Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      7

    • Περιεχόμενα

      26.348


  2. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      9.166


  3. georgios_m

    georgios_m

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      2.409


  4. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      19.082


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 25/11/2019 σε όλες τις περιοχές

  1. Γειά σου και σένα, συμφωνώ και με τα 1.050 της Κενταύρων και μετα 1.700 της Φώκαιας. ΟΙ χάρτες του Δήμου είναι παλιοί προφανώς, μην τους συμβουλεύεσαι...
    3 points
  2. στην αδεια μπαινουν μονον οι υποχρεωτικες. Η δικη σου, δημιουργηθηκε εκτος των υποχρεωτικων, με την συσταση. Δινεις βεβαιωση περι μη υπαρξης αυθαιρεσιων [ετερον εκατερον ειναι οτι εδωσαν χιλιοστα σαν ανεξαρτητη ΟΙ, σε χωρο στην πυλωτη, η οποια ειναι κοινοχρηστη και μονον η χρηση της μπορει να περιορισθεί...οχι η κυριοτητα, άρα κακως εδωσαν χιλιοστα....και δεν "μεταβιβαζεται" σε εκτος οικοδομης. Τεσπα, εσυ δινεις βεβαιωση...αυτοι ας λυσουν όπως θελουν τα προβληματά τους]
    2 points
  3. O θόρυβος είναι σαν ελαφρύ χτύπημα, με συχνότητα 50hz? (τακ τακ τακ) Τέτοιο θόρυβο έχω ακούσει από μικροαυτόματους, στα όρια του τριπαρίσματος του μαγνητικού (μετά από λίγο τρίπαρα το θερμικό). Γίνεται μία κίνηση που προσπαθεί να τριπάρει τον μηχανισμό, αλλά δεν ολοκληρώνεται (ξεκινάει η κίνηση του πυρήνα του ηλεκτρομαγνήτη, αλλά δεν τερματίζει, υποχωρεί, και ξανά από την αρχή)
    2 points
  4. Καλησπέρα. Τα 550 Watt τροφοδοτικό ίσως να είναι λίγα για την κάρτα που κοιτάς. Από εκεί και πέρα, σε μηχανολογικά 3D προγράμματα (Solidworks και Inventor) που μπορούσα να κάνω apples for apples σύγκριση με το workstation που είχα στο γραφείο (AMD Radeon Pro) και το PC που είχα στο σπίτι (AMD Radeon για παιχνίδια) δεν είχα δει καμία θεαματική διαφορά στις επιδόσεις, ίσα ίσα στο σπίτι είχα λίγο καλύτερη απόκριση γιατί ναι μεν είχα λιγότερους πυρήνες (core i7 4C8T στο σπίτι και Xeon 12C24T στο γραφείο) αλλά είχα καλύτερους χρονισμούς σε Ghz. Η Wx7100 είναι αρχιτεκτονικής Polaris, δηλαδή ίδια με την RX 580 η οποία είναι ισοδύναμη με την GTX1060 και είναι ήδη 2 ετών κάρτα. Επίσης δες στο link παρακάτω όπου κάνουν συζήτηση για κάρτες γραφικών στο sketch up https://forums.sketchup.com/t/which-fast-graphics-card-is-best-for-sketchup/17535/14
    1 point
