Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. georgegaleos

    georgegaleos

    Core Members


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      6.350


  2. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      18.981


  3. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      26.322


  4. danaikaterina

    danaikaterina

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      2.869


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 11/06/2018 σε όλες τις περιοχές

  1. Καλά κάνουν και αναδεικνύουν κάποιοι την δυσώδη οσμή της πολεοδομικής παραβατικότητας, όπως και της φοροδιαφυγής, του λαθρεμπορίου καυσίμων - καπνών κ.λ.π απ΄όπου και αν αυτή αναδύεται και όσο κι αν τα επιχειρηματικο-πολιτικά συμφέροντα διαιωνίζουν την ύπαρξη της..... Όποιος διαβάζει και δεν ξεχνά, θυμάται π.χ το όργιο παραβατικότητας μέσα στην χαρακτηρισμένη περιοχή "NATURA 2000" στον Σχοινιά Αττικής δίπλα στον συνεταιρισμό δικαστικών όπου εκκρεμούν από το 1999 οι κατεδαφίσεις (και με τελεσίδικες αποφάσεις) οκτώ ταβερνών δίπλα στο κύμα. Ακόμη κάποιες λειτουργούν και μία έκανε πέρισυ το καλοκαίρι και «full moon party» με... φωτιές στην παραλία, δίπλα στο προστατευόμενο δάσος.!!!! Ο συνεταιρισμός δικαστικών όμως παίρνει 50.000 - 60.000 € ετησίως από τις παράνομες ταβέρνες για τα ενοίκια. Ο Δήμος Μαραθώνα παρανόμως παρατείνει άδειες λειτουργίας, ενώ ο Δ/χος Ψινάκης ονειρεύεται αύξηση των εσόδων του Δήμου προτείνοντας να εγκαταστήσει μέσα στην περίμετρο του Δήμου εκατό μπουρδέλα !!! Όσο για την πολιτεία για άλλη μία φορά τραβά το χαλί από κάτω με το αρ. 63του ν.4280 παρατείνοντας την λειτουργία των τελεσίδικα κατεδαφιστέων ταβερνών αρχικά για ένα χρόνο.... Μήπως να θυμηθούμε και τα περί του αυθαίρετου οικισμού "τα αστυνομικά" που ευνόητη βεβαίως είναι η προέλευση του...... ή τις 7000 βίλες επωνύμων που ξεφύτρωσαν με τον μανδύα "αναψυκτήρια" και "πολιτιστικά κέντρα" στον προστατευόμενο Υμηττό ...!!!! Λοιπόν το τσουβάλι με τα σάπια έχει πολλά κι είναι βαρύ, όσο για την Μύκονο, αν εκεί για ένα μόνο καλοκαίρι λειτουργούσαν κανονικά όλοι οι ελεγκτικοί μηχανισμοί (Δίωξη ναρκωτικών, ΣΔΟΕ, ΙΚΑ, Ακτοφυλακή, Πολεοδομία, κ.λ.π) θα είχε αποπληρωθεί από τα πρόστιμα και τις κατασχέσεις το δημόσιο χρέος. Κι ας μην βαυκαλίζεται κανείς ότι αφού μπαίνει το χρήμα καλό μας κάνει. Εκτός αν αρκείται στα μεγάλα μεροκάματα και τα φιλοδωρήματα που ανοίγονται στους ξαπλωστριέρηδες, τα γκαρσόνια και τους διάφορους εποχικούς barmen ή κατά το στιλάτο baristas...... Τα χοντρά λεφτά, που μπαίνουν εκεί, πολλοί αφελείς τα γιορτάζουν στην απ΄έξω, αλλά λίγοι τα χαίρονται στην τσέπη τους και φυσικά όχι το κράτος! ....... Όσο δε ακόμη για το ποιοί ονειρεύονται μία selfie σε ξαπλώστρα των 350+€ εκεί θα βρούμε ανεγκέφαλες νεόπλουτες βλαχίτσες και βλαχοκάγκουρες, αεριντζήδες και λαμόγια του easycoming-easygoing money, τα lifestyle victims, τηλεπερσόνες που προβάλουν τα στρογγυλά τους για κανένα ξεβράκωτο tv-πρωινάδικο της νέας σαιζόν και βεβαίως αυτούς με τ άσπρα λινά και την άσπρη σκόνη στη μύτη.....!!! Εμένα τον Αθηναίο (τρεις γεννιές ) δεν με "χαλάει" ν΄απλώσω μακρυά απ΄το κοπάδι την καθαρή μου πετσέτα, έστω και αν δεν έχει τα σκοτσέζικα τετραγωνάκια της "μπουρμπουρού" και να φάω το κεφτεδάκι μου έστω κι αν δεν είναι πλαστικό μέσα σε χαρτονάκι που να λέει "goodys" ή "Mc Donald's"......
    2 points
  2. Version 1.0.0

