Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 05/23/2018 in all areas

  1. 7 points
    απόσπασμα "Επειδή, μεγάλος αριθμός ιδιοκτησιών στην Ελλάδα βρίσκεται υπό το καθεστώς ομηρίας εξ αιτίας της εξ αδιαιρέτου ιδιοκτησίας..." Και επρεπε να προσθέσει οτι: "και θα έπρεπε, για τα εξ αδιαιρέτου, να επαναφερετε το καθεστως του προηγουμενου νομου, όπως τον ειχατε προτεινει βελτιωμενο στην διαβουλευση... κι οχι που πήραν καποιες επιτροπες και πετσοκοψαν ακομα και τις σωστες διαταξεις, για να φτιαξουν αυτο ακατανοητο κατασκευσμα. [και με την ευκαιρια, βγαλτε, επι τέλους και μια εγκυκλιο, μην φτασουμε καποια μερα, να βρεθουν στο εδωλιο οι μισοι μηχανικοι]
  2. 5 points
    Πάντως θα γούσταρα πολύ να τα στυλώσουμε και να τους αφήσουμε 2-3 μήνες χωρίς συμβόλαια. Θα δίνουμε μαζί με το τοπο της 14/7/2018 και ένα φ/α της ανακοίνωσης του Κτηματολογίου στον πελάτη και θα του λέμε ότι ο συμβ/φος δε ξέρει τι λέει. Εμείς ούτως ή άλλως δεν ήμαστε μέλη του συλλόγου συμβ/φων και δεν μας αφορούν οδηγίες προς τα μέλη του. Εμείς ξέρουμε ΥΠΕΝ , Κτηματολόγιο , ΤΕΕ.
  3. 4 points
    Έπειτα από διαμάχη με εταιρία λογισμικού αμοιβών, αποφάσισα να δημιουργήσω ένα δωρεάν πρόγραμμα και να το μοιραστώ με τους συναδέρφους του φόρουμ. Ο υπολογισμός των αποτελεσμάτων γίνεται σε γλώσσα html + php και έγινε προσπάθεια να δημιουργηθεί όσο το δυνατό απλούστερο περιβάλλον εισαγωγής δεδομένων για συνήθεις οικοδομικές άδειες. Επίσης μπορεί να 'τρέξει' από οποιοδήποτε κινητό έχει ενσωματωμένο browser και ενεργή σύνδεση δεδομένων, με αποτέλεσμα να είναι παντού και πάντα διαθέσιμο. Η σελίδα είναι διαρκώς υπό ανάπτυξη οπότε εάν συναντήσετε κάποια bugs ή θέλετε να υποδείξετε κάποιες βελτιώσεις, γράψ' τε το μήνυμα σας στο φόρουμ και θα υλοποιηθεί. Το λογισμικό βρίσκεται στο site: www.MELETH.gr στην ενότητα "ΕΡΓΑΛΕΙΑ" Συγκεντρωτικά αναγράφεται η πορεία εξέλιξης του προγράμματος απο την δημιουργία του μέχρι σήμερα:
  4. 4 points
    Απο προσωπική πείρα, οι εν λόγω υποψήφιοι πελάτες θα εμφανίζονται σε κάθε λήξη προθεσμίας. Στο τελος θα περιμένουν τον επόμενο νόμο, ο οποίος θα θεωρείται ευνοϊκότερος με βάση τα όσα θα λέγονται τότε... Στο ενδιάμεσο τα φράγκα θα τα τρώνε σε λούσα. Είναι ειδική κατηγορία πολιτών η οποία εχει τέτοιο ποσοστό που εκλέγει εύκολα κυβέρνηση με αυτοδυναμία. Είναι η Κατηγορία Cayenne με κοκκινη πινακίδα.....
  5. 4 points
    Συγνώμη συν/φε αλλά μάλλον δεν κατάλαβες καλά! Με την πρώτη παράγραφο προφανώς και μετρώνται όλοι απλά με την δεύτερη παράγραφο διευκρινίζεται ότι δεν προσμετρώνται π.χ τα πατάρια καταστημάτων που κατασκευάστηκαν νόμιμα με τον ΓΟΚ 73 και κατ' αυτόν τον ΓΟΚ δεν προσμετρούνταν στο σ.δ
