Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      26.345


  2. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      9.157


  3. kan62

    kan62

    Core Members


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      4.743


  4. ΚΑΝΑ

    ΚΑΝΑ

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      11.991


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 21/02/2023 σε όλες τις περιοχές

  1. Version 1.0.0

    223 downloads

    Υπολογισμός μορίων βάση της Υπουργικής Απόφασης 12868/2018 - ΦΕΚ 3119/Β/31-7-2018 Καθορισμός τεχνικών και λειτουργικών προδιαγραφών Ενοικιαζόμενων Επιπλωμένων Δωματίων - Διαμερισμάτων (ΕΕΔΔ) και κατάταξη σε κατηγορίες με σύστημα κλειδιών. ΠΙΝΑΚΑΣ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ ΚΛΕΙΔΙΩΝ (ΕΕΔΔ) 2023.xlsx
    2 points
  2. Προσωπική μου άποψη: Τα data center είναι ειδική χρήση, στην οποία καταναλώνεται μεν σημαντική ενέργεια για ειδικό όμως σκοπό που δεν διέπεται από τον ΚΕΝΑΚ (επίτευξη συνθηκών άνεσης για τους χρήστες). Όπως π.χ. οι ψυκτικοί θάλαμοι. Οπότε θα εξαιρούσα την επιφάνεια αυτή από το ΠΕΑ. Επίσης δεν είναι μη θερμαινόμενος χώρος. Είναι ένας χώρος θερμαινόμενος και ψυχόμενος που δεν αφορά τον ΚΕΝΑΚ. Τις τοιχοποιίες των γραφείων σε επαφή με το data center θα τις έπαιρνα ως αδιαβατικές. Σε περίπτωση που έκανα έλεγχο θερμομονωτικής επάρκειας θα τις θεωρούσα σε επαφή με μθχ (b=0,5) γιατί ανήκουν στο ίδιο κτίριο. Είναι όπως η περίπτωση που έχεις ΠΕΑ για γραφεία βιομηχανίας σε επαφή με την βιομηχανία. Εξετάζεις μόνο τα γραφεία ενώ τις επιφάνειες που έρχονται σε επαφή με τον χώρο της βιομηχανίας τις θεωρείς είτε σε επαφή με μθχ αν η βιομηχανία δεν θερμαίνεται ή αδιαβατικές αν η βιομηχανία θερμαίνεται.
    2 points
  3. 600 εκτός αν βλέπει και στην Μαυρογιώργου, οπότε 650.
    2 points
  4. Δεν μιλαμε για ΔΔ Εχεις επεκταση μιας ΟΙ σε κοινοχρηστα πας με το αρθρο 98, αναλογως και για μονομερη
    2 points
  5. 2 points
