Πίνακας Κορυφαίων
Δημοφιλές Περιεχόμενο
Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 08/07/2020 σε όλες τις περιοχές
-
Τελικά ήρθε σήμερα! (33 μήνες μετά την αίτηση) Συνταξιούχος και με τη βούλα πλέον!3 points
-
Το πρόβλημα ονομάζεται NIMBY. Απλά σε άλλες χώρες οι κάτοικοι έχουν κατά μέσο όρο πάνω από 2 εγκεφαλικά κύτταρα και δεν πιστεύουν ότι οι ανεμογεννήτριες ενοχλούν τα δεντρα, κόβουν τα γάλα από τις αγελάδες, εκπέμπουν ραδιενέργεια (ΟΚ αυτό το είχα ακούσει για φωτοβολταϊκά) και ότι βλακεία μπορείς να διαβάσεις στο Μακελειό και στην Ελεύθερη Ώρα. Το ερώτημα είναι ένα: θέλουμε ενεργειακή ασφάλεια χωρίς να μαυρίζουν τα πνευμόνια μας; Αν ναι ανεμογεννήτριες, φωτοβολταϊκά και λοιπές ΑΠΕ. Και αν βρήκαμε μέρη να καταστρέψουμε ολοσχερώς με ορυχεία και εργοστάσια, ε θα βρούμε και μέρη για ανεμογεννήτριες και ας μας χτυπάει στο μάτι ο έλικας... "Την επιτακτική ανάγκη στελέχωσης της Ογκολογικής Κλινικής του Μποδοσάκειου Νοσοκομείου με δύο ογκολόγους-παθολόγους, καθώς τα κρούσματα καρκίνου στη ευρύτερη περιοχή της Πτολεμαΐδας φτάνουν σήμερα το 30,5% του τοπικού πληθυσμού, υποστηρίζει σε επιστολή του προς την ηγεσία του υπουργείου Υγείας ο αντιπεριφερειάρχης Υγείας της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας (ΠΔΜ), Σταύρος Γιαννακίδης. Πηγή: https://www.lifo.gr/now/greece/153575"3 points
-
Το συγκεκριμένο άρθρο αναφέρεται στα αδήλωτα τετραγωνικά στους Δήμους και στην αδεια λειτουργίας των παιδικών σταθμών. Δεν προβλέπεται κατι για παραταση Αυθαιρέτων σε αυτό το άρθρο.2 points
-
Καλησπέρα, κάνω μια εργασία για την παρακάτω κατασκευή. Στα φορτία επιρροής από την πλάκα στην δοκό D6 λαμβάνεται η μισή P1 και ολόκληρη η P2 (ως μήκος επιρροής) ή όση διάσταση είναι ο πρόβολος +ίση διάσταση από την άλλη πλευρά. Οι διαστάσεις είναι: Lx1=5,8 m Lx2=2,4 m. Είναι 2,4+5,8/2 ή 2,4+2,4; Επίσης πώς λαμβάνεται υπ'όψη η επιρροή των διαδοκίδων; Η προεκτίμηση για το ίδιο βάρος τους είναι: 0,8 KN/m. Πώς λαμβάνεται φόρτιση στις δοκούς D1,D2,D6; Τα φορτία θα είναι όλα σε KN/m για να υπολογιστεί το φορτίο σχεδιασμού. Σημειώνω πως πρώτη φορά κάνω τέτοια εργασία και τα στατικά μαθήματα που έχω κάνει ήταν πολύ τυποποιημένα.1 point
-
Δεν συγκράτησες αυτό που είναι όλη η ουσία. Το αν έγιναν ή όχι ενισχύσεις μπορεί να μη σε αφορά (για την υπαγωγή στο νόμο γιατί επί της ουσίας εννοείται ότι θα έπρεπε να μας αφορά) αλλά αν κρίνεις ότι πρόκειται για καινούρια κατασκευή φυσικά και είναι αυθαίρετη.1 point
-
