Πίνακας Κορυφαίων
Δημοφιλές Περιεχόμενο
Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 23/07/2020 σε όλες τις περιοχές
-
ChristinaK.. "Ο ορισμός της κατάτμησης γηπέδου είναι η διαίρεση του γηπέδου σε τεμάχια προς μεταβίβαση τεμαχίου σε άλλον😊Δεν νοείται κατάτμηση γηπέδου με παραμονή του ίδιου ιδιοκτήτη σε όλα τα τεμάχια (ή τμημάτα του γηπέδου αλλιώς). " σωστα Με την συμπληρωση οτι γινεται και με μεταβιβαση ποσοστων εξ αδιαιρετου επι τμηματος. Στο παραδειγμα του Ρωμαλιαδη, ενας εχει τρια στρεματα, με αρτιοτητα στο 1 στρ. Στο "μεσαιο" τμημα εμβαδου 1 στρ. δινει ποσοστο 5% στον γιο του. Αρα, του μενουν δυο αρτια και οικοδομησιμα εκατερωθεν και το μεσαιο που εχει διαφοροποιήσει την ιδιοκτησια του, με νομιμη κατατμηση http://www.nsk.gr/web/nsk/anazitisi-gnomodoteseon?p_p_id=nskconsulatories_WAR_nskplatformportlet&p_p_lifecycle=0&p_p_state=normal&p_p_mode=view&p_p_col_id=column-4&p_p_col_pos=2&p_p_col_count=32 points
-
Ναι. Αλλά μια συναδελφική συμβουλή αν μου επιτρέπεις. Μη χάνεις το χρόνο σου με τόση μεγάλη ανάλυση στις λοιπές παραβάσεις.2 points
-
Το ανεβάζω και εδώ το αρχείο. Δείτε αν μπορεί να γίνει download ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ- ΠΑΡΑΤΑΣΕΙΣ ΑΥΘΑΙΡΕΤΩΝ.pdf2 points
-
1 point
-
Version 2020-07-04-11.33
2.164 downloads
Ανανέωση του τελευταίου Toposynt με τη χρήση μη-ASCII για το ελληνικό αλφάβητο σημείων διότι απαιτείται από το τελευταίο AutoCAD. Επίσης έγιναν μικροδιορθώσεις, και το formatting έγινε indent με το Visual Studio Code. Σημειώσεις: Ως font style χρησιμοποιεί το επί του παρόντος επιλεγμένο και λειτουργεί καλύτερα χωρίς annotative style ή/και με height 0. Ξεκίνησα να προσθέσω ρυθμίσεις σταθερές ως επιλογή για να μην επιλέγεις κάθε φορά π.χ. "γράμματα ναι/σημεία ναι/δεκαδικά #" αλλά έμεινε ως TODO. Επίσης: α) Οι PLINE καλό είναι να είναι ορθά κλειστές με το property "closed" και όχι κυριολεκτικά να συμπίπτει το τελευταίο με το πρώτο σημείο γιατί χαλάει η τελευταία σειρά του πίνακα (ή και η περίμετρος) β) Ενδεχομένως λόγω AutoCAD bug το 'Linetype generation' property πρέπει να είναι OFF για να τυπωθεί ξανά το πρώτο σημείο στον πίνακα γ) Εάν θέλετε να έχουν αντίστροφη αρίθμηση τα σύμβολα τρέξτε REVERSE στο PLINE. Χρήση: 1) APPLOAD -> τρέχουμε το αρχείο (ή με (load "toposynt.lsp") αν είναι στο path) 2) TPS ή TOPOSYNT (και επιλέγουμε μία POLYLINE (και μόνο αυτό) 3) Ακολουθάμε τις ερωτήσεις1 point -
εδω ειναι το ψηφισμενο και διορθωμενο περιμενουμε και το ΦΕΚ με την τελικη μορφη https://www.hellenicparliament.gr/Nomothetiko-Ergo/Anazitisi-Nomothetikou-Ergou?law_id=c4745462-f50a-4d68-a9c8-abf4017918d2 Ψηφισθέν Νομοσχέδιο1 point
-
Η i-spirit software προσφέρει εντελώς δωρεάν στα μέλη του Michanikos.gr δύο (2)+ δύο (2) άδειες χρήσης του λογισμικού ηλεκτρονικής τιμολόγησης και ενημέρωσης ηλεκτρονικών βιβλίων #mydata στην έκδοση i-spirit business. Για κάθε τυχερό της κλήρωσης θα δοθεί μια άδεια χρήσης i-spirit business σε αυτόν και μια επιπλέον στο λογιστή του. Το i-spirit είναι ένα καινοτόμο και οικονομικό πρόγραμμα ηλεκτρονικής τιμολόγησης εμπορικής - οικονομικής διαχείρισης και ενημέρωσης των ηλεκτρονικών βιβλίων ΑΑΔΕ. Η εφαρμογή i-spirit είναι υβριδική. Εγκαθίσταται στον υπολογιστή σας (desktop), προσφέροντας την μέγιστη ασφάλεια στα ευαίσθητα δεδομένα σας. Παράλληλα ενσωματώνει όλα τα πλεονεκτήματα των cloud υπηρεσιών. Τα