Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      8.112


  2. Didonis

    Didonis

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      8.328


  3. nbr

    nbr

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      1.641


  4. ΙΑΣΟΝΑΣ

    ΙΑΣΟΝΑΣ

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      17.128


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 01/07/2020 σε όλες τις περιοχές

  1. Είναι η πρώτη, νομίζω, φορά που γράφω στην ενότητα των Αρχιτεκτόνων. Με έκανε όμως εντύπωση που ΄συνάδελφος SIGIO τοπ. μηχ. απο την Β. Ελλάδα , επέλεξε αυτή την ενότητα, εδώ στους αρχιτέκτονες, να βάλει το θέμα του, ενώ το ίδιο Θέμα υπάρχει και στο πεδίο για τους τοπογράφους. Το θέμα όμως είναι πως χωρίς να έχει δίκαιο o syn SIGIO ήταν απότομος και απαράδεκτα προκλητικός απέναντι στον Pavlos33. Πολλές φορές θέλουμε κάτι, να γίνεται και να μας βολεύει, αλλά αν δεν γίνεται δεν γίνεται.
    3 points
  2. Καλησπέρα!Και τον προηγούμενο μήνα το ίδιο μήνυμα είχαμε για μερικές μέρες και μετά τσουπ! ένα πρωί εμφανίστηκαν οι εισφορές Απριλίου!Τώρα λίγη υπομονή με το μηνυματάκι και αύριο μεθαύριο θα βγουν εισφορές 5/20!
    2 points
  3. Η φάση έχει καταντήσει "δεν περιγράφω άλλο". Είναι να απελπίζεσαι. Ειδοποιητήρια που βγαίνουν όποτε να 'ναι, εκκαθαρίσεις που γίνονται κάθε 3 και λίγο και πάλι μένουν εκκρεμείς, ποσά που παραμένουν ανεξόφλητα ενώ έχουν εξοφληθεί. Τόσες ανθρωποώρες χαμένες. Έχουμε χάσει τη μπάλα πραγματικά.
    2 points
  4. Version 2.0.0

