Πίνακας Κορυφαίων
Δημοφιλές Περιεχόμενο
Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 03/03/2021 σε όλες τις περιοχές
-
Δηλαδή ρε Ιάσονα εσύ πρώτα ανοίγεις δήλωση, βάζεις παράβολο και μετά κάνεις αυτοψία να δεις τι γίνεται; Και άντε εσύ το κάνεις έτσι, όπως κάνει την αυτοψία πριν κάνει οτιδήποτε άλλο σκάβει λάκκο; too much of a good thing2 points
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Πολλές φορές νομίζουμε ότι ισχύει το Α ή το Β, αλλά, εάν δεν διαβάσουμε το κείμενο της διοικητικής πράξης, που μας ενδιαφέρει, δεν θα βγάλουμε σωστά συμπεράσματα.1 point
-
Διάβασα την απόφαση του 1968, από την οποία ο ΣΔ προέκυπτε έμμεσα. Αφού λες ότι ορίστηκε αριθμητικός ΣΔ το 77, ισχύουν τα όρια αρτιότητας και ο ΣΔ, στο συγκεκριμένο εγκεκριμένο ΡΣ. Στο υπό έγκριση ΡΣ, και μόνον, θα ισχύουν οι ΟΔ του ΓΠΣ.1 point
-
όταν θα έχεις συγκεκριμένη περίπτωση το συζητάμε....1 point
-
1 point
-
1 point
-
Είναι εκτός αντικειμενικού, οπότε 500 για εκτός 650 αν είναι εντός.1 point
-
α] εσυ ειχες ενα οικοπεδο ΑΒΓΔ. Μεσα σε αυτο επρεπε να χτίσεις. Επεκταθηκες στο διπλανό κατα παραβαση του τοπογραφικου και του τίτλου σου.. Εχεις μια επεκταση με καλη πιστη...Ζητάς να σου αποδοθει αυτο το "τμημα" με το 1010 του ΑΚ. β] Υπαρχει και το άλλο προβλημα... δεν ξερεις τι εδειξε ο αλλος στην δικη του αδεια γα την λωριδα αυτή..1 point
-
1 point
-
Βεβαίως παίζει ρόλο πώς θα γίνει η σύνδεση, ανάλογα ποιά από τις δύο σωλήνες είναι η προσαγωγή. Όπως φαίνεται στο διάγραμμα, η είσοδος του ζεστού νερού, πρέπει να συνδεθεί αριστερά.1 point
-
Με την από 1/10/1968 απόφαση του Νομάρχη καθορίστηκαν όρια αρτιότητας των οικοπέδων (πρόσωπο, βάθος, εμβαδόν), σύστημα δόμησης, ποσοστό κάλυψης, αριθμός ορόφων και ύψος των 2 τομέων του εγκεκριμένου σχεδίου. Δεν καθορίστηκε ΣΔ γιατί δεν υπήρχε αυτή η έννοια την εποχή εκείνη, αλλά αυτός προέπυπτε έμμεσα από το ποσοστό κάλυψης και τον αριθμό ορόφων. Δικαιολογημένα, λοιπόν, η υπάλληλος ζητάει βεβαίωση ότι το συγκεκριμένο οικόπεδο δεν περιλαμβάνεται στο υπό έγκριση σχέδιο πόλης, αλλά στο ήδη εγκεκριμένο από το 1968.1 point
-
Γνώμη μου ότι για τη Δήλωση αυθαιρέτου η κατασκευή σοφιτας είναι σαν μια επέκταση της ΟΙ ,επομένως δεν πρέπει να χρησιμοποιήσεις τα ποσοστά του αέρα. Μετά να γίνει τροποποίηση εκεί θα δώσεις όλα τα ποσοστά στην ΟΙ μαζί με τη σοφίτα. Βέβαια αν η σοφίτα επικοινωνεί με το κοινόχρηστο κλιμακοστάσιο με την ΟΙ τότε είναι άλλη περίπτωση.Παει η σοφίτα με τα ποσοστά του αέρα.1 point
-
Καλημέρα. Αν υπάρχει εγκεκριμένο ΓΠΣ εφαρμόζεται ο ΜΣΔ του ΓΠΣ, όπως επίσης και οι χρήσεις του.1 point
-