δεδομένα σας ανήκουν για πάντα, ακόμα και να μην ανανεώσετε την συνδρομή σας το επόμενο έτος που είναι 149€. Ο ελάχιστος χρόνος για παραμετροποίηση, η εξουσιοδοτημένη πρόσβαση στον λογιστή σας, η αυτόματη δημιουργία αντιγράφων ασφαλείας, η ηλεκτρονική αποστολή με αυτόματη αρχειοθέτηση των παραστατικών πωλήσεων είναι μερικές από τις καινοτόμες λειτουργίες. Η έκδοση i-spirit business περιλαμβάνει: Ηλεκτρονική τιμολόγηση, διαχείριση πωλήσεων-διαχείριση πελατών Λογιστικές αναφορές πωλήσεων Διαχείριση αγορών - δαπανών προμηθευτών Λογιστικές αναφορές αγορών- δαπανών Crm, διαχείριση έργων, οικοδομών κ.α. Διαχείριση απλογραφικών βιβλίων ή δημιουργία άρθρων πωλήσεων σε ΕΛΠ ή ΕΓΛΣ για τα διπλογραφικά Αποστολή δεδομένων στην πλατφόρμα #myData για την ενημέρωση των ηλεκτρονικών σας βιβλίων στην Α.Α.Δ.Ε) Αποστολή δεδομένων στον λογιστή σας με ένα click Σύνδεση με φορολογικό μηχανισμό Την εγκατάσταση, την προσαρμογή, την εκπαίδευση τις αναβαθμίσεις και την τηλεφωνική υποστήριξη για ένα έτος Δείτε αναλυτικά την παρουσίαση του προγράμματος εδώ: https://www.i-spirit.gr/ Συμμετοχές Για να δηλώσετε συμμετοχή κάνετε μια απάντηση (reply) στο παρόν θέμα. Δηλώσεις συμμετοχών ως την Τετάρτη 29/07/2020 στις 17:00. Όροι Συμμετοχής Δικαίωμα συμμετοχής έχουν όλα τα μέλη του Michanikos.gr που έχουν συμπληρώσει την ειδικότητα στο προφίλ τους, εκτός από τον Διαχειριστή και τα μέλη που ανήκουν στην ομάδα: Ιδιώτης-Μη Μηχανικός. Κάθε μέλος έχει δικαίωμα μόνο μιας συμμετοχής. Οι άκυρες συμμετοχές θα διαγραφούν. Η κλήρωση θα γίνει μεταξύ των Α/Α των απαντήσεων στο παρόν θέμα και οι νικητές θα επιλεγούν με το Google Random Number Generator: https://www.google.com/search?q=random+number1 point
-
πάντως πρέπει να αναγνωρίσουμε ότι μας δίνουν τη δυνατότητα να επιλέξουμε που θα πετάξουμε τα λεφτά στον κουβά 1 (1η κατηγορία), στον κουβά 2 (2η κατηγορία) ή στον κάδο 3 (3η και φαρμακερή) γιατί δεν πιστεύω να υπάρχει έστω και ένας που να πιστεύει ότι θα πάρει επικουρική σύνταξη1 point
-
τεχνική έκθεση που αφορά το ακίνητο και τις αυθαίρετες κατασκευές. Την Τ.Ε.Σ.Ε θα την συντάξεις σε ξεχωριστό αρχείο.1 point
-
Δημήτρη την ανεβάζω ΝΣΚ 668/92 ΝΣΚ 668-92ΚΑΤΑΤΜΗΣΗ ΧΩΡΙΣ ΜΕΤΑΒΙΒΑΣΗ ΓΙΝΕΤΑΙ;.pdf1 point
-
[δξ γιατί δεν αντιγραφηκε, οπότε] ειναι η ΝΣΚ 668/1992 θα την βρεις στο ανω αρχειο...1 point
-
Πλέον, θεωρητικά δίνεται ένας τρόπος αντιστάθμισης αυτού του θέματος με την επιλογή ασφαλιστικής κατηγορίας. Δηλαδή είμαι άνεργος; Κλείνω βιβλία και δεν πληρώνω. Πιάνω δουλειά; Γράφομαι στην 1η ασφαλιστική κατηγορία. Πάει καλά αυτή η δουλειά και έχω καλό εισόδημα; Ανεβαίνω κατηγορία να ρεφάρω το διάστημα που δεν έδινα εισφορές. Είμαι γενικότερα υπέρ των δυνατοτήτων επιλογής και ο καθένας να μπορεί να κινηθεί σε κάποια πλαίσια σύμφωνα με τις ανάγκες του και τις επιθυμίες του. Το αν θα κάνει τις σωστές επιλογές ούτως ή άλλως είναι λαχείο. Ο 25χρονος σήμερα που θα συνταξιοδοτηθεί ίσως και το 2065 καλείται να κάνει κάτι που φέρνει πιο πολύ σε μαντεψιά παρά σε δεδομένη κατάσταση.1 point
-
Διορθώνω μετά την σωστή παρατήρηση: Αρ.47 όπως τροποποιήθηκε με τον Ν.4685/20: "Η οικοδομή ή τμήμα της με αυτοτελή λειτουργία, θεωρούνται περατωμένα, αν υπολείπονται εργασίες για τις οποίες δεν απαιτείται οικοδομική άδεια."1 point
-
1 point
-
