Πίνακας Κορυφαίων
Δημοφιλές Περιεχόμενο
Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 05/06/2024 σε όλες τις περιοχές
-
Το συγκεκριμένο ερώτημα έχει χιλιοαπαντηθεί μέσα στο συγκεκριμένο thread: Η απάντηση είναι η εξής: Τα εξωτερικά (περιμετρικά) όρια όλων των PST_KAEK που έχεις στο διάγραμμα θα πρέπει να ταυτίζονται με τα εξωτερικά όρια όλων των DGM_PROP_FINAL. Απλοποιημένα δηλ το συνολικό εμβαδόν όλων των PST_KAEK που υπάρχουν μέσα στο διάγραμμά σου θα πρέπει να ισούται με το συνολικό εμβαδόν όλων των DGM_PROP_FINAL. Μπορεί το αρχικό όριο του κτηματολογίου, να ταυτίζεται με το νέο τελικό;;; Προσοχή: Μην το συγχέεις με τα εσωτερικά όρια!!!3 points
-
Πληκτρολογείς: SELECTIONCYCLING 0: OFF 2: ΟΝ3 points
-
Μάλλον πάνε να τρελάνουν τον κόσμο!!! Είδα πριν λίγο αυτή την συνέντευξη του Ευθ. Μπακογιάννη Γ.Γ. χωρικού σχεδιασμού και αστικού περιβάλλοντος. https://www.ertnews.gr/roi-idiseon/eyth-mpakogiannis-ti-isxyei-gia-tin-efarmogi-metron-proliptikis-pyroprostasias-mesa-i-konta-se-dasikes-ektaseis/ Λέει καθαρά ότι για ακίνητα εντός σχεδίου πόλης, αν είναι σε απόσταση έως 300 μέτρα από δασική έκταση, δεν πρέπει να κάνουν τίποτε, παρά να καθαρίσουν τα ξερά χόρτα!!! Ποιος ξέρει τι λέει, ποιος ξέρει τι γράφει και ποιος θα κάνει τί; Ελλάς το μεγαλείο σου...2 points
-
@tettris το λογικό είναι ότι δεν μπορείς να προτείνεις πρόσκαιρα μέτρα καθώς η τεχνική έκθεση είναι μία και πάγια. Δεν μπορείς πχ. να καταδείξεις ποιο συγκεκριμένο δέντρο οφείλει να κλαδέψει ο ιδιοκτήτης και μόνο, διότι μεθαύριο θα φυτέψει ένα άλλο και που δεν θα αναφέρεται/περιλαμβάνεται στην Έκθεση... Επιπλέον, δεδομένου ότι σε όλα τα κτίσματα γίνονται αργά ή γρήγορα εργασίες μικρής κλίμακας που δεν γνωρίζουμε από τώρα, ο ιδιοκτήτης απλά θα πρέπει να γνωρίζει τι να προσέξει κατά τις τότε εργασίες του ώστε να μην βρεθεί υπόλογος. Έτσι, από την αρχή, όπως διαπίστωσες, είχα γράψει ότι τα μέτρα θα πρέπει να είναι γενικά. Όμως (!). Στη διευκρινιστική που προέκυψε αργότερα, αναφέρονταν ότι ο επιστήμονας θα πρέπει να προτείνει και διοικητικές πράξεις για τις απαιτούμενες εργασίες που προκύπτουν βάσει των μέτρων. Αυτό, με πέταξε λίγο έξω από την παραπάνω λογική, δεδομένου ότι δεν μπορείς να προτείνεις ΔΠ επ' αόριστων κι ακαθόριστων εργασιών. Μετά από αυτή τη διευκρινιστική, τείνω περισσότερο στο ..."μικτό" μοντέλο. Δηλαδή, αναφορά στις γενικόλογες υποχρεώσεις του κανονισμού και εξειδίκευση της κάθε υποχρέωσης στην παρούσα κατάσταση. Πχ. "Τα δέντρα (κλάδοι) πρέπει να διατηρούν απόσταση 3 μέτρα από το κτίσμα. Εκ τούτου, το δέντρο α/α1 του σκαριφήματος πρέπει να κλαδευτεί άμεσα". Ή "Οι τέντες πρέπει να είναι πυράντοχες. Εκ τούτου, η τέντα αα2 στο σκαρίφημα, πρέπει να αντικατασταθεί από πυράντοχη". Το μεγαλύτερο πρόβλημα του κανονισμού είναι ότι εφαρμόζεται ξαφνικά, μετ' επιτάσεως και άγχους, και δεν υπάρχει κάποια αρμόδια επιτροπή να παρέχει Q&A. Είμαι σχεδόν βέβαιος ότι τεράστιο μέρος από τις Τεχν. Εκθέσεις που έχουν κατατεθεί ως σήμερα περιέχουν σφάλματα, ακριβώς επειδή ανακαλύπτουμε κάθε ημέρα και μία νέα λεπτομέρεια που δεν είχαμε διαπιστώσει.2 points
-
Πρόστιμο ανέγερσης = τετραγωνικά Χ τιμή ζώνης Πρόστιμο διατήρησης = 50% ανέγερσης Χ έτη Νομίζω πως δεν υπάρχει έκπτωση, αλλά και να υπάρχει πρακτικά δεν έχει σημασία. Στην ουρά και εσύ για Κατηγορία 5. Ας είναι καλά ο φωστήρας Χατζηδάκης που την κατήργησε...2 points
-
2 points
-
Version μετά τον ΝΟΚ ...
