Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      6

    • Περιεχόμενα

      9.056


  2. georgegaleos

    georgegaleos

    Core Members


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      6.350


  3. BWP2013

    BWP2013

    Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      4


  4. Steelman

    Steelman

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      296


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 02/04/2020 σε όλες τις περιοχές

  1. Ο πρωθυπουργός στο 20:13 αναφέρει στην ομιλία του στη βουλή σήμερα για τους επιστήμονες 600 ευρώ επίδομα τον Απρίλιο από τα σεμινάρια και 800 το Μάϊο.
    3 points
  2. Πάντα το πόρισμα πρέπει να αναφέρει ΑΚΡΙΒΩΣ τα αυθαίρετα. Και ναι, πρέπει να κληθεί νέος ΕΔ για να διαπιστώσει την άρση του λόγου που ήταν αρνητικός ο προηγούμενος έλεγχος.
    2 points
  3. Εξαιτίας του Βρούτση πληρώνουμε ακόμα αναδρομικά όπως όλοι ξέρουμε για τις εισφορές του ΤΣΜΕΔΕ από 2011-2015, τον Ιούνιο πληρώνουμε την τελευταία δόση. ΔΕΚΑ ΧΡΟΝΙΑ περάσανε και ακόμα πληρώνω κερατιάτικες εισφορές! Αυτός ο άνθρωπος μας έχει κοστίσει χιλιάδες ευρώ, όχι μόνο με τις εισφορές και με άλλα, μην το ξεχνάμε. Και όμως είναι πάλι υπουργός και συνεχίζει να ασελγεί στο κουφάρι των μηχανικών και των επιστημόνων αυτοαπασχολούμενων γενικότερα.
    2 points
  4. Version X6.3