    1.100 downloads

    Μελέτη κολυμβητικής δεξαμενής (πισίνα) με Filterblock Από το αρχείο των παλαιότερων downloads του michanikos.gr
    1 point
  3. 3.904 downloads

    Είναι ένα Συμφωνητικό για έκδοση βεβαίωσης νομιμότητας που χρησιμοποιώ εγώ όταν πρόκειται να εκδόσω μόνο βεβαίωση. Δείτε τον Οδηγό Αναζήτησης για αυθαίρετα: Ν. 4178/13 (Αντιμετώπιση της αυθαίρετης δόμησης) - Οδηγός Αναζήτησης
    1 point
  4. Εγω σε δήλωση αντίστοιχη εβαλα τον ιδιοκτήτη με το ποσοστό του (100%) και απο κατω τον εξουσιοδοτημένο εκπρόσωπο χωρίς ποσοστό αλλά τον τίκαρα ώς ο αιτών!
    1 point
  5. Αν η αποθήκη είχε μετρήσει στη δόμηση, τότε η αλλαγή χρήσης υπολογίζεται με αναλυτικό. Η επέκταση σωστά ΥΔ+ΥΚ (ελέγχεις και αν υπάρχει παραβίαση Δ) Για να υπολογίσεις τα ποσοστά υπέρβασης θα διαιρέσεις αυθαίρετα τμ/ (επιτρεπόμενη δόμηση σήμερα x ποσοστό ιδιοκτησίας)
    1 point
  6. Παναγιώτη καλησπέρα, εεε!!! και εσύ γιατί βρε δεν κάνεις αυτό που σου λεει!!!!! απλά κάνουν ενημερώσεις συχνά-πυκνά ... όταν τελειώσουν θα φύγει ... και εκτός απροόπτου ότι είχες θα εμφανισθεί πάλι...ή αν είχες λάθος πιθανόν να διορθωθεί ... Edit: Για δες τώρα, εμφανίζει αυτό παρακάτω ...
    1 point
  7. Έχεις θεμελίωση ολόκληρου του κτιρίου σε ψηλότερη στάθμη. Κατά τη γνώμη μου ο χώρος που περιγράφεις δεν μπορεί να χαρακτηριστεί σαν υπόγειο οπότε θα το έβαζα χωρίς μειωτικό συντελεστή και επιπλέον λογικά έχεις και υπέρβαση ύψους.
    1 point
  8. Αυτό δεν αλλάζει το ποιες εισφορές πρέπει να δηλωθούν (εκπέσουν από τα καθαρά έσοδα) στο Ε3. (χωρίς ερωτηματικό) Το ποιες εισφορές πρέπει να δηλωθούν (εκπέσουν από τα καθαρά έσοδα) στο Ε3 καθορίζεται από την σχετική νομοθεσία και όχι από τα αναγραφόμενα στην βεβαίωση.
    1 point
  9. Δείτε την ΠΟΛ.1047/2017, την ΔΕΑΦ Α 1107028 ΕΞ 2015/8.8.2015 Διευκρινίσεις επί της ΠΟΛ.1047/12.2.2015 και την ερωτοαπάντηση με α/α 14 από τις Συχνές ερωτήσεις - απαντήσεις Ε1 στην σελίδα της ΑΑΔΕ. Εστω ότι α) μέχρι τις 9/5/2017 θα πρέπει να είχε την ιδιότητα του πρώην ελεύθεριων επαγγελμάτων (όπως ορίζονταιν στην ΠΟΛ.1120/2014), και να έκοβε Τ.Π.Υ. με έγγραφες συμβάσεις και να διατηρούσε ως επαγγελματική έδρα την κατοικία της καθώς και να πληρούσε και τις λοιπές προϋποθέσεις που πρέπει να συντέχουν βάση της νομοθεσίας. β) μετά τις 10/5/2017 να ισχύουν οι παραπάνω προϋποθέσεις αλλά αποδεδειγμένα να μην έχει εκδώσει κανένα παραστατικό. Αν όλα τα παραπάνω συμβαίνουν (οι ημερ/νίες είναι ενδεικτικές), τότε: Θα πρέπει πρώτα να δείτε πως έστειλε η εταιρεία τις βεβαιώσεις με βάση τις οποίες η Φορολογική Διοίκηση έχει προσυμπληρώσει τα ποσά στο Ε1 της δήλωσής του. Ποιό είναι το πρόβλημα: Επειδή η εφαρμογή της ΑΑΔΕ βλέπει ότι στο 2017 είχε εισόδημα και από μισθωτές υπηρεσίες, πρακτικά δεν επιτρέπει να καταχωρηθεί το εισόδημα από μπλοκάκι στον πίνακα στο Ε1. Ποια είναι η λύση: για τα ποσά από μπλοκάκι συμπληρώνετε το Ε3 χωρίς να αφαιρέσετε έξοδα και το ποσό θα το μεταφέρετε στο Ε1 κανονικά στον πίνακα για τα εισοδήματα από επιχειρηματική δραστηριότητα. Αν είχε παρακραηθεί φόρος προφανώς θα υπάρχει προσυμπληρωμένος. Στη συνέχεια υποβάλετε την δήλωση με επιφύλαξη. Αυτό σας εξασφαλίζει: --από την μία την υποβολή τροποποιητική δήλωση στην Εφορία (έχοντας όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά, όπου