Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      7

    • Περιεχόμενα

      8.110


  2. Gousgounis

    Gousgounis

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      1.534


  3. ΙΑΣΟΝΑΣ

    ΙΑΣΟΝΑΣ

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      17.122


  4. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      17.230


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 19/04/2024 σε όλες τις περιοχές

  1. παντως λυπαμαι που τα τελευταια χρόνια δεν ειναι ο georgegaleos παρόν. Θα μας τα εξηγουσε όλα και απόλυτα σωστά. Καποιοι τον στεναχώρησαν τότε για το ύφος του και το χιουμορ του και χασαμε όλοι
    2 points
  2. Δεν επιτρέπεται να υπάρχει άδεια σε ισχύ χωρίς μηχανικό. Έπρεπε ήδη να έχει γίνει αλλαγή επιβλέποντα, διαφορετικά θα έπρεπε να γίνει διακοπή εργασιών. Όσον αφορά το τεχνικό κομμάτι, επειδή η πέργκολα σε όροφο δεν εμπίπτει στο άρθρο 30 αλλά στο 29, με μία απλή ενημέρωση (απο τον επιβλέπων...) θα είναι καλυμμένος.
    2 points
  3. Έχει ανακληθεί καμία άδεια; - Όχι. Το κτίριο είναι νομίμως υφιστάμενο κατα την έννοια της παρ. 1 του άρθρου 23 του ν. 4067/2012 (ΦΕΚ 79 Α’); -Ναι. Το διαμέρισμα (οριζόντια) ταυτίζεται με τη εκδοθείσα οικοδομική άδεια; -Ναι. Το ακίνητο εμπίπτει στις απαγορευτικές διατάξεις της παραγράφου α εδαφίου ββ του άρθρου 1 της Υ.Α. ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/43266/1174 ; - Όχι. Ορίστε ο έλεγχος νομιμότητάς που προβλέπεται να γίνει. Έγκριση εργασιών εκδίδεις, όταν έρθει η ώρα να βγάλεις οικοδομική άδεια τότε θα σε απασχολήσει η αρτιότητα. Δεν καλείσαι κάπου να υπογράψεις δήλωση Ν.651.
    2 points
  4. 1. Αρχικα, χρησιμοποιουσαμε την διαφορά εμβαδου μεταξυ αδειας και συστασης σαν απλο παραδειγμα, ομως επειδη η διαταξη μιλαει για ΔΔ οροφου και περιγραμμα ΟΙ, αυτο σημαινει οτι, ακομα και αν εχουν τα ιδια εμβαδα στην αδεια και στην συσταση, εάν εχουν τροποποιηθει τα περιγραμματα με "ανταλλαγη" καποιων χωρων, υπαρχει επισης ΔΔ. 2. Καποιοι λεγαμε οτι δεν υπαρχει ΔΔ, διοτι τα κοινοχρηστα δεν εχουν αυτοτελεια ιδιοκτητη, αλλα ανηκουν σε ολους σαν "κοινοχρηστα" μιας οικοδομης. Αρα εχουμε ΥΔ και ΑΧ ή μονον ΑΧ. Υπηρχε μια απαντηση του ΤΕΕ Πελ. που διαχωριζε τα κοινοχρηστα σε αυτα που ειχαν μετρησει στον ΣΔ και σε οσα δεν ειχαν. Τελικα, μαλλον επικρατησε "ατυπα" η εφαρμογη της ΔΔ σε ολες τις περιπτωσεις, σαν απλή και πιο "ευπεπτη" λυση.... αλλά οχι σωστη κατα την γνωμη μου. Παντως, ακομα και η εγκ. 2, οριζει την ΔΔ για "αυτοτελεις ιδιοκτησιες", που τετοιες δεν ειναι τα κοινοχρηστα και παραπεμπει στις συναινεσεις του αρθρο 98. "Η διαμερισμάτωση ορόφου κατά την παρ. 8 εφαρμόζεται υποχρεωτικά όταν υπάρχει διαφοροποίηση του περιγράμματος αυτοτελών ιδιοκτησιών από τα εγκεκριμένα σχέδια της οικοδομικής άδειας. Η διαμερισμάτωση ορόφου μπορεί να γίνει από οποιονδήποτε ενδιαφερόμενο ιδιοκτήτη χωρίς απαίτηση συναίνεσης. Στην περίπτωση που η διαμερισμάτωση αφορά και κοινόχρηστους χώρους του κτιρίου, απαιτείται συναίνεση κατά το άρθρο 98." [το οποιο αρθρο αλλαξε απο τοτε μεχρι σημερα 2 φορες...