Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. ChristinaK

    ChristinaK

    Core Members


    • Πόντοι

      11

    • Περιεχόμενα

      1.043


  2. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      7

    • Περιεχόμενα

      26.346


  3. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      19.074


  4. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      9.159


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 15/09/2021 σε όλες τις περιοχές

  1. 424 downloads

    Χρήσιμο έγγραφο για προσδιορισμό ορίου οδού και θέσης περίφραξης, σε περίπτωση που δεν υφίσταται όριο απαλλοτρίωσης. Έγγραφο 45633/4.6.2016 (ΑΔΑ: ΩΥΝΓ7Λ1-Ρ5Ι) Δ/νσης Τεχν. Έργων Π.Ε Μεσσηνίας
    4 points
  2. Καλησπέρα,εάν εννοείς ότι μέχρι τις 28-7-2011 το οικόπεδο ήταν αδόμητο και όλες οι αυθαίρετες κατασκευές σε αυτό έχουν γίνει μετά τις 28-7-11,τότε : εφόσον τηρούνται οι ισχύουσες πολεοδομικές διατάξεις,η πράξη είναι άδεια νομιμοποιήσης (Κατηγορίας 2) με αυτοψία Υδομ και ακολουθείται η διαδικασία του άρθρου 94 το οποίο υπάγεται στο Τρίτο Κεφάλαιο του 4495 και αντιμετωπίζει αυθαίρετα μετά τις 28-7-11. Το άρθρο 106 υπάγεται στο Τέταρτο Κεφάλαιο και αφορά αυθαίρετα πριν τις 28-7-11.
    3 points
  3. - ο Β θα κανει αποδοχη κληρονομιας με ολα τα χαρτια που θα του ζητησει ο συμβ/φος -μαλλον - θα το αντιμετωπισει σαν "οικηση" Θα σας πει ο συμβ/φος τι χαρτια χρειαζεται [για την αποδοχη δεν απαιτειται τακτοποιηση. Αλλά, πρεπει να γινει απο πριν καταμετρηση και να δηλωθουν τα σωστα τμ.] Για την πληροτητα των τιτλων, δικαιουται ο Β να προβει για λογαριασμο του Α, σε μεταγραφη της σιωπηλης αποδοχης, τεκμαιρομενης λογω παροδου απρακτου του 4μηνου αποποιησης. υγ και τακτοποιηση δικαιουται να κανει με το 98 παρ. 4
    2 points
  4. Μια χαρά σου τα είπαν στο ΤΕΕ! Ο συμβολαιογράφος δεν γνωρίζει τη δουλειά του.
    2 points
  5. σωστα εδωσε βεβαιωση Θεωρω οτι, στα πλαισια της ασφαλειας των συναλλαγων, επρεπε να γραψει στις σημειωσεις οτι υπαρχει σε εκκρεμοτητα τακτοποιηση κατηγοριας 3. Γνωμη μου ειναι οτι δεν απαιτειται ουτε τροποποιηση ουτε διορθωση του αρχικου συμβολαιου. Τακτοποιει ο νεος ιδιοκτητης εδω μια απο τις πολλες συζητησεις https://www.michanikos.gr/forums/topic/50328-αρθρο-083-ν-449517-απαίτηση-έκδοσης-βεβαίωσης-μηχανικού/page/80/
    2 points
  6. Version 1.0.0

    11.390 downloads

    Μια πρώτη απόπειρα γιατί αρκετοί συνάδελφοι, και κυρίως νέοι, ψάχνουν κάτι αντίστοιχο. Όσοι μπορούν ας το αναπτύξουν έτσι ώστε να έχουμε κάτι αξιοπρεπές όλοι.
    1 point
  7. 5.859 downloads