και θα αλλαχθεί η καταχώρηση του εισοδήματος που είχε καταχωρήθει στον παραπάνω πίνακα για τα εισοδήματα από επιχειρηματική δραστηριότητα και θα το καταχωρήσετε στον σωστό πίνακα του Ε1. --από την άλλη να αποδείξετε ότι δεν υπήρχαν παράλληλα και οι δύο ιδιότητες με την έννοια ότι στο διάστημα από 10/5/2017 έως 31/12/2017 δεν είχε εκδώθει κανένα τιμολόγιο στην επιχείρηση. --επίσης σας εξασφαλίζει ότι τις καταβληθείσες ασφαλιστικές εισφορές, δικαιούται πλέον να τις καταχωρήσει στην τροποποιητική δήλωση Με τα δεδομένα αυτά η εφορία θα εκκαθαρίσει τη δήλωση με βάση την τροποποιητική, και έτσι το εισόδημα από το μπλοκάκι θα φορολογηθεί ως εισόδημα από μισθωτές υπηρεσίες, προστιθέμενο με το ήδη δηλωθέν κανονικά από μισθωτή εργασία της περιόδου από 10/5/2017 έως 31/12/2017.
    1 point
  10. καλημέρα, Α). καλώδια LiYCY χρησιμοποιούμε για μεταφορά σημάτων όταν απαιτείται ηλεκτρική θωράκιση του σήματος. Στην πράξη δεν τα έχω συναντήσει σε δίκτυα υπολογιστών, παρά μόνον (και μάλιστα σε διατομές 0,5/0,75/1/1,5/ τετρ. χιλιοστά χαλκού) σε βιομηχανικές επικοινωνίες οργάνων(π.χ. canBus/ Modbus) και αναλογικών σημάτων (π.χ. 4..20 mA , 0/2 .. 10 Vdc), και σε τάσεις μέχρι και 250 volts. Π.χ. είναι το περισσότερο διαδεδομένο καλώδιο για μεταφορά σήματος σε ρυθμιστή στροφών, για μετάδοση σήματος θερμοκρασίας Pt-100 κ.λ.π. Β) Τα καλώδια UTP χρησιμοποιούνται πολύ για δίκτυα Η/Υ ,ξέρω να υπάρχουν μόνον πολύ "ψιλά" σε διατομή, είναι τα συνηθισμένα καλώδια για δίκτυα ethernet εσωτερικού χώρου, π.χ. το καλώδιο που είναι συνδεδεμένο στην κάρτα δικτύου του Η/Υ σου είναι τέτοιο (με 8 σύρματα μέσα). Επίσης μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τηλεφωνία (με 2/4 σύρματα μέσα). Γ) Τα καλώδια FTP μοιάζουν πολύ με τα UTP αλλά επιπλέον διαθέτουν ηλεκτρική θωράκιση (αλουμινοταινία κάτω ακριβώς από το εξωτερικό πλαστικό περιτύλιγμα) . Για επικοινωνίες τύπου Η/Υ σε χώρους με παρεμβολές.
    1 point
  11. Ακριβώς. Θα υπολογιστεί το πρόστιμο χωρίς μειωτικό συντελεστή. Από την έναρξη ισχύος του Ν. 4495 οι περιπτώσεις που λαμβάνουν μειωτικό είναι συγκεκριμένες (υπόγειο, πατάρι, σοφίτα) υπό τις προϋποθέσεις που τίθενται. Στο προς έκδοση ΦΕΚ αναμένουμε και την παλιά διάταξη της άλλοτε τροποποίησης ν. 4178 για μειωτικό σε ισόγειους ΄χώρους βοηθητικής χρήσης επιφάνειας έως 50 τμ.
    1 point
  12. όχι άλλο καρβουνο με τα ανοητα δημοσιεύματα που αφορουν το 0.3 % του ελληνικου πληθυσμου και το υπολοιπο 99.7 στα αζητητα .
    1 point
  13. Καλό ταξίδι Πρόεδρε......
    1 point
  14. Ανενεργή στάση λεωφορείου από δεκαετίες (έχει αλλάξει η διαδρομή) στη Γλυφάδα (Ερμού και Αρτέμιδος) και τους τελευταίους μήνες ο Δήμος (Τεχνική Υπηρεσία, με αυτεπιστασία) εκτελεί έργα πεζοδρόμησης στους δρόμους που δεν έχουν κατασκευαστεί για διάφορους λόγους (αδόμητα οικόπεδα, εγκαταλελειμμένα σπίτια κλπ). Οι αρμόδιοι του Δήμου σκέφτηκαν να σταματήσουν την πλακόστρωση της άσπρης πλάκας μερικά μέτρα πριν από τη στάση, λόγω της ύπαρξής της, αλλά να συνεχίσουν την πλακόστρωση της κόκκινης (για ΑΜΕΑ) μέχρι τη διαφημιστική πινακίδα και μετά απ' αυτήν, αντί να ζητήσουν από τον ΟΑΣΑ να αφαιρέσει την ανενεργή στάση, ή να την αφαιρέσουν οι ίδιοι, ΠΡΙΝ από την κατασκευή της συγκεκριμένης πεζοδρόμησης.
