Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. tsx

    tsx

    Core Members


    • Πόντοι

      6

    • Περιεχόμενα

      1.584


  2. Didonis

    Didonis

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      9.044


  3. yian

    yian

    Core Members


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      3.468


  4. spafent

    spafent

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      360


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 12/07/2019 σε όλες τις περιοχές

  1. Θα βλάψει πιθανόν όσους ήταν νοικοκυραίοι και ξεκίνησαν την προετοιμασία εδώ και καιρό. Θα ωφελήσει τους γνωστούς της τελευταίας στιγμής. Δεν το θεωρώ σωστό. Γιατί δηλαδή αυτός που το ανακάλυψε πρόσφατα να αποκτήσεις τις ίδιες πιθανότητες με κάποιον που το προετοιμάζει καιρό. Προσωπικά έχω πολλούς πελάτες της τελευταίας στιγμής, αλλά το θεωρώ άδικο να γίνει αναβολή της έναρξης.
    6 points
  2. Εάν δώσουν παράταση θα φανώ ηλίθιος που απέρριψα τους βιαστικούς της τελευταίας στιγμής (χθες και σήμερα είπα 5-6 όχι) - γιατί βλέπεις προσπαθώ να προσφέρω σωστές υπηρεσίες - και θα γίνουν ήρωες οι αλεξιπτωτιστές που τους δέχτηκαν άνευ προελέγχου ή σοβαρής προετοιμασίας την τελευταία στιγμή. Ενδεχόμενη παράταση θα έχει ως αποτέλεσμα να μαζέψει ο καθένας μας +50 φακέλους και στο τέλος να μην προλάβει να πει ούτε το όνομά του κατά την καταχώρηση στοιχείων. Εκτός εάν κάποιος έχει θητεύσει στο Θιβέτ και μπορεί να πει εύκολα όχι σε έτοιμη δουλειά..
    3 points
  3. επισης θα βλαψει οποιον καημενο μηχανικο τολμησε να οργανωσει καλοκαιρινες διακοπες αντι να περιμενει ολο το καλοκαιρι πανω απο τον υπολογιστη ποτε θα ανοιξει το εξοικονομω... δεν καταλαβαινω την αρνητικη ψηφο. ειναι παραλογη η απαιτηση για υπαρξη οργανωσης και τηρησης χρονοδιαγραμματων τετοιων προγραμματων; ενας ελυθερος επαγγελματιας δεν μπορει δηλαδη να οργανωνει τη δουλεια του, το προγραμμα του και τις υπολοιπες δραστηριοτητες του;
    3 points
  4. Version X6.3