    1.358 downloads

    αν και έχει ανέβει ήδη από κάποιους συναδέλφους, θεωρώ ότι βοηθάει κάπως αυτή η εκδοχή
    1 point
  5. 5 Μη σου πω για το θράσος ολόκληρο 4οροφο το 92 κατηγορία 6+
    1 point
  6. Δυστυχώς το σύστημα αυθαιρέτων δεν αφήνει "χωρίς Ο.Α" να υποβληθεί δήλωση κατηγορίας 4, ενώ αυτό είναι λάθος, διότι θα μπορούσε το παντελώς αυθαίρετο κτίριο, να μην παραβιάζει τα κριτήρια 40/40/20 σε δόμηση, κάλυψη, ύψος συγκρινόμενο με τους ισχύοντες όρους δόμησης και έτσι να "κέρδιζε" την κατηγορία 4.
    1 point
  7. Ισχύουν αυτά που σας έγραψε και ο συνάδερφος ΙΑΣΟΝΑΣ Για να μπορέσει κάποιος να σας “κατατοπίσει” εξ αποστάσεως, θα πρέπει να βάλεις τα Τίτλους ιδιοκτησίας δικές σου δικές του, διαθήκες κ.λ.π. Κτηματολογικό Διάγραμμα άν εχει η περιοχή σας. Στέλεχος τελευταίας Οικοδομικής Άδειας δική σας και δική του Από τις Οικοδομικές άδειες να ανεβάσεις και τα σχέδια (Τοπογραφικό Διάγραμμα, Διάγραμμα κάλυψης, 2Τομές, Όψεις.) Αν έχουν γίνει υπαγωγές νομιμοποίησης σε νόμους μετά το 2011 χρειάζεται να ανεβάσεις όλες τις υπαγωγές και όλα τα σχέδια που έχεις επισυνάψει. Πρόσφατη αποτύπωση των 2 ακινήτων σε κλίμακα Αν νομίζεις ότι τα έχεις ή είναι παιχνιδάκι να τα βρεις ανέβασε τα μπας και βγει διάγνωση. Αν όχι αναθέτεις τα ανωτέρω για ξεκίνημα όπως σου λέμε από την αρχή.
    1 point
  8. Γιατί οι δικηγόροι (λογιστές, μηχανικοί κ.λπ.) απαγορεύεται να έχουν έδρα χώρο κατοικίας;
    1 point
  9. To ίδιο. Όπως είπε και η Vassia_H πιο πάνω "Η φάση έχει καταντήσει "δεν περιγράφω άλλο".
    1 point
  10. Οχι απογοητεύσεις. Έως το 2150 θα έχουν λυθεί όλα τα προβλήματα και θα έχουν μείνει μόνον κάποια μικρο-προβλήματα. Να μην πω τι τραβάνε όσοι φίλοι έχουν υποβάλλει αίτηση για σύνταξη.
    1 point
  11. Ναι αυτό ακριβώς, αν σε παρηγορεί. Δεν είναι το ποσόν, αλλά η βλακεία και τα πανηγύρια περί ψηφιακής επανάστασης. Ενδεχομένως να διορθωθεί μέχρι τέλους της προθεσμίας, πάντως τώρα εμφανίζεται ως οφειλή.
    1 point
  12. Πιθανόν να είναι κεραμοσκεπή στέγαστρα διότι με την λέξη "κεραμοσκεπές" δεν βγαίνει ακριβές νόημα. Αν είναι στέγαστρα, τότε αυτά κατά πάσα πιθανότητα είναι στατικά εξαρτημένα με το διαμέρισμα καθώς στην μια τους πλευρά συνήθως βιδώνονται με την βοήθεια τραβέρσας και μέσω μεταλλικών στηρίξεων. Επομένως το κριτήριο γι αυτά δεν θα είναι η κατηγορία Σ1 (καθώς έχουμε ενιαίο σύνολο κτισμάτων κατηγορίας Σ2). Η απαλλαγή θα γίνει για το ένα με κριτήριο επιφάνειας ( περίπτωση i, 22 τμ <25 τμ), ενώ για το δεύτερο με το κριτήριο ia (20% φορτίων). Έχεις σίγουρη απαλλαγή μην το φοβάσαι.
    1 point
  13. Ναι αυτό θα έκανα. Για τη στατική επάρκεια το απλούστερο ίσως σενάριο θα ήταν να υπολογίσεις τα κατακόρυφα φορτία που αντιστοιχούν στο διαμέρισμα σου, ανάγοντας τα χιλιοστά του, και να συγκρίνεις τα επιπλέον κατακόρυφα λόγω του κλεισμένου Η/Υ και της υπερύψωσης προκειμένου να απαλλαχθεί. Πιο σωστό (αλλά και πρακτικά μάλοον ανέφικτο) θεωρώ όμως πως είναι να συγκριθούν όλα τα επιπλέον αυθαίρετα φορτία στο κτίριο και να εξεταστεί η απαλλαγή συνολικά, κατόπιν τακτοποίησης όλων των διμερισμάτων. Αν σκεφτείς όμως ότι ακόμα και ο τελευταίος έλεγχος, αν και πιο ορθός, ουσιαστικά μια παραδοχή είναι και όχι κάτι επιστημονικό, ακολούθησε την πιο απλή version, έστω και αν είναι πιο "μπακάλικη". ΥΓ: Έχω ξαναβρεθεί σε συζήτηση πως κατανέμεται το πρόστιμο σε περίπτωση ΥΥψους για την οποία ευθύνονται όλοι οι όροφοι. Δεν θυμάμαι αν είχαμε καταλήξει πως η λύση είναι το 0,20 ή 0,40 ή 1,20 ή 1,40 για ΥΥ, να τα πληρώσει η επιφάνεια χωρίς ή με ΥΔ του ορόφου που ξεπερνάει το μέγιστο επιτρεπόμενο και ο ιδιοκτήτης να ζητήσει μέρος της πληρωμής του προστίμου για την ΥΥ από τους υπόλοιπους ιδιοκτήτες. Οι οποίοι όταν τακτοποιήσουν μπορούν να δηλώσουν ότι η ΥΥ τους έχει χρεωθεί στην τακτοποίηση του τελευταίου ορόφου. Μη τα παίρνεις τις μετρητοίς βέβαια αυτά. Σκέψεις ουσιαστικά κάνω...