@thief καλημέρα! Ο τελικός υπολογισμός γίνεται στα τελικά τιμολόγια: αν έχει τελικό ποσό 16000€ θα υπολογιστεί το 85% σε αυτό το ποσό και ο ωφελούμενος θα βάλει μόνο το δικό του 15%, επομένως πάντα συμφέρει να πετυχαίνει καλύτερες τιμές ο ωφελούμενος από τις αρχικές δηλωθείσες άλλο που είναι δύσκολο τις περισσότερες φορές. Τώρα για την άλλη περίπτωση θα σου δώσω ένα παράδειγμα: η κάθε παρέμβαση καταχωρείται ξεχωριστά στο σύστημα επομένως αν πχ. καταχωρήσεις παράθυρα με πλαίσιο αλουμινίου (U>2) 1,00τ.μ. και έχεις ποσό στο τελικό τιμολόγιο 370€ τότε είσαι ok. Αν έχεις ποσό στο τελικό τιμολόγιο 400€, τότε έχει υπερβάλλον ποσό 30€ (εκτός προγράμματος) που σημαίνει ότι ανεβάζεις μεταξύ άλλων και την εξόφληση στον αλουμινά των 30€ για να κλείσει το πρόγραμμα (και στην περίπτωση δανείου). Για να μην το πληρώσεις υποχρεωτικά πριν κλείσει το πρόγραμμα καλό είναι το τιμολόγιο να αναγράφει την μέγιστη τιμή του προγράμματος, δηλαδή 370€ και εκτός προγράμματος τα εξοφλεί ο ωφελούμενος στον προμηθευτή ενδεχομένως με δόσεις κ.λπ. ανάλογα πως θα συνεννοηθεί για διευκόλυνση. Να θυμάσαι ότι δεν βλέπεις μόνο το σύνολο του προϋπολογισμού αλλά και το ποσό ανά παρέμβαση διότι μπορεί σαν σύνολο να είναι πιο χαμηλά από τον αρχικό προϋπολογισμό αλλά σε κάποια παρέμβαση πιο πάνω από το μέγιστο όριο του προγράμματος επομένως και πάλι θα σου βγάλει ίδια κεφάλαια εκτός προγράμματος. Ελπίζω να βοήθησα1 point
-
Δεν είναι σωστό να αποκρύψεις τις άδειες . Εφόσον υπάρχουν τα αδειότυπα , ( στα οποία φαντάζομαι ότι θα υπάρχει και σκαρίφημα τοπογραφικού με διαστάσεις περιγράμματος και επιφάνειες ) προβαίνεις σε ανασύσταση φακέλου και μετά τακτοποιείς ότι δεν συμφωνεί με τα δεδομένα των αδειοτύπων .1 point
-
1 point
-
Εάν αυτή η κυριότητα είναι όπως είναι το δικαίωμα υψούν για παράδειγμα, το οποίο μεταφράζεται στη συμβολαιογραφική πράξη της σύστασης σε χιλιοστά επί του οικοπέδου τότε ναι, ισχύει ότι σε κάθε περίπτωση συγκύριων. Τώρα εάν αυτή η κυριότητα είναι μία καθαρά συμβολαιογραφική πράξη μεταξύ των συμβαλλόμενων, χωρίς να φαίνεται μέσω κατανομής η συγκυριότητα του ''μελλοντικού'' ιδιοκτήτη τότε φαντάζομαι εσένα δεν σε αφορά. Μπορείς να προχωρήσεις με τον έναν και φυσικά εάν αυτός προβεί σε ενέργειες εκτός της αναμεταξύ τους συμφωνίας τότε μπορούν να τα βρουν μέσω δικαστηρίων.1 point
-
@sissy_arch Εν περιλήψει:Στην πλατφόρμα της Ταυτότητας εκδίδεται το Πιστοποιητικό Πληρότητας που περιέχει την Βεβαίωση του άρθρου 83 του Ν.4495. Η πλατφόρμα-προφανώς λανθασμένα- δίνει ημερομηνία στην Βεβαίωση,όχι της δηλωμένης ημερομηνίας αυτοψίας(όπως γνωρίζαμε και από το Σύστημα Αυθαιρέτων),αλλά της ημερομηνίας έκδοσης. Ο συμβολαιογραφικός σύλλογος έστειλε οδηγία στους συμβ/φους,μέχρι να διορθωθεί το πρόβλημα να αναγράφουν στα συμβόλαια τον μοναδικό κωδικό κι όχι την ημερομηνία έκδοσης της Βεβαίωσης. Αυτά κατάλαβα...για τα γύρω γύρω και πότε θα διορθωθεί,δεν έχω την παραμικρή ιδέα...1 point
-