    **** ΠΡΟΣΟΧΗ *** Χρησιμοποιήστε το αρχείο με προσοχή. Δεν έχει γίνει έλεγχος τόσο των ορίων όσο και των ΦΕΚ έγκρισης.
    1 point
  8. Κτήριο του 1978 .... τίποτα δεν είναι περίεργο....
    1 point
  9. https://www.epoli.gr/adilwta_tetragwnika_problepei_eynoiki_rythmisi-a-138601.html Αρ. Τροπολογίας: 1066/111 14.9.2021 https://www.hellenicparliament.gr/Nomothetiko-Ergo/Anazitisi-Nomothetikou-Ergou?law_id=59b7249a-7aaf-4c98-91a7-ad9b016b1215
    1 point
  10. Γειά σου, αν κατάλαβα καλά έχεις κάνει τακτοποίηση παλιότερα και εφόσον έχει περάσει το 2μηνο θες να εκδώσεις βεβαίωση μεταβίβασης. Ξεκινάς νέα δήλωση, στο πεδίο της άδειας βάζεις τον αριθμό της οικ. αδείας της αρχικής και εν συνεχεία δεν συμπληρώνεις τίποτε στα φύλλα καταγραφής. Στην τ.ε. γράψε ένα σύντομο ιστορικό και ότι κατόπιν νέα αυτοψίας δεν εντόπισες αυθαίρετες κατασκευές ή χρήσεις πέραν των αρχικών δηλωθέντων. Μόλις προωθήσεις την δήλωση σε οριστική υπαγωγή θα σου βγάλει τρεις επιλογές και εφόσον έχεις ήδη κάνει τακτοποίηση θα επιλέξεις την 2η επιλογή.
    1 point
  11. «Όχι» από το ΣτΕ στην πολεοδόμηση του οικισμού δικαστών στις Ροβιές Ευβοίας πηγη https://www.kathimerini.gr/society/561498649/ochi-apo-to-ste-tin-poleodomisi-toy-oikismoy-dikaston-stis-rovies-eyvoias/
    1 point
  12. Έχετε καμιά ενημέρωση αν θα γίνει αυτή η εκκαθάριση ή μας δουλεύουν?
    1 point
  13. Μάλλον η πιθανότερη αιτία είναι οι μπαταρίες. Δοκίμασες με φρέσκες ???
    1 point
  14. Νομίζω κανονική άδεια θέλει και οι αμοιβές/εισφορές λογικά θα βγουν με αναλυτικό. Δεν το έχω κάνει όμως.
    1 point
  15. Οχι κάτι ουσιαστικό, ΥΔ ιδιοκτήτη για τις καταθέσεις οτι έγιναν για λογαριασμό του και ΥΔ μηχανικού για το εμβαδόν του ακινήτου.
    1 point
  16. δεν ξέρω που βρίσκεις αυτά τα δεδομένα. Εγώ σε όποια βιβλιογραφία διαβάζω αναφέρει αυτά που σου είπα. Εξ' άλλου δεν είναι δυνατόν να υποχρεώνουν σε μια διάταξη (και όρια) τα οποία δεν σε προστατεύουν. Ξανακοίταξέ το. Το φαινόμενο "καΐκι στη φουρτούνα" λέγεται floating (στα ελληνικά δεν γνωρίζω δόκιμο όρο). Το έχω δει σε Μ/Σ AC όταν δεν είχα γειώσει τον ουδέτερο. Προφανώς το ίδιο θα συμβαίνει και στο DC. Δεν χρειάζεται να έρθει σε επαφή με 230AC. Ο Μ/Σ όπως τα λες διαμορφώνει την ονομαστική διαφορά δυναμικού (μεταξύ πόλων) αλλά το δυναμικό ως προς γη του (-) ή του ουδετέρου δεν είναι μηδέν. Μηδενίζει όταν γειωθεί. ΚΑι έχετε δίκιο ως προς την προστασία. Ένα γειωμένο κύκλωμα DC θα ενεργοποιήσει ασφαλιστικές διατάξεις σε περίπτωση σφάλματος μόνωσης με AC. Σε διαφορετική περίπτωση κινδυνεύει ο χειριστής.
    1 point
  17. @chris ''όταν βγάζω και μικρής κλίμακας και έχω και εργασίες άρθρου 30 αυτές μπορώ να τις συμπεριλάβω μέσα στη μικρής κλίμακας με τεχνική έκθεση ή θέλει δύο ξεχωριστές πράξεις από e-adeies;'' Ναι θα βγάλεις μια ΕΕΔΜΚ όπου στην Τ.Ε θα αναφέρθεις και στις εργασίες του αρθ.30 που θα εκτελεσθούν. Στον προϋπολογισμό που απαιτείται για την ΕΕΔΜΚ μπορείς να μην συμπεριλάβεις τις εργασίες αυτές καθώς σε αυτές τις περιπτώσεις δεν ζητείται αλλά κατα την απογραφή στο ΙΚΑ εννοείται θα τα συμπεριλάβεις όλα στον πιν.3. Πρόσεξε το ενδεχόμενο να απαιτούνται κάποιου τύπου εγκρίσεις για αυτές του αρθ.30.
    1 point