  6. καλησπέρα σε όλους, Θα ήθελα δώσω μερικές πληροφορίες που πιθανόν να φανούν χρήσιμες σε συναδέλφους, ειδικά σε αυτούς που έχουν φύγει στο εξωτερικό. Λοιπόν είχα εγγραφεί στο ΤΕΕ και ΤΣΜΕΔΕ το μακρινό 2007 και το 2008 έκανα έναρξη εργασιών στη ΔΟΥ. Εργάστηκα με μπλοκάκι σε κατασκευαστική έως το 2013, όταν έκανα και διακοπή εργασιών στη ΔΟΥ. Συνέχισα να πληρώνω εισφορές στο ΤΣΜΕΔΕ καθώς ήταν υποχρεωτικό. Από 1.1.2017 που αποσυνδέθηκε η ιδιοτητα του μηχανικού από την πληρωμή ασφαλιστικών εισφορών, συνέχισα να πληρώνω επιλέγοντας την προαιρετική ασφάλιση. Κάποια στιγμή το 2020 έκανα αίτηση διακοπής της προαιρετικής ασφάλισης καθώς ασφαλίστηκα σε χώρα της ΕΕ και τα χρόνια δεν πιάνονται διπλα αν πληρώνεις και στις 2 χώρες. Η αίτηση έγινε μέσω του ηλεκτρονικού συστήματος εξυπηρέτησης και ενημερώθηκα από το τοπικό παράρτημα ότι δεν οφείλω πλέον εισφορές. Ωστόσο η αίτηση για διακοπή εξετάζεται μόνο από την κεντρική υπηρεσία στην Αθήνα. Από τότε δεν είχα καμία ενημέρωση για την εξέλιξη της αίτησης μου και οι εισφορές συνέχισαν να χρεώνονται και σε κάποια στιγμή να μεταφέρονται στο ΚΕΑΟ. Ενημέρωσα το ΚΕΑΟ σχετικά και αιτήθηκα να μην παρθεί κάποιο αναγκαστικό μέτρο πληρωμής αναφέροντας όλο το ιστορικό. Κατάφερα μόνο 1 φορά να μιλήσω με κάποιον τηλεφωνικά και μου είπε ότι οι αιτήσεις εξετάζονται μετά από περίπου 2 χρόνια!!! Κατά κανόνα τα τηλέφωνα δεν λειτουργούν και τα email που είναι αναρτημένα στον ιστότοπο δεν είναι σωστά. Καθώς το πράγμα παρατράβηξε και δεν μπορούσα να λάβω ασφαλιστική ενημερότητα προσπάθησα να ζητήσω ενημέρωση μέσω του 1555 (ηλεκτρονικά, όχι μέσω τηλεφώνου) Το αίτημα μου προωθήκε στο email [email protected]. Μετά από λίγο καιρό έλαβα απάντηση από έναν υπάλληλο ότι το αίτημα μου διεκπεραιώθηκε και ότι οφειλές μου θα διαγραφούν. Μερικές συμβουλες: 1.Ενημερωνόμαστε για τις αλλαγές του ασφαλιστικού πλαισίου (πράγμα αρκετά δύσκολο δεδομένης της συχνότητας των αλλαγών) 2.Κρατάμε αριθμούς πρωτοκόλλου από τις αίτησεις που υποβάλλουμε 3.Κρατάμε ιστορικό του τι αίτηση κάναμε και πότε 3.Το 1555 δουλεύει. Αν δεν βγάζουμε άκρη απευθυνόμαστε εκεί. Καλή συνέχεια σε όλους
    2 points
  7. 1. όλοι οι όροφοι πρέπει να αποτυπώνονται (ακόμα και οι βοηθητικοί) 2. το κατάστημα εστίασης έχει δύο εξόδους από μόνο του, οπότε τις αποτυπώνω ως έχουν 3. έχω κάνει πολλά με το e-adeies και ανέβασα το τελευταίο...
    2 points
  8. 1.011 downloads

