Πίνακας Κορυφαίων
Δημοφιλές Περιεχόμενο
Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 10/12/2021 σε όλες τις περιοχές
-
@sarcs : Γιατί θα πρέπει να δίνουμε συγχωροχάρτι σε ελληνικές εταιρίες λογισμικού επειδή οι τιμές των προγραμμάτων είναι χαμηλές συγκριτικά με ξένα προγράμματα; Θα προτιμούσα να πλήρωνα το ΡΑΦ και το κάθε στατικό πρόγραμμα σε διπλάσια τιμή, αλλά να μην είχε τα λάθη και τις ελλείψεις που ανέφερα, παρά αυτό που συμβαίνει τώρα. Και νομίζω ότι θα συμφωνήσουν οι περισσότεροι συνάδελφοι με αυτό. Αν υπήρχε η ελάχιστη ευθιξία απο τον ΤΟΛ, θα είχε ήδη κάνει κάτι για να διορθώσει τα λάθη του προγράμματος. Δεν υπάρχει όμως. Αλήθεια τόσο δυσβάσταχτο είναι το κόστος των διορθώσεων ή μήπως είναι τόσο ασήμαντες;4 points
-
Version X6.3
85.753 downloads
Το κείμενο του Ν.4495/2017 με ενσωματωμένες τις μέχρι σήμερα αλλαγές και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον ν.5167/24 (ΦΕΚ 207Α/20.12.2024) Αλλαγές με τον ν.5151/24 (ΦΕΚ 173Α/4.11.2024) Αλλαγές με τον ν.5142/24 (ΦΕΚ 158Α/4.10.2024) Αλλαγές με τον ν.5131/24 (ΦΕΚ 128Α/2.8.2024) Αλλαγές με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024) Αλλαγές με τον ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον Ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Προσθήκες N.5015/23 (ΦΕΚ 20Α/02.02.2023) Αλλαγές με τον Ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον Ν.4986/22 (ΦΕΚ 204Α/28.10.2022) Αλλαγές με τον Ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4951/22 (ΦΕΚ 129Α/4.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4915/22 (ΦΕΚ 63Α/24.3.2022) Αλλαγές και προσθήκες με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/20146/683 (ΦΕΚ 1028Β/4.3.2022) Αλλαγές με τον Ν.4890/22 (ΦΕΚ 23Α/11.2.2022) Αλλαγές με τον Ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4864/21 (ΦΕΚ 237Α/2.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4849/21 (ΦΕΚ 207Α/5.11.2021) Προσθήκη με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/93311/3679 (ΦΕΚ 4874Β/21.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4843/21 (ΦΕΚ 193Α/20.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον Ν.4811/21 (ΦΕΚ 108Α/26.6.2021) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/39105/1618 (ΦΕΚ 1851Β/7.5.2021) Αλλαγές με τον Ν.4787/21 (ΦΕΚ 44Α/26.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4764/20 (ΦΕΚ 256Α/23.12.2020) Αλλαγές με τον Ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 157Α/10.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4715/20 (ΦΕΚ 149Α/1.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4710/20 (ΦΕΚ 142Α/23.7.2020) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/43729/460 (ΦΕΚ 1940Β/21.5.2020) Αλλαγές με τον Ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4676/20 (ΦΕΚ 67Α/19.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4674/20 (ΦΕΚ 53Α/11.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4647/19 (ΦΕΚ 204Α/16.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον Ν.4613/19 (ΦΕΚ 78Α/24.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4612/19 (ΦΕΚ 77Α/23.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4610/19 (ΦΕΚ 70Α/7.