αρα ισχυε διαφορετικα στις 31/5/19 που εκδοθηκε η εγκυκλιος και αλλοιως σημερα... ] Εν παση περιπτωσει, οπως και να γινει η τακτοποιηση, μετα απο αποφαση του ΣτΕ, εχουμε το θεμα της ακυρωσιας τακτοποιησης αυθαιρεσιων σε κοινοχρηστα https://nomosphysis.org.gr/?s=91%2F2024&swp_category_limiter=0&swp_tag_limiter=0&swp_writer_limiter=0&swp_source_limiter=0&y=0 και εδω...... [διαγραφηκε λογω λανθασμενης παραπομπης] εδω https://www.taxydromos.gr/real-estate/264265/neos-nomos-aythaireton-me-250-taktopoieitai-i-aythaireti-diamerismatosi/
    1 point
  5. Αυτό ακριβώς εννούσα απλά μάρκαρα τη περιοχή με hatch δεν ήθελα να δείξω μπάζωμα! Ευχαριστώ για τη βοήθεια!
    1 point
  6. Η αφετηρία του συλλογισμού σου είναι εσφαλμένη. Οποιοδήποτε πηγάδι είναι, αναγκαστικά, είτε ενεργό είτε ανενεργό. Αυτό που περιέγραψες είναι ανενεργό και πρέπει να καταχωρηθεί στο Ε.Μ.Σ.Υ., εκτός εάν γίνει πρώην σημείο υδροληψίας. Ενεργό σημείο υδροληψίας είναι αυτό που χρησιμοποιείται έστω και περιοδικά. Ανενεργό είναι εκείνο που δεν χρησιμοποιείται, αλλά οι ιδιοκτήτες του επιθυμούν να το διατηρήσουν ακόμα και ως διακοσμητικό στοιχείο. Δεν θεωρούνται σημεία υδροληψίας τα επιχωματωμένα, δηλαδή μπαζωμένα, πρώην σημεία υδροληψίας.
    1 point
  7. Ανήκουν στο άρθρο 29, παρ. 2 και απαιτείται έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας. Στο άρθρο 30 περιλαμβάνονται οι μικρής έκτασης εσωτερικές επισκευές ή διασκευές.
    1 point
  8. Καλημέρα σας, προς ενημέρωση και μόνο μίλησα μαζί τους, η απάντηση που πήρα ήταν οτι απο τη στιγμή που γίνεται θεμελίωση είναι Ελεγχος Β ανεξάρτητα αν δεν αλλαζει το περίγραμμα, μου είπαν οτι και αλλοι συνάδελφοι έχουν κάνει το ίδιο λάθος, αλλα δεν τίθεται θέμα, ουτε για κυρώσεις ουτε για κάποια άλλη επιβάρυνση. Σας ευχαριστώ!
    1 point
  9. Αφού η συγκεκριμένη κάτοψη αποτελεί σήμερα την εγκεκριμένη κάτοψη για το ακίνητο, αυτή οφείλεις ν' ανεβάσεις! Έχει σφραγίδα και υπεύθυνη δήλωση του διαχειριστή μηχανικού! Οτιδήποτε άλλο κι αν ανεβάσεις δεν θα έχει απολύτως καμία έγκριση. Δηλαδή, θα είναι πλεονασμός και χωρίς νομική ισχύ.
    1 point
  10. Κατ' εμέ όχι, διότι "αυτό" που λες ότι, υπάρχει σήμερα, δεν είναι σοφίτα, αλλά όροφος!
    1 point
  11. Φτιάχνω μια νέα, όσο πιό "απλή" μπορώ! Δηλαδή, το περίγραμμα του κτιρίου και οι όροφοι (με διακεκομμένες γραμμές) και τα ανοίγματα της ΟΙ μόνο που με ενδιαφέρει....
    1 point