Ο ορισμός της κατάτμησης γηπέδου είναι η διαίρεση του γηπέδου σε τεμάχια προς μεταβίβαση τεμαχίου σε άλλον😊Δεν νοείται κατάτμηση γηπέδου με παραμονή του ίδιου ιδιοκτήτη σε όλα τα τεμάχια (ή τμημάτα του γηπέδου αλλιώς). Συμπλ.Η κατάτμηση αφορά μεταβιβαστική πράξη τμήματος.1 point
-
Διάβασες τι σου γράφουμε? Επαναλαμβάνω. Αν το οικόπεδο το είχε ένας και "έφτιαξε" 2 οικόπεδα τα οποία πέρασαν στον εαυτό του, δεν υφίσταται κατάτμηση.1 point
-
Η παρ. Η εχει δυο περιπτωσεις α] να εχεις ειδικο κτιριο εντος σχεδιου που υπολογιζεται με τα "Κ", αρα πρεπει να βρεις την αντιστοιχούσα σε αυτο αξια οικοπεδου. δεν σε αφορα β] Η δευτερη περιπτωση αφορα τον υπολογισμο της αξιας αν εχει ηδη κτισθει ενα μερος της οικοδομης και υπολοιπεται σδ. [δεν εχει σχεση με τον εξαντλημενο αερα της επομενη παρααγραφου, που εχει ξεχωριστο συντελεστη 0,15] Ως προς το ερωτημα: Το συνηθες ειναι να συστηνεται η καθε καθετη με βαση τα ποσοστα του καθενος. Σπανιως παιρνουν διαφορετικα τα τμ. Συνηθως αυτο γινεται λογω αναγκης διελευσης ή της μορφης του οικοπεδου... Αρα, κατα το συνηθες, ενας εχει 400 τμ. και παιρνει 40% δομηση και ο αλλος με τα 600 τμ. παιρνει τα 60% δομησης. και με βαση αυτα χτιζουν. Για αγνωστους λογους αυτοι χωρισαν σε 50/50 δλδ πηραν απο 500 τμ. καθε ενας αλλα ωρισαν οτι ο ενας θα χτιζει 60% και ο αλλος 40% Πιθανον θα μπορουσες να πας με τto "I", συντελεστής καθετου , εφόσον σου δεχεται σε αυτο το κλασμα να αλλαξεις και αντι για τμ. να βαλεις τα χιλιοστα δομησης. Θα το δοκιμασεις. Αλλως, το πιο απλο ειναι να βαλεις τα τμ. σαν 100% , να βρεις ποσα τμ. χτιζει, ποσο αυξανεται ο ΣΑΟ και αντι για 1,1 να γραψεις 1,15 [λεω εγω που δεν ξερω μαθηματικα[] Θα πας και απο την ΔΟΥ... https://www.minfin.gr/web/a-t-epaa/entypa υγ Παντως συμφωνω οτι, το ενα εχει μεγαλυτερη και το αλλο μικροτερη αξια. εδιτ τωρα το ειδα οτι υπαρχει ηδη κτισμα σε αυτη την καθετη αρα θα πας με τον "νεο" μικροτερο ΣΑΟ στην παρ. "Η.2", αλλως θα σου χρεωσει αξια που δεν δικαιουσαι.1 point
-
Η διαδικασία υπαγωγής είναι να υπαχθεί το αυθαίρετο και να επέλθει αναστολή κυρώσεων. Αυτό γίνεται πληρώνοντας το παράβολο. Αν ήθελε δικαιολογητικά θα έγραφε περαίωση διαδικασίας τακτοποίησης. Τώρα, το αν θα δώσουν διευκρίνηση δεν το ξέρουμε. Μακάρι να γίνει. Το σίγουρο είναι ότι για μια ακόμη φορά οι νόμοι περιλαμβάνουν δυσνόητο κείμενο.1 point
-
1 point
-
Το έντυπο Ε3 το μελέτησες; Yπάρχει επιλογή για τις κάθετες στο έντυπο αυτό (επιφάνεια κάθετης/ επιφάνεια οικοπέδου). Με βάση αυτό τον συντελεστή θα προκύψει η αντικειμενική αξία οικοπέδου της κάθετης.1 point
-
δεν ανεβαίνουν αρχεία σε φάση επεξεργασίας.1 point
-
Δεν καταλαβαίνω ακριβώς τι θέλεις να κάνεις,ωστόσο πράγματι ο συντελεστής αξιοποίησης οικοπέδου (ΣΑΟ) συμμετέχει στα Φύλλα Υπολογισμού Αντικειμενικής Αξίας,αλλά πρόκειται για έναν συγκεκριμένο συντελεστή με τιμές για κάθε περιοχή-π.χ. έχουμε μια τιμή ζώνης Α,που έχει κάποιους ΣΑΟ ανάλογα με το οικοδομικό τετράγωνο κλπ.Δεν γνωρίζω να απομειούται τιμή ΣΑΟ λόγω επιτρεπόμενης-υπολειπόμενης δόμησης.(Η΄δεν κατάλαβα το ερώτημα-🙃)-Σε κάθε περίπτωση,μπορείς να ρωτήσεις κι έναν 2ο συμβ/φο ή όπως σωστά λες κι ο ίδιος να απευθυνθείς στην εφορία.1 point
-
Καλησπέρα!ο ισόγειος βοηθ.χώρος της κατοικίας είναι κατοικία-θα βάλεις και στο Φ.Κ. "άλλη κατοικία"1 point
-
1 point
-
Στο ίδιο ΦΚ σου δίνει τη δυνατότητα καταχώρησης επιφάνειας σε Κ.Χ και σε χώρους με μειωτικό συντελεστή 0,30 ή 0,50. Σημασία έχει τουλάχιστον 1 ΦΚ να εχει το ίδιο είδος χρήσης με την επικρατούσα χρήση στην κεντρική "μάσκα" της δήλωσης.1 point