    1 point
  15. Καλό ταξίδι πρόεδρε θα μας λείψεις... http://m.contra.gr/Columns/Photostop/paulos-giannakopoylos.3684830.html
    1 point
  16. και από το Εγγρ-12778_928_88 . [..........] 2. Η ζώνη των 30 μέτρων από την γραμμή αιγιαλού θεωρείται πρασιά [............] δες τα μηνυματα σου.
    1 point
  17. πρεπει να ειναι στο αρθρο 1 του ΝΟΚ "πεδιο εφαρμογης"
    1 point
  18. Δεν νομιζω οτι τα αλλαξαν -μόνο - για να δειξουν εργο. Για ανικανοτητα προκειται. Το θεμα ειναι οτι: Ο νομος εχει ορισει εξ αρχης οτι η 28-8-2011 ειναι η κοκκινη γραμμη. Δεν υπηρχε καμμια αμφισβητηση για την ημερομηνια αυτη, ούτε καμμια αναγκη να την επαναλαμβανει σε καθε αρθρο. Αυτο που ήθελε ο νομοθετης με την αρχικη τροποποιηση στον 4014 και μετα με τον 4178 ηταν να λυθει το προβλημα με τις καθετες, και εθεσε χρονικο οριο την δημιουργια τους μεχρι 28-7-2011. Μαλιστα, κατα την διαβουλευση, στο τοτε αρθρο 91, ειχε αναρτηθει το κανονικο - και σωστο- αρθρο "Άρθρο 91 Ενέργειες αρμόδιων υπηρεσιών 2. Στην περίπτωση που το ακίνητο ανήκει σε περισσότερους συνιδιοκτήτες και έχει συσταθεί οριζόντια ή κάθετη ιδιοκτησία, μέχρι την 28.07.2011, για τον υπολογισμό των πολεοδομικών μεγεθών, την έκδοση οικοδομικής άδειας, που αναλογούν στα ιδανικά μερίδια κάθε συνιδιοκτήτη δεν λαμβάνονται υπόψη οι αυθαίρετες κατασκευές που έχουν εκτελεστεί σε άλλη οριζόντια ή κάθετη ιδιοκτησία." Το τραγικο ειναι οτι οι μετεπειτα επιτροπες που ανελαβαν την διορθωση/τροποποιηση/συνταξη του νομου, δεν ειχαν καν καταλαβει τον νομο που υπηρχε και νομιζαν οτι αυτο που έγραφε ηταν "λαθος" και "διορθωσαν" το σωστο σε λαθος... για να το διορθωσουν στο σωστο μετα απο 8 μήνες προ ημερων. [καπως ετσι συνταχθηκε ο νεος νομος...]
    1 point
  19. Συν αναφορά εάν απαιτείται ΜΣΕ με την ταυτότητα. Αφορά περιπτώσεις με Υ ΔΕ.ΔΟ.ΤΑ στον 4178.
    1 point
  20. Στα σχόλια της βεβαίωσης του ν.4495 θα αναγράψεις ότι έχει γίνεται ήδη τακτοποίηση βάσει της δήλωσης του ν.4178/13 με α/α .... Δεν χρειάζεται να κάνεις κάτι άλλο.
    1 point
  21. Η διαδικασία αναζήτησης φακέλων αδειών και των σχεδίων τους, στην Αθήνα, είναι πολύπλοκη και περιπετειώδης, λόγω του συστήματος αναζήτησης που έχει δομηθεί, βασικά, στη λογική της Access, δηλαδή της αναζήτησης σε πεδία όπως επώνυμο, δήμος, οδός, έτος (μετά το 1956) κλπ. Αυτό μπορεί να γίνει στο ισόγειο της Πολεοδομίας Αθηνών (Σωκράτους 57, κτίριο Καθημερινής στην Ομόνοια), αλλά, πρακτικά, δεν μπορείς να απασχολήσεις τον υπάλληλο για περισσότερες από μια άδειες, αφού η ουρά των ενδιαφερομένων περιμένει. Εκεί, θα πάρεις ένα αριθμό αδείας και στη συνέχεια πρέπει να πας στη Συγγρού (ισόγειο) για να αναζητηθεί ο φάκελος της άδειας και τα σχέδια που (τυχόν) έχουν μικροφωτογραφηθεί. Στη Συγγρού υπάρχουν και τα στελέχη των αδειών δεμένα σε τόμους ανά αύξοντα αριθμό, αλλά, πρακτικά, είναι αδύνατο να βρεις άδειες με τον τρόπο αυτό, εάν δεν γνωρίζεις τον αριθμό.
    1 point
  22. Το έγγραφο του 2014 είναι λάθος ερμηνεία υπαλλήλων. Όταν πετάνε έγγραφο τους πετάς εγκύκλιο. Πάντα υπερισχύουν. Ειδικά άμα είναι πολλές. Πες τους να διαβάζουν ... Εγκύκλιοι Ζώνης οικισμών.pdf
    1 point