    85.824 downloads

    Το κείμενο του Ν.4495/2017 με ενσωματωμένες τις μέχρι σήμερα αλλαγές και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον ν.5167/24 (ΦΕΚ 207Α/20.12.2024) Αλλαγές με τον ν.5151/24 (ΦΕΚ 173Α/4.11.2024) Αλλαγές με τον ν.5142/24 (ΦΕΚ 158Α/4.10.2024) Αλλαγές με τον ν.5131/24 (ΦΕΚ 128Α/2.8.2024) Αλλαγές με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024) Αλλαγές με τον ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον Ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Προσθήκες N.5015/23 (ΦΕΚ 20Α/02.02.2023) Αλλαγές με τον Ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον Ν.4986/22 (ΦΕΚ 204Α/28.10.2022) Αλλαγές με τον Ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4951/22 (ΦΕΚ 129Α/4.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4915/22 (ΦΕΚ 63Α/24.3.2022) Αλλαγές και προσθήκες με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/20146/683 (ΦΕΚ 1028Β/4.3.2022) Αλλαγές με τον Ν.4890/22 (ΦΕΚ 23Α/11.2.2022) Αλλαγές με τον Ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4864/21 (ΦΕΚ 237Α/2.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4849/21 (ΦΕΚ 207Α/5.11.2021) Προσθήκη με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/93311/3679 (ΦΕΚ 4874Β/21.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4843/21 (ΦΕΚ 193Α/20.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον Ν.4811/21 (ΦΕΚ 108Α/26.6.2021) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/39105/1618 (ΦΕΚ 1851Β/7.5.2021) Αλλαγές με τον Ν.4787/21 (ΦΕΚ 44Α/26.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4764/20 (ΦΕΚ 256Α/23.12.2020) Αλλαγές με τον Ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 157Α/10.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4715/20 (ΦΕΚ 149Α/1.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4710/20 (ΦΕΚ 142Α/23.7.2020) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/43729/460 (ΦΕΚ 1940Β/21.5.2020) Αλλαγές με τον Ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4676/20 (ΦΕΚ 67Α/19.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4674/20 (ΦΕΚ 53Α/11.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4647/19 (ΦΕΚ 204Α/16.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον Ν.4613/19 (ΦΕΚ 78Α/24.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4612/19 (ΦΕΚ 77Α/23.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4610/19 (ΦΕΚ 70Α/7.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον Ν.4585/18 (ΦΕΚ 216Α/24.12.2018) Αλλαγές με τον Ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.06.2018) Αλλαγές με τον Ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/2018-23.01.2018) ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ 2 – α.π.ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/49581/2075 – 31/05/2019 ΣΥΝΗΜΜΕΝΕΣ οι μέχρι σήμερα σχετικές αποφάσεις ΥΠΕΝ : ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/57930/2029-7.6.2022 - Κατηγορίες των κατασκευών ή εγκαταστάσεων, για τις οποίες δεν απαιτείται άδεια δόμησης εντός χερσαίας ζώνης λιμένος. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125377/1667-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου εντοπισμού και επιβολής κυρώσεων αυθαιρέτων κατασκευών κατ’ εφαρμογή του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125378/1668-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου των δηλώσεων αυθαιρέτων κατασκευών ή χρήσεων κατά τον δειγματοληπτικό έλεγχο δηλώσεων αυθαιρέτων, κατ’ εξουσιοδότηση του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/63637/2230–21.06.2022 - Ερμηνεία διαδικασίας εφαρμογής του άρθρου 117 του ν.4495/2017 (167Α΄) ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/72311/2992–28.07.2021 - Προέγκριση οικοδομικών αδειών, εγκρίσεις φορέων και κατηγορίες έκδοσης αδειών μετά την ισχύ του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/61939/2576–25.06.2021 - Οδηγίες για την εφαρμογή του άρθρου 116 του ν.4495/17, όπως ισχύει ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/113130/3420–24.11.2020 - Κατασκευές και εγκαταστάσεις στους δημόσιους κοινόχρηστους χώρους για τις οποίες δεν απαιτείται οικοδομική άδεια. ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/43266/1174-13.05.2020 - Εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ) και απαιτούμενα δικαιολογητικά για την χορήγησή της (ενημερωμένη έως 24.3.2022) ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/73705/670–22.10.2018 - Λειτουργία, τήρηση, επικαιροποίηση και περαιτέρω ανάπτυξη του πληροφοριακού συστήματος "Ηλεκτρονική Πολεοδομία" ΥΠΕΝ/ΥΠΡΓ/48123/6983–31.7.2018 - Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής αδειών (ενημερωμένη έως 20.5.2021) ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/19409/1507–11.5.2018 - Εφαρμογή της παρ. η του άρθ. 99 του ν.4495/2017 «Έλεγχος και προστασία του Δομημένου Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις» ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/27454/2631–14.11.2017-Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής δικαιολογητικών, κατάθεσης ειδικού προστίμου Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)
    1 point
  5. 22.775 downloads

