Πίνακας Κορυφαίων
Δημοφιλές Περιεχόμενο
Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 17/01/2022 σε όλες τις περιοχές
-
βάλε μια όμορφη ντουλάπα εξωτερικού χώρου, μη κάνεις υπερβολές με τα φορτία που θα βάλεις μέσα... όλα τα άλλα το πας φιρί φιρί για μπελάδες.3 points
-
Άμα βρεις την σφραγίδα πες μας κι εμάς. Όλοι λένε που είναι αλλά κανένας δεν την βρίσκει!!! Είναι το σημείο G της κατασκευής. Όλοι έχουμε ακούσει να μιλάνε ... αλλά διάολε, δεν ξέρουμε ούτε πώς είναι ούτε που είναι!!!2 points
-
Συνάδελφε κάνουν ακριβώς αυτό. Όμως την ευθύνη για την εφαρμογή των νόμων και των κανονισμών την έχουμε εμείς. Το ΤΕΕ λειτουργεί συμβουλευτικά αλλά δε νομοθετεί.2 points
-
Πράγματι η απάντηση μου φάνηκε περίεργη... Προσπάθησα να καταλάβω τι εννοούν και η μόνη εξήγηση που δίνω είναι ότι θεωρούν ότι το διάκενο δεν σφραγίζει ποτέ πλήρως και πάντα έρχεται σε επαφή με το εξωτ. περιβάλλον, ακόμα και με κλειστό κούφωμα. Τσουβαλιάζουν όλες τις περιπτώσεις...2 points
-
Καλημέρα, δεν έχει αλλάξει κάτι, ισχύει το άρθρο 100 δηλ. η τιμή ζώνης που ίσχυε την 20/1/16.2 points
-
1. Ναι, μέχρι την οριστική ανάρτηση 2. Μέχρι την οριστική ανάρτηση δεν χρειάζεται αναγραφή ΚΑΕΚ 3. Η επίδοση είναι νομικό ζήτημα (υποθέτω, με δικ. επιμελητή στην Κτηματική Υπηρεσία της Π.Ε.). Αν το Δημόσιο έχει δικαιώματα επί του ακινήτου, θα κάνει προσφυγή. Έτσι κι αλλιώς, με αιτιολογία κτήσης χρησικτησία, μπορεί να γίνει συμβόλαιο2 points
-
παρ. 5.1.1. ΤΟΤΕΕ 20701-1/2017 : δ) Σε περίπτωση που το εξεταζόμενο κτήριο δεν διαθέτει σύστημα θέρμανσης, ο εποχιακός βαθμός απόδοσης του λέβητα - καυστήρα για το κτήριο αναφοράς είναι 85% , Στην περίπτωση που το εξεταζόμενο κτήριο διαθέτει οποιοδήποτε άλλο σύστημα θέρμανσης εκτός από κεντρικό λέβητα, τηλεθέρμανση και αντλίες θερμότητας το κτήριο αναφοράς διαθέτει σύστημα θέρμανσης με λέβητα-καυστήρα με εποχιακό βαθμό απόδοσης ανάλογα της ισχύος του συστήματος θέρμανσης του εξεταζόμενου κτηρίου σύμφωνα με τον Πίνακα 4.12 points
-
Σημερινό και καλό !!! Ευτυχώς το διόρθωσαν. "Αρνητικά αποτελέσματα ελέγχου Τελικής Εκταμίευσης για την αίτηση με κωδικό........... Γενικό Σχόλιο Αξιολόγησης Κατόπιν διενέργειας ελέγχου και σύμφωνα με τα οριζόμενα στον Οδηγό του Προγράμματος, παρακαλούμε να αναρτήσετε τα ζητούμενα δικαιολογητικά στην αίτησή σας. Δικαιολογητικά Ωφελούμενου ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΑΜΟΙΒΗΣ ΜΕΛΕΤΗΣ ΘΕΡΜΑΝΣΗΣ , ΕΚΚΡΕΜΟΤΗΤΑ : Έπειτα από γραπτή οδηγία της ΕΑΤ στις 16/12/2021, η ΑΠΥ για ΕΕΔΜΚ και η δεύτερη ΑΠΥ Αυτονόμησης Θέρμανσης είναι και οι δύο επιλέξιμες. Παρακαλούμε όπως προχωρήσετε στην επιστροφή του ποσού ύψους ..... € της ΑΠΥ υπ' αρ. ................ από τον Μελετητή προς τον Ωφελούμενο και την επισύναψη του σχετικού τραπεζικού παραστατικού" Πάντως είμαστε πραγματικά της πλάκας !!!!2 points
-