  23. Δυστυχώς επαληθευτήκαμε ΣΕ ΟΛΑ. Και στην ανάλυση του προβλήματος και στην αντιμετώπισή του...Και δυστυχώς - δυστυχώς θα επαληθευόμαστε συνέχεια από εδώ και πέρα! Να σχολιάσω λίγο και αυτό: ...πράγμα το οποίο φανερώνει μαζί με την χρεωκοπία του κράτους και την χρεοκοπία όλων των αρμόδιων ΜΚΟ που δραστηριοποιούνται στη χώρα μας. Διότι στην Ελλάδα θα βρείτε ΜΚΟ για ότι θέλετε, ακόμη και για την προστασία του ψύλλου, εκτός από δραστήριους ανθρώπους που θέλουν να βοηθήσουν την πατρίδα τους. Είμαστε η χώρα με την μεγαλύτερη αναλογία ΜΚΟ/κάτοικο αλλά πατώνουμε παντού σε όλους τους δείκτες. Παντού "φιρμάνια", "έρευνες", "βρίσιμο" των Ελλήνων πολιτών, "απόψεις", "ανακοινώσεις" και δουλειά μηδέν. Η πιο χαρακτηριστική χρεοκοπία τους ήταν η υποστήριξη του νομοσχεδίου της ψευτοκατάργησης της πλαστικής σακούλας. Αν ήταν ΜΚΟ που σέβονταν τον εαυτό τους έπρεπε να τους έχουν πάρει με τις πέτρες. Μερικές δε από αυτές, ενώ γνωρίζουν τη ρίζα του προβλήματος, καλλιεργούν ουτοπικές νοοτροπίες στο λαό, ότι μπορούμε δλδ να πάρουμε δήθεν δραστικά μέτρα για το περιβάλλον, χωρίς να θίξουμε τον κακομαθημένο εαυτούλη μας. Φυσικά όλα αυτά γίνονται όχι για την προστασία του περιβάλλοντος αλλά για την προστασία κάποιων συγκεκριμένων παραγωγικών και εμπορικών συμφερόντων.
    1 point
  24. Καλά μου φαίνονται τα προς υποβολή!!! Επίσης να σου πω ότι δεν βλέπω το λόγο για αναθεώρηση... δεν αλλάζεις τίποτα στα στοιχεία του διαγράμματος δόμησης ... Οι όψεις στο διάγραμμα είναι "ενδεικτικές", άρα η τροποποίηση ανοιγμάτων ή η πέργκολα και το προστέγασμα δεν μεταβάλλει τα στοιχεία του ΔΔ καλή επιτυχία !!!
    1 point
  25. Νομίζω ότι πρέπει να περάσεις από το τοπικό γραφείο του τσμεδε και να δουνε την καρτέλα σου. Τα e-mail είναι για άλλες χώρες περισσότερο προηγμένες από εμάς οπως πχ η Νιγηρία.
    1 point
  26. Συνάδελφοι το ανέβασα ξανά στο http://www.filedropper.com/file_69
    1 point
  27. Αν μπορείς να το περάσεις σε ΟΑΕΕ (π.χ. Πληροφορικάριος) είναι καλύτερα για να γλυτώσεις το 11% (το κάνουν πολλοί Ηλεκτρολόγοι εκεί που είμαι τώρα). Και ξεχνα τελείως το ΤΕΕ μην μπλέκεις. Απαλλαγή εχεις επείδη ειναι δημοσιο το Πανεπιστήμιο αν ειναι Horizon. Νομίζω ισχύει και στα interreg αλλα πρεπει να ρωτήσεις τον ΕΛΚΕ σου. Απαλλάσσεσαι βάση ΠΟΛ 1128/97 κι ότι αλλο σου πουν (έχω δει τετοια φαινόμενα) είναι λάθος (γιατί είναι γκρίζα ζώνη είναι η αλήθεια). Αλλά και πάλι το διευκρινίζεις με τον ΕΛΚΕ σου. Προσοχή ΔΕΝ ισχύει για ολες τις κατηγορίες προγραμμάτων.
    1 point
  28. Για απαλλαγή ΦΠΑ η σχετική διάταξη βρίσκεται στο Άρθρο 3 Ν. 2859/2000.
    1 point
  29. και δω στο 4:30 https://www.taxheaven.gr/news/news/view/id/40695 αφού έχω μοναδική δραστηριότητα παροχή υπηρεσιών μηχανικού και όλα μου τα έξοδα αφορούν αυτήν, γιατί να μην τα βάλω όλα στο 401;
    1 point
  30. Δες στο "Επί της Ουσίας - Ε3" από το taxheaven. Για τον Δ5(401) χρονικά στο 45:30 Για τον Δ9(423) χρονικά στο 52:25
    1 point
  31. Ορθότατα! Το Ε9 "αποδεικνύει" την "ιδιοκτησία" του δηλούντος, ανεξαρτήτως αν σε αυτή αναφέρονται οι αυθαιρεσίες. Ορθότατα! Αν "εμείς" αποφασίσουμε ότι, χρειαζόμαστε το Ε9 και ως αποδεικτικό παλαιότητας, τότε πρέπει να έχουμε το "σωστό" Ε9, που θ' ανεβάσουμε σε δύο πεδία, δηλαδή, το ίδιο, δύο φορές!
    1 point
