Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. antloukidis

    antloukidis

    Core Members


    • Πόντοι

      7

    • Περιεχόμενα

      3.682


  2. Ψυχίατρος

    • Πόντοι

      6

    • Περιεχόμενα

      59


  3. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      8.098


  4. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      25.849


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 11/04/2021 σε όλες τις περιοχές

  1. Καλησπέρα συνάδελφε! Με όλο τον σεβασμό και συγνώμη για το spamαρισμα.... συνήθως δεν υποκύπτω σε πειρασμούς σε αυτό το φόρουμ, αλλά η δήλωση του Σταθάκη μου θύμισε το παρακάτω "εγχειρίδιο" όπου κάνεις τυχαίους συνδυασμούς προτάσεων από κάθε στήλη και καταλήγεις με ''ουσιώδες'' πολιτικό λόγο.....🤣 Πάντως πέρα από την πλάκα.... δεν υπάρχει καν μια φόρμα επικοινωνίας.... να στείλεις και να αναφέρεις πχ: ''ξέρετε κάτι, στον τάδε οικισμό, συν/νες ΧΥ τάδε, έχετε λάθος, ψάχτε το.... ή στην τάδε Δημ. Ενότητα υπάρχει ΣΧΟΟΑΠ και δεν το έχετε συμπεριλάβει, ψάχτε το....κλπ" .....είναι κρίμα....
    2 points
  2. @johntt Το πατάρι πρέπει να είναι εξαρτώμενο από κάποιον υποκείμενο χώρο. Θέλεις να έχεις πατάρι συνεπίπεδο του ορόφου. Μπορεί να γίνει, αλλά πρέπει να υπάρχει κλίμακα που να το συνδέει με το ισόγειο. Δεν γίνεται να είναι προσπελάσιμο μόνο από το κεντρικό εσωτερικό κλιμακοστάσιο γιατί τότε λειτουργεί ως επέκταση του ορόφου και όχι ως πατάρι - παράρτημα του ισογείου. Στο τελευταίο ερώτημα η απάντηση είναι αρνητική. @lmarale Ο εσωτερικός εξώστης πρέπει να είναι ανοιχτός. Μπορεί να φέρει κλειστούς βοηθητικούς χώρους σε απόσταση ενός τουλάχιστον μέτρου από τα ανοικτά όρια. @1max Όχι, δεν μπορείς. Το 70% αναφέρεται στον υποκείμενο χώρο από τον οποίο εξαρτάται το κάθε πατάρι. @marykapsi Ναι, μπορεί να χαρακτηριστεί εσωτερικός εξώστης.
    2 points
  3. @CivilKald Δεν αλλάζει η κατηγορία παλιών αυθαιρεσιών εξαιτίας μεταγενέστερων στο ίδιο ακίνητο. Ο περιορισμός των 20 εκατοστών εντός της πρασιάς αφορά μόνο την κατηγορία 4. Συνεπώς, τίποτα απ’ όσα περιγράφεις στο παράδειγμά σου δεν είναι κατηγορία 5.
    2 points
  4. Περιπτώσεις για απαλλαγή η μείωση ημερομισθίων στο ΙΚΑ συγκεντρωτικά. Έτσι για να μην πληρώνουν τα σπασμένα αυτοί που προσπαθούν να φτιάξουν ένα σπιτάκι, όταν κάποιοι άλλοι διαγράφουν τα ένσημα χιλιάδες χιλιάδες. 1. Όταν έχουμε εφαπτόμενες πλευρές της οικοδομής με άλλη οικοδομή , τότε προσκομίζουμε τον πίνακα 3 με τις εργασίες επιχρισμάτων και χρωματισμών της εφαπτόμενης πλευράς για να αφαιρεθούν. 2. Όταν ο ιδιοκτήτης είναι οικοδόμος ή οι συγγενείς πρώτου βαθμού (αποδεικνύεται με κάποια ελάχιστα ημερομίσθια) και είναι πρώτη κατοικία και λιγότερο από 150 τ.μ. τότε αφαιρείται το 30% του συνόλου των ημερομισθίων. 