  6. 4 points
    Σε οποιαδήποτε περιοχή της Ελλάδας, για οποιαδήποτε χαρακτηριστικά κατοικίας απορρίπτεται ΑΠΟΛΎΤΩΣ οποιαδήποτε λύση θέρμανσης με ηλεκτρικές αντιστάσεις για λόγους περιβαλλοντικούς και οικονομικούς. Ακόμα και όταν κυριαρχήσουν οι ΑΠΕ στην παραγωγή είναι ανοησία να φορτίζονται τα δίκτυα για μεταφορά θερμικής ενέργειας 1:1 που θα επιβαρύνει το μη ρυθμιζόμενο κόστος στην τιμή της kW και θα χαραμιζεται το δυναμικό των ΑΠΕ. Ήδη η μεση τελικη τιμή kW είναι στα 17 c με τη συμμετοχή του νυχτερινού και βαίνει αυξανόμενη. Με τέτοιες λογικές ας επαναφέρουμε και την πυράκτωση στο φωτισμό. Όσο για τις διαφορές απόδοσης μεταξύ διαφόρων συστημάτων με αντιστάσεις, αυτές είναι αμελητέες ειδικά σε μονοκατοικίες που τα συστήματα παραγωγής και μεταφοράς είναι εντός των θερμαινομενων χώρων.
  7. 4 points
    Οι καθηγητές ως καθηγητές, τα πράγματα αυτά τα λένε χρόνια και μαζί με τους φοιτητές τους έχουν καλύψει σχεδόν όλη την Ελλάδα με μελέτες φυσικών καταστροφών. Μάλιστα αυτά τα διδάσκουν επειδή η νομοθεσία κάποια στιγμή απαίτησε να ξεκινήσουν οι δήμοι τέτοιες μελέτες, άρα θα έπρεπε και οι μελλοντικοί απόφοιτοι να τις γνωρίζουν, ελπίζοντας κι όλας ότι η γνώση αυτή θα αποτελούσε και εφόδιο διορισμού. Από κει και πέρα, η δουλειά τους είναι να τα διδάσκουν στην τάξη και να τα δημοσιεύουν σε περιοδικά και συνέδρια, το ότι η πολιτεία δεν αξιοποίησε αυτή τη γνώση δεν είναι ευθύνη των καθηγητών. Είναι σα να λες ότι αν η πολιτεία δεν εφαρμόσει κάτι σωστό που γράφτηκε στο φόρουμ φταίμε εμείς που δε καταφέραμε να το διαδώσουμε περισσότερο. Η αδιαφορία της πολιτείας και η ανικανότητα των αιρετών να παρακολουθούν επιστημονικές εξελίξεις είναι το ένα σκέλος. Το άλλο σκέλος είναι η αδιαφορία και η ανικανότητα του κοινού, ακόμα και των μηχανικών, να παρακολουθούν τη διαθέσιμη γνώση επί του θέματος και τις τυποποιημένες πια διαδικασίες για την πρόληψη και να τις απαιτούν με την ψήφο τους (τουλάχιστον). Ακριβώς το ίδιο με τη Μάνδρα, όπου είχαν χαράξει δρόμους και κτίρια μέσα σε πλημμυρικό πεδίο. Πανεπιστημιακές μελέτες και μοντέλα υπήρχαν, αλλά ούτε η πολιτεία ούτε οι πολίτες έδωσαν ποτέ σημασία. Δεν είδα ας πούμε καμια διαδήλωση μετά την πλημμύρα για να πιεστούν οι αρμόδιοι να κάνουν κάτι.
  8. 4 points
    Επιστήμονες της πλάκας.. Βγάζουν πορίσματα κατόπιν εορτής. Που ήταν όλοι αυτοί οι φωστήρες να προειδοποιήσουν στο παρελθόν για μια κατάσταση που γνώριζαν; Κάνανε τουμπεκί. Τώρα θέλουν να μας πούνε ότι βγάζουν και πορίσματα...
