Πίνακας Κορυφαίων
Δημοφιλές Περιεχόμενο
Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 02/03/2021 σε όλες τις περιοχές
-
σωστα σε ολα Αλλο ειναι οταν υπαρχουν αυθαιρεσίες και κανουμε τακτοποιηση. Εκει απαιτείται η αναγραφη ολων των ιδιοκτητών [είτε κατόπιν εντολής είτε "εκ πλαγιου" με το 98 παρ.4] Και αλλο αν προκειται για μεταβιβαση ποσοστου σε κτισμα χωρις αυθαιρεσιες ή σε αδομητο γηπεδο/χωραφι. Εκει απαιτειται μόνον για το μεταβιβαζομενο ποσοστο. Και επειδη το συστημα ειναι κακοφτιαγμενο και προγραμματισμενο να δεχεται 100%- για να μην γινεται μερικη τακτοποιηση- και επειδη δεν το προβλεψαν... γραφεις 100% και κατω λες 100% του 25% και προχωρας..... λεβέντης3 points
-
Δεν είναι έτσι! Ο ιδιοκτήτης έχει το 100% ενός ποσοστού εξ αδιαιρέτου, το οποίο π.χ. πωλείται. Αυτό θα γράψω! Δηλαδή, 100%! Παντού αυτό θα φαίνεται!3 points
-
ή τα παραπάνω με άλλα λόγια Αν έχεις 13 αγροτεμάχια αδόμητα πληρώνεις 13*20=260€ ΜΟΝΟ για το ΤΕΕ3 points
-
@panosges Ναι, την ειδική φόρμα θα επιλέξουμε όσοι έχουμε λίγα τιμολόγια. @acomaedo Έτσι υποτίθεται. Εκτιμώ ότι θα δοθεί εκ νέου παράταση.2 points
-
Για να προλάβουμε ενδεχομένως συμβολαιογράφους που θα μας την πούνε πάλι ότι δεν ξέρουμε να διαβάσουμε για να εφαρμόσουμε νόμους, ας ξεκαθαρίσουμε μερικά πράγματα : - Μέχρι τώρα η βεβαίωση του άρθρου 83 του ν.4495 απαιτείται για όλες τις πράξεις σε ακίνητα εξασφαλίζοντας την μη ύπαρξη ατακτοποίητης αυθαιρεσίας στο μεταβιβαζόμενο ακίνητο. Αν υπάρχει τέτοια αυθαιρεσία προηγείται η τακτοποίηση και ακολουθεί η βεβαίωση. Η βεβαίωση απαιτείται και για όλες τις εξαιρέσεις τακτοποίησης της παρ.2 του 82 και για τα "πρώην αδόμητα" ως πιστοποίηση περί μη ύπαρξης αυθαιρεσίας. - Έρχεται μετά η ταυτότητα (ν.4759) και λέει ότι για όλα τα κτήρια και οριζόντιες επί κτηρίων εφαρμόζονται τα άρθρα 53 έως 61 του ν.4495. Μέσα σε αυτά (άρθρο 59) ορίζεται αντικατάσταση της βεβαίωσης του άρθρου 83 με το πιστοποιητικό πληρότητας της ταυτότητας. Μέχρι εδώ στον ν.4759 δεν υπάρχει πουθενά οικόπεδο ή γήπεδο χωρίς κατασκευές ... Τέλος έρχεται κάποιος Μπαμπινιώτης μετακλητός του υπουργού και ορίζει ως "πλέον αδόμητο" ένα οικόπεδο/γήπεδο που δεν έχει κατασκευές που προϋποθέτουν έκδοση πράξης εκτέλεσης οικοδομικών εργασιών. Αυτός ο ορισμός, ανεξαιρέτως του ίδιου του ορισμού, δεν σημαίνει ότι έλαβε την εξουσιοδότηση να απαιτεί για τα θεωρούμενα ως "πλέον δομημένα" τη συμπλήρωση ταυτότητας γιατί απλά ο νόμος δεν το λέει. Επίσης δεν μπορεί να θεωρεί ως "πλέον δομημένα" αυτά που έχουν πάνω τους εργασίες των άρθρων 29 και 30 του ν.4495 τα οποία ο νομοθέτης τα έχει έξω από τα χρήζοντα τακτοποίησης (σύμφωνα με την εξαίρεση του άρθρου 82) και επομένως έξω από τα ήδη απαιτούντα τη συμπλήρωση ταυτότητας. Επομένως οι σοφοί του υπουργείου πρέπει να υποχρεώσουν τον νομοθέτη να διαλέξει μεταξύ δύο νομικών διευκρινίσεων ότι : Α. Τα "πρώην αδόμητα" μαζί με αυτά από τα "πλέον δομημένα" που έχουν πάνω τους εργασίες μόνο των άρθρων 29 και 30 του ν.4495 δεν απαιτούν τη συμπλήρωση ταυτότητας αλλά απλή ηλεκτρονική δήλωση-πιστοποίηση μηχανικού ότι ανήκουν σε αυτές τις περιπτώσεις (θα βρουν τον τρόπο που θα γίνει) και βεβαίωση του άρθρου 83 ή Β. Καταργείται η βεβαίωση του άρθρου 83 και πλέον η συμπλήρωση της ταυτότητας επέχει θέση πιστοποίησης μηχανικού για οποιαδήποτε πράξη (συμβολαιογραφική ή αδειοδοτική) σε ακίνητο.2 points
-