3. Ισόγεια κτίρια χωρίς φέρων οργανισμό από οπλισμένο σκυρόδεμα αφαιρούνται τα 2/3 των ημερομισθίων από την φάση εκσκαφές και οικοδομικός σκελετός. Αυτό ισχύει μόνο για κατοικίες, αλλά εάν έχει τίτλο ισόγεια οικοδομή και θέλει ο υπάλληλος μπορεί να περάσει. 4. Εργασιών κατασκευής μεταλλικών στεγών και ξύλινων αυτοφερόμενων . Τα αφαιρούμενα ημερομίσθια προκύπτουν από το γινόμενο του πολλαπλασιασμού του συντελεστή 0.15 επι την επιφάνεια της στέγης. 5. Οποιεσδήποτε εργασίες γίνονται από πρόσωπο που ασκεί επιχειρηματική δραστηριότητα που υπάγεται σε άλλο κλάδο ασφάλισης, π.χ. ΤΕΒΕ ή οι εργασίες ανατεθούν σε τρίτο, ο οποίος ασφαλίζει ο ίδιος το προσωπικό του στο ΙΚΑ, τότε με την προσκόμιση τιμολογίων αφαιρούνται τα ημερομίσθια της συγκεκριμένης εργασίας. Κλασική περίπτωση, τοποθέτηση βιομηχανικών δαπέδων με αφαίρεση όλων των ημερομισθίων των πλακιδίων. 6. Δικαίωμα μείωσης ημερομισθίων έχουν όλοι οι ομογενείς σε περίπτωση κατασκευής πρώτης κατοικίας (περισσότερες λεπτομέρειες για αυτό δεν γνωρίζω) 7. Δικαίωμα μείωσης ημερομισθίων έχουν όλοι οι αγρότες ή νέοι αγρότες για την περίπτωση αγροτικών κατασκευών (περισσότερες λεπτομέρειες για αυτό δεν γνωρίζω) 8. Σε περίπτωση επαναχρωματισμών δεν χρειάζεται να υπάρχει η ιδιότητα του οικοδόμου για απαλλαγή των ημερομισθίων, μπορεί να δηλώσει κάποιος προσωπική απασχόληση και να απαλλαγεί, άσχετα εάν δεν το αποδέχονται στο ΙΚΑ , αυτό ισχύει. Παρακαλώ διορθώστε με για τυχόν λάθη ή παραλείψεις.
    1 point
  5. Κλασική περίπτωση βλάβης... Μου έχει συμβεί σε τουλάχιστον τρεις ελέγχους και το βρίσκω εξωφρενικό. Προσωπικά, μετράω από το dxf που ανεβάζουν στο σύστημα και κάνω μνεία στις παρατηρήσεις: Πρέπει να σημειωθεί πως στα αναρτηθέντα στο σύστημα e-adeies και θεωρημένα σχέδια της οικοδομικής άδειας (διάγραμμα δόμησης και κατόψεις) δεν αναγράφονται οι αποστάσεις του κτιρίου από τα όρια του οικοπέδου, οπότε η μέτρησή τους έγινε στο αναρτημένο αρχείο autocad στην οποία μέτρηση βασίστηκε ο έλεγχος. Εννοείται ότι κάνω και προφορική παρατήρηση στον επιβλέποντα.
    1 point
  6. νέο σχέδιο χωρίς ενημέρωση της άδειας δεν μπορείς να δεχτείς και δεν είναι και σωστό να το ζητήσεις. Δες το τοπογραφικό και το διάγραμμα κάλυψης και αν δεν υπάρχουν και εκεί οι αποστάσεις από τα όρια σίγουρα θα υπάρχουν οι συντεταγμένες του οικοπέδου και του νέου κτίσματος για να μπορέσεις να κάνεις τον έλεγχο. Αν δεν μπορείς να κάνεις τον έλεγχο λόγω έλλειψης στοιχείων από τα σχέδια θα το σημειώσεις στο πόρισμα ως αδυναμία ελέγχου για το συγκεκριμένο πεδίο.
    1 point
  7. Από την στιγμή που η τακτοποίηση αναφέρει προ του 2011 πας με ΠΔ71/88. Το ερώτημα είναι αν θα πρέπει να δεις όλο το κτίριο μαζί ή μόνο το αυθαίρετο τμήμα και εξαρτάται από πολλά. Το αρχικό κτίριο του πότε είναι; Στη θέση σου θα μάζευα όλα τα στοιχεία και θα έκανα μια κουβέντα με Π.Υ.
    1 point
  8. καταρχήν μην μπερδεύεις την παθητική με την ενεργητική. Η παθητική είναι στη διακριτική σου ευχέρεια με ποιο ΠΔ θα γίνει. Αντίστοιχα θα γίνει η ενεργητική. Στο παράδειγμά σου η παθητική με το ΠΔ71 και η ενεργητική με τη 1589.