Ενημερώνουμε ότι αναρτήθηκε η 1071/2021 απόφαση του Δ' Τμήματος του ΣτΕ, η οποία αφορά στο ΣΑΕΠ (Συμβούλιο Αναγνώρισης Επαγγελματικών Προσόντων) και τη διαδικασία αναγνώρισης της “επαγγελματικής ισοδυναμίας” τίτλου σπουδών “Bachelor”, ο οποίος της απονεμήθηκε από κολέγιο στην Ελλάδα. Ολόκληρη την απόφαση μπορείτε να τη διαβάσετε στο σύνδεσμο: Σύμφωνα με τη σύνοψη της απόφασης αυτής: “Ως προς την επαγγελματική ή άλλη ειδική εκπαίδευση, το Σύνταγμα δεν απαγορεύει την ίδρυσή τους και από ιδιώτες. Θα συνιστούσε δε συνταγματικώς ανεπίτρεπτη καταστρατήγηση, μεταξύ άλλων, ο καθορισμός των επαγγελματικών δικαιωμάτων των αποφοίτων σχολών που δεν εντάσσονται στην ανώτατη εκπαίδευση, αλλά στην μεταδευτεροβάθμια επαγγελματική ή άλλη ειδική εκπαίδευση, την δυνάμενη, υπό προϋποθέσεις, να παρέχεται και από ιδιώτες, σύμφωνα με τα εκτεθέντα ανωτέρω [σε αντίθεση προς την ανώτατη εκπαίδευση που παρέχεται μόνο από νομικά πρόσωπα δημοσίου δικαίου], κατά πλήρη εξομοίωση προς τα επαγγελματικά δικαιώματα των αποφοίτων των ανωτάτων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων, οι οποίοι δραστηριοποιούνται στον ίδιο επαγγελματικό τομέα. Και τούτο διότι η εξομοίωση αυτή θα καθιστούσε τους χορηγούμενους από τους φορείς της μεταδευτεροβάθμιας επαγγελματικής εκπαίδευσης τίτλους ουσιαστικώς ισοδύναμους προς τους χορηγούμενους από σχολές ανώτατης βαθμίδας και θα αναιρούσε έτσι την προβλεπόμενη στο Σύνταγμα ως άνω διάκριση, καθώς και την απαγόρευση ίδρυσης σχολών ανώτατης εκπαίδευσης από ιδιώτες (πρβλ. ΣτΕ 678/2005 Ολομ, 3066/2010 επτ, ΣτΕ 2881/2011 επτ). Αντίκειται στο Σύνταγμα η αναγνώριση της ακαδημαϊκής ισοτιμίας τίτλου πιστοποιούντος πρώτο κύκλο σπουδών, ο οποίος χορηγήθηκε στην Ελλάδα από ιδιωτικό φορέα παροχής μη τυπικής μεταδευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, προς τίτλο που απονέμεται από ελληνικό ίδρυμα τυπικής ανώτατης εκπαίδευσης, καθώς και η παρεχόμενη από τον νομοθέτη δυνατότητα να αναγνωρίζεται από το ΣΑΕΠ, κατ’ ανάλογη εφαρμογή της διαδικασίας του π.δ. 38/2010, η “επαγγελματική ισοδυναμία” τίτλου πρώτου κύκλου σπουδών [bachelor], ο οποίος χορηγείται από ιδιωτικό φορέα παροχής μη τυπικής μεταλυκειακής εκπαίδευσης. Η αντισυνταγματικότητα δεν αίρεται από τη δυνατότητα του ΣΑΕΠ να απαιτήσει τη συμπλήρωση των προσόντων του ενδιαφερομένου. Από το άρθρο 16 [παρ. 5-8] του Συντάγματος συνάγεται ότι αντίκειται στο Σύνταγμα η αναγνώριση, από το εκάστοτε κατά νόμον αρμόδιο όργανο [π.χ. ΔΙΚΑΤΣΑ, ΔΟΑΤΑΠ], της ακαδημαϊκής ισοτιμίας τίτλου πιστοποιούντος πρώτο κύκλο σπουδών, ο οποίος χορηγήθηκε στην Ελλάδα από ιδιωτικό φορέα παροχής μη τυπικής μεταδευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, προς τίτλο που απονέμεται από ελληνικό ίδρυμα τυπικής ανώτατης εκπαίδευσης, είτε η αναγνώριση της ακαδημαϊκής ισοτιμίας του τίτλου επιχειρείται αμέσως είτε επιχειρείται εμμέσως [π.