Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. ChristinaK

    ChristinaK

    Core Members


    • Πόντοι

      10

    • Περιεχόμενα

      1.043


  2. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      8

    • Περιεχόμενα

      9.052


  3. kan62

    kan62

    Core Members


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      4.738


  4. ΙΑΣΟΝΑΣ

    ΙΑΣΟΝΑΣ

    Core Members


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      17.533


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 10/03/2021 in Δημοσιεύσεις

  1. Το πρώτο συνθετικό "τσιμεντ-" μπορεί και να μην χρησιμοποιείται στην πράξη, μπορεί να θεωρείται ακόμη και κακό ... Το pdf είναι από την ισχύουσα και η εικόνα από το σχέδιο ... Page from _70 ΕΤΕΠ_2019.pdf
    2 points
  2. 1.Ο περιορισμός των 50 τ.μ. αφορά το κτίσμα προσωρινή διανομής σταυλίτη 2.Όση επιφάνεια κι αν έχουν ο σταύλος και τα βοηθητικά του σταύλου κτίσματα ρυθμίζονται σ ένα φύλλο καταγραφής με 300€. 3.Εάν στο ίδιο τεμάχιο βρεις εγκατεστημένη άλλη χρήση που δεν είναι σταύλος,δεν μπαίνει στο φύλλο των σταυλικών εγκαταστάσεων,δεν ρυθμίζεται με 300 € και οφείλει ότι πρόστιμο του αναλογεί για ρύθμιση.
    2 points
  3. Γιατί?τα 120 και 50 τ.μ. δεν είναι βοηθητικά κτίσματα του σταύλου? Να το θέσω διαφορετικά: -Σταυλικές εγκαταστάσεις είναι όλα τα κτίρια που συμμετέχουν κι εξυπηρετούν την κτηνοτροφική δραστηριότητα:ο σταύλος με τα ζώα,η αποθήκη για τροφές των ζώων κλπ.,η προσωρινή διαμονή σταυλίτη(σπιτάκι) κλπ.κλπ. Αντίστοιχα,αν διαπιστωθεί άλλη χρήση διαφορετική από τα παραπάνω σε κάποιο κτίριο,τότε πρέπει να το ξεχωρίσεις σαφώς σε άλλο φύλλο της δήλωσης με άλλη χρήση και "Τύπο αυθαιρεσίας=ρύθμιση".
    2 points
  4. ☺️Δεν απαιτείται να υπάρχει η κατοικία προσωρινής διαμονής σταυλίτη...Συμπληρώνεις κανονικά ότι υπάρχει δηλαδή:170 τ.μ. σταυλικής εγκατάστασης σε ένα φύλλο καταγραφής με "Τύπο Αυθαιρεσίας" =σταυλικές εγκαταστάσεις. Στην Τεχνική έκθεση αναφέρεις αναλυτικά τα κτίσματα.
    2 points
  5. @gio καλησπέρα, Τα πράγματα είναι απλά ... θέλουτμε μαι αναπαυτική καρέκλα ... ωωωω την έχουμε ... θέλουμε ένα πληκτρολόγιο μια οθόνη .... ωωω και αυτά τα έχουμε ... και μετά ... H υποβολή των δικαιολογητικών για την αποζημίωση γίνεται ηλεκτρονικά μέσα από την διεύθυνση eopyy.gov.gr και την θαλπωρή του χώρου σου ... -->Επιλέγεις: Φάκελος Ασφάλισης Υγείας (ΦΑΥ) [θες κωδικούς taxis και (πιθανόν) τον ΑΜΚΑ σου] -->Επιλέγεις:Υποβολή Ατομικού Αιτήματος ως Θέμα Αιτήματος επιλέγεις: "ΟΠΤΙΚΑ" Στα στοιχεία ασφαλισμένου, [αφορά στο ποιος θα χρησιμοποιεί τα γυαλιά, οπότε επιλογή είτε εσένα (το ίδιο) ως άμεσο μέλος τον ίδιο είτε το έμμεσο μέλος-->Συμπληρώνεις τα