    1 point
  9. - δεν μιλαμε για ΠΕ αλλά για ΠΤ. - ερευνησες πώς προεκυψε αυτο το μικρο οικοπεδο? - μια δικη του "υπαιτια κατατμηση", μπορει να τον οδηγει σε υποχρεωτικη προσκυρωση σε εσενα ...και τοτε θα δει πόσα απιδια πιανει ο σακκος... δες το νδ 690/48 για να εχεις πληρη γνωση. Κατα τα λοιπα η κατατμηση θα πρεπει να γινει με μεταβιβαση, οπότε αν κοψεις ενα ή δυο, σιγουρα θα σου μενει ενα τμημα αρτιο και μη οικοδομησιμο.. Και ρωταμε: ποσο θα ειναι αυτο το υπολοιπο? Θα ειναι ισον με τα τμ. που πρεπει να προσκυρωθουν [πχ.250 τμ] ή ισο με ενα οικοπεδο συν την προσκυρωση [δλδ πχ 750 ο κανονας και 250 προς/υπο προσκυρωση στον διπλανο] δες και εδω τις γραφές ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ ΣΥΝΤΑΞΗ ΠΡΑΞΕΩΝ ΤΑΚΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝΑΛΟΓΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΣΥΝΤΑΞΗ ΔΙΟΡΘΩΤΙΚΩΝ ΠΡΑΞΕΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ Νοεμβρίου 2012 για να ξερεις ποσο μπορεις να τον πιεσεις. Η τυπικα ορθη λυση - και δικη μου προταση -ειναι η συνταξη Πραξης τακτοποιησης. Το βεβαιο ειναι οτι θα κινησει τις διαδικασιες/εξελιξεις άμεσα, παρα να περιμενεις τον "αναποδο" γειτονα που κανει...καπρίτσια. [και εάν σου πει ο πελατης, ποσον χρονο θα κανει ...θα του πεις, "πολυ λιγωτερο απο οσα χρονια περιμενεις τον γειτονα να πει το "ναι"]
    1 point
  10. @janna Το επιτρεπόμενο ύψος που αναλογεί σε κάθε όροφο είναι το 1/3 του συνολικού επιτρεπόμενου. Αφού υπερβαίνεται αυτή η τιμή τότε έχεις υπέρβαση ύψους (χωρίς υπέρβαση δόμησης) για όλες τις οριζόντιες ιδιοκτησίες. Οι προσθήκες κατ’ επέκταση υπερβαίνουν το επιτρεπόμενο ύψος του νομίμως υφιστάμενου ορόφου, επομένως έχεις και σε αυτές υπέρβαση ύψους (επιπλέον της υπέρβασης δόμησης).
    1 point
  11. Η αντίστοιχη διατύπωση στην κατηγορία 2: "Αν στο ακίνητο ή στην αυτοτελή ιδιοκτησία υπάρχουν και άλλες αυθαίρετες κατασκευές ή αλλαγές χρήσεις, οι οποίες πραγματοποιήθηκαν ή εγκαταστάθηκαν μετά την 1.1.1983, τότε για τις επιφάνειες αυτές δεν πληρούνται οι προϋποθέσεις για την υπαγωγή στην παρούσα κατηγορία και εντάσσονται στην Κατηγορία 4 ή 5 ανάλογα την υπέρβαση, ενώ στην Κατηγορία 2 εντάσσονται μόνο τα τμήματα των κατασκευών που προϋπήρχαν της 1.1.1983". Με τη φράση "για τις επιφάνειες αυτές" εννοεί τις επιφάνειες των μεταγενέστερων αυθαιρεσιών μόνο.
    1 point
  12. Καλησπέρα-Από την κεντρική σελίδα του συστήματος αντιγράφω: (Mε έγγραφο του ΥΠΕΝ διευκρινίζεται ότι στο πεδίο εφαρμογής της περίπτωσης ε της παρ. 1 του άρθρου 128 του ν. 4759/2020 για ακίνητα που βρίσκονται σε περιοχές, οι οποίες κηρύχθηκαν εντός του έτους 2020 σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης πολιτικής προστασίας, εμπεριέχεται το σύνολο των περιοχών που βρισκόταν σε κατάσταση εκτάκτου ανάγκης κατά το έτος 2020, και όχι μόνο αυτές των οποίων η πράξη κήρυξης πραγματοποιήθηκε εντός του έτους 2020.) Άρα, σε ενδιαφέρει ότι η περιοχή Δ.Ε.Καλυβίων- Θορικού ήταν σε κατάσταση εκτάκτου ανάγκης το 2020 και όχι πότε λήγει η κήρυξη. υ.γ.αυτό τουλάχιστον καταλαβαίνω εγώ