Συνάδελφε, δεν θέλω να πιστεύω πως από τα δικά μου γραφόμενα διαπιστώσατε υπέρβαση των τρόπων καλής ευγενείας απέναντί σας. Εκτός αν η λέξη "περιττό", ο μόνος χαρακτηρισμός που έκανα και όχι προς το πρόσωπό σας, συνιστά ύβρη!! Επί του θέματος όμως, από ποιο σημείο του νόμου προκύπτουν αυτά που αναφέρετε να γράφονται στην βεβαίωση όταν για την συγκεκριμένη βεβαίωση υπάρχει η Τ.Ε. της δήλωσης υπαγωγής όπου πρέπει να αναγραφούν όλα όσα αναφέρει ο νόμος. Τα υπόλοιπα είναι δουλειά άλλων, των συμβολαιογράφων εν προκειμένω, και θα δεχθώ με πολύ ευχαρίστηση να γράψω ότι θέλουν, με την ανάλογη αμοιβή βέβαια..... Έγγραφα συντάσσουν αυτοί και αμείβονται, έγγραφα συντάσσουμε και εμείς (στο συγκεκριμένο αναφέρομαι) και θα πρέπει να αμειφθούμε. Και προφανώς δεν εννοώ την βεβαίωση του μηχανικού ότι η ίδια αυθαίρετη επέκταση υφίσταται σε όλους τους ορόφους της οικοδομής που είναι απαιτητή για να γίνει η υπαγωγή. Πριν από έναν μήνα, μου ζήτησε συμβολαιογράφος να αναφέρω πως η αυθαίρετη επέκταση στον κοινόχρηστο χώρο υφίσταται από τον χρόνο ανέγερσης κατασκευής της όλης οικοδομής. Προφανώς και το έγραψα αλλά συμπλήρωσα και το "σύμφωνα με την υποβληθείσα υπεύθυνη δήλωση του ιδιοκτήτη". Και εκεί άρχισε να τα μασάει.... παρότι ήδη είχα ανεβάσει στο σύστημα την ΥΔ του ιδιοκτήτη. Και για να καταλήξω κάπου, κανείς δεν μπορεί να απαγορεύσει σε κανέναν να γράψει ότι θέλει αρκεί να μην δημιουργηθεί ένα κλίμα ότι αυτό είναι που πρέπει να αναγραφεί εκτός αν από την νομοθεσία που αφορά το θέμα μας είναι απαιτητή η αναγραφή. Και πραγματικά δεν θέλω να με παρεξηγήσετε διότι δεν σας επιτίθεμαι αλλά απλά ρωτάω ποιος ο λόγος της αναγραφής των και από ποιο σημείο της σχετικής νομοθεσίας προκύπτουν.1 point
-
.. περπατώντας έφθασα στις καλύτερες μου σκέψεις, και δεν ξέρω καμμιά σκέψη, να ‘ναι τόσο βαριά που να μην μπορεί να φύγεις περπατώντας απ’ αυτήν.. (Κίρκεγκωρ, Επανάληψη, Επιστολή αρ.150). και να θέλει να αγιάσει κάποιος... τι τόθελα ... μια ανάρτηση πήγα να κάνω .. σιγά το θέμα δηλαδή.. εδω μέσα αναλύονται με εμβριθή τρόπο περισπούδαστα ζητήματα ... που αφορούν μεταξύ άλλων κεφαλαιώδεις νόμους όπως .. των αυθαιρέτων (ο Ν.Ο.Κ. τουλάχιστον έχει κάποια φιλοσοφία), και κάποιοι μασσάνε τα φύλλα της γνώσης της Πυθίας (λυπούμαι ειλικρινά που γίνομαι ειρωνικός-του χαρακτήρα μου δεν είναι- αλλά ίσως αντίστοιχα κάποιοι, χωρίς να με γνωρίζουν υπερέβησαν τους τρόπους καλής ευγενείας απέναντί μου και απορώ για τους συντονιστές ..οι οποίοι άμεσα μπορεί να θέτουν ζήτημα σωστης ένταξης κάποιου θέματος, αλλά οχι για μια ανταλλαγή απόψεων μέσα σε κάποια πλαίσια καλής η έστω αποδεκτής συμπεριφοράς, εννοείται βεβαίως οτι δεν προσάπτω τίποτα -για να προλάβω πάλι- σε ΄'μάχιμους" συναδέλφους. Τριάντα χρόνια τέτοιος (μεταξύ άλλων...)