Πίνακας Κορυφαίων
Δημοφιλές Περιεχόμενο
Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 28/12/2020 σε όλες τις περιοχές
-
Version X6.3
85.815 downloads
Το κείμενο του Ν.4495/2017 με ενσωματωμένες τις μέχρι σήμερα αλλαγές και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον ν.5167/24 (ΦΕΚ 207Α/20.12.2024) Αλλαγές με τον ν.5151/24 (ΦΕΚ 173Α/4.11.2024) Αλλαγές με τον ν.5142/24 (ΦΕΚ 158Α/4.10.2024) Αλλαγές με τον ν.5131/24 (ΦΕΚ 128Α/2.8.2024) Αλλαγές με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024) Αλλαγές με τον ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον Ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Προσθήκες N.5015/23 (ΦΕΚ 20Α/02.02.2023) Αλλαγές με τον Ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον Ν.4986/22 (ΦΕΚ 204Α/28.10.2022) Αλλαγές με τον Ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4951/22 (ΦΕΚ 129Α/4.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4915/22 (ΦΕΚ 63Α/24.3.2022) Αλλαγές και προσθήκες με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/20146/683 (ΦΕΚ 1028Β/4.3.2022) Αλλαγές με τον Ν.4890/22 (ΦΕΚ 23Α/11.2.2022) Αλλαγές με τον Ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4864/21 (ΦΕΚ 237Α/2.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4849/21 (ΦΕΚ 207Α/5.11.2021) Προσθήκη με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/93311/3679 (ΦΕΚ 4874Β/21.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4843/21 (ΦΕΚ 193Α/20.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον Ν.4811/21 (ΦΕΚ 108Α/26.6.2021) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/39105/1618 (ΦΕΚ 1851Β/7.5.2021) Αλλαγές με τον Ν.4787/21 (ΦΕΚ 44Α/26.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4764/20 (ΦΕΚ 256Α/23.12.2020) Αλλαγές με τον Ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 157Α/10.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4715/20 (ΦΕΚ 149Α/1.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4710/20 (ΦΕΚ 142Α/23.7.2020) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/43729/460 (ΦΕΚ 1940Β/21.5.2020) Αλλαγές με τον Ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4676/20 (ΦΕΚ 67Α/19.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4674/20 (ΦΕΚ 53Α/11.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4647/19 (ΦΕΚ 204Α/16.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον Ν.4613/19 (ΦΕΚ 78Α/24.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4612/19 (ΦΕΚ 77Α/23.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4610/19 (ΦΕΚ 70Α/7.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον Ν.4585/18 (ΦΕΚ 216Α/24.12.2018) Αλλαγές με τον Ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.06.2018) Αλλαγές με τον Ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/2018-23.01.2018) ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ 2 – α.π.ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/49581/2075 – 31/05/2019 ΣΥΝΗΜΜΕΝΕΣ οι μέχρι σήμερα σχετικές αποφάσεις ΥΠΕΝ : ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/57930/2029-7.6.2022 - Κατηγορίες των κατασκευών ή εγκαταστάσεων, για τις οποίες δεν απαιτείται άδεια δόμησης εντός χερσαίας ζώνης λιμένος. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125377/1667-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου εντοπισμού και επιβολής κυρώσεων αυθαιρέτων κατασκευών κατ’ εφαρμογή του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125378/1668-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου των δηλώσεων αυθαιρέτων κατασκευών ή χρήσεων κατά τον δειγματοληπτικό έλεγχο δηλώσεων αυθαιρέτων, κατ’ εξουσιοδότηση του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/63637/2230–21.06.2022 - Ερμηνεία διαδικασίας εφαρμογής του άρθρου 117 του ν.4495/2017 (167Α΄) ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/72311/2992–28.07.2021 - Προέγκριση οικοδομικών αδειών, εγκρίσεις φορέων και κατηγορίες έκδοσης αδειών μετά την ισχύ του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/61939/2576–25.06.2021 - Οδηγίες για την εφαρμογή του άρθρου 116 του ν.4495/17, όπως ισχύει ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/113130/3420–24.11.2020 - Κατασκευές και εγκαταστάσεις στους δημόσιους κοινόχρηστους χώρους για τις οποίες δεν απαιτείται οικοδομική άδεια. ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/43266/1174-13.05.2020 - Εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ) και απαιτούμενα δικαιολογητικά για την χορήγησή της (ενημερωμένη έως 24.3.2022) ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/73705/670–22.10.2018 - Λειτουργία, τήρηση, επικαιροποίηση και περαιτέρω ανάπτυξη του πληροφοριακού συστήματος "Ηλεκτρονική Πολεοδομία" ΥΠΕΝ/ΥΠΡΓ/48123/6983–31.7.2018 - Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής αδειών (ενημερωμένη έως 20.5.2021) ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/19409/1507–11.5.2018 - Εφαρμογή της παρ. η του άρθ. 99 του ν.4495/2017 «Έλεγχος και προστασία του Δομημένου Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις» ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/27454/2631–14.11.2017-Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής δικαιολογητικών, κατάθεσης ειδικού προστίμου Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)2 points -
μετέφερε μια παλια δήλωση κατ.1 ή κατ.2 σε νέο πρωτόκολλο και παράβολο και στο παλιο άλλαξε τα στοιχεία και δήλωσε το κατ.5.2 points
-
1 point
-
Επειδή σήμερα με πληροφόρησαν ότι σε φωτοτυπείο, έξω από την πολεοδομία Αργυρούπολης, πωλείται τυπωμένο έγχρωμο αντίγραφο της κωδικοποίησης που συντηρώ εδώ και χρόνια στα downloads του forum εδώ : http://www.michanikos.gr/files/file/675-%CE%BD%CE%BF%CE%BA-v7-%CF%84%CE%B5%CF%8D%CF%87%CE%BF%CF%82-%CF%84%CE%B5%CF%87%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CF%8E%CE%BD-%CE%BF%CE%B4%CE%B7%CE%B3%CE%B9%CF%8E%CE%BD/ στην τιμή των 20 ευρώ ανά αντίτυπο, θέλω να πληροφορήσω τους συναδέλφους ή αναγνώστες του forum τα εξής : - Δεν έχω καμία απολύτως σχέση με το γεγονός, γιατί απλά δεν είχα ποτέ στο μυαλό μου αυτή τη μορφή παρασιτικής οικονομίας όταν το έκανα. - Πιστεύω ότι η εκτύπωση μιας κωδικοποίησης που συνεχώς ανανεώνεται δεν έχει κανένα απολύτως νόημα σε αντίθεση με την προστιθέμενη αξία του να έχεις πάντα ηλεκτρονικά την τελευταία έκδοση του κειμένου της (όσο κάποιος μπορεί να εμπιστευτεί ότι είναι η τελευταία). - Το να βοηθάμε την εκτύπωση τόσο μεγάλων κειμένων είναι οικολογική ανοησία για την εποχή μας. Παρ' όλα αυτά, αν κάποιοι συνάδελφοι νομίζουν ότι τους διευκολύνει ή τους συμφέρει από πλευράς κόστους η