    1 point
  13. οπως τα λεει ο αντωνης ειναι δεν ειναι μονον η μη παροχη ρευματος που σε απαλασσει αλλά αλλα και η μη χρηση. [Προφανως, με μπαταριες μεν αλλά με χρηση ,....... δημιουργει υποχρεωση για ΔΤ] 1. Πότε απαλλάσσονται πλήρως τα δημοτικά τέλη καθαριότητος και φωτισμού Οι ιδιοκτήτες ακινήτων απαλλάσσονται πλέον πλήρως από τα δημοτικά τέλη καθαριότητας-φωτισμού, όταν το ακίνητό τους δεν ρευματοδοτείται και δεν χρησιμοποιείται (είναι κενό), εφόσον μετά τη διακοπή της ηλεκτροδότησης καταθέσουν στον οικείο Δήμο αίτηση απαλλαγής τους από την χρέωση δημοτικών τελών, στην οποία να επισυνάπτουν τα εξής δύο δικαιολογητικά: 1. Βεβαίωση της ΔΕΗ περί διακοπής της ηλεκτροδότησης του ακινήτου, και 2. Υπεύθυνη δήλωσή τους προς το Δήμο ότι το ακίνητο δεν ηλεκτροδοτείται και δεν χρησιμοποιείται καθ΄οποιονδήποτε τρόπο. Η παραπάνω δήλωση πρέπει να υποβληθεί, σύμφωνα με την διαδικασία που έχουν ορίσει οι Δήμοι, αμέσως μετά τον χρόνο διακοπής της ηλεκτροδότησης. Read more at Taxheaven: https://www.taxheaven.gr/news/41514/dhmotika-telh-sta-kena-kai-mh-hlektrodotoymena-akinhta-se-poies-periptwseis-yparxei-apallagh-lysh-gia-ta-palaia-xreh-yperbolikes-epibarynseis-sto-mellon-ti-leei-h-pomida εδιτ ναι ΤΑΠ πληρωνεις ανεξαρτητως ρευματος ή μή/χρησης ή μη, εφοσον ειναι αποπερατωμενο.
    1 point
  14. Έτσι ακριβώς... Αν η ΔΕΗ θέλει 10 κολώνες και τα ανάλογα καλώδια, για να σου φέρει ρεύμα (αποκλειστικά σε σένα), τότε ναι... Αν τα καλώδια περνάνε μπροστά από το σπίτι σου.... με καμμία κυβέρνηση δεν συμφέρει οικονομικά.
    1 point
  15. Η απαλλαγή ΔΤ & ΔΦ απαιτεί εκτός της διακοπής σύνδεσης από τη ΔΕΗ και υπεύθυνη δήλωση ότι το ακίνητο είναι κενό και δεν χρησιμοποιείται με κανένα τρόπο. Προφανώς τέτοια δήλωση θα είναι ψευδής, με ότι συνεπάγεται.... Υ.Γ. Σε κάθε περίπτωση, αν με κάποιο τρόπο (παράνομο φυσικά) γλυτώσουμε τα ΔΤ και το ΔΦ, η απόσβεση από 80+ χρόνια, πόσο λές ότι θα πάει??? 70???,.... 60???.... 40???... (οι μπαταρίες θα χρειαστούν αντικατάσταση στα 10 χρόνια !!!)
    1 point
  16. Εγώ στην θέση σου δεν θα έβαζα παράβαση, διότι ως επί το πλείστον σε κάθε υπέρβαση δόμησης-κάλυψης έχουμε σωρεύτικα τέτοιες καταστάσεις με "δευτερογενείς" παραβάσεις. Δεν είναι το πνεύμα του νόμου να αθροίζονται απανωτά πρόστιμα για την ίδια παράβαση στο ίδιο σημείο Επίσης το θεωρώ άδικο διότι σε ένα πλήρως αυθαίρετο (άνευ αδείας) δεν λαμβάνονται (και λογικά δηλ.) υπ' όψιν οι όποιες λοιπές παραβάσεις και εσύ σκέφτεσαι να βάλεις και μια κατ. 3 πέραν της υπέρβασης σου ενώ στο κάτω-κάτω έχεις άδεια.......
    1 point