  9. 3 points
    επειδή οι προδιαγραφές διαγράμματος δόμησης είναι για ..κλάματα και ειδικά στο θέμα φύτευσης -δενδροφύτευσης εντελώς ελλιπείς -γεγονός που δημιουργεί προστριβές συν/φων με συν/φων ΥΔΟΜ παραθέτω ένα κείμενο σχετικό με το άρθρο 17 παρ 2 του ΝΟΚ Άρθρο 17 παρ 2 ΝΟΚ (Προσοχή δεν ισχύει για εκτός σχεδίου περιοχές) 2. α. Ο υποχρεωτικά ακάλυπτος χώρος του οικοπέδου [δηλ(=Εοικ-Εοικ*Ποσ.Καλ)] τουλάχιστον κατά τα 2/3 (σ.σ Προσοχή-δεν καταργήθηκε η υποχρέωση για τον έλεγχο φύτευσης για οικόπεδα<200τ.μ-Απλά κατά το άρθρο 23 του κτιριοδομικού για αυτά δεν απαιτείται η δενδροφύτευση ) του πρέπει να παραμένει χωρίς επίστρωση και να φυτεύεται, [δηλ Εφυτ=2/3*( Εοικ-Εοικ*Ποσ.Καλ)] όπως προβλέπεται από τις κείμενες διατάξεις. Στον υπολογισμό της φύτευσης συμμετέχουν οι ασκεπείς κατασκευές για την υποδοχή στοιχείων νερού οι πισίνες σε ποσοστό 50% της επιφάνειάς τους, καθώς κατασκευές που επιβάλλονται μετά την ανεύρεση μνημείων, για την προστασία και ανάδειξή τους ύστερα από έγκριση του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού. και Οι πέργκολες εφόσον είναι ασκεπείς και προορίζονται για στήριξη φυτών μπορούν να κατασκευάζονται στην επιφάνεια του χώρου φύτευσης, χωρίς περιορισμό διαστάσεων και θέσης. Στην περίπτωση που δημιουργούνται υπαίθριοι χώροι στάθμευσης με μέγιστη επιτρεπόμενη επιφάνεια έως 10% της επιτρεπομένης κάλυψης, τότε ο υπολογισμός των 2/3 της υποχρεωτικής φύτευσης λαμβάνεται επί του απομειούμενου κατά τα ανωτέρω υποχρεωτικά ακαλύπτου (σ.σ 10%) χώρου του οικοπέδου. [δηλ Εφυτ=2/3*( Εοικ-Εοικ*(Ποσ.Καλ+0,10))] Ο υπόλοιπος χώρος οικοπέδου μπορεί να καλύπτεται από πλακοστρώσεις –στέγαστρα κλπ [σ.σ Απαιτούμενα δένδρα (άρθρο 23 παρ 2 κτιρ/κου) 1 δένδρο/200 τ.μ οικοπέδου και αν περισσεύουν 100τ.μ οικοπέδου τοποθετείται 1 ακόμη δένδρο –Τα παραπάνω ισχύουν για οικόπεδο τουλάχιστον 200τ.μ Απαιτούμενα δένδρα επί πρασιάς (άρθρο 23 παρ 2 κτιρ/κου) τοποθετείται 1 δένδρο ανά 25τ.μ και αν περισσεύουν 12τ.μ τοποθετείται ακόμη 1 δέντρο (Τα παραπάνω δένδρα προσμετρούνται στα δένδρα που απαιτούνται για το ΟΛΟ οικόπεδο)]
  10. 3 points
    Ντροπή τους, ακόμα ψάχνουμε 100+ αγνοούμενους κι αυτά τα ρεμάλια που πληρώνονται απο τους φόρους των νεκρών έβγαλαν πορισμα σε 4 μέρες: Η ταχύτατη πλευρική εξάπλωση της πυρκαγιάς, αποτέλεσε πιθανότατα τον κύριο λόγο για τη μη έγκαιρη προειδοποίηση, γεγονός που συντέλεσε στο μεγάλο αριθμό των θυμάτων. Πίσσα και πούπουλα. Επιστήμονες είναι αυτοί; Διαγραφή και απόλυση τώρα.
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Our picks