  18. Σύμφωνα με το φεκ 313Β/2020 (2) οδηγίες για ΣΑ, αρθ. 4 παρ 10, για επουσιώδεις αλλαγές στο κτίριο, δεν απαιτείται αρχιτεκτονικός έλεγχος γενικώς. Η θερμομόνωση εμπίπτει στην περίπτωση (αν δεν αλλάξεις χρώματα). Ισχύει σε όλες τις περιπτώσεις που έχει αρμοδιότητα το ΣΑ (και σε παραδοσιακούς οικισμούς).
    1 point
  19. Ναι θα έβαζες ΥΚ στον υπολογισμό προστίμου. Για το αν απαιτείται ΜΣΕ αυτό απαντάται σε συνδυασμό με όλες τις αυθαίρετες επιφάνειες και χρήσεις που θα προκύψουν στο ακίνητο και βλέποντας τις εξαιρέσεις (βλ. σχετικό θέμα ΜΣΕ στο φόρουμ).
    1 point
  20. Μηπως να καταργούσαν αυτο το αηδιαστικό χαράτσι, απλά εισπρακτικού χαρακτήρα που δεν αξίζει ούτε 1 ευρώ του.
    1 point
  21. Αντί να ζητούμε παρατάσεις επί παρατάσεων μήπως θα ήταν καλύτερο να ζητούσαμε απλοποίηση της ΗΤΚ? Μέχρι οι πολεοδομίες να ψηφιοποιήσουν όλες τις παλιές άδειες να αναρτούσαμε μόνο τίτλους, στέλεχος αδείας, Τοπογραφικό, ΔΚ, Κατόψεις, Τομές και τυχόν ρυθμίσεις αυθαιρέτων. Θα γινόταν οι διαδικασία πολύ πιο εύκολη… (λέω εγώ τώρα..)
    1 point
  22. Τσέκαρε λίγο τα 3 + 4 σχετικά με το που έχεις πρόσωπο...διαφορετικά αν έχες σε άλλο δρόμο το ξανακοιτάμε.
    1 point
  23. Ν' αλλάξεις συμβολαιογράφο! Αυτός είναι για "τα μπάζα"...
    1 point
  24. Μα κι εσείς περιμένατε 9 μήνες και δεν έχετε αντιμετωπίσει το πρόβλημα; Σε κάθε περίπτωση, καλό είναι να γνωρίζετε ότι, δεν έχετε την πολυτέλεια ακόμα 9 μηνών!!!
    1 point
  25. Ακόμη και αν δεν υπάρχουν ξυλότυποι, ένας έμπειρος συνάδελφος μπορεί να εκτιμήσει τον τρόπο όπλισης της πλάκας από τη γεωμετρία της.
    1 point
  26. ακη, σωστα, ακριβως αυτα λεγαμε -και ξαναλεγαμε- [και λεγαμε ακομα οτι, αφου δεν το εγραψες στις παρατηρησεις, , δεν υπηρχε, αλλα εγινε μετα] Παντως, με το αρθρο 28 του 4178, δεν υπηρχε προθεσμια για την κατ. 3
    1 point
  27. Η καλύτερη λύση είναι αυτή που θα προτείνει ένας μηχανικός που Είδε επιτόπου το πρόβλήμα Έλαβε γνώση της υφιστάμενης κατάστασης (είτε ενόργανα είτε απο στοιχεία αρχείου) Εκτίμησε την αιτία του προβλήματος Πρότεινε κάποια λύση την οποία με κάποιο τρόπο διαστασιολόγησε Πληρώθηκε για τα παραπάνω Μέσω ενός φόρουμ είναι αδύνατα ΟΛΑ τα παραπάνω και επομένως αδύνατο να σας πει κάποιος τι ειναι καλύτερο Αλλωστε γιατί να εμπιστευτείτε μια ανωνυμη γνωμη πίσω απο ενα username και όχι τον μηχανικό που πληρώσατε για αυτή την δουλεια ? Εαν υπάρχουν αντικρουόμενες απόψεις μπορείτε ενδεχομένως να ρωτήσετε εναν τρίτο. Σε κάθε περίπτωση να έχετε υπόψη ότι η λύση δεν είναι πάντα μονοσήμαντη
    1 point
  28. Δεν διαφωνώ με το σκεπτικό, απλά η συζήτηση θα πάει στο "...γιατί δεν το τακτοποιήσατε από την αρχή εφόσον το κόστος ήταν 250Ε κλπ κλπ..."
    1 point
  29. Προσωπικά είμαι επιφυλακτικός με αυτά που σου είπαν στο ΤΕΕ, αλήθεια αν είναι έτσι όπως τα περιγράφουν με τα οποία δεν διαφωνώ, ας τα δίνουν και γραπτώς. Εδώ από το '17 που ισχύει ο ο 4495 και το συγκεκριμένο θέμα με τις βεβαιώσεις σέρνεται και δεν έχει βγει κανείς να δώσει λύση. Άς είναι ας λυθεί με την ΗΤ, άρα κοινώς σου είπαν να περιμένεις, αν στο ενδιάμεσο μπορεί να πειστεί ο συμβ/φος του αγοραστής και να κρατηθεί "ζεστός" και ο αγοραστής, γιατί όχι....
    1 point