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον Ν.4585/18 (ΦΕΚ 216Α/24.12.2018) Αλλαγές με τον Ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.06.2018) Αλλαγές με τον Ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/2018-23.01.2018) ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ 2 – α.π.ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/49581/2075 – 31/05/2019 ΣΥΝΗΜΜΕΝΕΣ οι μέχρι σήμερα σχετικές αποφάσεις ΥΠΕΝ : ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/57930/2029-7.6.2022 - Κατηγορίες των κατασκευών ή εγκαταστάσεων, για τις οποίες δεν απαιτείται άδεια δόμησης εντός χερσαίας ζώνης λιμένος. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125377/1667-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου εντοπισμού και επιβολής κυρώσεων αυθαιρέτων κατασκευών κατ’ εφαρμογή του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125378/1668-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου των δηλώσεων αυθαιρέτων κατασκευών ή χρήσεων κατά τον δειγματοληπτικό έλεγχο δηλώσεων αυθαιρέτων, κατ’ εξουσιοδότηση του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/63637/2230–21.06.2022 - Ερμηνεία διαδικασίας εφαρμογής του άρθρου 117 του ν.4495/2017 (167Α΄) ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/72311/2992–28.07.2021 - Προέγκριση οικοδομικών αδειών, εγκρίσεις φορέων και κατηγορίες έκδοσης αδειών μετά την ισχύ του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/61939/2576–25.06.2021 - Οδηγίες για την εφαρμογή του άρθρου 116 του ν.4495/17, όπως ισχύει ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/113130/3420–24.11.2020 - Κατασκευές και εγκαταστάσεις στους δημόσιους κοινόχρηστους χώρους για τις οποίες δεν απαιτείται οικοδομική άδεια. ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/43266/1174-13.05.2020 - Εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ) και απαιτούμενα δικαιολογητικά για την χορήγησή της (ενημερωμένη έως 24.3.2022) ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/73705/670–22.10.2018 - Λειτουργία, τήρηση, επικαιροποίηση και περαιτέρω ανάπτυξη του πληροφοριακού συστήματος "Ηλεκτρονική Πολεοδομία" ΥΠΕΝ/ΥΠΡΓ/48123/6983–31.7.2018 - Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής αδειών (ενημερωμένη έως 20.5.2021) ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/19409/1507–11.5.2018 - Εφαρμογή της παρ. η του άρθ. 99 του ν.4495/2017 «Έλεγχος και προστασία του Δομημένου Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις» ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/27454/2631–14.11.2017-Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής δικαιολογητικών, κατάθεσης ειδικού προστίμου Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)2 points -
Version μετά τον ΝΟΚ ...
108.339 downloads