  5. Συμφωνώ . Δεν υπάρχει παράβαση αλλαγής χρήσης από τη στιγμή που δεν έχουμε κάποια διαφορετική χωροθέτηση θέσης η οποία να παραβιάζει για παράδειγμα άλλη θέση, ή διάδρομο προσπέλασης εντός της πυλωτής. Παραθέτω και την εγκ. 55/96 για τον συνάδελφο που έθεσε το ερώτημα. Εγκ-19040/55/96 Χώροι στάθμευσης αυτοκινήτων στον ελεύθερο ισόγειο χώρο του κτιρίου (Πιλοτίς ΡΙLΟΤΙS). Με αφορμή ερωτήματα που υποβάλλονται για το θέμα σας γνωρίζουμε τα ακόλουθα: 1. Σύμφωνα με το Ν-960/79, όπως ισχύει μετά την τροποποίησή του με το Ν-1221/81, για την ανέγερση των κτιρίων επιβάλλεται η εκπλήρωση των υποχρεώσεων για τη δημιουργία χώρων στάθμευσης αυτοκινήτων. Με τις διατάξεις, του ίδιου νόμου και των εκτελεστικών του διαταγμάτων (και ειδικότερα το ΠΔ/3-8-87 (ΦΕΚ-749/Δ), καθορίζονται η διαδικασία, οι ειδικοί όροι καθώς και τα κριτήρια για τη δημιουργία και διαμόρφωση των χώρων αυτών. Ο χώρος στάθμευσης αυτοκινήτων για την εξυπηρέτηση των κτιρίων σύμφωνα με τις διατάξεις του πιο πάνω νόμου, μπορεί να είναι στεγασμένος υπέργειος ή υπόγειος ή και μη στεγασμένος υπαίθριος χώρος. Ως στεγασμένος χώρος στάθμευσης αυτοκινήτων μπορεί να χρησιμοποιηθεί μεταξύ άλλων και ο ελεύθερος ισόγειος χώρος του κτιρίου (ΡΙLΟΤΙS), όπως αυτός ορίζεται στην περιπτ.1Βι του Αρθ-7 του ΓΟΚ/85. 2. Με το τελευταίο εδάφιο, της παρ.5 του Αρθ-1 του Ν-1221/81, ορίζεται ότι οι τυχόν δημιουργούμενες θέσεις στάθμευσης στον ελεύθερο ισόγειο χώρο του κτιρίου, όταν αυτό κατασκευάζεται σε υποστηλώματα (ΡΙLΟΤΙS) σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις δεν μπορεί ν' αποτελέσουν διαιρεμένες ιδιοκτησίες. Με τη ΑΠ-5/91 της Ολομέλειας του Αρείου Πάγου, κρίθηκε ότι θέσεις στάθμευσης αυτοκινήτων στον ελεύθερο χώρο του ισογείου πολυκατοικίας που έχει κατασκευαστεί επί υποστηλωμάτων (ΡΙLΟΤΙS) δεν επιτρέπεται ν' αποτελέσουν οριζόντιες ιδιοκτησίες κατά το Αρθ-1 παρ.5 του Ν-960/79, όπως αντικαταστάθηκε με το Αρθ-1 του Ν-1221/81. Κατά συνέπεια αντίθετη συμφωνία των οροφοκτητών για κατάργηση του κοινόχρηστου χαρακτήρα της ΡΙLΟΤΙS και η μεταβίβαση του χώρου αυτής σε τρίτους, κατά διαιρεμένες ιδιοκτησίες, έρχεται σ' ευθεία αντίθεση προς την πιο πάνω πολεοδομική διάταξη του Ν-1221/81 η οποία είναι αναγκαστικού δικαίου. Από τα πιο πάνω συνάγεται, ότι στην προκειμένη περίπτωση δεν υπάρχει πρόβλημα σχετικά με τις πολεοδομικές διατάξεις περί δημιουργίας χώρων στάθμευσης αυτοκινήτων, στις οποίες άλλωστε στηρίχτηκαν και τα πολιτικά δικαστήρια. 3. Σύμφωνα με το προτελευταίο εδάφιο της παρ.2ββ του Αρθ-1 του Ν-1221/81, προκειμένου να εκδοθεί οικοδομική άδεια, ο κύριος των χώρων στάθμευσης συντάσσει ενώπιον συμβολαιογράφου δήλωση μεταγραφόμενη στα βιβλία μεταγραφών, ότι οι θέσεις στάθμευσης τίθενται σε εξυπηρέτηση του συγκεκριμένου κτιρίου ή διηρημένων ιδιοκτησιών τούτου. Επομένως η παραπάνω δέσμευση αφορά το κτίριο, και δεν υπάρχει από τις ισχύουσες πολεοδομικές διατάξεις απαίτηση εξασφάλισης χώρου στάθμευσης για κάθε διηρημένη ιδιοκτησία (διαμέρισμα, κατάστημα κλπ). Επίσης σύμφωνα με τα αναφερόμενα στην παρ.3 του Αρθ-1 του Ν-1221/81, δεν επιτρέπεται να καταργηθούν οι στεγασμένοι χώροι στάθμευσης, που δεσμεύτηκαν κατά τα παραπάνω, χωρίς να αντικατασταθούν από άλλους χώρους. 