107.926 downloads
Η ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΗΣ ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ ΑΝΑΣΤΕΛΛΕΤΑΙ (Η έκδοση 17 παραμένει στα αρχεία για ιστορικούς λόγους ως παλαιότερη έκδοση) ΑΙΤΙΑ Ο ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ - Ρητορική (1375b) - “οὐδὲν διαφέρει ἢ μὴ κεῖσθαι ἢ μὴ χρῆσθαι” "δεν υπάρχει καμιά διαφορά ανάμεσα στο να μην υπάρχει ένας νόμος και στο να μην εφαρμόζεται" Το κείμενο του Ν.4067 (ΝΟΚ) με ενσωματωμένες τις Τεχνικές Οδηγίες εφαρμογής του και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024)[ 1] [ 1]Αλλαγές και Προσθήκες με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024) : - άρθρο 11, παρ.6.λδ - άρθρο 14, παρ.1, 2, 4 - άρθρο 16, παρ.3 - άρθρο 17, παρ.2, 4, 6, 8 - άρθρο 18, παρ.3 - άρθρο 21, παρ.1 - άρθρο 25 - άρθρο 26, παρ.4, 5 - άρθρο 26Α - άρθρο 27, παρ.2, 8 - άρθρο 27Α Αλλαγές με τον ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Αλλαγές με τον ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον ν.4933/22 (ΦΕΚ 99Α/20.5.2022) Αλλαγές με τον ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον ν.4821/21 (ΦΕΚ 134Α/31.7.2021) Αλλαγές με τον ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με τον ν.4726/20 (ΦΕΚ 181Α/18.9.2020) Αλλαγές με τον ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον ν.4663/20 (ΦΕΚ 30Α/12.2.2020) Αλλαγές με τον ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον ν.4605/19 (ΦΕΚ 52Α/1.4.2019) Αλλαγές με τον ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.6.2018) Αλλαγές με τον ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/23.1.2018) Αλλαγές με τον ν.4495/17 (ΦΕΚ 167Α/3.11.2017) Αλλαγές με τον ν.4467/17 (ΦΕΚ 56Α/13.4.2017) Αλλαγές με τον ν.4414/16 (ΦΕΚ 149Α/9.8.2016) Αλλαγές με τον ν.4342/15 (ΦΕΚ 143Α/9.11.2015) Αλλαγές με τον ν.4315/14 (ΦΕΚ 269Α/24.12.2014) Αλλαγές με τον ν.4280/14 (ΦΕΚ 159Α/8.8.2014) Αλλαγές με τον ν.4258/14 (ΦΕΚ 94Α/14.4.2014) [Η «ορφανή» παρ.32 του άρθρου 20 του ν.4258/14 τοποθετήθηκε στο τέλος του άρθρου 23] Αλλαγές μέχρι και τη δημοσίευση του ν.4178/13 (ΦΕΚ 174Α/8.8.2013) Σχετικά αποσπάσματα από τις Τεχνικές Οδηγίες ΝΟΚ (απόφαση 63234/19.12.2012) Σχόλια – Προφανείς διορθώσεις Επισημάνσεις – Τονισμοί ΣΥΝΤΟΜΟΓΡΑΦΙΕΣ : (ΕΚΤ > ισχύει EKTός σχεδίου) και (ΟΙΚ > ισχύει εντός OIKισμού) Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)1 point -
Ναι μπορείς και χίλια συγνώμη!1 point
-
Gestalt Όσα σου έγραψα στα έγραψα θεωρώντας ότι το υπόγειο σου είναι μεγαλύτερο της κάλυψης ορόφων.1 point
-
1 point
-
Καλησπέρα, για κατ.2 δεν χρειάζεται ΜΣΕ όπως αναφέρεις.1 point
-
Υπάρχει η ΚΥΑ που είναι σαφής στο θέμα του πεδίου εφαρμογής. Τι λέει ο καθένας, τι ακούει ο καθένας και τι καταλαβαίνει ο καθένας είναι άλλη υπόθεση.1 point
-
Και επειδή ακούγονται διάφορες κοτσάνες στα ΜΜΕ (είτε από δημοσιογράφους είτε από πολιτικά πρόσωπα ) η περίπτωση απόκλισης από τα μέτρα (με ευθύνη βέβαια των μηχανικών !!!) αφορά ΜΟΝΟ τα προληπτικά και όχι τα άλλα (ενεργητικής και παθητικής πυροπροστασίας όπως μάντρες κ.λ.π) Μου κάνει εντύπωση ότι μέχρι σήμερα δεν έχει πάρει επίσημη θέση το ΤΕΕ με στοιχεία .1 point
-