  17. @desptsouk Μπορείς. Στο τοπογραφικό διάγραμμα θα βεβαιώνεις την οικοδομησιμότητα και την αρτιότητα και θα αναφέρεις ότι δεν έχει κυρωθεί η πράξη εφαρμογής. @Roy_Hobbs Βεβαίως μπορείς.
    1 point
  18. Για βεβαίωση νομιμότητας δεν συμπληρώνεις στα φύλλα καταγραφής κάτι.
    1 point
  19. Αν έχει γίνει πριν το '11 κάντε μία υπαγωγή στον ν.4495/17 για αλλαγή χρήσης από κύρια σε κύρια (και ότι άλλο έχει) και το θέμα λήγει εκεί. Λογικά έτσι θα μπορέσει να αλλάξει και την ΔΕΗ, η ΥΔΟΜ δεν βλέπω λόγο να χρειάζεται να ενημερωθεί για κάτι.
    1 point
  20. Μονο ευρωκωδικες. Η Υ.Α για επιλογη αφορα μονο τα κτιρια αμιγως απο σκυροδεμα.
    1 point
  21. 6.Μακροχρόνια άνεργοιγια την υπαγωγή στο άρθρο 97της κύριας κατοικίας τους καταβάλλουν ποσοστό τριάντα τοις εκατό (30%) του ενιαίου ειδικού προστίμουκαι υποβάλλουν τα δικαιολογητικά που αποδεικνύουν τη συνδρομή των ανωτέρω προϋποθέσεων. Κατά τα δύο πρώτα έτηαπό την υποβολή της δήλωσης υπαγωγής αναστέλλεται η καταβολήτων δόσεων.Οι μακροχρόνια άνεργοι εισάγουν στο πληροφοριακό σύστημα ως δικαιολογητικό, έγγραφο από τον αρμόδιο Οργανισμό Απασχόλησης Εργατικού Δυναμικού. https://www.dikaiologitika.gr/eidhseis/asfalish/295384/poioi-theoroyntai-makroxronia-anergoi-apo-ton-oaed
    1 point
  22. η κλειστη ΘΣΑ μετραει στον σδ. Για την αδεια σε οικοπεδο ιδιοκτησιας σου και τις "εκπτωσεις" που δικαιούσαι θα σου πει καποιος συναδελφος ή το ψαχνεις στο σαιτ του ΤΕΕ.
    1 point
  23. @EiriniAΤο υπολογίζεις ως λοιπή παράβαση. @BrascoΘα μεταβιβαστεί μετά την κατεδάφιση οπότε και θα παραμείνει ένα αδόμητο οικόπεδο?
    1 point
  24. Ως προς το πρακτικό του θέματος,όπως σου τα λέει ο Παύλος είναι -καλησπέρα -οι οριστικές δηλώσεις του Ν.720/77 θεωρούνται ως Β φάση του Ν.1337/83 και έπρεπε να προχωρήσουν στην Γ φάση του 1337/83 για να ολοκληρωθούν. Επιπλέον,με βρίσκει απόλυτα σύμφωνη η αποποίηση κάθε είδους ενοχικού συνδρόμου,για πράγματα που δεν γίνονται (τουλάχιστον στην παρούσα και δεδομένη στιγμή). Επίσης,κι ο Ιάσονας σωστά αναφέρεται στην ενδεχόμενη ανησυχία σου να μη χάσεις την δουλειά...όμως ζύγισε και μόνος σου λιγάκι,πόσα επωμιζόμαστε στην καθημερινότητα μας για να μπορέσουμε να επιβιώσουμε και σκέψου (όχι για παρηγοριά αλλά για επικράτηση της λογικής),ότι το ίδιο συμβαίνει αυτήν τη στιγμή σε όλους μας....
    1 point
  25. *csimeon το ΣΑ εγκρίνει ή απορρίπτει. Αφού δεν απαιτείται άδεια ή μικρής κλίμακας, δεν απαιτείται ούτε ΣΑ.
    1 point
  26. Μπορεί να είναι οπουδήποτε, αλλά πόσο λειτουργικό θα είναι στον χώρο υποδοχής? Θα προσφέρεις μια υπηρεσία μόνο για να πάρεις αστέρι, γιατί στην πράξη δεν θα την προσφέρεις κι αυτό, πίστεψέ με θα έχει αντίκτυπο στην εικόνα του ξενοδοχείου. Μην μπαίνεις στην λογική του point system για τα αστέρια. Οι πελάτες έχουν δικό τους σύστημα βαθμολόγησης και τσατίζονται πολύ όταν δεν βρίσκουν όσα υπόσχονται τα αστέρια. Άκου την συμβουλή του Didonis και φτιάξε κάτι όμορφο, λειτουργικό και διασκέδασέ το.