Η ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΗΣ ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ ΑΝΑΣΤΕΛΛΕΤΑΙ (Η έκδοση 17 παραμένει στα αρχεία για ιστορικούς λόγους ως παλαιότερη έκδοση) ΑΙΤΙΑ Ο ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ - Ρητορική (1375b) - “οὐδὲν διαφέρει ἢ μὴ κεῖσθαι ἢ μὴ χρῆσθαι” "δεν υπάρχει καμιά διαφορά ανάμεσα στο να μην υπάρχει ένας νόμος και στο να μην εφαρμόζεται" Το κείμενο του Ν.4067 (ΝΟΚ) με ενσωματωμένες τις Τεχνικές Οδηγίες εφαρμογής του και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024)[ 1] [ 1]Αλλαγές και Προσθήκες με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024) : - άρθρο 11, παρ.6.λδ - άρθρο 14, παρ.1, 2, 4 - άρθρο 16, παρ.3 - άρθρο 17, παρ.2, 4, 6, 8 - άρθρο 18, παρ.3 - άρθρο 21, παρ.1 - άρθρο 25 - άρθρο 26, παρ.4, 5 - άρθρο 26Α - άρθρο 27, παρ.2, 8 - άρθρο 27Α Αλλαγές με τον ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Αλλαγές με τον ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον ν.4933/22 (ΦΕΚ 99Α/20.5.2022) Αλλαγές με τον ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον ν.4821/21 (ΦΕΚ 134Α/31.7.2021) Αλλαγές με τον ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με τον ν.4726/20 (ΦΕΚ 181Α/18.9.2020) Αλλαγές με τον ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον ν.4663/20 (ΦΕΚ 30Α/12.2.2020) Αλλαγές με τον ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον ν.4605/19 (ΦΕΚ 52Α/1.4.2019) Αλλαγές με τον ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.6.2018) Αλλαγές με τον ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/23.1.2018) Αλλαγές με τον ν.4495/17 (ΦΕΚ 167Α/3.11.2017) Αλλαγές με τον ν.4467/17 (ΦΕΚ 56Α/13.4.2017) Αλλαγές με τον ν.4414/16 (ΦΕΚ 149Α/9.8.2016) Αλλαγές με τον ν.4342/15 (ΦΕΚ 143Α/9.11.2015) Αλλαγές με τον ν.4315/14 (ΦΕΚ 269Α/24.12.2014) Αλλαγές με τον ν.4280/14 (ΦΕΚ 159Α/8.8.2014) Αλλαγές με τον ν.4258/14 (ΦΕΚ 94Α/14.4.2014) [Η «ορφανή» παρ.32 του άρθρου 20 του ν.4258/14 τοποθετήθηκε στο τέλος του άρθρου 23] Αλλαγές μέχρι και τη δημοσίευση του ν.4178/13 (ΦΕΚ 174Α/8.8.2013) Σχετικά αποσπάσματα από τις Τεχνικές Οδηγίες ΝΟΚ (απόφαση 63234/19.12.2012) Σχόλια – Προφανείς διορθώσεις Επισημάνσεις – Τονισμοί ΣΥΝΤΟΜΟΓΡΑΦΙΕΣ : (ΕΚΤ > ισχύει EKTός σχεδίου) και (ΟΙΚ > ισχύει εντός OIKισμού) Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)1 point -
3.987 downloads
Γεια σας, Τα ηλεκτρολογικά σύμβολα είναι σχεδιασμένα σύμφωνα με τις ανάγκες που είχα κατα καιρούς, οπότε δεν ξέρω άμα βοηθάνε, εμένα με βοηθήσανε και με βοηθάνε σε κάθε δουλειά μου. Πιστεύω να σας βοηθήσουν και σε εσας... Ευχαριστώ πολύ.. Περιμένω τα σχόλια σας, για να τα διαβάσω και να γίνω καλύτερος...1 point -
1 point
-
Σαχλαμάρες σου λένε από την πολεοδομία. Δηλαδή, αυτό που λένε δεν στηρίζεται πουθενά στο νόμο! Μη έχοντας τα εγκεκριμένα σχέδια του ακινήτου, δεν μπορείς να κάνεις έλεγχο για αυθαιρεσίες!!! Οπότε έχεις δύο λύσεις. Η' ανασύσταση φακέλλου ή (αν συμφέρει) εξολοκλήρου αυθαίρετο.1 point
-
Ενόψει της έναρξης υποβολής αιτήσεων στο Πρόγραμμα «Εξοικονομώ 2021», παρέχονται οι παρακάτω διευκρινίσεις: Α. Πρώτη ενεργειακή επιθεώρηση (Α’ Πιστοποιητικό Ενεργειακής Απόδοσης - Π.Ε.Α.) Έκδοση νέου Α’ Π.Ε.Α. Ο Ενεργειακός Επιθεωρητής διενεργεί την επιθεώρηση και εκδίδει Α’ Π.Ε.Α., με λόγο έκδοσης «Εξοικονομώ 2021 – πρώτη ενεργειακή επιθεώρηση». Η πρόταση βελτίωσης με τον προτεινόμενο προς υλοποίηση συνδυασμό παρεμβάσεων που θα υποβληθεί με την αίτηση, πρέπει να καταχωρισθεί ως 1η (πρώτο σενάριο) από τις προτάσεις εξοικονόμησης ενέργειας (συστάσεις βελτίωσης) που καταγράφονται στο Α’ Π.