Πήγα από κει και πολύ απλα θέλουν ΟΛΑ τα αρχεία της ρύθμισης!! όχι μόνο σχέδια. Βέβαια από την άλλη σου λέει γιατί δεν την εκδίδετε μονοι σας την πράξη? Τότε γιατί αυτό το πινκ πονγκ με τις διορθώσεις? Πως προχωράει η αίτηση αλλιώς δεν το κατάλαβα.....Σημ: πρόκειται για αναθεώρηση έντυπης για αλλαγή επιβλέποντος μηχ/γου. Σημ. β: εγώ δεν το ήξερα , αλλά από το Πάσχα και μετα η ΥΔΟΜ Παλλήνης μετακόμισε στην Ανθούσα. Απλά το αναφέρω μήπως γλυτώσει κανένας συνάδελφος την ταλαιπωρία!1 point
-
Είναι βέβαιο ότι όλα θα ανατραπούν. Τα κόστη είναι τρομερά και όποιος ιδιοκτήτης ενημερωθεί γι αυτά δεν θα κάνει τίποτα (μετά από τα σχετικά βλαστήμια). 1.000.000 ιδιοκτήτες αφορά (κατ την ΠΟΜΙΔΑ και ίσως να είναι περισσότεροι) και άπειρα χωριά ή άλλες αστικές και μη περιοχές.1 point
-
Μετά από επικοινωνία με το help desk του υπουργείου μου είπανε ότι ΥΔ υποβάλλει ένας μόνο ιδιοκτήτης ("το λέει στο ΦΕΚ", το οποίο δεν το διάβασα όλο να πω την αλήθεια). Εάν πάει και δεύτερος να το δηλώσει δεν του το επιτρέπει η πλατφόρμα γιατί έτσι σχεδιάστηκε. Και από προσωπική εμπειρία, επειδή η πλατφόρμα του Κτηματολογίου είναι δυσλειτουργική (για τα μπάζα είναι) καλό είναι να χρησιμοποιούμε τις συντεταγμένες.1 point
-
Διαπίστωσα ως τώρα δύο κωλύματα: 1) Σε όσες περιοχές έχει ολοκληρωθεί η κτηματογράφηση, η εφαρμογή δεν επιτρέπει την κατάθεση Υ/Δ από διαφορετικούς ιδιοκτήτες για το ίδιο ακίνητο. Βγάζει μήνυμα αποτυχίας "ο καθαρισμός έχει δηλωθεί για το συγκεκριμένο έτος". Το οποίο έρχεται σε αντίφαση με την υποχρέωση κατάθεσης υπεύθυνης δήλωσης των ιδιοκτητών για τον καθαρισμό. 2) Επειδή η εφαρμογή τραβά δεδομένα από το Κτηματολόγιο, υπάρχουν περιπτώσεις που δεν επιτρέπει την υποβολή λόγω "διαφορών μεταξύ φορολογικών στοιχείων και κτηματολογίου".1 point
-
Ως ειδικός επιστήμονας δεν απαιτείται πιστοποίηση πραγματογνώμονα. Εγγράφεσαι στις λίστες πραγματογνωμόνων του ΤΕΕ και των δικαστηρίων και αν οριστείς αναλαμβάνεις υπόθεση. Εκτιμητές ακινήτων πιστοποιούνται μέσω της peoplecert σχήμα valuer ή expert valuer, για τις ειδικότητές σου, πληροφορίες θα βρεις στο avag.gr, ή εναλλακτικά μέσω RICS.1 point
-
το υπόγειο ως κλειστός χώρος συμπεριλαμβάνεται στο ποσοστό κάλυψης (άρθρο 12 παρ 3 ΝΟΚ) και επομένως αλλάζει το διάγραμμα κάλυψης (και με τον παλιό ΓΟΚ 85 το ίδιο ίσχυε σε περίπτωση υπογείου εμβαδού μεγαλύτερου του περιγράμματος ορόφων)1 point
-
1. Ως Κατηγορία 5 δεν μπορεί να τακτοποιηθεί. 2. Μπορεί να κληρονομηθεί, όντας αυθαίρετο, χωρίς νομιμοποίηση. 3. Νομιμοποίηση (με οικοδομική άδεια νομιμοποίησης) κάνεις σύμφωνα με τον Οικοδομικό Κανονισμό που ίσχυε όταν κατασκευάστηκε. Προφανώς πρέπει να μην παραβιάζει τους όρους δόμησης που ίσχυαν τότε. 4. Στην νομιμοποίηση με άδεια, θα πρέπει να πληρωθεί πρόστιμο αυθαιρέτου. Επειδή το πρόστιμο θα είναι τεράστιο, η περίπτωση της οικοδομικής αδείας είναι μη ρεαλιστική. 5. Συμπερασματικά, χωρίς τακτοποίηση, νομιμοποίηση δεν γίνεται πρακτικά. 6. Κάποια στιγμή θα επανέλθει η Κατηγορία 5, ας περιμένουν οι κληρονόμοι.1 point
-
Η συμβολαιογράφος λέει βλακείες! Μάλλον θέλει να εισπράξει "εύκολο χρήμα"... Δεν υπάρχει απολύτως καμία πιθανότητα να διεκδικήσετε κάτι μέσω χρησικτησίας σε κοινόχρηστο χώρο ακινήτου!!!1 point
-
Λυκούργο, σε ευχαριστώ πολύ για την απάντησή σου. Τελικά κατέθεσα την αίτηση ηλεκτρονικά μέσω του Δήμου Αθηναίων και θα πάρω τα αντίγραφα από το αρχείο της Πολεοδομίας στη Συγγρού 77.1 point