4. Ο έλεγχος των ιδιαίτερων συμφωνιών των συνιδιοκτητών, για τον τρόπο χρήσης των χώρων στάθμευσης της ΡΙLΟΤΙS, εφ' όσον τηρούνται τα προβλεπόμενα στα σχέδια της οικοδομικής άδειας (ως προς τους χώρους στάθμευσης, τους διαδρόμους προσπέλασης προς αυτούς κλπ) δεν εμπίπτει στην αρμοδιότητα του Υπουργείου μας. Άλλωστε για τυχόν προβλήματα που δημιουργούνται σε ό,τι αφορά τη χρήση των χώρων στάθμευσης μεταξύ των συνιδιοκτητών κατά την εφαρμογή των κανονισμών πολυκατοικίας ή λόγω έλλειψης των κανονισμών αυτών μπορούν να εφαρμοστούν οι διατάξεις του Ν-1562/85 (ΦΕΚ-150/Α/85) για την οικοδόμηση συνιδιόκτητων ακινήτων και τροποποίησης διατάξεων του κώδικα πολιτικής δικονομίας για την διανομή και άλλες διατάξεις και ειδικότερα το Αρθ-9 αυτού.
    1 point
  6. οχι βεβαια. Χρησεις πυλωτης για παρκιν προσδιορισαν...διπλα απο παρομοιες θεσεις επισης στην πυλωτη δεν αλλαζουν την μορφη της πυλωτής με καμμια ανοικοδομηση [ουτε εχει αναφερθει οτι εχουν περικλεισει την ΘΣΑ αυτη]
    1 point
  7. εχεις ενα κοντεινερ, ενα κουτι που εχει μεσα διαφορα "κουτια" Απαιτειται τακτοποιηση ή αλλοιως η απομακρυνσή του. Οταν πηγες εσυ το ειχε απομακρυνει.
    1 point
  8. αυτο μου αρεσει, γιατι εχει...ινδιανικο όνομα Komatsu FD25-16 ’05
    1 point
  9. Και πως θα βγουν οι φωτογραφίες που θα προσκομιστούν στη δήλωση;;;;
    1 point
  10. Συνάδελφοι καλησπέρα, Σε δύο όμορες ισόγειες οριζόντιες ιδιοκτησίες εκ των οποίων η μία έχει χρήση κατάστημα και η άλλη χρήση κατοικίας, για να τις συνενώσω και να δημιουργήσω φαρμακείο, η καλύτερη λύση θα είναι: α) να βγάλω οικοδομική άδεια για την αλλαγή χρήσης της κατοικίας σε κατάστημα και στην ίδια οικ. άδεια να συμπεριλάβω και την συνένωση και τις αλλαγές στις διαρρυθμίσεις, ή β) να βγάλω οικ. άδεια για την αλλαγή χρήσης και μετά ΕΕΜΚ για λειτουργική ενοποίηση; Επίσης, γνωρίζετε αν για το φαρμακείο απαιτείται εξειδίκευση χρήσης σε κατάστημα υγειονομικού ενδιαφέροντος ή μας αρκεί απλό κατάστημα ( η μία ιδιοκτησία που έχει ήδη χρήση κατ/τος έχει αλλάξει χρήση σε κατάστημα με άδεια του 2000);
    1 point
  11. κατά την αυτοψία θυμάσαι να υπήρχε "μόνιμη κατασκευή τύπου container" ή container συνδεδεμένο με τα δίκτυα κοινής ωφέλειας ???? αν όχι, τότε δεν υπήρχε...
    1 point
  12. εσυ, οταν τακτοποιησες το γκαραζ, τα στεγαστρα και την περιφραξη, δεν υπηρχε κανενα κοντεινερ
    1 point