Ε.Α. Τροποποίηση προτάσεων εξοικονόμησης ενέργειας σε εν ισχύ Α’ Π.Ε.Α. Εφόσον είναι αναγκαίο να γίνει τροποποίηση των προτάσεων εξοικονόμησης ενέργειας σε εν ισχύ Α’ Π.Ε.Α., δίνεται η δυνατότητα τροποποίησης αυτών μέσω της δημιουργίας ηλεκτρονικού προσαρτήματος στο πληροφοριακό σύστημα buildingcert.gr, χωρίς να απαιτείται ανάκληση του Π.Ε.Α. Επιπλέον δίνεται η δυνατότητα αντιγραφής τυχόν υπάρχοντος προσαρτήματος από το πρόγραμμα «Εξοικονομώ - Αυτονομώ 2020» στο «Εξοικονομώ 2021». Η λειτουργία τροποποίησης θα ενεργοποιηθεί στις 10 Δεκεμβρίου 2021. Οδηγίες για τη διαδικασία τροποποίησης, θα αναρτηθούν στην ιστοσελίδα του buildingcert.gr. Η προαναφερθείσα διαδικασία μπορεί να ακολουθηθεί και σε οποιοδήποτε εν ισχύ Π.Ε.Α. κατοικιών ανεξαρτήτου λόγου έκδοσης που έχει εκδοθεί με το λογισμικό ΤΕΕ-ΚΕΝΑΚ 1.31. Β. Ασυμβίβαστα Ενεργειακών Επιθεωρητών Η επιλογή Ενεργειακού Επιθεωρητή πρέπει να γίνεται συνυπολογίζοντας τους περιορισμούς της παραγράφου 1 του άρθρου 53 του Ν.4409/2016 (ΦΕΚ 136/Α’/28.07.2016), όπως ισχύει, όπου ορίζονται οι περιπτώσεις στις οποίες ο Ενεργειακός Επιθεωρητής δεν δικαιούται να διενεργήσει επιθεώρηση σε κάποιο ακίνητο (ασυμβίβαστο). Επισημαίνεται ότι δεν εμπίπτει στο ασυμβίβαστο ο ταυτόχρονος ρόλος Συμβούλου του έργου. Τέλος, σημειώνεται ότι ο Β’ Ενεργειακός Επιθεωρητής είναι υποχρεωτικά διαφορετικός από τον Α’ Ενεργειακό Επιθεωρητή.1 point
-
Συνάδελφε sarcs με παρεξηγησες. Είμαι χρήστης ΡΑΦ και σε γενικές γραμμές ικανοποιημένος. Είπα ότι διαφωνω με το "συγχωροχάρτι" στις ελληνικες εταιρείες πανω στη λογική της μικρής αγοράς και ότι όλες στο ίδιο καζάνι βράζουν. Εν πάσει περιπτώσει οι χρήστες ΡΑΦ έχουμε εντοπίσει 10 (ενδεικτικό το νούμερο) λάθη - παραλέιψεις και τους τα λεμε εδω και καιρο. Ε ας τα διορθώσουν να ξεμπερδευουμε. Δεν ζητάμε να γίνει SCIA το ΡΑΦ, και εγώ προσωπικά δεν απαιτώ να ενσωματώσει όλους τους κατασκευαστικούς ελέγχους του ευρωκώδικα. Ας διορθώσουν τα χοντρα. Τα ξερουμε, τα ξέρουν. Τι χρειάζεται δηλαδή να γίνει. Στο κάτω κάτω η αξιοπιστία μιας ελληνικης εταιρίας θίγεται όχι επειδή δεν έχει δυνατότητες sofistik ή SCIA αλλά επειδή γράφει στα παλια της τα παπουτσια τους πελάτες της κάνοντας την πάπια για καραμπινάτες διορθώσεις που χρειάζονται1 point
-
@NIANDR το μήνυμα σημαίνει ότι δεν έχεις συμπληρώσει σωστά το ποσό (δίπλα από τον τρόπο εξόφλησης) στα γενικά στοιχεία παραστατικού. Εκεί πρέπει να βάλεις τα χρήματα που εισέπραξες. Για το τιμολόγιο των 600€, το ποσό είναι 480 (600 – 120). Το πρόβλημα με τον ΦΕΜ είναι ότι αντιμετωπίζεται από το mydata ως παρακράτηση —που, όμως, δεν είναι. Εάν δηλωθεί ως φόρος παραστατικού, η συνολική αξία θα υπολογιστεί λάθος. Γι΄αυτό, μην προσθέσεις φόρο στην ΑΠΥ και γράψε στα σχόλια (στα γενικά στοιχεία παραστατικού) ότι καταβλήθηκε ΦΕΜ 10%: 12€.1 point
-