    Εντυπα ΙΚΑ για Εγκριση Εργασιών Μικρής Κλίμακας (ΕΕΜΚ). 1) Πρόσθεσα ένα ακόμα αρχείο "8.Τεχνική Εκθεση I.K.A" που μου έστειλε ο φίλος vagelis_lam
    1 point
  6. Έχεις απόλυτο δίκιο!! Ο Αλέξης το λέει ότι είναι σικέ και ο Κυριάκος δεν απαντά (δηλ. το δέχεται)!! Στο 32:30 ως 33:30 Ε ρε τι γίνεται...................
    1 point
  7. Ξέρει ο άνθρωπος ότι θα το αφήνουμε όλη μέρα να παίζει και σου λεει, βγάλε εβδομαδιαίο πρόγραμμα να τελειώνουμε...
    1 point
  8. Τα 600 είναι τσέπη και κερασμενο το σεμινάριο. Και καταβολή εντός Απριλίου σε 2 δοσεις. Αυτό είπαν. Δεν είναι πρωτότυπο αυτο. Και ανέργων υπήρχαν τέτοια που περνάνε λεφτά στο χερι. Παρακολούθηση από το σπίτι με βιντεάκια με χρόνο καταμέτρησης παρακολούθησης βάσει του login (όσο χρόνο είσαι συνδεδεμένος μετριέται) η κατέβασμα pdf και κομπλέ. Και στο τέλος τυπικές εξετάσεις μουλτιπαλ τσοις. Πρακτικά τίποτα δεν θα κάνουμε. Απλά θέλανε να αντλήσουν και έναν επιπλέον οικονομικό πόρο. Ούτε εγώ την βρίσκω ιδιαίτερα με αυτό το πράγμα αλλά ένεκα η ανάγκη που νομίζω πως γι'αυτό υπάρχει και τόσο μεγάλη συζήτηση. Το να κάνουνε κωλοτουμπα το βρισκω ανόητο. Σα να πυροβολανε τα πόδια τους μετά το σάλο.
    1 point
  9. Εβγαλε ανακοίνωση το ΤΕΕ... τελευταίο και καταϊδρωμένο.... https://web.tee.gr/eidisis/anakoinosi-de-tee-gia-tin-antimetopisi-ton-epiptoseon-toy-neoy-koronoioy/?fbclid=IwAR1c6gysXsBTG1FWQa2QbX2O0khVJF7TuDRmOvEUOps3wAZ-dr-SC1HAR6M
    1 point
  10. Οχι. Δεν είναι υποχρεωτική η εγγραφή. Μίλησε όμως με το κατάστημα να δεις ποια διαδικασία δέχονται. Απλά η διαδικασία με εγγραφή (αν την δέχεται το κατάστημα) είναι χρονικά πολύ πιο άμεση, αφού γίνεται αμέσως η επαλήθευση.
    1 point
  11. Φίλε nzerman Αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/69701/4461/ΦΕΚ4520β’/16-10-18 άρθρο 3 παρ 5 Σε περίπτωση που έχει εκδοθεί για το ακίνητο άδεια δόμησης ή οικοδομική άδεια, η οποία βρίσκεται σε ισχύ, δεν απαιτείται Έγκριση Εργασιών Μικρής Κλίμακας, αλλά ενημέρωση της ισχύουσας άδειας
    1 point
  12. Με αναλυτικό πάει. Υπολογίζεις με κάποιον τρόπο τα πρόσθετα ξύλα της στέγης.
    1 point
  13. καλά δεν σου αρκεί το παρακάτω που ήδη ανέβασα με το οποίο διαγράφονται τα πρόστιμα και παύει κάθε ποινική δίωξη χωρίς να απαιτείται καμιά έκδοση Διοικητικής πράξης -δηλ Ε.Δ.Μ.Κ ή Ο.Α νομιμοποίησης? Ιδιαίτερα για εκθέσεις αυτοψίας που έχουν συναχθεί προ της ισχύος του νόμου και που αναφέρονται σε εργασίες που εμπίπτουν σήμερα στις περιγραφόμενες στο άρθρο 30 αυτού (δηλαδή εργασίες που μπορούν να εκτελούνται χωρίς οποιαδήποτε άδεια, έγκριση ή ενημέρωση της αρμόδιας υπηρεσίας) τίθενται στο αρχείο, διαγράφονται τυχόν βεβαιωμένα πρόστιμα και ενημερώνεται η αρμόδια Δ.Ο.Υ και ο εισαγγελέας. Σε κάθε περίπτωση τυχόν καταβληθέντα πρόστιμα δεν αναζητούνται
    1 point