    86.428 downloads

    Το κείμενο του Ν.4495/2017 με ενσωματωμένες τις μέχρι σήμερα αλλαγές και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον ν.5167/24 (ΦΕΚ 207Α/20.12.2024) Αλλαγές με τον ν.5151/24 (ΦΕΚ 173Α/4.11.2024) Αλλαγές με τον ν.5142/24 (ΦΕΚ 158Α/4.10.2024) Αλλαγές με τον ν.5131/24 (ΦΕΚ 128Α/2.8.2024) Αλλαγές με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024) Αλλαγές με τον ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον Ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Προσθήκες N.5015/23 (ΦΕΚ 20Α/02.02.2023) Αλλαγές με τον Ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον Ν.4986/22 (ΦΕΚ 204Α/28.10.2022) Αλλαγές με τον Ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4951/22 (ΦΕΚ 129Α/4.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4915/22 (ΦΕΚ 63Α/24.3.2022) Αλλαγές και προσθήκες με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/20146/683 (ΦΕΚ 1028Β/4.3.2022) Αλλαγές με τον Ν.4890/22 (ΦΕΚ 23Α/11.2.2022) Αλλαγές με τον Ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4864/21 (ΦΕΚ 237Α/2.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4849/21 (ΦΕΚ 207Α/5.11.2021) Προσθήκη με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/93311/3679 (ΦΕΚ 4874Β/21.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4843/21 (ΦΕΚ 193Α/20.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον Ν.4811/21 (ΦΕΚ 108Α/26.6.2021) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/39105/1618 (ΦΕΚ 1851Β/7.5.2021) Αλλαγές με τον Ν.4787/21 (ΦΕΚ 44Α/26.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4764/20 (ΦΕΚ 256Α/23.12.2020) Αλλαγές με τον Ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 157Α/10.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4715/20 (ΦΕΚ 149Α/1.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4710/20 (ΦΕΚ 142Α/23.7.2020) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/43729/460 (ΦΕΚ 1940Β/21.5.2020) Αλλαγές με τον Ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4676/20 (ΦΕΚ 67Α/19.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4674/20 (ΦΕΚ 53Α/11.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4647/19 (ΦΕΚ 204Α/16.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον Ν.4613/19 (ΦΕΚ 78Α/24.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4612/19 (ΦΕΚ 77Α/23.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4610/19 (ΦΕΚ 70Α/7.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον Ν.4585/18 (ΦΕΚ 216Α/24.12.2018) Αλλαγές με τον Ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.06.2018) Αλλαγές με τον Ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/2018-23.01.2018) ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ 2 – α.π.ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/49581/2075 – 31/05/2019 ΣΥΝΗΜΜΕΝΕΣ οι μέχρι σήμερα σχετικές αποφάσεις ΥΠΕΝ : ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/57930/2029-7.6.2022 - Κατηγορίες των κατασκευών ή εγκαταστάσεων, για τις οποίες δεν απαιτείται άδεια δόμησης εντός χερσαίας ζώνης λιμένος. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125377/1667-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου εντοπισμού και επιβολής κυρώσεων αυθαιρέτων κατασκευών κατ’ εφαρμογή του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125378/1668-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου των δηλώσεων αυθαιρέτων κατασκευών ή χρήσεων κατά τον δειγματοληπτικό έλεγχο δηλώσεων αυθαιρέτων, κατ’ εξουσιοδότηση του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/63637/2230–21.06.2022 - Ερμηνεία διαδικασίας εφαρμογής του άρθρου 117 του ν.4495/2017 (167Α΄) ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/72311/2992–28.07.2021 - Προέγκριση οικοδομικών αδειών, εγκρίσεις φορέων και κατηγορίες έκδοσης αδειών μετά την ισχύ του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/61939/2576–25.06.2021 - Οδηγίες για την εφαρμογή του άρθρου 116 του ν.4495/17, όπως ισχύει ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/113130/3420–24.11.2020 - Κατασκευές και εγκαταστάσεις στους δημόσιους κοινόχρηστους χώρους για τις οποίες δεν απαιτείται οικοδομική άδεια. ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/43266/1174-13.05.2020 - Εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ) και απαιτούμενα δικαιολογητικά για την χορήγησή της (ενημερωμένη έως 24.3.2022) ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/73705/670–22.10.2018 - Λειτουργία, τήρηση, επικαιροποίηση και περαιτέρω ανάπτυξη του πληροφοριακού συστήματος "Ηλεκτρονική Πολεοδομία" ΥΠΕΝ/ΥΠΡΓ/48123/6983–31.7.2018 - Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής αδειών (ενημερωμένη έως 20.5.2021) ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/19409/1507–11.5.2018 - Εφαρμογή της παρ. η του άρθ. 99 του ν.4495/2017 «Έλεγχος και προστασία του Δομημένου Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις» ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/27454/2631–14.11.2017-Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής δικαιολογητικών, κατάθεσης ειδικού προστίμου Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)
    1 point
  5. Version μετά τον ΝΟΚ ...