  12. Θεωρώ ότι μετά από 13 χρόνια θα έπρεπε να το έχουν λύσει το θέμα και να μην το αφήνουν στην κρίση μας με αμφιλεγόμενες και Πυθιακές επεξηγήσεις........ Πόσο δύσκολο θα ήταν ένα παράδειγμα ?????..... Θα μου πεις εδώ υπολογίζουμε αερισμό ανά m²....
    1 point
  13. Εγώ κάνω τις επεμβάσεις μου μόνο στις διαθέσιμες εγκεκριμένες όψεις, μόνο εκεί που με αφορά και πάπαλα...
    1 point
  14. Στο ΓΟΚ 73 ίσχυε κάλυψη, ύψος και αρ. ορόφων και σε κάθε επίπεδο γραφόταν η επιφάνειά του, δεν είναι δόμηση αυτό. Σε περίπτωση σύστασης θα περιγραφούν οι κλειστοί στεγασμένοι χώροι διαμερισμάτων και οι κοινόχρηστοι χώροι. Για κάθε διαμέρισμα θα αναγραφεί τι περιέχει και μ τι συνορεύει. Σε περίπτωση νέας άδειας δόμησης θα μπορούσε να εξεταστεί το κτίριο συνολικά κατά ΝΟΚ (κάλυψη, δόμηση, ύψος, όγκος, πλάγια όρια κ.λπ.).
    1 point
  15. Εχω την εντύπωση ότι δεν είναι αυτό το νόημα Παναγιώτη. Δηλαδή ότι αν έχεις 50% πραγματική κάλυψη είναι σαν να καλύπτεις τις απαιτήσεις οπότε βάζεις το σύστημα αυτό με την κατηγορία αυτοματισμού Β. Εγώ νομίζω ότι το θέμα <<50%>> αφορά στον τρόπο λειτουργίας των τοπικών ΑΘ. Δηλαδή έχεις μια κατοικία 100τμ που έχει κλιματιστικά split στο σαλόνι και στο υπνοδωμάτιο. Αυτά καλύπτουν ας υποθέσουμε 60 τμ. Εχεις τότε ένα σύστημα πραγματικό κατ. αυτ. Β στο 60% ενώ το άλλο 40% καλύπτεται απ το θεωρητικό που έχει κατ. αυτ. Δ. Εχεις την χειρότερη κατηγορία που είναι η Δ. Σε κάθε μήνα βάζεις 0,30 για το πραγματικό και 0,20 για το θεωρητικό. Εκεί νομίζω είναι το νόημα του 50%. Επειδή τα split λειτουργούν συνήθως είτε στο σαλόνι την ημέρα είτε στο υπνοδωμάτιο και όχι ταυτόχρονα βάζεις 0,5 αθροιστικά σε κάθε μήνα. Λόγω τρόπου λειτουργίας δηλαδή. Δεν έχει να κάνει με τα τετραγωνικά μέτρα. Αν έχεις τώρα κεντρικό σύστημα που καλύπτει πχ 70 τμ θα βάλεις το πραγματικό ποσοστό κάλυψης. Δηλαδή το πας με 0,7. Εκεί έχω κάποιες απορίες αλλά σε κεντρικά συνήθως είναι πραγματικά 100% και δεν χρειάστηκε να το ψάξω παραπάνω. Η διατύπωση της ΤΟΤΕΕ καθώς και της διευκρίνησης στις ερωταπαντήσεις δεν θα έλεγα ότι ξεδιαλύνουν τις απορίες. (Μας έχει στοιχειώσει αυτό το θέμα εδώ και χρόνια).
    1 point
  16. μονο σύμφωνα με το άρθρο 25 όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 5 παράγραφος 8 του νόμου 2052/1992
    1 point
  17. Η εσοχή επιτρέπται , δε χρειάζεται τοίχος αλλά μετράει στη κάλυψη.
    1 point
  18. Άλλη εποχή η διατύπωση και οκ μπορεί να μπερδέψει, λέει "ελάχιστον" και εννοεί μικρότερο από 200τμ, μικρότερο από 8μ και μικρότερο από 10μ. Άλλωστε δεν είναι λογικό να δίνει σε μεγάλα οικόπεδα την δυνατότητα εξαγοράς Οπότε μετά εξαγορά μόνο αν κάνεις επέκταση υπόγειου και πάλι δε σου βγαίνουν οι ΘΣ σύμφωνα με τον ΝΟΚ αρ. 17 παρ. 6β και φυσικά χωρίς μειωτικό συντελεστή.