  14. Οι συνθήκες σχεδιασμού του κυκλώματος ΖΝΧ έχουν να κάνουν κυρίως με δύο παράγοντες. Την "αντι - λεγεωνέλα" λειτουργία και η πίεση εξόδου του δικτύου. Η δεύτερη μάλιστα, σε μερικές περιπτώσεις που κρίνεται απαραίτητη η ελάττωσή της, αποτελεί πονοκέφαλο για τον εγκαταστάτη. Η αντι-λεγεωνέλα λειτουργία έχει δύο μεθόδους. α) Με σταθερή θερμοκρασία περί τους 61 - 63 οC max το boiler, β) Με θερμικό σοκ. Στην πρώτη περίπτωση θέλουμε πιστότητα οργάνων, ώστε να εξασφαλίζουμε το 60+. Στη δεύτερη όμως περίπτωση, πρέπει να υπάρχει ο-πωσ-δή-πο-τε εβδομαδιαίος χρονοπρογραμματισμός με τη συχνότητα, τη χρονική διάρκειά και το θερμοκρασιακό peak, ενώ πρέπει αμέσως μετά να ανοίγουμε όλες τις καταναλώσεις του ΖΝΧ για να ξεπλένεται το δίκτυο. Και φυσικά η διαστασιολόγηση του δοχείου διαστολής ξεφεύγει από τα όρια που υπολογίσαμε. Χρειάζεται νέος υπολογισμός.
    1 point
  15. H όπλιση που πρότεινε ο @ilias είναι η μόνη αποδεκτή λύση, επίσης μπορεί να πραγματοποιηθεί και στην πράξη.
    1 point
  16. Λοιπόν, ανασύρω από το αρχείο μου σχετικό και να απολογηθώ στο forum και ειδικότερα απέναντι στον @nik, --μου θύμισε κάτι ο τρόπος που έγραψε το σχετικό παραπάνω-- και άρχισα να ψάχνω τα κιτάπια μου---διότι όντως δεν υπάρχει θέμα στο να μην φορολογηθούν ως "φορολογικό μπλοκάκι", αλλά παρασύρθηκα διότι συνάδελφοι που γνωρίζω και είχαν παρακολουθήσει γνωστά σεμινάρια επιθεωρητών κλπ είχαν θέμα και έτρεχαν να πείσουν του σεμιναριοδότες να κάνουν τροποποιήσεις στον τρόπο που έστελναν στην ΑΑΔΕ τους σχετικούς κωδικούς στο αρχείο βεβαιώσεων. Κάποιοι τα κατάφεραν και άλλοι έχασαν το "φορολογικό μπλοκάκι. Ακόμη και πέρσι συνάδελφος έχασε το "φορολογικό μπλοκάκι" εξαιτίας σεμιναρίου που του έστειλαν λάθος κωδικό και δεν μπόρεσε να κάνει κάτι. Κάποιοι στο forum είχαν θέμα ότι δεν τους έπαιρνε την σχετική επιλογή στο Ε3 στα έτη που είχαν σεμινάρια και το είχαμε συζητήσει τότε. (και μάλλον από τον τρόπο που είχαν ανέβει στην ΑΑΔΕ από τους παρόχους τα σχετικά αρχεία βεβαιώσεων-κωδικοί) Οπότε θα χρειαστεί προσοχή όταν ανέβουν τα στοιχεία από τον πάροχο να ελεγχθεί ότι έχουν ανέβει με τον σωστό κωδικό. Δείτε λοιπόν συνημμένα αυτά που ξέθαψα από το αρχείο μου. Είναι: Το ερώτημα που είχε υποβάλει το ΙΕΚΕΜ και την απάντηση που έλαβε από την φορολογική διοίκηση. Και πάλι ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΣΥΓΝΩΜΗ αν παραπλάνησα με το προηγούμενο σχόλιό μου. ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΙΕΚΕΜ ΠΡΟΣ ΥΠΟΙΚ.pdf ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ ΙΕΚΕΜ_Εγκύκλιος 1095974_2015.pdf
    1 point
  17. Γειά σου, για Σέρρες εκτός 500Ε. Παρεπιμπτόντως έχεις γράψει στο νήμα για....4014. Έπρεπε να γράψεις στο άλλο για 4495.
    1 point
  18. η ΥΔΕ δεν είναι το επίσημο report μετά από έλεγχο της εγκατάστασης αλλά υπεύθυνη δήλωση ότι η εγκατάσταση είναι ασφαλής προς χρήση και σύννομη. Το report είναι το πρωτόκολλο ελέγχου που μπορεί να είναι αρνητικό αν η εγκατάσταση έχει ελλείψεις, για να ενημερωθεί ο χρήστης (που το υπογράφει) και να προβεί στη άρση των προβλημάτων ώστε μετά τον επανέλεγχο να συνταχθεί θετικό πρωτόκολλο και ΥΔΕ . Δεν μπορεί να κατατεθεί (κανονικά) ΥΔΕ με αρνητικό πρωτόκολλο ελέγχου.γιατί δεν ισχύουν ότι δηλώνονται στην ΥΔΕ.