https://ecopress.gr/pomida-paratasi-vevaioseon-michanikou-nees-diloseis-gia-afthaireta-katigorias-5/ https://news.b2green.gr/3432/στο-τραπέζι-η-παράλληλη-ισχύς-βεβαίωσ Πρόταση της ΠΟΜΙΔΑ στο ΥΠΕΝ για να δοθεί η δυνατότητα ρύθμισης αυθαιρέτων κατηγορίας 5 μέσω αποκλειστικά της υποβολής ταυτότητας κτιρίου(υπάρχει κίνηση σε αυτό το θέμα της κατ5 για να δούμε τι τελικά θα αποφασίσουν), να επιτραπεί η παράλληλη ισχύς της βεβαίωσης μηχανικού καθόλη τη διάρκεια της πανδημίας και επίσης να αφαιρεθεί η μελέτη στατικής επάρκειας από τις προϋποθέσεις για έκδοση ταυτότητας μεμονωμένων διαμερισμάτων κλπ. Προσωπική μου άποψη και θα συμφωνήσω όπως είχε γράψει παλιό και έμπειρο μέλος του φόρουμ η <<ΗΤΚ θα είναι είναι ο νέος νόμος αυθαίρετων>> και θα κρατήσει για αρκετά... χρονια πέραν του 2026 μέχρι να ολοκληρωθεί η καταγραφή του κτιριακού δυναμικού της χώρας σε ψηφιακή μορφή. Κάποιοι μηχανικοί σε άρθρα τους το είχαν προτείνει ,το είχε προτείνει και ο ΣΑΔΑΣ <<να μείνει ανοιχτό το σύστημα υπαγωγής αυθαιρέτων έως ότου αποκτήσουν όλα τα ακίνητα Ηλεκτρονική Ταυτότητα Κτιρίου>>,και<<νόμος των ρυθμίσεων θα πρέπει να ισχύει μέχρι να αποκτήσουν όλα τα ακίνητα Ταυτότητα, διαφορετικά δεν θα μεταβιβάζεται τίποτα στο μέλλον>>2 points
-
2 points
-
Από μηχανολογικής άποψης δεν υπάρχει πρόβλημα. Θα πρέπει να μιλήσετε και με πολιτικό μηχανικό για θέματα νομιμότητας της κατασκευής αλλά και σωστής στήριξης της καμινάδας.2 points
-
όσο το κτηματολόγιο είναι στη φάση που δέχεται δ.γ.σ., μπορεί να γίνει συμβόλαιο με ένα ακίνητο αποτελούμενο από 2 (ή περισσότερα) ΚΑΕΚ. όταν όμως τελειώσει η ανωτέρω προθεσμία, τα πράγματα θα είναι πιο δύσκολα όλα αυτά, δεν έχουν σχέση με την άδεια που θα εκδόσεις2 points
-
Αν μου επιτρέπετε, αντιμετωπίζουμε αυτό το πρόβλημα όταν παρουσιάζεται ως εξής: - Η' θα αναγραφούν όλα τα ποσοστά επί τοις 100 όπως πρέπει της πλήρους κυριότητας (ή της ψιλής κυριότητας) με αναφορά στο τιτλο για την διακεκριμένη ιδιοκτησία - ή σε περίπτωση που κάποιοι είναι άγνωστοι, θα αναγραφεί ως τίτλος της βεβαίωσης (στην περιγραφή) Διακεκριμένη Ιδιοκτησία και μέσα σε παρένθεση (Μεταβιβαζόμενα ποσοστά ιδιοκτησίας) και εκεί θα γίνει αναγωγή επί τοις 100 σε όσους το μεταβιβάζουν. Την λύση αυτή την κάνουν δεκτή όλοι οι συμβολαιογράφοι που έχουμε συνεργαστεί.2 points
-
Και στην περιγραφή θα έβαζες 25% εξ αδιαιρέτου του ακινήτου τάδε ή θα το ανέλυες στα σχόλια;2 points
-
Η βεβαίωση εκδίδεται για το κτίσμα (ή την οριζόντια ιδιοκτησία) και είναι μία με όλους τους ιδιοκτήτες. Δεν είναι άλλη για κάθε συνιδιοκτήτη.2 points
-
Ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας.Η απόκλιση όντως είναι πάρα πολύ μικρή.Θα το αλλάξει στο Ε9 και όλα οκ.Κανονικά εάν θέλουμε να είμαστε τυπικοί θα έπρεπε να ακολουθήσουμε αυτά που λέει Ιασονας.Είχανε πει σύμφωνα με δημοσιεύματα πέρυσι οτι στους ελέγχους του 5% των δηλώσεων που θα κάνανε... εάν βρίσκανε μικρές αποκλείσεις θα έμπαινε μέσα ο μηχανικός στο σύστημα και θα τις διόρθωνε πάει αυτό...Με βεβαιώσεις στον 4495 και με απόκλιση 2% πουλήθηκαν διαμερίσματα. Ήρθε η ταυτότητα κτιρίου που έστω δεν την κάνει ο μηχανικός που έκανε την δήλωση αυθ.Αυτός βρίσκει με τις δικές του μετρήσεις έστω απόκλιση 1,5% στα τ.μ τι γίνεται τότε;Ακόμα περιμένουμε σε ποιες περιπτώσεις δεν θα χρειάζεται νέα κατοψη στην ηλεκτρονική ταυτότητα με αυτά που θα δεις και θα ελεγχξεις-μετρήσεις σε σχέση με την πραγματικότητα.Όπως σωστά λέει ο Δημήτρης θα πρέπει να υπάρχουν αποκλίσεις άλλα και για έμενα επίσης ενας μονιμος μηχανισμος με δυνατότητα διόρθωσης μικρών λαθών ή παραλείψεων σε δηλώσεις αυθ.που δεν είναι από δόλο.2 points
-
Καλησπέρα σε όλους, συμφωνώ πλήρως με τον Δημήτρη. Ο νόμος ως έχει δεν απαιτεί συμπλήρωση ταυτότητας για αδόμητο (οικόπεδο ή γήπεδο). Αν την απαιτούν μέσω του ηλεκτρονικού συστήματος (ίσως το κάνουν για να είναι συμβατό το σύστημα με το ηλεκτρονικό μητρώο των δήμων που όντως προβλέπει καταχώρηση αδόμητων), πρέπει πρώτα να τροποποιηθεί ο νόμος. Μέχρι τώρα ισχύει το παρακάτω του άρθρου 52 που ορίζει σαφώς ότι σε αδόμητο δεν έχουν εφαρμογή τα άρθρα της ταυτότητας : 2. Στις διατάξεις των άρθρων 53 έως 61 υπάγονται τα κτίρια ή διηρημένες ιδιοκτησίες επί κτιρίων που έχουν ανεγερθεί ή ανεγείρονται με βάση οικοδομική άδεια, καθώς και τα κτίρια ή οι διηρημένες ιδιοκτησίες, για τα οποία επιτρέπεται η διενέργεια εμπραγμάτων δικαιοπραξιών, σύμφωνα με την παράγραφο 2 του άρθρου 82. Φαντάζομαι οι συμβολαιογράφοι θα το αποδείξουν πρώτοι ...2 points
-
Version X6.3