    1 point
  19. Χωρίς να έχω μελετήσει ιδιαιτερα το νομικό πλαίσιο στα 2 παραπάνω παραδείγματα η διαφορά οφείλεται κατά κύριο λόγο στο ποσό των συνταξιμων αποδοχών (3700€ με 862€) και όχι στο ποσοστό αναπλήρωσης. Αν θεωρήσουμε ότι ο ΕΕ έχει το ίδιο ποσοστό αναπλήρωσης (από 70% στο 83%) η έξτρα σύνταξη που προκύπτει είναι 0,13*862=108€ άρα πάει στα 1310€ ενώ η άλλ σύνατξη παραμένει στα 3812€ !!!
    1 point
  20. Τοίχο σίγουρα δεν χρειάζεσαι. Το θέμα είναι αν αφαιρείται από κάλυψη αυτή η εσοχή. Στην παρ. 4 του άρθρου 12 εξαιρεί τις εσοχές σε συνέχεια ακαλύπτου, άρα πρέπει να έχω πρώτα ακάλυπτο δ*δ ή Δ*Δ και μετά την εσοχή όπως το δείχνει και στις τεχνικές οδηγίες, ενώ δεν αναφέρει κάτι για εσοχή αν είσαι σε επαφή με το όριο και ούτε εξαιρεί την παρ. 4 του άρθρου 14.
    1 point
  21. @anna001 Σε επίπεδο εξισώσεων αυξάνοντας το q μειώνεται η τιμή του φάσματος. Πρακτικά λες ότι επειδή το κτίριο μου θα συμπεριφερθεί πλάστιμα μπορώ να το σχεδιάσω για μικρότερη ένταση από αυτή του πλήρως ελαστικού κτιρίου και αυτό το κάνεις αυξάνοντας το q. Προϋποθέτει όμως ότι το κτίριο έχει τoν κατάλληλο σχεδιασμό για να φερθεί πλάστιμα και ότι κατασκευαστικά μπορούν να εξασφαλισθούν οι σωστές διατάξεις οπλισμού μιας πλάστιμης κατασκευής. Συνάδελφοι , ενδεχομένως το μέλος που έθεσε το ερώτημα φοιτά και έχει απορίες. Οπότε ήρεμα.
    1 point
  22. Βασίλη αυτό ακριβώς είναι το λάθος που αναφέρω παραπάνω. Σαφώς και πρέπει να μπει μόνο η κάτοψη που προσαρτάται στην υπαγωγή. Δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να εισάγεται σχέδιο που δεν αντιστοιχεί σε πράξη (εκτός της εξαίρεσης που αναφέρω). Το σύστημα προφανώς και αν του "πεις" ότι "σου αντιστοιχίζώ" την υπαγωγή τάδε με το σχέδιο τάδε δεν θα βγάλει σφάλμα. Δική μας ευθύνη είναι η ορθότητα των αντιστοιχίσεων.
    1 point
  23. ερώτηση 15. Πως αντιμετωπίζεται διαμέρισμα προς μεταβίβαση το οποίο είναι υπό κατασκευή Επομένως το βάζεις κανονικά ως υλοποιημένο και στις παρατηρήσεις-σχόλια γράψε ότι δεν έχει κουφώματα
    1 point
  24. Ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Να προσθέσω με τη σειρά μου ότι ύστερα από επικοινωνία με την αρμόδια Πολεοδομία μου επιβεβαιώθηκε ότι μπορώ να γίνουν οποιεσδήποτε εργασίες απαιτούν άδεια μικρής κλίμακας. Δηλαδή ΕΕΔΜΚ μπορεί να εκδοθεί. Κανονική άδεια μόνο δεν μπορεί. Όπως δηλαδή αναφέρατε παραπάνω!
    1 point
  25. @ΜΕΜΟΣ ΜΟΣΧΑΚΗΣ Μπορεί να γίνει η μεταβίβαση γιατί η κατασκευή που περιγράφεις ανήκει στις εξαιρέσεις. Κατά την έκδοση του πιστοποιητικού πληρότητας θα επιλέξεις τον κατάλληλο τύπο βεβαίωσης και στην ηλεκτρονική ταυτότητα θα συμπληρώσεις μία λοιπή κατασκευή.
    1 point
