Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      12

    • Περιεχόμενα

      18.979


  2. korakasnek

    korakasnek

    Members


    • Πόντοι

      7

    • Περιεχόμενα

      25


  3. dimosv

    dimosv

    Members


    • Πόντοι

      6

    • Περιεχόμενα

      54


  4. Ena paidi koitaei t astra

    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      154


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 12/01/2021 σε όλες τις περιοχές

  1. Καλά θα τους μαζέψει κανείς αυτούς όλους του πληροφορικάριους από τη silicon valey. που νομίζουν ότι ανταγωνίζονται την παρέα τους σε κάποιο βιντεοπαιχνίδι; Από την όλη διαδικασία του ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΩ δεν βρίσκουν άλλα ελλατώματα και ρίχνουν την ευθύνη στους μηχανικούς που δεν είναι γνώστες των Bots και scripts. Δηλαδή δεν έχουν να πουν κάτι για τον ελάχιστο προύπολογισμό του Υπουργείου σε σχέση με τις προσδοκίες που καλλιεργεί εδώ και 6 μήνες και μετά τις συνεχείς παρατάσεις και καθυστερήσεις. Δεν έχουν να πουν τίποτε για τον όγκο και την ποιότητα δουλειάς των μηχανικών που θα κριθεί σε 9 λεπτά αγώνα ταχύτητας; Δεν έχουν να πουν κάτι στο παλιό και νέο Υπουργό να δεχθεί επιλαχόντες και να διαθέσει σε αυτούς το 1 δις που προετοιμάζει για το επόμενο εξάμηνο; (έως τότε θα μαζευτούν υπερδιπλάσιες αιτήσεις). έλεος λοιπόν και με στεναχωρεί που αναγκάζομαι και διαβάζω αυτές τις μπούρδες (από κάποιους) γιατί κατά τα άλλα το site είναι πάρα πολύ χρήσιμο και στην καρδιά των γεγονότων. Ευχαριστώ
    6 points
  2. Καλησπέρα. Ας τα πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. Το πολεοδομικό καθεστώς των στάσιμων οικισμών ορίζεται από το ΦΕΚ 588/Δ/82 και δεν πρέπει να συγχέεται με αυτό της εκτός σχεδίου δόμησης (ο νέος νόμος δεν αφορά τις ζώνες των στάσιμων οικισμών-βλ. και παρακάτω σε ποιες περιπτώσεις μας αφορά). Οι όροι δόμησης το ΦΕΚ 588/Δ/82 αφορούν αποκλειστική χρήση κατοικία και ισχύουν σε όλη τη ζώνη των 800 μ από το κέντρο (ορίζονταν με απόφαση κοινοτικού συμβουλίου και συνήθως αυτό ήταν εκκλησία, άλλοτε κοινοτικό κατάστημα κλπ) ακόμη και στο τμήμα του προ 23 οικισμού. Για την αρτιότητα ισχύει ότι τα οικόπεδα (αναφέρονται και ως γήπεδα στο σχετικό διάταγμα) που υφίστανται κατά την 15/9/82 είναι άρτια και οικοδομήσιμα στη ζώνη των 800 μ για αποκλειστική χρήση κατοικία, με όποιες διαστάσεις και όποιο εμβαδόν είχαν. Για τα οικόπεδα που προκύπτουν μετά την 15/9/82 (περιπτώσεις κατάτμησης) αυτά είναι άρτια και οικοδομήσιμα, εφόσον μεταβιβάζονται σε μόνιμους κατοίκους του οικισμού ή Δημότες αυτού ή καταγομένους από τον οικισμό και δεν έχουν άλλη κατοικία στη ζώνη των 800 μέτρων και έχουν ελάχιστη επιφάνεια 500 τμ και επιπλέον, σύμφωνα με το άρθρο 7 "εξασφαλίζεται σε όλα τα γήπεδα κυκλοφοριακή εξυπηρέτησή τους από κοινόχρηστο χώρο". Αν δεν συντρέχουν οι παραπάνω προϋποθέσεις, για το μεν τμήμα εντός των προ 23 ορίων η αρτιότητα των νέων οικοπέδων (μετά την 15/9/82) εξετάζεται