    109.318 downloads

    Η ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΗΣ ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ ΑΝΑΣΤΕΛΛΕΤΑΙ (Η έκδοση 17 παραμένει στα αρχεία για ιστορικούς λόγους ως παλαιότερη έκδοση) ΑΙΤΙΑ Ο ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ - Ρητορική (1375b) - “οὐδὲν διαφέρει ἢ μὴ κεῖσθαι ἢ μὴ χρῆσθαι” "δεν υπάρχει καμιά διαφορά ανάμεσα στο να μην υπάρχει ένας νόμος και στο να μην εφαρμόζεται" Το κείμενο του Ν.4067 (ΝΟΚ) με ενσωματωμένες τις Τεχνικές Οδηγίες εφαρμογής του και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024)[ 1] [ 1]Αλλαγές και Προσθήκες με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024) : - άρθρο 11, παρ.6.λδ - άρθρο 14, παρ.1, 2, 4 - άρθρο 16, παρ.3 - άρθρο 17, παρ.2, 4, 6, 8 - άρθρο 18, παρ.3 - άρθρο 21, παρ.1 - άρθρο 25 - άρθρο 26, παρ.4, 5 - άρθρο 26Α - άρθρο 27, παρ.2, 8 - άρθρο 27Α Αλλαγές με τον ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Αλλαγές με τον ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον ν.4933/22 (ΦΕΚ 99Α/20.5.2022) Αλλαγές με τον ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον ν.4821/21 (ΦΕΚ 134Α/31.7.2021) Αλλαγές με τον ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με τον ν.4726/20 (ΦΕΚ 181Α/18.9.2020) Αλλαγές με τον ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον ν.4663/20 (ΦΕΚ 30Α/12.2.2020) Αλλαγές με τον ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον ν.4605/19 (ΦΕΚ 52Α/1.4.2019) Αλλαγές με τον ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.6.2018) Αλλαγές με τον ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/23.1.2018) Αλλαγές με τον ν.4495/17 (ΦΕΚ 167Α/3.11.2017) Αλλαγές με τον ν.4467/17 (ΦΕΚ 56Α/13.4.2017) Αλλαγές με τον ν.4414/16 (ΦΕΚ 149Α/9.8.2016) Αλλαγές με τον ν.4342/15 (ΦΕΚ 143Α/9.11.2015) Αλλαγές με τον ν.4315/14 (ΦΕΚ 269Α/24.12.2014) Αλλαγές με τον ν.4280/14 (ΦΕΚ 159Α/8.8.2014) Αλλαγές με τον ν.4258/14 (ΦΕΚ 94Α/14.4.2014) [Η «ορφανή» παρ.32 του άρθρου 20 του ν.4258/14 τοποθετήθηκε στο τέλος του άρθρου 23] Αλλαγές μέχρι και τη δημοσίευση του ν.4178/13 (ΦΕΚ 174Α/8.8.2013) Σχετικά αποσπάσματα από τις Τεχνικές Οδηγίες ΝΟΚ (απόφαση 63234/19.12.2012) Σχόλια – Προφανείς διορθώσεις Επισημάνσεις – Τονισμοί ΣΥΝΤΟΜΟΓΡΑΦΙΕΣ : (ΕΚΤ > ισχύει EKTός σχεδίου) και (ΟΙΚ > ισχύει εντός OIKισμού) Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)
    1 point
  6. Version Microsoft Excel 2000

    12.341 downloads

    ΒΑΣΕΙ Ν. 4178/13 ΥΠΟΛΟΓΙΖΟΥΜΕ ΣΥΝΟΛ0 ΠΑΡΑΒΑΣΕΩΝ ΜΕ ΑΝΑΓΩΓΗ ΑΝΑ 15.000€ ΜΙΑ ΠΑΡΑΒΑΣΗ. ΒΑΣΕΙ Ν. 4178/13 ΠΡΟΣΟΧΗ ΝΕΟ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ
    1 point
  7. 8.080 downloads