  30. κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας μόλις τώρα με το ΤΕΕ μου ανέφεραν πως καλά έκανε ο μηχανικός και έδωσε βεβαίωση. Επιπλέον πως δεν υπάρχει πρόβλημα να γίνει ακόμα κ τώρα ρύθμιση. Δεν θεωρούν πρόβλημα την ύπαρξη βεβαίωσης αφού η παλιά βεβαίωση βεβαιώνει δόμηση κτλ. και πως η ρύθμιση δεν θα αφορά επιφάνεια για να προκύπτει πρόβλημα. Πρόσθεσαν πως το πρόβλημα θα λυθεί με την ΗΤΚ.
    1 point
  31. καλά και η δική τους πρόταση ήταν πιάσε το αβγό και κούρευτο. Μας έφαγαν οι προτάσεις και παραπροτάσεις με αλγόριθμους , συντελεστές κλπ @@@@@. Στο ΕΚΟ Ι έκανες τα χαρτιά του ωφελούμενου, τα έπαιρνε, έτρεχε τράπεζα κλπ. Μιά χαρά. Τωρα θέλαμε ...... και τελικά. Δεν χρειαζόταν καμία ιδιαίτερη ανάλυση για να καταλάβουμε ότι τα κουφώματα μένουν έξω. Εχουν και οι συγκεκριμένοι ευθύνη με τίς προτάσεις τους με τους αλγόριθμους. Το πρόγραμμα μιά χαρα ήταν απλά ήθελε ισονομία για όλους την ημέρα των αιτήσεων και λίστα επιλαχόντων οι υπόλοιποι για όποτε βγαίνουν κονδύλια (λίστα η οποία θα ήταν συνεχώς ανοικτή)
    1 point
  32. Ναι, αλλά 1. Θα πρέπει να αποδείξεις ότι η τακτοποίηση είναι αδύνατη. και 2. Θα πρέπει να αποδείξεις τη "μη υπαιτιότητα" (υπαίτια κατάτμηση). "Ο παρέχων το έχει από το 1965" δεν διασφαλίζει τίποτε. Θα πρέπει να γίνει έλεγχος των τίτλων έως πριν το 1948 (αν θυμάμαι καλά)
    1 point
  33. Καλημέρα Venezia,εδώ η εγκύκλιος-διάβασε σελ.2 -προέγκριση άδειας αναθεώρησης- ( μεταβολή μεγεθών). 2021-07-28 Προέγκριση οικοδομικών αδειών εγκρίσεις φορέων και κατηγορία έκδοσης αδειών.pdf
    1 point
  34. Αγαπητε tzanetg12 εχεις δικιο αφου αλλαξης την ποιοτητα του μπετον βγες απο το προγραμμα και ξαναμπες παλι θα δουλεψει μια χαρα. Σ' ευχαριστω πολυ δεν το ειχα προσεξει θα το λυσω οσο ποιο γρηγορα μπορω.
    1 point
  35. Συγκρίνεις το πραγματοποιημένο τελικό ύψος με το μέγιστο σημερινό επιτρεπόμενο.Δεν σε απασχολεί ο αριθμός ορόφων.Και οικοδομή 5όροφη αν είχες,εφόσον παρέμενες κάτω του επιτρεπόμενου,εσύ αναλυτικό θα υπολόγιζες.🐾 @patty-τι είναι τα 20 cm ανά οριζόντια?δεν καταλαβαίνω σε τι αναφέρεσαι...
    1 point
  36. @sissy_arch Κατ.1 σε αρχική με πληρωμένο παράβολο σε αναμονή γνωμοδότησης .Γιατί να έχει κάποιο θέμα?
    1 point
  37. Εάν κατασκευάστηκε προ 28-7-11 δηλώνεται σε ΦΚ προς κατεδάφιση, βγάζεις έγκριση εκτέλεσης εργασιών (κατεδ/σης) και μετά την άδεια τμήματος περίφραξης.Δεν υπάρχουν πρόστιμα.Είναι κατά την γνώμη μου το σωστό.Εάν δεν συμφωνεί όμως στα περαιτέρω,θα σε συμβούλευα εσύ να καταγράψεις όλες τις κατασκευές στο τοπογραφικό ακριβώς ως έχουν,πριν προχωρήσεις στην ρύθμιση των εντός, προς δική σου κατοχύρωση της σωστής αποτύπωσης.
    1 point
  38. Καλησπέρα. 1.Το ρυθμισμένο με 4178 έχει νομιμοποιηθεί ήδη.Εμφανίζεται με τα στοιχεία νομιμότητας του στην άδεια (δήλωση 4178). 2.Όχι -θα καταγραφεί ως κατασκευή μετά τις 28-7-11, θα καταλογιστούν πρόστιμα ανέγερσης και διατήρησης και μετά θα εκδοθεί η άδεια. 3.Δεν τον καθορίζουν,καταλογίζουν βάσει νόμου από την ημερομηνία διαπίστωσης (αυτοψία). 4.Εάν αγχώνεται για την 30-8 (λήξη δήλωσης τ.μ.) ας τα δηλώσει.Δεν έχει σχέση με την άδεια.
    1 point