    1 point
  27. Η απόφαση 216/15 καθορίζει τα βαθμολογούμενα κριτήρια για τα ξενοδοχεία. (προσοχή, έχει αναθεωρηθεί πολλές φορές) Παράλληλα έχεις ανοιχτή και την νομοθεσία για όσες χρήσεις θέλεις να εγκαταστήσεις (πχ υγειονομικού ενδιαφέροντος απόφ Υ1γ-ΓΠ-47829-2017 ΦΕΚ 2161Β) και όπου δεν υπάρχει νομοθεσία κάτι θα βρεις στον κτηριοδομικό. Λέει π.χ. η 216/15 ύπαρξη καταστήματος μαζικής εστίασης 500 μόρια ανά κατάστημα, στα ξενοδοχεία συνεχούς λειτουργίας για το 30% των κλινών. Αν έχω 100 κλίνες, χρειάζομαι χώρο για 30 άτομα. Ψάχνεις την Υ1γ-ΓΠ-47829-2017, βρίσκεις ότι για κάθε άτομο το ελάχιστο εμβαδόν είναι 1,30τ.μ. άρα 30*1,30=39 τ.μ. min η αίθουσα. Και κάπως έτσι ξεμπλέκει το κουβάρι. Σχετικά με το wc, δεν θυμάμαι να υπάρχει απαίτηση να βρίσκονται ντε και καλά στο ισόγειο, αλλά τουλάχιστον το wc ΑΜΕΑ θεωρώ ότι πρέπει να βρίσκεται στο ίδιο επίπεδο με την υποδοχή/αναμονή την εστίαση και την πισίνα. Ο χώρος αναμονής είνια ο ίδιος με τον χώρο υποδοχής και η απαίτηση είναι πχ για έως 100 κλίνες 60τ.μ. και βαθμολογούνται τα επιπλέον. Τον χώρο αναμονής μπορείς να τον συνδυάσεις με κατάστημα αναψυχής/μπαρ και να βαθμολογηθείς και για τα δύο Το Buisness center, μπορεί να είναι ένας κλειστός χώρος ή ένας πάγκος με p/c - fax-printer σε μια γωνιά κάποιας αίθουσας (πχ πολλαπλών χρήσεων). Δεν υπάρχει απαίτηση εμβαδού, φτάνει να είναι λειτουργικός. Γενικά στα τουριστικά η λογική είναι "ξοδεύω στο εμβαδόν, κερδίζω στην κατάταξη". Τα αστέρια θέλουν άνεση και η άνεση θέλει χώρο . Για την εσωτερική τοιχοποιία αν πληρούνται οι συνθήκες ηχομόνωσης και πυρασφάλειας μπορεί να είναι από οποιοδήποτε υλικό. Οπότε μιλάς με τον μηχανολόγο που θα κάνει τις αντίστοιχες μελέτες. Καλή διασκέδαση
    1 point
  28. @avgoust Δεν χρειάζεται κάτι άλλο, είσαι εντάξει. Και τίποτα να μην γράψεις στην τεχνική έκθεση του πεντασέλιδου, δεν υπάρχει πρόβλημα.
    1 point
  29. Συνάδελφος που αντιμετώπισε αντίστοιχο πρόβλημα με ένα έργο κινήθηκε δικαστικά και δικαιώθηκε λαμβάνοντας τους αντίστοιχους τόκους, 2 χρόνια μετά.
    1 point
  30. Γειά σου, όπως το περιγράφεις έχει πληρωθεί το παράβολο πριν τις 30/9/20 άρα όχι δεν χάνεις την έκπτωση.
    1 point
  31. @avgoust---α. Το πρώτο, γιατί το 2% είναι αποδεκτή απόκλιση μετρήσεων και όχι αυθαιρεσία. β. Της άδειας, για τον ίδιο λόγο.
    1 point
  32. Τα προγράμματα στατικής ανάλυσης που συνήθως χρησιμοποιούνται, προσομοιώνουν τη λειτουργία των τοίχων με στοιχεία μεγάλης δυσκαμψίας. Στην πραγματικότητα, η επίδραση στη συμπεριφορά του φορέα εξαρτάται και από την σύνδεση (σφήνωμα) των τοίχων με τις κολόνες και τα δοκάρια. Κάτι που, τις περισσότερες φορές, δεν λαμβάνεται υπόψιν στην επίλυση.
    1 point
