Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. kan62

    kan62

    Core Members


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      4.740


  2. Arche

    Arche

    Core Members


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      4.219


  3. stayros

    stayros

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      3.634


  4. ppanag

    ppanag

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      2.020


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 18/05/2018 σε όλες τις περιοχές

  1. 5.388 downloads

    Πρόκειται για τη μετατροπή του αρχείου oikismoi2000.kmz της πλατφόρμας geodata.gov.gr σε αρχείο dwg σε ΕΓΣΑ 87 ***ΠΡΟΣΟΧΗ***: Χρησιμοποιείστε το αρχείο με δική σας ευθύνη
    2 points
  2. Α, τίποτε σπουδαίο ... Δήμοι κατεδαφίζουν κτήρια προ του 55 με εντολή ΥΔΟΜ, τεχνικές υπηρεσίες βγάζουν άδειες στη συστεγαζόμενη ΥΔΟΜ χωρίς να βγει η μελέτη από το κτήριο, δημόσια έργα εκτελούνται σε κοινόχρηστους χώρους κλπ. και όλα τα προηγούμενα σε προστατευόμενους τόπους χωρίς ΣΑ ...
    2 points
  3. Version μετά τον ΝΟΚ ...

    108.579 downloads

    Η ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΗΣ ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ ΑΝΑΣΤΕΛΛΕΤΑΙ (Η έκδοση 17 παραμένει στα αρχεία για ιστορικούς λόγους ως παλαιότερη έκδοση) ΑΙΤΙΑ Ο ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ - Ρητορική (1375b) - “οὐδὲν διαφέρει ἢ μὴ κεῖσθαι ἢ μὴ χρῆσθαι” "δεν υπάρχει καμιά διαφορά ανάμεσα στο να μην υπάρχει ένας νόμος και στο να μην εφαρμόζεται" Το κείμενο του Ν.4067 (ΝΟΚ) με ενσωματωμένες τις Τεχνικές Οδηγίες εφαρμογής του και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024)[ 1] [ 1]Αλλαγές και Προσθήκες με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024) : - άρθρο 11, παρ.6.λδ - άρθρο 14, παρ.1, 2, 4 - άρθρο 16, παρ.3 - άρθρο 17, παρ.2, 4, 6, 8 - άρθρο 18, παρ.3 - άρθρο 21, παρ.1 - άρθρο 25 - άρθρο 26, παρ.4, 5 - άρθρο 26Α - άρθρο 27, παρ.2, 8 - άρθρο 27Α Αλλαγές με τον ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Αλλαγές με τον ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον ν.4933/22 (ΦΕΚ 99Α/20.5.2022) Αλλαγές με τον ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον ν.4821/21 (ΦΕΚ 134Α/31.7.2021) Αλλαγές με τον ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με τον ν.4726/20 (ΦΕΚ 181Α/18.9.2020) Αλλαγές με τον ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον ν.4663/20 (ΦΕΚ 30Α/12.2.2020) Αλλαγές με τον ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον ν.4605/19 (ΦΕΚ 52Α/1.4.2019) Αλλαγές με τον ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.6.2018) Αλλαγές με τον ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/23.1.2018) Αλλαγές με τον ν.4495/17 (ΦΕΚ 167Α/3.11.2017) Αλλαγές με τον ν.4467/17 (ΦΕΚ 56Α/13.4.2017) Αλλαγές με τον ν.4414/16 (ΦΕΚ 149Α/9.8.2016) Αλλαγές με τον ν.4342/15 (ΦΕΚ 143Α/9.11.2015) Αλλαγές με τον ν.4315/14 (ΦΕΚ 269Α/24.12.2014) Αλλαγές με τον ν.4280/14 (ΦΕΚ 159Α/8.8.2014) Αλλαγές με τον ν.4258/14 (ΦΕΚ 94Α/14.4.2014) [Η «ορφανή» παρ.32 του άρθρου 20 του ν.4258/14 τοποθετήθηκε στο τέλος του άρθρου 23] Αλλαγές μέχρι και τη δημοσίευση του ν.4178/13 (ΦΕΚ 174Α/8.8.2013) Σχετικά αποσπάσματα από τις Τεχνικές Οδηγίες ΝΟΚ (απόφαση 63234/19.12.2012) Σχόλια – Προφανείς διορθώσεις Επισημάνσεις – Τονισμοί ΣΥΝΤΟΜΟΓΡΑΦΙΕΣ : (ΕΚΤ > ισχύει EKTός σχεδίου) και (ΟΙΚ > ισχύει εντός OIKισμού) Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)
    1 point
  4. Version .5