    Ret Wall Εφαρμογή σχεδιασμού και διαστασιολόγησης τοίχου αντιστήριξης. Η εφαρμογή έχει αναπτυχθεί στο GUI της MATLAB. RET_WALL.mp4.d9c6459fe7e59aedca1d2c4f84d3a1ba.mp4
    1 point
  9. Version 2.00

    29.094 downloads

    ΣΑΥ και ΦΑΥ σε αρχείο .xls και σε αρχείο .doc
    1 point
  10. 2.802 downloads

    Κάτοψη και Τομή Σηπτικού Βόθρου Το ανέβασα και σε .dwg για να είναι εύκολα επεξεργάσιμο απ τους συναδέλφους
    1 point
  11. Σχετικά με αυτό που ρώτησες. Άποψή μου ότι χρειάζεται κάποιες φορές νομική συμβουλή.
    1 point
  12. Η δεύτερη παράγραφος του άρθρου 47 εφαρμόζεται σε όλες τις περιπτώσεις (δηλ. η ηλεκτρονική θεώρηση). Το άρθρο 47Α είναι η εργοταξιακή και η αρχική (παλιά προσωρινή) σύνδεση. Όλες οι άδειες ελέγχονται για την εκπλήρωση των υποχρεώσεών τους πριν την οριστική ηλεκτροδότηση.
    1 point
  13. δεν το δοκιμάζεις κάποια ώρα εκτός αιχμής?
    1 point
  14. Ναι, έχει πρόσοψη στη Μαυρογιώργου. Ευχαριστώ.
    1 point
  15. Καλησπέρα, δεν πάει έτσι είναι οικισμός με χάρτη. Στείλε ΕΓΣΑ για ακριβή εντοπισμό.
    1 point
  16. Επανέρχομαι στο θέμα και μετά το τηλέφωνο στο 235, με είπαν 1. Επιλέγω 1.β και 1.ε 2. Οι καρτέλες [Δόμηση/Χρήσεις/Θέσεις Στάθμευσης] είναι προαιρετικές 3. Ανεβάζω την θεωρημένη ΟΑ μαζί με την ρύθμιση Ν4495 Αυτά και καλή συνέχεια
    1 point
  17. σωστα... Πάντως, σε επομενο σταδιο, θα πρεπει να γινει σχετικη χωρικη μεταβολή, ωστε να εχει νομιμο τιτλο κυριοτητας....
    1 point
  18. Το αρθρο 98 μιλαει για επεκταση μιας ΟΙ σε κοινοχρηστα, ειτε εντος του νομιμου ογκου της οικοδομης ειτε εκτος αυτού. Η επεκταση μιας ΟΙ σε χωρο κοινοκτητο μεν αλλά αποκλειστικης χρησης τρίτου, [οπως στο ανω ερωτημα, όπου ο δικαιουχος του "αερα" εχει δικαιωμα αποκλειστικης χρησης καποιων "τμηματων"], προφανως και προσβάλλει το δικαιωμα του χρηστη , ο οποιος δικαιουται να ασκησει τα σχετικά δικαιώματά του... Και δεν βλεπω να υπαρχει "προβλεψη" τακτοποιησης για την επεκταση μιας ΟΙ σε χωρο αποκλειστικης χρησης τριτου, με βαση τις σχετικες διαταξεις.
    1 point
  19. Εκδίδεται άδεια νομιμοποίησης για αυθαίρετο κατασκευασμένο προ τις 28-7-2011 , με τις διατάξεις του αρθ.106. εφόσον φυσικά πληρούνται οι ισχύοντες όροι δόμησης του οικοπέδου ( κάλυψη δόμηση ύψος κλπ ).
    1 point
  20. Έτσι κι αλλιώς η ΕΕΔΜΚ δεν ελέγχεται από την ΥΔΟΜ. Βάλε το σωστό διάγραμμα, και σημείωσε ότι η διαφορά με το Κτημ/γιο έγκειται στη μη καταχώριση της απαλλοτρίωσης
    1 point
  21. Ενδιαφέρον άρθρο από την οικονομική στήλη της Καθημερινής για τις καθυστερήσεις του προγράμματος . "Από τις 21.000 εγκεκριμένες αιτήσεις, στο στάδιο πληρωμής, βρίσκονται οι 62" https://www.moneyreview.gr/green-economy/103389/kathysteriseis-stis-pliromes-toy-exoikonomo-aytonomo/
    1 point
  22. από τη στιγμή που αυτό προβλέπεται για δηλώσεις 4495/17, δηλ να μην μπορούν να περαιωθούν αν δεν εξοφληθούν όλες οι δόσεις, φυσικά και μπορείς.
    1 point
  23. Version 1.0.0