χ. με την αναγνώριση μεταπτυχιακού διπλώματος, χορηγηθέντος μεν από ανώτατο ομοταγές εκπαιδευτικό ίδρυμα της αλλοδαπής, ερειδόμενου, όμως, σε τίτλο τέτοιου ημεδαπού ιδιωτικού εκπαιδευτηρίου] Από τα ανωτέρω δεν τίθεται ζήτημα παραβίασης του άρθρου 5 παρ. 1 του Συντάγματος. Ο επίδικος τίτλος χορηγήθηκε στην εκκαλούσα από Κολλέγιο, που παρέχει μη τυπική μεταδευτεροβάθμια εκπαίδευση στην Ελλάδα και διαθέτει απλώς πιστοποίηση του προγράμματος σπουδών από τον οργανισμό NEASC, αλλά δεν αποτελεί ίδρυμα ανώτατης εκπαίδευσης. Παραπομπή στην Ολομέλεια του ζητήματος της συνταγματικότητας των διατάξεων της παρ. 1 του άρθρου 1 του ν. 3696/2008, όπως αντικαταστάθηκε με το άρθρο 75 παρ. 1 του ν. 4310/2014, σε συνδυασμό με την παρ. 1 του άρθρου 49 του ν.4264/2014, όπως αντικαταστάθηκε με το άρθρο 75 παρ. 1 του ν. 4310/2014. Η έφεση ασκήθηκε παραδεκτά κατά το άρθρο 58 παρ. 1 του π.δ.18/1989. Όμοια με την αρ.1072/2021 ΣτΕ. 17.1.2022_apofasi_1071_ste_Bachelor_8687.pdf1 point
-
ευχαριστω πολύ @nick_61 και @Artemiscv Καταλαβα ... Μονο να περιμένουμε μπορούμε δηλαδή ..1 point
-
Εξαρτάται. Αν στο τέλος της διπλής τοιχοποιίας (υποδοχή συρόμενου) υπάρχει κόντρα τοίχος ή υποστύλωμα, δεν χρειάζεται κάτι άλλο. Αν η τοιχοποιία συνεχίζεται, τότε κάνει "δόντι" από την εσωτερική πλευρά. Γενικά όμως, τα συρόμενα δεν ενδείκνυνται, για λόγους μη καλής αεροστεγανότητας, κλπ1 point
-
1. Ναι 2. Άστα να πάνε !!! Δεν τηρείται καμμία προτεραιότητα !!! Ότι λάχει !!! Έχω δύο αιτήσεις σε κατάσταση 09 από 29/10/21 και 16/11/21 αντίστοιχα και ακόμα τίποτε !!! Από την άλλη έχω αίτηση που 3/1/22 πήγε σε κατάσταση 09 και στις 6/1/22 προχώρησε σε κατάσταση 09α !!!1 point
-
Γειά, το 1ο φαίνεται να ειναι εκτός αντικειμενικού αλλά εντός ΒΙΠΕ Ηρακλείου, άρα 600 σε 1η φάση. Εκτός αν είναι εκτός οπότε 550. Το 2ο 1350. Ισχύει το άρθρο 100, δηλ. τιμές της 20/1/2016.1 point
-
Εμένα από 09 σε 09.α έκανε μια βδομάδα..στην 09.α όμως έχει κολλήσει από 17/12 και σε επικοινωνία που είχα μου είπαν ότι έχει γίνει κάποιο λάθος στις εκταμιεύσεις μέσω Alpha Bank και τις ξανακάνουν από την αρχή!1 point
-
αν οι διαστάσεις των συνηθισμένων δεν σε καλύπτουν τότε φτιάξε μια με λίγο πιο μεγάλες διαστάσεις... https://metallikes-ntoulapes.gr/1 point
-
1 point
-
Όπως σχολίασαν και οι συνάδελφοι παραπάνω κανένα πρόβλημα δεν υπάρχει. Εντάξει είπαμε, τα δώσαμε όλα (για να μην πω καμία ασεβή πρόταση) στο κτηματολόγιο και μάλιστα δωρεάν. Σιγά μην καθίσουμε τώρα να βάζουμε και αρίθμηση στα κτίρια, μήπως και δεν γίνουν κατανοητά. Αφήνουμε ότι έχουμε σχεδιάσει στο τοπογραφικό μας. Αν έχουμε αριθμήσει εντάσσουμε το text στο bld. Η δουλειά που σχετίζεται με το κτηματολόγιο αφορά τα όρια του γεωτεμαχίου. Τα κτίσματα σήμερα είναι, αύριο δεν είναι.1 point
-