με βάση το καθεστώς των προ 23 οικισμών (ΦΕΚ 138/Δ/81) και απαιτείται αρτιότητα 2.000 τμ και πρόσωπο σε κοινόχρηστο χώρο, ενώ για την περιοχή εκτός των προ 23 ορίων εντός της ακτίνας των 800 μ, εξετάζεται με βάση τις διατάξεις περί εκτός σχεδίου δόμησης (αρτιότητα 4.000 τμ εάν δεν επιβάλλονται ειδικές διατάξεις με αυξημένη αρτιότητα). Η λογική των τότε διατάξεων ήταν να δοθεί μια "τόνωση" (ευεργέτημα θα λέγαμε) στη δόμηση, σε οικισμούς που έτειναν ή είχαν ήδη εγκαταλειφθεί και γι αυτό επιτράπηκε για αποκλειστική χρήση κατοικία να μπορούν να οικοδομούνται οικόπεδα με τις παραπάνω προϋποθέσεις που αφορούσαν μόνιμους ή καταγόμενους κατοίκους. Το αν το οικόπεδο βρίσκεται και εντός των προ 23 ορίων μας ενδιαφέρει αναφορικά με τις ειδικές και μικτές χρήσεις. για τις οποίες στο μεν τμήμα προ 23 ισχύει το ΠΔ 12-3-81 ΦΕΚ 138/Δ ενώ για το υπόλοιπο τμήμα της ζώνης, ισχύουν οι διατάξεις περί εκτός σχεδίου δόμησης (ΦΕΚ 270/Δ/85 όπως τροποποιήθηκε και ισχύει).
    4 points
  3. σωστα, μιλας για το "ιστορικής" σημασιας αρθρο 40, σε σχεση με την παρ. "η" που, μια την εβαλαν, μετα την εβγαλαν, μετα την ξαναεβαλαν, αλλά με ψιλα γραμματακια, γιατι δεν ηταν ακομα βεβαιοι τι ηθελαν.... και μετα την διεγραψαν σε ασχετο νομοθετημα. [Μεταξυ μας, ακομα το "ψαχνουν"....Μπορει να την επαναφερουν...]😆
    2 points
  4. @Skrats Για να δεις αν μια κατασκευή είναι αυθαίρετη και καθ υπέρβαση της άδειας, συγκρίνεις με τα εγκεκριμένα σχέδια. Πχ προβλεπόταν να κατασκευαστούν 100 τμ κατοικία σε γήπεδο 4.000 τμ. Πας μετράς και βλέπεις 178 τμ. Έχεις υπέρβαση 78 τμ. Οπότε ΥΔ 78/200=39%<40% Σήμερα η επιτρεπόμενη δόμηση για τα 4.000 τμ είναι 186. ο νόμος δίνει το δικαίωμα να συγκρίνεις, είτε με τους όρους που προβλέπονταν κατά την έκδοση της άδειας (δηλαδή τα 200 τμ) ή με τους σημερινούς (186), αναλόγως το τι σε συμφέρει για να βγάλεις κατηγορία 4. Αν στο παράδειγμα πήγαινες με σημερινούς θα είχες υπέρβαση, 78/186=41,9%>40% και θα ενέπιπτες στην κατηγορία 5.
    2 points
  5. Μπορεί να σας φαίνεται ότι αυτά που ισχυρίζεστε είναι και αποδεδειγμένα και να τα χρησιμοποιείτε ως τέτοια, αλλά τίποτα από αυτά δεν έχει αποδειχθεί. Το ότι εσείς τελειώσατε την αίτηση στα 9 λεπτά και δεν μπήκατε είναι κάτι που ισχυρίζεστε εσείς και χωρίς να γνωρίζουμε πότε το σύστημα δεσμεύει τα χρήματα μόνο ικασίες μπορούμε να κάνουμε. Τώρα αν κάποιος αγόρασε ένα σκριπτ 2000€, μόνο ανόητο τον κάνει να φαίνεται. Αλλά μεμπτή δε νομίζω ότι είναι η ανοησία του. Το ότι νομίζετε ότι πλέον σταματά η χρήση τέτοιων μηχανισμών δείχνει την άγνοια σας, και όποιου άλλου το πιστεύει. Αυτοί οι μηχανισμοί είναι μέρος του προγράμματος που χρησιμοποιείτε για να μπαίνετε σε διάφορες σελίδες όπως αυτή που είστε τώρα. Κακώς νομίζετε ότι είναι κάτι το ιδιαίτερο. Δεν μπλέξατε με κύκλωμα χάκερ. Και μαθητές του γυμνασίου με ένα κίνητρο θα μπορούσαν να το κάνουν και πιθανώς και καλύτερα από "προγραμματιστή". Τέλος 30" έκανε ο άνθρωπος να συμπληρώσει τα βασικά στοιχεία