  32. Δες πρώτα τις επιτρεπόμενες καλλιέργειες: ΠΔ-236/84 (ΦΕΚ-95/Α/22-6-84) 'Εχοντας υπόψη: 1. Τις διατάξεις του Ν-1337/83 "Επέκταση των πολεοδομικών σχεδίων, οικιστική ανάπτυξη και σχετικές ρυθμίσεις" (ΦΕΚ-33/Α/83) και ειδικότερα του Αρθ-23 (παρ.1). 2. Τις Γνωμ-558/84 και Γνωμ-723/83 του ΣτΕ με πρόταση των Υπουργών Εσωτερικών, Γεωργίας και ΧΟΠ, αποφασίζουμε: ΑΡΘΡΟΝ-1 1. Κατ' εξαίρεση από τις διατάξεις της παρ.1 εδαφ.α του Αρθ-23 του Ν-1337/83 επιτρέπονται οι περιφράξεις σε ζώνη πλάτους 500 μ. από την ακτή ή την όχθη δημόσιας λίμνης για την προστασία των εξής καλλιεργειών ή ειδικών χρήσεων: Ειδικών καλλιεργειών, που η περίφραξή τους είναι αναγκαία για την προστασία τους και την προστασία του κοινού από φυτοφάρμακα. Οι καλλιέργειες αυτές είναι: Κηπευτικά, οπωροφόρα, εσπεριδοειδή, ανθοκομικές καλλιέργειες, καλλιέργειες υπό κάλυψη, νέες φυτείες, φυτώρια. Κτηριακών και λοιπών εγκαταστάσεων γεωργικών, κτηνοτροφικών, αλιευτικών και λοιπών αγροτικών δραστηριοτήτων. Τουριστικών - Ξενοδοχειακών εγκαταστάσεων. Βιομηχανικών εγκαταστάσεων. Χώρων και εγκαταστάσεων τεχνικής εξυπηρέτησης οικισμών: α) Βιολογικού καθαρισμού. β) Εγκαταστάσεων και δεξαμενών ύδρευσης. γ) Εγκαταστάσεων ΔΕΗ, ΟΤΕ. Στρατιωτικών εγκαταστάσεων. Μεγάλων συγκοινωνιακών εγκαταστάσεων (λιμάνια, αεροδρόμια κλπ). Αρχαιολογικών χώρων. Μνημείων της φύσης, υγροτόπων, υδροβιοτόπων, σημαντικών πηγών γλυκού νερού. Εκτροφείων θηραμάτων. Κτιρίων εκπαίδευσης-σχολεία κλπ. Κτιρίων κοινωνικής πρόνοιας (παιδικοί σταθμοί, παιδικές κατασκηνώσεις, άσυλα, κλπ.). Κτιρίων περίθαλψης (νοσοκομεία, κλινικές κλπ.). Αθλητικών εγκαταστάσεων (πχ. πισίνες, τέννις, κλπ.). Οργανωμένων πλαζ. Παιδικών Χαρών - Παιδοτόπων. Φυλακών - Σωφρονιστικών ιδρυμάτων. Νεκροταφείων. Μονών. Κτιρίων δημοσίων ή κοινωφελών σκοπών. Χώρων συνάθροισης κοινού (υπαίθρια θέατρα, κινηματογράφοι). Χώρων εκθέσεων και αγοράς. Λατομικών χώρων μόνο στα ανώτερα κάθε φορά όρια των μετώπων εκμετάλλευσης. 2. Οι περιφράξεις πρέπει να τοποθετούνται σε απόσταση 50 μέτρων από τη γραμμή αιγιαλού ή την όχθη δημόσιας λίμνης. Υ.Γ Συμπλήρωσε ειδικότητα στο προφίλ σου.
    1 point
  33. Όντως πολύ χρήσιμο και συγχαρητήρια για την πολύ καλή δουλειά σου. Πρέπει όμως ή να τροποποιήσεις τα % του ΦΠΑ ή να το ξεκλειδώσεις για να μπορούμε να εισάγουμε το 24%.
    1 point
  34. Επειδή διαβλέπω κάποια δόση άγνοιας πρέπει να σημειώσουμε κάποια πράγματα: Συμμετείχα σε πανελλαδικές εξετάσεις τις οποίες διοργάνωσε κι αξιολόγησε το ελληνικό κράτος. Είναι οι ίδιες πανελλαδικές εξετάσεις στις οποίες μετέχουν οι γιατροί, οι γυμναστές, οι υπόλοιποι μηχανικοί, μηχανολόγοι, δικηγόροι, δικαστές, αρχαιολόγοι, ιστορικοί, μαθηματικοί, φυσικοί, χημικοί κ.ο.κ. Πέτυχα σε μία σχολή την οποία ίδρυσε, οργανώνει και επιβλέπει η ελληνική Πολιτεία, και η οποία εντάσσεται στα ΑΤΕΙ, δηλαδή στα ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα της πολιτείας μας. Αξιολογήθηκα ως ικανός Τεχνολόγος Πολιτικός Μηχανικός (εφαρμογή της μηχανικής σε ιδιωτικές και δημόσιες κατασκευές και έργα) από 30 διαφορετικούς καθηγητές επιστημονικής και τεχνολογικής κατάρτισης, σε περισσότερα απο 100 πεδία (θεωρητικά κι εργαστηριακά, επιστημονικά και τεχνολογικά), τους οποίους αξιολογεί ως επαρκείς, διορίζει κι επιβλέπει το ελληνικό κράτος. Αυτή η σχολή στερείται σαφούς νομικού πλαισίου επαγγελματικών δικαιωμάτων για λόγους τους οποίους δεν γνωρίζει κανείς