Πίνακας Κορυφαίων
Δημοφιλές Περιεχόμενο
Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 30/11/2020 σε όλες τις περιοχές
-
Version 1.0
10.748 downloads
Όλα τα περιγραφικά τιμολόγια και πίνακες τιμών σε επεξεργάσιμη μορφή. 1. ΕΡΓΑ ΟΔΟΠΟΙΙΑΣ σελ. 1 - 205 1.1 Περιγραφικό Τιμολόγιο Εργασιών Έργων Οδοποιίας σελ. 1 - 184 1.2 Πίνακας Τιμών Εργασιών Έργων Οδοποιίας σελ. 185 - 205 2. ΥΔΡΑΥΛΙΚΑ ΕΡΓΑ σελ. 206 - 626 2.1 Περιγραφικό Τιμολόγιο Εργασιών Υδραυλικών Έργων σελ. 206 - 566 2.2 Πίνακας Τιμών Εργασιών Υδραυλικών Έργων σελ. 567 - 626 3. ΛΙΜΕΝΙΚΑ ΕΡΓΑ σελ. 627 - 691 3.1 Περιγραφικό Τιμολόγιο Εργασιών Λιμενικών Έργων σελ. 627- 687 3.2 Πίνακας Τιμών Εργασιών Λιμενικών Έργων σελ. 688 - 691 4. ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΑ ΕΡΓΑ σελ. 692 - 963 4.1 Περιγραφικό Τιμολόγιο Εργασιών Οικοδομικών Έργων σελ. 692 - 948 4.2 Πίνακας Τιμών Εργασιών Οικοδομικών Έργων σελ. 949 - 963 5. ΕΡΓΑ ΠΡΑΣΙΝΟΥ σελ. 964 - 1112 5.1 Περιγραφικό Τιμολόγιο Εργασιών Έργων Πρασίνου σελ. 964- 1094 5.2 Πίνακας Τιμών Εργασιών Έργων Πρασίνου σελ. 1095 - 1112 6. ΗΛΕΚΤΡΟΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ (Η/Μ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΕΡΓΩΝ ΟΔΟΠΟΙΙΑΣ, ΥΔΡΑΥΛΙΚΩΝ ΚΑΙ ΛΙΜΕΝΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ) σελ. 1113 - 1189 6.1 Περιγραφικό Τιμολόγιο Ηλεκτρομηχανολογικών Εργασιών σελ. 1113- 1182 6.2 Πίνακας Τιμών Ηλεκτρομηχανολογικών Εργασιών σελ. 1183 - 11891 point -
Στην υποβολή της αίτησης περιοριζόμαστε στην επισύναψη του εντύπου 3. Δεν υπάρχει στον οδηγό απαίτηση να ανεβάσει προσφορές. Τα ίδια ισχύουν πχ και στη συναίνεση. Πατάει το κουμπί ότι την εξασφάλισε. Δεν την επισυνάπτει. Πρέπει όμως να την έχει εξασφαλίσει. Ομοίως πρέπει να έχει διερευνήσει, και καλά κάνει και το αναφέρει ο οδηγός. Δεν τις ζητάει να ανέβουν. Τουλάχιστον δεν τις βλέπω στα απαιτούμενα δικαιολογητικά.1 point
-
Πώς είσαι τόσο σίγουρος συνάδελφε??? Και μέχρι ποιά διάμετρο και ποιό αριθμό επιτρέπεται διάτρηση υποστυλωμάτων??? Manos L.: Μην το αποτολμήσεις. Οι επεμβάσεις στο φ.ο. χωρίς προηγούμενη έγκριση (και ανάληψη ευθύνης) από μηχανικό, απαγορεύονται1 point
-
οι προσφορές δεν έχουν νόημα πάντα οι τιμές θα είναι οι max του υπουργείου. δεν φτάνει που έχουν 85% επιδότηση θέλουν και προσφορές!!! εδώ δεν θα βρεθεί κανείς να δεχθεί να το υλοποιήσει με τέτοια επιδότηση...ήδη οι κατασκευαστές διαμαρτύρονται1 point
-
Χωρίς να είμαι σίγουρος ότι δεν γίνεται ηλεκτρονικά, διότι δε γνωρίζω νέο συνάδελφο να έχει ακολουθείσει την νέα διαδικασία που ισχύει στον ΕΦΚΑ, ας δει ο συνάδελφος την Εγκ.46/2020 του ΕΦΚΑ και τις ερωτήσεις-απαντήσεις, όπου με σκοπό τη διευκόλυνση και επίσπευση των συναλλαγών, από 19/10/2020 έχουν τεθεί σε παραγωγική λειτουργία διάφορες νέες ηλεκτρονικές υπηρεσίες, για Μη Μισθωτούς Ασφαλισμένους, Ελεύθερους Επαγγελματίες, Αυτοαπασχολούμενους και Αγρότες, [κυρίως το εδάφιο (Ι)]1 point