86.398 downloads
Το κείμενο του Ν.4495/2017 με ενσωματωμένες τις μέχρι σήμερα αλλαγές και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον ν.5167/24 (ΦΕΚ 207Α/20.12.2024) Αλλαγές με τον ν.5151/24 (ΦΕΚ 173Α/4.11.2024) Αλλαγές με τον ν.5142/24 (ΦΕΚ 158Α/4.10.2024) Αλλαγές με τον ν.5131/24 (ΦΕΚ 128Α/2.8.2024) Αλλαγές με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024) Αλλαγές με τον ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον Ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Προσθήκες N.5015/23 (ΦΕΚ 20Α/02.02.2023) Αλλαγές με τον Ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον Ν.4986/22 (ΦΕΚ 204Α/28.10.2022) Αλλαγές με τον Ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4951/22 (ΦΕΚ 129Α/4.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4915/22 (ΦΕΚ 63Α/24.3.2022) Αλλαγές και προσθήκες με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/20146/683 (ΦΕΚ 1028Β/4.3.2022) Αλλαγές με τον Ν.4890/22 (ΦΕΚ 23Α/11.2.2022) Αλλαγές με τον Ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4864/21 (ΦΕΚ 237Α/2.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4849/21 (ΦΕΚ 207Α/5.11.2021) Προσθήκη με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/93311/3679 (ΦΕΚ 4874Β/21.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4843/21 (ΦΕΚ 193Α/20.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον Ν.4811/21 (ΦΕΚ 108Α/26.6.2021) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/39105/1618 (ΦΕΚ 1851Β/7.5.2021) Αλλαγές με τον Ν.4787/21 (ΦΕΚ 44Α/26.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4764/20 (ΦΕΚ 256Α/23.12.2020) Αλλαγές με τον Ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 157Α/10.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4715/20 (ΦΕΚ 149Α/1.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4710/20 (ΦΕΚ 142Α/23.7.2020) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/43729/460 (ΦΕΚ 1940Β/21.5.2020) Αλλαγές με τον Ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4676/20 (ΦΕΚ 67Α/19.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4674/20 (ΦΕΚ 53Α/11.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4647/19 (ΦΕΚ 204Α/16.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον Ν.4613/19 (ΦΕΚ 78Α/24.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4612/19 (ΦΕΚ 77Α/23.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4610/19 (ΦΕΚ 70Α/7.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον Ν.4585/18 (ΦΕΚ 216Α/24.12.2018) Αλλαγές με τον Ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.06.2018) Αλλαγές με τον Ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/2018-23.01.2018) ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ 2 – α.π.ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/49581/2075 – 31/05/2019 ΣΥΝΗΜΜΕΝΕΣ οι μέχρι σήμερα σχετικές αποφάσεις ΥΠΕΝ : ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/57930/2029-7.6.2022 - Κατηγορίες των κατασκευών ή εγκαταστάσεων, για τις οποίες δεν απαιτείται άδεια δόμησης εντός χερσαίας ζώνης λιμένος. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125377/1667-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου εντοπισμού και επιβολής κυρώσεων αυθαιρέτων κατασκευών κατ’ εφαρμογή του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125378/1668-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου των δηλώσεων αυθαιρέτων κατασκευών ή χρήσεων κατά τον δειγματοληπτικό έλεγχο δηλώσεων αυθαιρέτων, κατ’ εξουσιοδότηση του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/63637/2230–21.06.2022 - Ερμηνεία διαδικασίας εφαρμογής του άρθρου 117 του ν.4495/2017 (167Α΄) ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/72311/2992–28.07.2021 - Προέγκριση οικοδομικών αδειών, εγκρίσεις φορέων και κατηγορίες έκδοσης αδειών μετά την ισχύ του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/61939/2576–25.06.2021 - Οδηγίες για την εφαρμογή του άρθρου 116 του ν.4495/17, όπως ισχύει ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/113130/3420–24.11.2020 - Κατασκευές και εγκαταστάσεις στους δημόσιους κοινόχρηστους χώρους για τις οποίες δεν απαιτείται οικοδομική άδεια. ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/43266/1174-13.05.2020 - Εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ) και απαιτούμενα δικαιολογητικά για την χορήγησή της (ενημερωμένη έως 24.3.2022) ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/73705/670–22.10.2018 - Λειτουργία, τήρηση, επικαιροποίηση και περαιτέρω ανάπτυξη του πληροφοριακού συστήματος "Ηλεκτρονική Πολεοδομία" ΥΠΕΝ/ΥΠΡΓ/48123/6983–31.7.2018 - Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής αδειών (ενημερωμένη έως 20.5.2021) ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/19409/1507–11.5.2018 - Εφαρμογή της παρ. η του άρθ. 99 του ν.4495/2017 «Έλεγχος και προστασία του Δομημένου Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις» ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/27454/2631–14.11.2017-Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής δικαιολογητικών, κατάθεσης ειδικού προστίμου Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)1 point -
Version 2
3.948 downloads
Σύμφωνα με το άρθρο 7 παρ. 2 της ΚΥΑ 36259/2010, οι διαχειριστές ΑΕΚΚ υποχρεούνται, πριν από την έναρξη των οικοδομικών εργασιών ή των έργων τεχνικών υποδομών, να υποβάλλουν στην αρμόδια αρχή Στοιχεία για τη Διαχείριση των Αποβλήτων (ΣΔΑ) που θα παραχθούν από τη δραστηριότητά τους. Ο ΕΟΑΝ ανέπτυξε το παρόν ειδικό εργαλείο σε μορφή excel για την καταχώρηση των στοιχείων διαχείρισης αποβλήτων, προκειμένου να διευκολυνθούν οι υπόχρεοι διαχειριστές ΑΕΚΚ κατά την υποβολή των στοιχείων διαχείρισης αποβλήτων στις αρμόδιες υπηρεσίες.1 point -
Θα σου πω τι θα κάνω εγώ: Για τις πληρωμές εισφορών: Είδος Παραστατικού: "Εγραφές Οντότητας", Τύπος Παραστικού: "Λοιπές Εγγραφές Τακτοποίησης Εξόδων - Φορολογική Βάση" συγκεντρωτικά/ετήσια. Χαρακτηρισμός: "2.12 Λοιπές Εγγραφές Τακτοποίησης Εξόδων", Είδος: "Χωρίς τύπο Ε3" Για τα Τιμολόγια Παροχής Υπηρεσιών Είδος Παραστατικού: "Τιμολόγιο Παροχής Υπηρεσιών", Τύπος Παραστικού: "Τιμολόγιο Παροχής". Χαρακτηρισμός: "1.3 Έσοδα από Παροχή Υπηρεσιών", Είδος: "Πωλήσεις αγαθών και υπηρεσιών Χονδρικές - Επιτηδευματιών (E3_561_001)" Για τις Αποδείξεις Λιανικών Συναλλαγών Είδος Παραστατικού: "Παραστατικά Λιανικής", Τύπος Παραστικού: "ΑΠΥ". Χαρακτηρισμός: "1.3 Έσοδα από Παροχή Υπηρεσιών", Είδος: "Πωλήσεις αγαθών και υπηρεσιών Λιανικές - Ιδιωτική Πελατεία (E3_561_003)" Στα "Γενικά Στοιχεία Παραστατικού", εκεί που αναγράφει "ΑΑ Παραστατικού"1 point
-
κσατ' αρχας γιατι να ειναι το ετος 1960 το ετος δημιουργιας. Ο Δημος τοτε το μεταβ'ιβασε, αλλα -προφανώς- ειχε δικο του τιτλο, παλαιοτερο. Το οικόπεδο δημιουργήθηκε το 1960 όταν πωλήθηκε από τον δήμο στον κάτοχό του. Πωλητήριο Δημοτικού Οικοπέδου του 1960 (Εμβαδόν 200,90 τμ με διαστάσεις 9,57 και 12,05 και 10,50 και 5,45 και 22,30). Δες και το θεμα των θεωρητικών μεσοτοιχιων. https://www.michanikos.gr/forums/topic/1622-ορισμός-άρτιο-και-οικοδομήσιμο/page/13/1 point
-
Συνάδελφε παραθέτω απάντηση που έχω πάρει για το ίδιο θέμα: "Καλησπέρα σας, Αποδεκτό από το πρόγραμμα είναι το Πιστοποιητικό Ενεργειακής Απόδοσης (Π.Ε.Α.),το οποίο θα πρέπει να έχει εκδοθεί μετά την 26.11.2017 (27.11.2017 η ημερομηνία ενεργοποίησης του πληροφοριακού συστήματος έκδοσης Πιστοποιητικών Ενεργειακής Απόδοσης βάσει του ΚΕνΑΚ που έχει εγκριθεί με την απόφαση ΔΕΠΕΑ/οικ. 178581/30.06.2017, ΦΕΚ Β’ 2367/12.07.2017). Το ποσό που πληρώθηκε στον προηγούμενο ιδιοκτήτη δεν μπορεί να καταβληθεί, αλλά θα ανεβάσετε την απόδειξη παροχής υπηρεσιών και επιπλέον θα επισυνάψετε ένα ακόμα τιμολόγιο, το οποίο θα καλύπτει την τυχόν υπάρχουσα διαφορά μεταξύ του ποσού της πληρωμής που λάβατε για την έκδοση του ΠΕΑ και του ποσού που θα λαμβάνατε για την έκδοση του βάσει των προδιαγραφών όπως ορίζονται στον οδηγό του προγράμματος (1,2 * τ.μ. * khW ετήσιας εξοικονόμησης ενέργειας). Ευχαριστούμε για την επικοινωνία Από την Ομάδα υποστήριξης του Προγράμματος "Εξοικονομώ-Αυτονομώ"1 point