    1 point
  19. Αφήστε ρε παιδιά, μη προσπαθείτε να χρυσώσετε το χάπι. Τα 600 καλύπτουν την ίδια χρονική περίοδο με τα 800 που θα πάρουν οι άλλοι κλάδοι, δηλαδή Μάρτη - Απρίλη. Εμείς έχουμε το μπόνους ότι μας καλούν να συμμετέχουμε σε μία παρωδία τηλεκατάρτισης, όπου κάποιοι κεκατζήδες άκοπα θα εισπράξουν ένα σεβαστό ποσό στις πλάτες μας, κοροϊδεύοντας τα ευρωπαϊκά όργανα, ώστε να βάλουν χέρι στα χρήματα του ΕΣΠΑ. Τα οποία χρήματα θα μπορούσαν να τα αξιοποιήσουν πολύ καλύτερα για παράδειγμα στις πλατφόρμες σύγχρονης και ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης του υπουργείου παιδείας, οι οποίες σέρνονται και δεν μπορούν να δουλέψουν τα παιδιά μας.
    1 point
  20. 1. Καταρχήν δες το πάχος της πλάκας, δεν νομίζω να σου βγαίνει με 20 cm. Αντιμετώπισέ την ως πρόβολο και όχι ως τριέρειστη. 2. Προτείνω απομείωση της διατομής κατά τη διεύθυνση των 3,45 m τουλάχιστον κατά 80%. Το πάχος στο άκρο είναι περιττό και σου προσθέτει βάρος. Όμοια και για τα δοκάρια στήριξης. 3. Το δοκάρι 4.1 θα πάσχει από έντονη στέψη επειδή δεν έχει εσωτερικά πλάκα. Θα σου πρότεινα να αυξήσεις το πλάτος του κι άλλο, να πυκνώσεις συνδετήρες (θα έβαζα Φ10) και να τοποθετήσεις και ισχυρό πλαϊνό οπλισμό. Επίσης και το ύψος που έχεις 50 cm θα το μεγάλωνα λίγο. 4. Όσο αυξήσεις το πλάτος το δοκαριού, αύξησε και των αριθμό των ράβδων ΑΝΩ-ΚΑΤΩ προκειμένου να μειώσεις τις αποστάσεις μεταξύ τους και κατ΄ επέκταση το εύρος των ρωγμών. 5. Το Φ12 ΑΝΩ-ΚΑΤΩ του διαμήκη οπλισμού του δοκαριού για μένα είναι ανεπαρκές στην περίπτωση σου, λόγω στρέψης. Σίγουρα μεγαλύτερη διατομή. 6. Απαιτείται ισχυρή αγκύρωση του διαμήκους οπλισμού του δοκαριού Δ4.1 και μάλιστα στη στήριξη είναι καλό να προβλέψεις και πρόσθετα (καπάκια) για αντιμετώπιση της συστροφής. Άρα εάν έχεις τη δυνατότητα πρέπει στα Κ2 & Κ4 να γυρίσεις "δόντι" προς τα μέσα. 7. Εμπειρικά θα έχεις σοβαρό βέλος κάμψης στο άκρο του προβόλου (τριέρειστη τέλος πάντων). Καλό είναι να προβλέψεις κατά την κατασκευή ανύψωση του ξυλοτύπου. Σημείωσέ το στα σχέδια σου διότι κατά την κατασκευή, αν δεν είσαι επιβλέπων ο ίδιος, κανένας δεν θα το θυμηθεί. 8. Σχετικά με την όπλιση της πλάκας Π9 προφανώς και το ΚΑΤΩ Φ10/25 είναι ανεπακρής οπλισμός και όπως σου είπα και παραπάνω κατά τη γνώμη μου πρέπει να την αντιμετωπίσεις ως πρόβολο και όχι ως τριέρειστη. Προσωπικά θα έβαζα απαραίτητα ΑΝΩ οπλισμό πλάκας με επαρκή αγκύρωση εντός της δοκού Δ4.1 ως σου προτείνω παρακάτω:
    1 point
  21. το πιο γρηγορο....πιστολι https://www.zougla.gr/perierga/article/to-pio-grigoro-pistoli-stin-pandimia
    1 point
  22. Αν μπορείς βρες το στατικό τεύχος. Πάρε το άθροισμα των αξονικών στη θεμελίωση, υπολόγισε τα φορτία από την αυθαίρετη κατασκευή και κάνε τη σύγκριση να δεις αν υπερβαίνουν το 20%. Δεν υπάρχει παράδειγμα. Μια σύγκριση είναι με βάση τα φορτία.
    1 point