    Ο Ν 4178/2013 όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει σήμερα.
    1 point
  8. Υπάρχουν προ 23 οικισμοί με σκαρίφημα ορίων και χωρίς σκαρίφημα. Αυτό που σου είπαν στην ΥΔΟΜ έχει λογική καθώς αν είναι σε θέση οικισμού με μεγάλη πυκνότητα κατοικιών και διαμορφωμένη οικοδομική γραμμή σημαίνει ότι είναι αναμφισβήτητα εντός ορίων οικισμού. Αυτό σε συνδυασμό με το απόσπασμα ΓΥΣ 1/5000 θα κοιτούσε και η πολεοδομία όταν θα έκανες αίτηση να σου απαντήσουν όπως αναφέρω παραπάνω. Μη μπλέχεις το όριο δασικού χάρτη με το όριο οικισμού. Υπάρχουν σε αρκετές περιπτώσεις οικισμών διαφορές. Δεν έχεις τρόπο να αποφανθείς εκτός και αν το γνωματεύσει η ΥΔΟΜ μετά από αίτησή σου. Αν οι εντολείς σου δεν θέλουν να περιμένουν για την απάντηση της ΥΔΟΜ τότε αναγκαστικά δεν θα έχεις δήλωση ν. 651 και θα γράφεις παντού αποτύπωση γεωτεμαχίου και όχι τοπογραφικό διάγραμμα.
    1 point
  9. Εξοικονομώ: αναβάλλεται και επίσημα https://www.b2green.gr/el/post/70917/exoikonomo-anavalletai-kai-episima-i-imerominia-enarxis-ypovolis-aitiseon εδιτ ηδη εχει αναφερθεί...
    1 point
  10. Σε αντίστοιχη περίπτωση προχώρησα χωρίς ανάκληση του Α' ΠΕΑ, απλώς στο τέλος, στην καρτέλα Δικαιολογητικά ανήρτησα μια Υ.Δ. όπου ανάφερω ότι στο Α' ΠΕΑ καταχωρήθηκε λάθος η διεύθυνση, καθώς και Βεβαίωση Ταυτοποίησης Ακινήτου από το Δήμο με τη σωστή διεύθυνση. Η συγκεκριμένη αίτηση έχει ελεγχθεί επιτυχώς και έχει δοθεί εντολή για τελική εκταμίευση.
    1 point
  11. παιδια δεν ήταν λογικό να ανοίξει. Εγω πιστεύω και η κυβέρνηση να μην άλλαζε πάλι θα δινόταν μιά παράταση απο την προηγούμενη. Και καλά θα έκανε και η προηγούμενη κυβέρνηση, δεν θα ήταν κατακριτέο. Δεν είναι κακό, διότι όλοι ξέρετε ότι τώρα που ανακοινώθηκε ότι άνοιξε, τώρα μάς πήραν τηλέφωνα δυστυχώς, ενώ υπήρχαν τόσες και τόσες ανακοινώσεις τους προηγούμενους μήνες και διαβεβαιώσεις ότι ΘΑ ανοίξει. Ο Ελληνας περιμένει να το δεί και αντε να καταλάβει μετά ότι αυτο δεν γίνεται αυθημερόν. Με την αναδουλειά που μάς δέρνει δεν είναι κακό. Εστω και 250Ε ακόμα για μένα είναι πολύ σημαντικά όταν με δυσκολία δεν βγαίνουν ούτε τα βασικά.
    1 point
  12. Καληνύχτα Κεμάλ, αυτό το...... μπ..@$*^..λο δεν θα αλλάξει ποτέ !!!😢
    1 point
  13. http://www.ypeka.gr/Default.aspx?tabid=785&sni[524]=6429&language=el-GR Καλό καλοκαίρι να έχετε παιδιά!
    1 point
  14. Από τον οδηγό του προγράμματος : ".....Η επιλέξιμη αμοιβή ανά ενεργειακή επιθεώρηση συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. καθορίζεται ως εξής: i) για μονοκατοικία ή διαμέρισμα, η αμοιβή καθορίζεται σε 62 € επαυξημένη κατά 1,86 €/τ.μ. ωφέλιμης επιφανείας της ιδιοκτησίας, με μέγιστο επιλέξιμο ποσό ανεξαρτήτως επιφάνειας τα 310,0 €, ii) για κτήρια πολλών ιδιοκτησιών κατοικίας (πολυκατοικία), όταν η επιθεώρηση αφορά στην πολυκατοικία, η αμοιβή καθορίζεται σε 62 € επαυξημένη κατά 1,24 €/τ.μ. συνολικής επιφανείας της «πολυκατοικίας», με μέγιστο επιλέξιμο ποσό ανεξαρτήτως επιφάνειας τα 806,0 €...."
    1 point
  15. Κανονικά δεν έπρεπε να αρχίσει στις 15 Ιουλίου (Ελλάδα δεν είναι μόνο η Αθήνα.....) μία εβδομάδα μετά τις εκλογές και με τροποποιήσεις τις τελευταίας στιγμής στα διαθέσιμα κεφάλαια με ΦΕΚ 5 ή 4 Ιουλίου αν θυμάμαι καλά .... Επειδή ζούμε στην Ελλάδα οι περισσότεροι πίστεψαν ότι είναι μία ακόμη προεκλογική ανακοίνωση της τελευταίας στιγμής (Αν είναι δυνατόν.... δεν μας είχαν συνηθίσει σε τέτοια πράγματα οι προηγούμενοι κυβερνώντες....)... Αλλά αφού δεν έχει βγει σχετική ανακοίνωση αναβολής, θεωρώ ότι σωστό είναι να αρχίσει στην προκαθορισμένες ημερομηνίες μήπως και αρχίσουμε να γινόμαστε κανονική χώρα....
    1 point