  26. Εκτός αντικειμενικού το 2015, άρα 900 (εκτός αν ήταν εκτός).
    1 point
  27. @ZesteR Πιθανολογώ ότι δεν έχεις οριστική εξαίρεση από την κατεδάφιση (λόγω του έτους που αναφέρεις) αλλά τις δυο δηλώσεις Ν. 1337 που οδηγούν σε προσωρινή αναστολή κυρώσεων μέχρι το αυθαίρετο να κριθεί οριστικά (ένταξη στη γ φάση). Αν είναι σωστή η υπόθεσή μου τότε στην ύπαρξη Ο.Α βάζεις "όχι". Αν όμως έχει οριστική εξαίρεση με απόφαση Νομάρχη τότε βάζεις "ναι" στην Ο.Α.
    1 point
  28. Μη ζητάτε (και μη δίνετε) οδηγίες για παρανομίες, σε δημόσιο forum!
    1 point
  29. Καλή συνέχεια και σε σένα Βάγια. 😉
    1 point
  30. Αν ο δρόμος έχει διανοιχτεί πριν το 1983, λογικά εμπίπτει στο άρθρο 28 του Ν.1337/83 και κατοχυρώνεται στον δήμο. "Ιδιωτικοί δρόμοι , πλατείες και λοιποί χώροι κοινής χρήσεως που έχουν σχηματιστεί με οποιοδήποτε τρόπο έστω και κατά παράβαση των κείμενων πολεοδομικών διατάξεων και που βρίσκονται μέσα σε εγκεκριμένα σχέδια πόλεων, θεωρούνται ως κοινόχρηστοι χώροι που ανήκουν στον οικείο Δήμο ή Κοινότητα. Για τους χώρους αυτούς δεν οφείλεται καμία αποζημίωση λόγω ρυμοτομίας. Σε περίπτωση όμως που οι χώροι αυτοί καταργούνται με το σχέδιο πόλεως προσκυρώνονται κατά τις κείμενες διατάξεις." Αν όχι, έχεις κάθε νόμιμο δικαίωμα να διεκδικήσεις αποζημίωση ή να σου αποδοθεί το καταπατηθέν τμήμα.
    1 point
  31. Μεγάλε μου , γράφεις με πολύ πάθος για τις συντάξεις. Η μεγαλύτερη απατεωνιά ever είναι το κόψιμο της σύνταξης σε βασική , ανταποδοτική και τρίχες κατσαρές . Το Τσμεδε είναι το μοναδικό ταμείο που δεν δανείστηκε ποτέ . Το Τσμεδε έγινε μεγαλομέτοχος της Αττικής χωρίς να ερωτηθεί κάνεις . Γνωρίζεις τι έσοδα είχε αυτό το ταμείο προ μνημονίων ? Γνωρίζεις από πόσες μεριές ειχε έσοδα ? Και φτάσαμε σήμερα να μας λένε αν πλήρωνες για δύο συντάξεις και παίρνεις μια πληρη Εθνική σύνταξη δεν δικαιούσαι δεύτερη , αν είσαι χήρα/χήρος και παίρνεις μια πλήρη Εθνική σύνταξη δεν δικαιούσαι δεύτερη και όσο αναφορά τα ποσοστά αναπλήρωσης μιλάμε για ποσοστά εντελώς της πλάκας από χαρτογιακαδες που είναι άεργοι . Αν νομίζουν οι mod ότι το post πρέπει να κοπεί ας το κάψουν ,αλλά κάποιοι θα έπρεπε να έχουν φάει πολύ καρπαζιά . Μόνο έτσι κατάλαβαινουν αυτοί . Εν κατακλείδι λίγο σεβασμό λοιπόν σε όλους αυτούς τους συναδέλφους που συμπλήρωσαν σχεδόν μισό αιώνα δουλειάς ,με τον τρόπο που ασκείται το επάγγελμα του μηχανικού στην Ελλάδα και ας πάρουν επιτέλους μια αξιοπρεπή σύνταξη όχι για κάποιον άλλο λόγο , αλλά γιατί απλά την αξίζουν . Βλέπεις ότι δεν αναφέρω καν πόσοι θα έπρεπε να έχουν πάει φυλακή για τα αποθεματικά του ταμείου και για το τι έγιναν όλα αυτά τα δις .
    1 point