    1 point
  14. Αν οποιοσδήποτε ιδιοκτήτης οποτεδήποτε προσφύγει νομικά εναντίον τέτοιου είδους ρύθμισης αυθαιρεσιών, η δήλωση υπαγωγής πάει περίπατο, οι αυθαιρεσίες κατεδαφίζονται, ξεχνάμε την τροποποίηση της ΣΟΙ και δύναται να διεκδικηθεί και αποζημίωση κ.λπ.
    1 point
  15. Καλησπέρα!υπάρχουν αρκετές κατασκευές που δεν μετρούν στην δόμηση βάσει ΝΟΚ ή δεν μετρούσαν στην δόμηση βάσει ΓΟΚ και αντιμετωπίζονται στην ρύθμιση σαν αναλυτικός προυπολογισμός (π.χ.Α.Η.Χ.).Δεν υπάρχουν όμως αυθαίρετοι χώροι που να ρυθμίζονται με μικρότερη επιφάνεια επειδή ποσοστό του χώρου δεν θα μετρούσε στην δόμηση σε νέο κτίριο (άδεια ανέγερσης),απ' ό,τι γνωρίζω τουλάχιστον.Κατά την γνώμη μου πρέπει να δηλωθεί όλη η επιφάνεια του υπόσκαφου κτιρίου ανεξαρτήτως συντελεστών που θα επιλέξεις.
    1 point
  16. Γεια σου , σε παλιότερο autocad (2011) που το δοκίμασα τρέχει κανονικά ,όμως τα ελληνικά τα εμφανίζει κινέζικα υπάρχει κάποια λύση ? Ευχαριστώ!
    1 point
  17. ο συμβ/φος θα πει οτι "ειχα τοπογραφικο απο μηχανικο και βεβαιωση" Η συσταση ειναι ακυρη...το συμβολαιο δεν ισχυει... Επονται δικαστηρια αποζημιωσης και οχι μονον Μεγα μπλεξ΄... υγ με τον συναδελφο που εκανε το τοπογραφικο, μίλησες?
    1 point
  18. κ.κ. και α..... Χαλαρά. Το θέμα αφορά αποκλειστικά "Αγορά GPS" Για την αγορά του δεν είναι απαιτητό (ακόμα) κανένα πιστοποιητικό γνώσης, σπουδών, τίτλων κλπ κλπ.....
    1 point
  19. δεν έγραψα για υπογραφή τίποτε. Γράφω ότι εκφέρετε άποψη και κρίνετε πρόσωπα και πράγματα χωρίς να είναι του επιστημονικού και τεχνικού αντικειμένου σας. Συμβουλεύετε δε και σε πρώτο πληθυντικό πρόσωπο να σοβαρευτούμε. Ποιοί εμείς ή εσείς. Εμείς πάντως (βλ. Διπλωματουχοι Τοπογραφοι Μηχανικοι) είμαστε σοβαροί.
    1 point
  20. Το αν θα είμαστε ακριβείς και σοβαροί δεν εξαρτάται από το σύστημα προβολής αλλά από άλλους παράγοντες και κυρίως να είμαστε σχετικοί (επαγγελματικά) με το αντικείμενο. Το dxf πρέπει να είναι σε ΕΓΣΑ. Το pdf μπορεί να έχει και τα δύο. Αν κάποιος δεν καταλαβαίνει σε τι οφείλονται οι διαφοροποιήσεις αυτό είναι άλλο θέμα. Ενδεχομένως ο συντελεστής αναγωγής μηκών και ο ίδιος στο τετράγωνο για αναγωγή εμβαδών είναι εύκολο να αναγραφεί πάντα στο pdf. O συμβολαιογράφος ζητάει τον ΚΗΔ και το διαγραμμα σε ΕΓΣΑ αυτά ορίζουν οι εγκύκλιοι που του έχουν κοινοποιηθεί. Διαπιστώνω όμως ότι είστε πολεοδόμος - χωροτάκτης τι ακριβώς μετράτε και τι μετασχηματίζετε και ποιός κάνει αποδεκτά τα διαγράμματά σας και τέλος πως προβαίνετε σε κριτική για συναδέλφους όταν είστε εκτός αντικειμένου
    1 point
  21. Γενικώς συμφωνώ μαζί σας και θεωρώ ότι στο μέλλον θα προκύψουν τεράστια θέματα διότι όλοι θα αναγκάζονται να κάνουν εργασίες σε ακίνητα που κάποιος άλλος τακτοποίησε ή έδωσε βεβαίωση νομιμότητας και εκεί θα γίνει το έλα να δεις. Αλλά κάνοντας λίγο το δικηγόρο του διαβόλου ας σκεφτούμε το εξής. Εσύ τυγχάνει να ξέρεις προσωπικά το συγκεκριμένο άνθρωπο και γι αυτό και γνωρίζεις με βεβαιότητα ότι υπάρχει μεταγενέστερο τμήμα. Αν δεν υπήρχε αυτή η σχέση και δεν είχες καμία ιδέα και έβλεπες μια δήλώση για κτίριο προ του 55 που φαίνεται όντως σχετικά παλιό, θα το έψαχνες τόσο πολύ; Και τελικά