-
Είναι το ακριβώς αντίθετο στην πολεοδομική νομοθεσία. Μπερδεύεις ζητήματα ελευθεριών και ανθρωπίνων δικαιωμάτων με πολεοδομικά ζητήματα. Τέσπα ότι νομίζει κανείς, πάνε βάλε αντλία θερμότητας στην πρασιά και πες του δεν είμαστε δικτατορία στο αρ. 17 παρ. 8.Β δεν απαγορεύει την αντλία θερμότητας στην πρασιά.1 point
-
Το κτίσμα ρυμοτομείται από το Σχέδιο Πόλεως (ρυμοτομικό σχέδιο) όχι από την Π.Ε. Το εγκεκριμένο Ρυμοτομικό φαίνεται το κτίσμα ? Αν δεν φαίνεται, σημαίνει ότι το κτίσμα κατασκευάστηκε αυθαίρετα μετά το ρυμοτομικό εντός του πλάτους της προβολεπόμενης οδού, οπότε δεν αποζημιώνεται.1 point
-
Όταν εγώ έγραψα ότι... "Αρνούμαι να πιστέψω πως υπάλληλος πολεοδομίας είπε" ...., αυτά δηλ. που εγραψες ότι είπε, δεν ήταν "μομφή" για εσένα αλλά εννοούσα ακριβώς αυτά που έγραψε, ο πάντα καλά ενημερωμένος, συνάδελφος zavi. Και ότι άλλο έγραψε για το θέμα να το λάβεις υπόψιν. Με την ευκαιρία αυτού του θέματος θα ήθελα να τονίσω: Όταν εξετάζονται Πολεοδομικά θέματα μη προσφεύγετε σε χάρτες θέασης του κτηματολογίου!! Αυτό είναι ένα εντελώς άλλο θέμα. Θα πρέπει να επισκέπτεστε την πολεοδομία ή την τεχνική υπηρεσία του δήμου και να ζητάτε να δείτε (πάντα) την ΠΙΝΑΚΙΔΑ της ρυμοτομίας μέσα στην οποία βρίσκεται το οικόπεδο που εξετάζετε. Τα σχέδια προ Ε.Π.Α. (δηλ. προ Τρίτση & ν.1337/83) είναι σχέδια, συνήθως, σε κλίματα 1/500 και σε σύστημα συντεταγμένων ΗΑΤΤ, ενώ τα σχέδια Ε.Π.Α. (πράξεις εφαρμογής) είναι σε κλίμακα 1/1000 και έχουν διαστάσεις, καθαρού σχεδίου, 45cm επί 60cm και datum UTM (3 ζωνών μερκατορική προβολή) ή τα πολύ νεότερα σχέδια Π.Ε. είναι σε "περιβάλλον" ΕΓΣΑ 87. Αν βρίσκεστε σε Π.Ε. & κυρωμένη πράξη, θα ζητάτε ΠΑΝΤΑ από την υπηρεσία τον "Πίνακα της Πράξης" που αφορά το οικόπεδο που εξετάζετε (ο Δημήτρης το λέει σεντόνι), τον πίνακα με τις συντεταγμένες Χ,Υ, των κορυφών των ΝΕΩΝ οικοπέδων που δημιούργησε η μελέτη της Πράξης (αυτοσχέδιο Ο.Τ.) και ένα απόσπασμα- φωτοαντίγραφο από την μητρική πινακίδα του Ρ. Σχεδίου για το οικόπεδο που εξετάζεται. Μη περιμένετε να δείτε, σαν τελικά οικόπεδα, τις αρχικές ιδιοκτησίες που δηλώθηκαν και μη απορήσετε αν δείτε δρόμους εκεί που δεν υπήρχαν. Απλά εδώ έχουμε ένα ΝΕΟ Ρ.Σ.1 point
-
Λοιπόν Η περιπλοκότητα του θέματός σου βασίζεται στο εξής θεσμικό κενό: Για τη βεβαίωση μεταβίβασης σε οριζόντια ιδιοκτησία, όπως αυτή προκύπτει από την ταυτότητα ΔΕΝ απαιτείται ο έλεγχος εγκυρότητας της άδειας, κάνουμε την παραδοχή ότι η άδεια εγκρίθηκε κανονικά τηρώντας τις διατάξεις. Αυτά από τις οδηγίες ΤΕΕ από εποχή 4014. Εξαίρεση είναι όταν η άδεια έχει ανακληθεί, ή έχει εκδοθεί με ψευδή στοιχεία καταφανέστατα. Αν είσαι σε τέτοια περίπτωση, τότε το ακίνητο είναι και μη τακτοποιήσιμο, καθώς η οδηγία για τις τακτοποιήσεις σε άδειες μετά το 1983 με ψευδή στοιχεία οδηγούν σε κατηγορία 5, η οποία δεν είναι πλέον διαθέσιμη. Το μοναδικό ψευδές στοιχείο της άδειας που ενδεχομένως να προκύπτει από την περιγραφή σου είναι η εγκεκριμένη οδός που έχει πρόσωπο το οικόπεδο ενδιαφέροντος να είναι αδιάνοικτη. Αδιάνοικτη σημαίνει πρακτικά ένα ή συνδυασμός των παρακάτω: η πράξη εφαρμογής να μην έχει κυρωθεί ο Δήμος να μην έχει λεφτά να