  23. κατέβασε απο τα download μας κάποιο απο αυτά Α Β Γ δεν τσέκαρα να δω τι είναι πιο σχετικό με το ερώτημα σου/ Οπότε τσέκαρε μόνος σου. Και δες και άλλα που έχει εκει σχετικά για άδειες. Για υπευθ. Δηλώσεις που επικουρικά μπορεί να ανακαλύψεις ότι θα χρειαστείς θα μπορεί να τις κάνει και διαδικτυακά. Δες σχετικό θέμα στο φόρουμ για αυτό.
    1 point
  24. Έχεις ΄αδεια για 1000 τμ βιοτεχνικού κτιρίου (ΣΔ=0,90) και έγινε αυθαίρετη αλλαγή χρήσης σε γραφεία εντός του περιγράμματος του κτιρίου σε επιφάνεια 1000 τμ. Το γήπεδο έχει μέγιστη επιτρεπόμενη δόμηση για γραφεία 600 τμ. Άρα η αλλαγή χρήσης προκάλεσε έμμεση υπέρβαση δόμησης κατά 400 τμ. Αυτά τα 400 τμ μπαίνουν στον Σ.Α.Χ=1,40 . Τα 600 με αναλυτικό. Δεν θα βάλεις και ΥΔ
    1 point
  25. Εγώ δε θα τη πείραζα τη δήλωση πριν τελειώσει το εξοικονομώ εκτός αν είναι να γίνει κάποια μεταβίβαση και σου είναι απαραίτητο να διορθώσεις τη ΤΕ.
    1 point
  26. Bάση του παραπάνου άρθρου οι Πολ. Μηχανικοί Τ.Ε. δεν έχουν κανένα περιορισμό σε μελέτη και επίβλεψη σύμφωνα πάντα με την ειδικότητά τους. Τελειώς άκυρο αυτό που υποστηρίζεις. Η παράγραφος λέει ξεκάθαρα, μελέτη, έρευνα και εφαρμογής της τεχνολογίας. Εφαρμογή τεχνολογίας εννοεί για παράδειγμα την όπλιση ή την σκυροφέτηση κ.ο.κ. ΔΕΝ εννοεί μελέτη τεχνολογίας ή έρευνα τεχνολογίας. Αυτά εννοείται μπορούν να τα κάνουν. Βάση του παραπάνω ΦΕΚ οι Πολ. Μηχανικοί υπογράφουν τα πάντα στην ειδκότητά τους. Aν το λέει το ΦΕΚ πολύ απλά εφαρμόζεται και τέλος *sorry για τα συνεχόμενα, δεν μπορούσα να κάνω edit Η καραμέλα τεχνολογία κ.τ.λ. καταντάει κουραστικό και υποτιμά την νοϋμοσύνη
    1 point
  27. Η μόνωση πάνω από την πλάκα προϋποθέτει εδική προεργασία, είναι πιο ακριβή και δημιουργεί προβλήματα κατά την ολοκλήρωση του ορόφου (υποχρεωτική αποξήλωση). Προσανατολίσου στη λύση κάτω από την πλάκα. Υπάρχουν διάφοροι τρόποι. Θα επιλέξεις με κριτήριο την ασφάλεια και την οικονομία.
    1 point
  28. η άποψη μου είναι οχι, ότι κάνεις κάνε το για πολύ καιρό. Μέτρησε ύψος δάπεδο ορόφου με ταβάνι, αυτό θα παίξει ένα ρόλο, καθώς η νομοθεσία πια απαιτεί ύψος 2,65μετρα για να βγάλεις άδεια για χώρο κύρια χρήσης (σαλόνι, υπνοδωμάτια, γραφείο κ.α.) θα μεριμνήσεις ώστε όταν τελειώσει η μόνωση σου, το φράγμα υδρατμών, το ελαφρομπετον και το τελικό δάπεδο και ο σοβάς οροφής να σου μένει ελεύθερο ύψος μέσα στον όροφο 2,65μ ώστε να μπορείς να βγάλεις άδεια να χτίσεις μόνιμα. Ρόλο θα παίξει στην επιλογή του υλικού, καθώς υπάρχουν υλικά με μικρά πάχη και ιδιότητες να σου παρέχουν την απαιτούμενη μόνωση, θα συνιστούσα μια επαφή με ένα Μηχανολόγο Μηχανικό να σου κάνει κάποιες προτάσεις για υλικά και επαφή με εταιρίες που να πουλάνε μονωτικά υλικά με αυξημένη ιδιότητα θερμομόνωσης ώστε το υλικό να μην σου φάει μεγάλο πάχος και να έχεις τα απαιτούμενα 2,65. Υπόψη να το πω άλλη μια φορά, τα 2,65μ πρέπει να είναι από τελειωμένο δάπεδο ως την οροφή χώρου. μόλις πρόσεξα την ερώτηση σου ότι μιλάς για σκαψίματα να περάσεις υλικά σωλήνες, αυτές ίσως να έπρεπε να σκεφτείς να τις περάσεις νωρίτερα.
    1 point