  13. ε ναι, για να το ζητούν το αποδέχονται να είναι μειωμένη και η σύνταξη.
    1 point
  14. φυσικά και προκύπτει πρόβλημα διότι οι μισθωτοί έχουν συνηθίσει ο Εργοδότης να πληρώνει τα περισσότερα. πχ στα 210, με 13.33% ο εργοδότης θα πληρώσει τα 140 και ο εργαζόμενος τα 70 αν ο εργαζόμενος διαλέξει μεγαλύτερη κλάση θα τα πληρώσει από την τσέπη του και αυτό οι μισθωτοί δεν το θέλουν γιατί δεν έχουν μάθει να πληρώνουν μεγάλες εισφορές όπως οι ΕλΕπ.
    1 point
  15. Θεωρώ πως ο επιβλέπων θα πρέπει να στείλει email και να λέει ότι μετά από δική σου επικοινωνία δεν μπορεί να γίνει ο έλεγχος για τους λόγους που του ανέφερες. Μετά θα επικοινωνήσει η υπηρεσία μαζί σου για να διαπιστώσει το αληθές του πράγματος και θα δοθεί η παράταση. Και εσύ να στείλεις email η υπηρεσία θα σου πει να επικοινωνήσει ο επιβλέπων. Αυτό έγινε σε εμένα όταν δεν μπορούσα να εκτελέσω τον έλεγχο λόγω χιονοπτώσεων...
    1 point
  16. dkyr, Πριν απαντηθεί ή προχωρήσει το θέμα πρέπει να διευκρινίσετε αν η λειτουργική συνένωση είναι νόμιμη ή παράνομη. Δηλαδή αν η "τακτοποίηση" του dimitris GM σημαίνει τακτοποίηση της ασυμφωνίας ή τακτοποίηση αυθαιρεσίας ... μετά η μεταβίβαση.
    1 point
  17. Αν και είμαστε εκτός θέματος αμοιβών, το προστέγασμα ουσιαστικά είναι υποσύνολο του στεγάστρου (Δες παρ 72 και 79 του άρθρου 2 του ΝΟΚ). Όταν πρόκειται για μη βατή κατασκευή που δε στηρίζεται σε υποστυλώματα τότε είναι προστέγασμα. Αν έχεις υποστυλώματα τότε είναι στέγαστρο και βάσει άρθρου 4 απαιτείται άδεια δόμησης αν και δε μετράει σε κάλυψη (παρ 4.δ άρθρου 12), δόμηση (παρ 6.ιστ άρθρου 11) ή όγκο (παρ 2.β άρθρου 13). Ασχέτως με την επιθυμία του ιδιοκτήτη, μόνο μετά από στατική επίλυση μπορείς να καταλήξεις στο τι κατασκευή πρέπει να γίνει, δεδομένου ότι ένας πρόβολος επιβαρύνει σημαντικά το υφιστάμενο.
    1 point
  18. Αντιμετωπίζουμε ένα κατ'εξοχήν μακροπρόθεσμο και διαρκές πρόβλημα (για όλες τις χώρες του κόσμου) με εντελώς επιφανειακό τρόπο κάτι που οδηγεί συνεχώς σε λανθασμένα συμπεράσματα. Αν εξετάσουμε την Ευρώπη θα δούμε ότι σε κάθε χώρα ισχύουν διαφορετικά καθεστώτα για τους μη μισθωτούς με πολλές παραλλαγές και αρκετές ομοιότητες. Από τα βόρεια μοντέλα της εισφοράς με βάση το εισόδημα σε ποσοστά που φτάνουν ακόμα και το 32% (Γερμανία 18% υπέρ συντάξεων και 14% υπέρ υγείας) ή και το ξεπερνούν σε ορισμένες σκανδιναβικές χώρες έως τα μοντέλα του Νότου, όπως της Ισπανίας που φαίνεται ότι αντέγραψαν οι ειδικοί του υπουργείου Εργασίας με τις σταθερές κλάσεις ανεξαρτήτως εισοδήματος που ξεκινούν στα 275 ευρώ. Στη Γαλλία εδώ και δύο χρόνια ισχύουν ενδιαφέρουσες παραλλαγές ταυτόχρονα στο φορολογικό και το ασφαλιστικό, αν έχεις ζημιές ή μηδενικά