Η βάνα είναι αυτή που φαίνεται στο διάγραμμα. Όταν το βιδάκι που βλέπεις κάτω από το καπάκι (αριστερά στο διάγραμμα), είναι βιδωμένο μέσα, το νερό δεν μπαίνει στην πετσετοκρεμάστρα αλλά φεύγει προς τα επόμενα του ιδίου βρόγχου. Πρέπει να το ξεβιδώσεις.... ίσως μέχρι τη μέση, για να πηγαίνει νερό και στα επόμενα σώματα του ιδίου βρόγχου. Την ακριβή θέση της βίδας θα τη βρείς με δοκιμές, ώστε όλα τα σώματα να ζεσταίνονται ικανοποιητικά. Ελπίζω να έχει συνδεθεί σωστά η βάνα με την προσαγωγή και απαγωγή του νερού... Υ.Γ. Το καπάκι (δεξιά στο διάγραμμα) ξεβίδωσέ το αρχικά μέχρι τέρμα.1 point
-
@janna~Παλιά δεν υπήρχαν προδιαγραφές ή άλλες απαιτήσεις για τις περιφράξεις, γι’ αυτό δεν είναι αυθαίρετες. Στους οικισμούς συνηθίζεται να βεβαιώνεται η παλαιότητα -ελλείψει άλλου πρόσφορου μέσου- από μάρτυρες ενώπιον συμβολαιογράφου. Οι περιφράξεις που είναι αυθαίρετες μπορεί να καλύπτονται από ΕΕΔΜΚ, δυνατότητα που παρέχεται από τον Ν 4495/17 (άρθρο 29, παρ. 5) όπως τροποποιήθηκε από τον Ν 4546/18 (άρθρο 34, παρ. 19). Η βεβαίωση δεν επηρεάζεται από την ύπαρξη περίφραξης. Ούτε εξαρτάται από τον τρόπο (και τον χρόνο) αντιμετώπισης που θα επιλεγεί. Ο μηχανικός βεβαιώνει ότι δεν υπάρχει κτίσμα. Η περίφραξη δεν είναι κτίσμα. Κτίσμα σημαίνει κτίριο και ο ορισμός δίνεται στον ΝΟΚ. Στις πρώτες δημοσιεύσεις του θέματος "Ορισμός "αδόμητου" για την Ηλεκτρονική Ταυτότητα Κτιρίου" εξετάζεται το ζήτημα της περίφραξης υπό το πρίσμα των νέων δεδομένων.1 point
-
Σωστά τα λες. Σχετικά με τις δικαιοπραξίες μέχρι 31/03... δεν υπάρχει συμβολαιογρλάφος που θα αναλάβει τίποτα μέχρι τότε. Έχουν μπλοκάρει και δεν θα προλάβουν σε καμία περίπτωση ούτε αυτά που έχουν αναλάβει. Πολλές βεβαιώσεις θα επιστρέψουν για Ταυτότητα.1 point
-
Διαβάζοντας την παρ Β υποπ γ , γγ Αρθρο 2 τα μόνα δικαιολογητικά που απαιτούνται είναι όπως λέει και ο νόμος .......Ητοι : Κατόψεις των ορόφων , τομές , όψεις και προσβασιμότητα ΑΜΕΑ , άρα ο νόμος διευκρινίζει με αυτήν την παράγραφο ότι δεν απαιτούνται όλα τα σχέδια της αδείας πχ στατικά , Η/Μ , τοπογραφικό Δ. Κάλυψης . Υπάρχει κάποια διαφοροποίηση σε αυτήν την άποψη .1 point
-
1 point
-
Αν δεν έχει εκδοθεί διοικητική πράξη, ναι, δεν ανεβάζεις τίποτα. Κάνω λάθος;1 point
-
Ο λογιστής μπερδεύτηκε γιατί σύμφωνα με τον Κώδικα Φορολογίας Εισοδήματος (πρώτο τμήμα του Νόμου 4172/2013), Άρθρο 64 Συντελεστές παρακράτησης φόρου, 1. Οι συντελεστές παρακράτησης φόρου είναι οι εξής: δ) για αμοιβές για τεχνικά έργα, αμοιβές διοίκησης, αμοιβές για συμβουλευτικές ή παρόμοιες υπηρεσίες είκοσι τοις εκατό (20%). Στο Άρθρο 69 Προκαταβολή του φόρου εισοδήματος από επιχειρηματική δραστηριότητα που αποκτούν φυσικά πρόσωπα, 4. Ειδικά, για τους αρχιτέκτονες και τους μηχανικούς ο προκαταβλητέος φόρος υπολογίζεται ως εξής: α) Σε τέσσερα τοις εκατό (4%) της συμβατικής αμοιβής για εκπόνηση μελετών και σχεδίων . β) Σε δέκα τοις εκατό (10%) της συμβατικής αμοιβής για εκπόνηση μελετών και σχεδίων που αφορούν οποιασδήποτε άλλης φύσης έργα και για την επίβλεψη της εκτέλεσης αυτών, καθώς και των έργων της προηγούμενης περίπτωσης και της ενέργειας πραγματογνωμοσύνης κ.