-
Οπότε θα έπρεπε αυτή την βασική πληροφορία να την έχεις ενσωματώσει στο αρχικό σου ερώτημα. Η παράγραφος ιειε δεν σε καλύπτει και θα αναζητήσεις τρόπο υπολογισμού με υπέρβαση δόμησης, στο τμήμα που διαφοροποιείται από το εγκεκριμένο περίγραμμα.1 point
-
Δεν νομίζω να υπάρχουν αμφιβολίες για το τι θα γίνει. Η Κατηγορία 5, που δεν θα έχει υπαχθεί μέχρι τότε, θα μάθει τη δική της διαδικασία εξαίρεσης πολύ νωρίτερα από την 1η Οκτωβρίου. Σε νόμο, που κατατίθεται εντός των επόμενων ημερών, θα περιγράφονται οι λεπτομέρειες της ΗΤ και της ΜΣΔ, η διαδικασία που θα ακολουθηθεί, οι διαφορές με την κατηγορία 5 που θα υπαχθεί μέχρι την 1η Οκτωβρίου και πολλά άλλα. Από ότι φαίνεται ο μελλοντικός "κόμπος στο χτένι" των αυθαιρέτων θα είναι για όλους τα συμβόλαια και οι ΖΥΣ ...1 point
-
Λόγω χρονικής συνέχειας, έχει σταθερή βάση αυτό που λέει ο Δημήτρης, αλλά αναρωτιέμαι αν εναλλακτικά μπορεί να δηλωθεί σφάλμα για τη σύσταση και να αλλάξει μόνο αυτή αν υποθετικά το ότι δεν άλλαξε ποτέ η πραγματοποιημένη κατασκευή είναι η αλήθεια (και μπορεί να τεκμηριωθεί επαρκώς).1 point
-
Π.Κ 60% Πρόσωπο 14μ Ελάχιστο Εμβ 250 Δ Ύψος 13μ για ποιο Ο.Τ. ενδιαφέρεσαι να σου πω και τον Σ.Δ.1 point
-
Στις Βρυξέλλες βρίσκεται εδώ και λίγες ημέρες το τελικό κείμενο για το πως η ελληνική Κυβέρνηση σκοπεύει να αξιοποιήσει τα 20 δισ. ευρώ που αναμένεται να εισρεύσουν την περίοδο 2021-2027, μέσω του νέου ΕΣΠΑ. Το τελικό κείμενο, το οποίο εστάλη στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή εντός του χρονοδιαγράμματος που είχε τεθεί, κινείται πάνω στις κατευθυντήριες γραμμές της ανατεθείσας από το Υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων μελέτης του Ο.Ο.Σ.Α. και "εστιάζει σε έργα και δράσεις υψηλής προστιθέμενης αξίας, με ισχυρό αναπτυξιακό αποτύπωμα και πολλαπλασιαστικά οφέλη τόσο για την κοινωνία όσο και για την οικονομία, και με κύριο παρονομαστή τη διαφάνεια, την ενεργοποίηση όλων των διαύλων επικοινωνίας και τη συνεχή και ουσιαστική συνεργασία όλων των εμπλεκόμενων φορέων", αναφέρουν στο capital.gr, πηγές του υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων. Πρόκειται για ένα σχέδιο, το οποίο, σύμφωνα με τον Γενικό Γραμματέα Δημοσίων Επενδύσεων και ΕΣΠΑ, Δημήτρη Σκάλκο, "ισορροπεί ανάμεσα σε μια ευέλικτη δομή και στον αποτελεσματικό συντονισμό όλων των συναρμόδιων φορέων, με τους κοινοτικούς πόρους να κατευθύνονται στις πραγματικές ανάγκες της κοινωνίας και της οικονομίας". Και αποτελεί, όπως αναφέρει ο ίδιος στο Capital.gr "βασικό βήμα για τον οριστικό μετασχηματισμό της οικονομίας και τη γόνιμη μετάβαση σε μία βιώσιμη, κυκλική, ψηφιακή και πράσινη ανάπτυξη, όπως χαρακτηριστικά είχε υπογραμμίσει ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης στην ομιλία του στο Εθνικό Αναπτυξιακό Συνέδριο για τη νέα προγραμματική περίοδο". Στις μεγάλες αλλαγές του νέου ΕΣΠΑ περιλαμβάνεται αυτή της αποκέντρωσης. Εν αντιθέσει με ό,τι συνέβαινε σε όλα τα προηγούμενα ΕΣΠΑ στην Ελλάδα - μαζί με τα αντίστοιχα της Ιρλανδίας – πλέον, στο νέο ΕΣΠΑ, οι 13 περιφέρειες θα μπορούν να διαχειριστούν σημαντικά αυξημένους πόρους, που αντιστοιχούν περίπου στο 1/3 των συνολικών πόρων του ΕΣΠΑ. "Βασικό ζητούμενο είναι η αυτονομία των περιφερειών στο πλαίσιο της αποτελεσματικής πολυεπίπεδης διακυβέρνησης που