Η κοινωνία είναι άδικη, η Ελλάδα ψωροκώσταινα, οι χρήστες δεν θέλουν να πληρώσουν, οπότε ας είναι κοινό μυστικό ότι μπορει να κάνουμε και λάθη να έχουμε και παραλείψεις. Αλλά "και οι άλλοι καλύτεροι είναι ?" ή "αν θέλετε κάτι πολυ αξιόπιστο να αγοράσετε ξένα με πολλαπλάσια τιμή" Διαφωνώ κάθετα με όλα τα παραπάνω. Εν προκειμένω δεν με ενδιαφέρουν τα ψεγάδια των υπολοίπων προγραμμάτων. Δεν με ενδιαφέρει ότι η Ελλάδα είναι μικρή αγορά. Θέλω όταν 10 πράγματα τα λέμε εδω και χρόνια, επιτέλους να τα διορθώσουν. Αλλιώς μας δουλεύουν κανονικά και πληρώνουμε τζάμπα συμβόλαια συντήρησης. Προφανώς και όλοι ξέρουμε ότι δεν γίνεται το προγραμμα να ελέγχει κάθε γραμμή του ευρωκώδικά και κάθε κατασκευαστική διάταξη, κάποια απο αυτά που αναφέρει ο τρελοβοσκός νομίζω δεν γίνονται πουθενα. Αλλο αυτό ομως, και άλλο να μην διορθωνονται εξόφθαλμα σφάλματα και παραλείψεις1 point
-
Συμπληρωματικά αλλά παράλληλα : Πρέπει να ληφθούν ιδιαίτερα μέτρα προστασίας των εργαζομένων που θα επεξεργαστούν τις συνδέσεις των ξύλινων αυτών στοιχείων. Τα υλικά όπου εμβαπτίζονται οι κολώνες (ιδιαίτερα οι παλαιότερες) για την προστασία τους είναι ιδιαίτερα βλαπτικά και απελευθερώνονται σε πολύ μεγάλες ποσότητες κατά την επεξεργασία, ακόμη και με την επαφή του δέρματος με το πριονίδι ...1 point
-
Το στέγαστρο έχει ορισμό βάσει ΝΟΚ, ανεξαρτήτως υλικού κατασκευής. Το αντιμετωπίζεις όπως θα αντιμετώπιζες ένα οποιοδήποτε στέγαστρο. Η ιδιαιτερότητα βρίσκεται στα στατικά εαν αυτά απαιτούνται (πχ θεμελίωση με πασσαλόμπιξη που δεν το λες και σύνηθες)1 point
-
1 point
-
Εάν έχουν συνεχόμενη αρίθμηση βάλε από 1 έως 14 και καταχώρησε τη συνολική αξία τους Εάν δε το παίρνει πάλι βάλε τον αριθμό της τελευταίας και κάνε μια ΥΔ σε μορφή πίνακα με όλες τις αποδείξεις με τα ακριβή στοιχεία τους σε μορφή πίνακα οπως ακριβώς φαίνονται στο σύστημα1 point
-
- το αυτονομο παει με το 127 του 4495. Το λεει ρητα μετα την παρ. "λ/εε" το ΦΕΚΒ 1843/20 - οι εσωτερικες διαρρυθμισεις με το ιζ" του αρθρου 29. Ασε που μπορει να υπαγεσαι στο 30 παρ.α ή β....1 point
-
1 point
-
όπως έχουν ανφέρει πολλοί σε αυτό το thread, ο καλύτερος τρόπος να μπεις στην αγορά εργασίας μιας χώρας του εξωτερικού είναι με μεταπτυχιακό στην χώρα όπου θες να εργαστείς. Στις περισσότερες χώρες είναι δωρεάν τα μεταπτυχιακά. Καθώς γνωρίζεις μόνο αγγλικά θα σου πρότεινα σκανδιναβικές χώρες εφόσον είναι στις επιλογές μετανάστευσης σου. Στην Δανία συγκεκριμένα που γνωρίζω, τα μεταπτυχιακά είναι δωρεάν, στα αγγλικά και επίσης αν βρεις εργασία με κάποιες ώρες εβδομαδιαιώς μπορείς να λάβεις και επίδομα σπουδών που πριν μερικα χρόνια ανερχόταν περίπου στα €800,00/μήνα.1 point
-
Συνάδελφε, δεν χρειάζεται να σκοτίζεις το μυαλό σου με την ανάλυση λεπτομερειών, ενδεχομένων και παραμέτρων. Τα πράγματα είναι απλά: υπογράφουμε συμφωνητικό όπου αυτό απαιτείται. Θα φτιάξεις, λοιπόν, τέσσερα συμφωνητικά. Μπορείς να ακυρώσεις τις αποδείξεις που έχεις εκδώσει, πολύ εύκολα, ως εξής: Επισυνάπτεις τα άσπρα στα κίτρινα και γράφεις στα πρώτα (διαγώνια με μεγάλα γράμματα) την λέξη άκυρο. Οι αποδείξεις αυτές θα παραμείνουν πάνω στο μπλοκ σου. Με αυτόν τον τρόπο μπορούμε να ακυρώσουμε παραστατικά εφόσον δεν έχουν χρησιμοποιηθεί. Εννοείται, ότι οι αριθμοί τους δεν πρόκειται να χρησιμοποιηθούν ποτέ. Ύστερα, εκδίδεις τέσσερις νέες αποδείξεις που αντιστοιχούν στα τέσσερα συμφωνητικά. Έτσι, μπορείς να αναρτήσεις το συμφωνητικό με την απόδειξή του σε όποια ηλεκτρονική πλατφόρμα χρειάζεται.1 point
-