    12.059 downloads

    Συγκέντρωσα τις Υπεύθυνες δηλώσεις των ιδιοκτήτων που χρειάζονται α) για την έκδοση βεβαίωσης μηχανικού Αδόμητο Δομημένο με υπαγωγή στο Ν4495 Δομημένο χωρις υπαγωγη στο Ν4495 β) για την υπαγωγή στον νόμο 4495 . Δήλωση ιδιοκτήτη Αλλάζετε κατά κύριο λόγο μόνο τα κόκκινα γράμματα.
    1 point
  5. Καλησπέρα σε όλους τους συναδέλφους. Η ιδέα πίσω από αυτό το thread είναι η εξής απλή: Να φτιάξουμε (όλοι μαζί) ένα database τιμών εργασιών, ρεαλιστικών και σύγχρονων. Βλέπω σε πολλά posts αναφορές στο πόσο κοστίζει ένα μεροκάματο JCB ή ποιο είναι το κόστος για μια σκυροδέτηση πχ, και όλες τους είναι τουλάχιστον 5ετίας ή και παραπάνω. Προφανώς όλοι μας έχουμε τις τιμές των εργασιών που δουλεύουμε συχνότερα στο κεφάλι μας έτοιμες, αλλά θεωρώ πως μόνο καλό θα είναι, τόσο για τους νέους μηχανικούς όσο και για τους παλιότερους να έχουμε ένα σύστημα αναφοράς όταν συντάσσουμε κάποιο προϋπολογισμό και εν συνεχεία υποβάλλουμε μια προσφορά, είτε αυτό είναι για κάποιο ιδιωτικό είτε για κάποιο δημόσιο έργο, έστω και αν μοναδικός σκοπός είναι να διπλοτσεκάρουμε μια προσφορά που μας δίνεται από κάποιο συνεργείο. Εάν το thread προχωρήσει, θα μπορούσαμε και να συγκεντρώσουμε τις πληροφορίες σε ένα excel ανοιχτό για όλους μας, δημιουργώντας ένα καλό και χρήσιμο εργαλείο. Πριν ξεκινήσει κάποιο ποστάρισμα, θα χαιρόμουν να άκουγα κάποιες γνώμες/ιδέες για το όλο εγχείρημα. Φιλικά
    1 point
  6. Ενα ειναι το θεωρητικο, δε βαζεις οτι θες Διαβασε την ΤΟΤΕΕ 20701-1
    1 point
  7. Εσύ έχεις 3 πελάτες με 3 αποθήκες οι οποίες απ' ότι λες είναι όπως στη σύσταση. Τακτοποιείς και τους 3 που σε εξουσιοδότησαν με 1 διαμερισμάτωση και χωρίς συναίνεση. Με τις άλλες δεν ασχολείσαι κάν. Και που το ξέρεις εσύ πως είναι και που είναι οι υπόλοιπες και αν μπαίνουν σε κοινόχτηστο; Ποιος σε εξουσιοδότησε να τις αποτυπώσεις; Hatch λοιπόν σε όλο το υπόλοιπο και ασχολείσαι μόνο με τους δικούς σου.
    1 point
  8. Σωστό. Εγώ προσωπικά αυτό κάνω. Αφου ολοκληρώσω τα όσα απαιτούνται για την υπαγωγή και συνεννοούμαι με το συμβολαιογράφο ότι είναι έτοιμοι για συμβόλαιο, περνάω άλλη μια βόλτα απο το ακίνητο για να επιβεβαιώσω ότι δεν φύτρωσε τίποτα καινούριο όπως λέει ο Ιάσονας, αλλάζω την ημερομηνία αυτόψίας στην τελευταία σημερινή αυτοψία που έκανα και εκδίδω τη βεβαίωση ώστε να έχει ισχύ 2 μήνες.
    1 point