-
η συνένωση αρτιου κατα κανονα ή κατα παρεκκλιση με ενα μη αρτιο, παντοτε επιτρεπονταν, αφου η σχετικη εγκυκλιος ελεγε οτι "η κατάτμηση είναι που απαγορευεται....δεν ειναι στο πνευμα του νομου η απαγορευση συνενωσης, αφου ετσι ωφελειται το περιβαλλον". https://www.michanikos.gr/forums/topic/1220-συνένωση-μη-αρτίων-γηπέδων-εκτός-σχεδίου/page/15/ Αυτη η νεα διαταξη στο αρθρο 33 του 4759 χρηζει "επεξηγησεων", διοτι επιτρεπει την συνενωση, η οποία παντοτε επιτρεπονταν, αλλά "προσομοιαζει" ως να εννοει οτι ο σδ θα υπολογιζεται στο συνενωμενο γηπεδο. 6. Στις εκτός σχεδίου περιοχές επιτρέπεται η συνένωση όμορων γηπέδων, υπό τις εξής προϋποθέσεις:α) το νέο γήπεδο που προκύπτει μετά τη συνένωση έχει εμβαδόν τουλάχιστον 4.000 τ.μ. και,β) τουλάχιστον ένα από τα γήπεδα που συνενώνονται είναι άρτιο και οικοδομήσιμο με τις διατάξεις που ίσχυαν μέχρι την έναρξη ισχύος του παρόντος νόμου Θα δούμε...1 point
-
1 point
-
1 point
-
και να προσθεσω [καλησπερα ιασονα] Η επίκληση του Ε9 δειχνει να ειναι ενα "στοιχείο" υπερ εσού [δξ και πώς ειναι η στεγη...] προφανως στην ΔΕΗ θα ειναι "ενα" εμβαδον... Γενικα, στις επεκτασεις, η νεωτερη - σοβαρή - κατασκευή "απορροφα" -φορολογικα- την παλαιοτερη ειδικα στην περίπτωσή σου οπου εξαφανισθηκε ενας ολοκληρος εξωτερικος τοιχος για να γινει η επεκταση και η συνενωση... Και υπαρχει και ενα θεμα τι χαρτια θα σου ζητηθούν "αυριο" για την μεταβιβαση.... Εξ ετερου, εδω το θεμα ειναι καθαρα πολεοδομικό. Εχεις δυο κτισματα, διαφορετικού χρονου κατασκευής, πλήν ειναι συνενωμενα, που δημιουργουν μια "κοινη" αιθουσα, με αποδεδειγμενο τον χρονο κατασκευής του καθενός. Θα πρεπει να βαλεις και μια παραβαση "λειτουργικης συνένωσης" Δυσκολο θέμα. Εσυ αποφασίζεις.1 point
-
Και να φροντίσουν να δώσουν λίγα φράγκα στο αγαπητό ΤΕΕ να πληρώσει τους προγραμματιστές για να προλάβουν εγκαίρως να διορθώσουν - συμπληρώσουν την εφαρμογή, διότι είναι για τα "σκουπίδια"..... Και το αγαπητό ΤΕΕ με τη σειρά του, αφού πάρει τα φράγκα, να εξαιρέσει από το 20άρικο ό,τι οφείλει να εξαιρέσει... Ακούς;1 point
-
Ο Πομιδάς μήπως επιπροσθέτως ζήτησε να μειωθεί το πρόστιμο υπαγωγής κατά 90%, σε όποιον κάνει μια υπαγωγή η δεύτερη να είναι δωρεάν και τρίτον ν' ανακηρυχθεί ο "φύλακας της εστίας" κάθε ιδιοκτήτη με μικρό αγαλματίδιό του στην είσοδο κάθε διαμερίσματος κ.λπ.; Μήπως;1 point
-
Πόσα τμ είναι το 20% της επιφάνειάς του? Αν το 20% της επιφάνειάς είναι < 50τμ και δεν έχει ανεξάρτητη είσοδο απο αυτή του εργαστηρίου...δεν απαιτείται.1 point
-
σωστα, υπαρχει μια διαδικασια στο ΕΚ, οπου τα "δυο" ΚΑΕΚ γινονται "ιστορικα" -ή πώς αλλοιώς τα βαφτιζουν εκει στο ΕΚ- και μετα τα δυο γινονται "ενα" [ή καπως ετσι] σα να λεμε..... για να πας στην Κρητη, πρεπει να κανεις μια βολτα μεχρι την Κυπρο και μετα να επιστρεψεις. Αυτο, κυριοι , ειναι που λεμε, "απλοποίηση των συναλλαγων με μονον 28 κλίκ..."1 point
-
1 point
-
Δεν είναι ένα τυποποιημένο κείμενο για όλους. Εξαρτάται από διάφορες παραμέτρους του ασφαλιστικού βίου του κάθε συνταξιούχου. Είναι κρίσιμο η ένσταση να περιλαμβάνει όλα τα ζητήματα του κάθε συνταξιούχου, καθώς τα ίδια ζητήματα και μόνο αυτά, μπορούν να περιληφθούν στην μετέπειτα προσφυγή στη δικαιοσύνη. Αν θέλετε επικοινωνείστε στο ανωτέρω email με την γραμματέα του συλλόγου κα. Δανάη Νομικού, που ασχολείται με το συγκεκριμένο θέμα.1 point
-
Δεν θα επιμένω στην διαφορετική αντιμετώπιση του θέματος και το κλείνω εδώ .. Ο καθένας μας έχει την... άποψή του . Πάντως καλό θα είναι ο ενδιαφερόμενος να συμβουλευτεί και τον συμβολαιογράφο ....1 point
-
Από το σύλλογο "ΜΗΝ" έχει αρχίσει η ομαδοποίηση ενδιαφερομένων συνταξιούχων, που έχουν χάσει τις προθεσμίες ένστασης - προσφυγής στο ΤΣΜΕΔΕ-ΕΦΚΑ, για την κατάθεση ομαδικής αγωγής. Οι ενδιαφερόμενοι για περισσότερες πληροφορίες, παρακαλούμε επικοινωνήστε στο [email protected]1 point