  39. Αυτό το κριτήριο ισχύει για την ανέγερση νέας σοφίτας κατά ΝΟΚ.Για την υπαγωγή αυθαίρετης σοφίτας,ελλείψει ορισμού ΓΟΚ,χρησιμοποιείται σύμφωνα με το άρθρο 100 (και την εγκύκλ.2) ο ορισμός σοφίτας του άρθρου 81 του ΝΟΚ (εντός επικλινούς και συνδεδεμένος λειτουργικά).Συνεπώς,έχουμε καταλήξει και στις συζητήσεις μας εδώ,αλλά και το ΤΕΕ στις ερωταπαντήσεις,πως δεν διαχωρίζουμε το 50% του υποκείμενου από την σοφίτα που ρυθμίζεται ,παρά ελέγχουμε αν όλη η επιφάνεια που βρήκαμε είναι εντός στέγης και αποτελεί συνδεδεμένο χώρο με τον υποκείμενο και ρυθμίζουμε όλην την επιφάνεια με μειωτικό.Πιο σημαντικός λόγος διαφωνίας υπήρξε- και συνεχίζει να υπάρχει- για την υπερύψωση τοίχων στους οποίους εδράζεται τελικά η στέγη και κατά πόσο πλέον ο χώρος θεωρείται σοφίτα ή όροφος με αυτούς.Γι αυτό και ο Δημήτρης σου ανέφερε την διαβούλευση, καθώς όλοι ευελπιστούμε με την νέα διατύπωση ("κάτω από την επικλινή στέγη" ) να ρυθμίζουμε με ασφάλεια ως σοφίτα ό,τι βρίσκεται κάτω από επικλινή στέγη ανεξαρτήτως ύψους τοίχων κλπ.
    1 point
  40. @MOUGGOLIAS Η χρήση μειωτικού συντελεστή για την σοφίτα,όπως αναφέρει και ο συνάδελφος Largy,έχει να κάνει με το αν βρίσκεται "εντός της επικλινούς στέγης" και συνδέεται λειτουργικά με τον υποκείμενο όροφο,δηλαδή ο χώρος που είναι σοφίτα κατά ΝΟΚ παίρνει μειωτικό συντελεστή. Ανατρέχοντας στον αντίστοιχο ορισμό της σοφίτας στον ΝΟΚ ,αντιλαμβανόμαστε ότι αποτελεί έναν έξτρα χώρο που δεν υποκαθιστά τις χρήσεις του υποκείμενου ορόφου του οποίου αποτελεί "παράρτημα",ωστόσο πουθενά δεν απαγορεύεται η κύρια χρήση του ως παράρτημα του υποκείμενου-Εν ολίγοις μπορεί να έχει και κουζινάκι και μπανάκι!😊
    1 point
  41. Το ραφ το εχω πολλά χρόνια ενώ πολύ παλιότερα είχα ένα άλλο πρόγραμμα πάρα πολύ γνωστής εταιρείας όπου έβγαζε τους οπλισμούς τους σχεδίαζε και έστελνε μύνημα αλλαγής διατομής από διάφορες αστοχίες εάν έπρεπε Μεταξύ των δυο εξέλεξα το ραφ διότι ο χρήστης ελέγχει την υπεραντοχή της οικοδομής , συμμετέχει σε όλους τους ελέγχους τους οποίους πρέπει να ξέρει πολύ καλά ( ΕΚΩΣ EC2) . Το μεγάλο όμως πλεονέκτημά του ραφ είναι ότι υποχρεώνει τον μελετητή να προβληματιστεί από την πρώτη στιγμή για την σωστή τοποθέτησή των οπλισμών στην οικοδομή ( μήκη αγκύρωσης , σωστές αποστάσεις, ικανοτικούς) ώστε να επιτευκτεί η σκυροδέτηση με τον καλύτερο τρόπο ) , είναι δε πολύ καλα προβληματισμένος και γνώστης για κάθε οπλισμό και που θα τοποθετηθεί , διότι αναγκαστικά θα σπαταλήσει χρόνο κατά την διάρκεια της μελέτης , πιθανότητα και από περιέργεια , διότι η λύση που προκύπτει κατά την επίλυση του φορέα δεν είναι μοναδική ( οι προστριβές επομένως με τους σιδεράδες εκμηδενίζονται εκτός εάν κάποιος από τους δυο δεν ξέρει την δουλεία) Τα σχέδια επιδέχονται τροποποιήσεις παρότι βγάζουν καταλόγους οπλισμών αριθμημένους για κάθε θέση. Ουσιαστικά κάποιος τρώει λιγο περισσότερο χρόνο στην ,μελέτη αλλά έχει λιγότερα προβλήματα στην οικοδομή , κατά την επίβλεψη.
    1 point
  42. Καλησπέρα!Αν εννοείς προσθήκη είναι Κατ.3 με βεβαίωση όρων δόμησης.Η προέγκριση είναι προαιρετική.😊
    1 point