προμήθεια, υπενθυμίζω τα εξής : - Ο έγχρωμος εκτυπωτής στο γραφείο τους ενδεχομένως να παράγει το ίδιο αντίτυπο με χαμηλότερο κόστος. - Αν το τυπώσουν από το γραφείο τους έχουν πάντα το κέρδος ότι το κάνουν όταν πραγματικά το χρειάζονται έντυπο. - Σίγουρα θα είναι η τελευταία διαθέσιμη έκδοση του κειμένου αν τυπωθεί τη στιγμή που θα το κατεβάσουν. Για το συγκεκριμένο επαγγελματία δεν θα κάνω κάτι γιατί ήδη έχω διαθέσει ελεύθερα τη δουλειά μου. Ίσως όταν ανέβω ξανά στην Αθήνα του κάνω μιά επίσκεψη για να δώ τι άλλο διαθέτει και να του κάνω πλάκα ! Ευχαριστώ για το χρόνο σας ...1 point
-
Με την αίτηση, ζητάς "απότμηση πεζοδρομίου". Και προκειμένου ο δήμος να δώσει έγκριση, θα πρέπει να υπάρχει κτίσμα, και να έχουν δεσμευτεί συμβολαιογραφικά θέσεις στάθμευσης. Με την αίτηση υποβάλλονται, ως συνημμένα, τα σχετικά (άδεια οικοδομής, πράξη δέσμευσης, κλπ) Αν όμως η αίτηση γίνεται μόνο και μόνο για να φύγουν οι κάδοι, μάλλον δεν θα έχει αποτέλεσμα1 point
-
εσυ θα ζητησεις αδεια να μπαίνεις στον ακαλυπτο Αναλογα με την απαντηση θα πραξεις. Παντως, αυτο που βλεπω στην φωτογραφια ειναι ενα παληο τοιχειο χαμηλο και πλεγματα, αρκετα παληά, με διαφορα υλικα εντος του οικοπεδου.... αλλα να μην εχει καμμια διαμορφωση προς χρηση χωρου σταθμευσης μεχρι τωρα... καλη συνεχεια1 point
-
Δε θα κρίνω αν είναι σωστό ή λάθος. Αλλωστε με τα αυθαίρετα το τι σωστό και τι λάθος είναι σχετικό.... 5 να ρωτήσεις 10 απόψεις θα ακούσεις. Ομως, παραδέχομαι ότι έκανες συλλογισμό μηχανικού! Ο οποίος λύνει καταστάσεις και σκέφτεται πολυπαραμετρικά.1 point
-
εμείς ευχαριστούμε!! χρόνια πολλά, καλή χρονιά να έχεις!1 point
-
ευχαριστώ παιδια!! μαλλον βλακεια σκεψη εκανα-ειπα! ευτυχως που εχω την κοινοτητα εδω και με συμμορφωνει!1 point
-
1 point
-
Τι εφκιαξες ρε Πάνο!!! Ζείς στο 3020 κι εμείς στο 1821...1 point
-
εσύ θα πας πολύ μπροστά!!!!! 😁 και η κατ3 το ίδιο!!1 point
-
Kαλησπέρα και χρόνια πολλά. Οι εργασίες που περιγράφεις (κατασκευής εξωτερικής σκάλας) απαιτεί άδεια και η αλλαγή διαρρύθμισης άδεια εργασιών μικρής κλίμακας. Θα πρέπει να απευθυνθείς σε τεχνικό γραφείο για να προβεί ο μηχανικός σε αυτοψία και να σε καθοδηγήσει ανάλογα. Το κτίριο όπως το περιγράφεις δεν έχει σύσταση οριζόντιων ιδιοκτησιών, οπότε μετά την έκδοση άδειας και τον πλήρη έλεγχο νομιμότητάς από τον μηχανικό θα προβείς σε συμβολαιογραφική σύσταση (διαχωρισμός ακινήτου σε διαμερίσματα) και συμβόλαιο γονικής παροχής ή πώλησης από την πεθερά προς εσάς. Αναφορικά με το κόστος μελετών είναι πάγια πολιτική του φόρουμ να μην αναφέρονται δημοσίως αμοιβές μηχανικών. Οπότε τα σχετικά με το κόστος θα τα συζητήσεις με τον μηχανικό που θα επιλέξεις.1 point
-
Ο νομοθέτης μιλάει για τις βοηθητικές χρήσεις όλης της παραγράφου. Επίσης πρόσεξε ότι μιλάει για μέγιστη επιφάνεια ίση με την κάλυψη και όχι για εντός της κάλυψης του υπερκείμενου κτηρίου, αλλά και σε επεκτάσεις σύμφωνα με το άρθρο 17.1 point
-
Είναι προτιμότερο να το δηλώσεις ως πριν 1975 που αποδεικνύεται αι το συμβόλαιο .Αν το βάλεις πριν 1955 εκτός της αναφοράς στο συμβόλαιο δεν έχεις κάτι άλλο και κατά την έκδοση της άδειας ίσως σου ζητηθούν επιπλέον στοιχεία τα οποία δεν θα έχεις.1 point
-
1 point
-
δουλεύει αλλά όλως περιέργως σήμερα μου ζήτησε να συνδεθώ μέσω gov.gr1 point
-