στοιχεία του μέλους που έχεις επιλέξει και που ζητάει] Στοιχεία επικοινωνίας [συμπληρώνεις email και κινητό, αν και πρέπει να τα έχει προσυμπληρωμένα] Στοιχεία Δικαιούχου (εδώ βάζεις του άμεσου ασφαλισμένου δηλαδή τα δικά σου, ΑΦΜ, επώνυμο, όνομα, αν και πρέπει αυτά τα τρία να τα έχει προσυμπληρωμένα, καθώς και ΙΒΑΝ δικού σου λογαριασμού, ποσό [max τα 100€] -->Στο πεδίο "Επιλέξτε αριθμό γνωμάτευσης", επιλέγεις από στοιχεία παραστατικού/γνωμάτευσης τον αριθμό barcode που σου έχει δώσει ο οφθαλμίατρος -->Πατάς το "+" και ανεβάζεις σκαναρισμένα: α) απόδειξη αγοράς οπτικού, β) βεβαίωση/γνωμάτευση οπτικού, και γ) σκαναρισμένο το IBAN από το βιβλιάριο ή άλλο έγγραφο που ταυτοποιεί το ΙΒΑΝ του δικού σου λογαριασμού που δήλωσες στην αίτηση στα στοιχέια δικαιούχου παραπάνω. [Την συνταγή του οφθαλμιάτρου από τον ΕΟΠΥΥ δεν απαιτείται να την ανεβάσεις διότι, εφόσον έχει εκδοθεί από τον οφθαλμίατρο, υπάρχει ήδη εκεί που επιλέγεις τον αριθμό barcode που έγραψα παραπάνω. Και μετά απ' οοοοόλα αυτά [κατά την διαφήμιση της digea] απολαμβάνεις την αναμονή του να πιστωθούν τα χρήματα. Αν ανοίκεις σε κάνεναν ΕΟΠΥΥ που έχει πολλές περιοχές υπο την ΕΞΟΥΣΙΑ του συνήθως δεν κάνει πάνω από 6μήνες.
    2 points
  6. Ρωτά στο Ανάπτυξης αν μπορείς να εντάξεις κάπου την δραστηριότητα σε αυτούς . Αν πας να το αδειοδοτήσεις από το Μεταφορών όσο «ελαφρύς» και να είναι ο εξοπλισμός πρέπει να ακολουθηθεί όλη η διαδικασία ...!!!
    1 point
  7. Είναι υποχρεωτικό το ΣΔΑ , εφόσον υπάρχουν υπάρχουν απόβλητα οικοδομικών εργασιών.
    1 point
  8. Λοιπόν, μη γελάτε !!!!!! Ξέρει κανείς πως μπορώ να μεταφράσω στα Αγγλικά όρους όπως Οικοδομική άδεια Πολεοδομική Υπηρεσία Για να μην αναγκαστώ να χρησιμοποιήσω περιγραφικό τρόπο;;;;;;;; μη γελάτε είπα!!!!!!!
    1 point
  9. Τότε θα πρέπει να εργάζεσαι ως ελεύθερος επαγγελματίας (contractor) στη χώρα που σου αναθέτει την εργασία, οπότε αν μένεις Ελλάδα για περισσότερες από 180 ημέρες, θα φορλογήσαι στην Ελλάδα. Διαφορετικά, η εταιρεία του εξωτερικού θα πρέπει να αναθέσει την εργασία στην εταιρία σου στην Ελλάδα (πράγμα πολύ πιο δύσκολο αν δεν έχεις όνομα και ιστορία.). Ή ακόμα... να αλάξει το παγκόσμιο φορολογικό σύστημα για να δουλεύουμε μόνιμα από Ελλάδα. Στο εξωτερικό, πριν σου αναθέσουν το οτιδήποτε σε περνάνε από κόσκινο. Αν είσαι πεπάλη, περνάς. Ειδάλλως, υπάρχουν και άλλοι τομείς εργασίας. Επίσης το Α και το Ω: Health and Safety, and Legislation! Το οποίο έχει να κάνει με τη χώρα που σε έχει προσλάβει. Αν ο Α που ζει στην Ανταρκτική και δουλεύει για τη Βρετανία, ας πουμε κάνει κάποια λαδιά στο Τουρκμενιστάν, πληρώνει τα σπασμένα στη Βρετανία. Πέρα από αυτό, πάντα υπάρχουν οι φίλοι μας Ινδοί που