  9. Και εκπρόθεσμα να έχει πληρωθεί, εφόσον έχει πληρωθεί εντός του '17, στο '17 θα εκπέσει. Οι εκπροθεσμες πληρωμές εκπίπτουν στο έτος που πληρώνονται, απλά οι προσαυξήσεις της εκπρόθεσμης καταβολής δεν εκπίπτουν (σε κανένα φορολογικό έτος) από τα ακαθάριστα έσοδα.
    1 point
  10. Συμφωνώ !!! Οπότε θα διαβάζεται και τραγουδιστά !!! Τεχνική έκθεση με βαθύτερα νοήματα ....
    1 point
  11. αφού μπόρεσες και κατέθεσες αίτηση για σύνταξη καλά είσαι! οι νεότεροι δεν βλέπω να δούμε σύνταξη να πούμε και κανα αστείο....
    1 point
  12. Βρε όπως να είναι το διαβάζουν... οι αρχαίοι δεν είχαν κενά μεταξύ των λέξεων...
    1 point
  13. Νομίζω πως είναι απολύτως σαφές αλλά το ξαναγράφω. Οι αναρτητέες πράξεις όχι απλώς δεν εκτελούνται, αλλά δεν έχουν νομική ισχύ ούτε παράγουν έννομα αποτελέσματα εάν δεν είναι αναρτημένες στο διαδίκτυο. Οπότε πάμε να δούμε ποιες είναι αναρτητέες πράξεις. Άρα όλες οι πράξεις του άρθρου 2 του Ν3861/10 που δεν δημοσιεύονται στο ΦΕΚ πρέπει να αναρτηθούν στο diavgeia.gov.gr Άρα σύμφωνα με τα ανωτέρω, πράξεις που δεν έχουν αναρτηθεί δεν έχουν ισχύ και κανένας δεν μπορεί και δεν πρέπει να μας αναγκάσει να τις κάνουμε σεβαστές._
    1 point
  14. Ο λογιστής έχει αυτή την πληροφορία τόσο μέσα από την καρτέλα σου στον ΕΦΚΑ (εφόσον αυτή είναι σωστά αποτυπωμένη) όσο κυρίως --και πιο ακριβέστερα, ορθότερα με βάση τα πραγματικά δεδομένα-- από τα ειδοποιητήρια και τα παραστατικά (μερικής ή ολικής) εξόφλησης τους που όφειλες να του έχεις δώσει (και με δεδομένο ότι οι εισφορές συνιστούν δαπάνη). Αν υπάρχει χρόνος και διάθεση ρώτησε τον λογιστή σου και ενημέρωσέ μας πως σκέφτεται να αντιμετωπίσει το θέμα των εισφορών του επικουρικού-εφάπαξ που έθεσα εδώ.
    1 point
  15. Σωστά υπηρεσίες. Σωστά, κενά και το αναφέρεις στην Τεχνική έκθεση. Θεωρώ ότι 1 είναι το σωστό. Εφόσον τα έχεις, τα αναγράφεις, (νομίζω δεν είναι υποχρεωτικό) Ναι κουτάκι εξαιρέσεων και είσαι οκ.
    1 point
  16. Αυτό ισχύει. Έδειξα τη θέση του αναπηρικού αμαξιδίου στο κλιμακοστάσιο, τις ράμπες ακαλύπτου κλπ και κατά τα άλλα με την αρχιτεκτονική μου μελέτη έφτιαξα και ένα τεύχος "Τεχνική έκθεση μελέτης προσβασιμότητας" στο οποίο περιέγραψα τη δυνατότητα να μετατραπεί το κτήριο σε περίπτωση που χρησιμοποιηθεί από αμέα. Εμένα το κτήριο είχε ανελκυστήρα, τον οποίο όμως δεν ήμουν υποχρεωμένος να τον δείξω μεγαλύτερο από 1.70χ1.40.
    1 point