αποζημιώσει ρυμοτομούμενες ιδιοκτησίες ο Δήμος να μην έχει λεφτά να οριοθετήσει κράσπεδα το τοπογραφικό της άδειας να δείχνει ψευδή στοιχεία, προσοχή εδώ, όχι γεωμετρικά ψευδή, αλλά θεσμικά ψευδή Κατά την ταπεινή μου γνώμη, και εκ του ασφαλούς χωρίς να εμπλέκομαι μιας και οι απόψεις μέσω ιντερνετ είναι της πλάκας πάντα, λέω και εγώ τη δική μου, αν η άδεια δεν έχει ανακληθεί, τότε η αγοραπωλησία εκτελείται κανονικά. Συνήθως εγώ επικοινωνώ τον κίνδυνο στον εντολέα, και αποφασίζει αυτός. Είναι προσωπική απόφαση του καθενός να αναλαμβάνει ρίσκο, καθώς όλες οι μετατροπές πλούτου (πχ ρευστό σε ακίνητο) έχουν ρίσκο. Δεν υπάρχει συναλλαγή χωρίς κίνδυνο, καμία.1 point
-
Αρνούμαι να πιστέψω πως υπάλληλος πολεοδομίας είπε αυτό που μας μεταφέρεις: "..... Όταν όμως ρώτησα για την πράξη εφαρμογής μου απάντησε ότι κανονικά η άδεια δεν ισχύει γτ έπρεπε να έχει προηγηθεί πράξη εφαρμογής, ή έστω πράξη αναλογισμού"... Όπως γράφει παραπάνω ο Δημήτρης, θα το πω και εγώ: Είναι άλλο πράγμα η "πράξη εφαρμογής" και άαααλο η "πράξη τακτοποίησης και αναλογισμού". Έδώ στο φόρουμ εχουν γραφτεί αμέεεετρητες σελίδες γι' αυτά τα θέματα. (μάλλον και εσύ ΔΕΝ τα αναζήτησες!). "Πράξη εφαρμογής" γίνεται όταν για κάποιες περιοχές, που γειτνιάζουν με Ρ.Σχ. και ο δήμος αποφασίζει να επεκτείνει το Ρυμοτομικό σχέδιο του οικισμού προς αυτές τις "επιλεγμένες" (από κάποιο ΓΠΣ) περιοχές. Γι' αυτό η διαδικασία αυτή λέγεται και "επέκταση Ρ.Σχ."! Η "Πράξη τακτοποίησης και αναλογισμού" είναι εντελώς άλλο πράγμα. Γίνεται σε υπάρχοντα Ρ.Σ. για πολλούς και διάφορους λόγους. Ο Δημήτρης (και εγώ) έδωσε (ίσως πάνω από 10 φορές), εδώ στο φόρουμ, μία μπροσούρα που περιγράφει με κάθε λεπτομέρεια ότι έχει σχέση με τις τακτοποιήσεις και τους αναλογισμούς (δες και στην προηγούμενη σελίδα 7). Για το θέμα σου. Θα βγάλεις τα συμπεράσματά σου (αφού όμως κάνεις και τις αναζητήσεις σου εδώ στο φόρουμ) αν πάρεις στα χέρια σου το Τοπογραφικό της οικοδομικής άδειας. Αυτό το τοπογραφικό και ο πίνακας δεξιά με την "έρευνα ιδιώτη μηχανικού" δίνει πάντα χρήσιμες πληροφορίες! Υ.γρ. Εκτός και αν η Ο.Α. αφορά τις εγκυκλίους 106/1986 ή 59/87. (δηλ. Ο.Α. πριν την κύρωση της Π.Ε.)1 point
-
Ναι Βασίλη έτσι αναφέρεται, αλλά την άδεια αυτή τη βγάζουν όλοι μαζί.1 point
-
*Gestalt γιατί τότε είναι περιμετρικά τοιχία οπλισμένου σκυροδέματος.1 point
-
Συναδέλφοi να το κάνουμε λιανά : 1. ΕΝΤΟΣ ΣΧΕΔΙΟΥ / ΟΙΚΙΣΜΩΝ : (Αυτό ισχύει εδώ και λίγα χρόνια αλλά εως πέρυσι τα έλεγχαν μόνο κατόπιν καταγγελίας ) ΟΛΑ τα οικόπεδα έχουν υποχρέωση καθαρισμού είτε έχουν είτε δεν έχουν κτίσμα. 2. ΕΚΤΟΣ ΣΧΕΔΙΟΥ & ΕΚΤΟΣ ΟΙΚΙΣΜΩΝ : (Αυτά ισχύουν από εφέτος καθώς έως πέρυσι τα εκτός σχεδίου εξαιρούνταν ) α. ΟΛΑ τα γήπεδα που απέχουν έως 100μ από το όριο πόλεων και οικισμών έχουν υποχρέωση καθαρισμού είτε έχουν είτε δεν έχουν κτίσμα β. ΟΛΑ τα γήπεδα ασχέτως γειτνίασης με πόλεις / οικισμούς, εφόσον έχουν κτίσμα έχουν υποχρέωση καθαρισμού. TΕΛΙΚΑ : Τα μόνα που δεν έχουν υποχρέωση καθαρισμού είναι τα γήπεδα που βρίσκονται σε απόσταση μεγαλύτερη των 100 μ από πόλη / οικισμό και ταυτόχρονα δεν έχουν κτίσμα. Η πλατφόρμα που ενεργοποιήθηκε και η προθεσμία της 31ης Μαίου αφορά τον καθαρισμό των ακινήτων των παραπάνω περιπτώσεων. ΠΡΟΣΟΧΗ : Για τα ακίνητα που βρίσκονται εντός ή σε απόσταση 300μ από δασικές εκτάσεις και έχουν κτίσμα , ισχύουν επιπλέον οι δυσμενέστερες διατάξεις της άλλης πυροσβεστικής διάταξης που απαιτεί μελέτη μηχανικού με κατηγορίες επικινδυνότητας , ζώνες προστασίας μέτρα πυροπροστασίας κλπ. Για αυτά δεν εχει στηθεί ακόμη η ειδική πλατφόρμα και οι μελέτες υποβάλλονται στους Δημους.1 point