  43. Η ερώτησή σου έχει δύο σκέλη. Το ένα αφορά το πως θα χειριστεί τα μικροπολύγωνα αυτά το κτηματολόγιο. Το άλλο αφορά το πως θα χειριστεί τα μικροπολύγωνα αυτά ο αναρτημένος και στη συνέχεια κυρωμένος δασικός χάρτης. Για το πρώτο σκέλος θα σου απαντήσω με σιγουριά μιας και εργάζομαι σε ανάδοχο κτηματολογίου. Για το δεύτερο θα κάνω μία εκτίμηση χωρίς 100% βεβαιότητα. - Όταν γίνει κτηματολόγιο στην περιοχή σου, και με δεδομένο ότι θα εφαρμοστεί πλήρως η δική σου νέα καταμέτρηση, ο ανάδοχος θα απορρίψει όλα τα δασικά μικροπολύγωνα εμβαδού μικρότερου των 100 τ.μ. υπέρ της ιδιοκτησίας που σε αφορά. Θα τα αγνοήσει δηλαδή παντελώς, και όταν το κτηματολόγιο γίνει λειτουργούν, το πολύγωνο της ιδιοκτησίας σου θα φαίνεται χωρίς καμία διεκδίκηση από το δημόσιο. Έχε υπόψιν ότι κατά την ανάρτηση του κτηματολογίου, οι διευθύνσεις δασών αυτομάτως κάνουν ένσταση εναντίον αυτής της απόφασης του αναδόχου για όλα τα μικροπολύγωνα αλλά από όσο ξέρω κατά την εκδίκαση των ενστάσεων δικαιώνεται ο ανάδοχος και ο πολίτης στο θέμα αυτό. - Όταν γίνει ανάρτηση των δασικών χαρτών και στη συνέχεια κύρωση, το πιθανότερο είναι ότι θα έχει εφαρμοστεί επακριβώς το αρχικό πολύγωνο, αυτής της πράξης χαρακτηρισμού με αποτέλεσμα την ύπαρξη αυτών των μικροδιαφορών που σε απασχολούν. Με τα μέχρι τώρα δεδομένα, επειδή δεν έχουμε ακόμα κτηματολόγιο και δασικούς χάρτες ταυτόχρονα σχεδόν πουθενά, δεν έχει προβλεφθεί επακριβώς η αντιμετώπιση του θέματος. Από συζήτηση πρόσφατη που έκανα όμως με υπάλληλο διεύθυνσης δασών, είχε εκφράσει την άποψή του ότι θα δοθεί οδηγία για την αντιμετώπιση αυτών των μελλοντικών περιπτώσεων, η οποία θα βασίζεται στην "ζώνη συμβατότητας σχήματος" όπως αυτή ορίζεται στις τεχνικές προδιαγραφές σύνταξης δασικών χαρτών, η οποία έχει πλάτος 2,5 μέτρα. Η ζώνη αυτή συμβατότητας έχει κάνει ήδη το ντεμπούτο της στην κύρωση των δασικών χαρτών, εκεί που έχουν ασκηθεί αντιρρήσεις. Η μερική κύρωση εμφανίζεται σε απόσταση ofset 2,5 μέτρων από τα πολύγωνα των αντιρρήσεων. Μελλοντικά λοιπόν, πιθανολογείται ότι θα επιτρέπονται μικροαποκλίσεις υπέρ του χαρακτήρα ΑΑ. Μπαίνουν βέβαια τότε νέα θέματα του τύπου, τι θα γίνει αν σε βάθος ετών κάποιος κάνει συνέχεια νεότερες καταμετρήσεις και εισβάλλει λίγο λίγο στο δασικό, 2,49 μέτρα κάθε φορά? 😂 Όπως καταλαβαίνεις, θαρρώ πως είναι ένα νέο θέμα το οποίο πρέπει να αντιμετωπιστεί με αναλυτικές οδηγίες.
    1 point
  44. @MPOURLIS.ILIAS, καταρχήν απαγορεύονται τα κεφαλαία, οπότε κάνετε έναν κόπο και χρησιμοποιήστε την "επεξεργασία" και διορθώστε. Κατά τ' άλλα ρίξτε μια ματιά εδώ.
    1 point
  45. Γεια σου charlie. Γενικά συμφωνούμε στα όσα λες.Το scada όπως ανέφερα και παραπάνω θέλει πάρα πολύ προσοχή στην δημιουργία του μαθηματικού μοντέλου και στην δημιουργία του μοντέλου των πλακών.Γενικώς πρέπει να ελέγχεις τα report σου (μηνύματα λαθών) στα παραπάνω δύο (μοντέλο και πλάκες) και να μην αφήνεις τίποτα στην τύχη.Αν έχεις ξεχάσει έστω μια ανισοσταθμία πχ που δεν την έχεις ορίσει στις στάθμες κατάλληλα ή έναν κόμβο στο γράψε-σβήσε ή ασύνδετα κάποια πεπερασμένα είναι δεδομένο ότι δεν θα σου τρέξει η ανάλυση.Από την άλλη βέβαια αυτό αποτελεί και μια δικλείδα ασφαλείας. Έχεις δίκιο όμως,καταντάει σπαστικό κάποιες φορές. Από την έκδοση 14 και μετά τα κρασαρίσματα που αναφέρεις ελαττώθηκαν σε ένα ποσοστό 60-70% θα σου έλεγα (δεν εξαλείφθηκαν) και αυτή τους η διαβεβαίωση ήταν ένας από τους λόγους που με έκαναν να αναβαθμίσω τότε.