  17. Όχι Το καινούργιο είναι βορειότερα αλλά όχι πολύ μακριά Θα φαίνονται το ένα από το άλλο . Η Μπερέτη που υπογράφει στο έγγραφο είναι φίλη μου και από το χωριό μου Δεν συμφωνώ σε όλα μαζί της , τόσο που στο ΦΒ μου είπε να παω σε γιατρό να κοιταχτώ (ψυχίατρο) ,ενώ και στην συγκέντρωση που ήμουν με τους συντρόφους μου , όταν της απάντησα σε κάποια ακραία επιχειρήματα με τα οποία δεν συμφωνούσα , μου έιπε "Γιώργο δεν πας μια βόλτα " Πάντως είναι από τις λίγες - λίγους που αντιδρά χωρίς να βρίσκεται σε κάποια ομάδα από προσωπικό συμφέρον (Τουρισμό , κτηνοτρόφος ή χωματουργάς , ιδιοκτήτης δωματίων για εκοικίαση κλπ ) Εγώ δεν είμαι κατά των ΑΠΕ με της έννοια του χαρακώματος αλλά είμαι και εγώ πεπεισμένος ότι έχουμε εισβολή από τις εταιρίες στην περιοχή μου που δεν αντισταθμίζεται Για αυτό συμμετέχω ενεργά στις διαμαρτυρίες Την Κυριακή έχουμε συγκέντρωση στο πνευματικό μας κέντρο (Γιοκάλειο) για αυτό το θέμα και θα είμαι φυσικά παρόν Υσ Στα Αντία είναι το κοντινό που ανάφερα πιο πάνω Αυτό της φωτογραφίας είναι ένα ολοκαίνουργιο στο όρμο της Καρύστου και είναι μακριά από Κάβο ντόρο
    1 point
  18. ενταξει, υπάρχει πράγματι κάποια αληθινη ερμηνεια?
    1 point
  19. επιτάφιος ... του έλληνα μηχανικού..
    1 point
  20. συμφωνώ μέχρι σήμερα δεν έχει δείξει να υπάρχουν προσαυξήσεις σε καθυστερήσεις πληρωμών 1 - 2 μηνών που είχα εγώ, έχω και ποιό μεγάλες, όμως το σύστημα δεν με έχει ειδοποιήσει αν θα υπάρξουν προσαυξήσεις. Ξέρω ότι ο νόμος προβλέπει, οπότε δεν θα εκπλαγώ αν προβλεφθεί κάτι αργότερα, ενδεχομένος να ληφθεί βέβαια υπόψη η παρούσα οικονομική κατάσταση,
    1 point
  21. δεν το ξερω danaikaterina πρωτη φορα το ακουσα οτι τα στεγαστρα των πρατηριων καυσιμων ειναι αυθαιρετα και με επιασε μια ανησυχια να τα καλοδω πριν ξαναμπω απο κατω με το αμαξι και το παιδι μου
    1 point
  22. δεν γνωρίζω να σας απαντήσω σε αυτό, εγώ έχω μια πιο απλή ερώτηση που πιστευω οι περισσότεροι θα γνωρίζετε και παρακαλώ όποιον ξέρει να μου απαντήσει. Σύμφωνα με το άρθ.89: " 1. Δεν υπάγονται στις διατάξεις των άρθρων 96 επ. αυθαίρετες κατασκευές και αλλαγές χρήσης που εμπίπτουν στις περιπτώσεις του παρόντος άρθρου. " θέλω να ρωτήσω και πείτε μου παρακαλώ όποιος ξέρει, το βλέπω συχνά και δεν ξέρω τι σημαίνει. Αυτό το "επ." τι σημαίνει? Παραπάνω "Δεν υπαγωνται στις διαταξεις των αρθ. 96 επ. ..." ..
    1 point
  23. ... δεν είμαι απ' αυτούς που τους στήνουν στα ραντεβού.... όταν λέω 10 θα περιμένω το πολύ μέχρι τις 11 ... αν πάει 12, τότε στη μια θα φύγω !!!!
    1 point