-
Ωστόσο, για μια ακόμα φορά η πρόταση είναι προϊόν συμφωνίας φορέων μόνο από το χώρο της ΤΕ και κανένας φορέας της ΠΕ δε φαίνεται να προσυπογράφει. Αυτή προβλέπω να είναι και η απάντηση του υπουργείου: να βγει δηλαδή κοινή πρόταση και με άλλους φορείς ότι συμφωνούν. Γιατί φοβάμαι ότι εκτός από τους κλασικούς εγκάθετους (πολυτεχνεία, επιμελητήρια κλπ) πλέον αντιδρούν και οι νέες μορφές ΤΕ (ΠΑΔΑ κλπ).1 point
-
Καλησπέρα σας. Σε γενικές γραμμές, και χωρίς να έχουμε παραπάνω πληροφορίες για την περίπτωσή σας, αυτό που ισχύει είναι ότι συνενώνοντας δύο μη άρτια γήπεδα, θα πρέπει να προκύψει αρτιότητα κατά τον κανόνα και μόνο, ώστε να μπορείτε να οικοδομήσετε. Που σημαίνει αναγκαστικά πρόσωπο σε οδό. Θα πρέπει βέβαια να μελετηθούν περισσότερα στοιχεία, όπως το αν πχ το γήπεδο τυγχάνει της παρέκκλισης της ζώνης, ή από την άλλη, αν υπάρχουν διατάγματα (πχ ΖΟΕ, ΓΠΣ κλπ) που ορίζουν την αρτιότητα κατά τον κανόνα σε ακόμα μεγαλύτερη έκταση, πχ 20 στρέμματα κ.ο.κ.1 point
-
Χωρίς να θέλω να σας προσβάλω, καλό θα ήταν πριν ασχοληθείτε με την έκδοση ΠΕΑ, να διαβάσετε τις ΤΟΤΕΕ....1 point
-
Κάτι έχουν μπερδέψει και εμφανίζει τις πληρωμές με 1 μήνα καθυστέρηση στο ιστορικό. Οπότε από τις διαφορές στο πότε λίγουν κάθε φορά προκύπτουν οι προσαυξήσεις; Πχ καταχώρησαν την πληρωμή του 5ου στις 5 Αυγ. ενώ είχα πληρώσει από 3/7 . 5 Αυγ. πλήρωσα τον 6ο κ.ο.κ. Σαλάτα...1 point
-
Επί τούτου η κάθε Υ.ΔΟΜ. κάνει τα δικά της... Η διάταξη λέει πως Μεταξύ των υποβαλλόμενων ηλεκτρονικά στοιχείων συμπεριλαμβάνεται υποχρεωτικά έγγραφη βεβαίωση της αρμόδιας Υ.ΔΟΜ., στην οποία αναγράφονται οι όροι δόμησης που ισχύουν στη θέση του ακινήτου και οι κατά περίπτωση απαραίτητες εγκρίσεις φορέων και υπηρεσιών. Η ανωτέρω έγγραφη βεβαίωση εκδίδεται εντός προθεσμίας δέκα (10) ημερών από την υποβολή της σχετικής αίτησης και δεν απαιτείται αν έχει προηγηθεί η έκδοση προέγκρισης. Αυτό είναι θεωρητικά το έρεισμα για τις Υ.ΔΟΜ. και ζητάνε πλήρη στοιχεία... οι «απαραίτητες εγκρίσεις φορέων και υπηρεσιών» καθώς η χρήση και οι επιφάνεια ίσως απαιτεί ειδικές ειδικές εκγρίσεις ενώ σε κάποπιες περιπτώσεις η χρήση είναι και όρος δόμησης.1 point
-
καλό θα ήταν ο πρώτος που θα καταφέρει να βγάλει άκρη να ενημερώσει όσο μπορεί πιο αναλυτικά και εδώ. (αναλυτικά = γραφείο, όροφος, υπάλληλος, αριθ. τηλεφώνων κλπ)1 point
-