    1.036 downloads

    Συνημμένα θα βρείτε: Παρουσίαση Στεγανοποίησης Συμβατικού Δώματος της MACON (pdf) Σχέδια τεχνικών λεπτομερειών (pdf) Άρθρο Μελέτης για ένταξη σε μελέτες εφαρμογής (doc) Excel Υπολογισμού Κόστους Στεγανοποίησης Συμβατικού Δώματος (-οι οδηγίες χρήσης βρίσκονται μέσα στο αρχείο- για τιμές παρακαλούμε επικοινωνήστε με τη MACON) Επιπρόσθετα, κάνοντας κλικ εδώ μπορείτε να κατεβάσετε: Τεχνικά Φυλλάδια όλων των υλικών της λύσης Σχέδια τεχνικών λεπτομερειών σε dwg Από το Τεχνικό Τμήμα της MACON - www.macon.gr
    1 point
  24. Αν δεν αλλάζει ο πληθυσμός δεν βλέπω τον λόγο
    1 point
  25. Αφού θα γκρεμιστεί να γκρεμιστεί τώρα Αφού συμπεριλήφθηκαν στο σ.δ της ο.α και αφού δεν έχεις κανένα δικαίωμα ελέγχου της δήλωσης Ποιος ο λόγος να ανησυχείς!
    1 point
  26. ΤΟΤΕΕ 20701-1/2017 και βοήθεια του προγράμματος ΤΕΕ-ΚΕΝΑΚ…. Μια καλή ανάγνωση-επανάληψη θα βοηθήσει απίστευτα…..
    1 point
  27. Ναι, προφανώς έχεις θέμα με τα Ελληνικά σου. Θα πας στο control panel -> Region -> Καρτελάκι Administrative και μετά διαλέγεις Ελληνικά. Κάνε επανεκκίνηση και λογικά θα είσαι οκ.
    1 point
  28. Σωστά κατάλαβες! (το δες -ήταν δεν) Πάρε τηλέφωνο εδώ 2103291235 (τμήμα ΤΕΕ αρμόδιο για το σύστημα e-Αδειες και έκδοσης βεβαιώσεων σύνδεσης με Δ.Κ.Ω.) καθώς εγώ ως παππούς που είμαι ξέχασα να πάρω σήμερα. Πάντως χθες που πήρα κατά λάθος μου στο τηλέφωνο ...234 για να ρωτήσω για την ηλεκτροδότηση κτίσματος προ του 1955 η κυρία που μου απάντησε δεν ήξερε με σιγουριά να μου απαντήσει που υπάγεται Τα μόνα που μου διευκρίνισε είναι: Πρώτον ότι ακόμη και στις περιπτώσεις: Α) έντυπης Ο.Α οποιουδήποτε έτους-χωρίς απαίτηση ΠΕΚ Β) Ο.Α με απαίτηση έκδοσης ΠΕΚ απαιτείται σίγουρα θεώρηση ηλεκτροδότησης από την ΥΔΟΜ και Δεύτερον ότι αν σε οποιαδήποτε Ο.Α υπάρχει ήδη θεώρηση για ηλεκτροδότηση -οποιουδήποτε έτους -τότε δεν απαιτείται νέα θεώρηση (και εισάγουμε αυτήν στο σύστημα)
    1 point
  29. Η "χρησικτησια" εχει "κριθει", με βαση τα χαρτια που ζήτησε το ΕΚ και τα οποια κατεθεσε...[και εάν και αφου κανενας αλλος δεν δηλωσε το ίδιο ακινητο] Εαν ειναι αρτιο και οικοδομησιμο δεν απαιτείται τπτ αλλο. Εαν όμως, επικαλειται "παρέκκλιση", υπαρχει ενα θεμα...αλλά αυτό εχει σχεση με τις πολεοδομικες διαταξεις Ιδιοκτήτης ειναι.
    1 point
  30. Ναι εφ' όσον πρόκειται για νόμιμο κτίριο (ως προ του '55) σε μη οικοδομήσιμο οικόπεδο, και αφού συλλεχθούν και οι τυχόν απαιτούμενες εγκρίσεις.
    1 point
  31. Άρα ήταν μια αυθαίρετη απαίτηση που επιβεβαιώθηκε με τη σύμφωνη αυθαίρετη γνώμη άλλης αυθαιρετούσας ΥΔΟΜ ... Κάποιος έλεγε "μεγάλη σύγχυση, ωραία κατάσταση !". Για να τους απαντήσεις επί της απαίτησης (και για να διευκολύνεις νόμιμα την υπόθεσή σου) ρώτησέ τους : "και αν δεν το έλεγα όροφο, το άφηνα όλο σοφίτα και προσμετρούσα τα παραπάνω από το 50% τετραγωνικά στο ΣΔ ? δεν θα κέρδιζα περισσότερη επιφάνεια και μάλιστα με λιγότερη φασαρία για να υπολογίζω κλιμακοστάσια και διαδρόμους ?". υγ. Είναι βέβαιο ότι αρχιτεκτονικά και κατασκευαστικά θα σου βγει καλύτερη κάτοψη ...
    1 point