  33. Στην εποχή μου! (βλέπε Συν/ξος) συνέταζα πίνακα 3 για όλες τις εργασίες θεμελίωσης και υπογείου (με αναλυτική προμέτρηση) και για την μεταλλική ανωδομή πίνακα 2 Αυτά τα υπέβαλα και στην ΥΔΟΜ και στο ΙΚΑ (προ της έκδοσης της Ο.Α) Κατόπιν όταν η εταιρεία μεταλλικών έκανε έναρξη εργασιών της, ο ιδιοκτήτης υπέβαλλε στο ΙΚΑ δική του Υ.Δ ανάθεσης στην εταιρεία και η Εταιρεία Υ.Δ ανάληψης και όταν τελείωνε το έργο ο ιδιοκτήτης υπέβαλε αντίγραφο τιμολογίου Δεν ξέρω όμως αν αυτά ισχύουν ακόμη!
    1 point
  34. Όταν μιλάμε για ένσημα,μιλάμε για πραγματικά ένσημα,όχι για τα ελάχιστα του ΙΚΑ. Αν έρθουν 10 μεροκάματα στην οικοδομή,τότε πρέπει να κολληθούν 10 ένσημα. ΠΡΟΣΟΧΗ:Οικονομικό λάθος!!!!10 ένσημα δεν πληρώνονται εξ' ολοκλήρου από τον ιδιοκτήτη,υπαρχει συνεισφορά 19,45% του ίδιου του ασφαλισμένου,η οποία πρέπει να παρακρατηθεί από το μεροκάματό του.Κ επειδή κανείς εργάτης δεν πρόκειται να το δεχθεί αυτό,απλά του κολλάς λιγότερα ένσημα επειδή αρνείται να δώσει τη συνεισφορά του.Επίσης,15,284% είναι υποχρέωση του ίδιου του ΙΚΑ να τα δώσει,οπότε χονδρικά κολλάς 2 ένσημα για κάθε 3 ημέρες εργασίας,αν θες να είσαι ΑΠΟΛΥΤΩΣ εντάξει. Αν είσαι εσύ στο ΙΚΑ ο εργολάβος,τότε δεν απαλάσσεσαι της υποχρέωσης να κολλήσεις ένσημα στο προσωπικό του υπεργολάβου.Αν πας κ τον δηλώσεις αυτόν εργολάβο,τότε κατά την εφορεία δεν έχεις εσύ δικαίωμα να κόψεις τιμολόγιο!!!! Λύση του προβλήματος:δεν τον δηλώνεις εργολαβο στο ΙΚΑ,απλά ασφαλίζεις εσύ το προσωπικό του,συντάσσοντας ένα ιδιωτικό συμφωνητικό. Τέλος,στο τιμολόγιο θα προσθέτεις μια γραμμή ως ''ασφαλιστικές εισφορές προσωπικού''. Αυτά s' il vous plait να δω τη φήμη μου να ανεβαίνει!!! Φιλιά @AlexisPap: Φίλε,εγώ με ανασφάλιστους δεν δουλεύω.Αν του ανοίξει η μύτη του Πακιστανού,αυτόματα θα μεταμορφωθεί σε Σουηδό στην αποζημίωση........ούτε η ασφαλιστική σε καλύπτει,ούτε η καλή καρδιά του δικαστή,ούτε ο Κούγιας,ούτε ο Θεός ο ίδιος.......... Επίσης,ταμείο δεν σημαίνει ότι είναι ανασφάλιστος,ίσα ίσα το αντίθετο σημαίνει,ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΤΑ ΠΡΟΣΤΙΜΑ ΤΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΕΡΓΑΤΗΣ!!!!!Αρκεί να του κολλήσεις κανονικά τα ένσημά του και αρκεί να μην ήσουν εσύ πάλι ο τελευταίος του εργοδότης πριν το ταμείο(θέλει κ δήλωση επαναπρόσληψης σε αυτή την περίπτωση)!!Μην ανησυχείς,σε αυτά ο ΟΑΕΔ έχει μηχανογράφηση,στα άλλα δεν έχει!
    1 point
  35. Zavi, μολονότι τα λες ΑΠΟΛΥΤΩΣ σωστά, να σημειώσω ότι είναι ΠΟΛΥ δύσκολο να πας κόντρα στον τρόπο που δουλεύει η "πιάτσα". Όποιος παίζει τον ρόλο του "εργοδότη σίγουρα τελευταία επαναλαμβάνει συχνά τον παρακάτω διάλογο: - αφεντικό, εμένα τα ένσημα δώσ' τα μου στο χέρι... - γιατί; δεν θες σύνταξη εσύ; - εεε, αφεντικό, τι να κάνουμε, βγήκα ταμείο! Συχνά είναι απολύτως αδύνατον να είσαι νόμιμος...
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
    • Παράταση της προθεσμίας για την προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για ΑμεΑ του ΝΟΚ ως 30.04.2024
      Αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/33888/542 (1)