κ ο υποφαινόμενος- έχουν δει πολλά τα ματάκια μας κ δη ΚΑΙ απο "συναδέλφους"..και να πώ ρε γ..ο οτι αφορά τη φιλοσοφία έστω κάποιου νόμου, πάει στα κομμάτια.. εδώ (και περιμένω διάψευση) το μόνο (είναι) που δε ενδιαφέρει, παρά μόνο ίσως ως μια δικαιολογία εφησυχασμού, εφόσον στο βάθος υποβόσκει- θεωρώ- μια παρατεταμένη απορία σχετικά με το νόημα όλων αυτών.. Υπογραμμίζω δε αυτή την κατάσταση ως - θα τη χαρακτήριζα- αδηφάγα και (ο.. νομικός των αυθαιρέτων που με έκραξε..και ζήτησε το κεφάλι μου.. ίσως γνωρίζει τον G. Agamben) ως "κατάσταση εξαίρεσης" όπου το φυσιολογικό δεν υφίσταται, και όλα εδω μέσα αποκτούν το νόημά των, (λες κ χωρίς "ερωτήσεις" θα ..υπήρχαν "απαντήσεις'΄, στο πλαίσιο ερμηνείας των όποιων νομοθετημάτων, μόνο μέσω μιας "πλαισιωμένης" απάντησης που θα "εντάξει" το ειδικό βάρος (μέσω μιας αυθαίρετης αφαιρετικής εμπειρικής μεθόδου πχ κάποια συμφέρουσα ατομική λογική) της ερώτησης. Τέλος δε, επικυρώνω την γενικότητα των παραπάνω αναφέροντας στο εν λόγω ερώτημα οτι μετά απο αρκετό κόπο πήρα γνώμες απο το Τ.Ε.Ε ((αντί δηλαδή να πιέσει κάποιος για μια επίσημη επιτροπή υποβολής ερωτημάτων- ξέρω είχαμε κ κάτι παρόμοιο.- αυτοανακηρυσσεται .. νομοθέτης και "ΕΡΜΗΝΕΥΕΙ" (έχουν δει ..τα ματάκια μου εδω μέσα ερμηνείες γραμματικές, ιστορικές, λογικές κ.α. κατα πώς βολεύει τον καθένα, για να μη μιλήσω για το λογικό σφάλμα της λήψης ζητουμένου..)), αλλά και απο δυο τουλάχιστον έμπειρους συμβολαιογράφους (ειδικά ο δεύτερος συνάδελφος του Τ.Ε.Ε, προς τιμήν του, επι λέξει μου ανάφερε... εγώ .. κάνω έτσι .. στη συγκεκριμένη .. περίπτωση. αυτά είναι τα χάλια μας..). Τώρα βέβαια αν κάποιος δεν μπορεί να διαγνώσει τη διαφορά μιας Α βεβαίωσης, απο μια Β βεβαίωση που προκύπτουν κ κοινόχρηστες υπερβάσεις, η (και) έστω μιας βεβαίωσης απο κάποια άλλη που παράγεται σε μελλοντικό χρόνο εξαιτίας κάποιας ενδιάμεσης δικαιοπραξίας που θα παράξει αντίστοιχα το δικαίωμα και τη δυνατότητα της Χ οριζόντιας να μεταβιβαστεί..και θεωρεί οτι υπάρχει αυτόματος πιλότος για εκείνα, η πρόθεσή μου για διασφάλιση της προστασίας (προς τούτο κ η κοινοποίηση της όποιας γνώμης του ερωτήματος) του .. επαγγέλματος, τότε ναι... περιττή είναι ..όπως και η ανάρτηση για εκείνον.. Θα παρακολουθώ συνεπώς ασφαλής εκ του μακρόθεν-όπως και τόσο καιρό άλλωστε- τα τεκταινόμενα, κ συγνώμη εάν κούρασα, θα πρότεινα η προμετωπίδα να διαβαστεί στο τέλος.. Φιλικά1 point
-
1 point
-