  16. Καλημέρα σου, Ως αυθ. κτίσμα >25μ2 χρειάζεται Μ.Σ.Ε εκτός κι αν η τύχη τα φέρει να είναι προ '83 =>απαλλαγή. Για την ΜΣΕ έχει ξανατεθεί το θέμα παλαιότερα και μπορείς ψάχνοντας στο νήμα τούτο να δεις αρκετές απαντήσεις. Μέχρι τώρα βέβαια, όλοι επισημαίναμε το γελοίο της αναγκαιότητας Μ.Σ.Ε για αυθ. τροχόσπιτο έναντι της απαλλαγής Μ.Σ.Ε για χιλιάδες αυθ. πολυκατοικίες προ '83.... Μέχρι που από προχθές είδαμε κι αυτό με θύματα δύο νεκρούς στην Χαλκιδική!!.......: Όταν το "κτίσμα" είναι ογκώδες και σχετικά ελαφρύ δεν κινδυνεύει βεβαίως από σεισμούς αλλά από αέρηδες και δη σε εναλλασσόμενες ριπές (όπως αντίστοιχα "σεισμικές ροπές κόμβου στύλου με εναλλασσόμενο πρόσημο = SOS"). Η τροχοβίλα λοιπόν θα πρέπει πρωτίστως να ελεγχθεί σε ανατροπή και ίσως χρειαστούν ντίζες εγκάρσιας εξασφάλισης όπως στις σκηνές. Όσον αφορά στον κλασσικό στατικό έλεγχο της ορφής της, αρκεί να βρεθεί η μορφολογία και τα υλικά του φ. οργανισμού της και θα αντιμετωπιστεί ώς μία στέγη....
    1 point
  17. To συνημμένο είναι από τη σελίδα του κατασκευαστή. Πολύ θα ήθελα όμως να αναγράφουν εάν στη τιμή περιλαμβάνονται και τα ραντεβού στη πολεοδομία (όταν θα έρθουν τα πρόστιμα) για να τους πείσουν ότι δεν ήθελε άδεια 😀😀 edit Και για την αποκατάσταση της αλήθειας (πάλι από τη σελίδα του κατασκευαστή) : Ο ξύλινος οικίσκος τοποθετείται για την μεταφορά του σε ειδική μεταλλική τροχήλατη πλατφόρμα, και σε απόσταση( ύψος) 1,40 μ από το έδαφος και είναι εφοδιασμένος με ειδικά συστήματα για ηλεκτρική αυτονομία και αποχετευτική αυτάρκεια (βιολογικός καθαρισμός). Συνεπώς ο αγοραστής πρέπει να είναι ο Φασούλας ή να έχει πρόχειρη μια σκάλα 1,50 μέτρο για το μπες βγες στον οικίσκο. Φυσικά στις φωτογραφίες ο οικίσκος είναι πακτωμένος στο έδαφος όμορφα και ωραία. Αυτά και προσοχή.
    1 point
  18. Καλημέρα, Στην Αγγλία ίδιες προοπτικές με τους Βρετανούς => Equality. Επίσης βαθμοί πτυχίων δεν μπαίνουν πια στα CV => Αποφυγή Discrimination Το μεταπτυχιακό "ανοίγει" ευκολότερα πόρτες μιας και δείχνει ότι ξέρεις τη χώρα και έχεις ζήσει εδώ, όπως και σου δίνει γρηγορότερα πρόσβαση στο υψηλότερο σκαλί ανάληψης επαγγελματικής ευθύνης (επαγγελματικά δικαιώματα). "Καλά" μεταπτυχιακά δεν υπάρχουν - να κάνεις αυτό που σου αρέσει. Εδώ μετράει ο ενθουσιασμός και οι στόχοι για εξέλιξη.
    1 point
  19. Τροχήλατο σημαίνει όχημα ή ρυμουλκούμενο και παίρνει άδεια από το Υπ. Συγκοινωνιών. Πχ τροχόσπιτο. Αν δεν παίρνει τέτοια άδεια τότε θα θέλεις άδεια. δόμησης για κτίσμα. Οπότε το τι λέει η διαφήμιση με το τι πραγματικά συμβαίνει έχει διαφορά. Προσωπικά δεν σου συνιστώ να το ρισκάρεις σε καμία περίπτωση.
    1 point
  20. Φαντάζεστε να δώσουν παράταση μέχρι τις πέντε Αυγούστου. Τα μπάνια του λάου και τα μπάνια των μηχανικών από τον ίδρωτα. ΥΣΤ.: 😷Ελπίζω να μη γίνει. Δεν έπιασα και Τζόκερ σήμερα
    1 point
  21. Βρε παιδιά 480€ το χρόνο πολλά ; Μήπως υπερβάλλουμε λίγο ; Σκέφτεστε τι περιλαμβάνει αυτή ηυπηρεσία; Για πόσες εργατοώρες μιλάμε; Και μεις δε θελουμε να πληρωνόμαστε σοβαρά τις εργατοώρες μας; Μετά είναι λογικό να γίνονται λάθη λογιστών. Εκτός αν μιλάμε για 10 έσοδα και έξοδα τη σεζόν. Ειναι σα τους συναδέλφους που κοστολογούν 60€ το Πεα. Ε όλοι ξέρουμε ότι δεν κάνουν ακριβως πεα. Το ίδιο και με τις τακτοποιήσεις των 300-400 ευρώ. Λοιπον αντιστοιχα και με 300/ Χρόνο μη περιμένετε πραγματικές υπηρεσίες λογιστή.
    1 point
  22. 1. Τον σεβασμό τον κερδίζεις. Δεν τον αποκτάς σε εξετάσεις για πανεπιστήμια, γυμνάσια, δημοτικά η και νηπιαγωγεία ... Ειδικα όταν κουνάς σημαία και το απαιτείς σε συνομιλητές σου μηχανικούς τότε είναι μηδέν 2. Δεν υπάρχουν παρακμιακές ειδικότητες όπως δεν υπάρχουν παρακμιακοι άνθρωποι, θρησκευτικά πιστεύω κλπ κλπ κλπ το θέμα κλειδώνει μέχρι να βρεθεί χρόνος από συντονιστή να κάνει ένα βασικό σκούπισμα
    1 point
  23. Version 6.0