Καλησπέρα Άκη,η ταυτότητα σύμφωνα με το σχετικό άρθρο 52,συντάσσεται για κάθε ακίνητο για το οποίο επιτρέπεται να γίνει εμπράγματη δικαιοπραξία. Συνεπώς,οι κτηνοτροφικές εγκαταστάσεις (αφού δεν ανήκουν στην Κατηγορία Ι),λογικά ανήκουν στην Κατηγορία ΙΙ του άρθρου 55 και θα πρέπει να καταχωρήσεις το ακίνητο κανονικά. Σχετικά με τα δικαιολογητικά,και εφόσον δεν υπάρχει αρχιτεκτονική αποτύπωση των υφισταμένων,θα πρέπει να συμπεριλάβεις στην εργασία,σύμφωνα με το άρθρο 54 και την ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/7577/105 (ΦΕΚ 334Β/2021),τουλάχιστον τα σχέδια κατόψεων,πέρα από τα υπόλοιπα δικαιολογητικά.1 point
-
Και εγώ έτσι την πάτησα απαντώντας κατ' αρχήν λάθος στον συνάδελφο. Ειχα "μείνει" στην ΤΟΤΕΕ 20710-1/20101 point
-
Το δοκίμασα με διάφορες τιμές. Σαν να έχεις δίκαιο Νίκο. Το κτίριο αναφοράς κουνιέται αν και δεν το περίμενα.1 point
-
Δεν πας Πολεοδομία . Συντασσεις νέα σχέδια και κανείς ηλεκτρονική ενημέρωση στο ε-αδειες.1 point
-
3. Η υποχρέωση για επίδοση της δήλωσης χρησικτησίας στο Ελληνικό Δημόσιο ξεκινάει την πρώτη ημέρα της (κανονικής) ανάρτησης. Μέχρι τότε, τα αντίστοιχα δικαιώματα επεξεργάζονται κανονικά από τους μελετητές. Η προανάρτηση είναι μία ανεπίσημη πρόβα της ανάρτησης.1 point
-
Το ΤΕΕ απάντησε ότι δεν είναι δυνατόν να ΣΥΡΟΥΜΕ το κούφωμα μέσα στο διάκενο χωρίς να αυτό να είναι σε επαφή με το εξωτερικό περιβάλλον; Η θερμομονωτική επάρκεια έχει νόημα όταν το κούφωμα είναι κλειστό. Όταν το κούφωμα σύρεται στο διάκενο θα συζητήσουμε αν έρχεται σε επαφή αυτό με το εξ. περιβάλλον, τη στιγμή που το κέλυφος είναι ανοιχτό; Χαίρομαι που βλέπω το επιχείρημα βάσει του οποίου θα βρεθώ κατηγορούμενος στο δικαστήριο. Να μη γελάω μόνος μου. Να γελάσει και ο δικαστής μαζί.1 point
-
το κτήριο που ρωτά είναι χωρίς άδεια αρα κατ 5 και σε ανάλογες περιπτώσεις με μη άρτιο κλπ τακτοποιημένο (νομίζω) μπορεί να κάνει μόνο ότι δικαιολογεί για λόγους υγείας ή ασφάλειας1 point
-
Δεν απαιτείται μελέτη στατικής επάρκειας για την περίπτωση που εξετάζεις.1 point
-
Όταν η πέργκολα εξυπηρετεί τις ανάγκες νομίμως υφισταμένου κτιρίου, επιτρέπεται να κατασκευαστεί ανεξαρτήτως αρτιότητας. Πρέπει, λοιπόν, οι ρυθμισμένες αυθαιρεσίες να έχουν εξαιρεθεί οριστικά (κατηγορίες 1 έως 4).1 point
-
Καλησπέρα και καλή χρονιά, έχει κάποιος/α πρόσφατη εμπειρία από επιστροφη πιστωτικού υπολοίπου από τον ΕΦΚΑ; Πόσο καιρό παίρνει συνήθως από τη στιγμή που φάνηκε στην καρτέλα μου μέχρι όντως να πιστωθεί στο λογαριασμό μου; Γιώργος1 point
-
1 point
-
Η ερώτησή μου προς το ΤΕΕ ήταν αυτή: Καλησπέρα, Θα ήθελα μια απάντηση-διευκρίνιση στην ακόλουθη περίπτωση τοποθέτησης εξωτερικής θερμομόνωσης στα πλαίσια του προγράμματος εξοικονομώ 2021. Σε τοίχο στον οποίο υπάρχουν συρόμενα κουφώματα εντός διακένου, αλλά το διάκενο δεν έρχεται σε επαφή με τον εξωτερικό αέρα, δηλαδή δεν υπάρχει πατζούρι και το κούφωμα όταν είναι κλειστό σφραγίζει το διάκενο από την εξωτερική πλευρά. Σε αυτή την περίπτωση κατά τον υπολογισμό του συντελεστή θερμοπερατότητας του τοίχου λαμβάνεται υπόψιν η θερμομονωτική στρώση εξωτερικά; Σας ευχαριστώ Και η απάντηση που έλαβα: Σε συρόμενα κουφώματα μέσα στην τοιχοποιία, δεν