάκια που ταυτόχρονα είναι και ασφαλιστικά μπλοκάκια έχει γίνει για το χρονικό μέρος του εισοδήματος που αφορά στο ασφαλιστικό μπλοκάκι (βλέπει το 2017) και ΔΕΝ έχει γίνει για το χρονικό μέρος του εισοδήματος που αφορά το φορολογικό μπλοκάκι (βλέπει το 2016).
    1 point
  14. Ευχαριστώ συνάδελφε. Ειρήσθω εν παρόδω, στον ΕΚΩΣ, παρ 16.2 το ονομάζει μήκος.
    1 point
  15. μην ΒΑΡ...άτε τον επόπτη... ....ενα οφ σαιντ δεν ειδε....
    1 point
  16. Οι Οι εργασίες σύνδεσης με το συλλέκτη και το δίκτυο ύδρευσης/αποχέτευσης, καθώς και οι συνδέσεις λεβητοστασίου εντάσονται στην 3ΣΤ. Η τοποθέτηση θερμοστατικών κεφαλών στα σώματα και η τοποθέτηση δίοδης/τρίοδης βάνας στην 3Η.
    1 point
  17. σωστα [+1] ετσι εχει σημερα το 6δ: «δ. Η επιφάνεια των υποχρεωτικών σύμφωνα με τον κτιριοδομικό κανονισμό κοινόχρηστων κλιμακοστασίων συμπεριλαμβανομένων των ανελκυστήρων και των πλατύσκαλων και για επιφάνεια έως 25 τ.μ. ανά όροφο και ανά κλιμακοστάσιο και 40 τ.μ. στο επίπεδο της εισόδου του κτιρίου που διαθέτει κοινόχρηστο κλιμακοστάσιο. Σε περίπτωση προσθήκης σε νομίμως υφιστάμενα κτίρια που έχουν υπόλοιπο τουλάχιστον 10 τ.μ., καθώς και σε περίπτωση νομιμοποίησης αυθαιρέτων κατασκευών σε υφιστάμενα κτίρια τα οποία δύναται να ενταχθούν στις διατάξεις του παρόντος, το σύνολο των επιφανειών του υπάρχοντος κλιμακοστασίου σύμφωνα με τα προαναφερθέντα μεγέθη και με την προϋπόθεση ότι οι αυθαίρετες κατασκευές έχουν υλοποιηθεί πριν τις 28.7.2011.»
    1 point
  18. Η λέξη "κατοικία" έχει σβηστεί από το άρθρο 11§6δ με το άρθρο 20§11 του Ν.4258/14 φεκ 94/Α/14-4-2014. Οι προυποθέσεις για να μην μετρήσει το κοινόχρηστο κλιμακοστάσιο στον Σ.Δ. δεν εξαρτώνται από την χρήση του κτιρίου.
    1 point
  19. Για να μη χάνεις χρόνο περιμένοντας απαντήσεις από εδώ, κάνε μια συνάντηση με δικούς σου μηχανικό και συμβολαιογράφο και, εν ανάγκη, επαφή με τον αρμόδιο υποθηκοφύλακα.
    1 point
  20. Εκτός αν το αναψυκτήριο εξυπηρετεί το προσωπικό του βιομηχανικού κτιρίου. Σίγουρα θα πρέπει να δικαιολογείται από το ωράριο και το προσωπικό και δεν μπορεί να είναι ανεξάρτητη επιχείρηση. Άλλο παράδειγμα χώρου μπορεί να είναι μικρός χώρος - σπίτι για τους φύλακες.
    1 point
  21. Αντί για ΓΠΣ πρέπει να εννοείς Πολεοδομική μελέτη. Αν εννοείς Ρυμοτομικό/Ένταξη στο Σχέδιο Πόλεως, τότε πιστεύω ισχύουν τα κάτωθι: Όπως και να'χει, μετά το ΦΕΚ της Πολεοδομικής μελέτης το ακίνητο έχει ήδη αλλάξει ιδιότητα. Δηλαδή από εκτός Σχεδίου γήπεδο είναι εντός Σχεδίου οικόπεδο (ή οικόπεδα ή πλατεία ή Κ.Χ. κ.λ.π.). Μέχρι την κύρωση και μεταγραφή της Πράξης Εφαρμογής μπορείς και πρέπει στο Τοπογραφικό να εφαρμόσεις την Πολεοδομική μελέτη με ρυμοτομικές-οικοδομικές γραμμές και αρχικό εμβαδόν, ρυμοτομούμενα τμήματα και εναπομείναντα τμήματα εντός Ο.Τ. Το ακίνητο μόνο με τέτοια περιγραφή μπορεί να αποτελέσει αντικείμενο μεταβίβασης και μόνο με τέτοιο Τοπογραφικό. Το Κτηματολόγιο ορθώς απεικονίζει τα αρχικά όρια διότι αυτό ισχύει ιδιοκτησιακά. Η διαφορά του Κτηματολογίου με ένα σύγχρονο Τοπογραφικό είναι ότι στο Τοπογραφικό η ίδια αρχική ιδιοκτησία διαχωρίζεται σε τμήματα με διαφορετικές ιδιότητες (ρυμοτομούμενα, εναπομείναντα κ.