Η ανοσία (μια χαρά είναι γρααμμένο, δεν λείπει κάποιο φωνήεν) τουσ έχεις κατακλήσει. Ολα τα παρακάτω ως ημερομηνίες λήξης εμπρόθεσμης πληρωμής υπάρχουν ταυτόχρονα κα΄τβ από τον Οκτώβριο '20. Και μετά λέμε γαιτί δεν μπορούμε να βγάλουμε άκρη πότε τραβάει τα χρήματα που βάζουμε και τι πάνε αυτά να εξοφλήσουν ...1 point
-
Ευχαριστώ πολύ. Δεν το είχαν στον οδηγό που αναρτήθηκε μετά την προδημοσίευση : <Σε περίπτωση που υπάρχουν εκκρεμότητες νομιμοποίησης/τακτοποίησης στο ακίνητο, η υποβολή δήλωσης για υπαγωγή σε νόμο τακτοποίησης αυθαιρέτων κατασκευών θα πρέπει να έχει γίνει πριν την υποβολή της αίτησης στο Πρόγραμμα>. Και το άλλαξαν στο ΦΕΚ : Σε περίπτωση που υπάρχουν εκκρεμότητες ταυτοποίησης διεύθυνσης ή/και νομιμοποίησης/τακτοποίησης στο ακίνητο, η αίτηση ταυτοποίησης διεύθυνσης του ακινήτου ή η αρχική υποβολή δήλωσης για υπαγωγή σε νόμο τακτοποίησης αυθαιρέτων κατασκευών (με πληρωμή του παραβόλου) θα πρέπει να έχουν γίνει πριν την οριστική υποβολή της αίτησης στο Πρόγραμμα και να υποβληθούν κατά την φάση υποβολής των δικαιολογητικών (βλ. ενότητα 5.2)>. Η αιώνια τσαπατσουλιά του Ελληνικού Δημοσίου !!! Θα την πατήσει πολύς κόσμος αν δεν προσεχθεί !!!1 point
-
ΦΕΚ σελίδα 57σημείο 5.1 ...Σε περίπτωση που υπάρχουν εκκρεμότητες ταυτοποίησης διεύθυνσης ή/και νομιμοποίησης τακτοποίησης....1 point
-
Πρέπει να πω πως χαίρομαι που το ψάχνεις σε τέτοιο βάθος το θέμα σου. Μπράβο! Ενα γενικότερο πρόβλημα που υπάρχει, με ' μας τους μηχανικούς, είναι πως μας θέλουν "νομικούς" χωρίς να είμαστε όμως νομικοί. Εμένα , αν και χειρίστηκα αρκετές περιπτώσεις, δεν μου έτυχε παρόμοια -ή ίδια υπόθεση. Από υπόθεση πάντως σε υπόθεση πάντα κάτι αλλάζει. Το παράδειγμα που σου έδωσε π.χ. ο Δημήτρης διαφέρει και αυτό αρκετά από το δικό σου (εκεί ο δήμος ήθελε την έκταση). Από τα σχέδια που μας έδωσες βλέπω- εκτιμώ, πως έχεις μία καραμπινάτη Π.Ε. (όχι?) σε μία περιοχή, όπως μας γράφεις, που ήταν προϋφιστάμενη του 1923, αλλά που στερούνταν όμως "ρυμοτομικού σχεδίου". Ήρθε λοιπόν η Π.Ε και απέκτησε η περιοχή ένα ΡΣ. Το σημείο λοιπόν στην 7 σελίδα σημείο 9 που επικαλείσαι από την Εγκ. 30, αφορά καταρχάς.. "Εισφορά ιδιοκτησιών που εντάσσονται σε σχέδια πόλης μετά την ακύρωση, για τυπικούς λόγους, κάποιου σχεδίου που υπήρχε παλαιότερα" . Πιστεύεις πως είσαι σε τέτοια περίπτωση. Εγώ πάντως δεν θα σου πω και δεν ξέρω να σου πω, αν είσαι σε αυτή την περίπτωση. Εκτιμώ όμως πως δεν είσαι. Και από την άλλη εξετάζει τα "ρυμοτομούμενα τμήματα" και όχι τα "κοινωφελή". Εγώ δεν καταλαβαίνω (νομικός δεν είμαι Και δεν δεσμεύω κανέναν), πως η εισφορά θα υπολογιστεί μόνο από το τμήμα της ιδιοκτησίας του πελάτη σου που υπάρχει μόνο στο Ο.Τ. 162. Στην εγκύκλιο αναφέρεται για την συνολική ιδιοκτησία, έστω στη περίπτωση της τροποποίησης. Δεν ξέρω από που μας γράφεις. Εδώ στην Θεσσαλονίκη, πλέον, τις διορθωτικές- Πράξεις τις κάνει, εξ ολοκλήρου, η πολεοδομία. Αφού προσκομίσεις φυσικά εσύ ΟΛΑ τα δικαιολογητικά που απαιτούνται. Αν αυτό ισχύει και στην περιοχή σου, θα πρέπει να το συζητήσεις με τον αρμόδιο υπάλληλο που θα ασχοληθεί με αυτή την πράξη.1 point