λπ. για τα έργα αυτά. Οπότε θεώρησε λανθασμένα ότι πρέπει να γίνουν και τα δύο (παρακράτηση και ΦΕΜ). Όμως η ΠΟΛ.1067/20.3.2015 Οδηγίες για την εφαρμογή των διατάξεων των άρθρων 9, 67, 69 και 70 του Νόμου 4172/2013, που παρέθεσε ο συνάδελφος georgegaleos, καθορίζει τι πρέπει να πληρωθεί σε κάθε περίπτωση. Συνοπτικά, ΦΕΜ πληρώνουμε μόνο όταν απαιτείται (π.χ. για έκδοση άδειας ή τακτοποίηση αυθαιρέτου) αλλά τότε δεν υπάρχει υποχρέωση παρακράτησης.1 point
-
Το ερώτημα του συναδέλφου Gestalt ήταν αν επιτρέπεται η δημιουργία ανοιχτού (και όχι εσωτερικού) εξώστη σε σοφίτα. Η απάντηση είναι αρνητική γιατί, σύμφωνα με τον ορισμό της, δεν θεωρείται όροφος. Ανοικτός Εξώστης (μπαλκόνι) είναι η οριζόντια προεξοχή του δαπέδου ορόφου ή του δώματος. Αντίθετα, εσωτερικός εξώστης (πατάρι) δύναται να είναι συνεπίπεδος με σοφίτα του κτιρίου και να είναι προσπελάσιμος από αυτή, όπως επισήμανε η συνάδελφος melissa.1 point
-
Εντάσσονται στο 112 μόνο οι οικισμοί που αναφέρονται στο ΦΕΚ του 1983 . ( βλ . άρθρο 21 του ν.1337/1983)1 point
-
Εάν απαγορεύεται να ρωτάμε και θεωρείτε ως φυσιολογικό την ειρωνία και τις αρνητικές ψήφους να ξέρω να μην ξαναμπώ....1 point
-
(μεταφέρθηκε στο παρόν θέμα. Pavlos 33) Δεν ξέρω εάν εδώ είναι ο καταλληλότερος τόπος για τις παρακάτω απορίες αλλά εάν χρειαστεί να μεταφερθεί σε άλλη ενότητα ας γίνει: Μπορεί ένας μηχ/γος μηχανικός να εκδώσει βεβαίωση μηχανικού (για αυθαιρεσίες, για συμβολαιογράφο κλπ); Μπορεί να νομιμοποιήσει αυθαίρετο με τους κωδικούς του ΤΕΕ; Μπορεί να ασχοληθεί με δουλειές πολιτικού μηχανικού ή αρχιτέκτονα όπως κατόψεις κλπ και ποιές;1 point
-
1 point
-
To προς μεταβίβαση δικαίωμα είναι το δικαίωμα υψούν, το οποίο ανήκει σε κάποιον και θα μεταβιβαστεί. Σε αυτό καλείσαι να γνωματεύσεις περί νομιμότητας. Οι κοινόχρηστοι χώροι είναι μια άλλη "ιδιοκτησία" που δεν αφορά το ερώτημα περί δικαιώματος υψούν. Αν, όμως έχεις λάβει εντολή να ρυθμίσεις και τις αυθαιρεσίες στους κοινόχρηστους χώρους οικοδομής και οικοπέδου, τότε κάνεις ξεχωριστή δήλωση γι αυτούς.1 point
-
Kατά τη γνώμη μου μπορείς να χορηγήσεις βεβαίωση. Εξετάζεις την μελλοντική καθ ύψος δόμηση (η οποία δεν έχει πραγματοποιηθεί και δεν πρόκειται αφού ο ΣΔ έχει εξαντληθεί). Η μελλοντική δόμηση, υποθετικά, θα υλοποιούνταν στο χώρο του σημερινού δώματος με την σημερινή απόληξη κλιμακοστασίου, να αποτελεί το κοινόχρηστο κλιμακοστάσιο-πλατύσκαλο, για την πρόσβαση στον μελλοντικό όροφο (νυν δώμα).1 point
-