λ.π.). Το γεγονός ότι δεν έχει υλοποιηθεί το Ρυμοτομικό στο έδαφος δεν αλλάζει κάτι ως προς τα στοιχεία που αυτό ορίζει και σε κάθε περίπτωση μία Πράξη Εφαρμογής δεν μπορεί να αλλάξει τις παραπάνω ιδιότητες της ιδιοκτησίας. Η Π.Ε. ορίζει τις εισφορές σε γή και χρήμα, τις κορυφές του ΟΤ με συν/νες (που δεν μπορούν να διαφέρουν από το Ρυμοτομικό που ήδη ισχύει), και συνήθως τα όρια του τελικού οικοπέδου είναι ίδια με τα (παραπάνω) εναπομείναντα τμήματα, εκτός και εάν δημιουργούνται νέα πιο κανονικά και άρτια οικόπεδα.
    1 point
  22. Είναι πλέον μία αλήθεια, πως το τελευταίο καιρό, μπαίνουν θέματα εδώ στο φόρουμ εντελώς "στα τυφλά" και με τέτοιο τρόπο που μας βάζουν αρχικά να απαντούμε- να γράφουμε για κάτι που στην συνέχεια αναιρείται. Διαπιστώνω από καιρώ τώρα πως υπάρχει μία σύγχυση μεταξύ των θεμάτων... "Πράξης εφαρμογής κάποιου Ρ.Σ. και πράξης τακτοποίησης και αναλογισμού". Αν και προσπάθησα αρκετές φορές να δώσω κάποιες βασικές επεξηγήσεις ...φαίνεται δεν τα κατάφερα. Δεν θέλω να γράψω τι υπονοεί ο φίλος μας γιατί σε καναδυό θέματα άλλων ενοτήτων έπεσα έξω!
    1 point
  23. Χρόνια πολλά, πολύχρονοι/ες, και στο έτερον ήμισυ ή 1/3 , 0.25, 5/16, 75% ή ό,τι είναι, δεκαδικός, κλάσμα, συνάρτηση, fuzzy set κλπ. Βγάλτε χαρτί και μολύβι, φροντιστήριο στα μαθηματικά από την Δρ Χάννα Φράϊ UCL. (κλικ sub/cc) και στην εξίσωση της σχέσης (κλικ sub/cc) ..
    1 point
  24. Παντως ολα ωραια και ομορφα αυτα που γραφονται για DIN, ΕC, ΕΑΚ κλπ. Κανενας κανονισμος δεν θα σας κανει μηχανικο και προπαντων σωστο Μελετητη. Θελει προσωπικη προσπαθεια αξιοποιωντας Ελληνικη και Ξενη Βιβλιογραφια και ενα σωστο περιβαλλον 'φιλικο' προς τον μελετητη που θα εχει προσβαση κυριως στη Βιβλιογραφια και οχι τοσο στους Κανονισμους. Οταν ημουν νεοτερος ειχα οργη που η πολιτεια ζητουσε χρηματα για την αγορα των Ευρωκωδικων πιστευοντας οτι οι EC ειναι η Ιερα Βιβλος του Πολιτικου Μηχανικου. Με τη διαδοση του Internet ομως η οργη μου μετριαστηκε και αντικατασταθηκε με την την οργη προς τους υποτιθεμενους Καθηγηταδες Πολυτεχνειου που κρατουσαν 'θαμμενα' εξαιρετα Βιβλια (ελληνικα και ξενα) και προωθουσαν δικα τους χειριστα ατελη αντιγραφα. Και το εκπληκτικο ειναι οτι ολους αυτους του Καθηγηταδες απο τους βρουμε και τους συναντησουμε θα τους χειροκροτουμε και αυτοι θα καμαρωνουν για το μεγαλο Εργο που επιτελεσαν.... Αν με στειλουν στη Ζιμπαμπουε (οχι μονο εμενα, αλλα οποιονδηποτε εχει διαθεση να βοηθησει νεα παιδια σε υποβαθμισμενες και οχι μονο κοινωνιες) να φτιαξω το προγραμμα σπουδων σε ενα πολυτεχνειο, θα επιλεξω να παρω μαζι μου τα καλυτερα συγγραμματα. Θα νιωσω μεγαλη ευθυνη για αυτο και θα πληρωσω απο την τσεπη μου κιολας για να το κατορθωσω. Στην Ελλαδα μεχρι το 2007 που εφυγα απο το Ε.Μ.