Συνάδελφε είναι γωνιακή αποθήκη σε κτίριο επί τρίφατσου οικοπέδου του 72. Το πίσω και πλάγιο όριο είναι σε επαφή με το τοιχείο της ΟΓ και το κάθετο ομοίως περιμετρικό τοιχείο του υπογείου αντίστοιχα. Οι άλλοι δύο τοίχοι είναι σε επαφή με το κοινόχρηστο διάδρομο του υπογείου (είσοδος) και τη διπλανή ανεξάρτητη αποθήκη ομοίως. Ελπίζω να βοήθησα να καταλάβεις τη περιγραφή. Λογικά μικτά μετράμε πάντα.1 point
-
Θα σου απαντήσω σε αυτά που ξέρω 1.Γερμανικά θα σου ανοίξουν και την πόρτα της Αυστρίας και ορισμένες περιοχές της Ελβετίας, όχι μόνο Γερμανία. 3.Στο UK τουλάχιστον, δεν τους νοιάζει αν έχεις χαρτί για lower, τους νοιάζει να μπορείς να μιλήσεις με συναδέλφους και πελάτες και να γράψεις ένα email ή ένα report. Ποτέ δε μου ζήτησαν το lower ή το proficiency. 5.Το ICE δεν είναι το αντίστοιχο ΤΕΕ. Το Engineering Council είναι το αντίστοιχο ΤΕΕ, στο οποίο γράφεσαι μέσω του ICE, ImechE, IStructE κλπ. Αν δεν το κοιτάς για UK ίσως να μην έχει νόημα. Ίσως να μετράει σε χώρες της μέσης ανατολής. Για να γραφτείς στο Engineering Council θέλουν να δουνε προϋπηρεσία και εμπειρία, όχι μόνο πτυχίο.1 point
-
Εξήγησε το σκεπτικό σου συνάδελφε. Η υπαγωγή έγινε πριν τη γενική καταληκτική ημερομηνία. Οι αυθαιρεσίες προφανώς είναι ακόμα πιο παλιές. Το ότι έγινε λάθος και χρειάζεται να διορθωθεί, δεν αναιρεί το γεγονός ότι ο ιδιοκτήτης προχώρησε σε ρύθμιση πριν το deadline.1 point
-
Πολλά πράγματα στο επάγγελμα του μηχανικού είναι για γέλια ή για κλάματα στην Ελλάδα... Αλλά δεν το κάνουμε θέμα! Παρ' όλα αυτά επειδή είμαστε καλόψυχοι άνθρωποι ελπίζουμε η ειδικότητά μας να σας προκαλεί περισσότερο γέλιο παρά κλάμα.1 point
-
Τρελοβοσκέ, Που να πιάσεις την υπερωθητική. Θα τραβάς τα μαλλιά σου....1 point
-
1. Όχι. Σ.Σ. γίνεται για συγκεκριμένους λόγους, και τα απολογιστικά δεν ανήκουν σε αυτούς. Μπορεί όμως, σε συνεννόηση με την υπηρεσία, να συντάξει νέες τιμές 2. Δεν είναι δυνατόν!!! Η (ενδεχόμενη) πτώση τιμών αντιμετωπίζεται με αρνητική αναθεώρηση και όχι με μείωση τιμής. Δεν προβλέπεται από τη νομοθεσία. Είναι στα καλά του ο ανάδοχος??? 3. Αγνοώ το "επονομαζόμενο excel". Απλή εφαρμογή της νομοθεσίας χρειάζεται. Και σε τέτοιου μεγέθους έργα, είναι απαραίτητο ειδικό λογισμικό. Όποιος δουλεύει με εξελόφυλλα, είναι (επιεικώς) απαράδεκτος Νόμιζα ότι στην, σχεδόν 40χρονη, πορεία μου στα δ.ε τα είχα δει όλα...1 point
-
1 point
-
Για να μη δημιουργούνται λανθασμένες εντυπώσεις: Δεν υπάρχει διάσταση απόψεων. Τόσο ο ΝΟΚ όσο και ο κτιριοδομικός, πουθενά δεν αναφέρουν ότι μπορεί να γίνει παραβίαση της ρ.γ. (ειδικά κάτω των 3 μ). Το ότι "δεν σου είπαν κάτι" στην ΥΔΟΜ, δεν σημαίνει πως ό,τι έκανες ήταν νόμιμο. Απλώς δεν τα πήραν χαμπάρι. Και δεν το έχουν σε τίποτε να ανακαλέσουν άδειες. Ακόμη όμως κι αν θεωρήσουμε ότι υπάρχει διάσταση, υπερισχύει το νομικά ισχυρότερο, δηλ. ο νόμος (έναντι της υ.α.). Αυτό μπορεί να σου το βεβαιώσει ακόμη και πρωτοετής της Νομικής. Από που κι ως που οι θερμογέφυρες είναι κακοτεχνία? Τοποθέτηση εσωτερικής θερμομόνωσης προβλέπεται από τον ΚΕΝΑΚ για περιπτώσεις όπου η εξωτερική είναι αδύνατη (π.χ. τοίχος επί ορίου με όμορο). Όπως επίσης επιτρέπεται η εξωτερική θερμομόνωση άνω των 3 μ. Συνάδελφε πρόσεξε τι γράφεις, γιατί μπορεί να πάρεις στο λαιμό σου κάποιους αδαείς. Η ανωτέρω ανάρτησή σου είναι αστήρικτη νομικά και τεχνικά και, ως εκ τούτου, επικίνδυνη. Το ότι κάνεις (ή έκανες) ταρζανιές, είναι προσωπική σου επιλογή. Δεν χρειάζεται να αναζητάς συνενόχους. Σε αυτό το φόρουμ προσπαθούμε να είμαστε υπεύθυνοι δείχνοντας τον ορθό δρόμο.1 point