δουλεύουν πολύ φτηνότερα (με ό,τι αυτό συνεπάγεται) από τους ευρωπαίους. Δεν γνωρίζω μεγάλη εταιρεία που να μην έχει γραφεία αυτή τη στιγμή σε Ινδία ή Ρουμανία ή και στις δύο αυτές χώρες. Όπως και δεν γνωρίζω καμία μεγάλη που να έχει γραφεία στην Ελλάδα. Βασικά..... πολύ απλά τα βλέπετε (για το επάγγελμα του Μηχανικού). Edit: Τώρα κατόπιν συμφωνίας με τον εργοδότη, το να πάρει κάποιος το laptop και να πέι να δουλέψει στις Σεϋχέλλες για 2-3 μήνες (συνδιάζοντας τρέλες και εργασία), είναι άλλο θέμα. Αλλά δεν έιναι μόνιμη εργασία.
    1 point
  10. Δεν προχωρά πλέον έτσι η διαδικασία, διότι η συνταγή του οφθαλμίατρου "ανεβαίνει" ηλεκτρονικά από αυτόν στον Φάκελό σου, και την βλέπεις όταν κάνεις εισαγωγή με τους κωδικούς σου. Στον ΕΟΠΥΥ, που λές ότι τι εννοείς ? Εννοείς ότι ο οφθαλμίατρος δεν μπόρεσε να καταχωρήσει την συνταγή γιατί δεν σε έβρισκε με βάση το ΑΜΚΑ σου ? Εννοείς ότι εσύ δεν μπορείς να κάνεις είσοδο στον ΕΟΠΥΥ με τους κωδικούς taxis και το ΑΜΚΑ σου στην καρτέλλα στον ΕΟΠΥΥ ? Εννοείς ότι έχεις ξανασυνδεθεί στο παρελθόν στην καρτέλλα σου στον ΕΟΠΥΥ και τώρα δεν μπορείς ? Επικοινώνησες τηλεφωνικά με την αρμόδια Διεύθυνση ΕΟΠΥΥ να σου πουν τον λόγο ? Τώρα εμφανίσθηκε το θέμα αυτό ? Είχες πριν κάποιο πρόβλημα σε συνταγογραφήσεις από γιατρούς ? Υποψιάζομαι ότι θα σου πουν να απευθυνθείς σε κάποιο ΚΕΠ για να επικαιροποιήσεις τη διασύνδεση του ΑΜΚΑ με το ΑΦΜ σου. Αν πάντως μάθεις κάνε έναν κόπο και ενημέρωσε το forum να το έχουμε ως πληροφορία.
    1 point
  11. Πριν από χρόνια έκανα εσωτερικά ανακαίνιση στο διαμέρισμα και άλλαξα την διαρρύθμιση του . Αυτό είναι διαμερισμάτωση και πρέπει να τη δηλώσω; Όχι δεν είναι διαμερισμάτωση . Η διαφορετική διαρρύθμιση αυτοτελούς οριζόντιας ή κάθετης ιδιοκτησίας από αυτήν που προβλέπεται στα εγκεκριμένα σχέδια της οικοδομικής άδειας, δεν συνιστά αυθαίρετη κατασκευή και δεν έχει υποχρέωση υπαγωγής στο νόμο, όμως θα πρέπει να γίνει ενημέρωση στη Ηλεκτρονική ταυτότητα του κτηρίου. πηγη https://www.taxydromos.gr/m/276430/neos-nomos-aythairetwn-me-250-taktopoieitai-h-aythaireth-diamerismatwsh.html
    1 point
  12. συνάδελφε καλό είναι ο αγοραστής να μη στηρίζεται μόνο στη βεβαίωση που θα παρέχει ο μηχανικός του πωλητή αλλά να έχει και δικό του μηχανικό για τον έλεγχο της ιδιοκτησίας. Με αυτο τον τρόπο θα είναι εξασφαλισμένος σε τυχόν προβλήματα.
    1 point