-
Δεν απαιτείται να εγγραφούν όλοι οι ιδιοκτήτες. Αρκεί μόνο αυτός που ενδιαφέρεται να "πουλήσει" το ποσοστό του, ως κατέχων το 100% του ποσοστού του. Δεν ασχολούμαστε με τους υπόλοιπους, ούτε θέλουμε να τους μάθουμε.... Η βεβαίωση 4495 αφορά στο ακίνητο και όχι στους ιδιοκτήτες.1 point
-
Στο φύλλο καταγραφής ιδιοκτητών : αναγράφονται όλοι οι ιδιοκτήτες και τα αντίστοιχα ποσοστά τους1 point
-
υποθετω οτι καποιος θελει να μεταβιβασει το ποσοστο εξ 25% που έχει σε αυτο το οικοπεδο με το "καθαρο" κτισμα. Θα δηλωσει το 100% και στις σημειωσεις οτι αφορα το 25% ποσοστο που εχει απο την υπ' αριθ.....αποδοχη.1 point
-
Όχι στις σημειώσεις της Τ.Ε. . Στο φύλλο καταγραφής ιδιοκτητών .1 point
-
Σύμφωνοι. Και σε άλλα συμεία περιορίζεται στο κτίριο ο νόμος. Με αυτό όμως τι θα κάνουμε; Άρθρο 59 παρ. 2: Το Πιστοποιητικό Πληρότητας της Ηλεκτρονικής Ταυτότητας Κτιρίου αντικαθιστά και περιλαμβάνει τη βεβαίωση που προβλέπεται στην παρ.1 του άρθρου 83, σύμφωνα με τις προϋποθέσεις της έκδοσης και ισχύος αυτής. και με την Υ.Α.: Οι βεβαιώσεις της παρ. 1 του άρθρου 83 του ν. 4495/ 2017 με ημερομηνία αυτοψίας έως και 31.1.2021, δύναται να χρησιμοποιηθούν μέχρι τη λήξη τους, χωρίς υποχρέωση καταχώρισης στοιχείων Ταυτότητας Κτιρίου / Διηρημένης Ιδιοκτησίας. Δεν γίνεται κάποιος διαχωρισμός σε αδόμητα ή μη. Πως θα γίνουν οι δικαιοπραξίες;1 point
-
Φυσικά και μπορεί να εκδοθεί . Αρκεί στη δήλωση να αναφέρονται και οι υπόλοιποι συνιδιοκτήτες με τα ποσοστά τους .1 point
-
Μα υπάρχει πρόσφατη εγκύκλιος περίπου 1 χρόνου ότι για αυτές δεν απαιτείται καμία διοικητική πράξη1 point
-
Η βάνα είναι αυτή που φαίνεται στο διάγραμμα. Όταν το βιδάκι που βλέπεις κάτω από το καπάκι (αριστερά στο διάγραμμα), είναι βιδωμένο μέσα, το νερό δεν μπαίνει στην πετσετοκρεμάστρα αλλά φεύγει προς τα επόμενα του ιδίου βρόγχου. Πρέπει να το ξεβιδώσεις.... ίσως μέχρι τη μέση, για να πηγαίνει νερό και στα επόμενα σώματα του ιδίου βρόγχου. Την ακριβή θέση της βίδας θα τη βρείς με δοκιμές, ώστε όλα τα σώματα να ζεσταίνονται ικανοποιητικά. Ελπίζω να έχει συνδεθεί σωστά η βάνα με την προσαγωγή και απαγωγή του νερού... Υ.Γ. Το καπάκι (δεξιά στο διάγραμμα) ξεβίδωσέ το αρχικά μέχρι τέρμα.1 point
-
Για ποιο λόγο Δημήτρη? Εγώ θα την άφηνα στον αποβιώσαντα.! Θα έκανα αυτό που προτείνεις μόνο αν έλειπαν υπογραφές. Οι πληρωμές μπορούν να πληρώνονται από οποιονδήποτε. Επομένως γιατί να ψάχνω ποιός ζεί και ποιός πέθανε?1 point
-
@janna~Παλιά δεν υπήρχαν προδιαγραφές ή άλλες απαιτήσεις για τις περιφράξεις, γι’ αυτό δεν είναι αυθαίρετες. Στους οικισμούς συνηθίζεται να βεβαιώνεται η παλαιότητα -ελλείψει άλλου πρόσφορου μέσου- από μάρτυρες ενώπιον συμβολαιογράφου. Οι περιφράξεις που είναι αυθαίρετες μπορεί να καλύπτονται από ΕΕΔΜΚ, δυνατότητα που παρέχεται από τον Ν 4495/17 (άρθρο 29, παρ. 5) όπως τροποποιήθηκε από τον Ν 4546/18 (άρθρο 34, παρ. 19). Η βεβαίωση δεν επηρεάζεται από την ύπαρξη περίφραξης. Ούτε εξαρτάται από τον τρόπο (και τον χρόνο) αντιμετώπισης που θα επιλεγεί. Ο μηχανικός βεβαιώνει ότι δεν υπάρχει κτίσμα. Η περίφραξη δεν είναι κτίσμα. Κτίσμα σημαίνει κτίριο και ο ορισμός δίνεται στον ΝΟΚ. Στις πρώτες δημοσιεύσεις του θέματος "Ορισμός "αδόμητου" για την Ηλεκτρονική Ταυτότητα Κτιρίου" εξετάζεται το ζήτημα της περίφραξης υπό το πρίσμα των νέων δεδομένων.1 point
-
Δηλαδή ρε Ιάσονα εσύ πρώτα ανοίγεις δήλωση, βάζεις παράβολο και μετά κάνεις αυτοψία να δεις τι γίνεται; Και άντε εσύ το κάνεις έτσι, όπως κάνει την αυτοψία πριν κάνει οτιδήποτε άλλο σκάβει λάκκο; too much of a good thing1 point
-
Για τα προ του '55 βάζουμε ναι στην άδεια, αρκεί να είναι άρτια και οικοδομήσιμα, δες το αντίστοιχο νήμα, έχει συζητηθεί εκτενώς. Η αλλαγή χρήσης με αναλυτικό και η επέκταση ΥΔΚΧ. Αν έχεις σύσταση θα πρέπει να το χειριστείς ανάλογα.1 point
-