-
Θόδωρε καλησπέρα το κτίριο όπως γράφει και στο σαϊτ που ανέβασε ο jbosdas είναι προ του 2011 και άρα με ΓΟΚ 85 με κατόψεις Είναι πράγματι εντυπωσιακό και χαρακτηριστικό στην περιοχή αλλά εμένα -ίσως λόγω γήρατος-λίγο με ζαλίζει καθώς γίνεται ένα έντονο ογκο-οπτικό παιχνίδι με τους τοίχους και τη λοξότητα τους καθ΄ύψος σε σχέση με την κατεύθυνση της πρόσοψης του Όσο για το β' κτίριο που σε φώτο ανέβασα, δεν ξέρω -αλλά κατά πιθανότητα 90% όχι -δεν είναι του ιδίου Αρχιτέκτονα1 point
-
1. Αν έχει ήδη παραχωρηθεί σε κοινή χρήση, δεν του ανήκει μάλλον οπότε δεν πρέπει να εμφανιστεί. Μπορείς να ρωτήσεις και την Συμβολαιογράφο για το ιδιοκτησιακό της παραχωρημένης λωρίδας. 2. Δεν είναι ρυμοτομική είναι όριο οικοπέδου.1 point
-
Βοηθητικός χώρος χρήσης κατοικίας είναι η αποθήκη. Η χρήση αποθήκη αναφέρεται σε επαγγελματικές αποθήκες.1 point
-
O κτιριοδομικός αναφέρεται σε οριογραμμές ρέματος (οριοθέτηση) ενώ ο Ν4258/14 σε γραμμές πλυμμήρας (προσωρινή οριοθέτηση). Δεν καταργείται κάτι.1 point
-
Αν δεν υπάρχουν κατόψεις ή περιγραφές των χρήσεων των χώρων στα συμβόλαια (ή αν συμπίπτουν με τα σημερινά) και αν δεν υπάρχουν σχέδια διοικητικών πράξεων για σύγκριση ή εμφανής μεταγενέστερες επεμβάσεις, τότε είναι νόμιμο ως έχει εσωτερικά.1 point
-
Χαίρετε , χρόνια πολλά σε όλους, σε προσθήκη κατ' επέκταση και λειτουργικά εξαρτώμενη με το υφιστάμενο κτίριο η ΜΕΑ (ολόκληρου του κτιρίου) τι ενεργειακή κατηγορία πρέπει να καλύπτει?1 point
-
@tettris~Ο ορισμός αυτός χρησιμοποιείται κατά κόρον στα νομικά κείμενα και προέρχεται από την υπ' αριθμόν 23/2000 απόφαση της ολομέλειας του Αρείου Πάγου. Χρήσιμες είναι οι δύο παράγραφοι που περιλαμβάνουν τις λέξεις «περικλείεται» και «περίκλειστους», όπου γίνονται παραπομπές σε άρθρα του Αστικού Κώδικα. Η σύσταση ιδιοκτησιών είναι, κατ' αποκλειστικότητα, αρμοδιότητα συμβολαιογράφου. Συνεπώς, στο ερώτημά σου η απάντηση είναι μία και μοναδική: συνεννόηση με τον συμβολαιογράφο, ιδίως εάν πρόκειται να ακολουθήσει μεταβίβαση. @amadeus2000~Η περιγραφή της τωρινής κατάστασης ως «λειτουργική συνένωση» είναι ανακριβής. Τα δύο καταστήματα ενοποιήθηκαν, όπως αναφέρεις, μετά από καθαίρεση της μεσοτοιχίας που τα χώριζε. Λειτουργική συνένωση δύο χώρων σημαίνει ότι συνεχίζει να υφίσταται ο διαχωρισμός τους —μεσοτοιχία, εν προκειμένω— αλλά επικοινωνούν μέσω ενός ανοίγματος, μίας πόρτας, ενός διαδρόμου ή μίας σκάλας. Δηλαδή: Ύπαρξη μεσοτοιχίας· πλήρως διαχωρισμένα καταστήματα. Άνοιγμα στη μεσοτοιχία· λειτουργικώς συνενωμένα. Καθαίρεση μεσοτοιχίας· ενοποίηση ή πλήρης —όχι μόνο λειτουργική— συνένωση. Ο λόγος που ο συμβολαιογράφος χρησιμοποίησε τον όρο «λειτουργική συνένωση» είναι για να αποφύγει την τροποποίηση της σύστασης. Αυτό είναι δικό του πρόβλημα. Ο μηχανικός οφείλει να περιγράψει ορθά την πλήρη ενοποίηση αποφεύγοντας τη χρήση του όρου «συνένωση».1 point
-