Καλημέρα και Χρόνια Πολλά σε όλη την ομάδα! Μάλλον είμαι εκτός θέματος, αλλά δεν βρήκα αντίστοιχο θέμα.. και ήθελα διευκρίνηση για τις καταλητικές ημερομηνίες των αρχείων του ν.4178: Έως 08.02.2021 είναι δηλώσεις του 4178 με παράβολο μέχρι και 31.12.2015? Οι δηλώσεις με παράβολο μέχρι και 31.12.2016 πάνε 08.05 .2021 και μέχρι 31.12.2017 πάνε 08.08.2021? Σωστά το έχω καταλάβει? Επεξεργασία: Σωστό, από το ενημερωμένο άρθρο 99 βάσει ν.4643/20191 point
-
Ηλεκτροβάνα δεν μπαίνει στον εύκαμπτο σωλήνα Εγώ έφτιαξα ένα μικρό δίκτυο, που αποτελείται από τα βασικά μόνο μέρη, που στην ουσία είναι τα ίδια σε όλα τα δίκτυα (μικρά - μεγάλα) Συλλέκτης, ρυθμιστής υψηλής, ηλεκτροβάνα, ρυθμιστής χαμηλής, ανεπίστροφη, φίλτρο, βάνα, μανόμετρα ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΜΑΖΙ ΕΝΑ ΜΠΛΟΚ Πριν από το μπλοκ αυτό είναι οι εύκαπτοι σωλήνες που δίνουν οι φιάλες προς το συλλέκτη, και μετά από αυτό είναι οι εύκαμπτοι σωλήνες που δίνουν προς την κατανάλωση ή προς σταθερό δίκτυο χαλκοσωλήνα Τώρα, βάζουμε και ότι άλλο θες. Βαλβίδα προστασίας από υπερπίεση, πλήκτρο emergency stop από μέσα, εξτρά μανόμετρα... ότι άλλο θες βάζεις Το φίλτρο είναι κάτι φτηνό και το βάζουμε Όπως και η ανεπίστροφη για ασφάλεια... Όταν έχεις υγραέριο ή προπάνιο (που στην πραγματικότητα είναι κατά 99% το ίδιο, το προπάνιο είναι λίγο πιο δυνατό) βάζεις και ανιχνευτή υγραερίου Αν σε παίρνει, βάλε 2 κατά ελάχιστο (για ασφάλεια, αν δε δουλέψει ο ένας) Ο ανιχνευτής τοποθετείται στα πιθανά σημεία διαρροής, συνδέσεις φιαλώνή καταναλώσεων, και πάντα χαμηλά. Αν υπάρξει διαρροή, θα ενεργοποιηθεί, είναι ευαίσθητος! Ο σκοπός της ύπαρξης του ανιχνευτή, είναι για ενεργοποιηθεί και να κόψει την παροχή αν χρειαστεί. Αν το κατάστημα λειτουργεί θα είναι κάποιος εκεί, θα ακούσει το σφύριγμα του ανιχνευτή, θα μυρίσει τη διαρροή, θα ενεργήσει γενικότερα. Αν όμως το κατάστημα είναι κλειστό, ή δεν είναι κάποιος παρών, και υπάρξει διαρροή, τότε πώς θα αεριστεί ο χώρος? (άρα ο πιο σοβαρός λόγος που μπαίνουν οι ανιχνευτές είναι γιατί πολλοί εστιάτορες ενώ τους λέμε να κλείνουν κάθε βράδυ την βάνα έξω στις φιάλες, δεν το κάνουν, με αποτέλεσμα να υπάρχει πίεση στο δίκτυο. Και αφού το μαζαγί είναι κλειστό - και δεν αερίζεται - μόνο ο ανιχνευτής θα σε σώσει. ΥΓ Θυμήσου: υπογράφεις για κάτι πολύ σοβαρό (ΥΓΡΑΕΡΙΟ) μην κάνεις κάτι που δεν πρέπει!1 point
-
1 point
-
αλλά, επειδη υπαρχουν "κολληματα" και εμμονές και κατι περιεργα...νον πειπερ... Για να μην αρχισει καποιος και μετραει "σχετικα" και τα βρισκει 19 αντι 20, θα υποβαλλεις 4 φορες την κοινη κατοψη ολων. στην μια θα γραψεις για το καταστημα αβγδα και στην αλλη για το εζηθε κλπ. με το ΚΑΕΚ του καθενος. Αυτα, για να μην χαλαμε τη ζαχαρενια μας χωρις λογο. εδιτ [η θα υποβαλλεις κοινη κατοψη με 4 υπομνηματα...]1 point
-
Καλημέρα Χρόνια Πολλά!Αυτό που έγραψες πρέπει να κάνεις,αλλά ο karanus εννοεί μονόδρομος είναι ότι θα συγκρίνεις μετα επιτρεπόμενα-θα βάλεις ΟΑ ναι,αλλά δεν έχεις μεγέθη ΟΑ για να συγκρίνεις.Κάνε τον έλεγχο της κατ.4 και αν βγαίνει,θα την δηλώσεις 4.1 point
-