-
1 point
-
Καλησπερα σας...Μου ήρθε Ιδιοκτήτης που αγόρασε το 2015 ένα ακίνητο για να βγάλει νέα άδεια (προσθήκη καθ ύψος). Στο ακίνητο έχει γίνει 4178/13 (για την μεταβίβαση) στο οποίο διαπίστωσα, μετά απο αυτοψία οτι δεν είχε συμπεριλάβει μια αλλαγή στα ύψη της οικοδομής σε τμήμα που θεωρεί οτι είναι νόμιμα υφιστάμενο (μιλάμε για 0,40 μδ διαφορά μεταξύ άδειας και πραγματικότητας) .Τα τετραγωνικά είναι σωστά, τα περιγράμματα ειναι σωστα αρα δεν εχει θέμα με το συμβολαιο ωστε να θέλει διόρθωση συμβολαίων (λέω εγω) .....Τι μπορώ να κάνω? Μπορεί να μεταφερθεί στον 4495 και να τα διορθώσω? Γιατί αν πάω φάκελο στη πολεοδομία και δείχνω την διαφορά, λογικά θα υπάρχει θέμα....ε? ή οχι? τι παίζει σε λάθη συναδέλφων που τα βρίσκουμε μπροστά μας ????1 point
-
Το παράδειγμα που ανέφερα αφορά έναντι καταβολές (για μελλοντικες υπηρεσίες) και όχι για ολοκληρωμένη εργασία. Πάμε να δούμε ένα ίσως χοντροκομμένο παράδειγμα. Εστω ότι έχεις αναλάβει το "ΕΡΓΟ Χ". 1) ημερομηνία συμφωνητικού 1η/1ου 2) που έχει τις εξής φάσεις Α, Β, Γ, Δ, 3) με περάτωση του έργου την 31/10, 4) και επιμέρους περατώσεις εργασιών (τις οποίες και θα τηρήσεις): στάδιο Α έως την 31/3 στάδιο Β έως την 31/5 στάδιο Γ έως την 31/7 στάδιο Δ έως την 31/10 5) με συνολική αμοιβή 7.000€ (και για λόγους ευκολίας υποθέτουμε ότι περιλαμβάνει το ΦΠΑ) 6) και όρους καταβολής της συνολικής αμοιβής ως παρακάτω: Εκ του ως άνω συνολικού ποσού, 7.000€, α) 400€ είναι καταβλητέο αμέσως με την υπογραφή του συμφωνητικού ως προκαταβολή για την έναρξη εργασιών των σταδίων Α & Β [αν θες εκδίδεις απόδειξη είσπραξης ποσού 400€. Το παραστατικό της τράπεζας λειτουργει και ως τέτοιο.] β) 1.600€ είναι καταβλητέο με την ολοκλήρωση του Α σταδίου [τιμολογείς έως 15/4 ποσό 1.600€ (για την ολοκλήρωση του σταδίου Α)] γ) 2.000€ είναι καταβλητέο με την ολοκλήρωση του σταδίου Β [τιμολογείς έως 15/6 ποσό 2.400€ (2000€ για την ολοκλήρωση του σταδίου Β συν τα 400€ που πήρες ως προκαταβολή για τα στάδια Α & Β). Αν θες τα 400€ της προκαταβολής των σταδίων Α & Β τα ενσωματώσεις κατά την τιμολόγηση του (β)] δ) 600€ είναι καταβλητέο αμέσως μετά την ολοκλήρωση των σταδίων Α & Β ως προκαταβολή για την έναρξη εργασιών των σταδίων Γ & Δ [αν θες εκδίδεις απόδειξη είσπραξης ποσού 600€. Το παραστατικό της τράπεζας λειτουργεί και ως τέτοιο.] ε) 1.000€ είναι καταβλητέο με την ολοκλήρωση του σταδίου Γ [τιμολογείς έως 15/8 ποσό 1.000€ (για την ολοκλήρωση του σταδίου Γ)] στ) και το υπόλοιπο εκ 1.400 Ευρώ είναι καταβλητέο με την παράδοση του έργου. [τιμολογείς έως 15/11 ποσό 2.000€ (1.400€ για την ολοκλήρωση του έργου συν τα 600€ που πήρες ως προκαταβολή για τα στάδια Γ & Δ). Αν θες τα 600€ της προκαταβολής των σταδίων Γ & Δ τα ενσωματώσεις κατά την τιμολόγηση του (ε)] Να πούμε, ότι όλες οι πληρωμές πρέπει να περάσουν από το τραπεζικό σύστημα λόγω του ότι το συνολικό τίμημα είναι μεγαλύτερο των 500 (ανεξάρτητα αν οι επιμέρους καταβολές είναι μικρότερες των 500€) Αντίστοιχα με την κάθε τιμολόγηση προκύπτει και υποχρέωση καταβολής του αντίστοιχου ΦΠΑ ανεξάρτητα του αν θα έχεις πληρωθεί. Έτσι συνολικά έχεις τιμολογήσεις τα 7.000€ (συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ) εκ των οποίων τα 1.000€ ήταν προκαταβολές.1 point