@dimpan71~Δύο τμήματα ενιαίου χώρου είναι πλήρως εξαρτημένα μεταξύ τους και δεν μπορούν να αποτελούν ανεξάρτητες ιδιοκτησίες. Η οριζόντια ιδιοκτησία πρέπει να είναι αυτοτελές τμήμα της οικοδομής, να διαχωρίζεται σαφώς από τα υπόλοιπα μέρη του κτιρίου και να περικλείεται με τοίχους —πλην ειδικής περίπτωσης που δεν αφορά το θέμα. Ως εκ τούτου απαιτείται —εκτός της πολεοδομικής αντιμετώπισης— τροποποίηση της σύστασης καθώς η ιδιοκτησία είναι, πλέον, μία.1 point
-
@dimpan71 Επειδή λέμε και ξαναλέμε. Μαζεύω τις απαντήσεις να γίνει σαφές για να μην κάνεις κάποιο λάθος. Η παράβαση όπως προανέφεραν οι συνάδελφοι είναι η αυθαίρετη καθαίρεση (ενδεχομένως μη κατασκευή) της μεσοτοιχίας. Αυτή ρυθμίζεται με μια λοιπή παράβαση του άρθρου 100 (εφόσον έγινε προ 28/7/2011). Η διαφορετική διαρρύθμιση που προέκυψε στο ένα εκ των δυο καταστημάτων με την κατάργηση του w.c ναι μεν δεν αποτελεί αυθαιρεσία κατά το άρθρο 100, πλην όμως στο ίδιο εδάφιο αναφέρεται η υποχρεώση του ιδιοκτήτη να προβεί σε ενημέρωση της Ο.Α πριν την σύνταξη της Η.Τ.Κ. Για να γλιτώσεις την ενημέρωση και εφόσον θα κάνεις την τακτοποίηση, συντάσσεις την κάτοψη υφιστάμενης κατάστασης, την εισάγεις στο σύστημα Ν. 4495 (ακόμη και αν δεν απαιτείται από την πληρότητα δικαιολογητικών), έχοντας έτσι μια κάτοψη υφιστάμενης κατάστασης, συνδεδεμένη με μια πράξη τακτοποίησης, την οποία μετά μπορείς να την εισάγεις στην ΗΤΚ όταν σου ζητηθεί η έκδοσή της. Εναλλακτικά όπως αναφέρθηκε έχεις τη δυνατότητα έκδοσης ΕΕΔΜΚ για νομιμοποίηση λειτουργικής συνένωσης (λόγω καθαίρεσης ή μη υλοποίηση μεσοτοιχίας) σύμφωνα με το άρθρο 29 παρ. κζ.1 point
-
Έχει ενταχθεί η περιοχή στο σχέδιο Πόλεως (ισχύουν ρυμοτομικές και οικοδομικές γραμμές ?) ή έχει προταθεί η περιοχή για επέκταση ? Ποια είναι τα όρια αρτιτότητας ? Και από πότε ? Ποιές είναι οι παρεκκλίσεις αρτιότητας ? Πόσο είναι σήμερα το εντός τμήμα και πόσο το εκτός ? Προτείνω να αναρητθεί σκαρίφημα.1 point
-
Για τυχόν αυθαιρεσίες θα ελέγξεις το κτίριο σήμερα σε σχέση με τα σχέδια της άδειάς του. Η ρυμοτομία που προέκυψε μετά την άδεια θα αναλυθεί σε περίπτωση έκδοσης νέας άδειας.1 point
-
Αν εξασφαλίζεται η πρόσβαση στην είσοδο κάθε κατοικίας, μέσα μπορείς να κάνεις ότι θες αλλά θα κάνεις μελέτη που θα τεκμηριώνεται η μελλοντική μετατρεψιμότητα σε χρήστη ΑΜΕΑ χωρίς να θίγεται ο φέρον οργανισμός. (Το ίδιο άλλωστε ισχύει και για διαμερίσματα πολυκατοικίας) Η μετατρεψιμότητα δεν σημαίνει απαραίτητα ανελκυστήρα για τον πάνω όροφο. Αν ο ΑΜΕΑ έχει μπάνιο, υπνοδωμάτιο και κουζίνα όλα κατάλληλα διαστασιολογημένα στο Ισόγειο είσαι οκ.1 point
-
Version 1.3.3
362 downloads
Αποσυμπίεση (κωδικός 3202) & άνοιγμα install.exe. Τρέχει με το Fasma.exe Με τη δημιουργία Νέας Μελέτης δημιουργείται directory με το όνομα της Μελέτης μέσα στο οποίο υπάρχει το πρότυπο αρχείο Δεδομένων "arxeio-Fasma.dedomena", που τροποποιείται. Αναλυτικές οδηγίες στο Help.1 point -
καλημερα συναδελφε Pavlos33 με την γνωμοδοτηση του ΚΕΝΤΡΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ & ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΕΩΝ που επισυναπτω το θεμα πιστευω οτι ληγει οταν υπάρχουν κτίσματα προϋφιστάμενα του 1955 ειναι σαν να εχουμε οικοδομικη αδεια και εντασουμε κανονικα στην κατηγορια 4 Πράξη-39-Προϋφιστάμενα-του-1955-κτίσματα-υπαγωγή-στο-ν-4495-2017.pdf1 point