    21.484 downloads

    Ν.4178/13 Νέος νόμος αυθαιρέτων ΦΕΚ 174/Α'/8-8-2013 και άλλες σχετικές με το νόμο αποφάσεις-διατάξεις-εγκυκλίους. Το αρχείο περιλαμβάνει: 1. Ν.4178/13 Αντιμετώπιση της Αυθαίρετης Δόμησης − Περιβαλλοντικό Ισοζύγιο και άλλες διατάξεις ΦΕΚ 174/Α'/8-8-2013 2. ΥΑ 2254 Διαδικασία Υποβολής Δικαιολογητικών Ν.4178/13 ΦΕΚ 2184/Β'/5-9-2013 3. Εγκύκλιος 3 54373 1-10-2013 Οδηγίες, Διευκρινήσεις καθώς και απαντήσεις σε συχνές ερωτήσεις. 4. Εγκύκλιος 04-12-2013 Ν. 4178/2013 «Αντιμετώπιση της Αυθαίρετης Δόμησης − Περιβαλλοντικό Ισοζύγιο και άλλες διατάξεις.» (ΦΕΚ 174 Α’) 5. Τροποποίηση του περιεχομένου του Παραρτήματος Α΄ του Ν. 4178/13 «Αντιμετώπιση της Αυθαίρετης Δόμησης − Περιβαλλοντικό Ισοζύγιο και άλλες διατάξεις.» (Α΄ 174) - Αριθμ. οικ.: 297 - ΦΕΚ 39/Β'/14-01-2014 6. Εγκύκλιος ΙΚΑ Ε41/82 25-04-2014 7. ΦΕΚ 2440/Β'/15-9-2014 Συμψηφισμού Προστίμων Αυθαιρέτων με Εργασίες Ενεργειακής Αναβάθμισης και Στατικής Επάρκειας Δείτε τον Οδηγό Αναζήτησης για αυθαίρετα: Ν. 4178/13 (Αντιμετώπιση της αυθαίρετης δόμησης) - Οδηγός Αναζήτησης
    1 point
  24. Προ ΝΟΚ με τις διατάξεις του ΓΟΚ 85 υπήρχαν τα παρακάτω έγγραφα: Εγγρ-13188/4-5-04 (ΔΟΚΚ) Κολυμβητικές δεξαμενές (στον ακάλυπτο χώρο οικοπέδου, αποστάσεις πισίνας από τα όρια οικοπέδου και τα θεμέλια κτιρίου) α) Το με αρ. πρωτ. ΔΟΚΚ/ΥΠΕΧΩΔΕ 13188/23-3-04 ερώτημα του κ. Ζ.Α. Σε απάντηση του ερωτήματός σας, σας ενημερώνουμε ότι στο Αρθ-17 του ΓΟΚ/85, όπως τροποποιήθηκε και ισχύει, δεν καθορίζονται περιορισμοί ως προς τη χωροθέτηση ασκεπούς κολυμβητικής δεξαμενής στον ακάλυπτο χώρο οικοπέδου. Όσον αφορά στις αποστάσεις κολυμβητικών δεξαμενών από τα όρια οικοπέδου και τα θεμέλια κτιρίου, σας επισημαίνουμε ότι ελλείψει ειδικής αναφοράς για τις κατασκευές αυτές στον Κτιριοδομικο Κανονισμό, λαμβάνονται υπ' όψιν οι αποστάσεις του Αρθ-26 του προαναφερόμενου κανονισμού που αφορούν στην κατασκευή στεγανών δεξαμενών συλλογής ομβρίων υδάτων ή λυμάτων (βόθρων). Εγγρ-86431/15-11-00 (ΔΟΚΚ) Ασκεπείς πισίνες, υδατοδεξαμενές στους ακάλυπτους (Κολυμβητικές δεξαμενές στον ακάλυπτο) ΣΧΕΤ.: Η από 20-10-00 αίτησή σας Σε απάντηση της πιο πάνω σχετικής αίτησης, σας γνωρίζουμε τα εξής: 1. Σύμφωνα με το Αρθ-17 παρ.2α και παρ.2ε του ΓΟΚ/85, όπως τροποποιήθηκε και ισχύει, επιτρέπονται στους ακάλυπτους χώρους του οικοπέδου οι ασκεπείς πισίνες και οι δεξαμενές νερού ύψους μέχρι 1,00 μ. από την πέριξ οριστική στάθμη του εδάφους. 2. Εφόσον κατασκευαστεί υδατοδεξαμενή θα πρέπει να τηρούνται οι προϋποθέσεις που θέτει το Αρθ-26 παρ.5.5 του "κτιριοδομικού κανονισμού" ΦΕΚ-59/Δ/3-2-89. 3. Αρμόδια υπηρεσία για τον έλεγχο και την εφαρμογή των πολεοδομικών διατάξεων για την έκδοση οικοδομικής αδείας είναι η πολεοδομική υπηρεσία (Αρθ-27 παρ.1 του ΓΟΚ/85 και Αρθ-2 του ΠΔ/8-7-93 "περί τρόπου έκδοσης οικοδομικών αδειών" ΦΕΚ-795/Δ/13-7-93 ). κτιριοδομικός άρθρο 26 παρ. 3.16 3.16. Οπου δεν είναι δυνατή η αποχέτευση προς υπόνομο ή όπου ο ειδικός κανονισμός λειτουργίας υπονόμων απαιτεί επιβάλλεται η κατασκευή στεγανού βόθρου (σηπτικής δεξαμενής). Οι