  24. Με απλα λογια 1.Πατε σε μηχανολογο μηχανικο (ΟΧΙ ταυτόχρονα έμπορο) και τον πληρώνετε για να σας πει τι συστημα χρειαζεστε. 2.Με βάση το 1 ζητατε προσφορές απο εμπόρους Εφοσον παρακαμψετε το βημα 1 είναι σχεδον βεβαιο οτι θα πάρετε ένα σύστημα αντιοικονομικό ή μη επαρκες. Τον έμπορο ουδόλως τον ενδιαφέρει αυτό φυσικά. ΥΓ. Το google και το φορουμ δεν υποκαθιστουν το βήμα 1
    1 point
  25. Εαν η ΥΥ της στέγης είναι < = επιτρεπόμενο, γιατί όχι και με αναλυτικό; Αρθρο 100 παρ 10 ....Στην περίπτωση υπέρβασης ύψους οικοδομικής άδειας χωρίς την υπέρβαση του ύψους της περιοχής, το ειδικό πρόστιμο για την υπέρβαση ύψους υπολογίζεται σύμφωνα με την παράγραφο 5.
    1 point
  26. Απάντησα σε αυτό το οποίο είναι ξεκάθαρα λάθος. Η εκπαιδευτική βαθμίδα ΤΕ ΔΕΝ αντιστοιχεί στο επάγγελμα του υπαλλήλου ΤΕ.
    1 point
  27. Δηλαδή ένας φίλος μου ΤΕ που έχει εταιρεία με υπάλληλους ΠΕ περιορίζεται από την πολιτική του Δημοσίου για το προσωπικό; Ένας άλλος που διδάσκει σε πανεπιστήμιο του εξωτερικού; Η εκπαίδευση είναι εκπαίδευση και το Δημόσιο είναι ένας εργοδότης. Αυτά τα δύο δεν εμπλέκονται. Είναι σαν να λέμε επειδή πχ η Volkswagen (τυχαία εταιρεία) είναι ο μεγαλύτερος εργοδότης στη Γερμανία να διαμορφώνει αυτή τις εκπαιδευτικές βαθμίδες της χώρας της. Επιπλέον για κάποιον περίεργο λόγο μπερδεύεις το Δημόσιο με την κυβέρνηση. Αυτό ούτε στο Σοβιέτ. Δεν αποφασίζει ένας υπάλληλος ποιοι τίτλοι απονέμονται σε ποιους αλλά η ψηφισμένη κυβέρνηση με νόμους και ΠΔ. Δεν λέω καλά είναι να ζεις στη γυάλα του δημοσίου αλλά έξω υπάρχει ένας ολόκληρος κόσμος. Καλό θα είναι να τον κοιτάξεις και λίγο.
    1 point
  28. Πρώτα να διαπιστώσεις που οφείλονται οι διαφορές. Να σιγουρευτείς ότι όντως ήταν ένα ψευδές τοπογραφικό και η διαφορά δεν οφείλεται σε λανθασμένη υλοποίηση ορίων. Λάβε τίτλο κτήσης, τοπογραφικό κτήσης, τοπογραφικό άδειας κάνε αντιπαραβολή και σε σχέση με το τοπογραφικό αποτύπωσης. Μετά θα βγουν συμπεράσματα.
    1 point
  29. Καλή ερώτηση. Πιστεύω σε μια τέτοια περίπτωση που χάνεται η αρτιότητα καλό είναι να πάει χωρίς άδεια το αυθαίρετο τμήμα. Και όχι το ακίνητο όλο. Εχω θέση κατι αντίστοιχο εδω αλλα σχετικά με την περίπτωση που η νεα μέτρηση είναι εκτός της αποδεκτής απόκλισης του 5%: Επίσης ένα αντίστοιχο θέμα έχω βάλει εδώ στο τελευταίο μήνυμα άλλα δεν έχω πάρει απάντηση-άποψη: Δδλ χοντρικά αν η ρυμοτόμηση ή ή πράξη εφαρμογής συνιστά μεταγενέστερη κατάτμηση και "προσβάλει" όλες τις άδειες σε μια περιοχή:
    1 point
  30. Version 4.0