της αίτησης. Προσωπικά αμφιβάλλω αν έκανε τίποτα άλλο, πιστεύω πως το βίντεο έγινε για να σταματήσει το πρόγραμμα, ή σαν proof of concept. Γιατί να μην δείξει όλη τη διαδικασία; Όλη η αίτηση θα του έπαιρνε 2-3 λεπτά. Τέλος δεν φαίνεται καμία αποδοχή παράνομης χρήσης από την παράταση. Ανησυχία φαίνεται από ανθρώπους που δεν γνωρίζουν τι έγινε και το ψάχνουν. Προφανώς θα κάνουν αυτό που έπρεπε να κάνουν από την αρχή με τη χρήση διαφόρων αντιμέτρων φαντάζομαι, αλλά δεν θα καταφέρουν τίποτα. Φυσικά πάντα υπάρχει τρόπος και από τη μια πλευρά και από την άλλη. Πόσο μακριά μπορείς να πας είναι το θέμα. Είπαμε, εμείς που καταλαβαίνουμε τι έγινε. Δεν είναι παράνομο. Δεν το υποθέτω κύριε. Καταλαβαίνω τα εργαλεία που χρησιμοποιήθηκαν, και σας το λέω πως δεν είναι. Αντιθέτως εσείς δεν καταλαβαίνετε τίποτα πέραν της εικόνας που είδατε που ήρθε να "επιβεβαιώσει" τους φόβους σας και καλά, και σας έκανε εντελώς αδιάλλακτο. Θα το διαπιστώσετε στην πορεία. Ανεμόμυλοι είναι, θα το καταλάβετε εν καιρώ. Ή ίσως και όχι. Τα "προγράμματα" σαν κι αυτό που βλέπουμε στο βίντεο απλά επιταχύνουν την διαδικασία υποβολής συμπληρώνοντας τα πεδία αντί για σένα και πατούν και τα κατάλληλα κουμπιά. Ανάλογα πόσο καλός είσαι. Πάλι ένα πιστοποιητικό θα τραβήξει από το buildingcert. Δεν θα το πλημμυρίσει με αιτήματα. Ίσα ίσα που ίσως το διευκολύνει κιόλας, γιατί αντί να το αιτηθεί μαζί με σένα και τους άλλους που φτάνετε σε αυτό το στάδιο σε περίπου τον ίδιο χρόνο, αυτό έχει ήδη φτάσει και τραβήξει το ΠΕΑ όσο εσύ συμπληρώνεις το ατακ. Αν ο σερβερ του buildingcert δεν είναι για πέταμα δηλαδή, όποιος χρησιμοποίησε σκριπτ αποσυμφόρησε το buildingcert, δεν το επιβάρυνε. Αν συνυπολογίσουμε ότι η χρήση μποτ δεν ήταν διαδεδομένη, δεν θα προκάλεσε κανένα πρόβλημα στην διαδικασία πέραν της δέσμευσης του προϋπολογισμού νωρίτερα από εσένα κι εμένα. Για να το καταλάβεις καλύτερα, ας υποθέσουμε ότι είναι αγώνας ταχύτητας. Τα μποτ ξεκινούν με φεραρι και βάλε και συ με το γρήγορο χατσμπακ της επιλογής σου. Όσα και να είναι τα φεράρι, είναι τόσο λίγα και τόσο γρήγορα σε σχέση με τους υπόλοιπους, που στο μποτλνεκ που έχει στα μισά της διαδρομής εσένα δεν θα σε εμποδίσουν γιατί έχουν φτάσει και περάσει από κει πολύ πριν από σένα. Και για τον κρητικό κλαψιάρη, στον αγώνα αυτό μπήκες γνωρίζοντας ότι είναι ανοιχτή κατηγορία. Άλλος έρχεται με φεραρι, άλλος με σ3, άλλος με φόρμουλα, άλλος με κρικρι. Το ότι κάποιος έκρυβε μεθανόλες κάτω από το καπό, δεν τον κάνει κακό ούτε παράνομο. Από ότι φαίνεται, ακόμη και αεροπλάνα είχε. Αν βρεις κανέναν που χρησιμοποίησε παράκαμψη μαζί σου. Αλλά με τόσο γρήγορο εργαλείο τι να την κάνεις την παράκαμψη; Καλώς ήρθες στον κόσμο της τεχνολογίας όπου όλα είναι πιθανά και κάθε μέρα μαθαίνεις και κάτι νέο! ΥΓ. Να είστε βέβαιοι ότι με αυτή την κουβέντα αυτό που επιτυγχάνεται, είναι να ψάχνει περισσότερος κόσμος για μποτ. Θα αυξηθούν δραματικά στο νέο εξοικονομώ να είστε βέβαιοι.
    2 points
  6. Version 1.0.0