Αυτό με τις ψηφιακές υπογραφές μην το δένετε κόμπο. Γενικά ένα PDF ψηφιακά υπογεγραμμένο πιστοποιείται ότι δεν έχει μεταβληθεί από τη στιγμή που υπογράφηκε. Όταν όμως ανεβάζουμε ένα αρχείο στο eadeies τότε έρχεται το σύστημα και προσθέτει το υδατογράφημά του, οπότε τροποποιεί το αρχείο. Όταν ανοίξουμε το αρχικό pdf στο adobe reader μας βγάζει Ενώ το ίδιο αρχείο όταν ανέβει στο σύστημα γίνεται: που ουσιαστικά ακυρώνει την υπογραφή. Το όλο σύστημα του eadeies βασίζεται στο δικό του έλεγχο γνησιότητας. Οπότε πλέον και εγώ όταν το παρατήρησα, ανεβάζω σχέδια με σκαναρισμένη την σφραγίδα υπογραφή, ενώ αρχικά τα υπέγραφα ψηφιακά, τουλάχιστον να έχουν μια μορφή εγκυρότητας όταν εκτυπώνονται.1 point
-
Στο βασικό έντυπο της ΥΔΕ υπάρχει πεδίο "Τύπος και αριθμός φορολογικού στοιχείου" οπότε όχι λογικά με κλειστά βιβλία.1 point
-
Diegito λυπάμαι δεν συμφωνώ...εσύ οφείλεις να κάνεις σωστά την δική σου δουλειά και μην σκέφτεσαι τι θα κάνει μετά ο άλλος..Εάν σήμερα έχεις στην άδεια της οικοδομής ένα ενιαίο κατάστημα (μία Ο.Ι.) και αυτό είναι ήδη χωρισμένο σε 2 καταστήματα, οι δικές σου κατόψεις (της άδειας λειτουργίας) τι θα αποτυπώνουν?Πριν την άδεια λειτουργίας ελεγχουμε την νομιμότητα των χώρων,σωστά?Άρα,σε συμβουλεύω να πας ένα βήμα πίσω, για την δική σου ασφάλεια, και να κάνεις τις απαραίτητες ενέργειες για τη νομιμότητα του χώρου του κατ/τος που πρόκειται να αδειοδοτηθεί.Όταν ο χώρος είναι καθόλα νόμιμος,τότε φτάνουμε στις εεμκ κι έπειτα στην γνωστοποίηση.😀1 point
-
Έχω μια εύλογη απορία και θα ήθελα την γνώμη σας.. π.χ για επισκευή στέγης χωρίς χρήση ικριωμάτων δεν απαιτείται καμια απολύτως άδεια, ενώ για την ίδια εργασία αλλά με χρήση ικριωμάτων απαιτεί ΕΕΜΚ με επίβλεψη του έργου .Άρα λογικά πάντα η τοποθέτηση των ικριωμάτων ειναι η αιτία που απαιτείται επίβλεψη οπότε θεωρώ ότι η επίβλεψη αποσκοπεί στην τοποθέτηση των ικριωμάτων και μόνο και όχι για τις υπόλοιπες εργασίες . Ποια η γνώμη σας ;1 point
-
Καλές οι ΑΠΕ, αλλά εγώ προτείνω προτού φυτέψουμε παντού ανεμογεννήτριες να ασχοληθούμε πρώτα σοβαρά με την εξοικονόμηση ενέργειας ειδάλως όλο αυτό καταντάει σαν να βάζεις διαρκώς νερό σε ένα σουρωτήρι. Ετσι, και το όφελος θα είναι μεγαλύτερο, και οι συνθήκες θερμικής άνεσης θα βελτιωθούν στις πόλεις, και δεν θα καταστραφεί περαιτέρω η υπέροχη ελληνική φύση, και θα κινηθεί όλη η αγορά αντί να πάνε οι πόροι σε 2-3 μεγαλοεφοπλιστοεργολάβους.1 point
-
Αφού τις έχεις υπολογίσει, δεν θα έχεις πρόβλημα. Φαίνονται στο xml για κάθε ενδιαφερόμενο.1 point
-
συνήθως στα κυκλώματα υδραυλικών σε μηχανήματα έργου (δεν ξερω συγκεκριμένα για γερανο αν αλλαζει κάτι) η μεγιστη θερμοκρασία είναι 110-120 oC.1 point
-