προωθεί η κυβέρνηση", αναφέρουν Κυβερνητικές πηγές. Ποιοι είναι όμως οι βασικοί στόχοι για τη νέα προγραμματική περίοδο, που θα κατευθυνθούν τα κεφάλαια και ποια η αρχιτεκτονική του νέου ΕΣΠΑ; Ο προϋπολογισμός της νέας προγραμματικής περιόδου, ο οποίος δεν έχει ακόμη "κλειδώσει" για καμμία χώρα της ΕΕ, προβλέπεται αυξημένος από την αρχική πρόταση της Επιτροπής του 2018 για το Πολυετές Δημοσιονομικό Πλαίσιο, με την κοινοτική συνδρομή να υπολογίζεται στα 20 δισ. ευρώ, αναφέρουν πηγές από τις Βρυξέλλες. Επίσης, αναμένεται η οριστικοποίηση για την κατανομή και τις προϋποθέσεις των πόρων του Ταμείου Ανάκαμψης, απ’ όπου θα φανεί πόσοι πόροι θα προστεθούν στο τρέχον ΕΣΠΑ την τριετία-2021-2027, και πώς οι λοιποί πρόσθετοι πόροι/εργαλεία/Ταμεία θα συνδυαστούν με το νέο ΕΣΠΑ 2021-2027. Στην ψηφιακή μετάβαση το 1/5 των νέων κεφαλαίων Σημαντικό βάρος θα δοθεί στην ανταγωνιστικότητα των επιχειρήσεων (τωρινό πρόγραμμα ΕΠΑνΕΚ), ο προϋπολογισμός του οποίου ενισχύεται κατά 50%, με σημαντικό μέρος των κοινοτικών πόρων να κατευθύνεται στο νέο επιχειρησιακό πρόγραμμα για τον ψηφιακό μετασχηματισμό. Επίσης, το επιχειρησιακό πρόγραμμα για την απασχόληση και την εκπαίδευση παρουσιάζει εξίσου σημαντική αύξηση, όπως και εκείνο του περιβάλλοντος, με απώτερο στόχο την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής και το οποίο πλέον θα περιλαμβάνει ενέργεια και πολιτική προστασία. Ειδικότερα, ο πρώτος στόχος αφορά στην ανταγωνιστική οικονομία και την ψηφιακή μετάβαση, για την οποία, προτείνεται να απορροφήσει το 20,3% των πόρων. Τα κεφάλαια αυτά θα κατευθυνθούν στη διασύνδεση της έρευνας με τον παραγωγικό ιστό της χώρας, στην προσαρμογή της ελληνικής βιομηχανίας στο νέο ανταγωνιστικό περιβάλλον με τη δημιουργία αξίας σε όλα τα πεδία του επιχειρείν, στην ενδυνάμωση της καινοτομικής ικανότητας των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, στη διευκόλυνση της πρόσβασης στη χρηματοδότηση, στη διεύρυνση του εύρους των χρηματοδοτικών εργαλείων με τη δημιουργία ενός θεσμικού περιβάλλοντος φιλικού προς τις επιχειρήσεις, και στον ψηφιακό μετασχηματισμό της ελληνικής δημόσιας διοίκησης, του κράτους και της οικονομίας. Ο δεύτερος στόχος πολιτικής εστιάζει στο περιβάλλον, την ενέργεια και την πολιτική προστασία, όπου θα κατευθυνθεί πάνω από 1/4 των κονδυλίων (ποσοστό 26.1%). Τα κεφάλαια θα κατευθυνθούν στην πράσινη οικονομία μέσω της προώθησης της δίκαιης μετάβασης σε καθαρές μορφές ενέργειας, των πράσινων επενδύσεων, της κυκλικής οικονομίας, της προσαρμογής στην κλιματική αλλαγή, της πρόληψης και της διαχείρισης των κινδύνων. Απώτερος στόχος όπως λέει και ο Γιάννης Τσακίρης, "να μετατρέψουμε την απειλή της κλιματικής αλλαγής σε ευκαιρία" Οι μεταφορές και τα ευρυζωνικά δίκτυα, που προβλέπεται να απορροφήσουν το 15,3% των κονδυλίων, αποτελούν τον τρίτο στόχο πολιτικής, ο οποίος εστιάζει στην ανάπτυξη ενός ασφαλούς, συνεκτικού και διαλειτουργικού συστήματος σιδηροδρομικών μεταφορών υψηλής ποιότητας, στην εξασφάλιση προσβασιμότητας και στη βέλτιστη χρήση των αυτοκινητοδρόμων, των θαλάσσιων λιμένων και των αεροδρομίων της Ελλάδας με την κατασκευή τμημάτων και συνδέσεων που απουσιάζουν από το δίκτυο και αφετέρου στην προώθηση σειράς μεσοπρόθεσμων πρωτοβουλιών και δράσεων οι οποίες στοχεύουν στη δημιουργία ενός σύγχρονου ψηφιακού περιβάλλοντος τόσο για τους πολίτες όσο και τις επιχειρήσεις