    787 downloads

    Το αρχείο είναι σε μορφή dxf2000, σχεδιασμένο στο layout και περιέχει το πινακάκι και το πλαίσιο για ένα Τοπογραφικό Διάγραμμα με τα διπλώματα του χαρτιού. Στο πλαίσιο πάνω από το πινακάκι μπορούν να αναγραφούν οι όροι δόμησης και στα πλαίσια αριστερά από το πινακάκι μπορούν να επισυναφθούν αποσπάσματα από χάρτες της ευρύτερης περιοχής.
    1 point
  7. Άρθρο 112-Στάσιμοι Οικισμοί Αυθαίρετες κατασκευές σε κτίρια με αποκλειστική χρήση κατοικία, που ευρίσκονται εντός στάσιμων οικισμών, όπως αυτοί ορίζονται στο άρθρο 21 του ν.1337/1983, με την προϋπόθεση ότι οι στάσιμοι οικισμοί ευρίσκονται σε απόσταση μεγαλύτερη των 2000 μ. από τη θάλασσα ή από χιονοδρομικά κέντρα και εφόσον οι αυθαίρετες κατασκευές έχουν συντελεσθεί μετά το έτος 1983 και μπορεί να υπαχθούν στις διατάξεις του παρόντος, εξαιρούνται οριστικά από την κατεδάφιση με την καταβολή του αναλογούντος παραβόλου και ενιαίου ειδικού προστίμου, όπως υπολογίζεται με το Παράρτημα Α, μειωμένου κατά 30%. Για την υπαγωγή υποβάλλονται μόνο τα δικαιολογητικά των περιπτώσεων α, β, γ, δ, ε και ζ του άρθρου 99 και αποτύπωση των κατόψεων του κτιρίου ή της ιδιοκτησίας. Αν έχει συσταθεί οριζόντια ή κάθετη ιδιοκτησία, για την υπαγωγή τα πιο πάνω στοιχεία υποβάλλονται υποχρεωτικώς ανά διηρημένη ιδιοκτησία. Τι έχεις δηλώσει στην επικρατούσα χρήση της δήλωσης και τι έχεις στο φύλλο καταγραφής. Δεν δικαιολογείται να έχεις διαφορετικές χρήσεις. Ξαναδές το.
    1 point
  8. Θα παρακαλέσω όλους τους συναδέλφους που μέρες τώρα τρώγονται για το αν είναι νόμιμα τα λογισμικά και τα bot, να κάνουν (και να σκεφτούν) ένα βήμα πίσω. Αντιγράφω, τις σχετικές οδηγίες της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης (ΓΓΠΣΔΔ) του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης: «Είναι ιδιαίτερα σημαντικό και υπενθυμίζεται ότι οι κωδικοί πρόσβασης (όνομα χρήστη/username και συνθηματικό/password) που εκδίδονται, κατά τη διαδικασία που προβλέπεται στην κείμενη νομοθεσία, για χρήση στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες Taxisnet είναι αυστηρά προσωπικοί. Ως εκ τούτου, ο χρήστης οφείλει να τους διαφυλάττει με προσοχή για την αποκλειστική χρήση τους μόνο από τον ίδιο, λαμβάνοντας κάθε μέτρο πρόνοιας για τη μη διαρροή τους σε οποιονδήποτε άλλον.» Συνάδελφοι, η αίτηση γίνεται από τον ωφελούμενο. Τέλος. Αυτό λέει το πρόγραμμα, αυτό υπαγορεύει και η νομοθεσία. Όλα τα άλλα είναι, τουλάχιστον, παράτυπα. Ούτε λογισμικά, ούτε μεγάλα γραφεία, ούτε στρατιές μηχανικών να ανταλλάσσουν προσωπικά δεδομένα και κωδικούς Taxisnet πελατών τους, με ή χωρίς αμοιβή. Όσο πιο γρήγορα το καταλάβουμε και το εφαρμόσουμε, τόσο πιο γρήγορα θα λυθεί το πρόβλημα. Κι αν δεν το κάνουμε εμείς, τότε θα πρέπει με κάποιο τρόπο να μας το επιβάλουν.
    1 point
  9. https://diavgeia.gov.gr/search?query=q:"ΕΕΔΜΚ για στεγαστρο"&page=0 κατ' αρχας παμε με το "λα" αλλά, υπαρχει το πλαφον των 25.000, με την παρ. "θ" του αρθρου 29 του 4495 το δε λα' δεν περιλαμβανεται στις εξαιρεσεις
    1 point
  10. Ναι θα έπρεπε, αλλά δυστυχώς αυτό δεν αναφέρεται στην ΚΥΑ! Σε κάθε περίπτωση μπορείς να προβείς σε έκδοση Μ/Κ και αν τυχόν πέσεις στο έλεγχο του 30%, τότε μπορείς να το επικαλεστείς-αλλά τυπικά χρειάζεται Ο.Α
    1 point
  11. Συνάδελφος που αντιμετώπισε αντίστοιχο πρόβλημα με ένα έργο κινήθηκε δικαστικά και δικαιώθηκε λαμβάνοντας τους αντίστοιχους τόκους, 2 χρόνια μετά.