-
Παιδιά καλησπερα. Εκανα μια τακτοποιηση εξωστη σε αποθηκη και το μετρησα λαθος. Αντι για 3.40 το εμβαδον το εχω βαλει 3.15. Η τακτοποιηση τελειωσε. Εχουν γινει τα παντα. Μπορει να γινει κατι σ αυτη την περιπτωση; θα εχω καποια κυρωση;1 point
-
"εχει να τακτοποιήσει....70 μετρα ημιυπαιθριους" .....εβδομήντα μετρα ημιυπαιθριους?????? και ποσο εμβαδο ειναι αυτο το "σπίτι"???? να μιλησεις πρωτα με τον μηχανικο σου οσο αφορα τα υπολοιπα... α] συντομο β] να πληρωθει ολο γ] πολλες επιφυλαξεις και πολλα ερωτηματικα για τα υπολοιπα θα μιλησει ο μηχανικος με τον δικηγορο σου...αυτος με τον συμβ/φο...αυτος με την τραπεζα και ολοι μαζι με την κτηματοφυλακα Καλαμαριάς..... υγ εβδομήντα....μετρα ημιυπαιθριους... εβδομήντα....μετρα ημιυπαιθριους... εβδομήντα....μετρα ημιυπαιθριους...1 point
-
Προσωπικά εγώ θα έδινα βεβαίωση με τακτοποίηση των αυθαίρετων κατασκευών που εμπίπτουν εντός της ιδιοκτησίας και μόνο . Άλλωστε αυτό και μόνο σε αφορά για την έκδοση βεβαίωσης . Το θέμα της σκάλας πρόσβασης στο υπόγειο , όπως προναφέρθηκε μπορεί να λυθεί με έγκριση της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής Δήμου ( περίπτωση ανάλογη μου έχει τύχει και εγκρίθηκε ) χωρίς να εμπλακεί η ΥΔΟΜ.-1 points
-
Μηχανικός Ανακαίνισης και Αποκατάστασης Κτηρίων... Για γέλια ή για κλάματα;-1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
-
Επιλεγμένα Άρθρα
-
Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
Engineer posted μια είδηση in Περιβάλλον,
Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
«Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
Engineer posted μια είδηση in Χρηματοδοτήσεις,
Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.
Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).
Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.
-
- 2 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
Engineer posted μια είδηση in Νομοθεσία,
Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.
Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.
2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.
3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.
4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς:-
-
- 62 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
Engineer posted μια είδηση in Αρθρογραφία,
Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.
Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:
α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.
β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,-
-
- 2 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
Engineer posted μια είδηση in Αρθρογραφία,
Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.
Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).
Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.
Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-