ως τώρα, και μήτε μπορεί να στοιχειοθετήσει έστω και επιδερμικά. Κι αντί να πέσει όλος ο εκπαιδευτικός κι επαγγελματικός κόσμος, σύσσωμος, επάνω στο θέμα και να μελετήσει γιατί συμβαίνει αυτό το παράδοξο (ως και ανομία) προσπαθώντας να εξυγιάνει την πολιτεία στην οποία ζει, κάποιος έχει το "θράσος" να ρωτά αν θέλω να μπω με κατατακτήριες σε άλλη σχολή, ώστε να εφαρμόσω τα αυτονόητα για τα οποία έχω ήδη κριθεί κι αξιολογηθεί... Επιτέλους, πρέπει να σταματήσουμε να ασχολούμαστε με τα αυτονόητα, μπας κι ασχοληθούμε με την επιστήμη ή την τεχνολογία στην οποία έχουμε ειδικευτεί. Αρκεί να μας δοθεί η δυνατότητα την οποία δικαιούμαστε σε μία ευνομούμενη και ελεύθερη πολιτεία. Να μένουμε ΕΝΤΟΣ ΘΕΜΑΤΟΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΥΣΤΑΣΗ Παρακαλώ διαβάστε τους Κανόνες Συμμετοχής akius
    1 point
  35. Δεν έχω λογιστή και έχω γλιτώσει προφανώς κάποια λεφτά αλλά έχω και κάνει και λαθάκια εδώ κι εκεί στις δηλώσεις (χωρίς κόστος έως τώρα πέρα ενός πενηντάρικου παλιά για μια καθυστερημένη ΦΠΑ). Όμως, από φίλους που έχουν λογιστές διαπίστωσα πως η ύπαρξη λογιστή δε διασφαλίζει τη μη ύπαρξη λαθών στις δηλώσεις. Τα περιστατικά με λάθη λογιστών είναι αρκετά... ΥΓ: τυχαίνει να έχω φίλο λογιστή που μπορώ να απασχολήσω 5 λεπτά για 1-2 ερωτησούλες το χρόνο.
    1 point
  36. Καλό.... αλλά υπάρχουν πολλοί συνάδελφοι που δουλεύουν με τζίρο 500€ το μήνα.... καλύτερα να μην το κατεβάσουν....
    1 point
  37. Επανέρχομαι στο θέμα μετά την εύρεση των ακόλουθων αποφάσεων του ΣτΕ : ΣτΕ 162/00 Τμήμα Εʼ Αιγιαλός προστασία, περίφραξη ιδιοκτησίας Η κατ' άρθρο 23 παρ.1 του Ν.1337/83 απαγόρευσις δεν αφορά εις περίπτωσιν κατά την οποίαν, η αιτηθείσα άδεια περιφράξεως αφορά εις τμήμα μόνον ιδιοκτησίας καθέτου προς την ακτήν η περίφραξις του οποίου ως εκ της θέσεως της ουδεμίαν επίδρασιν έχει επί της δυνατότητος ελευθέρας προσβάσεως προς την ακτήν. ΣτΕ 3111/90 Αυθαίρετες κατασκευές - Περιφράξεις Κατά την κρατήσασα γνώμη το άρθρο 23 παρ.1 εδαφ.α του Ν.1337/83 το οποίο απαγορεύει συλλήβδην από την έναρξη ισχύος του νόμου αυτού, κάθε μορφή περίφραξης αδιακρίτως σε όλα τα ακίνητα, τα οποία βρίσκονται εκτός σχεδίου πόλεως και εντός ζώνης πλάτους 500μ. από οποιαδήποτε ακτή ή την όχθη δημοσίων λιμνών και τα οποία μπορούν κατά προορισμό να χρησιμοποιούνται για την ανέγερση κατοικιών, παραβιάζει το συνταγματικό δικαίωμα της ιδιοκτησίας, εφόσον αποστερεί χωρίς την παράθεση κριτηρίων για το γενικό αυτό περιορισμό, από τους ιδιοκτήτες των ακινήτων αυτών την δυνατότητα της αποκλειστικής χρήσεως του πέριξ της κατοικίας τους υπολοίπου χώρου της ιδιοκτησίας τους. 'Ετσι μεταβάλλεται το μέρος αυτό της ιδιοκτησίας τους σε χώρο κοινόχρηστο, ενώ συγχρόνως τα μέτρα αυτά παραβιάζουν και την συνταγματική αρχή της αναλογικότητας, διότι, κατά κοινή πείρα, η έκταση των μέτρων αυτών δεν είναι η αναγκαία για την εξασφάλιση της πρόσβασης προς τη θάλασσα ή την όχθη δημόσιας λίμνης, αφού αυτό θα μπορούσε να επιτευχθεί εξ ίσου αποτελεσματικά, με την πρόβλεψη της κατά διαστήματα διανοίξεως, εκεί όπου πράγματι χρειάζεται, διόδου προσβάσεως, με τη θέσπιση υποχρεώσεως να αφεθούν αντίστοιχα ανοίγματα στην περίφραξη ορισμένων ακινήτων. Φαίνεται ότι κάποιοι ιδιοκτήτες προσέφυγαν κατά διοικητικών αποφάσεων άρνησης