Π. τα καλα βιβλια που μοιραζονταν ηταν λιγα, και το χειροτερα τα ΚΑΛΥΤΕΡΑ υπηρχαν ηδη στην αγορα αλλα δεν τα μοιραζαν. Ηταν μεταφρασμενα ηδη στα Ελληνικα, αν οχι γραμμενα εξ' αρχης στα Ελληνικα, και δεν τα μνημονευαν καν. Τοσο κομπλεξ υστεροφημιας. Στο διαταυτα: αν κανετε μια βολτα και δειτε την ποιοτητα των μεταλλικων κατασκευων στην Ελλαδα ειναι σε τραγικο επιπεδο. Στο οπλισμενο σκυροδεμα τα πραγματα ειναι καλυτερα αλλα και παλι τα προβληματα συλληψης του φορεα στο 90% των περιπτωσεων εχουν θεματα. Οσο για τις επισκευες, .... ασχολιαστο. Αναφορικα με τους Ευρωκωδικες? Θα προτιμουσα να διανεμονται δωρεαν. Αλλα το διαρκες εγκλημα εχει γινει μεσα στις Σχολες, στα συγραμματα που διανεμονταν επι δεκαετιες απο τους φραγκατους Πεφωτισμενους. Γιατι αν δεν εχεις σωστη βαση, δεν θα μπορεσεις να κατανοησεις τις υποδειξεις ενος κανονισμου, γιατι ο κανονισμος δεν εισαγει νεες εννοιες απλα επιλεγει καποιες εξισωσεις προς χρηση απο τις πολλες διαθεσιμες που υπαρχουν και τιποτα παραπανω.
    1 point
  25. Συμφωνώ σε όσα λές ΥΓ: Αν ήσουν ελεγκτής, είμαι σίγουρος ότι θα έβαζες τους μηχανικούς να λύσουν όδευση και χωροστάθμηση!
    1 point
  26. Συναδελφε ntanos, εφοσον εισαι κ συ τοπογραφος γνωριζεις σιγουρα οτι οταν λεμε αποτυπωση δεν εννοουμε μονο να μετρησεις περιφραξεις κ κτηρια, αλλα και τα τριγωνομετρικα της μελετης με το Χ δικτυο της εταιριας που εχεις, ειτε με base-rover ειτε, αν εισαι πιο ρετρο, με οργανο. Τωρα αν εχουν χαθει ολα τα τριγωνομετρικα της μελετης (για στασεις δε το συζηταω αλλα ακομα καλυτερα αν βρεις), υπαρχουν πολλοι τροποι που θα τους εχεις ηδη συναντησει πρωτιστως σε διανομες κ σπανια σε ΠΕ. Σε καθε περιπτωση μηχανικος εισαι, μηχανευεσαι (με την αρχικη εννοια του ορου φυσικα) και καθε περιπτωση ειναι διαφορετικη. Σιγουρα το συστημα αναφορας της ΠΕ ειναι σημαντικοτερο απο την τοπικη κατασταση, αλλα γνωριζεις οτι "το συστημα αναφορας της ΠΕ" ειναι καθαρα "τοπικο" συστημα συμφωνα με τα τριγωνομετρικα (και τις στασεις) της μελετης. Με αλλα λογια αν εχεις ακομα και την αποτυπωση του μελετητη σε dxf εισαι μπομπα. Οσο για σενα dimamp, το προβλημα ειναι οταν σε ελεγχει καποιος που δε γνωριζει αυτα που πρεπει να γνωριζει, οποτε πρεπει να εισαι καταλληλα προετοιμασμενος σε καθε τι που θα σου πει αν σου ερθει να σου ελεγχξει τα υψομετρα με μπλιπλικι χεπος. τωρα αν ημουν εγω ο ελεγκτης καταλαβαινεις οτι θα εδινα πολυ δουλεια σε καλους τοπογραφους κ καθολου σε παπατζηδες.
    1 point
  27. προσοχή στον jojo! Είναι ο ιδανικότερος τοπογεωδαιτοφωτογραμμετροτηλεπισκοπιστης! Είστε τυχεροί που ΔΕΝ σας ελέγχει αυτός!
    1 point
  28. ναι, αλλά κάποια στιγμή θα πρέπει να γίνεται outing (πού το θυμήθηκα!!!) των όποιων παπατζήδων
    1 point
  29. Λόγω Υ, είμαστε περίπου στις 38+ μοίρες (ή 4 μοίρες από τον παράλληλο αναφοράς της ΤΜ3 των 34 μοιρών). Το Χ υποδηλώνει πρακτικά κοντά στους μεσημβρινούς αναφοράς : 20 42 (Δυτική) ή 23 42 (Κεντρική) ή 26 42 (ανατολική). H Πρώτη και η τριτη απορρίποτνατι γιατί πέφτουν σε θάλασσα άρα μιλάμε για κεντρική. Όπως βλέπεις, προσφέρουμε και γνώσεις Γεωδαισίας, τζάμπα....Κερνάμε δε και τσιπουράκι εκλεκτό αν χρειαστεί!
    1 point
  30. ε σιγα τωρα, και 0.50 να κλωτσησει η συντεταγμενη τι εγινε? αι στην οικοδομη, ας μη βαλουμε 2-3 κολωνες, ας λυσουμε στατικα στο auto δε θα πεσει ΣΗΜΕΡΑ η οικοδομη. Αυριο ποιος ζει ποιος πεθαινει. Εγω θα εχω παρει συνταξη
    1 point