    • Έρχεται η β' φάση του «Εξοικονομώ κατ' Οίκον ΙΙ»
      Πρόθεση του υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας είναι να προκηρύξει μέσα στην εβδομάδα τη δεύτερη φάση του «Εξοικονομώ κατ’ Οίκον ΙΙ», του προγράμματος ενεργειακής αναβάθμισης κατοικιών, το οποίο βρίσκεται σε εξέλιξη από την περασμένη άνοιξη. Όπως έχει γίνει ήδη γνωστό, η δεύτερη φάση θα έχει προϋπολογισμό 250 εκατ. ευρώ, δίνοντας έτσι τη δυνατότητα μείωσης του ενεργειακού κόστους και αποτυπώματος σε τουλάχιστον 22.500 κατοικίες.

      Η νέα φάση που θα προκηρυχθεί θα έχει πολύ ελάχιστες διαφοροποιήσεις από το πρόγραμμα που «τρέχει» ήδη. Μία από τις σημαντικότερες θα είναι ότι, σύμφωνα με πληροφορίες, θα υπάρχει η δυνατότητα υπαγωγής δικαιούχων με ακόμη μεγαλύτερα ατομικά ή οικογενειακά εισοδήματα από τις υφιστάμενες οικονομικές κατηγορίες, στην περίπτωση που σχεδιάζουν να καλύψουν ένα μέρος του κόστους με τραπεζικό δανεισμό. Οι δικαιούχοι αυτοί δεν θα μπορούν να διεκδικήσουν επιχορήγηση για τις εργασίες στις οποίες θα προχωρήσουν, θα έχουν ωστόσο τη δυνατότητα να λάβουν επιδότηση επιτοκίου για το δάνειο που θα συνάψουν.

      Επίσης, βελτιωμένη θα είναι η διαδικασία ηλεκτρονικής υποβολής των αιτήσεων, ώστε να μην ανακύψουν τα προβλήματα διακοπών λειτουργίας του πληροφοριακού συστήματος, που είχαν παρουσιαστεί στην πρώτη φάση του προγράμματος. Ωστόσο, ακόμη δεν είναι σαφές αν η πλατφόρμα θα «ανοίγει» σε διαφορετικές χρονικές περιόδους ανά ομάδες γεωγραφικών Περιφερειών, όπως τελικά έγινε στο προηγούμενο πρόγραμμα.

      Από την άλλη πλευρά, οι όροι του νέου κύκλου θα είναι πανομοιότυποι με αυτούς του «Εξοικονομώ κατ’ Οίκον ΙΙ», κάτι που σημαίνει πως θα ισχύουν τα ίδια κριτήρια για τις επιλέξιμες κατοικίες, ενώ ανάμεσα στις παρεμβάσεις που θα μπορούν να γίνουν θα είναι και πάλι η αντικατάσταση κουφωμάτων, η θερμομόνωση του κελύφους του κτηρίου, η αναβάθμιση του συστήματος θέρμανσης, αλλά και η αναβάθμιση του συστήματος ζεστού νερού χρήσης.
      • 3 replies
    • Συγκέντρωσα τις Υπεύθυνες δηλώσεις των ιδιοκτήτων που χρειάζονται
       