χορήγησης άδειας περίφραξης σε γήπεδα εντός των 500μ. από ακτή και δικαιώθηκαν, αλλά το ερώτημα είναι αν τελικά κατάφεραν να περιφράξουν τα ακίνητά τους. Παρακαλείται όποιος συνάδελφος έχει ασχοληθεί με το θέμα και κατάφερε τελικά να εκδώσει τέτοιου είδους άδεια να συνδράμει με την κατάθεση βοηθητικών στοιχείων. Θεωρώ ότι είναι παράλογο όταν έχει καθορισθεί ο Αιγιαλός και η Παραλία και υφίσταται ακόμα και παραλιακή οδός με απρόσκωπτη πρόσβαση στην ακτή, να εμποδίζεται η λήψη μέτρων προστασίας της ιδιοκτησίας από κάθε επίδοξο καταπατητή ή οτιδήποτε άλλο.
    1 point
  38. Παραλιγο να μπω στο πειρασμο να απαντησω στο απαραδεκτο post σας. Ευχαριστω και παλι. (αρ. ΤΕΕ 131273)
    -1 points
  39. Έχουν λυσσάξει κάθε χρόνο με την Μύκονο όταν φτάνει καλοκαίρι. Από τη μια κάθονται και γράφουν τα ΜΜΕ για την ακρίβεια και το ποσό κοστίζει το σετ ομπρέλες.. Τι να κάνουμε δεν είναι για τον κάθε βλάχο έλληνα, αυτός μπορεί να πάει στη λούτσα να βάλει κάτω πετσέτα και να φάει κεφτεδάκια. Από την άλλη λένε για τις αυθαιρεσίες. Λες και δεν υπάρχουν πουθενά αλλου. Εγώ ξέρω ολόκληρα χωριά της Κρήτης αυθαίρετα.. αλλα δεν πουλάει το θέμα. Αφήστε λοιπόν τη Μύκονο να φέρει κανα χρήμα και μάθετε από τους επιχειρηματίας και τις υπηρεσίες που προσφέρουν εκεί.
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
      Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας
      • 0 απαντήσεις
    • «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
      Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

      Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).

      Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.

      • 2 απαντήσεις
    • ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
      Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.

      Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
      1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
      ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
      προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
      την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
      μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
      τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
      γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.

      2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
      μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.

      3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.

      4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς: 
        • Downvote
      • 62 απαντήσεις
    • Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
      Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.

      Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:

      α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.

      β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,
        • Like
      • 2 απαντήσεις
    • Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
      Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.

      Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).

      Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.

      Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.