Κατά τη γνώμη μου, με το ΤΕΕ δεν ασχολούμαστε, δεν μας ενδιαφέρει. Και σε τελική ανάλυση "ας βγάλει άλλος και με άλλον τρόπο, το φίδι από την τρύπα"... Εμείς απλώς έχουμε μια έγγραφη σύμβαση με τον πελάτη μας (ιδιοκτήτη), στην οποία έχουμε προβλέψει αυτή την πιθανότητα και απλώς τον ενημερώνουμε (αν θέλουμε εγγράφως, αν και δεν το θεωρώ απαραίτητο) και ολοκληρώνεται η εργασία μας με την εξόφληση της συμφωνηθείσας αμοιβής μας. Η συνέχεια επαφίεται στο φίλτατο ιδιοκτήτη.... Γι' αυτό έγραψα και παραπάνω ότι, ακριβώς σε αυτό το σημείο "...αρχίζουν και κλαίνε οι μανούλες"!1 point
-
Φίλε arche πρόσεξε τι θα βάλεις! Μόνο τα αυτόνομα συστήματα με μπαταρίες (που είναι και τα πιό ακριβά), δουλεύουν όταν κόβεται το ρεύμα από τη ΔΕΗ (και αυτά για κάποιο περιορισμένο χρόνο, αν δεν έχει ήλιο)! Το net-metering (το πιό συνηθισμένο τώρα) και αυτό που αναφέρει ο συνάδελφος astrah, αν κοπεί η ΔΕΗ .....τέρμα και αυτό! (ακόμα και με ντάλα ήλιο)!1 point
-
Δεν υπάρχει κάτι παράλογο. Το παράλογο υπήρχε μέχρι να γίνει αυτή η συγκεκριμένη διόρθωση ... Η λογική του περιορισμού είναι ότι δεν πηγαίνουμε στο όριο αν κάποιος έχει εγκαταστήσει έως εκεί δουλεία φωτισμού. Η "δουλεία" αυτή θεωρείται ότι ικανοποιείται με ένα μέγεθος (από 2μ. έως) δ που αρχίζει από το κτήριο με το άνοιγμα. Αν η απόσταση κτηρίου-ορίου είναι ίση ή μεγαλύτερη από το μέγεθος δ τότε η "δουλεία" εξυπηρετείται στο δικό του οικόπεδο, οπότε είμαστε ελεύθεροι να κολλήσουμε. Όλα αυτά μέχρι τον ΓΟΚ85 γιατί από την ισχύ του και μετά ίσχυε η ελεύθερη τοποθέτηση (κολλάς ή Δ). Οπότε όλοι γνώριζαν και έπρεπε να έχτιζαν με αυτό υπόψη ...1 point
-
Επιτέλους να ξυπνήσουν οι ΕΕ μηχανικοί που αφήσαμε την τύχη μας στους κρατικοδίαιτους να μας αντιπροσωπεύουν στο ΤΕΕ και ΤΣΜΕΔΕ με τα αποτελέσματα που ξέρουμε.... Έπεσαν στα χέρια μου 2 υπολογισμοί συντάξεων, ενός ΕΕ με 44 συντάξιμα χρόνια και ενός με 37 χρόνια εκ των οποίων τα 20 χρόνια στο δημόσιο. Οι συντάξιμες αποδοχές του 2ου είναι διπλάσιες του 1ου.... Ανάλογες και οι συντάξεις τους.... Δεν φροντίσαμε να μιμηθούμε ούτε καν τους δικηγόρους που ξέρουν πολύ καλά τα συμφέροντά τους... Απλά πληρώναμε ό,τι μας ζητούσαν τόσο εμείς όσο και οι πελάτες μας για να τα επωφεληθούν όσοι δεν πλήρωναν....1 point
-
Να σας κοινοποιήσω και την τελευταία ενημέρωση προς τα μέλη, του αντιπροέδρου κ. Δημ. Τσακμάκα : Καλημέρα , σε όλους Για ενημέρωση από το ΔΣ του ΜΗΝ προς όλους τους Συναδέλφους Μηχανικούς κάποιων σε εξέλιξη δραστηριοτήτων , αναφέρονται τα παρακάτω : 1. Αυτή τη στιγμή που μιλάμε , ήδη γράφονται οι δύο πρώτες προσφυγές από το Δικηγορικό Γραφείο για να κατατεθούν άμεσα στο Πρωτοδικείο. Ακόμη έξι νέες ενδικοφανείς προσφυγές ( ομοειδείς ενστάσεις) , έχουν ομαδοποιηθεί για να αποτελέσουν το επόμενο κύμα προσφυγών. Οι προσφυγές αναφέρονται στις βάναυσες περικοπές στις Συντάξεις των Μηχανικών , θίγοντας θέματα ισότητας , αναλογικότητας περικοπών , έλλειψη αναλογιστικών μελετών , θέματα ανταποδοτικότητας των εισφορών μας , κατάργηση ενός ολόκληρου ασφαλιστικού κλάδου της ΕΙΔΙΚΗΣ ΠΡΟΣΑΥΞΗΣΗΣ τ.ΕΛΠΠ , βίαιες περικοπές στην ΕΙΔΙΚΗ ΠΡΟΣΑΥΞΗΣΗ που κυμαίνονται σε ποσοστά 72% , 75% κλπ και που είναι κάθετα αντίθετες στην λογική της ΕΣΔΑ κοκ. Ο στόχος είναι να μαζευτούν αρκετές προσφυγές και να πάμε σε πιλοτική δίκη στο Συμβούλιο της Επικρατείας. 2. Ξεκίνησε η κατασκευή του site , το χρονοδιάγραμμα είναι μέχρι της 20 Μαρτίου 2021 να έχουμε την πρώτη version , να το φορτώσουμε με υλικό που θα αφορά τις Συντάξεις των Νέων Μηχανικών με τον 4387/16 και να βγεί ζωντανά στο τέλος Μαρτίου . Αντίστοιχα θα φτιαχτεί και ανάλογη σελίδα στο Facebook , που θα είναι δημόσια , όχι ιδιωτική θα αλληλοεπιδρά με το site , με απόλυτο σκοπό να ενημερώσουμε όσους περισσότερο, Μηχανικούς Ελ.