-
περιγραφεις ακριβως αυτο . α) Στην περίπτωση αυθαίρετων κατασκευών ή χρήσεων για τις οποίες μπορεί να εκδοθεί άδεια νομιμοποίησης, εφόσον καταβληθεί το παράβολο της περίπτωσης ι του άρθρου 99 και εκδοθεί η σχετική οικοδομική άδεια νομιμοποίησης εντός δύο (2) ετών ή έγκριση εργασιών κατεδάφισης, εντός έξι (6) μηνών από την καταβολή του, δεν οφείλεται άλλο πρόστιμο. Αν παρέλθει άπρακτο το χρονικό διάστημα των δύο (2) ετών για λόγους που οφείλονται σε υπαιτιότητα του αιτούντος, εφαρμόζονται οι διατάξεις για την κατεδάφιση και επιβολή προστίμου αυθαιρέτων. Δεν συνυπολογίζεται στο χρονικό διάστημα των δύο (2) ετών, ο χρόνος καθυστέρησης έκδοσης της οικοδομικής άδειας για λόγους που δεν οφείλονται σε υπαιτιότητα του αιτούντος.1 point
-
Καλημέρα σας. Τα τελευταία νέα είναι ότι στις 15/11/2020 κατατέθηκε η ολοκληρωμένη πρόταση στο ΥΠΕΠΘ για την ισοτίμιση των πτυχίων ΠΕ και ΤΕ από 30 φορείς (επαγγελματιών, αποφοίτων, πτυχιούχων, κλπ) και αναμένεται συνάντηση με τους αρμόδιους υπουργούς. Σε γενικές γραμμές προείνεται η εξέταση 4, 6 ή 8 μαθημάτων, ανάλογα με την περίπτωση και αυτόματη αναγνώριση-ισοτίμιση για όσους κατέχουν Μεταπτυχιακό ή Διδακτορικό τίτλο σπουδών. https://www.foititikanea.gr/ατει/21489-πτυχιούχοι-τει-το-υπουργείο-παιδείας-καλείται-να-τοποθετηθεί-και-να-δώσει-οριστικά-λύση https://www.foititikanea.gr/ατει/21155-κοινή-πρόταση-ενώσεων-φορέων-για-την-αντιστοίχιση-των-πτυχίων-τει-με-τα-πτυχία-των-πανεπιστημιακών-τμημάτων1 point
-
Να σου πω τι καταλαβάινω/νομίζω ότι έγινε: Η έκδοση του 5ου ήταν 23/6/20 και η λήξη προθεσμίας του ήταν 3/7/2020 Η έκδοση του 6ου ήταν 4/8/20 και η λήξη προθεσμίας του ήταν 20/8/20 Οπότε αν κάποια πληρωμή έγινε μεταξύ 3/7-4/8 θεωρήθηκε ότι ήθελες να πληρωθεί ο 5ος, αφού αν ήθελες να πληρώσεις σε δόσεις (δηλαδή να εκμεταλευτείς το θέμα της αναστολής θα το έκανες αργότερα ... δεν θυμάμαι πλέον πότ εκαι αν έχουν υπαρξει νέες αναστολές αυτών των μηνών και μέχρι πότε). Αυτό διότι απ' ότι έχω καταλάβει πριν την έκδοση του κάθε ειδοποιητήριου (εδώ του 6ου) τρέχει μία μερική εκκαθάριση του "αλληλόχρεου"λογαριασμού που έχουμε στον ΕΦΚΑ. Τι να πω ... μπορεί να έχει γίνει και λάθος και αυτά που γράφω να μην ισχύουν ... αλλά νομίζω ότι είναι μία εκδοχή. Την καλημέρα μου1 point
-