σε ποιο βαθμό είμαστε υπέυθυνοι σε έλεγχο δηλώσεων υπαγωγής προκειμένου να κάνουμε νέες εργασίες στο ακίνητο; Γιατί αν είναι μετά να δούμε και άλλα θέματα πχ μπορεί να έχουν υπολογιστει τα ποσοστά υπέρβασης διαφορετικά από ότι θα τα υπολογίζαμε εμείς, μπορεί να χρησιμοποιήθηκαν μειωτικοί συντελεστές που μπορεί να μην ισχύουν (μπορεί όμως και να ίσχυαν κατά το χρόνο υπαγωγής). Οφείλουμε να το ψάξουμε τόσο; Η μήπως για όλα αυτά την ευθύνη έχει αναλάβει ο μηχανικός της δήλωσης και εμείς θα πρέπει να αρκεστούμε στο ότι όλα τα κτίσματα και κατασκευές που υπάρχουν σήμερα στο ακίνητο περιγράφονται σε κάποια άδεια ή δήλωση υπαγωγής; (p.s. εννοείται όι αν χρειαστεί να δηλωθούν επιπλέον τ.μ. ακυρώνεται η βεβαίωση άρα και το συμβόλαιο)
    1 point
  22. Υποθέτω από τη συνέχεια του μηνύματος ότι δεν ενοείς ότι θα ανοίξεις καινούρια δήλωση διότι αυτό δεν είναι σωστό παρά μόνον η μεταφορά. Ναι κατά τη μεταφορά μεταφέρονται τα πάντα. Βέβαια μετά μπορείς να τα ακυρώσεις ή/και να ανεβάσεις άλλα. Μου έχει τύχει αντίστοιχη περίπτωση παλαιότερα και το είχα ψάξει. Μπορείς να εκδόσεις βεβαίωση αρκεί να μην υπάρχουν τη στιγμή της αυτοψίας αυθαίρετες κατασκευές ή κατασκευές που δεν προβλέπονται από την ισχύουσα άδεια. Στην τεχνική έκθεση θα αναφέρεις ότι υπάρχει άδεια σε ισχύ και εκτελούνται εργασίες καθώς επίσης και το στάδιο των εργασιών και ότι δεν υπάρχουν κατασκευές κατά παρέκκλιση της άδειας.
    1 point
  23. Πώς έβγαλες το συμπε΄ρασμα αυτό;;; Γιατί γράφεις ανακρίβειες;;;
    1 point
  24. Επιεκώς απαράδεκτο να γράφετε ανακρίβειες. Λίγο ντροπη δεν βλάπτει. 1. RTK μιλάμε εξ αρχής για ακρίβειες 2 + εκ. στο οριζόντιο και 3+ στο υψόεμτρο. Κι όταν μιλάμε για HTRS07, χειρότερα. 2. Για ΡΡΡ μιλάμε για ακρίβειες 1 dm. 3. Τα υψόμετρα από HTRS07 είναι τις τάξης των 5-10 εκ. μπορεί και χειρότερα.
    1 point
  25. Να φανταστώ ότι εσείς έχετε μακρά εμπειρία επί: α. συνορθώσεων και ποιοτικών ελέγχων β. αεροτριγωνισμών γ. επιλύσεων διανομών δ. νομικής τεκμηρίωσης ε. μετασχηματισμών ομοιότητας ζ. 3Δ μετασχηματισμών η. προβολών Αγαπητέ, προς τί η ειρωνεία προς τους ΑΤΜ; Σας φαίνεται πάρεργο;
    1 point
  26. Το προβλημα δεν ειναι τα τοπογραφικα....Γινονται δεχτα .....Η ηλεκτρονικη υποβολη ειναι το θεμα.....Αν δεν ξεσηκωθουμε καλυτερα να κλεισουμε...2 χρονια περασανε και τιποτα.... Πρόσθεσε τονισμό στο κείμενο της δημοσίευσής σου σύμφωνα με τους κανόνες συμμετοχής στο φόρουμ. Pavlos 33
    1 point
  27. Και η δική μου! Και του 99,9% των έμπειρων μηχανικών κι αυτών που σέβονται την επιστήμη μας κι έχουν μάθει να υποστηρίζουν τη γνώμη τους υπεύθυνα! Αναρωτιούνται μόνο όσοι "...δεν πατούν καλά στα πόδια τους ακόμα"!!!
    1 point
  28. @dimitris GM Διαφωνούμε By the way το ΤΕΕ Πελοποννήσου δεν απαντάει το ίδιο, αλλά τις ερωτήσεις τις προωθεί σε ιδιώτες συμβούλους του που δεν έχουν καμία σχέση με το ΤΕΕ. Θα μπορούσε κάλλιστα μερικές από αυτές να τις έχεις απαντήσει εσύ ή εγώ. Ο αρχικός νόμος (4014) γράφτηκε από δικηγόρους. Πάνω σε αυτόν πάτησαν οι επόμενοι. Εμεις δεν είμαστε δικηγόροι, είμαστε μηχανικοί. Και υπάρχουν 2 οπτικές του νόμου: να τον δεις με μάτι δικηγόρου, ή να τον δεις με μάτι μηχανικού. Αν τον δεις με μάτι δικηγόρου, τότε συντρέχουν όλα αυτά που λες. Και οι επιπτώσεις είναι όλες αυτές που σωστά ανέφερες. Συν το γεγονός ότι άσχετοι ΜΑΛΑΚΕΣ χαρτογιακαδες που δεν έχουν κατασκευάσει ουτε έναν τοίχο γυψοσανίδας στη ζωή τους να αρνούνται την εγκυρότητα μιας μέτρησης. Αν τον δεις με μάτι μηχανικού, τότε ο νόμος γίνεται εργαλείο. Γιατί