    1 point
  12. Αν δεν κάνω λάθος. η άδεια λειτουργίας έχει αντικατασταθεί από την γνωστοποίηση στο https://notifybusiness.gov.gr/assets/index.html
    1 point
  13. Θα γράψω κάποιες παρατηρήσεις, αναφορικά στο μέρος του τιμολογίου: 1) Αρθρο 8 παρ. 6 των ΕΛΠ, "Πιστωτικό τιμολόγιο είναι το τιμολόγιο που εκδίδεται για κάθε περίπτωση εκπτώσεων, επιστροφών ή άλλων διαφορών." Αρα αρχικά με βάση το παραπάνω αυτές επιτρέπεται να εκδοθεί Πιστωτικό Τιμολόγιο και για "άλλες διαφορές". Το θέμα είναι αν οι "άλλες διαφορές" περιέχουν την "παροχή υπηρεσίας" και πως γίνεται να πιστώσεις/επιστρέψεις παροχή υπηρεσίας. Ψάχνοντας στα κοίτα-ποιά μου, βρήκα μια αρκετά παλαιά απόφαση, την 1067983/456/0015/13.8.2007 από την ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΕΛΩΝΕΙΑΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ/ΓΕΝΙΚΗ Δ/ΝΣΗ ΦΟΡΟΛΟΓΙΑΣ με θέμα "Έκδοση πιστωτικών τιμολογίων επί παροχής υπηρεσίας.", όπου αναφέρει: "... Δηλαδή, στην περίπτωση που επιχείρηση εξέδωσε τιμολόγιο παροχής υπηρεσιών βάσει σύμβασης και στη συνέχεια αποδεδειγμένα δεν παρασχέθηκε η υπηρεσία ή μέρος αυτής (π.χ. η διεξαγωγή της έρευνας κ.λ.π.), είτε για λόγους που άπτονται στην ίδια, είτε για λόγους που αφορούν τον αντισυμβαλλόμενό της (όπως υπαναχώρηση του αντισυμβαλλόμενου από τη σύμβαση πριν την έναρξη παροχής της υπηρεσίας), τότε δύναται να εκδώσει πιστωτικό για την ακύρωση του αρχικού τιμολογίου. Στην περίπτωση, ωστόσο, που έχει παρασχεθεί η υπηρεσία ή μέρος αυτής για συγκεκριμένο αντισυμβαλλόμενο και έχει εκδοθεί τιμολόγιο παροχής υπηρεσιών και ο αντισυμβαλλόμενος είτε δεν αποδέχεται εκ των υστέρων την υπηρεσία, είτε για οποιοδήποτε λόγο αρνείται την καταβολή της σχετικής αμοιβής, δεν επιτρέπεται η έκδοση πιστωτικού τιμολογίου, αλλά οι ανωτέρω διαφορές ως αστικές κρίνονται από τα αρμόδια δικαστήρια δεδομένου ότι, όπως προαναφέρθηκε, η έκδοση του αρχικού τιμολογίου δεν συναρτάται με την είσπραξη ή όχι των σχετικών αμοιβών ή την αποδοχή ή όχι από τον αντισυμβαλλόμενο της υπηρεσίας που παρασχέθηκε αλλά αρκεί και μόνο το γεγονός ότι αυτή παρασχέθηκε. 4. Τέλος, τα πραγματικά περιστατικά κάθε περίπτωσης (συμβάσεις κ.λ.π.) αποτελούν αντικείμενο του ελέγχου που διενεργούν τα αρμόδια φοροελεγκτικά όργανα. ..." Αν και παλαιά η παραπάνω, κατά την γνώμη μου (με ότι αξία αυτή έχει), η ουσία δεν θεωρώ αλλάζει σε αυτό που αναφέρει. Από την άλλη όμως λαμβάνοντας υπόψη το ότι με βάση τα ΕΛΠ που ισχύουν σε συνδυασμό με την παρ. 11.2.10, της ΠΟΛ.1003/31.12.2014, «Για το πιστωτικό τιμολόγιο, ... δεν ορίζεται ρητά από τις παρούσες διατάξεις χρόνος έκδοσης αυτού. Ωστόσο, ισχύουν κατ’ αναλογία τα αναφερόμενα στο χρόνο έκδοσης του τιμολογίου και ειδικότερα: ... γ) για άλλες διαφορές, που έχουν σχέση και επηρεάζουν την αξία ή το περιεχόμενο γενικά του αρχικού τιμολογίου, το πιστωτικό τιμολόγιο εκδίδεται με τη διαπίστωση των διαφορών (θέμα πραγματικό)." Επίσης επειδή δεν έχει πραγματοποιηθεί η συναλλαγή, μήπως δεν έχει νόημα η συζήτηση περί πιστωτικού, αλλά περί ακυρωτικού [το οποίο ως έννοια δεν αναφέρεται στα ΕΛΠ, αλλά μπορεί να χρησιμοποιηθεί καθαρά για λογιστική τακτοποίηση (αφορά εμάς και όχι τον αντισυμβαλλόμενο) θεωρώντας ότι έχει εκδοθεί λανθασμένα το φορολογικό στοιχείο. Αλλά πρέπει να υπάρχει το πρωτότυπο, το οποίο να μην έχει χησιμοποιηθεί κάπου]. Οπότε προσωπικά μάλλον θα το έβλεπα με λογιστή.