Δεν υπάγεσαι εσύ σε αυτή την περίπτωση. Το άρθρο μιλαέι για κατασκευές που μπορούν να υπαχθούν στον 4495 να καταβληθεί το παράβολο και μετά να εκδοθεί άδεια νομιμοποίησης ή εγκριση κατεδάφισης. Ο δικός σου εξώστης δεν μπορεί καν να υπαχθεί στον 4495. Οπότε πας με πρόστιμα ανέγερσης/διατήρησης και κατεδάφιση 30 μέρες μετά την έκθεση αυτοψίας. Τωρά το ποτε θα κινήσεις τη διαδικασία εξαρτάται απο σένα ώστε να είστε έτοιμοι για την κατεδάφιση.1 point
-
η ουσία είναι εδώ (από το ίδιο κείμενο) Παράλληλα οι μηχανικοί του δημοσίου ετοιμάζουν κινητοποιήσεις για την ενεργοποίηση μητρώων και διαδικασιών για την απασχόληση ιδιωτών μηχανικών στους Δήμους και το Δημόσιο1 point
-
Καλησπέρα Δανάη!Συμφωνώ απολύτως μαζί σου ότι το τοπίο της κατηγοριοποίησης είναι ακόμη θολό.Επίσης δεν αμφισβητώ για κανέναν λόγο και την οδηγία που αναφέρει η συνάδελφος dijon παραπάνω απλά θεωρώ πως αν η οδηγία ΥΠΕΝ αναφέρει μόνο τις αυτοψίες όπου υπάρχει ήδη έκθεση,τότε δυστυχώς η οδηγία έχει θέμα.Δεν είναι λογικό να μπορώ να εκδώσω μια άδεια κατ.3 με ευθύνη μου, στην οποία πρέπει να καταλογιστούν πρόστιμα από την οικεία υδομ πριν την έκδοση της...Ή,εγώ κάτι δεν καταλαβαίνω σωστά..μπορεί..1 point
-
Χριστίνα καταρχάς προσωπικά συμφωνώ μαζί σου. Δυστυχώς νομίζω το θέμα της κατηγορίας άδειας νομιμοποιήσεων δεν έχει λυθεί ξεκάθαρα. Παρακαλώ αν κάποιος συνάδελφος γνωρίζει κάποια συγκεκριμένη οδηγία να την παραθέσει. Επαναφέρω και την άποψη που είχα καταθέσει εδώ παλαιότερα και ελπίζω να μη χρειαστεί να περάσει άλλος ένας χρόνος για να ξεκαθαριστεί.1 point
-
Καλησπέρα!Η Κατ.2 είναι νομιμοποίηση εάν απαιτείται αυτοψία της ΥΔΟΜ πριν την έκδοση της άδειας (2β.)Η αυτοψία δεν απαιτείται μόνο όταν υπάρχει ήδη έκθεση αυθαίρετων κατασκευών αλλά και όταν π.χ. νομιμοποιούμε κατασκευές ή χρήσεις που έχουν γίνει μετά τις 28-7-11 οπότε προηγείται και πάλι αυτοψία ΥΔΟΜ για καταλογισμό προστίμου..1 point
-
Αφού το επεισόδιο πηγαίνει προς λήξη, συνεχίζω: Επιτέλους, να μπει μια λογική στην τοποθέτηση του ζητήματος. Το bolt στην παρατήρηση του συναδέλφου δικό μου. Και μην υποτιμάτε μερικοί υπέρμαχοι των ΒΑΠΕ (έτσι λέγονται αυτές που συζητάμε) το αισθητικό κριτήριο του κόσμου. Όλα πρέπει να τα λαμβάνουμε υπ' όψη μας. Κάποτε για να κινήσουμε την ατμομηχανή της ελληνικής οικονομίας (οικοδομή) καταστρέψαμε ένα πολύ ωραίο οικόπεδο, την Αττική γη. Από εκεί που είχε το καλύτερο κλίμα και μια πολύ ωραία περιφερειακή φύση, τώρα σπαταλάμε του κόσμου την ενέργεια για να βρεθούμε μακριά της, έστω και μερικές ώρες. Μην κάνουμε το ίδιο τώρα και για την ατμομηχανή της Γερμανίας. Ας πρυτανεύσει λίγο η σύνεση και η λογική. Εκεί που πρέπει ας τις επιβάλουμε τις ανεμογεννήτριες και εκεί που μπορούμε ας τις αποφύγουμε.1 point
-
Η οδηγία του ΥΠΕΝ πάντως είναι ότι κατηγ.2 πάει όταν έχει ήδη έκθεση αυδοψίας αυθαιρέτου. Οπότε θεωρώ κατηγ.31 point