Επαγγελματίες (και όχι μόνον) μπορούμε , για τα τεράστια συνταξιοδοτικά προβλήματα του κλάδου μας και στο τέλος να καταφέρουμε την εκδίκαση όλοι μαζί ( η ισχύς εν τη ενώσει) της Πιλοτικής δίκης στο ΣΤΕ . Να σημειωθεί ότι οι χρόνοι κατασκευής του site θα τηρηθούν αυστηρά . Η βοήθεια σας στην ενημέρωση άλλων Μηχανικών και στο κάλεσμα του Συλλόγου ΜΗΝ θεωρείται πολύ σημαντική. 3. Σε αυτήν την χρονική στιγμή και επειδή απαριθμούμε σε μέλη λίγο παραπάνω από πενήντα , τα οικονομικά του Συλλόγου ΜΗΝ τα γνωρίζετε. Αρα η συνδρομή σας συν την έκτακτη εισφορά για το 2021 κρίνεται χρήσιμη και απαραίτητη. Θεωρούμε ότι ο Σύλλογος ΜΗΝ αναπόφευκτα θα αυξήσει τα μέλη του , γιατί όσο εκδίδονται Συντάξεις 2018 , 2019 κοκ τόσο οι Μηχανικοί ΕΕ και όχι μόνον , αντιλαμβάνονται την καταστροφή της Σύνταξης τους σε ποσά κάτω των 1000 ευρώ. 4. Μετά την ολοκλήρωση των δύο πρώτων προσφυγών στο Δικηγορικό Γραφείο θα δοθούν οι απαραίτητες νομικές λεπτομέρειες και για αυτούς που έχουν χάσει την ημερομηνία προσφυγής και επιθυμούν να ενταχθούν στις ομαδικές τριαντάδες (30) των αγωγών που εξίσου είναι σημαντικές και οδηγούν και αυτές στο ΣΤΕ.1 point
-
Εάν απαγορεύεται να ρωτάμε και θεωρείτε ως φυσιολογικό την ειρωνία και τις αρνητικές ψήφους να ξέρω να μην ξαναμπώ....1 point
-
ελήφθη από τον συνάδελφο sidvicious10 και προωθείται αρμοδίως μαζί και μια κωδικοποίηση του βασικού νόμου από τον dimitrisGM & σια edit το βιβλίο εργασίας ΣΔΑ είναι κλειδωμένο χωρίς κωδικό (πρέπει να πατήσετε "κατάργηση προστασίας βιβλίου εργασίας") ΣΔΑ.xls απόβλητα 2939.doc1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
-
Επιλεγμένα Άρθρα
-
Παράταση έως τις 11 Σεπτεμβρίου 2026 για την εξαγορά καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου
Engineer posted μια είδηση in Αρθρογραφία,
Παράταση για ένα χρόνο, δηλαδή έως τις 11 Σεπτεμβρίου 2026, δίνει το κράτος στην εξαγορά καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου. Η εξαγορά καταπατημένων εκτάσεων διέπεται από τον νόμο 5024/2023, ο οποίος προβλέπει τη διαδικασία μέσω ψηφιακής πλατφόρμας στο gov.gr. Ωστόσο, η εξαγορά δεν επιτρέπεται σε δασικές εκτάσεις ή άλλες περιοχές που είναι κοινόχρηστα αγαθά, εξαιρουμένων των «πραγμάτων εκτός συναλλαγής», όπως ορίζονται στο Αστικό Κώδικα.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Ο πρώτος εικονικός ψηφιακός βοηθός μουσείου από το ΝΟΗΣΙΣ
GTnews posted μια είδηση in Τεχνολογία,
Έχει το ύψος ...μπασκετμπολίστα, όμως η δουλειά του δεν είναι να βάζει καλάθια, αλλά να σχεδιάζει προσωποιημένες περιηγήσεις επιστημονικού ενδιαφέροντος. Ο λόγος για το διαδραστικό κιόσκι ενημέρωσης, στο οποίο «κατοικοεδρεύει» ο «NOE515», ο εικονικός ψηφιακός βοηθός του Κέντρου Διάδοσης Επιστημών και Μουσείου Τεχνολογίας ΝΟΗΣΙΣ, αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ. Ο NOE515, που αποτελεί τον πρώτο εικονικό βοηθό με χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης (ΤΝ) σε μουσείο στην Ελλάδα, χρηματοδοτήθηκε εξ ολοκλήρου από ίδιους πόρους του ΝΟΗΣΙΣ. Αποτελεί ένα καινοτόμο εργαλείο ΤΝ, που βελτιώνει την εμπειρία του επισκέπτη, προσφέροντας προσωποποιημένη πληροφόρηση και θα αποτελέσει μέρος των δραστηριοτήτων, που το ΝΟΗΣΙΣ θα παρουσιάσει στην 89η ΔΕΘ, στις 6-14 Σεπτεμβρίου.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
Engineer posted μια είδηση in Περιβάλλον,
Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
«Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
Engineer posted μια είδηση in Χρηματοδοτήσεις,
Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.
Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).
Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.
-
- 2 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
Engineer posted μια είδηση in Νομοθεσία,
Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.
Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.
2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.
3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.
4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς:-
-
- 62 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-