  31. O JoJo το εξέφρασε απόλυτα σωστά: Το τοπογραφικό διάγραμμα ΔΕΝ είναι "πατάω το κουμπί και βγαίνει η χοντρή". Είναι δυνατό χωρίς μελέτη της υφιστάμενης κατάστασης και μέτρησεις να αποφανθεί κάποιος μηχανικός για κάτι που να έχει έννομη αξία; Α. τί σημαίνει coords.gr? Ξέρετε πως προέκυψε αυτό το εργαλείο; Γνωρίζετε τί σημαίνει μετασχηματισμός συντεταγμένων; Το ότι ο μετασχηματισμός παλιό GR Datum <--> ΕΓΣΑ87 μπορεί να κλωτσήσει σε μέση τιμή τα 10-15 εκ. πόσοι το γνωρίζουν; Το γεγονός ότι το ΕΓΣΑ87 από τα βάθρα ταυτίζεται με το ΕΓΣΑ87 από μηχανήματα GNSS σε πανελλήνια κλίμακα στα 10 εκατοστά λέει μήπως κάτι; Β. Ξέρουν πολλοί τί σημαίνει να καθίζεις διανομή του 30 στο ΕΓΣΑ87 στην υπάρχουσα κατάσταση; Γ. Το τοπογραφικό είναι "καφές πακέτο+κρουασαν με 1 Ευρώ"; Δ. Ας μάθουν όσοι δεν γνωρίζουν τί εστί ΤΜ3 και μετά μιλάμε
    1 point
  32. zazeng Το ζητουμενο ειναι τι θα μετρησεις, πως θα το μετρησεις και πως θα το εφαρμοσεις. Το να μετρησεις μονο το υφισταμενο δε μου λεει κατι, να πατησεις το μπλιμπλικι που σου πουλησε η Χ εταιρια και δινει "ΕΓΣΑ" με οτι σφαλματα κουβαλαει αυτη απο την επιλυση που εκανε η Χ εταιρια. Η περιοχη ειναι σε ΠΕ, εχει γινει αποτυπωση/μελετη λαμβανοντας υποψιν και επιλυοντας απο συγκεκριμενα τριγωνομετρικα της περιοχης μελετης απο τον τοτε μελετητη. Ποια ειναι αυτα, πως λυθηκε, τι σφαλματα ειχε? Το να διαφημιζεις στο site σου http://www.eurocosm.gr/el/topografika-diagrammata-egsa-87 Για ένα τοπογραφικό διάγραμμα το οποίο ουσιαστικά είναι μία περιεκτική τοπογραφική μελέτη και να πετας συντεταγμενες απο το καθε coords, το μονο που πετυχαινεις ειναι να κοροιδευεις τον πελατη σου και σε πολλες περιπτωσεις να του δημιουργεις προβλημα μελλοντικα. Στο διαταυτα τωρα, αρχικα ζητουμε τα στοιχεια της μελετης της ΠΕ, τα τριγωνομετρικα που χρησιμοποιηθηκαν που συνηθως ειναι ΓΥΣ.Αν βρουμε και ιδρυθεντα κοντα στο δικο μας, ακομα καλυτερα. Η αποτυπωση που θα κανουμε θα πρεπει να ειναι συμφωνα με τα χρησιμοποιηθεντα τριγωνομετρικα, τα οποια μπορει και να εχουν κουνηθει σημερα και να μας δωσουν αλλες τιμες απο την Χ εταιρια. Προσαρμοζομαστε δηλαδη στη μελετη. Ελεγχουμε απο 2 και πανω τριγωνομετρικα και στις 2 προβολες. Φυσικα πρεπει να ληφθει σοβαρα υποψιν και ο συντελεστης κλιμακας της καθε προβολης. Απο κει και περα αν ολα ειναι "ικανοποιητικα" σε θεμα ακριβειας που θελουμε, κοιταμε και την αποτυπωση που εχουμε κανει. Ετσι και ο ελεγκτης δομησης που θα ερθει με το Χ μπλιμπλικι της Υ εταιριας καποια αλλη χρονικη στιγμη (που και αυτο παιζει ρολο φυσικα) και βρει αλλες συντεταγμενες ΕΓΣΑ (ως συνηθως), να μην θεωρησει αβιαστα οτι εχουμε εφαρμοσει αλλου.
    1 point
  33. Και μιάς και μιλάμε γιά αμοιβές συμβολαιογράφου πόσο σας χρεώνουν να σας δώσουν αντίγραφα τοπογραφικών κατόψεων κ.λ.π που έχουν επισυναφθεί σε συμβόλαια?????? Συγχωρείστε μου την έκφραση αλλά δεν είναι "νταβατζιλίκι" να πληρώνονται για την πνευματική εργασία του μηχανικού????
    1 point
  34. Γνωρίζει κανείς αν η επιφάνεια του κλιμακοστασίου που αφαιρείται από τον Σ.Δ. ισχύει και στα ειδικά κτίρια π.χ. Ξενοδοχεία ?
    1 point