  32. Κι αυτό είναι μία καλή λύση. Αν και θα έχει ένα κόστος και μια διαδικασία με ένσημα, ΣΔΑ κλπ. Όμως θέλω να σχολιάσω κάτι άλλο. Αφού χρειάζεται συναίνεση για την ΕΕΜΚ (όπως και για την τακτοποίηση) τότε πρόκειται για κοινόχρηστη παρέμβαση. Συνεπώς δεν συμπεριλαμβάνεται και στην βεβαίωση που εκδίδουμε (εκτός κοινόχρηστων και κοινόκτητων χώρων). Άρα δεν είναι και αυθαιρεσία. Δηλαδή μπορείς να πεις: "Α, άλλαξε ένα παράθυρο. Δεν με αφορά αφού οι όψεις είναι κοινόχρηστες." "Ναι άλλα ανήκει στην ιδιοκτησία." "Ε αφού ανήκει στην ιδιοκτησία γιατί μου ζητάς συναίνεση από τους άλλους?" "Γιατί ανήκει στις όψεις που είναι κοινόχρηστες/κοινόκτητες" "Άρα είναι κοινόχρηστο." "404 error". Καταλαβαίνεις που το πάω. Η τραγωδία του μπλεξίματος αστικών και πολεοδομικών κανονισμών.
    1 point
  33. Προσοχή! Αν την διαφορετική διαρρύθμιση την θεωρήσεις "νόμιμη" υπάρχει υποχρέωση ενημέρωσης άδειας...! (παρ14/100) . Αν την θεωρήσεις "αυθαίρετη" βάσει της §3ε του 81 (μικρής κλίμακας), τότε είναι πάλι στις εξαιρέσεις.... ! Οπότε, το νόμιμο σε βάζει σε διαδικασίες ενώ το αυθαίρετο σε απαλλάσσει από αυτές!!!! Σε κάθε περίπτωση καλό είναι να τα τακτοποιούμε αυτά και να μην καθόμαστε να παίζουμε κρυφτό... Βέβαια πολλοί είναι που διαφωνούν, ακόμα και το ΤΕΕ στο οποίο έχω υποβάλει σχετικό ερώτημα και δεν έχει απαντήσει ποτέ μα ποτέ γραπτώς. Όταν έκανα ερώτημα μέσω επιστολής και αριθμό πρωτοκόλλου, τότε απάντησαν το εξής: Το ΤΕΕ ανταποκρίνεται σε αντίστοιχα ερωτήματα με σκοπό την άρτια εκτέλεση του έργου του μηχανικού, στα πλαίσια του κώδικα δεοντολογίας. Οι απαντήσεις βασίζονται στην εμπειρία από πληθώρα ερωτημάτων συναδέλφων για την αντιμετώπιση διαφορετικών περιπτώσεων ακινήτων. Οι κατευθύνσεις που δίνονται αποτελούν σύσταση και η αποδοχή τους ή μη εναπόκειται στην κρίση κάθε μηχανικού.
    1 point
  34. Αυτό θα πρέπει να γίνει. Νομίζω το ανέφεραν , ότι είναι στον μελλοντικό σχεδιασμό του συστήματος μαζί με πολλά ακόμη.
    1 point
  35. Θα βάλετε ένα μετρητή κιλοβατωρών στον πίνακα του κάθε διαμερίσματος και όταν θα έρχεται η ώρα της πληρωμής του λογαριασμού, θα χωρίζετε τις χρεώσεις προμηθείας και τις ρυθμιζόμενες αναλογικά με την κατανάλωση του κάθε διαμερίσματος. Τα χαράτσια του δήμου, θα τα χωρίζετε αναλογικά με τα τετραγωνικά των διαμερισμάτων και τα υπόλοιπα που είναι πάγια, κάτι ταμεία, κάτι ΕΡΤ, στη μέση.
    0 points
  36. Κάνεις μεγάλο λάθος. Την ίδια άποψη είχα και εγώ, αλλά λογιστής φίλου μόλις τον διαβεβαίωσε πως δεν ισχύουν τα μπλοκάκια και αποδείξεις-τιμολόγια κόβονται μόνο ηλεκτρονικά (απο πρόγραμμα ή mydata)
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
    • Παράταση της προθεσμίας για την προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για ΑμεΑ του ΝΟΚ ως 30.04.2024
      Αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/33888/542 (1)