    5.508 downloads

    Επικαιροποιημένο έντυπο Έγκρισης Εργασιών Μικρής Κλίμακας με βάση τον ν.4495/17 - τρέχουσες σχετικές εργασίες (όπως αναφέρονται στο αρ.29) - μικρές αλλαγές στα συννημένα και στα ονόματα των εντύπων Το έγγραφο βγήκε σε 5 σελίδες, λόγω της αύξησης των περιπτώσεων ΕΕΜΚ και δεν χωράει στο παλιό διπλωμένο Α3. Δεν το έχω χρησιμοποιήσει ακόμα σε ΥΔΟΜ. Αν μου πουν κάτι να αλλάξω, έχει κάποιος συνάδελφος αντίστοιχη ενημέρωση, το διορθώνω. Αυτά.... μέχρι να μας βγάλουν τυπικό έντυπο. Πήγα μια φορά στην ΥΔΟΜ και μου είπαν ότι θέλει τουλάχιστον εθνόσημο και να βγαίνει σε Α3. Οπότε τα πρόστεσα. Ελπίζω να τους κάνει. v.4.0 το έκανα Α3 και πέρασα και τις αλλαγές που θέλανε στην ΥΔΟΜ
    1 point
  31. Δημοσιεύτηκε σήμερα και η έγκριση της υπ’ αριθμ. 6/2018 Πυροσβεστικής Διάταξης με θέμα: «μέτρα και μέσα πυροπροστασίας εμπορικών αποθηκών".
    1 point
  32. Εσύ αν θα δώσεις σχέδια θα πρέπει να είναι σύμφωνα με την υφιστάμενη κατάσταση. Από κει και πέρα αν η συμβολαιογράφος θέλει βεβαίωση θα πρέπει να γίνει τακτοποίηση. Αν όχι μπορείς να την κάνεις και μετά. Κι εγώ απ' όσο ξέρω για την αποδοχή δεν χρειάζεται αλλά για τη σύσταση χρειάζεται. Οπότε η σωστή σειρά είναι 1.Αποδοχή 2.Υπαγωγή 3.Σύσταση
    1 point
  33. Σας έχει τύχει κάτι τέτοιο; edit: Έκλεισα το λογισμικό του ΤΕΕ, το ξαναέτρεξα, άνοιξα πάλι το ίδιο αρχείο και λειτούργησε. Πριν μου εμφάνιζε κάποια προβλήματα στον φωτισμό τα οποία τα διόρθωσα. Υποψιάζομαι ότι έχουν ξεχάσει κάποιο flag που θα έπρεπε να σβήνει όταν διορθώσει ο χρήστης τα warningns και errors. Αν σας τύχει πρόβλημα χωρίς περιγραφή, απλά κλείστε και ξανατρέξτε το ΤΕΕ ΚΕΝΑΚ. ------------------------------------------------------------------------------------------------ Errors για Υπάρχον Κτίριο ------------------------------------------------------------------------------------------------ Ελλιπή δεδομένα συστήματος φωτισμού στη ζώνη 1 στο Υπάρχον Κτίριο Συνολικά errors για Υπάρχον Κτίριο = 1 ------------------------------------------------------------------------------------------------ Warnings για Υπάρχον Κτίριο ------------------------------------------------------------------------------------------------ Συνολικά warnings για Υπάρχον Κτίριο = 0
    1 point
  34. Πολιτικός Μηχανικός ΤΕ είναι ο ακαδημαικός τίτλος.
    1 point
  35. Αν και πέρασαν ήδη έξι χρόνια, το θέμα είναι ακόμη στην επικαιρότητα: "Πόρισμα Επιτροπής Εμπειρογνωμόνων με τις Κατευθυντήριες Γραμμές για τις προϋποθέσεις χρήσης αυτοδηλούμενων ισχυρισμών, κατά την προώθηση συσκευών θέρμανσης με υπέρυθρη ακτινοβολία" http://www.efpolis.gr/filesbase/1727_sitefile-10873.pdf
    1 point
  36. Εάν δεν σου φτάνουν τα επαγγελματικά δικαιώματα της σχολής σου μπορείς να δώσεις κατατακτήριες και να περάσεις και εσύ πολιτικός μηχανικός. Εάν είσαι ικανός να ανταπεξέρθεις στα εξεταζόμενα μαθήματα τότε θα μπορείς και να αποφοιτήσεις.
    -1 points
  37. Σταύρο επιτίθεσαι για 2η φορά στον georgiosm ενώ ξεκάθαρα συζητάτε για άλλο θέμα πλέον και επίσης ο ίδιος δεν είναι καθόλου εριστικός απέναντί σου. Ουδείς υποστήριξε το δημόσιο. Απλά σου υπενθυμίζουμε ότι αυτό που είπες στην προηγούμενη σελίδα είναι λάθος. Καλώς ή κακώς το δημόσιο προκηρύσει διαφορετικές θέσεις για ΠΕ και ΤΕ και επομένως για εκεί έχει σημασία αυτού του είδους η διάκριση. Σε αυτό διαφώνησες και για αυτό γράφονται τα τελευταία post. Πραγματικά θέλω να κλείσουν τα ΤΕΙ διότι θα μας κάνουν και τους με και τους δε με ψυχολογικά.. Σόρρυ κιόλας αλλά αυτό βλέπω ξεκάθαρα στο φόρουμ από πολλά μέλη.
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
      Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας
      • 0 απαντήσεις
    • «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
      Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

      Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).

      Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.

      • 2 απαντήσεις
    • ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
      Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.

      Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
      1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
      ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
      προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
      την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
      μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
      τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
      γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.

      2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
      μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.

      3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.

      4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς: 
        • Downvote
      • 62 απαντήσεις
    • Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
      Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.

      Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:

      α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.

      β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,
        • Like
      • 2 απαντήσεις
    • Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
      Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.

      Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).

      Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.

      Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.