  29. Συνάδελφε μάλλον δεν θα κατάλαβες τι ζητάω. Ζητώ τα επ. δικαιώματα των Πολ. Μηχανικών ΤΕ. Εσύ μου δείχνεις μια εγκύκλιο του 1957 που αναφέρεται για Πολ. Υπομηχανικούς, Εργοδηγούς, Αρχιτέκτονες κ.τ.λ. Εννοείται ότι το 1957 δεν υπήρχαν Πολ. Μηχανικοί ΤΕ. Λοιπόν, υπάρχει Π.Δ. ή θα κάνουμε εικασίες; Για τους συναδέλφους που ρώτησαν αν μπορούν να υπογράψουν στατική μελέτη σε κτίριο με μεταλλικό σκελετό η απάντηση είναι ναι.
    1 point
  30. Γιώργο λυπάμαι που δεν μπήκες. Σε αυτό δε ν φταίει ο μηχανικός αν το πάλεψε αλλά δεν πρόλαβε. Από τα λεγόμενα σου καταλαβαίνω ότι δεν πρόλαβε, δεν την ξεκίνησε καν. Ή την είχε ξεκινήσει? Τώρα κακώς πλήρωσες για σύμβουλο έργου. Γιατί το έκανες? Ο σύμβουλος πληρώνεται κατευθείαν από το πρόγραμμα όταν τελειώσει τελείως. Τωρα δεν εχει κάνει ούτε το 1/3 της δουλειάς του. Εσύ έπρεπε να πληρώσεις τραπεζικά μόνο το πεα και αν είχατε κάποια επιπλέον συμφωνία. Όχι όμως αυτό το επιδοτούμενο ποσό του συμβούλου. Χώρια ότι δεν είναι 300€. Σου έκοψε απυ ως σύμβουλος έργου? Επί πιστώσει ή ξοφλημενη? Αν βγει νέο (ήταν αλλά λόγω Κορωνοιου ???.) Θα μπορείς να μπεις σε εκείνο.
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
      Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας
      • 0 απαντήσεις
    • «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
      Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

      Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).

      Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.

      • 2 απαντήσεις
    • ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
      Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.

      Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
      1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
      ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
      προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
      την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
      μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
      τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
      γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.

      2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
      μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.

      3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.

      4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς: 
        • Downvote
      • 62 απαντήσεις
    • Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
      Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.

      Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:

      α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.

      β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,
        • Like
      • 2 απαντήσεις
    • Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
      Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.

      Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).

      Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.

      Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.