στεγανοί βόθροι ή άλλες κατάλληλες για την καθίζηση των λυμάτων διατάξεις πρέπει: - Να έχουν επαρκή χωρητικότητα και κατάλληλες διαστάσεις, ώστε να είναι κατάλληλοι για τη χρήση που προορίζονται. - Να έχουν στεγανά τοιχώματα, αποκλείοντας διαρροές λυμάτων προς το χώμα και εισροές υπογείων ή ομβρίων υδάτων. - Να έχουν στόμια καθαρισμού και επίσκεψης αεροστεγανά. - Να αερίζονται. - Να απέχουν τουλάχιστο 15 μέτρα από κάθε πηγή νερού και τουλάχιστον 1,00 μ. από όλα τα όρια του οικοπέδου και τα θεμέλια κτιρίου. και φυσικά το πιο παλιό έγγραφο Εγγρ-26025/4012/88 (ΥΠΕΧΩΔΕ) Πισίνες σε απόσταση 1,00 μέτρου από το όριο (Υδατοδεξαμενές - όρια οικοπέδου) Σε απάντηση της από 17-3-88 αίτησής σας σας γνωρίζουμε ότι δεν υπάρχουν περιοριστικές διατάξεις για την κατασκευή πισίνας στον ακάλυπτο χώρο του οικοπέδου, που προβλέπει από το άρθ-17 του Ν-1577/85 (ΓΟΚ/85). (Για λόγους ασφαλείας και εξασφάλισης της στεγανότητας της πισίνας εφαρμόζεται κατ'αναλογία η παρ. 5δ του άρθ-99 του ΓΟΚ/73, που έχει παραμείνει σε ισχύ, για την τήρηση της απόστασης του 1,00 μ. από τα όρια του οικοπέδου, χωρίς να είναι υποχρεωτική η τήρηση της απόστασης αυτής από κτίριο που βρίσκεται στο ίδιο οικόπεδο, εφ'όσον βέβαια τηρηθούν οι απαιτούμενοι κανόνες στεγανότητας της πισίνας προς την πλευρά του κτιρίου.) Το άρθρο 99 ΓΟΚ 73 Καταργήθηκε στις 18/8/1990 οπότε το εντός παρενθέσεως είχε παύσει να ισχύει. Επομένως και κατά ΓΟΚ 85 (μέσω των παραπάνω εγγράφων) κακώς δίνονταν ερμηνεία από τη ΔΟΚΚ, ότι η απόσταση του 1. μ. ήταν υποχρεωτική. Στην ουσία δεν ήταν και οι πισίνες μπορούσαν να κολλάνε στο όριο του οικοπέδου. Μετά την ιστορική αναδρομή, με βάση το άρθρο 17 παρ. 6 γ του ΝΟΚ οι πισίνες επιτρέπονται στα όρια του οικοπέδου. 6. Κάτω από την οριστική στάθμη του εδάφους των ακάλυπτων χώρων του οικοπέδου ή γηπέδου, επιτρέπονται (...) γ) Εντός και εκτός περιγράμματος κτιρίων και κάτω από την οριστική στάθμη εδάφους (υπόγειοι χώροι και ακάλυπτοι χώροι) επιτρέπονται υδατοδεξαμενές, πισίνες σε επαφή με δομικά στοιχεία και με τα όρια του οικοπέδου.
    1 point
  25. Οι αλεξιπτωτιστές προλαβαίνουν να τους αναλάβουν και αυθημερόν. Αυτοί ευνοούνται αν δεν δοθεί παράταση διότι θα είναι πρόθυμοι να αναλάβουν φακέλους ακόμα και στο παραπέντε. Παράταση τουλάχιστον ως το Σεπτέμβρη
    0 points
  26. Η παράταση είναι το ορθότερο αυτή την στιγμή και πρέπει να δωθεί. Όλοι θα είναι ευχαριστημένοι. Σε τι βλάπτει?
    0 points
  27. Συναδελφοι βοηθηστε με!!! Παρατηρω, κοιτωντας την σελιδα του αγαπημενου μας ΤΕΕ του πολυπλευρου, οτι, http://Ν 4613 24-15-2019_Πυρόπληκτα (αρθ. 16) Ειμαι πισω οσον αφορα τους μηνες!!! Ναι πισω!!! Αναφερεται εμφανως στην πρωτη σελιδα και τον πρωτο Νοοο μο που αναφερεται οτι ψηφιστηκε τον 15 μηνα. Οριστε, λαλακια εκανα και το ειχα πετυχει ενα αρθρο οτι βρεθηκε δεκατοτριτο ζωδιο και δεν το διαβασα!!!! Να τωρα, 15 οι μηνες, 13 τα ζωδια ποσο πισω εχω μεινει και ασχολουμαι ακομα με δηλωσεις 4178.... και βρισκομαστε στον 4495, αν δεν εχουμε παει και στον 4497, ουτε αυτο το γνωριζω