Βέβαια πάντα παίζει ρόλο και σε τί μηχάνημα τρέχεις το πρόγραμμα αλλά εν γένει έχεις δίκιο. Αν προσέξεις στην έκδοση 16 διαφημίζουν το autosave, που προφανώς θα είναι για να ελαχιστοποιηθούν περιπτώσεις κρασαρισμάτων που περιγράφεις. Για τις πλάκες που αναφέρεις διαφωνώ, βρίσκω καλή την προσομοίωση τους, δεν έχω δει ποτέ τίποτα παράξενο και υπάρχουν πάντα και τα πεπερασμένα τους για δύστροπες καταστάσεις. Η λογική των ribbons (tabs) που αναφέρεις προσωπικά μου αρέσει γιατί μου δίνει μια αίσθηση συμμαζέματος και ομαδοποίησης, την έχει και το ραφ μην ξεχνάς. Τα μεταλλικά τους τώρα δεν τα έχω δουλέψει πολύ: βλέπω ότι για απλά επαναλαμβανόμενα πλαίσια η προσομοίωση είναι ταχύτατη η δε παραγωγή συνδυασμών ανέμου-χιονιού είναι πλέον αυτόματη, δες και το σχετικό βίντεο.Εμένα δεν με ικανοποιούν οι συνδέσεις τους (πχ σύνδεση αντιανεμίων με στύλο). Για την εποπτικότητα της pushover του ραφ συμφωνώ με τα χίλια, να σου δώσω να καταλάβεις εγώ κάποια στιγμή τύπωσα κάποια θεωρητικά πράγματα από το εγχειρίδιο του ραφ για να πάρω χαμπάρι.χωρίς ωστόσο να σημαίνει ότι το scada δεν βλέπεται.Αυτά από μένα. Αν θέλεις στείλε μου με ένα pm τί σου ζήτησαν για να αναβαθμίσεις από ποια έκδοση σε ποια.Κι εγώ αυτές τις μέρες τους έκανα μια ερώτηση για αναβάθμιση στην έκδοση 16. edit: ένα που ξέχασα σχετικά με την πολιτική τους:ποτέ δεν χώνεψα το γεγονός ότι στις ιστοσελίδες τους δεν είχαν ποτέ ανηρτημένο τιμοκατάλογο.
    1 point
  46. 1. αν δεν φαίνεται στη Ο.Α αποτελεί παράβαση 2. για να αποτελεί αρχ προεξοχή πρέπει να βρίσκεται σε ύψος >3,0 μ
    1 point
  47. VALIA γιατί δεν δοκιμάζεις χωρίς μηχανικό ? Πάρε τα ρίσκα σου και εσύ για 1000-1500 ευρω και ρίσκαρε το οικοπεδάκι !! why not ? Όρμα τους με θάρρος και σιγουριά. Σιγουριά ? Όχι. Το αποσύρω. Όρμα τους απλά, με θάρρος.
    1 point
  48. Ικανοτικό έλεγχο κόμβων δεν κάνεις όταν: 1. Επιλύεις μονώροφο ή κανονικό διώροφο χωρίς πρόβλεψη ορόφου (Ε.Α.Κ. 4.1.4.2 α [1]). 2. Επιλύεις με q=1.5 ή με qmax/2 (Ε.Α.Κ. 4.1.4 [5]). 3. Ικανοποιείται το παρακάτω κριτήριο: nv>0.60 (Ε.Α.Κ. 4.1.4.2 β [2]) και ένα από τα: i) Εάν σε κάθε όροφο, πλην του ανωτάτου, και σε μία τουλάχιστον διεύθυνση, διατίθενται εκατέρωθεν του Κ.Μ. δύο τουλάχιστον παράλληλα τοιχώματα η απόσταση των οποίων υπερβαίνει το 1/3 της αντίστοιχης διάστασης κάτοψης του στατικού συστήματος του κτιρίου και ικανοποιείται η συνθήκη nv>0.60 (Ε.Α.Κ. 4.1.4.2 [3] β). ii) ρm>r (Ε.Α.Κ. 4.1.4.2 [3] β). iii) MP1>r, MP2>r, δηλαδή οι δύο πρώτες σημαντικές ιδιομορφές να είναι κυρίως μεταφορικές (Ε.Α.Κ. 4.1.4.2 [3] γ). Εάν λύσεις με q=1.5 ή qmax/2 δεν απαιτείται να ικανοποιηθεί και το κριτήριο 3 (nv>0.60) για να αποφύγεις τον ικανοτικό. Άρα καλύπτεσαι. Μπορείς παρόλο που δεν πιάνεις το κριτήριο 3, δηλαδή nv>0.60, να λύσεις με q=3.5, αλλά τότε θα πρέπει να κάνεις υποχρεωτικά ικανοτικό έλεγχο κόμβων. Αυτά τουλάχιστον λένε οι κανονισμοί. Προσωπικά προσπαθώ συνήθως να βάζω τόσα τοιχία, ώστε να εξασφαλίζω nv>0.60, είτε απαιτείται είτε όχι. Λύνοντας με q=1.5 ουσιαστικά σχεδιάζεις ώστε η κατασκευή σου να παραμείνει σχεδόν ελαστική, επιδιώκοντας να έχεις πολύ λιγότερες ζημιές απ΄ότι θα παρουσίαζε μία κατασκευή λυμένη με q=3.5, όπου εκεί προβλέπεται ενεργοποίηση ελαστοπλαστικών μηχανισμών απορρόφησης της σεισμικής διέγερσης. Δηλαδή με q=1.5 το κτίριο σου μάλλον θα προκύψει πιο "σκληρό". Υπάρχει η γενική άποψη ότι: μαλακό έδαφος ---> σκληρό κτίριο σκληρό έδαφος ---> μαλακό κτίριο Άρα στη συμπεριφορά μιας κατασκευής κατά τη διάρκεια της σεισμικής διέγερσης, πολύ σημαντικό ρόλο παίζει και το είδος του εδάφους. Σε κάθε περίπτωση πετυχαίνοντας nv>0.60 θα κοιμάσαι πάντα πιο ήσυχος. Αξιολογώντας λοιπόν όλους αυτούς τους παράγοντες μπορείς να καταλήξεις στην ορθότερη κάθε φορά λύση προσομοίωσης του μοντέλου σου.