  13. @pirsogiannis Μύστης των .shp δεν είμαι σίγουρα…. αν και θα ήθελα πολύ καθώς για τέτοιου είδους και μεγέθους εργασίες η χρήση Gis προγράμματος είναι μανούλα.... δυστυχώς δεν υπάρχει χρόνος.... Προσωπικά χρησιμοποιώ το Autodesk Civil 3D 2011 το οποίο έχει gis section με εντολές για την εισαγωγή shape αρχείων και την μετέπειτα εξαγωγή τους σε απλό αρχείο .dwg..... Θεωρώ ότι κάθε πρόγραμμα Gis θα έχει αντίστοιχη εντολή.... λίγο προσοχή θέλει το σετάρισμα στο σύστημα συντεταγμένων για να μην βγουν οι γραμμές αλλού γι’ αλλού..... Για την σύνδεση με χρήση wms link δεν είμαι σίγουρος.... συνήθως το link που θα χρησιμοποιηθεί είναι διαφορετικό από αυτό πού βλέπεις στον browser.....
    1 point
  14. Καλημέρα, επειδή είχα χρειαστεί παλαιότερα μετατροπή από .shp σε .dxf, μετά από αναζήτηση στο διαδίκτυο έπεσα σε αυτό: https://mygeodata.cloud/converter/shp-to-dxf Δυστυχώς η δωρεάν εκδοχή του έχει όριο 3 μετατροπές τον μήνα, και θέτει και ένα όριο κάποιων mb το οποίο δεν γνωρίζω. Για περιστασιακές μετατροπές είναι αρκετά καλό και εύχρηστο, φορτώνεις, μετατρέπει, κατεβάζεις. Αν και για περισσότερες μετατροπές, θεωρώ μονόδρομος είναι το ArcGIS ή QGIS, θέλει λίγο διάβασμα αλλά λύνει χέρια.
    1 point
  15. zazeng σωστή η παρατήρησή σου...λίγες είναι οι δηλώσεις που θα δεχόμασταν ευχαρίστως να μας τις ελέγξει διεξοδικά η ΥΔΟΜ...άντε καλέ τι είναι 600ευρώ που χάνει ο πελάτης, τίποτα, πάμε παρακάτω, αχαχαχα!
    1 point
  16. Ρουκατ, θα πρέπει να έρθει η ΥΔΟΜ να ελέγξει τα πάντα και να εκδόσει πόρισμα μεταξύ άλλων. Θα πρέπει να είσαι πολύ σίγουρη για τη δήλωση σου προκειμένου να μπεις σε αυτή τη διαδικασία. https://web.tee.gr/wp-content/uploads/YA-13096-1035_15-03-2018_epistrofi-prostimou.pdf
    1 point
  17. Μετά την κατάργηση των συστημάτων δόμησης δεν υπάρχει κάτι για να προστατευθεί συνταγματικά. Οι πολεοδομίες τι να μας πουν ; την άποψή τους ; τον νόμο πρέπει να εφαρμόσουν... Δεν παίρνει κανείς πάνω του τίποτε. Εφαρμόζουμε και εμείς τον νόμο, αυτή είναι η δουλειά μας. Η εποχή του "πατερούλη" της πολεοδομίας είναι καιρός να τελειώσει !
    1 point
  18. Για το α. Με τους σημερινούς όρους, σύμφωνα με τη παρ. 2 του άρθρου 100 . Η εγκ. 2 δίνει και μια δεύτερη επιλογή (σύγκριση με τα "μεγέθη της άδειας" ονομάζεται...) που αφού μεταφραστεί, ενδέχεται να προκύψει ότι δεν συνίσταται για τη περίπτωση.... Για το β. Το ίδιο με το παραπάνω δηλαδή με τους σημερινούς όρους. Και εδώ πάντως υπάρχουν δύο επιλογές, με τη διαφορά ότι και οι δύο προβλέπονται από τον ίδιο το νόμο... Η δεύτερη επιλογή (παρ αα και ββ της δ.ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ 4 του άρθρου 96) ίσως να είναι η δυσμενέστερη για τη συγκεκριμένη περίπτωση και αν τελικά είναι έτσι δεν θα υπάρχει και λόγος να την επιλέξετε. Σε κάθε περίπτωση, είτε έχετε και άλλες υπερβάσεις είτε όχι, εξετάστε και το ενδεχόμενο να υπάρχει σήμερα σύννομη θέση ώστε στη συνέχεια να δείτε αν μπορεί να εφαρμοστεί η περ. ιδιδ της γ)ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ 3 του άρθρου 96 για την οποία η εγκ. 2 δίνει κάποιες διευκρινίσεις, διευρύνοντας μάλλον τις περιπτώσεις που μπορεί να εφαρμοστεί.