    1 point
  14. Δεν εγγράφηκε στο προϋπολογισμό του Δημου το έργο.
    1 point
  15. Έτσι είναι. Οι αυθαιρεσίες του δίπλα δεν σε ενδιαφέρουν, αρκεί να έχεις σύσταση. Περί έκδοσης άδειας σε συνιδιοκτησία με σύσταση.pdf
    1 point
  16. Πρέπει οπωσδήποτε να έχει πρόσωπο σε κοινόχρηστο χώρο. Διάβασε το ΦΕΚ 181/Δ/85 όπως τροποποιήθηκε με το ΑΑΠ/289/2011. Θα σου λυθούν οι απορίες.
    1 point
  17. Το πόρισμα και το ΠΕΑ δίνονται εντύπως στην ΥΔΟΜ, για την χορήγηση του ΠΕΚ.
    1 point
  18. Τον χρησιμοποιεί αυτός τον Η.Χ ή αποτελεί τμήμα της κεντρικής εισόδου του κτιρίου και συνεπώς έχει κοινόχρηστο χαρακτήρα; Η δήλωση κοινόχρηστων αυθαιρέτων πρέπει είναι ξεχωριστή.
    1 point
  19. Το κτίσμα ανήκει σε αυτόν που ανήκει και το γήπεδο. Η διοικητική πράξη της ΟΑ δεν συνιστά στοιχείο ιδιοκτησίας για το ακίνητο στο οποίο αναφέρεται. Οπότε το γήπεδο για το οποίο δίνεις εσύ βεβαίωση είναι αδόμητο. Φαντάζομαι ότι και το τοπογραφικό σε ΕΓΣΑ87, θα επαληθεύει ότι στο συγκεκριμένο ακίνητο δεν υπάρχει κτίσμα. Άρα έχεις δύο στοιχεία. 1. το τοπογραφικό. 2. την πραγματογνωμοσύνη. Τώρα ίσως θα ήταν καλό ,αυτά να τα αναφέρεις στην τεχνική έκθεση του 5-σέλιδου.
    1 point
  20. Ναι απλά άλλο έλεγχο κάνεις για το ποσοστό υπέρβασης και άλλο για την κατηγορία.
    1 point
  21. Και όπως φαίνεται, ο αδύναμος κρίκος αυτή τη φορά ήταν κυρίως το buildingcert. https://ypodomes.com/ti-anaferei-to-tee-peloponnitee-peloponnisoy-ta-provlimata-stis-aitiseis-toy-quot-exoikonomo-aytonomo-quot-kai-oi-protaseis-gia-ti-veltiosisoy-gia-tis-aitiseis-toy-quot-exoikonomo-aytonomo-quot/ Τώρα, μπορεί κάποιος να εγγυηθεί ότι η χρήση οποιουδήποτε εξωτερικού προγράμματος μαζικής εισαγωγής στοιχείων, με πολλαπλές υποθέσεις και αιτήματα εξυπηρέτησης, δεν συντέλεσε στο φρακάρισμα του συστήματος;
    1 point
  22. Το ποσοστά υπέρβασης προκύπτουν συγκρίνοντας με τους σημερινούς όρους δόμησης. Στην Εγκ.2 γράφει ότι αν υπάρχει άδεια μπορείς να συγκρίνεις και με τα μεγέθη της άδειας. Αν υπάρχει σύσταση και ελέγχεις οριζόντια συγκρίνεις με το την δόμηση επί το ποσοστό συνιδιοκτησίας
    1 point
  23. 1 point
  24. Ότι είναι καθ' υπέρβαση της αδείας είναι αυθαίρετο άσχεται αν υπολείπεται των όρων δόμησης.
    1 point
  25. Ενδιαφέρουσα συζήτηση τα περί νομιμότητας. Εγω θα ήθελα να καταλάβω από όσους διατείνονται ότι είναι σύννομη η χρήση bot για την εισαγωγή στοιχείων, πώς εξασφαλίζεται η απρόσκοπτη λειτουργία των συστημάτων της ΑΑΔΕ και του buildingcert. Πού ξέρω εγώ ότι όταν ο εκάστοτε χρήστης στη Στερεά προσπαθούσε να τραβήξει τα στοιχεία του ΠΕΑ, το σύστημα δεν είχε μπλοκάρει εξαιτίας των πολλαπλών αιτήσεων που έπεσαν στα πρώτα 1-2 λεπτά εξαιτίας της ταχύτητας των bot. Κάτι το οποίο δεν θα γινόταν τόσο εύκολα εάν οι αιτήσεις έμπαιναν "χεράτα" . Προφανώς περιμένω από το υπουργείο να λάβει μέτρα ώστε να μην επαναληφθεί αυτό στις εναπομείνουσες περιφέρειες αλλά δεν ελπίζω ότι θα κάνουν κάτι για αυτούς που περίμεναν 45 λεπτά να δουν το ΠΕΑ τους. . . Κατά τα άλλα συμφωνούμε όλοι ότι πρέπει να αλλάξει στον επόμενο γύρο το βασικό κριτήριο αποδοχής της αίτησης και ότι πρέπει να ισχυροποιηθεί ο μηχανισμός ελέγχου των ΠΕΑ. Αυτό θα μπορούσε να γίνει και από τώρα, τσεκάροντας ένα πολύ μεγάλο ποσοστό αυτών που μπήκαν ήδη. Τρόποι για να πιάσεις τα λαβράκια και να μην ασχοληθείς με την μαρίδα υπάρχουν και τους ξέρουν. Θέληση να υπήρχε μόνο. . .