  32. Ναι! Ακόμα δεν τελείωσε η έκδοση της άδειας, αλλά μετά από συζητήσεις με τους υπάλληλους θα προχωρήσει κανονικά. Δέχτηκαν το πλάτος της σκάλας (1,40μ), με τη λογική ότι μπορεί να εγκατασταθεί αναβατόριο, δέχτηκαν να μην προσμετρήσει ο διάδρομος με το πλατύσκαλο, αρκεί να είναι 1,50μ και πάνω (ώστε να κανει πλήρη περιστροφή ένα καροτσάκι). Για να δεχτούν το υπόλοιπο τμήμα του ορόφου ως σοφίτα, ήθελαν διαφοροποίηση στο ύψος του πατώματος (λογικό) οπότε πρόσθεσα δύο σκαλοπάτια από τη μία πλευρά δίπλα στη σκάλα κι έκανα μία εσοχή για τις δυο πόρτες των παιδικών δωματίων. Και αφού καταργήθηκε το μέσο υψος 2,20 για να μην προσμετράνε τα τετραγωνικά της σοφίτας, δεν είχαμε πρόβλημα ούτε με την στέγη. Με τον ΗΧ δεν είχα πρόβλημα.
    1 point
  33. Επιμένω ότι θέλει όλο γράψιμο από την αρχή. Υπάρχει και ελληνική γλώσσα. Αν όλα εννοούνται να κάνουμε νόμους με νοήματα. υ.γ. Πάντως το αρχικό σχόλιό μου, δεν έγινε για το συγκεκριμένο σημείο αλλά αναφερόταν στον τίτλο του νήματος "ενέργειες υπηρεσιών".
    1 point
  34. Οι γνωματεύσεις ΣΛΟΤ δεν αφορούν τη φορολογική αντιμετώπιση του θέματος , αλλά μόνο τη λογιστική πλευρά. Από την άποψη αυτή το τέλος επιτηδεύματος είναι δαπάνη της χρήσεως στην οποία προκύπτει και όχι αυτής (της χρήσεως) στην οποία διακανονίζεται (πληρώνεται ) . Αυτό με απλά λόγια σημαίνει ότι την 31/12/2016 (και κάθε 31/12 .....) να κάνουμε μια εγγραφή και να περάσουμε στα έξοδα της χρονιάς και το τέλος επιτηδεύματος. Βρίσκεις μια στήλη στο βιβλίο και το καταχωρείς (γενικά έξοδα , λοιπά έξοδα , φόροι και τέλη , μικρή έως καμιά απολύτως σημασία δεν έχει ................) Επιπλέον πάντα σύμφωνα με τη λογιστική οδηγία και τις γνωματεύσεις ΣΛΟΤ , το τέλος επιτηδεύματος δεν θα εμφανίζεται στην κατάσταση αποτελεσμάτων περιόδου ως φόρος δηλ δε θα το αθροίζουμε με τον φόρο εισοδήματος . Τελειώσαμε με τη λογιστική απεικόνιση και πάμε στη φορολογική αντιμετώπιση τώρα . Με βάση το Ν 4172/2013 και την ΠΟΛ 1113/2015 το τέλος επιτηδεύματος είναι μια δαπάνη που φορολογικά δεν αναγνωρίζεται προς έκπτωση από τα ακαθάριστα έσοδα , οπότε θα πρέπει να ακολουθήσει η φορολογική αναμόρφωση της δαπάνης αυτής . Αν θέλαμε να μιλήσουμε σε μια "τεχνική γλώσσα" η μη φορολογική αναγνώριση της δαπάνης αυτής δημιουργεί μια διαφορά ανάμεσα στη λογιστική και στη φορολογική βάση (τις βάσεις αυτές θα πρέπει να τις παρακολουθούμε είτε έχουμε απλογραφικά , είτε έχουμε διπλογραφικά βιβλία ). Η διαφορά αυτή δε μπορεί να αναστραφεί στο μέλλον , επομένως χαρακτηρίζεται ως μόνιμη διαφορά. Στην κατάσταση φορολογικής αναμόρφωσης θα αναγραφεί στον κωδ. 2007 -φόροι και τέλη που δεν αναγνωρίζονται -.
    1 point
  35. Ο ΣΔ μπορεί να εξαντλείται και "κατά δήλωση" των ιδιοκτητών στο ΔΔ, όπως λέει παραπάνω ο dimitris11140 (στο 2). Γενικά ο κανόνας είναι να χρησιμοποιούμε το Ηmax εκτός αν πρέπει οπωσδήποτε να μειωθεί το Δ/δ οπότε περιορίζεται το ύψος με συναίνεση-δέσμευση των ιδιοκτητών. Ο παραπάνω περιορισμός διαρκεί όσο υπάρχει το κτήριο που τοποθετήθηκε με βάση αυτόν ...
    1 point