    1 point
  19. Σωστά σκέφτεσαι-εγώ μίλησα μόνο για προσθήκη δόμησης (νέα ανέγερση) που σίγουρα αποκλείεται σε οικόπεδο με εξαντλημένη δόμηση. Τώρα,για αλλαγή χρήσης των υφισταμένων θα διαβάσεις το άρθρο 5 του ν.4067 όπως τροποποιήθηκε.Από όσα θυμάμαι μάλλον επιτρέπρται αρκεί να επιτρέπεται η χρήση στην περιοχή.Δες το λιγάκι κι εσύ.
    1 point
  20. Γεια Νίκη-1ο:εξαρτάται από τον λόγο για τον οποίο υπολογίζεις-Αν θες να βγάλεις τώρα νέα άδεια θα υπολογίσεις με δόμηση που προκύπτει μετά τις αλλαγές του ν.4759 -2ο:όχι,αφού έχει εξαντληθεί η δόμηση δεν μπορεί να προσθέσει δόμηση με νέα άδεια.☺
    1 point
  21. Βασικά ο όρος "tablet για μηχανικό" δε νομίζω πως έχει κάποια λογική, για τον απλούστατο λόγο ότι σε tablet δε μπορείς να εργαστείς. Οι συσκευές αυτές προσανατολίζονται σε multimedia χρήση. Ένα dwg για ανάγνωση ή ενα mail, μπορείς να τα ανοίξεις και από το κινητό στο πεδίο. Εξαίρεση όντως αποτελεί το microsoft surface που πρότεινε ο συνάδερφος παραπάνω, το οποίο είναι ουσιαστικά PC, όμως δε το λες VFM. Σε κινέζικα site βλέπω τώρα τελευταία κάτι φτηνά dual boot tablets (windows/android) ή windows, με intel gemini lake επεξεργαστές. Ίσως να είναι η ενδιάμεση λύση που ψάχνεις σε απόδοση-τιμή. Υπάρχουν και φθηνότερες λύσεις με παλαιότερης γενιάς cherry trail επεξεργαστές, όμως απ'όσο ξέρω ήταν ιδιαίτερα αργά.
    1 point
  22. Εσύ έχεις σκοπό να κάνεις net metering με αποθήκευση ενέργειας ή το σχέδιο αφορά αυτόνομο σύστημα? Για την πρώτη επιλογή, είναι να αιτηθεις επαύξηση ισχύος (15 kVa) και μπορείς να εγκαταστήσεις νόμιμα 15 kW. Επιπλέον το μονογραμμμικο έχει κάποια λάθη που θέλουν προσοχή.
    1 point
  23. @anavatis Για τον προσδιορισμό του ποσοστού συνιδιοκτησίας μπορεί να συνυπολογιστεί η εκτιμώμενη εμπορική αξία. Παραδείγματος χάριν ένα κατάστημα θα έχει περισσότερα χιλιοστά από ένα διαμέρισμα ίσου όγκου. Καλύτερα να συνεννοηθείς προηγουμένως με τον συμβολαιογράφο και να ενημερωθούν οι ιδιοκτήτες.
    1 point
  24. Δεν μετράει το βάρος της κατασκευής στην αξία του κτίσματος, αλλά ο σωστός τρόπος κατασκευής. Σε κάθε περίπτωση, η σ.ο.ι θα ακολουθήσει τους κανόνες που τη διέπουν.
    1 point