Εμπρόθεσμες τροποποιητικές δηλώσεις Ε9 για ένα ή περισσότερα από τα έτη 2010 έως 2020 χωρίς επιβολή προστίμου ύψους 100 ευρώ έως ότου λήξει η κτηματογράφιση της χωράς (εκτιμάται για το 2024-2025), προβλέπει ρύθμιση του υπουργείου Οικονομικών που περιλαμβάνεται σε νομοσχέδιο που κατατέθηκε στη Βουλή. Σε άρθρο με τίτλο “Για εκπρόθεσμες τροποποιητικές δηλώσεις στοιχείων ακινήτων (Ε9) ετών 2010 και επόμενων, που υποβλήθηκαν ή θα υποβληθούν από τις 31.12.2014 μέχρι την ανάρτηση των κτηματολογικών στοιχείων στο σύνολο της ελληνικής επικράτειας, όπως αυτή προκύπτει από σχετική διαπιστωτική πράξη του Δ.Σ. του Ν.Π.Δ.Δ. «Ελληνικό Κτηματολόγιο», η οποία κοινοποιείται προς τον Υπουργό Οικονομικών, προβλέπεται ότι δεν επιβάλλεται το πρόστιμο του άρθρου 54 του ν. 4174/2013 (Α' 170) ή το αυτοτελές πρόστιμο του άρθρου 4 του ν. 2523/1997 (Α' 179). Όσον αφορά πρόστιμα που έχουν βεβαιωθεί, αυτά δεν διαγράφονται αλλά και πρόστιμα που έχουν καταβληθεί δεν επιστρέφονται. Στο νομοσχεδιο περιλαμβανονται επίσης : · Διαγραφή προστίμων τα οποία είχαν επιβληθεί για εκπρόθεσμη υποβολή συγκεντρωτικών καταστάσεων του 2014 την περίοδο απο 21 έως 25 Ιανουαρίου 2016. Αυτό προβλέπει διάταξη νόμου του υπουργείου οικονομικών η οποία περιλαμβάνεται σε νομοσχέδιο το οποίο κατατέθηκε στη Βουλή. Πρόστιμα είχαν επιβληθεί σε χιλιάδες ελεύθερους επαγγελματίες και επιχειρήσεις οι οποίοι είχαν υποβάλει στο συγκεκριμένο διάστημα τις συγκεντρωτικές καταστάσεις κάνοντας χρήση σιωπηρής παράτασης που είχε δοθεί τότε, η οποία όμως δεν κυρώθηκε ποτέ νομοθετικά. · Δίνεται έξτρα χρόνος για την εκπλήρωση φορολογικών και ασφαλιστικών υποχρεώσεων πελατών λογιστών οι οποίοι έχουν ασθενήσει αποδεδειγμένα από κορονοϊό. · Εφαρμογή μηδενικού συντελεστή Φ.Π.Α. σε εμβόλια και in vitro διαγνωστικά ιατροτεχνολογικά προϊόντα για την πρόληψη και τη διάγνωση της νόσου COVID-19 και σε συναφείς υπηρεσίες · Ένταξη τυφλών με ποσοστό αναπηρίας άνω του 80% σε ισχύουσες απαλλακτικές διατάξεις για αναπήρους (αυτοκίνητα) Υπαγωγή ειδών για την εξυπηρέτηση ατόμων με αναπηρία όρασης στον υπερμειωμένο συντελεστή ΦΠΑ 6% · Μπορούν να αποσυρθούν ταμειακές μηχανες χωρίς την επιβολή κυρώσεων έως και τις 31.3.2021. · Στις εκδοτικές επιχειρήσεις που εκδίδουν εφημερίδες και περιοδικά πανελλήνιας κυκλοφορίας, ol οποίες επλήγησαν από την πανδημία του κορωνοϊού COVID-19 εμφανίζοντας μείωση της κυκλοφορίας των ανωτέρω εντύπων τους, δύναται να παρέχεται επιχορήγηση του μεταφορικού κόστους για τη διανομή αυτών των εντύπων. Προϋπόθεση για την καταβολή της επιχορήγησης είναι η εκδοτική επιχείρηση να έχει κάνει έναρξη δραστηριότητας πριν την 1.1.2020. · Ρυθμίσεις για ασφαλιστικές - αντασφαλιστικές επιχειρήσεις στην Ελλάδα με έδρα το Ηνωμένο Βασίλειο1 point
-
@CAPRICE_, δεν μπορείς να το ξέρεις εκ των προτέρων. Τις προηγούμενες χρονιές οι συμψηφισμοί γίνονταν άμεσα (αν όχι στο επόμενο ειδοποιητήριο, τουλάχιστον στο μεθεπόμενο). Αντίθετα οι επιστροφές είχαν θέμα ... Επιβεβαίωση απλά της ανικανότητας και της αδιαφορίας.1 point
-
Οκ, η ΔΟΚΚ περιορίζει ακόμη περισσότερο την εφαρμογή της εξαίρεσης. Η απόφαση του ΣτΕ καταργεί μόνο την παρέκλιση και δεν απαγορεύει την δόμηση στην ευρύτερη περιοχή. Δεν θεωρώ ότι επιβάλει γενική απαγόρευση όπως την περιγράφει η ΔΟΚΚ στην απάντησή της. Κατάργηση παρέκλισης δεν σημαίνει "παντελής απαγόρευση δόμησης". Σημαίνει δημιουργείς οικόπεδα με τον κανόνα οικοδομησιμότητας και συνεχίζεις να χτίζεις. Συνεπώς προχωράς κανονικά.1 point
-
1 point
-
Η Θέτιδος είναι στο όριο για εντός σχεδίου, οπότε θας πας με την Αίγλης. Οπότε 4.450.1 point