      α) για την έκδοση βεβαίωσης μηχανικού
      Αδόμητο
      Δομημένο με υπαγωγή στο Ν4495
      Δομημένο χωρις υπαγωγη στο Ν4495

      β) για την υπαγωγή στον νόμο 4495 .
      Δήλωση ιδιοκτήτη

      Αλλάζετε κατά κύριο λόγο μόνο τα κόκκινα γράμματα.
        • Thanks
        • Like
      • 34 replies
    • Οι δοκιμές φόρτισης για την παράδοση της Σιδηροδρομικής Γέφυρας Εκκάρας ΣΓ26
      Η Σιδηροδρομική Γέφυρα ΣΓ26 βρίσκεται στην περιοχή της Εκκάρας και αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα έργα της νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής υψηλών ταχυτήτων του τμήματος Τιθορέα – Δομοκός στη Χ.Θ. 40+631.

      Πρόκειται για χαλύβδινη τοξωτή γέφυρα τριών ανοιγμάτων που κατασκευάζεται με τη μέθοδο της τμηματικής προώθησης. Η οριστική μελέτη του τεχνικού έγινε από την Κ/Ξ “ΓΡΑΦΕΙΟ ΜΑΛΙΟΥ Α.Ε. και INTECSA-INARSA S.A.” το 2009.

      Η μελέτη εφαρμογής και η μελετητική υποστήριξη κατά την κατασκευή αποτέλεσαν το αντικείμενο της “Ι. ΜΑΥΡΑΚΗΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΜΕΛΕΤΩΝ Α.Ε.”.

      Λόγω της πολυπλοκότητας του έργου, η μελέτη εφαρμογής περιλαμβάνει πληθώρα αναλύσεων, ελέγχων, σχεδίων κοπής και κατασκευαστικών λύσεων που προέκυψαν κατά την εξέλιξη της κατασκευής.

      Ενδεικτικά αναφέρονται η μελέτη προώθησης του καταστρώματος σε επίπεδο εφαρμογής, ο σχεδιασμός των προσωρινών δικτυωτών μεσοβάθρων, η διαδικασία ανέγερσης των τόξων, η μεθοδολογία τάνυσης των αναρτήρων, η μελέτη σεισμικής μόνωσης και τα σχέδια κοπής όλων των μεταλλικών στοιχείων της γέφυρας.

      Κατασκευάστηκε πάνω από το ενεργό ρήγμα της Εκκάρας. Αποτελείται από τρία αμφιέρειστα τόξα πάνω σε βάθρα οπλισμένου σκυροδέματος και το βάθος της μισγάγγειας που γεφυρώνει ξεπερνά τα 70m. Οι κύριες διαμήκεις δοκοί (ελκυστήρες), τα τόξα και οι αναρτήρες είναι χαλύβινοι, ενώ οι εγκάρσιες διαδοκίδες σύμμικτες με την πλάκα κυκλοφορίας των συρμών.

       
      • 0 replies
    • Ηλεκτρονική πολεοδομία (e-πολεοδομία) Υποχρεωτική λειτουργία από 01-01-2019
      Καθορίζονται οι αναγκαίες λεπτομέρειες για τη λειτουργία, τήρηση, επικαιροποίηση και περαιτέρω ανάπτυξη πληροφοριακού συστήματος του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας (ΥΠΕΝ) υπό τον τίτλο Ηλεκτρονική Πολεοδομία, το οποίο αφορά στα πολεοδομικά δεδομένα της χώρας.

      Από την 1η Ιανουαρίου 2019 έως και την 31η Αυγούστου 2019:

      α) Δικαιώματα πιστοποιημένου χρήστη του Συστήματος, της περίπτωση (β) της παραγράφου 2 του άρθρου 8 της απόφασης, εκχωρούνται αποκλειστικά στους προϊστάμενους των αρμόδιων υπηρεσιών.
      β) Η ενημέρωση του Συστήματος, του άρθρου 5 της απόφασης, διεκπεραιώνεται με ευθύνη του προϊστάμενου της αρμόδιας για την έγκριση της πράξης υπηρεσίας.
      γ) Οι πράξεις που εκδίδονται έως και την 31η Δεκεμβρίου 2018 και δεν έχουν συμπεριληφθεί στην βάση δεδομένων του Συστήματος, καταχωρούνται με ευθύνη του προϊστάμενου της αρμόδιας για την έγκριση της πράξης υπηρεσίας.