παλαιότερα που δεν επιτρεπόταν μεταβίβαση σε αυθαίρετο, κάθε φορά που έβρισκες τέτοιες παπαριές έπρεπε: Να υπάρχει εναπομένων ΣΔ στο ακίνητο Οι υπερβάσεις να υπάγονταν στο άρθρο 22 του γοκ Να καταθέσεις πλήρη φάκελο εξαίρεσης από κατεδαφιση Να πληρωσει ο ΚτΕ πρόστιμα Να περάσεις ΟΛΟΥΣ τους ελέγχους (συν στατικά συν ενισχύσεις με κανονική άδεια ενισχύσεων) Στα τμήματα κτιρίου που δεν μπορούσαν να νομιμοποιηθούν, πληρώνονταν δια παντός πρόστιμα ανέγερσης και διατήρησης, παρόλη την άδεια νομιμοποίησης στα υπόλοιπα τμήματα. Για την ίδια υπόθεση έπαιρνες στην καλύτερη 10.000€ και ετρεχες 2 χρόνια, και σήμερα παίρνεις 1.000€ και τρεχεις 2 εβδομάδες. Ποιο είναι καλύτερο? Αποτύπωση πας και κάνεις κ το ίδιο σου το σχέδιο δεν κλείνει για μερικά εκατοστά. Όσες φορές και να το μετρήσεις. Και έχεις την απαίτηση να κλείνει των άλλων, κάτι που εσύ ο ίδιος δεν μπορείς να το σχεδιάσεις ακριβώς όπως είναι σήμερα και να κλείνει από παντού στο χιλιοστό, που θα έπρεπε αν είσαι ο μάγκας με το Lazer που ακυρώνει τα 5 εκατοστά των άλλων. Υπενθυμίζω ότι στον 4014 τους πρώτους 6 μήνες δεν υπήρχε ΚΑΝ η έννοια της 'διαμερισματωσης'. Δεν είχε καν αντιμετωπιστεί τι συμβαίνει στην οριζόντια ιδιοκτησία, δεν είχε καν διευκρινιστεί τι συμβαίνει με τους κοινόχρηστους χώρους. Όποιος δεν έχει το background να σκεφτεί ως μηχανικός, δεν έχει θέση ανάμεσα σε μηχανικούς. Και εδώ είμαι φονταμενταλιστης και απόλυτος. Ως κάτοψη εξ ορισμού είναι η οριζόντια τομή σε ύψος 1 μ από τη στάθμη. Αυτό για όσους ξεκινούν διαδικασίες δήλωσης για 5 εκατοστά. Χωρίς καν να έχουν ελέγξει κατακορυφοτητα υποστηλωματων που στο 99,99% των κτιρίων δεν υπάρχει ούτε και ελέγχεται.. Δεν υπάρχει ούτε μίσος μηχανικός στη χώρα που να έχει τα @@ να ακυρώσει δήλωση ή βεβαίωση αλλού συναδέλφου για 5 εκατοστα. Αν βρεθεί, είναι για δημόσια διαπόμπευση και παραδειγματική τιμωρία. Και όσο για αυτό που λες για 'νεες' παραβάσεις, ύψος μεγαλύτερο της άδειας χωρίς υπέρβαση του μέγιστου της περιοχής, σε 4014 και 4178 δεν ήταν παράβαση. Στον 4495 είναι. Αυτά είναι κατάλοιπα εκ των πραγμάτων. Όποιος ξέρει τη δουλειά του, τα έχει λύσει αυτά τα θέματα. Όποιος δεν ξέρει, ας γίνει χαρτογιακας να ελέγχει άλλους. Αυτή είναι η δική μου γνωμη
    1 point
  29. Καλησπέρα Έχω διαφορετική άποψη με τους συναδέλφους. Αφαιρεις 3 εκατοστά το πάχος σοβά κατά κανόνα όταν δεν σου βγαίνει εντός των αποκλίσεων. Άρα στα κοινόχρηστα η απόκλιση σου γίνεται απευθείας 7 εκατοστά. Προσωπικά δεν έχω ασχοληθεί ποτέ με 7 εκατοστά αποκλιση. Επίσης προσωπικά ποτέ δεν θα αμφισβητουσα βεβαίωση που έχει δώσει συνάδελφος για 7 εκατοστά αποκλιση. Αν ξεκινήσουμε να ακυρωνουμε στα 7 εκατοστά όλες τις δηλώσεις 4014, 4178 κ 4495 θα γίνει χαμος. Όποιος ακυρώσει τέτοια δήλωση, ας προσπαθήσει να κατασκευάσει ο ίδιος στα 5 εκατοστά αποκλιση αν έχει τα @@. Και σημειωτέον, οι διαστάσεις κατά κανόνα αν μπαίνουμε σε τέτοια λογική, μετρώνται σε ύψος 1.00 μ από το δάπεδο. Οποιαδήποτε διάσταση οριζόντιου επιπέδου έχει μετρηθεί σε διαφορετικό ύψος από 1.00 μ από το δάπεδο, θέλει ξανά μέτρηση, και μάλιστα αλφαδιαζοντας το αποστασιομετρο. Είστε μηχανικοί, σκεφτείτε ως μηχανικοί. Αν από την απέναντι πλευρά αναφοράς μέτρησης των 7 εκατοστών (πλευρά περιγράμματος) αφαιρεθεί πάχος σοβά 3 εκατοστά, τότε η αποκλιση είναι 4 εκατοστά. Τέλος, by default όταν κάποιος μετράει, έχει κάνει απευθείας την παραδοχή ότι όλα είναι απολύτως κατακόρυφα. Δεν ξέρω ούτε έναν που να ελέγχει κατακορυφοτητες, επομένως τέτοιες επιπολαιότητες αναφοράς τόσο