      Τροποποίηση της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης «Παράταση των προθεσμιών των παρ. 4 και 10 του άρθρου 26 “Προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για τα άτομα με αναπηρία και τα εμποδιζόμενα άτομα” του ν. 4067/2012 “Νέος Οικοδομικός Κανονισμός”» (Β’ 7028)

      Άρθρο 1

      Τροποποίηση του άρθρου 1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η προθεσμία του δεύτερου εδαφίου της παρ. 4 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012. Για το ίδιο διάστημα παρατείνεται η αναστολή κυρώσεων για τα ανωτέρω αναφερόμενα κτίρια.».

      Άρθρο 2

      Τροποποίηση του άρθρου 2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η καταληκτική προθεσμία αναστολής κυρώσεων του τέταρτου εδαφίου της περ. (α) της παρ. 10 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012 και, αντιστοίχως, η προθεσμία ολοκλήρωσης των απαραίτητων διαμορφώσεων του πέμπτου εδαφίου της ίδιας περίπτωσης και η καταληκτική ημερομηνία αναστολής του έκτου εδαφίου, που αφορά στην υποχρέωση της παρ. 3 του άρθρου 59 του ν. 4495/2017 (Α’ 167).».

      Απόφαση Αριθμ. ΥΠΕΝ-ΔΕΣΕΔΠ-33888-542_2024.pdf
      • 1 απάντηση
    • Ανάρτηση δεκαεφτά (17) συχνών ερωτήσεων και απαντήσεων για το πρόγραμμα Εξοικονομώ Επιχειρώ
      1.  Θέματα Επιλεξιμότητας Αιτήσεων

      1.1.  Η Επιχείρηση μας δραστηριοποιείται σε διαφορετικούς τομείς και έχει δηλωμένους στην Εφορία τους αντίστοιχους κωδικούς αριθμούς δραστηριότητας (ΚΑΔ). Πρέπει όλοι οι ΚΑΔ να είναι επιλέξιμοι με βάσει το παράρτημα 5 του Οδηγού ούτως ώστε να μπορούμε να κάνουμε αίτηση στο Πρόγραμμα;

      Όχι δεν είναι απαραίτητο εφόσον η δραστηριότητα των επιλέξιμων ΚΑΔ πραγματοποιείται σε εγκαταστάσεις που είναι διακριτές από αυτές των μη επιλέξιμων και το επενδυτικό σχέδιο αφορά μόνο σε αυτές. Σε αυτήν την περίπτωση στο πληροφοριακό σύστημα δηλώνεται τουλάχιστον ένας επιλέξιμός ΚΑΔ.
      • 0 απαντήσεις
    • Μελέτη ΙΟΒΕ: Οι τάσεις, οι προκλήσεις και οι προοπτικές της ανάπτυξης των Κατασκευών στην Ελλάδα
      Η μελέτη που παρουσιάστηκε σε ειδική εκδήλωση που διοργάνωσαν το Ταμείο Μηχανικών Εργοληπτών Δημοσίων Έργων - ΤΜΕΔΕ και το ΙΟΒΕ, καταγράφει τη μεγάλη ανάπτυξη που έχει σημειώσει ο κλάδος των κατασκευών, με αύξηση του αντικειμένου κατά 84% από το 2017 μέχρι σήμερα. Παράλληλα, υπογραμμίζει τις μεγάλες προσδοκίες για την περαιτέρω ανάπτυξη του κλάδου τα επόμενα χρόνια με ώθηση από τους υψηλούς εθνικούς και ευρωπαϊκούς πόρους. Όπως εκτιμά το ΙΟΒΕ,τα έργα στο πλαίσιο του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας (ΤΑΑ) και οι πόροι του ΕΣΠΑ 2021 – 2027 σε συνδυασμό με τις ιδιωτικές επενδύσεις (περιλαμβάνοντας τις επενδύσεις σε κατοικίες) θα κινητοποιήσουν κατά την περίοδο 2024 – 2026 συνολικά πόρους άνω των 52 δισ. ευρώ, συμπεριλαμβανόμενης και της τραπεζικής χρηματοδότησης.

      Έτσι οι επενδύσεις σε Κατασκευές –κυρίως στις υποδομές– εκτιμάται ότι θα ενισχύσουν σημαντικά το μερίδιό τους στο ΑΕΠ την περίοδο 2024 - 2026.
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.