      Από την 1η Ιανουαρίου 2019, πράξεις που δε συνοδεύονται από τη βεβαίωση της παραγράφου 2 του άρθρου 5 της απόφασης δε δημοσιεύονται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

      Από την 1η Ιανουαρίου 2019 και έως την έκδοση της διαπιστωτικής πράξης για την ολοκλήρωση και έναρξη λειτουργίας της εφαρμογής της περίπτωσης (α) της παραγράφου 6 του άρθρου 3 της απόφασης, τα στοιχεία των μελετών του ρυθμιστικού χωρικού σχεδιασμού που περιλαμβάνουν γεωχωρικά δεδομένα υποβάλλονται σε έντυπη και σε ηλεκτρονική μορφή.

      Από την έκδοση της διαπιστωτικής πράξης για την ολοκλήρωση και έναρξη λειτουργίας της εφαρμογής της περίπτωσης (α) της παραγράφου 6 του άρθρου 3 της απόφασης, η διεκπεραίωση των διαδικασιών του άρθρου 6 της απόφασης εκτελείται αποκλειστικά ηλεκτρονικά μέσω του Συστήματος.

      Από την έκδοση της διαπιστωτικής πράξης για την ολοκλήρωση και έναρξη λειτουργίας των εφαρμογών των περιπτώσεων (β) και (γ) της παραγράφου 6 του άρθρου 3 της απόφασης, το στάδιο προόδου των διαδικασιών του άρθρου 6 της απόφασης και ο αρμόδιος χειριστής (φυσικό πρόσωπο) είναι ανά πάσα χρονική στιγμή διαθέσιμες μέσω της διαδικτυακής πύλης του Συστήματος προς κάθε ενδιαφερόμενο.

      Το Σύστημα τίθεται σε υποχρεωτική λειτουργία από 1 Ιανουαρίου 2019.

      Αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/73705/670 – ΦΕΚ Τεύχος Β 5045/13.11.2018
      Λειτουργία, τήρηση, επικαιροποίηση και περαιτέρω ανάπτυξη του πληροφοριακού συστήματος Ηλεκτρονική Πολεοδομία

      ΥΠΕΝ ΔΕΣΕΔΠ 73705 670 ΦΕΚ 5045-Β-13-11-2018.pdf
        • Like
      • 0 replies
    • Παράταση 6 μηνών προθεσμίας για περαίωση υπαγωγής αυθαιρέτων Ν.4178/13
      Σύμφωνα με σχετικό δελτίο τύπου του ΥΠΕΝ:

      Προς διευκόλυνση των επαγγελματικών φορέων του τεχνικού κόσμου, θα δοθεί παράταση κατά έξι μήνες της προθεσμίας, που εκπνέει στις 3 Νοεμβρίου 2018, για την ηλεκτρονική υποβολή των απαραίτητων δικαιολογητικών και στοιχείων για την περαίωση της υπαγωγής των αυθαιρέτων του ν.4178/2013.



       



      Η παράταση θα δοθεί με τροπολογία του άρθρου 99 του ν.4495/2017. Μέχρι την ψήφιση της εν λόγω τροπολογίας, η πλατφόρμα θα παραμείνει ανοιχτή για την υποβολή των απαραίτητων δικαιολογητικών.



       



      από το Γραφείο Τύπου



      http://www.ypeka.gr/Default.aspx?tabid=389&sni[524]=5934&language=el-GR



       
        • Upvote
        • Like
      • 25 replies
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.