μικρών αποκλίσεων νομίζω ότι είναι και εκτός του πνεύματος του νομοθέτη. Με αυτή τη λογική ερκερ 30 εκατοστών που μετριέται 31 εκατοστά θέλει ρύθμιση γιατί είναι εκτός αποκλισεων. Έλεος. Σε ακίνητο που δεν παίρνει βεβαίωση για 7 εκατοστά, απαιτούνται όλες οι ενέργειες που περιέγραψε ο συνάδελφος Dimitris GM. Όποιος έχει εμπειρία τι σημαίνουν, ας το αξιολογησει πριν ακυρώσει. Αυτή είναι η γνώμη μου. Edit: μόλις τώρα είδα ότι εκτός του quote υπάρχουν κ αλλά θέματα στο ίδιο ακινητο. Το ποστ μου είναι σχολιασμός μόνο στο quote για να μην παρεξηγηθουμε
    1 point
  30. 6. Στο σ.δ. δεν προσμετρώνται : θ. Υπόγειοι όροφοι για την εξυπηρέτηση χώρων στάθμευσης ανεξάρτητα χρήσης κτιρίων, καθώς και για μηχανολογικές εγκαταστάσεις απαραίτητες για τη λειτουργία του κτιρίου και την υποστήριξη του ενεργειακού σχεδιασμού του κτιρίου, για τη διαχείριση και εξοικονόμηση νερού, ΑΠΕ, μονάδων Συμπαραγωγής Ηλεκτρισμού και Θερμότητας Υψηλής Αποδοτικότητας (ΣΗΘΥΑ), για χρήση υδατοδεξαμενής ή δεξαμενής συλλογής λυμάτων ή πισίνας, όπως ορίζεται από τους ειδικούς κανονισμούς που τις διέπουν, επιφάνειας ίσης με εκείνη που καταλαμβάνει το κτίριο ή και κατ’ επέκταση του περιγράμματος της ανωδομής του, σύμφωνα με το εδάφιο β της παραγράφου 6 του άρθρου 17. Δεν προσμετρώνται στη δόμηση όλοι οι υπόγειοι όροφοι στάθμευσης αυτοκινήτων. 4. (ΕΚΤ,ΟΙΚ) Στον υπολογισμό της επιτρεπόμενης κάλυψης του οικοπέδου δεν προσμετρώνται οι επιφάνειες των ορθών προβολών σε οριζόντιο επίπεδο : δ. Χώρων και κατασκευών όπως ορίζονται στα άρθρα 16 και 17 με τις ελάχιστες διαστάσεις που προβλέπονται σε αυτά. Άρθρο 17 - Κατασκευές και φυτεύσεις στους ακάλυπτους χώρους και περιφράξεις 6. Κάτω από την οριστική στάθμη του εδάφους των ακάλυπτων χώρων του οικοπέδου ή γηπέδου, επιτρέπονται : β) (όχι ΕΚΤ) Η επέκταση υπογείων ορόφων με τις χρήσεις που ορίζονται στο άρθρο 11 : Για οικόπεδα εμβαδού έως και 300 τμ. επιτρέπεται έως τα όρια του οικοπέδου. Στην περίπτωση αυτή, επιτρέπεται η εξαγορά των θέσεων στάθμευσης που δεν εξασφαλίζονται από τη μελέτη. Σε οικόπεδα εμβαδού από 300 τμ. έως 600 τμ. επιτρέπεται επέκταση των υπογείων έξω από το περίγραμμα της κάλυψης του κτιρίου σε ποσοστό έως και 50% του υποχρεωτικώς ακαλύπτου χώρου. Στην περίπτωση αυτή, επιτρέπεται η εξαγορά των θέσεων στάθμευσης που δεν εξασφαλίζονται από τη μελέτη, σε ποσοστό έως και 30% του συνόλου των απαιτούμενων θέσεων. Σε περίπτωση που στα οικόπεδα αυτά δεν εξασφαλίζονται από τη μελέτη οι απαιτούμενες θέσεις στάθμευσης στον πρώτο υπόγειο όροφο, μπορεί να επεκτείνονται όλοι οι υπόγειοι όροφοι έως και 80% του υποχρεωτικώς ακαλύπτου χώρου. Στην περίπτωση αυτή, επιτρέπεται η εξαγορά των θέσεων στάθμευσης που δεν εξασφαλίζονται από τη μελέτη, σε ποσοστό έως και 15% του συνόλου των απαιτούμενων θέσεων. Σε οικόπεδα εμβαδού άνω των 600 τμ. επιτρέπεται επέκταση των υπογείων έξω από το περίγραμμα της κάλυψης του κτιρίου σε ποσοστό έως και 50% του υποχρεωτικώς ακαλύπτου χώρου. Στην περίπτωση αυτή, δεν επιτρέπεται εξαγορά θέσεων στάθμευσης. Εφόσον πάνω από το χώρο επέκτασης του υπογείου δημιουργηθεί φύτευση με ελάχιστο εδάφους σαράντα (40) εκατοστών, το τμήμα της φυτεμένης επέκτασης προσμετράται στον υπολογισμό της υποχρεωτικής φύτευσης του οικοπέδου της παραγράφου 2α του παρόντος άρθρου. [διευκρίνιση σε συνδυασμό με την παρ. 8Α] Δεν επιτρέπεται η επέκταση υπογείων στο προκήπιο (πρασιά). Οι επεκτάσεις υπογείων χώρων γίνονται αποκλειστικά με βοηθητικές χρήσεις που περιγράφονται στο άρθρο 11. Στην επέκταση υπογείων