της χώρας, με την υλοποίηση επενδύσεων σε ταχέα και υπερταχέα ευρυζωνικά δίκτυα, σε ανοιχτά ασύρματα δίκτυα για την πρόσβαση όλων στο διαδίκτυο, καθώς και με την ανάπτυξη σύγχρονων δικτυακών υποδομών, συμπεριλαμβανομένων των δικτύων οπτικών ινών και των δικτύων 5G. Τέταρτος στόχος πολιτικής είναι η απασχόληση, η εκπαίδευση και η κοινωνική προστασία (συμπεριλαμβανομένων των υποδομών υγείας και παιδείας), όπου με βάση την πρόταση που έχει καταθέσει η Ελληνική Κυβέρνηση προς την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, θα κατευθυνθεί το 31.9% των κεφαλαίων. Στόχος οι ίσες ευκαιρίες και η ισότιμη πρόσβαση στην αγορά εργασίας (ιδίως γυναικών, νέων και μακροχρόνιων ανέργων) και η κοινωνική σύγκλιση, η ποιοτική και χωρίς αποκλεισμούς εκπαίδευση, η κατάρτιση και στη διά βίου μάθηση, η κοινωνική προστασία και η ένταξη ευάλωτων κοινωνικών ομάδων και ατόμων που αντιμετωπίζουν κίνδυνο φτώχειας ή κοινωνικού αποκλεισμού, η αντιμετώπιση της υλικής στέρησης και ο συστημικός εκσυγχρονισμό των αντίστοιχων θεσμών. Επιπρόσθετα, ο συγκεκριμένος στόχος πολιτικής θα επικεντρωθεί στην εφαρμογή ολοκληρωμένων μέτρων που αφορούν μεταξύ άλλων τη στέγαση και τις κοινωνικές υπηρεσίες και την εξασφάλιση ισότιμης πρόσβασης στην υγειονομική περίθαλψη, συμπεριλαμβανομένης και της πρωτοβάθμιας υγειονομικής περίθαλψης. Πέμπτος στόχος πολιτικής είναι οι ολοκληρωμένες χωρικές παρεμβάσεις και η αστική ανάπτυξη -προβλέπεται να απορροφήσει το 5,3% των κονδυλίων-, στον οποίον δίδεται προτεραιότητα στην ενίσχυση της ολοκληρωμένης κοινωνικής, οικονομικής και περιβαλλοντικής τοπικής ανάπτυξης, με έμφαση στη Βιώσιμη Αστική Ανάπτυξη, της πολιτιστικής κληρονομιάς, του τουρισμού, κ.ά.. Όλοι οι προαναφερθέντες στόχοι αποτυπώνονται στα έξι επιχειρησιακά (τομεακά) προγράμματα του νέου ΕΣΠΑ : (1) Ανταγωνιστικότητα – Επιχειρηματικότητα, (2) Ανθρώπινο δυναμικό – Καταρτίσεις – Εκπαίδευση – Ενεργητικές πολιτικές απασχόλησης, (3) Ψηφιακός μετασχηματισμός (το σύνολο των ψηφιακών και ευρυζωνικών, πλην της επιχειρηματικότητας), (4) Ενιαίο σχέδιο δίκαιης αναπτυξιακής μετάβασης, (5) Περιβάλλον – Ενέργεια – Κλιματική αλλαγή (συμπεριλαμβανομένης της πολιτικής προστασίας) και (6) Μεταφορές. Ακολουθούν τα 13 περιφερειακά προγράμματα της χώρας, καθώς και τα προγράμματα εδαφικής συνεργασίας (Interreg). Αναφορικά με την κατάρτιση του ΕΣΠΑ 2021-2027 πέρα από την μελέτη του ΟΟΣΑ ο κ. Σκάλκος σημειώνει πως: "αποτελεί προϊόν διεξοδικού διαλόγου με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς. Το νέο στρατηγικό κείμενο βασίσθηκε στο Εθνικό Πρόγραμμα Μεταρρυθμίσεων, τις Ειδικές Συστάσεις της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την Ελλάδα, καθώς και τις επιμέρους στρατηγικές που διαθέτει η χώρα, πολλές από τις οποίες αποτελούν αιρεσιμότητες για την επόμενη προγραμματική περίοδο. Αναπόσπαστο κομμάτι της νέας στρατηγικής του ΕΣΠΑ αποτελεί, επίσης, το Εθνικό Σχέδιο για την Ενέργεια και το Κλίμα (ΕΣΕΚ), το οποίο αποτελεί ένα λεπτομερειακό χάρτη για την επίτευξη συγκεκριμένων ενεργειακών και κλιματικών στόχων με ορίζοντα υλοποίησης το 2030".1 point
-