Το σημαντικότερο κατ' εμέ στη διαδικασία έκδοσης ΗΤΚ είναι η "εργασία" του μηχανικού, που θα τον οδηγήσει στο συμπέρασμα ότι, "το ακίνητο για το οποίο ανέλαβε να εκδώσει ΗΤΚ, είναι σε θέση να την αποκτήσει", με άλλα λόγια είναι νομίμως υφιστάμενο χωρίς αυθαιρεσίες ή με απολύτως ρυθμισμένες αυθαιρεσίες. Δηλαδή, η αυτοψία και η μελέτη όλων όσων του προσκομίσει ο ιδιοκτήτης. Θέλει 'έξυπνη" σύμβαση ανάθεσης - ανάληψης του έργου από την αρχή, η οποία θα προβλέπει όλες τις ...."παγίδες"! Θέλει πλήρη συγκέντρωση του απαραίτητου υλικού (ποιός θα την κάνει, πόσο κοστίζει κ.λπ.), που θα μελετηθεί και θέλει "τόλμη" διότι σε πλείστες των περιπτώσεων κάποιος πρέπει να εκτεθεί, χωρίς βεβαίως να χαθεί η δουλειά... Τα υπόλοιπα αργότερα....1 point
-
Σωστά Και να σταματήσουμε την ανακύκλωση, γιατί βαριόμαστε τη διαλογή Και να πετάμε τα σκουπίδια μας σε ρέματα και κοινόχρηστους χώρους, γιατί δεν είμαστε σε θέση να μαζέψουμε τις βρομιές μας Και να επιθυμούμε να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα, γιατί δεν μπορούμε να αποκτήσουμε και μεις Και άλλα πολλά κουτοπονηρορωμέικα1 point
-
Αν υπάρχει σύσταση καθέτων, εξετάζεις την κάθε κάθετη ξεχωριστά Αν όχι, συνολικά, ανεξαρτήτως ποσοστών εξ αδιαιρέτου. Στην περίπτωση αυτή, συγκύριοι των κτισμάτων είναι όλοι (κατά το ποσοστό του καθενός)1 point
-
Προσωπικά καταλήγω ότι πρέπει ο έλεγχος για την επιλογή κατηγορίας να γίνεται μόνο με το τμήμα των αυθαιρέτων που παραβιάζουν τα μέγιστα μεγέθη δόμηση/κάλυψη/ύψος (περίπτωση 2) και όχι με τη συνολική επιφάνεια των αυθαιρέτων (περίπτωση 1). Παράδειγμα: όροι δόμησης 100,00τμ , ΟΑ 50,00τμ και αυθαίρετα 70,00τμ. 1 περίπτωση: 70,00/100,00=0,70 => κατ.5 2 περίπτωση: [(50,00+70,00)-100,00]/100,00=0,20=>κατ.4 **Πιστεύω ότι με την δεύτερη περίπτωση πρέπει να πάμε και ότι αυτή "θα πρέπει" να είναι η σωστή ερμηνεία. (**αυτό το γράφω γενικά και όχι για το συγκεκριμένο παράδειγμα που μιλάμε εδώ).1 point
-
Καλημέρα και καλό κουράγιο γενικά. Εχω εκδόσει οικ.άδεια πολυόροφης οικοδομής. Η οικοδομή έχει αποπερατωθεί με τις εξης παραβάσεις. 1.Κλέισιμο των Η/Χ των διαμερισμάτων (σύνηθες για εργολάβους) 2.ΔΙαμερισμάτωση των ορόφων (επίσης...) 3. Αλλαγή των μηχανολογικών σχεδιών όπως αλλαγή του χώρου του λεβητοστασίου Επίσης δεν έχει κατασκευάσει σύμφωνα με τις μελέτες το φυσικό αέριο. Ο εργολάβος θέλει να ηλεκτροδοτήσει τα διαμερίσματα και να συνδέσει και τα νερά από την ΔΕΥΑ Ξάνθης Το λογικό είναι να τακτοποιήσει τις παραβάσεις και να κλείσει την οικ.αδεια στην πολεοδομία. Το ερώτημα είναι οτι το φυσικό αέριο δεν μπορεί να κατασκευαστεί σύμφωνα με τα εγκεκρ. σχέδια, και δεν μπορώ να κάνω ενημέρωση φακέλου με διορθωμένα σχέδια και νέα μελέτη αερίου γιατί οι παρανομίες παραβιάζουν τις πολεοδομικές διατάξεις. Τι γίνεται? πάει απευθείας στα δίκτυα κοινής ωφέλειας χωρις το αέριο και φυσικά το κλείσιμο της οικ.αδείας1 point
-