Η πικρή αλήθεια είναι ότι το απαγορεύει καταρχήν ...ο κανονισμός. Ας δούμε όμως τις διαφορές: XC3: περιβάλλον με μέτρια υγρασία, σκυρόδεμα εσωτερικών χώρων με μέτρια ή υψηλή ατμοσφαιρική υγρασία, εξωτερικό σκυρόδεμα προστατευμένο από την βροχή. XC4:εναλλαγή ξηρού/υγρού , επιφάνεια σκυροδέματος εκτεθειμένη σε μη συνεχή επαφή με τον νερό. Νομίζω το κλειδί για να πάει κανείς XC3, και άρα σε C25/30, είναι να μην υπάρχει εναλλαγή ξηρού-υγρού και οι εξωτερικές επιφάνειες να είναι προστατευμένες από βροχή. Το εναλλαγή ξηρού-υγρού είναι θέμα ξεκάθαρα περιοχής, πχ σε κάτι χειρόγραφες σημειώσεις του γκουρού Μαρσέλλου βλέπω ότι θεωρεί την XC3 ως κατάλληλη για μεγάλο μέρος της Ελλάδας (προφανώς πλην παραθαλασσίων) ενώ στοχοποιεί πχ την Θράκη (ως περιοχή με υψηλές διακυμάνσεις υγρασίας) κατάλληλη για XC4. Το άλλο κομμάτι της προστασίας του σκυροδέματος: αν εφαρμόσει κανείς εξωτ. θερμομόνωση και βαφή με προδιαγραφές του EN1504 άραγε δεν το προστατεύει το σκυρόδεμα? Γνώμη μου είναι πως το κάνει. Κοντολογίς εγώ θα κοίταγα να εξαντλήσω τις δυνατότητες για C30/37- πλέον όλα τα παρασκευαστήρια το φτιάχνουν και η διαφορά στην τιμή με το C25/30 είναι 4-5 ευρώ +φπα, απ'ότι θυμάμαι - και μετά θα κοίταγα αν με παίρνει να ενταχτώ στην XC3.. Αν δηλαδή το C30/37 δεν παίζει με την καμία. εδιτ: επίσης ως προς το αρχικό μήνυμα: ο κανονισμός επιτρέπει σε παραθαλάσσιο να πας με C25/30 μόνο αν αυξήσεις την περιεκτικότητα σε τσιμέντο (330kgr/m3) και χρησιμοποιήσεις αποκλειστικά τσιμέντο τύπου ΙΙ,III,IV (απαγορεύεται δλδ το CEM I και τα CEMII/B-LL , CEMII/B-L). **CEM Ι είναι το μη σύνθετο τσιμέντο portland με κλίνκερ 95-100% και CEM II είναι το σύνθετο τσιμέντο portland με κλίνκερ 65-94%, το Β σημαίνει ότι το πρόσθετο υλικό του είναι σε ποσοστό 21-35% και το L ή LL ότι το πρόσθετο υλικό είναι ασβεστόλιθος (σε διάφορες αναλογίες εξ'ού και το L ή LL).1 point
-
Μην κουράζεσαι με υποθέσεις και προϋποθέσεις ... Στο νομοσχέδιο, που ψηφίζεται οσονούπω, καταργούνται οι έννοιες κλιμακοστάσιο κοινόχρηστο ή αυτοτελούς, απαλλάσσονται οι διάδρομοι και πολλά άλλα ...1 point
-
Είχε διευκρινιστεί στο προηγούμενο εξοικονομώ ότι οι διάφορες υπεύθυνες δηλώσεις ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ γνήσιο υπογραφής...μην ταλαιπωρείστε άδικα...1 point
-
1 point
-
1 point
-
Να είσαι καλά!-Αν με ρωτάς προσωπικά,εγώ δεν θα το λάμβανα υπόψη μου για την περίπτωση της αποθήκης που αντιστοιχεί σε χώρο (επιφάνεια) αλλά σίγουρα είναι σωστό για τις παραβάσεις που θα μπορούσαν να υπολογιστούν σε αναλυτικό προϋπολογισμό.1 point
-
1 point
-