Υπάρχει επιλογή στο κελί της υπέρβασης δόμησης του Φ.Κ "μόνο υπέρβαση ύψους ή κάλυψης". Αν έχεις τέτοια περίπτωση γλυτώνεις λόγω υπέρβασης κάλυψης τον συντελεστή 1,20 ο οποίος γίνεται 0,20 για ΥΚ <20% και τους 2 επόμενης κλίμακας συντελεστές ΥΚ (1,40 ΚΑΙ 1,60) για υπέρβαση κάλυψης από 40-60 και πάνω από 60% αντίστοιχα οπου στις δυο τελευταίες κλίμακες, γίνεται μόλις 0,40 και όχι 1,40 ή 1,60. Οπότε επέρχεται σημαντική μείωση προστίμου στους βιομηχανικούς χώρους στους οποίους είναι πολύ συχνή η υπέρβαση κάλυψης από αυθαίρετες κτιριακές εγκαταστάσεις (πχ υπόστεγα, στέγαστρα κλπ).1 point
-
1 point
-
Σωστά διαβάζεις. Δεν υπάρχει. Ωστόσο έχει αναφορά ο νόμος 4495 στο άρθρο 44 και στον έλεγχο των σταδίων. Είχα κάνει τηλεφωνικό ερώτημα στην ΤΕΔΚ και μου χαν απαντήσει "μηχανικοί είμαστε συνάδελφε, κρίνε τι πρέπει να γράψεις αν δεις κάτι". Προσωπικά εγώ ζητάω να μου υποδείξουν ένα ρεπέρ για να δω την υψομετρική διαφορά της θεμελίωσης, το σημαντικό είναι να μην έχουν πάει σε τέτοιο βάθος ώστε βγάλουν αργότερα υπόγειο, όσο για τον ξυλότυπο αν δω κάτι που δεν έχει καλουπωθεί (τμήμα περιμετρικού τοιχίου μου έχει τύχει) ή κάποιο στοιχείο να έχει προστεθεί το αναφέρω σαν παρατήρηση.1 point
-
Καλημέρα σας Η λύση είναι να φτιάξετε νέο τοίχο από την πλευρά της δικής σας ιδιοκτησίας. Ο τοίχος δεν πρέπει να έχει κανένα απολύτως άνοιγμα, ούτε καν πρίζες. Αν θέλετε ανοίγματα για φωτιστικά ή πριζοδιακοπτες, τότε θα βάλετε μια επιπλέον στρώση μετά τη στεγανη. Χρησιμοποιήστε κατά προτίμηση γυψοσανίδα ή τσιμεντοσανιδα, με ενδιάμεσο υλικό τύπου πετροβάμβακα/υαλοβάμβακα/whatever. Θα χάσετε 8-12 εκατοστά πλάτους ωφέλιμης επιφανειας, αλλά θα κερδίσετε ανακούφιση στα οσφρητικα σας ερεθίσματα. Το συνολικό σας κόστος για την επέμβαση θα είναι κάτω από 500€, δηλαδή το 1/3 του ατομικού ετήσιου κόστους για αγορά τσιγάρων αν ξεκινήσετε να καπνίζετε. Νομίζω ότι είναι καλό deal. Καλή συνεχεια1 point
-
1.σωστά, εννοούσα απλά ότι στο κουτάκι "αριθμός οικοδομικής άδειας" είναι σωστό να γράψεις "προϋφ. '55" και όχι σκέτο "προϋφιστάμενο".λύθηκε η "παρεξήγηση".. 2.σωστά 3.ναι,θα εξοφλήσει πρώτα το 250 αλλιώς δεν προχωράει παρακάτω.Αφού φανεί η εξόφληση,θα συμπληρώσεις τα σωστά τ.μ. και θα ξαναπατήσεις.1 point
-
Στα ασφαλιστικά προβλήματα του κλάδου..... Μήπως κάποιοι ευαισθητοποιούν. Κάποιοι συνάδελφοι δεν γνωρίζουν τι υφίστανται αυτοί που είναι στην ηλικία της σύνταξης.... Δεν γνωρίζουν ότι κάποιοι πέθαναν χωρίς να προλάβουν να συνταξιοδοτηθούν ενώ έχουν κάνει αίτηση χρόνια πριν... Δεν γνωρίζουν ότι συνάδελφοι που δούλεψαν 45 χρόνια και πλήρωσαν εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ στο ΤΣΜΕΔΕ ζουν εδώ και 3 χρόνια με την προσωρινή σύνταξη των 360 ευρώ. 'Ασε που κανείς δε γνωρίζει τί σύνταξη αν και όταν θα πάρουμε.... Εδώ οι εργατολόγοι σηκώνουν τα χέρια και δεν ασχολούνται. Γιατί δε γίνεται το ίδιο σε άλλους κλάδους?1 point
-
ν. 4495, αρθρο 32 και εδω https://diavgeia.gov.gr/search?query=q:"ναοδομια αδεια δομησης"&page=01 point
-
Βαλε μια τσαπα μεγαλη.. Να "του ξεφυγει" και λιγο του χειριστη, να τα γ@#$# ολα....1 point
-
Αυτή την υπηρεσία χρειαζόμουν! Ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια και την υπομονή σας. Πάντως θαλάσσια reperes υπάρχουν, απλά χρησιμοποιούνται μόνο από το ναυτικό, σαν σημεία αναφοράς αν κατάλαβα καλά.1 point
-
συνάδελφε hehe116 προφανώς αναφέρεσαι σε βυθομετρικά σημεία τα οποία φαίνονται σε κάποιον χάρτη με ισοβαθείς καμπύλες δεν μπορώ να φανταστώ κάτι άλλο αν πρόκειται για αυτό δεν υπάρχουν συντεταγμένες, παρα μόνο μπορεί κάποιος να επεξεργασθεί τον χάρτη σε αυτή την περίπτωση να απευθυνθείς στην Υδρογραφική Υπηρεσία του Πολεμικού Ναυτικού ίσως βρείς και περισσότερα στοιχεία1 point