    1 point
  26. Δεν είναι μόνο η πληρότητα, αν αρχίσεις να στήνεις το έργο θα δεις ότι απαιτούνται διάφορα έγγραφα, όπως τεχνικές εκθέσεις, βεβαίωσης διάφορες, ίσως και κατόψεις χωρίς απαραίτητα να χρειάζεται ανάληψη μελέτης ή επίβλεψης εργασίας. Όσον αφορά στις αμοιβές μηχανικών ή φορολογικά και κρατήσεις, δεν ζητούνται πουθενά στο σύστημα!!!
    1 point
  27. Καλησπέρα,συνεχίζει να ισχύει,υπάγεται όπως ακριβώς ήταν, στο άρθρο 30. Γενικά:Το μόνο που προστέθηκε από εργασίες στο άρθρο 30 είναι στην παρ.α) η επισκευή και αντικατάσταση δαπέδων και δεν αφαιρέθηκε καμία εργασία.
    1 point
  28. Καταρχάς να δώσω συγχαρητήρια στον κ. Φιλιππιδη για το σθένος του να κάνει μήνυση ουσιαστικά στο Υπουργείο. Γνώριζε είμαι σίγουρος το bullying p που θα δεχτεί από τα γνωστά παπαγαλακια της εξουσίας. Τραυλιζουν τα ΤΕΕ στην Κρήτη ακουγοντας τη χρήση παρανομων λογισμικών. Γνωρίζετε γιατί? Γιατί αρκετά έχουν προμηθευτει τέτοιο λογισμικό. Από ποιον? Γιατί κάποιος αφελής ανέφερε ο, τι οποίος τα ανακάλυψε πρεπει να βραβευτεί με Νόμπελ... Εχω προβλημα υγείας πχ... Ένα χέρι και λίγα χρήματα. Ζω με τη μανα μου σε σπίτι του 1970...Μπαζει κρυο το χειμώνα, σκαμε το καλοκαίρι... Οικογενειακό εισόδημα 8.900 ευρώ... Και θέλω να επθδοτηθω... Αν γίνω γρηγορος μπορώ... Και κάνω practice 3 μερόνυχτα... Τελειώνω την αίτηση 10 και 10...και είμαι έξω... Το Υπουργείο ανακοίνωσε 10:13....Γιατι????? Συγχαρητήρια κ. Φιλιππιδη... Εχω λίγα αλλά έχω χρήματα για τα έξοδα της μήνυσε ως.
    1 point
  29. Θεωρώ απαράδεκτο να συζητάμε στο Δημόσιο φόρουμ κοστολόγηση αμοιβών Μηχανικών. Δεν επιτρεπτό ούτε απο τους κανόνας. Ειδικά δε να ξεκινάμε με το "μια δημοσιογράφος έλεγε" σαν βάση κουβέντας. Και αν θέλουμε μπούσουλα ας έχουμε μπούσουλα τα των συμβολαιογράφων.... χρέωση με την σελίδα Α4 και χρεώνουν τα άπαντα που τους τα προσκομίζει όλα ο πελάτης κλπ κλπ Αν θέλουμε ή όποιος το θέλει ας ανοίξει σχετικό θέμα στον ενότητα Core Member Forum. Παρακαλώ ας μη γίνει απάντηση ούτε στο δικό μου διότι κατά πάσα πιθανότητα αργότερα θα διαγραφούν τα σχετικά με αμοιβές.
    1 point
  30. Απαγορεύεται η διαφήμιση. Το κάνεις και προκλητικά κιόλας που χτυπάει το μάτι.
    1 point
  31. Άρθρο 1 Επιτρέπεται η εκτέλεση εργασιών μικρής κλίμακας, εκτός αν άλλως ειδικότερα ορίζεται: α) σε κτίρια νομίμως υφιστάμενα, σε κτίρια ή τμήματα κτιρίων τα οποία έχουν εξαιρεθεί της κατεδάφισης ή έχουν υπαχθεί σε οποιονδήποτε νόμο εξαίρεσης από την κατεδάφιση ή τακτοποίησης ή ρύθμισης αυθαίρετων κατασκευών, καθώς και σε οικόπεδα ή γήπεδα εφόσον: αα) δεν παραβιάζονται οι πολεοδομικές διατάξεις Και το ερώτημα παραμένει και σε αυτή την απόφαση όπως και στην προηγούμενη και αυτό είναι αν επιτρέπεται έκδοση ΕΕΔΜΚ σε ρυθμισμένο ακίνητο με Ν. 720/77 ή Ν.1337/83 και αυτό διότι τα ρυθμισμένα ακίνητα με τους νόμους αυτούς τελούν υπό αναστολή κυρώσεων και δεν έχουν εξαιρεθεί οριστικά μέχρι να κριθούν. Όμως, για την μεταβίβασή τους δεν απαιτείται τακτοποίηση αν δεν υπάρχουν φυσικά άλλες-μη ρυθμισμένες-αυθαιρεσίες.
    1 point