είναι εφικτό να σύρετε το κούφωμα μέσα στο διάκενο χωρίς αυτό να είναι σε επαφή με το εξωτερικό περιβάλλον. Στις περιπτώσεις συρόμενων κουφωμάτων η εξωτερική στρώση της τοιχοποιίας δεν προσμετράται στο συντελεστή θερμοπερατότητας του δομικού στοιχείου της τοιχοποιίας. Με εκτίμηση. -- Γραφείο υποστήριξης ΕΚΟ ΙΙ [email protected] ΤΕΕ Νίκης 4, ΑΘΗΝΑ1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Στον ΕΚΩΣ ισχύει αυτό: 18.6 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΘΕΜΕΛΙΩΣΕΩΣ 18.6.1 Περιμετρικά τοιχεία υπογείων Το ελάχιστο πάχος των στοιχείων αυτών είναι γενικώς 200m. Οι οπλισμοί πρέπει να είναι υψηλής συνάφειας και να σχηματίζουν δύο εσχάρες, μία κοντά σε κάθε όψη του τοιχείου, οι οποίες να συνδέονται με εγκάρσιο σιγμοειδή οπλισμό τουλάχιστον 408/m2. Το ποσοστό του κατακόρυφου και του οριζόντιου οπλισμού δεν μπορεί να είναι μικρότερο από 0.002 για κάθε κατεύθυνση. Σε κάθε εσχάρα, η απόσταση δύο γειτονικών ράβδων κατακόρυφων ή οριζόντιων θα είναι s <= 200 mm. Η μέγιστη διάμετρος όλων των ράβδων δεν μπορεί να υπερβαίνει το 1/10 του πάχους του τοιχώματος. Η ελάχιστη διάμετρος των ράβδων, σε περίπτωση χρησιμοποίησης δομικών πλεγμάτων, είναι 5 ή 6 mm, για κατηγορία περιβάλλοντος 1/2 ή 3/4 αντιστοίχως (παρ. 5.1). Σε περιπτώσεις ελεύθερων άκρων τοιχωμάτων, θα γίνεται διαμόρφωση κρυφοϋποστυλωμάτων. Τα πέδιλα των τοιχείων υπογείου, εάν δεν αποτελούν στοιχεία γενικότερης θεμελίωσης υποστυλωμάτων και τοιχωμάτων, θα έχουν πλάτος τουλάχιστον 3.bw ή 600 mm και ύψος τουλάχιστον 1.5.bw ή 300 mm, και θα οπλίζονται με εσχάρα οπλισμού min. *12 (S400 ή S500) ανά max. 150 mm. Στον ευρωκώδικα 8 θυμάμαι δεν υπάρχει αναφορά. Νομίζω και εκεί τα 20εκ είναι οκ, αν θυμάμαι από παρουσιάσεις του ευρωκώδικα που έχω διαβάσει.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Αυτό είναι οριακά εκτός αντικειμενικού. Αν είναι εντός 500, αν ειναι εκτός 450. Για το θέμα εντός/εκτός οικισμού τσέκαρε με βάση κάποιο τοπογραφικό να δεις τι παίζει.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Δεν χρειάζεται να μπεις μέσα στα διαμερίσματα . Ελέγχεις περίγραμμα οικοδομής ύψη και κοινόχρηστους χώρους . Αν είναι όλα οκ εκδίδεις την άδεια , Δεν σε απασχολεί αν εσωτερικά τα διαμερίσματα έχουν διαφορετική διαρρύθμιση .1 point
-
1 point
-
Στα πολύ σωστά που αναφέρει ο συνάδελφος, να προσθέσω πως, επειδή οι καιροί είναι δύσκολοι γενικώς, θα πρέπει να προσεχθεί η επιλογή μηχανικού. Μακριά από "συναδέλφους" που κάνουν "ό,τι θέλει ο πελάτης". Μεταξύ των χαρακτηριστικών του σωστού μηχανικού, είναι η αποτροπή του πελάτη από παράνομες ενέργειες.1 point
-
Το πατάρι στατικώς είναι όροφος και μάλιστα επικίνδυνος, λόγω ασυνέχειας πλακών , δοκών, και υποστυλωμάτων μεγάλου ύψους που συχνά δημιουργεί. Με το πνεύμα κι όχι το γράμμα του νόμου, θα πρέπει να θεωρηθεί όροφος, θεωρώ.1 point
-