  25. Για να προλάβουμε ενδεχομένως συμβολαιογράφους που θα μας την πούνε πάλι ότι δεν ξέρουμε να διαβάσουμε για να εφαρμόσουμε νόμους, ας ξεκαθαρίσουμε μερικά πράγματα : - Μέχρι τώρα η βεβαίωση του άρθρου 83 του ν.4495 απαιτείται για όλες τις πράξεις σε ακίνητα εξασφαλίζοντας την μη ύπαρξη ατακτοποίητης αυθαιρεσίας στο μεταβιβαζόμενο ακίνητο. Αν υπάρχει τέτοια αυθαιρεσία προηγείται η τακτοποίηση και ακολουθεί η βεβαίωση. Η βεβαίωση απαιτείται και για όλες τις εξαιρέσεις τακτοποίησης της παρ.2 του 82 και για τα "πρώην αδόμητα" ως πιστοποίηση περί μη ύπαρξης αυθαιρεσίας. - Έρχεται μετά η ταυτότητα (ν.4759) και λέει ότι για όλα τα κτήρια και οριζόντιες επί κτηρίων εφαρμόζονται τα άρθρα 53 έως 61 του ν.4495. Μέσα σε αυτά (άρθρο 59) ορίζεται αντικατάσταση της βεβαίωσης του άρθρου 83 με το πιστοποιητικό πληρότητας της ταυτότητας. Μέχρι εδώ στον ν.4759 δεν υπάρχει πουθενά οικόπεδο ή γήπεδο χωρίς κατασκευές ... Τέλος έρχεται κάποιος Μπαμπινιώτης μετακλητός του υπουργού και ορίζει ως "πλέον αδόμητο" ένα οικόπεδο/γήπεδο που δεν έχει κατασκευές που προϋποθέτουν έκδοση πράξης εκτέλεσης οικοδομικών εργασιών. Αυτός ο ορισμός, ανεξαιρέτως του ίδιου του ορισμού, δεν σημαίνει ότι έλαβε την εξουσιοδότηση να απαιτεί για τα θεωρούμενα ως "πλέον δομημένα" τη συμπλήρωση ταυτότητας γιατί απλά ο νόμος δεν το λέει. Επίσης δεν μπορεί να θεωρεί ως "πλέον δομημένα" αυτά που έχουν πάνω τους εργασίες των άρθρων 29 και 30 του ν.4495 τα οποία ο νομοθέτης τα έχει έξω από τα χρήζοντα τακτοποίησης (σύμφωνα με την εξαίρεση του άρθρου 82) και επομένως έξω από τα ήδη απαιτούντα τη συμπλήρωση ταυτότητας. Επομένως οι σοφοί του υπουργείου πρέπει να υποχρεώσουν τον νομοθέτη να διαλέξει μεταξύ δύο νομικών διευκρινίσεων ότι : Α. Τα "πρώην αδόμητα" μαζί με αυτά από τα "πλέον δομημένα" που έχουν πάνω τους εργασίες μόνο των άρθρων 29 και 30 του ν.4495 δεν απαιτούν τη συμπλήρωση ταυτότητας αλλά απλή ηλεκτρονική δήλωση-πιστοποίηση μηχανικού ότι ανήκουν σε αυτές τις περιπτώσεις (θα βρουν τον τρόπο που θα γίνει) και βεβαίωση του άρθρου 83 ή Β. Καταργείται η βεβαίωση του άρθρου 83 και πλέον η συμπλήρωση της ταυτότητας επέχει θέση πιστοποίησης μηχανικού για οποιαδήποτε πράξη (συμβολαιογραφική ή αδειοδοτική) σε ακίνητο.
    1 point
  26. Καλημέρα. Σύστημα πανταχόθεν ελεύθερο. Χτίζει ο πρώτος όμμορος και αφήνει >Δ.Χτίζει και ο δεύτερος όμμορος και αφήνει και αυτός >Δ .Ο δεύτερος ήθελε να κολλήσει αλλά ο νόμος τον υποχρέωσε να αφήσει τουλαχιστον Δ. Ερχομαστε στο σήμερα.Ο πρώτος ανακαλύπτει ότι έχει υπολοιπο δόμησης.Αποφασιζει να κάνει προσθήκη κατά επέκταση και να κολλήσει στο κοινό όριο. Δεν είναι παράλογο το γεγονός ότι ο πρώτος δεν θα σεβαστεί τον ομμορο ακάλυπτο του δεύτερου ,ο οποίος ακάλυπτος εκ του νόμου επιβλήθηκε ? Εγώ το βρίσκω παράλογο και δεν είμαι και δικηγόρος για να έχω αποψη αν και κατά πόσο όλο αυτό είναι και συνταγματικό στην τελική. Κάι πάλι τις καλημέρες μου.
    1 point
  27. Καλησπέρα,δικαίωμα αίτησης για υπαγωγή στο άρθρο 120 έχει ο κτηνοτρόφος που κάνει την δήλωση ΟΣΔΕ.Αν είναι μισθωτής,επίσης έχει δικαίωμα υπαγωγής στις διατάξεις του 4495. Άρα,την αίτηση κάνει ο μισθωτής γιος.😊