-
@gi_arch δε βλέπω να περιλαμβάνονται οι αποθήκες στο αρθρο 11.. απο ΤΤΟ : -Οι επεκτάσεις υπογείων χώρων γίνονται αποκλειστικά με βοηθητικές χρήσεις που περιγράφονται στο άρθρο 11. KAI από Αρ.11 Στο σ.δ. δεν προσμετρώνται :οι υπόγειοι όροφοι και οι επεκτάσεις τους σύμφωνα με το άρθρο 17 για : i. την εξυπηρέτηση χώρων στάθμευσης ανεξάρτητα κτιρίων, ii. τις μηχανολογικές εγκαταστάσεις απαραίτητες για τη λειτουργία του κτιρίου και την υποστήριξη του ενεργειακού σχεδιασμού του κτιρίου, iii. τις μηχανολογικές εγκαταστάσεις για τη διαχείριση και εξοικονόμηση νερού, iv. τις μηχανολογικές εγκαταστάσεις ΑΠΕ, v. τις μηχανολογικές εγκαταστάσεις μονάδων Συμπαραγωγής Ηλεκτρισμού και θερμότητας Υψηλής Αποδοτικότητας (ΣΗΘΥΑ), vi. υδατοδεξαμενή ή δεξαμενή συλλογής λυμάτων και τις μηχανολογικές εγκαταστάσεις αυτών, vii. πισίνα – μηχανοστάσιο πισίνας, viii. λεβητοστάσια, μηχανοστάσια, όπως ορίζεται από τους ειδικούς κανονισμούς που τις διέπουν.1 point
-
να δεις το 23 του ΝΟΚ οπως εγινε με τον νεο νομο υγ ελπίζω να μην αλλαξουν παλι τα δεδομενα😁1 point
-
1 point
-
1 point
-
Μιλάς με τον δικηγόρο σου ή με την νομική υπηρεσία του ΤΕΕ ή όπου νομίζεις και έχουν την νομική αρμοδιότητα να κρίνουν και θα σε ενημερωσουν υπευθυνα Καλή χρονιά να έχεις1 point
-
Συμβαινει για τον εξης λογο: Ο πινακας του κελυφους πρεπει να εχει μονο 1 σειρα κενη στο τελος. Αν καταλαθος κατεβηκες πιο κατω σε καποια εισαγωγη και σου εμφανισε 2 σειρες κενες τωρα σβησε την προτελευταια. Παρολο που δεν εχεις στοιχεια σε αυτη την προτελευταια σειρα θα τη βλεπει σα γραμμη. Καμια διαφορα δε δημιουργει στους υπολογισμους. Απλα δημιουργει το λαθος.1 point
-
Nαι δεν έχει αναφερθεί ο συμψηφισμός στο κείμενο πουθενά. Θεωρώ ότι αυτό θα γίνει σε κάποια εγκύκλιο.1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
-
Επιλεγμένα Άρθρα
-
Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
Engineer posted μια είδηση in Περιβάλλον,
Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
«Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
Engineer posted μια είδηση in Χρηματοδοτήσεις,
Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.
Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).
Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.
-
- 2 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
Engineer posted μια είδηση in Νομοθεσία,
Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.
Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.
2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.
3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.
4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς:-
-
- 62 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
Engineer posted μια είδηση in Αρθρογραφία,
Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.
Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:
α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.
β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,-
-
- 2 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
Engineer posted μια είδηση in Αρθρογραφία,
Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.
Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).
Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.
Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-