-
Νομίζω είναι κατηγ.2 , επειδή δεν έχει ΓΠΣ, αν είχε τότε πάει κατηγ.31 point
-
Πέρα απο τις άλλες πτυχές του θέματος που έχουν αναφερθεί, για μένα ακόμα σημαντικότερο είναι ότι απ'ότι καταλαβαίνω θα είναι επενδύσεις ιδιωτών και όχι δημόσιες.Απο τις επενδύσεις αυτές σε μερικά χρόνια όταν τα εργοστάσια με μαζούτ/λιγνήτη κλπ κλείσουν θα εξαρτώμαστε σε μεγάλο βαθμό και θα γίνουν όργανο πίεσης-εξυπηρέτησης προσωπικών συμφερόντων. Ναι απο εμένα στην αιολική ενέργεια, αλλά υπό προυποθέσεις στη χωροθέτηση και μόνο με δημόσιες επενδύσεις και διαχείρηση για να μην εξαρτώμαστε απο κανέναν. Αν δεν το αντέχουμε τώρα ως χώρα, ας το αναβάλουμε για λίγα ακόμα χρόνια. Καλύτερο απο να το ξεπουλήσουμε και αυτό.1 point
-
Απαλλάσσεται από Μ.ΣΕ. Η εφαρμογή ενός κριτηρίου δεν επηρεάζεται από την μη εφαρμογή κάποιου άλλου. Παραπάνω αναφέρεις ότι στο δώμα κατασκευάστηκε στέγη και μετά έγινε κατοικία. Μάλλον πρώτα κατασκευάστηκε κεραμοσκεπές στέγαστρο και μετά έκλεισε με κάποια πλαγιοκάλυψη, οπότε και στο αρχικό στάδιο της κατασκευής δεν μιλούσαμε για στέγη αλλά για στέγαστρο αν έχω καταλάβει σωστά. Όμως δεν έχει καμία σημασία. Εφόσον έκρινες από τους υπολογισμούς ότι το κριτήριο φορτίων πληροί την ανισότητα για το 20% των φορτίων αυτό και μόνο αρκεί για την απαλλαγή.1 point
-
Συνάδελφε καταλαβαίνω ότι είναι δύσκολο αυτή την περίοδο γιατί τα ασφαλιστικά ταμεία είναι απροσπέλαστα, αλλά θα σου έλεγα να προσπαθήσεις να επικοινωνήσεις με ΟΑΕΕ κυρίως και ΤΣΜΕΔΕ δευτερευόντως για αυτά που ρωτάς. Πιστεύω ότι την ίδια άποψη έχουν και οι περισσότεροι και ότι αυτός είναι και ο λόγος που δε σου απάντησε νωρίτερα κάποιος συνάδελφος. Δεν έχω κάνει την ίδια διαδικασία ακριβώς αλλά από πρόσφατη σχετική εμπειρία που είχα προ covid υποθέτω ότι πρέπει να γίνουν τα εξής: 1. Πας στον ΟΑΕΕ και κάνεις προεγγραφή. Εδώ μπορείς να ρωτήσεις και επιβεβαίωση/λεπτομέρειες για τα υπόλοιπα βήματα. 2. Πας στην εφορία με τη βεβαίωση προεγγραφής και κάνεις αλλαγή ΚΑΔ από ΚΑΔ μηχανικού σε ΚΑΔ μη μηχανικού. Χρειάζεται το έγγραφο Μ2 που μπορείς να έχεις προσυμπληρώσει. Κοίτα και τι άλλα δικαιολογητικά χρειάζονται για μεταβολή δραστηριοτήτων αλλά δεν πιστεύω ότι είναι κάτι ιδιαίτερο αφού δεν αλλάζεις έδρα ούτε αλλάζει κάτι ως προς τις απαιτήσεις για το χώρο της έδρας. 