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Παράταση έως τις 11 Σεπτεμβρίου 2026 για την εξαγορά καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου
      Παράταση για ένα χρόνο, δηλαδή έως τις 11 Σεπτεμβρίου 2026, δίνει το κράτος στην εξαγορά καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου. Η εξαγορά καταπατημένων εκτάσεων διέπεται από τον νόμο 5024/2023, ο οποίος προβλέπει τη διαδικασία μέσω ψηφιακής πλατφόρμας στο gov.gr. Ωστόσο, η εξαγορά δεν επιτρέπεται σε δασικές εκτάσεις ή άλλες περιοχές που είναι κοινόχρηστα αγαθά, εξαιρουμένων των «πραγμάτων εκτός συναλλαγής», όπως ορίζονται στο Αστικό Κώδικα.
      • 0 απαντήσεις
    • Ο πρώτος εικονικός ψηφιακός βοηθός μουσείου από το ΝΟΗΣΙΣ
      Έχει το ύψος ...μπασκετμπολίστα, όμως η δουλειά του δεν είναι να βάζει καλάθια, αλλά να σχεδιάζει προσωποιημένες περιηγήσεις επιστημονικού ενδιαφέροντος. Ο λόγος για το διαδραστικό κιόσκι ενημέρωσης, στο οποίο «κατοικοεδρεύει» ο «NOE515», ο εικονικός ψηφιακός βοηθός του Κέντρου Διάδοσης Επιστημών και Μουσείου Τεχνολογίας ΝΟΗΣΙΣ, αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ. Ο NOE515, που αποτελεί τον πρώτο εικονικό βοηθό με χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης (ΤΝ) σε μουσείο στην Ελλάδα, χρηματοδοτήθηκε εξ ολοκλήρου από ίδιους πόρους του ΝΟΗΣΙΣ. Αποτελεί ένα καινοτόμο εργαλείο ΤΝ, που βελτιώνει την εμπειρία του επισκέπτη, προσφέροντας προσωποποιημένη πληροφόρηση και θα αποτελέσει μέρος των δραστηριοτήτων, που το ΝΟΗΣΙΣ θα παρουσιάσει στην 89η ΔΕΘ, στις 6-14 Σεπτεμβρίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
      Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας
      • 0 απαντήσεις
    • «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
      Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

      Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).

      Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.

      • 2 απαντήσεις
    • ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
      Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.

      Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
      1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
      ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
      προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
      την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
      μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
      τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
      γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.

      2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
      μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.

      3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.

      4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς: 
        • Downvote
      • 62 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.