Καλησπέρα σας, Σε αυθαίρετα προ του 2011 τα οποία εντάσσονται σε νόμο αυθαιρέτων (4178/4495) προς έκδοση άδειας πλέον σε ποια κατηγορία εντάσσεται το έργο; Σύμφωνα με το νόμο στην κατηγορία 2 εντάσσονται οι νομιμοποιήσεις που απαιτούν αυτοψία πριν την έκδοση της άδειας, άρα θεωρώ πως εννοεί τα αυθαίρετα μετά το 2011 που πάνε με τη διαδικασία της αυτοψίας και καταλογισμού προστίμου ανέγερσης και διατήρησης πριν την έκδοση της άδειας νομιμοποίησης. Για τα αυθαίρετα που εντάσσονται σε νόμο αυθαιρέτων και δεν απαιτείται αυτοψία από την ΥΔΟΜ σε ποια κατηγορία εντάσσεται η οικοδομική άδεια; Υπάρχει κάποια οδηγία;1 point
-
Βασικά νομίζω από τη στιγμη που υπάρχουν σχέδια θεωρημένα απο την πολεοδομία δεν τίθεται θέμα ανασύστασης φακέλου Εσύ μπορείς μια χαρα να κανεις τη δουλειά σου με αυτά που έχεις και κάνεις τη χάρη στην πολεοδομία να της δώσεις ενα αντίγραφο από τα δικά σου γιατί τα δικά τους τα χάσανε Η διαδικασία της ανασύστασης προβλέπεται όταν έχουν χαθεί όλα τα θεωρημένα σχέδια οπότε ψάχνεις αλλου είδους τεκμήρια πχ σχέδια σύστασης, άδειες λειτουργίας, η άλλα και αφού πείσεις την υπηρεία ότι όντως έτσι πρέπει να ήταν και στην άδεια, τα θεωρεί και κάνει με αυτά ανασύσταση.1 point
-
-1 points
-
@Manos L. Δεν θα δημιουργηθεί πρόβλημα στη στατική επάρκεια του κτίσματος από τέσσερις τρύπες διαμέτρου ενός εκατοστού.-1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
-
Επιλεγμένα Άρθρα
-
Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
Engineer posted μια είδηση in Περιβάλλον,
Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
«Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
Engineer posted μια είδηση in Χρηματοδοτήσεις,
Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.
Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).
Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.
-
- 2 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
Engineer posted μια είδηση in Νομοθεσία,
Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.
Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.
2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.
3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.
4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς:-
-
- 62 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
Engineer posted μια είδηση in Αρθρογραφία,
Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.
Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:
α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.
β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,-
-
- 2 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
Engineer posted μια είδηση in Αρθρογραφία,
Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.
Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).
Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.
Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-