    1 point
  28. Για μεταβίβαση δίνουμε 5σέλιδο σε "Περαίωση" -εκτός αν εκκρεμεί Τ.Ε. Η/Μ Μηχανικού ή ΜΣΕ ή και τα δύο, οπότε και αναφέρεται βάσει νομοθεσίας μέσα στην έκθεση η απαίτηση τους για την δήλωση και ότι θα αναρτηθούν εντός του προβλεπόμενου υποχρεωτικού από τον νόμο διαστήματος (ανάλογα με το απαιτούμενο δικαιολογητικό).Σε κάθε άλλη περίπτωση δίνουμε δήλωση σε κατάσταση "Περαίωση" με αναρτημένα εννοείται όλα τα δικαιολογητικά πριν περάσουμε σε "Οριστική Υπαγωγή".
    1 point
  29. Στο σχημα των Τεχνικων οδηγιων που παραθετω η δοκος στην κορυφη Β είναι αδυνατον να είναι σχεδον 3 μετρα .Αν υπονοουν με το σχημα κατι τετοιο τοτε καλο ειναι να τον ξανασκεφτουν τον ολο ορισμο περι σοφιτας. Φυσιολογικα και λογικα ο φερων οργανισμος της στεγης είναι όπως τον εχω γραμμοσκιασει. Ως εκ τουτου σαν σημειο αναφορας για την κατω παρεια της σοφιτας λαμβανεται η κατω παρεια της δοκου της στεγης στο χαμηλοτερο σημειο που στο συγκεκριμενο σχημα των Τ.Ο είναι το Α. Επομενως αν το υψος του κτιριου χωρις την στεγη δεν φτανει το H max, τοτε η στεγη μπορει να εχει υψος : Oσο οριζουν οι οροι δομησης της περιοχης για την στεγη + (Ηmax περιοχης - Η κτιριου ) και επομενως κατά τη γνωμη μου το παραπανω σχημα του συναδελφου αποτελει σοφιτα ,εφοσον βεβαια το κτιριου του (εννοειται χωρις την στεγη) δεν εξαντλει το H max της περιοχης. Ειναι αυτονοητο οτι Η κτιριου + Η στεγης <=Η max + Yψος στεγης απο ορους δομησης.
    1 point
  30. κτιριοδομικός: 1.1. Τα επιτρεπόμενα ελάχιστα ελεύθερα ύψη των χώρων των κτιρίων ορίζονται ως εξής: 1.1.1. Για κύρια χρήση 2,40 μέτρα. ΝΟΚ 95. Χώροι κύριας χρήσης των κτιρίων είναι όσοι προορίζονται για την εξυπηρέτηση της βασικής χρήσης του κτιρίου και την παραμονή των χρηστών του σε αυτούς, όπως είναι σε κτίρια κατοικίας τα υπνοδωμάτια, οι χώροι διημέρευσης, οι κουζίνες, τα γραφεία. Οι χώροι κύριας χρήσης έχουν για τα κτίρια που κατασκευάζονται μετά την έναρξη ισχύος του παρόντος ελεύθερο ύψος τουλάχιστον 2,65 μ.
    1 point
  31. Καλησπερίζω ως νέος στο φόρουμ. Γνώμη μου είναι να τηρούμε τον ευρωκώδικα ή τα δυσμενέστερα κατά την κρίση μας φορτία. 0,5 ύψος χιονιού (σύμφωνα με τον παλιό) μπορεί για Αθήνα να ακούγεται πολύ αλλά (ας με διαψεύσει κάποιος) από ότι ξέρω πριν αρκετά χρόνια χιόνισε πολύ και καταρρεύσαν περί τα 20 μεταλλικά κτίρια εκεί κάτω. Δεν μελετάμε κτίρια που απαιτούν κάθε 5-10 χρόνια να μαζεύουμε τα αποκολλημένα πάνελ από άνεμο. Η ευθύνη μας είναι για όλη μας τη ζωή. Η εμπειρία μου στις μελέτες μεταλλικών κατασκευών μου δείχνει ότι υπάρχει μια γκρίνια από τους κατασκευαστές για ελαφρύτερα κτίρια. Απαιτώ για τις κατασκευές που ευθύνομαι να τηρούν τις προδιαγραφές και για να μην τους φαίνονται οι διατομές μεγάλες πυκνώνω τον κάνναβο ή τις τεγίδες αντίστοιχα. Η μελέτη σχεδιάζεται να είναι υπέρ της ασφάλειας και όχι μόνο της οικονομίας. Τηρώντας όμως τα όρια του κανονισμού έχουμε (νομικά) το κεφάλι μας ήσυχο και γίνεται η μέγιστη (νόμιμη) οικονομία.
    1 point
  32. Σε αυτήν την περίπτωση τι οφείλουμε να κάνουμε? Θα έχουμε λάβει γνώση ότι κάποιος δεν έκανε με συνέπεια την δουλειά του. Άρα δεν οφείλουμε να ενημερώσουμε σχετικά το ΤΕΕ?... Επιστολή προς τον ιδιοκτήτη που θα τον ενημερώνουμε για την ασυμφωνία με ταυτόχρονη κοινοποίηση στο ΤΕΕ. Εάν το αποκρύψουμε δεν θα φέρουμε και εμείς ευθύνη?
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
      Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας
      • 0 απαντήσεις
    • «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
      Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

      Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).

      Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.

      • 2 απαντήσεις
    • ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
      Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.

      Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
      1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
      ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
      προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
      την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
      μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
      τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
      γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.

      2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
      μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.

      3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.

      4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς: 
        • Downvote
      • 62 απαντήσεις
    • Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
      Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.

      Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:

      α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.

      β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,
        • Like
      • 2 απαντήσεις
    • Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
      Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.

      Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).

      Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.

      Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.