-
*@leon80 ο χαρακτηρισμός "φέρουσα τοιχοποιία" παραμένει και για την ενισχυμένη φ.τ. με οπλισμένο σκυρόδεμα. Όμως, εξ ολοκλήρου από οπλισμένο σκυρόδεμα δεν είναι φέρουσα τοιχοποιία.1 point
-
δες την σχετικά κατά κάποιο τρόπο ερώτηση 28 28. Πως γίνεται η καταχώριση ΗΤΚ σε περίπτωση που, με μία συμβολαιογραφική πράξη, πρόκειται να γίνει κατάτμηση οικοπέδου και μεταβίβαση; Αρχικά καταχωρίζετε ΗΤΚ για το σύνολο του οικοπέδου, σύμφωνα με την ισχύουσα κατάσταση. Παράλληλα, εισάγετε ξεχωριστά οικόπεδα στο Μητρώο, ώστε να συνταχθούν τόσες ΗΤΚ όσες και τα τμήματα του οικοπέδου (νέα οικόπεδα) τα οποία θα προκύψουν από την κατάτμηση. Στην Τεχνική περιγραφή των προς δημιουργία οικοπέδων εξηγείτε την περίπτωση και εισάγετε το σχόλιο «Η ΗΤΚ συντάσσεται υπό την αίρεση της μεταγραφής-καταχώρισης στο αρμόδιο γραφείο του τίτλου από τον οποίο προκύπτει η ιδιοκτησία». Μετά τη μεταγραφή του συμβολαίου, θα πρέπει να αρχειοθετηθεί η ΗΤΚ του αρχικού οικοπέδου, με αποστολή e-mail στο [email protected]. Συστήνεται να υποβληθεί τροποποιητική καταχώριση για κάθε οικόπεδο που προέκυψε από την κατάτμηση, προκειμένου να συμπληρωθεί ο αριθμός του συμβολαίου και το ΚΑΕΚ, και να διαγραφεί το παραπάνω σχόλιο, ώστε η καταχώριση να είναι επικαιροποιημένη1 point
-
Δεν απάντησα .......ενημέρωσα για κάποιον που μπορεί να ψάχνει σχετικά με το θέμα. Εκανα κατι κακό;1 point
-
Αν γινόταν αυτό για τα υπόγεια μετά θα μας άνοιγε η όρεξη και για άλλες παρόμοιες συγκεντρώσεις.Προφανώς και δεν γίνεται γιατί αν είσαι εκτός περιγράμματος μετράει στη δόμηση-κάλυψη, ενώ τα κανονικά υπόγεια των άλλων κτιρίων δεν μετράνε πουθενά.1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
-
Επιλεγμένα Άρθρα
-
Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
Engineer posted μια είδηση in Περιβάλλον,
Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
«Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
Engineer posted μια είδηση in Χρηματοδοτήσεις,
Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.
Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).
Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.
-
- 2 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
Engineer posted μια είδηση in Νομοθεσία,
Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.
Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.
2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.
3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.
4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς:-
-
- 62 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
Engineer posted μια είδηση in Αρθρογραφία,
Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.
Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:
α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.
β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,-
-
- 2 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
Engineer posted μια είδηση in Αρθρογραφία,
Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.
Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).
Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.
Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-