κέρδη πληρώνεις 1000 ευρώ ετησίως για ασφάλεια, υγεία και παροχές ενώ αν έχεις κέρδη μέχρι 40Κ ετησίως 17,75% σύνταξη και 6,5% υγεία. Από εκεί και πάνω η προσαύξηση είναι ελάχιστη της τάξης του 0,6%. Επίσης σου δίνεται η δυνατότητα από την αρχή της χρονιάς να διαλέξεις ένα φιξ ποσό φορολογίας και εισφορών υπό την προϋπόθεση ότι χάνεις το δικαίωμα να περνάς οποιοδήποτε έξοδο στην ατομική σου επιχείρηση. Αυτό είναι και το μοντέλο που κερδίζει έδαφος διαρκώς και το επιλέγουν όλο και περισσότεροι κλάδοι που παρέχουν υπηρεσίες. Σε αρκετές χώρες υπάρχει προφανώς και ανεισφορολόγητο όριο κάτω από το οποίο πληρώνεις μηδενικές εισφορές για τα πάντα. Το πρόβλημα της Ελλάδας ήταν και είναι το γεγονός της κρατικής συνεισφοράς με περισσότερα από 13 δισ ετησίως (απευθείας πληρωμές από τον προϋπολογισμό) και άλλα 10δισ περίπου από έμμεση χρηματοδότηση, ήτοι περίπου το 12% του ΑΕΠ της χώρας μόνο για το συνταξιοδοτικό. Στην Ελλάδα έχουμε μπερδέψει την πρόνοια (βλ. συνταξιούχους ΟΓΑ) με την τριμερή χρηματοδότηση (βλ. ανύπαρκτη για το ΤΣΜΕΔΕ επί 70 χρόνια αλλά υπερπλούσια για ΟΤΕ-ΔΕΗ με 1δισ ετησίως!) και την "βασική σύνταξη" η αλλιώς την εγγύηση του κράτους που ούτως ή άλλως σε όλες τις χώρες της Ευρώπης την πληρώνει το κράτος (βλ. εθνική σύνταξη 384ευρώ με 15ετία). Επειδή τόσο οι πολιτικοί μας όσο και εμείς οι ίδιοι ουδέποτε θελήσαμε να λύσουμε το πρόβλημα παρά μόνο επιμένουμε να λέμε όχι σε οποιαδήποτε μείωση συντάξεων αλλά "φυσική" όπως είπε και ο Τσακαλώτος εξάλειψή τους, αναμένετε μία 15ετία ακόμα με υπέρογκους φόρους και εισφορές και βλέπουμε.
    1 point
  19. υπάρχουν νομίζω και οι οδηγίες στο manual το ΤΕΕ. Επιγραμματικά, δεν συμπληρώνεις φύλλα καταγραφής (προσοχή σε αυτό, να μην ανοίξεις κανένα Φ.Κ) και "ναι" στην ύπαρξη Ο.Α (αν υπάρχει στο ακίνητο) συμπληρώνοντας τον αριθμό της. Στην περίπτωση κενής γης γράψε "ΑΔΌΜΗΤΟ", Την τεχνική έκθεση (εφόσον δεν είναι βεβαίωση βγαλμένη από τη δήλωση υπαγωγής) και ακόμη θυμάμαι ότι ζητάει και συμφωνηθείσα αμοιβή (την βάζεις και αυτή, ενώ Α/α έργου ΤΕΕ δεν συμπληρώνεις και δεν υπάρχει ούτε και στο παρελθόν υπήρχε, νόμιμη αμοιβή για την έκδοση βεβαίωσης). Προχωράς σε υποβολή και σου βγάζει να επιλέξεις τον τύπο βεβαίωσης που θα εκδοθεί. Σε αυτό προσέχεις ιδιαιτέρως να μην κάνεις λάθος. Στη συνέχεια πας την βεβαίωση σε οριστική και την εκδίδεις.
    1 point