  36. Ευχαριστώ όλους τους εν Χριστό αδερφούς που συνέδραμαν στην δημιουργία και διάθεση αυτού του αρχείου!
    1 point
  37. πχ αν 1,50*Π=6μ τότε βάζεις 7,5 και όχι 6
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Παράταση έως τις 11 Σεπτεμβρίου 2026 για την εξαγορά καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου
      Παράταση για ένα χρόνο, δηλαδή έως τις 11 Σεπτεμβρίου 2026, δίνει το κράτος στην εξαγορά καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου. Η εξαγορά καταπατημένων εκτάσεων διέπεται από τον νόμο 5024/2023, ο οποίος προβλέπει τη διαδικασία μέσω ψηφιακής πλατφόρμας στο gov.gr. Ωστόσο, η εξαγορά δεν επιτρέπεται σε δασικές εκτάσεις ή άλλες περιοχές που είναι κοινόχρηστα αγαθά, εξαιρουμένων των «πραγμάτων εκτός συναλλαγής», όπως ορίζονται στο Αστικό Κώδικα.
      • 0 απαντήσεις
    • Ο πρώτος εικονικός ψηφιακός βοηθός μουσείου από το ΝΟΗΣΙΣ
      Έχει το ύψος ...μπασκετμπολίστα, όμως η δουλειά του δεν είναι να βάζει καλάθια, αλλά να σχεδιάζει προσωποιημένες περιηγήσεις επιστημονικού ενδιαφέροντος. Ο λόγος για το διαδραστικό κιόσκι ενημέρωσης, στο οποίο «κατοικοεδρεύει» ο «NOE515», ο εικονικός ψηφιακός βοηθός του Κέντρου Διάδοσης Επιστημών και Μουσείου Τεχνολογίας ΝΟΗΣΙΣ, αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ. Ο NOE515, που αποτελεί τον πρώτο εικονικό βοηθό με χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης (ΤΝ) σε μουσείο στην Ελλάδα, χρηματοδοτήθηκε εξ ολοκλήρου από ίδιους πόρους του ΝΟΗΣΙΣ. Αποτελεί ένα καινοτόμο εργαλείο ΤΝ, που βελτιώνει την εμπειρία του επισκέπτη, προσφέροντας προσωποποιημένη πληροφόρηση και θα αποτελέσει μέρος των δραστηριοτήτων, που το ΝΟΗΣΙΣ θα παρουσιάσει στην 89η ΔΕΘ, στις 6-14 Σεπτεμβρίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
      Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας
      • 0 απαντήσεις
    • «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
      Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

      Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).

      Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.

      • 2 απαντήσεις
    • ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
      Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.

      Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
      1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
      ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
      προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
      την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
      μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
      τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
      γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.

      2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
      μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.

      3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.

      4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς: 
        • Downvote
      • 62 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.