      Τροποποίηση της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης «Παράταση των προθεσμιών των παρ. 4 και 10 του άρθρου 26 “Προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για τα άτομα με αναπηρία και τα εμποδιζόμενα άτομα” του ν. 4067/2012 “Νέος Οικοδομικός Κανονισμός”» (Β’ 7028)

      Άρθρο 1

      Τροποποίηση του άρθρου 1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η προθεσμία του δεύτερου εδαφίου της παρ. 4 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012. Για το ίδιο διάστημα παρατείνεται η αναστολή κυρώσεων για τα ανωτέρω αναφερόμενα κτίρια.».

      Άρθρο 2

      Τροποποίηση του άρθρου 2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η καταληκτική προθεσμία αναστολής κυρώσεων του τέταρτου εδαφίου της περ. (α) της παρ. 10 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012 και, αντιστοίχως, η προθεσμία ολοκλήρωσης των απαραίτητων διαμορφώσεων του πέμπτου εδαφίου της ίδιας περίπτωσης και η καταληκτική ημερομηνία αναστολής του έκτου εδαφίου, που αφορά στην υποχρέωση της παρ. 3 του άρθρου 59 του ν. 4495/2017 (Α’ 167).».

      Απόφαση Αριθμ. ΥΠΕΝ-ΔΕΣΕΔΠ-33888-542_2024.pdf
      • 1 απάντηση
    • Ανάρτηση δεκαεφτά (17) συχνών ερωτήσεων και απαντήσεων για το πρόγραμμα Εξοικονομώ Επιχειρώ
      1.  Θέματα Επιλεξιμότητας Αιτήσεων

      1.1.  Η Επιχείρηση μας δραστηριοποιείται σε διαφορετικούς τομείς και έχει δηλωμένους στην Εφορία τους αντίστοιχους κωδικούς αριθμούς δραστηριότητας (ΚΑΔ). Πρέπει όλοι οι ΚΑΔ να είναι επιλέξιμοι με βάσει το παράρτημα 5 του Οδηγού ούτως ώστε να μπορούμε να κάνουμε αίτηση στο Πρόγραμμα;

      Όχι δεν είναι απαραίτητο εφόσον η δραστηριότητα των επιλέξιμων ΚΑΔ πραγματοποιείται σε εγκαταστάσεις που είναι διακριτές από αυτές των μη επιλέξιμων και το επενδυτικό σχέδιο αφορά μόνο σε αυτές. Σε αυτήν την περίπτωση στο πληροφοριακό σύστημα δηλώνεται τουλάχιστον ένας επιλέξιμός ΚΑΔ.
      • 0 απαντήσεις
    • Μελέτη ΙΟΒΕ: Οι τάσεις, οι προκλήσεις και οι προοπτικές της ανάπτυξης των Κατασκευών στην Ελλάδα
      Η μελέτη που παρουσιάστηκε σε ειδική εκδήλωση που διοργάνωσαν το Ταμείο Μηχανικών Εργοληπτών Δημοσίων Έργων - ΤΜΕΔΕ και το ΙΟΒΕ, καταγράφει τη μεγάλη ανάπτυξη που έχει σημειώσει ο κλάδος των κατασκευών, με αύξηση του αντικειμένου κατά 84% από το 2017 μέχρι σήμερα. Παράλληλα, υπογραμμίζει τις μεγάλες προσδοκίες για την περαιτέρω ανάπτυξη του κλάδου τα επόμενα χρόνια με ώθηση από τους υψηλούς εθνικούς και ευρωπαϊκούς πόρους. Όπως εκτιμά το ΙΟΒΕ,τα έργα στο πλαίσιο του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας (ΤΑΑ) και οι πόροι του ΕΣΠΑ 2021 – 2027 σε συνδυασμό με τις ιδιωτικές επενδύσεις (περιλαμβάνοντας τις επενδύσεις σε κατοικίες) θα κινητοποιήσουν κατά την περίοδο 2024 – 2026 συνολικά πόρους άνω των 52 δισ. ευρώ, συμπεριλαμβανόμενης και της τραπεζικής χρηματοδότησης.

      Έτσι οι επενδύσεις σε Κατασκευές –κυρίως στις υποδομές– εκτιμάται ότι θα ενισχύσουν σημαντικά το μερίδιό τους στο ΑΕΠ την περίοδο 2024 - 2026.
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.