μπορούν να περιλαμβάνονται θέσεις στάθμευσης, αποθήκες κατοικίας, αποθήκες ειδικών χρήσεων, λεβητοστάσια και μηχανοστάσια, μηχανολογικές εγκαταστάσεις απαραίτητες για τη λειτουργία του ενεργειακού σχεδιασμού του κτιρίου, για τη διαχείριση και εξοικονόμηση νερού, ΑΠΕ, ΣΗΘΥΑ, υδατοδεξαμενές ή δεξαμενές συλλογής λυμάτων ή πισίνας. Τυχόν κύριες χρήσεις που χωροθετούνται σε υπόγειο χώρο του κτιρίου εμπίπτουν στο περίγραμμά του, αποτελούν λειτουργικό προσάρτημα του και δεν μπορούν να βρίσκονται στην εκτός περιγράμματος του κτιρίου επέκταση.
    1 point
  31. Οπότε εσύ μπορείς να λύσεις κάλλιστα τα παραπάνω, χωρίς να έχεις σπουδάσει ΑΤΜ. Εσύ είσαι ο ειδήμων και όλοι άλλοι άσχτεοι. Οπότε, εσύ ώς Μηχανικός ΤΕΙ -Πολιτικών- μπορείς: α. να κάνεις στατικά β. γεωτεχνικά γ. συγκοινωνιακά έργα. Και οι "αδαείς" ΑΤΜ τίποτα. Οπότε εκτός των ανωτέρω, είσαι και τοπογράφος και μάλιστα την λες σε Τοπογράφους Μηχανικούς. Πολύ ωραία.
    0 points
  32. Συνάδελφε δεν είναι 10 pdf όπως είπες. Μόνο ο ΕΝ 1993 αποτελείται από 20 μέρη ! ΕΝ 1993-1-1 ΕΝ 1993-1-2 ΕΝ 1993-1-3 ΕΝ 1993-1-4 ΕΝ 1993-1-5 ΕΝ 1993-1-6 ΕΝ 1993-1-7 ΕΝ 1993-1-8 ΕΝ 1993-1-9 ΕΝ 1993-1-10 ΕΝ 1993-1-11 ΕΝ 1993-1-12 ΕΝ 1993-2 ΕΝ 1993-3-1 ΕΝ 1993-3-2 ΕΝ 1993-4-1 ΕΝ 1993-4-2 ΕΝ 1993-4-3 ΕΝ 1993-5 ΕΝ 1993-6 Δεν έχει σχέση με τον αστείο ελληνικό κανονισμό κάποιων σελίδων. Η Ελλάδα ποτέ δεν είχε δικούς της κανονισμούς. Θα μου πεις γιατί ? Γιατί δεν είχε ποτέ βιομηχανία για να παραχθεί έρευνα και παραγωγή. Το ποσό είναι γελοίο σε σχέση με το συνολικό έργο και την έρευνα που έχει πραγματοποιηθεί για να έχουμε αυτούς τους κανονισμούς. Είναι σαν να λέμε στους νομικούς πάρτε τα βιβλία σας δωρεάν. Μόνο που δεν είναι έτσι. Όλοι οι νομικοί έχουν ξοδέψει πολλά περισσότερα χρήματα.
    -1 points
  33. Εχετε κάνει την εξάρτηση άβατη επιστήμη, λες και είναι κάτι εξωπραγματικό, σιγά τα ωά αγαπητοί τοπογράφοι.
    -1 points
  34. Αν ο σκοπός είναι μόνο ένα σημείο, αν δεν κάνω λάθος το κινητό δεν είναι απαράδεκτη λύση, αν μετράει για ΠΟΛΛΕΣ ΩΡΕΣ (αν το στιγμιαίο σφάλμα του δεν είναι >3 μέτρα..).
    -1 points
  35. Πάντως αγαπητέ από το 2013 ασχολείστε με τοπογραφικά λογισμικά...Ή μάλλον είναι και αυτό ερώτηση συναδέλφου:
    -1 points
  36. Την ειρωνεία τη βλέπεις μόνο εσύ και σου την επιστρέφω. Η όλη συζήτηση αφορά το θέμα της εξάρτησης τοπογραφικού διαγράμματος ή δικτύου, επιστημονική δουλειά μεν, γνωστή από αρκετούς συναδέλφους δε. Οι αναφορές σου περί αεροτριγωνισμών - επιλύσεων διανομών - νομικής τεκμηρίωσης κλπ είναι πολύ ωραίες αλλά μόνο για εντυπωσιασμό αδαών.
    -1 points
  37. Σωστά. Οι καταβολές πληρωμών με έκπτωση έχουν περαστεί στο σύστημα, δηλαδή τα ποσά φαίνονται πληρωμένα. Όμως τα ποσά που έχουν πληρωθεί με έκπτωση έχουν αφαιρεθεί από το αρχικό ποσο χωρίς έκπτωση οπότε υπάρχει υπόλοιπο οφειλής. Δηλαδή ενώ δόθηκε η υποτιθέμενη έκπτωση και πληρώθηκε εμπρόθεσμα, εμφανίζεται υπόλοιπο οφειλής. Συγχαρητήρια για ακόμη μία φορά στον κ.βρούτση και προηγούμενους καθώς και στην ασφαλιστική χαβούζα που δημιούργησαν για να ρουφάει ρευστό και να το εξαφανίζει. Σημειώνεται ότι η οφειλή (εφόσον δεν απαλειφθεί) θα εμφανίζεται και στην εφορία για όσους περιμένουν επιστροφή διότι πλέον τα υπερσύγχρονα ψηφιακά συστήματα ...συνεργάζονται.
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
    • Παράταση της προθεσμίας για την προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για ΑμεΑ του ΝΟΚ ως 30.04.2024
      Αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/33888/542 (1)