3. Με το χαρτί της εφορίας πας και κάνεις διακοπή ασφάλισης στο ΤΣΜΕΔΕ - ΕΦΚΑ. 4. Με το χαρτί της εφορίας πας και κάνεις έναρξη ασφάλισης στο ΟΑΕΕ - ΕΦΚΑ. 5. Με το χαρτί της εφορίας πας και κάνεις διακοπή ασφάλισης στο ΕΤΕΑΕΠ. Γενικά όλες οι διαδικασίες δεν είναι ιδιαίτερα χρονοβόρες, άρα ο χρόνος εξαρτάται από αποστάσεις/ουρές αναμονής κλπ. Έχω μία επιφύλαξη μήπως και ο ΟΑΕΕ μπορεί να σε "τραβήξει" χωρίς να χρειάζεται να πας και στο ΤΣΜΕΔΕ, αλλα θα στο πουν αυτοί. Λογικά θα πρέπει να είσαι ασφαλιστικά ενήμερος με τον ΕΦΚΑ για να προχωρήσει η διαδικασία στο 1. Ξαναλέω ότι η περιγραφή μου βασίζεται σε προσωπική εμπειρία σε ανάλογες διαδικασίες χωρίς να έχω κάνει ακριβώς το ίδιο όμως.1 point
-
αν είναι πολλές οι κορυφές και μεγάλη η έκταση δημιουργούνται μεγαλύτερες διαφορές, το έχω τσεκάρει, ειδικά σε ορισμένες υπηρεσίες που για να ελέγξουν το εμβαδόν τα πληκτρολογούν στο κτηματολόγιο που έχει 2 δεκαδικά, ακόμα και συ να βάλεις 4. Γι'αυτό και μπορεί εμείς να βλέπουμε το AREA 4 στέμματα αλλά αυτοί όταν παίρνουν το πινακάκι βλέπουν 3999... τ.μ. Είχα βρει ενα λισπάκι που υπολόγιζε με επανάληψη από τις κορυφές και σου έδινε 2 εμβαδά, α)του AREA και β)όπως προκύπτουν από το πινακάκι (ανάλογα με τα δεκαδικά που θα επιλέξεις), αλλά δεν μπορώ να το βρω πλεον γιαί το είχα σβήσει λόγω του ότι δεν δουλευε με το καινουργιο autocad-1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
-
Επιλεγμένα Άρθρα
-
Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
Engineer posted μια είδηση in Περιβάλλον,
Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
«Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
Engineer posted μια είδηση in Χρηματοδοτήσεις,
Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.
Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).
Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.
-
- 2 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
Engineer posted μια είδηση in Νομοθεσία,
Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.
Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.
2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.
3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.
4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς:-
-
- 62 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
Engineer posted μια είδηση in Αρθρογραφία,
Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.
Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:
α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.
β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,-
-
- 2 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
Engineer posted μια είδηση in Αρθρογραφία,
Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.
Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).
Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.
Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-