  35. Απαράδεκτη η συνάδελφος, ωστόσο νομίζω ότι θα πρέπει να προσέχουμε, να μη ξεπερνάμε το λεπτό όριο μεταξύ της αυστηρής, αλλά καλόπιστης κριτικής και της διαπόμπευσης. Πιστεύω ότι κάποιες δημοσιεύσεις είναι περιττές και δεν προσφέρουν κάτι ουσιαστικό στο θέμα.
    -1 points
  36. Για να κάνω λίγο τον συνήγορο του διαβόλου, πιστεύω ότι δεν ήταν η ερώτηση της κοπέλας τόσο τραγική, όσο το γεγονός ότι έδειξε έλλειψη γνώσεων αναντίστοιχη με την επαγγελματική της δράση. Σε περιπτώσεις όμως πράξεων εφαρμογής σε ΤΜ3, στα πιο πολλά τοπογραφικά που έχω δει, υπάρχει μόνο το πινακάκι ΤΜ3 και πολλοί θεωρούσαν μέχρι πρόσφατα ότι αρκεί. Δεν λέω ότι συμφωνώ, προσοχή. Απλά νομίζω οι περισσότεροι, όταν βάζουν και πινακάκι σε ΕΓΣΑ, δεν έχουν κάνει αποτύπωση αλλά κάποια μετατροπή, σαν αυτή που ζητήθηκε από το συγκεκριμένο άτομο. Διότι το σύστημα αναφοράς της Π.Ε. είναι σημαντικότερο για την "τοπική" κατάσταση. Το μέσο επίπεδο παρεχόμενων υπηρεσιών μηχανικού είναι τραγικό και κατ εμέ το πρόβλημα δεν είναι μόνο σε μία κοπέλα που στο κάτω κάτω ενδιαφέρθηκε έστω και λίγο "γυφτέ" να μάθει τι παίζει.
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
      Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας
      • 0 απαντήσεις
    • «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
      Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

      Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).

      Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.

      • 2 απαντήσεις
    • ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
      Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.

      Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
      1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
      ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
      προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
      την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
      μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
      τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
      γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.

      2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
      μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.

      3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.

      4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς: 
        • Downvote
      • 62 απαντήσεις
    • Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
      Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.

      Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:

      α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.

      β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,
        • Like
      • 2 απαντήσεις
    • Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
      Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.

      Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).

      Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.

      Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.