      Τροποποίηση της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης «Παράταση των προθεσμιών των παρ. 4 και 10 του άρθρου 26 “Προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για τα άτομα με αναπηρία και τα εμποδιζόμενα άτομα” του ν. 4067/2012 “Νέος Οικοδομικός Κανονισμός”» (Β’ 7028)

      Άρθρο 1

      Τροποποίηση του άρθρου 1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η προθεσμία του δεύτερου εδαφίου της παρ. 4 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012. Για το ίδιο διάστημα παρατείνεται η αναστολή κυρώσεων για τα ανωτέρω αναφερόμενα κτίρια.».

      Άρθρο 2

      Τροποποίηση του άρθρου 2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η καταληκτική προθεσμία αναστολής κυρώσεων του τέταρτου εδαφίου της περ. (α) της παρ. 10 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012 και, αντιστοίχως, η προθεσμία ολοκλήρωσης των απαραίτητων διαμορφώσεων του πέμπτου εδαφίου της ίδιας περίπτωσης και η καταληκτική ημερομηνία αναστολής του έκτου εδαφίου, που αφορά στην υποχρέωση της παρ. 3 του άρθρου 59 του ν. 4495/2017 (Α’ 167).».

      Απόφαση Αριθμ. ΥΠΕΝ-ΔΕΣΕΔΠ-33888-542_2024.pdf
      • 1 απάντηση
    • Ανάρτηση δεκαεφτά (17) συχνών ερωτήσεων και απαντήσεων για το πρόγραμμα Εξοικονομώ Επιχειρώ
      1.  Θέματα Επιλεξιμότητας Αιτήσεων

      1.1.  Η Επιχείρηση μας δραστηριοποιείται σε διαφορετικούς τομείς και έχει δηλωμένους στην Εφορία τους αντίστοιχους κωδικούς αριθμούς δραστηριότητας (ΚΑΔ). Πρέπει όλοι οι ΚΑΔ να είναι επιλέξιμοι με βάσει το παράρτημα 5 του Οδηγού ούτως ώστε να μπορούμε να κάνουμε αίτηση στο Πρόγραμμα;

      Όχι δεν είναι απαραίτητο εφόσον η δραστηριότητα των επιλέξιμων ΚΑΔ πραγματοποιείται σε εγκαταστάσεις που είναι διακριτές από αυτές των μη επιλέξιμων και το επενδυτικό σχέδιο αφορά μόνο σε αυτές. Σε αυτήν την περίπτωση στο πληροφοριακό σύστημα δηλώνεται τουλάχιστον ένας επιλέξιμός ΚΑΔ.
      • 0 απαντήσεις
    • Μελέτη ΙΟΒΕ: Οι τάσεις, οι προκλήσεις και οι προοπτικές της ανάπτυξης των Κατασκευών στην Ελλάδα
      Η μελέτη που παρουσιάστηκε σε ειδική εκδήλωση που διοργάνωσαν το Ταμείο Μηχανικών Εργοληπτών Δημοσίων Έργων - ΤΜΕΔΕ και το ΙΟΒΕ, καταγράφει τη μεγάλη ανάπτυξη που έχει σημειώσει ο κλάδος των κατασκευών, με αύξηση του αντικειμένου κατά 84% από το 2017 μέχρι σήμερα. Παράλληλα, υπογραμμίζει τις μεγάλες προσδοκίες για την περαιτέρω ανάπτυξη του κλάδου τα επόμενα χρόνια με ώθηση από τους υψηλούς εθνικούς και ευρωπαϊκούς πόρους. Όπως εκτιμά το ΙΟΒΕ,τα έργα στο πλαίσιο του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας (ΤΑΑ) και οι πόροι του ΕΣΠΑ 2021 – 2027 σε συνδυασμό με τις ιδιωτικές επενδύσεις (περιλαμβάνοντας τις επενδύσεις σε κατοικίες) θα κινητοποιήσουν κατά την περίοδο 2024 – 2026 συνολικά πόρους άνω των 52 δισ. ευρώ, συμπεριλαμβανόμενης και της τραπεζικής χρηματοδότησης.

      Έτσι οι επενδύσεις σε Κατασκευές –κυρίως στις υποδομές– εκτιμάται ότι θα ενισχύσουν σημαντικά το μερίδιό τους στο ΑΕΠ την περίοδο 2024 - 2026.
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.