-
1) Εφόσον υπάρχει ένας ενιαίος τίτλος ιδιοκτησίας, θεωρείται ένα ενιαίο αγροτεμάχιο. Το θέμα είναι σε τί απόσταση από το ποτάμι ανεγέρθηκε η εκκλησία; Μήπως έχουν παραβιασθεί τα ελάχιστα όρια; 2) Δεδομένου ότι στη Ναοδομία δεν υπάρχει τμήμα αυθαιρέτων κατασκευών, αρμόδια για να κάνει αυτοψία και να επιβάλλει πρόστιμα είναι η πολεοδομία. 3) Αυτό δεν σημαίνει κάτι από πολεοδομικής πλευράς. 4) Αντιγράφω από το βιβλίο "Πολεοδομικές Εφαρμογές", έκδοση ΙΕΚΕΜ ΤΕΕ, σελ. 48: "Για ιδιωτικούς ιερούς ναούς (ναΰδρια) εκτός σχεδίου ισχύει το άρθρο 12 του ΠΔ 6-10-78 ΦΕΚ 538Δ, όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 15 παρ. 5 του Ν. 2940/01 ΦΕΚ 180 Α". Νομίζω ότι ο δρόμος που πρέπει να ακολουθήσεις είναι αυτός της νομιμοποίησης, η οποία όμως δεν ξέρω αν θα γίνει στη Ναοδομία ή την πολεοδομία. Επαναλαμβάνω δες πρώτα αν έχουν τηρηθεί τα όρια για την απόσταση από το ποτάμι.1 point
-
συνάδελφε hehe116 ΄ ερώτηση είσαι πράγματι συνάδελφος? χάσαμε την μπάλλα κοινώς με όσα γράφεις υποθαλάσσιες χωροσταθμικές αφετηρίες δεν υπάρχουν κάτι άλλο ψάχνεις και για κάποιους λόγους δεν ξεκαθαρίζεις αν οι λόγοι είναι τεχνικοί πες μας σύντομα τι δουλειά θέλεις να κάνεις μπας και καταλάβουμε στο φόρουμ συμμετέχουμε και γράφουμε Μηχανικοί συνήθως χωρίς μαντικές ικανότητες-1 points
-
Υποβρύχια reperes ΔΕΝ υπάρχουν.- Μήπως έχεις μπλεχθεί με τα ενδεικτικά βάθη που υπάρχουν στους ναυτικούς χάρτες?? Πού τα έχεις δεί?? Αν μου έλεγες ότι είναι παράκτια, θα μπορούσα να εικάσω ότι μπορεί να μιλάς για παλλοιριογράφους. Θα μπορούσε να είναι και ραδιοφάροι (beacons) επιπλέοντες, για την ναυσιπλοϊα... αλλά και πάλι η Ελλάδα δεν νομίζω ότι έχει (Δεν χρειάζεται άλλωστε) Αλλά εντός της θάλασσας.... ρεπερ....μας τελείωσαν-1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
-
Επιλεγμένα Άρθρα
-
Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
Engineer posted μια είδηση in Περιβάλλον,
Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
«Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
Engineer posted μια είδηση in Χρηματοδοτήσεις,
Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.
Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).
Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.
-
- 2 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
Engineer posted μια είδηση in Νομοθεσία,
Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.
Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.
2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.
3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.
4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς:-
-
- 62 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
Engineer posted μια είδηση in Αρθρογραφία,
Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.
Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:
α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.
β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,-
-
- 2 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
Engineer posted μια είδηση in Αρθρογραφία,
Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.
Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).
Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.
Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-