  32. Για να γίνει κάποιος μηχανικός αεροσκαφών θα πρέπει να έχει περάσει τις εξετάσεις EASA part 66 Ευρωπαϊκός Φορέας Πολιτικής Αεροπορίας. Tα πτυχία χωρίζονται σε Β1.1 , Β2 κα μηχανικός αεροπλάνων jet ηλεκτρονικός και αλλα, ανάλογα με το αεροσκάφος. H φοίτηση και οι εξετάσεις γίνονται σε εγκεκριμένες σχολές από την Υπηρεσία πολιτικής Αεροπορίας και μόνο τα λεγόμενα PART 147. Όλα τα υπολοιπα πτυχία , πανεπιστημίου , Επαλ, Ιεκ ΔΕΝ αναγνωρίζονται παρα μόνο σου δίνουν ίσως κάποια δυνατότητα να κερδίσεις χρόνια προϋπηρεσίας. Υπάρχει μία Αεροπορική Ακαδημία που είναι πολύ παλιά και έχει βγάλει πολλούς απόφοιτους που εργαζονται σε όλο το κόσμο. Σπουδάζει ένας φίλος εκει και είναι πολύ ευχαριστημένος , έχουν τα πάντα από εργαστήρια και επαφές με γραφεία ευρέσεως εργασίας του εξωτερικού. Ρώτησε εκει:https://aviation-academy.com/
    -1 points
  33. άρα εσύ μιλάς για αμοιβές "Και αν θέλουμε μπούσουλα ας έχουμε μπούσουλα τα των συμβολαιογράφων.... χρέωση με την σελίδα Α4" και μας προσομοιώνεις με γραφιάδες απλά δεν λες συγκεκριμένα ποσά άρα όλα οκ? επίσης σου ξέφυγε ένας τόνος στο "Δεν επιτρεπτό ούτε απο τους κανόνας." Πότε γίναμε τόσο προβληματικά Politicaly correct.. Επίσης δεν καταλαβαίνω τι λάθη κάνατε κάποιοι της γενιάς σας που υπήρξατε μηχανικοί αρκετά χρόνια προ κρίσης (συνήθως παιδιά μηχανικών) και δεν στρώσατε τότε μια υγιή καριέρα που να σας βγάλει και μέσα στην κρίση και να μην ασχολείστε καν με την ταυτότητα κτιρίου όπως ασχολούμαστε εμείς που βγήκαμε στο επάγγελμα μέσα στην κρίση και χωρίς μπαμπά μηχανικό.
    -3 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
      Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας
      • 0 απαντήσεις
    • «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
      Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

      Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).

      Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.

      • 2 απαντήσεις
    • ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
      Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.

      Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
      1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
      ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
      προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
      την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
      μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
      τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
      γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.

      2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
      μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.

      3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.

      4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς: 
        • Downvote
      • 62 απαντήσεις
    • Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
      Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.

      Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:

      α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.

      β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,
        • Like
      • 2 απαντήσεις
    • Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
      Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.

      Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).

      Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.

      Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.