  20. 6. Για τον υπολογισμό του ενιαίου ειδικού προστίμου εφαρμόζεται συντελεστής 0,30 για τους χώρους σε: α) υπόγειες στάθμες που δεν αποτελούν αυτοτελή χώρο, αλλά συνδέονται λειτουργικά με τον υπερκείμενο όροφο, β) εσωτερικούς εξώστες (πατάρια) και σοφίτες που δεν αποτελούν ανεξάρτητο χώρο. Στις υπόγειες στάθμες, που αποτελούν αυτοτελή χώρο, καθώς και σε ισόγειους βοηθητικούς χώρους (αποθήκες, χώροι στάθμευσης, κ.λπ.) επιφάνειας έως 50 τ.μ., εφαρμόζεται συντελεστής 0,50. [αυτο για τα υπογεια, ενω υπηρχε στο παραρτημα, το ειχαν ξεχασει να το γραψουν στο νομο, και το συμπληρωσαν στη συνεχεια]
    1 point
  21. Καλησπέρα συνάδελφοι. Σκέφτομαι να αγοράσω ένα πρόγραμμα για την εκπόνηση μελετώ ενεργειακής απόδοσης. Επειδή από ότι έχω δει οι διάφορες εφαρμογές που υπάρχουν είναι αρκετά ακριβές σκέφτομαι να μισθώσω για κάποιους μήνες το autoΚΕΝΑΚ της ART - CAD. Θα ήθελα να ρωτήσω εάν κάποιος συνάδελφος το έχει χρησιμοποιήσει και τις εντυπώσεις του. Ευχαριστώ
    1 point
  22. Ρώτησε στην ΕΕΤΕΜ αν σε κάνουν μέλος μόνο με την πράξη του ΔΟΑΤΑΠ ή θα πρέπει να πάρεις και την αντιστοιχία. Θα πρέπει να γίνεις μέλος της έτσι ώστε να έχεις αριθμό μητρώου και να μπορείς να υπογράφεις (πρακτικά να μπορείς να ασκήσεις το επάγγελμα). Έπειτα οι μηχανικοί ΤΕ δεν έχουν άδεια ασκήσεως επαγγέλματος. Τέτοια άδεια δίνει το ΤΕΕ στα τακτικά μέλη του. Καλή αρχή φίλε, και ό,τι καλύτερο να ευχηθώ.
    1 point
  23. Υπάρχει πολιτικός μηχανικός που θα επιβλέψει το έργο μαζί με τον αρχιτέκτονα, απλά δεν μπορεί να υπογράψει αυτή την στιγμή και πρέπει να βγει άμεσα η άδεια, εννοείται δεν γίνεται έργο στον 'αέρα'. Αλλά αν χρειάζεται πολιτικό θα το κάνει ο ίδιος αναγκαστικά. Ευχαριστώ για την άμεση απάντηση!
    1 point
  24. Την έχει βρει κανείς τη συγκεκριμένη απόφαση?
    1 point
  25. Ελέγχεις με τα στοιχεία στο διάγραμμα κάλυψης. Επίσης, ανάλογα με το έτος της άδειας βλέπεις τι πληρώθηκε και στις αμοιβές ώστε να φανεί τι έπρεπε να κατασκευαστεί και τι όχι. Το φαινόμενο αυτό είναι αρκετά συχνό κυρίως μεταξύ των αρχιτεκτονικών σχεδίων. Για παράδειγμα άλλο το ύψος στην τομή, άλλο στην όψη. Συνήθως κάνανε διορθώσεις με το χέρι, πρόχειρα και αναλόγως με το τι είχε πάει στο φωτοτυπικό αμμωνίας και τι όχι... Τα στατικά σπάνια τα συγκρίνω με τα αρχιτεκτονικά, αλλά και διαφορά να βρω δεν τα λαμβάνω υπόψιν τα στατικά.
    1 point
  26. Όχι. ότι είναι εκτός του εγκεκριμένου θα υπολογισθεί ως αυθαίρετη κατασκευή.
    1 point
  27. Καλησπέρα σε όλους! Έχοντας τα τελευταία χρόνια όλη τη σειρά της Facom από εργαλειοθήκη μέχρι ότι μπορεί να φανταστεί ο καθένας, και παρόλο που είμαι ευχαριστημένος 100%(ακόμα και από κοφτακια μιας και χρησιμοποιώ πολύ παπαγαλάκι), σκέφτομαι ν κάνω αγορά εργαλείων wiha! Κυρίως κοφτακια πένσες και κάποια κατσαβίδια και θα θελα τη γνώμη σας! Αν κάποιος έχει χρησιμοποιήσει, ποια η άποψή του και που θα μπορούσα να βρω στην Αθήνα. Ευχαριστώ!
    1 point