    -1 points
  28. Μακάρι να δώσουν παράταση. Δεν είναι δυνατόν να περιμένεις όλο το χρόνο και να ανοίγει 22 ιουλιου
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Παράταση έως τις 11 Σεπτεμβρίου 2026 για την εξαγορά καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου
      Παράταση για ένα χρόνο, δηλαδή έως τις 11 Σεπτεμβρίου 2026, δίνει το κράτος στην εξαγορά καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου. Η εξαγορά καταπατημένων εκτάσεων διέπεται από τον νόμο 5024/2023, ο οποίος προβλέπει τη διαδικασία μέσω ψηφιακής πλατφόρμας στο gov.gr. Ωστόσο, η εξαγορά δεν επιτρέπεται σε δασικές εκτάσεις ή άλλες περιοχές που είναι κοινόχρηστα αγαθά, εξαιρουμένων των «πραγμάτων εκτός συναλλαγής», όπως ορίζονται στο Αστικό Κώδικα.
      • 0 απαντήσεις
    • Ο πρώτος εικονικός ψηφιακός βοηθός μουσείου από το ΝΟΗΣΙΣ
      Έχει το ύψος ...μπασκετμπολίστα, όμως η δουλειά του δεν είναι να βάζει καλάθια, αλλά να σχεδιάζει προσωποιημένες περιηγήσεις επιστημονικού ενδιαφέροντος. Ο λόγος για το διαδραστικό κιόσκι ενημέρωσης, στο οποίο «κατοικοεδρεύει» ο «NOE515», ο εικονικός ψηφιακός βοηθός του Κέντρου Διάδοσης Επιστημών και Μουσείου Τεχνολογίας ΝΟΗΣΙΣ, αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ. Ο NOE515, που αποτελεί τον πρώτο εικονικό βοηθό με χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης (ΤΝ) σε μουσείο στην Ελλάδα, χρηματοδοτήθηκε εξ ολοκλήρου από ίδιους πόρους του ΝΟΗΣΙΣ. Αποτελεί ένα καινοτόμο εργαλείο ΤΝ, που βελτιώνει την εμπειρία του επισκέπτη, προσφέροντας προσωποποιημένη πληροφόρηση και θα αποτελέσει μέρος των δραστηριοτήτων, που το ΝΟΗΣΙΣ θα παρουσιάσει στην 89η ΔΕΘ, στις 6-14 Σεπτεμβρίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
      Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας
      • 0 απαντήσεις
    • «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
      Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

      Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).

      Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.

      • 2 απαντήσεις
    • ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
      Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.

      Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
      1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
      ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
      προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
      την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
      μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
      τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
      γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.

      2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
      μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.

      3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.

      4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς: 
        • Downvote
      • 62 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.