Συμφωνώ με τον Αχιλλέα. Ένας καλός μάστορας κάνει θαύματα! Όσο για τα γωνιόκρανα που προτείνει ο άλλος Αχιλλέας, δεν συμφωνώ καθόλου. Εύκολη και γρήγορη λύση, αλλά τελείως ακαλαίσθητη, εκτός αν έχεις σχεδιάσει το χώρο με λεπτομέρεια, τα έχεις συμπεριλάβει στο αισθητικό αποτέλεσμα.1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
-
Επιλεγμένα Άρθρα
-
Παράταση έως τις 11 Σεπτεμβρίου 2026 για την εξαγορά καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου
Engineer posted μια είδηση in Αρθρογραφία,
Παράταση για ένα χρόνο, δηλαδή έως τις 11 Σεπτεμβρίου 2026, δίνει το κράτος στην εξαγορά καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου. Η εξαγορά καταπατημένων εκτάσεων διέπεται από τον νόμο 5024/2023, ο οποίος προβλέπει τη διαδικασία μέσω ψηφιακής πλατφόρμας στο gov.gr. Ωστόσο, η εξαγορά δεν επιτρέπεται σε δασικές εκτάσεις ή άλλες περιοχές που είναι κοινόχρηστα αγαθά, εξαιρουμένων των «πραγμάτων εκτός συναλλαγής», όπως ορίζονται στο Αστικό Κώδικα.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Ο πρώτος εικονικός ψηφιακός βοηθός μουσείου από το ΝΟΗΣΙΣ
GTnews posted μια είδηση in Τεχνολογία,
Έχει το ύψος ...μπασκετμπολίστα, όμως η δουλειά του δεν είναι να βάζει καλάθια, αλλά να σχεδιάζει προσωποιημένες περιηγήσεις επιστημονικού ενδιαφέροντος. Ο λόγος για το διαδραστικό κιόσκι ενημέρωσης, στο οποίο «κατοικοεδρεύει» ο «NOE515», ο εικονικός ψηφιακός βοηθός του Κέντρου Διάδοσης Επιστημών και Μουσείου Τεχνολογίας ΝΟΗΣΙΣ, αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ. Ο NOE515, που αποτελεί τον πρώτο εικονικό βοηθό με χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης (ΤΝ) σε μουσείο στην Ελλάδα, χρηματοδοτήθηκε εξ ολοκλήρου από ίδιους πόρους του ΝΟΗΣΙΣ. Αποτελεί ένα καινοτόμο εργαλείο ΤΝ, που βελτιώνει την εμπειρία του επισκέπτη, προσφέροντας προσωποποιημένη πληροφόρηση και θα αποτελέσει μέρος των δραστηριοτήτων, που το ΝΟΗΣΙΣ θα παρουσιάσει στην 89η ΔΕΘ, στις 6-14 Σεπτεμβρίου.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
Engineer posted μια είδηση in Περιβάλλον,
Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
«Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
Engineer posted μια είδηση in Χρηματοδοτήσεις,
Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.
Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).
Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.
-
- 2 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
Engineer posted μια είδηση in Νομοθεσία,
Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.
Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.
2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.
3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.
4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς:-
-
- 62 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-