  28. Καλημέρα συνάδελφοι Τι παίζει σήμερα (Δεκ 2018) με το net metering? Ολα τα λινκ της ΔΕΔΔΗΕ δεν υπάρχουν πια... αιτήσεις δέχονται ή εκλεισε μέχρι νεωτέρας?
    1 point
  29. άρθρο 3 ΑΠΌΦΑΣΗΣ http://www.ypeka.gr/LinkClick.aspx?fileticket=k3ouK2EJBz0%3D&tabid=762&. 3. Σε περίπτωση που έχει εκδοθεί για το ακίνητο άδεια δόμησης ή οικοδομική άδεια, η οποία βρίσκεται σε ισχύ, δεν απαιτείται Έγκριση Εργασιών Μικρής Κλίμακας, αλλά ενημέρωση της τρέχουσας άδειας ή / και ενημέρωση της Ταυτότητας του κτιρίου.
    1 point
  30. Συνάδελφε καλώς ηλθες στο φόρουμ!! Σωστά διαπιστώνεις ότι υπάρχει κάποιο σφάλμα από τη στιγμή που τριπάρει συχνά και πρέπει να αποκασταθεί ώστε να λειτουργεί ομαλά και απρόσκοπτα ο διακόπτης ΜΤ. Μπορεί να είναι διάφορα. Χωρίς όμως ηλεκτρολογικό σχέδιο, λίστα εξοπλισμού και τεχνικά εγχειρίδια και έλεγχο/μετρήσεις επιτόπου δεν μπορεί να δοθεί μια σωστή απάντηση όπως αντιλαμβάνεσαι. Φρόνιμο και ασφαλές θα ήταν να ελεγχθεί από κάποιον αδειούχο ηλεκτρολόγο με εμπειρία σε πεδία ΜΤ ή από την ίδια την schneider.
    1 point
  31. Ας τα μαζέψουμε. Θέλουμε να κατεδαφίσουμε: 1. Αυθαίρετα προ 28.07.2011 ΧΩΡΙΣ έκθεση αυτοψίας. Θα πάμε με το 23.1, θα βγάλουμε άδεια κατεδάφισης ΧΩΡΙΣ να πληρώσουμε πρόστιμο ανέγερσης και διατήρησης. 2. Αυθαίρετα προ 28.07.2011 ΜΕ έκθεση αυτοψίας. Είναι λίγο χαζό αυτό που προκύπτει αλλά τι να κάνουμε. Θα το κατεδαφίσεις με το 4.4 του ΝΟΚ, θα το εντάξεις στο 23.4 του και θα σβήσεις το πρόστιμο. 3. Αυθαίρετα ΜΕΤΑ 28.07.2011 ΧΩΡΙΣ έκθεση αυτοψίας. Δεν μπορείς 4178... Ρίχτα νύχτα αλλιώς... 4. Αυθαίρετα ΜΕΤΑ 28.07.2011 ΜΕ έκθεση αυτοψίας. Δεν μπορείς 4178... Θα πληρώσεις. Θα το κατεδαφίσεις με το 4.4 του ΝΟΚ για να μπορέσεις να γλυτώσεις το διατήρησης από την ημέρα κατεδάφισης...
    1 point
  32. σε μένα στην ίδια επωνυμία και διαφορετικό κτίριο με διαφορετική διεύθυνση οδού νομίζω 2 νούμερα διαφορά, βγήκαν 2 πιστοποιητικά με 2 βιβλία.
    1 point
  33. Αν προκειται για μια επιχειρηση, ενα σημα εοτ δηλαδη, θα εκδοθει ΕΝΑ πιστοποιητικο πυρασφαλειας. Το οποιο θα γραφει: Κτιριο1 ισογειο πρωτος οροφος πχ, και απο κατω: κτιριο 2 ισογειο πρωτος οροφος Και διπλα στους οροφους θα αναγραφεται η χρηση του καθε οροφου
    1 point
  34. Έχει κανείς πρότυπο για τα Combination Rules στο Sofistik?
    1 point
  35. δες το συνημμένο αρχείο. Υ.Γ Απάντησε ήδη ο tanasi. ΦΕΚ 167 Δ 2-3-93. Προδιαγραφές για την κατασκευή χώρων στάθμευσης αυτοκινήτων.pdf
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Παράταση έως τις 11 Σεπτεμβρίου 2026 για την εξαγορά καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου
      Παράταση για ένα χρόνο, δηλαδή έως τις 11 Σεπτεμβρίου 2026, δίνει το κράτος στην εξαγορά καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου. Η εξαγορά καταπατημένων εκτάσεων διέπεται από τον νόμο 5024/2023, ο οποίος προβλέπει τη διαδικασία μέσω ψηφιακής πλατφόρμας στο gov.gr. Ωστόσο, η εξαγορά δεν επιτρέπεται σε δασικές εκτάσεις ή άλλες περιοχές που είναι κοινόχρηστα αγαθά, εξαιρουμένων των «πραγμάτων εκτός συναλλαγής», όπως ορίζονται στο Αστικό Κώδικα.
      • 0 απαντήσεις
    • Ο πρώτος εικονικός ψηφιακός βοηθός μουσείου από το ΝΟΗΣΙΣ
      Έχει το ύψος ...μπασκετμπολίστα, όμως η δουλειά του δεν είναι να βάζει καλάθια, αλλά να σχεδιάζει προσωποιημένες περιηγήσεις επιστημονικού ενδιαφέροντος. Ο λόγος για το διαδραστικό κιόσκι ενημέρωσης, στο οποίο «κατοικοεδρεύει» ο «NOE515», ο εικονικός ψηφιακός βοηθός του Κέντρου Διάδοσης Επιστημών και Μουσείου Τεχνολογίας ΝΟΗΣΙΣ, αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ. Ο NOE515, που αποτελεί τον πρώτο εικονικό βοηθό με χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης (ΤΝ) σε μουσείο στην Ελλάδα, χρηματοδοτήθηκε εξ ολοκλήρου από ίδιους πόρους του ΝΟΗΣΙΣ. Αποτελεί ένα καινοτόμο εργαλείο ΤΝ, που βελτιώνει την εμπειρία του επισκέπτη, προσφέροντας προσωποποιημένη πληροφόρηση και θα αποτελέσει μέρος των δραστηριοτήτων, που το ΝΟΗΣΙΣ θα παρουσιάσει στην 89η ΔΕΘ, στις 6-14 Σεπτεμβρίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
      Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας
      • 0 απαντήσεις
    • «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
      Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

      Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).

      Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.

      • 2 απαντήσεις
    • ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
      Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.

      Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
      1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
      ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
      προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
      την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
      μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
      τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
      γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.

      2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
      μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.

      3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.

      4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς: 
        • Downvote
      • 62 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.