Δεν μπορώ, παρά να συμφωνήσω. Έλεγχοι κι επισκευές, είναι πεταμένα λ7 για τη συγκεκριμένη περίπτωση. Μόνο εκπαιδευτική αξία έχουν. Κι επειδή οι ιδιοκτήτες σκέφτονται πονηρά (μήπως ο μηχανικός πάει να τα κονομήσει με την ανακατασκευή?), Δύο είναι τα βασικά επιχειρήματα: - Η σοβαρή επισκευή θα κοστίσει περισσότερα από την ανακατασκευή - Δεν διασφαλίζεται η πλήρης θωράκιση του κτιρίου1 point
-
1 point
-
1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
-
Επιλεγμένα Άρθρα
-
Παράταση έως τις 11 Σεπτεμβρίου 2026 για την εξαγορά καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου
Engineer posted μια είδηση in Αρθρογραφία,
Παράταση για ένα χρόνο, δηλαδή έως τις 11 Σεπτεμβρίου 2026, δίνει το κράτος στην εξαγορά καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου. Η εξαγορά καταπατημένων εκτάσεων διέπεται από τον νόμο 5024/2023, ο οποίος προβλέπει τη διαδικασία μέσω ψηφιακής πλατφόρμας στο gov.gr. Ωστόσο, η εξαγορά δεν επιτρέπεται σε δασικές εκτάσεις ή άλλες περιοχές που είναι κοινόχρηστα αγαθά, εξαιρουμένων των «πραγμάτων εκτός συναλλαγής», όπως ορίζονται στο Αστικό Κώδικα.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Ο πρώτος εικονικός ψηφιακός βοηθός μουσείου από το ΝΟΗΣΙΣ
GTnews posted μια είδηση in Τεχνολογία,
Έχει το ύψος ...μπασκετμπολίστα, όμως η δουλειά του δεν είναι να βάζει καλάθια, αλλά να σχεδιάζει προσωποιημένες περιηγήσεις επιστημονικού ενδιαφέροντος. Ο λόγος για το διαδραστικό κιόσκι ενημέρωσης, στο οποίο «κατοικοεδρεύει» ο «NOE515», ο εικονικός ψηφιακός βοηθός του Κέντρου Διάδοσης Επιστημών και Μουσείου Τεχνολογίας ΝΟΗΣΙΣ, αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ. Ο NOE515, που αποτελεί τον πρώτο εικονικό βοηθό με χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης (ΤΝ) σε μουσείο στην Ελλάδα, χρηματοδοτήθηκε εξ ολοκλήρου από ίδιους πόρους του ΝΟΗΣΙΣ. Αποτελεί ένα καινοτόμο εργαλείο ΤΝ, που βελτιώνει την εμπειρία του επισκέπτη, προσφέροντας προσωποποιημένη πληροφόρηση και θα αποτελέσει μέρος των δραστηριοτήτων, που το ΝΟΗΣΙΣ θα παρουσιάσει στην 89η ΔΕΘ, στις 6-14 Σεπτεμβρίου.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
Engineer posted μια είδηση in Περιβάλλον,
Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
«Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
Engineer posted μια είδηση in Χρηματοδοτήσεις,
Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.
Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).
Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.
-
- 2 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
Engineer posted μια είδηση in Νομοθεσία,
Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.
Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.
2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.
3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.
4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς:-
-
- 62 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-